PERSONEEL dS Landal PZC Front Office Manager (M/V) Star# Medewerker personeel en administratie asito 0 Coördinator plv. Directeur Bedrijfszorg medewerker Veiligheidsdeskundige ICT specialist Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen zaterdag 8 januari 2005 HYPOVAST MAKELAARDIJ O.Z. TAXATIES ASSURANTIËN HYPOTHEKEN Hypovast is vanaf begin jaren negentig werkzaam op het gebied van makelaardij O.Z. in binnen- en buitenland en de particuliere en zakelijke wereld van assurantiën en hypotheken. Ter versterking van het huidige team zijn wij op zoek naar; ASSURANTIE-ADVISEUR BUITENDIENST MA/ (fulltime) Je bent medevormgever én uitvoerder van ons commerciële beleid, waarbij de verdere uitbreiding van onze assurantie-aktiviteiten een belangrijk speerpunt is. Als persoon ben je representatief, heb je een sterke persoonlijke uitstraling en een no-nonsense mentaliteit. Daarnaast beschik je over een sterk verantwoordelijksgevoel, grote mate van zelfstandigheid, een rijbewijs en Assurantie B of studerende hiervoor. ADMINISTRATIEF MEDEWERKSTER (full/parttime) Je bent onze administratieve steun en toeverlaat, de spin in het web, die het kantoor accuraat runt. Je communicatieve en representatieve vaardigheden maken je tot een prima gesprekspartner voor onze bestaande én nieuwe relaties. Deze zelfstandige duizendpoot kan met telefoon en computer overweg en is bekend met Word en Excel. Hypovast biedt je volop ontplooiings- én scoringskansen op basis van marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden in een organisatie waar de lijnen kort zijn. Spreekt bovenstaande functie je aan en herken je jezelf in het profiel? Stuur dan binnen 10 dagen je c.v. met een handgeschreven motivatie naar onderstaand adres of naar info@hvDovast.nl Hypovast bv, Kinderdijk 36, 4331 HG Middelburg, Tel 0118-641851 Airpack bouwt al meer dan vijfentwintig jaar complete compact installaties voor het leveren van samen geperste lucht, gas en, of stikstof. Door het aantrekken van de economie stijgt de omzet en dientengevolge zoeken wij voor de project- en instrumentatieafdeling ondersteuning. ASSISTENT PROJECTLEIDER (MBO WERKTUIGBOUWKUNDE) De werkzaamheden omvatten assistentie verlenen aan de projectafdeling, waarop drie projectleiders en een assistent al reeds, werkzaam zijn. De taak omvat CAD tekenen, instructieboeken schrijven, correspondentie met de klant, testen van de installaties etc. Kortom zeer afwisselend werk. Wij bieden een jaar contract en de mogelijkheid van een vaste overeenkomst. Aanvullende opleidingen en trainingen worden zowel intern als extern gegeven. Carly is altijd aanwezig om u de nodige informatie over deze betrekking te geven, echter voor u haar belt bezoek eerst even onze website www.airpack.nl Hebt u interesse stuur dan uw sollicitatiebrief met CV naar het volgende adres: Airpack Nederland B.V. P.O. Box 197 4300 AD ZIERIKZEE T.a.v: Carly Romeijn jobs@airpack.nl sa» GreenParks Op Landal Port Greve zoeken wij een Landal GreenParks is de grootste aanbieder van bungalowvakanties in Nederland en met ruim 50 parken in Nederland, Duitsland, België, Tsjechië en Oostenrijk een belangrijke speler op de Europese markt, leder park heeft een uniek eigen karakter. Er zijn zowel kleine, eenvoudige parken als grote luxe parken met subtropisch water paradijs, sauna, restaurant, winkels en sportfaciliteiten. Maar wat alle parken gemeen hebben is de ruime opzet en de mooie ligging midden in de natuur. Op Landal PORT GREVE te Brouwershaven met 575 bungalows/appartementen zoeken wij een Front Office Manager. De Front Office Manager is verantwoordelijk voor een goede organisatie van de dagelijkse activiteiten op de Receptie met als doel te komen tot een optimale bezetting van de bungalows en verkoop van onze overige activiteiten. Naast het leidinggeven werkt de Front Office Manager deels mee aan de Receptie om feeling te houden met de gast. Binnen het takenpakket van de Front Office Manager valt tevens het coördineren van de afdeling Sport Recreatie. Wij vragen: MBO+ niveau bv. MTRO/MHS/NHTV/HHS; Minimaal 2 jaar relevante ervaring in een Recreatiebednjf of Hotellerie; Ervaring met geautomatiseerde systemen en kennis (mondeling) van de Duitse en Engelse taal; Kernwoorden zijn: commercieel, servicegericht, flexibel, probleemoplossend vermogen, contactueel, een pro-actieve- en resultaatgerichte instelling en leidinggevende capaciteiten. Wij bieden: Een uitdagende functie met een grote mate van zelfstandigheid in een actieve werkomgeving; Een uitstekend pakket van arbeidsvoorwaarden; Mogelijkheid voor opleidingen. Tevens hebben wij een vacature voor een Medewerker Receptie m/v. Geïnteresseerd? Stuur binnen 10 dagen uw sollicitatiebrief aan Landal GreenParks, t.a.v. mevrouw C.E. Stam, Manager P&O, Postbus 910, 2270 AX Voorburg, kenmerk; PVE, U kunt ook reageren via E-mail, pz@landal.nl. (www.landal.nl) CEM «AU RENESSC TCR is een taxicentrale die onder andere werkzaam is ii omgeving Walcheren. Noord- en Zuid-Beveland. TAXICHAUFFEUR. Je functie bestaat uit het verzorgen van groeps- en gehandicaptenvervoer. De werkzaamheden zijn parttime, 's ochtends van 8.30 -10.00 uur en 's middags van 15.30 -17.00 uur. Gemiddeld werk je 12 tot 15 uur per week.. Leuke baan voor een kandidaat met een rijbewijs B en voldoende rijervaring. Je beschikt over goede contactuele eigenschappen en bent afkomstig uit de omgeving Walcheren, Noord- of Zuid-Beveland. Affiniteit met de doelgroep is een pre. Het gaat om een baan voor een langere periode. Info: Davida van Dijke, tel. (0111) 41 57 33, Nieuwe Haven 147, Zierikzee. Kijk voor meer vacatures op www.start.nl MET START KRIJG JE HET ALTIJD VOOR ELKAAR. www.start.nl Member of United Services Group N.V. (25 uur per week) Asito is de op één na grootste schoonmaakorganisatie en één van de leukste werk gevers van Nederland. Belangrijker voor u om te weten is dat we groot zijn geworden door klein te blijven. Misschien omdat we nog steeds een familiebedrijf zijn, en een goede werksfeer daarom zo belangrijk vinden. Net als een goed persoonlijk contact. Altijd weer krijgen we van onze mensen te horen dat het bij ons zo leuk werken is. En daar zijn we dan trots op. Net als op ons werk: schoonmaken. Dankbaar werk dat we met plezier, kwaliteit en zorg doen met enthousiaste mensen zoals u. Wat maakt werken bij Asito zo leuk? U krijgt bij ons een zeer afwisselende en uitdagende functie. Een boeiende baan waar u met uw kennis en ervaring een uit stekende invulling aan kunt geven. U komt terecht in een collegiaal team en de werk sfeer is uitermate prettig. Verder kunt u rekenen op een goed salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden, ook als u parttime werkt. Waarom zoeken we u? Uw kennis en ervaring brengt ons een stap verder. Stressbestendig en accuraat weet u van aanpakken. De Nederlandse taal beheerst u uitstekend en ook voor Word, Excel en Outlook draai u uw hand niet om. SAP ervaring is zeer prettig. Verder beschikt u over een MBO werk- en denkniveau, een aantal jaren werkerva ring en bent u gedurende 5 dagen per week inzetbaar. Wat verwachten we van u? In een dynamische werkomgeving voelt u zich als een vis in het water. U bent verantwoordelijk voor de personeels- en loonadministratie en alles wat daarbij zoal komt kijken. Zo verzorgt u de ziek- en herstelmeldingen, de urenregistratie, de correspondentie en indien nodig de inkoop van materialen en middelen voor de vestiging. U ondersteunt uw vestigings manager bij de opmaak van interne- en externe managementrapportages. Reageren? Enthousiast geworden? Mail dan een bon dige motivatie met cv vóór 15 januari 2005 naar carriere@asito.nl. Of stuur een brief naar Asito, t.a.v. Miranda van der Kloor, personeelsfunctionaris, postbus 375, 7600 AJ ALMELO. Wilt u meer informatie over de vacature? Jan Vera, areamanager, staat u graag te woord, tel. 06-53643594 of kijk Op www.asito.nl Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Asito Goes Zo leuk kan schoonmaken zijn. jé VACATURE Stichting DOOR (Door Opvang en Ontmoeting Resocialisatie) beheert in Zeeland 2 opvanghuizen en een leerwerkplaats voor ex-gedetineerden. De Stichting wil aan haar doelgroep tijdelijk onderdak en begeleiding op maat bieden en zo bijdragen aan het verbeteren van kansen van ex-gedetineerden om terug te keren in de samenleving en het arbeidsproces. De dienstverlening van Stichting DOOR aan de bewoners bestaat uit vijf belangrijke aandachtspunten, namelijk de zorg voor: Huisvesting Arbeid Financiën - Relaties Zingeving Voor onze opvanghuizen en leerwerkplaats in Middelburg en Vlissingen zoeken wij een: voor 36 uur in de week Functie De coördinator geeft leiding aan de medewerkers van Stichting DOOR en legt verantwoording af aan de Directeur. De belangrijkste taakgebieden zijn: Verantwoordelijk voor het vertalen van het tactisch beleid naar de medewerkers Het coachen, stimuleren en motiveren van het personeel Verantwoordelijk voor interne administratie en financiën Een bijdrage leveren aan de opzet en uitvoering van justitiële programma's Vervangt bij afwezigheid de directeur Profiel De coördinator is de spil van de organisatie en heeft aantoonbare leidinggevende ervaring heeft HBO opleiding en denkniveau heeft kennis van de welzijn- en jusititiesector Uw stijl van werken is samenwerkingsgericht, coachend en u weet problemen haar scherp te analyseren. U bent gedreven, integer, een doorzetter, flexibel en stressbestendig. Tevens bent u in het bezit van een stevige dosis humor. Salariëring: conform CA Welzijn. Aanstelling: in eerste instantie voor een jaar en bij goed functioneren uitzicht op een vast dienstverband. Informatie: wordt verstrekt door dhr. J. Swart, Directeur, tel.: 0118-635627 U kunt uw sollicitatie voor 19 januari richten aan: Stichting DOOR. T.a.v. Johan Swart, Directeur Postbus 5076, 4380 KB Vlissingen delta consult Visie op het neb Wij zijn sinds 1976 actief als een onafhankelijk bedrijf dat zich richt op de ondersteuning en realisering sche) bedrijfsvoering van onze opdrachtgevers. Onze kernactiviteiten integrale instandhouding programma's voor industrie en informatisering en automatisering van de bedrijfsvoering; systeem-, netwerkbeheer; configuratie- en documentatiebeheer van technische systemen; veiligheids- en kwaliteits management; projectmanagement. Wij willen graag op korte termijn in contact komen met kandidaten voor de volgende functies: m/v U gaat werken op onze afdeling Safety- Quaiitymanagement. U heeft een HBO- of vergelijkbare achtergrond met relevante werkervaring op het gebied van manage mentsystemen en certificeringstrajecten voor veiligheid, kwaliteit en OHSAS. m/v U gaat werken op onze afdeling Safety- Quaiitymanagement. U heeft een MVK- en/of een HVK-opleïding met relevante werkervaring op het gebied van advisering en implementatie van regelgeving voor arbeidsomstandigheden, bedrijfshulpverlening, RI&E, veiligheidsopleidingen en calamiteitenbestrijding. Voor meer inlichtingen over deze twee functies kunt u contact opnemen met Ronald van Eerdenburgh, tel. 0113-362100 of e-mail: ronald.vaneerdenburgh@deltaconsult,nl. m/v Binnen de afdeling ICT services ontwerpt u ICT infrastructuren, werkt u mee aan migraties en implementaties en beheert u complexe ICT netwerken. Onze klanten bevinden zich in verschillende sectoren en hebben gemeen dat zij beschikken over een ICT infrastructuur die voor de primaire bedrijfsvoering van essentieel belang is. Uw standplaats is Kapelle. U heeft minimaal een MBO/HBO diploma en ruime ervaring als ICT specialist. U bent gewend om conform ITIL methodiek te werken. U beschikt over beheerervaring met Windows 2000/2003 (Active Directory, Exchange, ISA, SMS en Terminal Server) in grotere beheeromgevirigeriU heeft kennis en ervaring met netwerkinfrastructuren (routing, switching, secure access) en SAN/NAS storage. Kennis en ervaring met Linux is een pré. U bent in het bezit van een geldig rijbewijs B. Omdat continuïteit en kwa liteit in uw handen ligt verwachten we een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Wij bieden u een uitdagende, zelfstandige functie met ontplooiingsmogelijkheden. Daarnaast besteden wij zorg aan persoonlijke ontwikkeling o.a. door training en scholing. Voor meer inlichtingen over de functie van ICT-specialist kunt u contact opnemen met Mare van Broekhoven, e-mail: marc.vanbroekhoven@deltaconsult.nl of tel. 0113-362125; Van de kandidaten verwachten wij naast kennis en ervaring ook de bereidheid om met energie en enthousiasme verder te bouwen aan de afdeling en op deze manier Ie werken aan hun eigen toekomst. Hierbij zijn communicatieve vaardigheden, analytisch denkvermogen, zorgvuldig werken en collegialiteit een eerste vereiste. Indien u belangstelling heeft voor één van deze functies, dan nodigen wij u graag uit om te reageren. Dit kunt u doen door binnen 14 dagen uw brief of e-mail te sturen naar: Delta Consult B.V.t.a.v. mevrouw K.A.A. Cardon afdeling HRM, Postbus 71, 4420 AC Kapelle, tel. 0113-362139, karlijn.cardon@deltaconsult.nl, www.deltaconsult.nl. Middelburg, de Zeeuwse hoofdstad, heeft als economisch en bestuurlijk centrum een lange en indrukwekkende geschiedenis. De sfeervolle, monumen tale binnenstad is daar nog altijd het levende bewijs van Middelburg kijkt ook vooruit. Er is veel ruimte voor ontwikke lingen. Overal in de stad worden belang rijke projecten gerealiseerd. Bijvoorbeeld het Stationsgebied, bedrijvenpark Mortiere en nieuwe voorzieningen zoals het A-theater en een universiteit, de Roosevelt Academy. Met het oog op de toekomst wordt niet alleen veel gebouwd, maar ook nieuw en vooruit strevend beleid ontwikkeld op sociaal, cultureel, economisch en ruimtelijk gebied. Kortom' er is veel en uitdagend werk aan de winkel! Uitvoerend medewerker begraafplaats/crematorium v/m Voor 36 uur per week Eventueel ook in deeltijd te vervullen Functie: het begeleiden van begrafenissen en crematies, het verrichten van vaktechnische werkzaamheden op begraafplaats en crematorium. Profiel: vmbo-werk- en denkniveau, aangevuld met opleiding op het gebied van groenbeheer en/of uitvoerder begraafplaatsen en enkele jaren relevante werkervaring. Vrouwelijke kandidaten worden nadrukkelijk verzocht te reageren. Salaris: maximaal 2.147,- bruto per maand. Doorgroeimogelijkheden 2.257.-. Contact: Kijk op www.mlddelburg.nl voor een uitgebreide beschrijving van de functie. Hier vind je ook meer informatie over de organisatie en de stad Middelburg. Een sollicitatiebrief met cv ontvangen wij graag voor maandag 24 januari 2005. Je kunt deze richten aan het college van burgermeester en wethouders, t.a.v. de heer L. de Klerk, personeëlsadviseur. Postbus 6000, 4300 LA Middelburg. E-mailen kan ook; personeelszaken@middelburg.nl.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2005 | | pagina 52