PERSONEEL
dS
Landal
PZC
Front Office Manager (M/V)
Star#
Medewerker
personeel
en administratie
asito
0
Coördinator plv. Directeur
Bedrijfszorg medewerker
Veiligheidsdeskundige
ICT specialist
Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen
zaterdag 8 januari 2005
HYPOVAST
MAKELAARDIJ O.Z. TAXATIES ASSURANTIËN HYPOTHEKEN
Hypovast is vanaf begin jaren negentig werkzaam op het gebied van
makelaardij O.Z. in binnen- en buitenland en de particuliere en zakelijke wereld
van assurantiën en hypotheken.
Ter versterking van het huidige team zijn wij op zoek naar;
ASSURANTIE-ADVISEUR BUITENDIENST MA/ (fulltime)
Je bent medevormgever én uitvoerder van ons commerciële beleid, waarbij de
verdere uitbreiding van onze assurantie-aktiviteiten een belangrijk speerpunt is.
Als persoon ben je representatief, heb je een sterke persoonlijke uitstraling en
een no-nonsense mentaliteit. Daarnaast beschik je over een sterk
verantwoordelijksgevoel, grote mate van zelfstandigheid, een rijbewijs en
Assurantie B of studerende hiervoor.
ADMINISTRATIEF MEDEWERKSTER (full/parttime)
Je bent onze administratieve steun en toeverlaat, de spin in het web, die het
kantoor accuraat runt.
Je communicatieve en representatieve vaardigheden maken je tot een prima
gesprekspartner voor onze bestaande én nieuwe relaties. Deze zelfstandige
duizendpoot kan met telefoon en computer overweg en is bekend met Word en
Excel.
Hypovast biedt je volop ontplooiings- én scoringskansen op basis van
marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden in een organisatie
waar de lijnen kort zijn.
Spreekt bovenstaande functie je aan en herken je jezelf in het profiel?
Stuur dan binnen 10 dagen je c.v. met een handgeschreven motivatie naar
onderstaand adres of naar info@hvDovast.nl
Hypovast bv, Kinderdijk 36, 4331 HG Middelburg, Tel 0118-641851
Airpack bouwt al meer dan vijfentwintig jaar complete compact installaties voor
het leveren van samen geperste lucht, gas en, of stikstof.
Door het aantrekken van de economie stijgt de omzet en dientengevolge zoeken
wij voor de project- en instrumentatieafdeling ondersteuning.
ASSISTENT PROJECTLEIDER (MBO WERKTUIGBOUWKUNDE)
De werkzaamheden omvatten assistentie verlenen aan de projectafdeling,
waarop drie projectleiders en een assistent al reeds, werkzaam zijn. De taak
omvat CAD tekenen, instructieboeken schrijven, correspondentie met de klant,
testen van de installaties etc. Kortom zeer afwisselend werk.
Wij bieden een jaar contract en de mogelijkheid van een vaste
overeenkomst.
Aanvullende opleidingen en trainingen worden zowel intern als extern gegeven.
Carly is altijd aanwezig om u de nodige informatie over deze betrekking te
geven, echter voor u haar belt bezoek eerst even onze website
www.airpack.nl
Hebt u interesse stuur dan uw sollicitatiebrief met CV naar het volgende adres:
Airpack Nederland B.V.
P.O. Box 197
4300 AD ZIERIKZEE
T.a.v: Carly Romeijn
jobs@airpack.nl
sa»
GreenParks
Op Landal Port Greve zoeken wij een
Landal GreenParks is de grootste aanbieder van bungalowvakanties
in Nederland en met ruim 50 parken in Nederland, Duitsland, België,
Tsjechië en Oostenrijk een belangrijke speler op de Europese markt,
leder park heeft een uniek eigen karakter. Er zijn zowel kleine,
eenvoudige parken als grote luxe parken met subtropisch water
paradijs, sauna, restaurant, winkels en sportfaciliteiten. Maar wat
alle parken gemeen hebben is de ruime opzet en de mooie ligging
midden in de natuur.
Op Landal PORT GREVE te Brouwershaven met 575 bungalows/appartementen zoeken wij een
Front Office Manager. De Front Office Manager is verantwoordelijk voor een goede organisatie van
de dagelijkse activiteiten op de Receptie met als doel te komen tot een optimale bezetting van de
bungalows en verkoop van onze overige activiteiten. Naast het leidinggeven werkt de Front Office
Manager deels mee aan de Receptie om feeling te houden met de gast. Binnen het takenpakket
van de Front Office Manager valt tevens het coördineren van de afdeling Sport Recreatie.
Wij vragen:
MBO+ niveau bv. MTRO/MHS/NHTV/HHS;
Minimaal 2 jaar relevante ervaring in een Recreatiebednjf of Hotellerie;
Ervaring met geautomatiseerde systemen en kennis (mondeling) van de Duitse en Engelse taal;
Kernwoorden zijn: commercieel, servicegericht, flexibel, probleemoplossend vermogen,
contactueel, een pro-actieve- en resultaatgerichte instelling en leidinggevende capaciteiten.
Wij bieden:
Een uitdagende functie met een grote mate van zelfstandigheid in een actieve werkomgeving;
Een uitstekend pakket van arbeidsvoorwaarden;
Mogelijkheid voor opleidingen.
Tevens hebben wij een vacature voor een Medewerker Receptie m/v.
Geïnteresseerd?
Stuur binnen 10 dagen uw sollicitatiebrief aan Landal GreenParks, t.a.v. mevrouw C.E. Stam,
Manager P&O, Postbus 910, 2270 AX Voorburg, kenmerk; PVE,
U kunt ook reageren via E-mail, pz@landal.nl.
(www.landal.nl)
CEM «AU RENESSC
TCR is een taxicentrale die onder andere werkzaam is ii
omgeving Walcheren. Noord- en Zuid-Beveland.
TAXICHAUFFEUR.
Je functie bestaat uit het verzorgen van groeps- en gehandicaptenvervoer. De werkzaamheden zijn
parttime, 's ochtends van 8.30 -10.00 uur en 's middags van 15.30 -17.00 uur. Gemiddeld werk je
12 tot 15 uur per week..
Leuke baan voor een kandidaat met een rijbewijs B en voldoende rijervaring. Je beschikt over goede
contactuele eigenschappen en bent afkomstig uit de omgeving Walcheren, Noord- of Zuid-Beveland.
Affiniteit met de doelgroep is een pre. Het gaat om een baan voor een langere periode.
Info: Davida van Dijke, tel. (0111) 41 57 33, Nieuwe Haven 147, Zierikzee.
Kijk voor meer vacatures op www.start.nl
MET START KRIJG JE HET ALTIJD VOOR ELKAAR.
www.start.nl
Member of United Services Group N.V.
(25 uur per week)
Asito is de op één na grootste schoonmaakorganisatie en één van de leukste werk
gevers van Nederland. Belangrijker voor u om te weten is dat we groot zijn geworden
door klein te blijven. Misschien omdat we nog steeds een familiebedrijf zijn, en een
goede werksfeer daarom zo belangrijk vinden. Net als een goed persoonlijk contact.
Altijd weer krijgen we van onze mensen te horen dat het bij ons zo leuk werken is. En
daar zijn we dan trots op. Net als op ons werk: schoonmaken. Dankbaar werk dat we
met plezier, kwaliteit en zorg doen met enthousiaste mensen zoals u.
Wat maakt werken bij Asito zo
leuk?
U krijgt bij ons een zeer afwisselende en
uitdagende functie. Een boeiende baan
waar u met uw kennis en ervaring een uit
stekende invulling aan kunt geven. U komt
terecht in een collegiaal team en de werk
sfeer is uitermate prettig. Verder kunt u
rekenen op een goed salaris en prima
secundaire arbeidsvoorwaarden, ook als
u parttime werkt.
Waarom zoeken we u?
Uw kennis en ervaring brengt ons een
stap verder. Stressbestendig en accuraat
weet u van aanpakken. De Nederlandse
taal beheerst u uitstekend en ook voor
Word, Excel en Outlook draai u uw hand
niet om. SAP ervaring is zeer prettig.
Verder beschikt u over een MBO werk- en
denkniveau, een aantal jaren werkerva
ring en bent u gedurende 5 dagen per
week inzetbaar.
Wat verwachten we van u?
In een dynamische werkomgeving voelt u
zich als een vis in het water. U bent
verantwoordelijk voor de personeels- en
loonadministratie en alles wat daarbij zoal
komt kijken. Zo verzorgt u de ziek- en
herstelmeldingen, de urenregistratie, de
correspondentie en indien nodig de
inkoop van materialen en middelen voor
de vestiging. U ondersteunt uw vestigings
manager bij de opmaak van interne- en
externe managementrapportages.
Reageren?
Enthousiast geworden? Mail dan een bon
dige motivatie met cv vóór 15 januari 2005
naar carriere@asito.nl. Of stuur een brief
naar Asito, t.a.v. Miranda van der Kloor,
personeelsfunctionaris, postbus 375,
7600 AJ ALMELO. Wilt u meer informatie
over de vacature? Jan Vera, areamanager,
staat u graag te woord, tel. 06-53643594
of kijk Op www.asito.nl
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Asito Goes
Zo leuk kan schoonmaken zijn.
jé
VACATURE
Stichting DOOR (Door Opvang en Ontmoeting Resocialisatie)
beheert in Zeeland 2 opvanghuizen en een leerwerkplaats
voor ex-gedetineerden.
De Stichting wil aan haar doelgroep tijdelijk onderdak en
begeleiding op maat bieden en zo bijdragen aan het
verbeteren van kansen van ex-gedetineerden om terug te
keren in de samenleving en het arbeidsproces.
De dienstverlening van Stichting DOOR aan de bewoners bestaat uit vijf belangrijke
aandachtspunten, namelijk de zorg voor:
Huisvesting
Arbeid
Financiën
- Relaties
Zingeving
Voor onze opvanghuizen en leerwerkplaats in Middelburg en Vlissingen zoeken wij een:
voor 36 uur in de week
Functie De coördinator geeft leiding aan de medewerkers van Stichting DOOR en legt
verantwoording af aan de Directeur.
De belangrijkste taakgebieden zijn:
Verantwoordelijk voor het vertalen van het tactisch beleid naar de medewerkers
Het coachen, stimuleren en motiveren van het personeel
Verantwoordelijk voor interne administratie en financiën
Een bijdrage leveren aan de opzet en uitvoering van justitiële programma's
Vervangt bij afwezigheid de directeur
Profiel De coördinator is de spil van de organisatie en
heeft aantoonbare leidinggevende ervaring
heeft HBO opleiding en denkniveau
heeft kennis van de welzijn- en jusititiesector
Uw stijl van werken is samenwerkingsgericht, coachend en u weet problemen haar
scherp te analyseren.
U bent gedreven, integer, een doorzetter, flexibel en stressbestendig. Tevens bent u in het
bezit van een stevige dosis humor.
Salariëring: conform CA Welzijn.
Aanstelling: in eerste instantie voor een jaar en bij goed functioneren uitzicht op een vast
dienstverband.
Informatie: wordt verstrekt door dhr. J. Swart, Directeur, tel.: 0118-635627
U kunt uw sollicitatie voor 19 januari richten aan:
Stichting DOOR.
T.a.v. Johan Swart, Directeur
Postbus 5076,
4380 KB Vlissingen
delta consult
Visie op het neb
Wij zijn sinds 1976 actief als
een onafhankelijk bedrijf dat
zich richt op de ondersteuning
en realisering
sche) bedrijfsvoering van onze
opdrachtgevers.
Onze kernactiviteiten
integrale instandhouding
programma's voor industrie en
informatisering en
automatisering van de
bedrijfsvoering;
systeem-, netwerkbeheer;
configuratie- en
documentatiebeheer van
technische systemen;
veiligheids- en kwaliteits
management;
projectmanagement.
Wij willen graag op korte termijn in contact komen met kandidaten voor de volgende
functies:
m/v
U gaat werken op onze afdeling Safety- Quaiitymanagement. U heeft een HBO-
of vergelijkbare achtergrond met relevante werkervaring op het gebied van manage
mentsystemen en certificeringstrajecten voor veiligheid, kwaliteit en OHSAS.
m/v
U gaat werken op onze afdeling Safety- Quaiitymanagement. U heeft een MVK-
en/of een HVK-opleïding met relevante werkervaring op het gebied van advisering en
implementatie van regelgeving voor arbeidsomstandigheden, bedrijfshulpverlening,
RI&E, veiligheidsopleidingen en calamiteitenbestrijding.
Voor meer inlichtingen over deze twee functies kunt u contact opnemen met Ronald
van Eerdenburgh, tel. 0113-362100 of e-mail: ronald.vaneerdenburgh@deltaconsult,nl.
m/v
Binnen de afdeling ICT services ontwerpt u ICT infrastructuren, werkt u mee aan
migraties en implementaties en beheert u complexe ICT netwerken. Onze klanten
bevinden zich in verschillende sectoren en hebben gemeen dat zij beschikken over
een ICT infrastructuur die voor de primaire bedrijfsvoering van essentieel belang is.
Uw standplaats is Kapelle.
U heeft minimaal een MBO/HBO diploma en ruime ervaring als ICT specialist. U bent
gewend om conform ITIL methodiek te werken. U beschikt over beheerervaring met
Windows 2000/2003 (Active Directory, Exchange, ISA, SMS en Terminal Server) in
grotere beheeromgevirigeriU heeft kennis en ervaring met netwerkinfrastructuren
(routing, switching, secure access) en SAN/NAS storage. Kennis en ervaring met Linux
is een pré. U bent in het bezit van een geldig rijbewijs B. Omdat continuïteit en kwa
liteit in uw handen ligt verwachten we een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
Wij bieden u een uitdagende, zelfstandige functie met ontplooiingsmogelijkheden.
Daarnaast besteden wij zorg aan persoonlijke ontwikkeling o.a. door training en
scholing.
Voor meer inlichtingen over de functie van ICT-specialist kunt u contact opnemen
met Mare van Broekhoven, e-mail: marc.vanbroekhoven@deltaconsult.nl of
tel. 0113-362125;
Van de kandidaten verwachten wij naast kennis en ervaring ook de bereidheid om
met energie en enthousiasme verder te bouwen aan de afdeling en op deze manier Ie
werken aan hun eigen toekomst. Hierbij zijn communicatieve vaardigheden, analytisch
denkvermogen, zorgvuldig werken en collegialiteit een eerste vereiste.
Indien u belangstelling heeft voor één van deze functies, dan nodigen wij u graag uit
om te reageren. Dit kunt u doen door binnen 14 dagen uw brief of e-mail te sturen
naar: Delta Consult B.V.t.a.v. mevrouw K.A.A. Cardon afdeling HRM, Postbus 71,
4420 AC Kapelle, tel. 0113-362139, karlijn.cardon@deltaconsult.nl,
www.deltaconsult.nl.
Middelburg, de Zeeuwse hoofdstad,
heeft als economisch en bestuurlijk
centrum een lange en indrukwekkende
geschiedenis. De sfeervolle, monumen
tale binnenstad is daar nog altijd het
levende bewijs van Middelburg kijkt ook
vooruit. Er is veel ruimte voor ontwikke
lingen. Overal in de stad worden belang
rijke projecten gerealiseerd. Bijvoorbeeld
het Stationsgebied, bedrijvenpark
Mortiere en nieuwe voorzieningen zoals
het A-theater en een universiteit, de
Roosevelt Academy. Met het oog op de
toekomst wordt niet alleen veel
gebouwd, maar ook nieuw en vooruit
strevend beleid ontwikkeld op sociaal,
cultureel, economisch en ruimtelijk
gebied. Kortom' er is veel en uitdagend
werk aan de winkel!
Uitvoerend medewerker
begraafplaats/crematorium v/m
Voor 36 uur per week
Eventueel ook in deeltijd te vervullen
Functie: het begeleiden van begrafenissen en crematies, het
verrichten van vaktechnische werkzaamheden op begraafplaats en
crematorium.
Profiel: vmbo-werk- en denkniveau, aangevuld met opleiding op het
gebied van groenbeheer en/of uitvoerder begraafplaatsen en enkele
jaren relevante werkervaring. Vrouwelijke kandidaten worden
nadrukkelijk verzocht te reageren.
Salaris: maximaal 2.147,- bruto per maand.
Doorgroeimogelijkheden 2.257.-.
Contact:
Kijk op www.mlddelburg.nl voor een uitgebreide beschrijving van de
functie. Hier vind je ook meer informatie over de organisatie en de
stad Middelburg. Een sollicitatiebrief met cv ontvangen wij graag
voor maandag 24 januari 2005. Je kunt deze richten aan het college
van burgermeester en wethouders, t.a.v. de heer L. de Klerk,
personeëlsadviseur. Postbus 6000, 4300 LA Middelburg.
E-mailen kan ook; personeelszaken@middelburg.nl.