PERSONEEL
VAN DliiS
RIJK
TIMESAVERS
PZC
Cultureel
Erfgoed
hoofd bedrijfsvoering (v/m)
ACCOUNTMANAGERS (FREELANCE)
UITVOERDER
Werkvoorbereider
BELEIDSMEDEWERKER»
£T\
Tin
Assistant Accounting Manager:
SPORTIEF TYPE?
zaterdag 8 januari 2005
De SCEZ is hét aanspreekpunt en kennis
centrum op hét gebied van het materiële en
immateriële cultureel erfgoed in Zeeland.
De SCEZ is een van de dragende provinciale
culturele organisaties en heeft voor wat
betreft het cultureel erfgoed een spilfunctie
bij het realiseren van het provinciaal cultuur
beleid.
De SCEZ houdt zich vanuit de werkvelden
archeologie, erfgoededucatie, geschied
beoefening, monumentenwacht, monumen
tenzorg, musea en streektalen bezig met het
integraal en op ontwikkeling gericht
adviseren en ondersteunen van overheden,
particuliere organisaties en burgers.
Daarnaast wordt actief bijgedragen aan het
behoud van het cultureel erfgoed door
middel van monumenteninspecties en het
beheer van de provinciale archeologische
collectie. Voorts initieert, ontwikkelt en
coördineert de SCEZ wisselende, op de
actualiteit inspelende activiteiten en
projecten.
Het werk is georganiseerd in drie sectoren:
de sectorOntwikkeling, Advisering en
Ondersteuning, de sector Bedrijfsvoering en
Communicatie en de sector Facilitaire
Dienstverlening. In totaal werken er bij de
SCEZ 29 personen.
Het personeel krijgt de gelegenheid om in
een informele werkomgeving mede inhoud
en vorm te geven aan de verdere ontwikkeling
van de organisatie en om ideeën, kennis en
vaardigheden over het werk te toetsen aan
de praktijk. De stichting biedt haar werk
nemers een goed arbeidsvoorwaarden
pakket waarin opgenomen studiefaciliteiten,
gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, het
pensioenpakket van het ABP en het
verzekeringspakket Interprovinciale Ziekte
kostenregeling (IZR).
Stichting
Zeeland
ARCHEOLOGIE
G ESCH1EDBEO E FE NI N G
MONUMENTENWACHT
M ONUMENTENZORG
MUSEA
STREEKTALEN
Voor de sector Bedrijfsvoering en Communicatie zoeken wij kandidaten voor de functie van:
100% voltijdfunctie (vacaturenummer 05/3003)
Uw finctie
zorgdragen voor een adequate uitvoering van taken op het gebied van
financiën, ICT en beheer zoals die bij de sector Bedrijfsvoering en
Communicatie zijn ondergebracht advisering van directeur op het
terrein van de bedrijfsvoering verstrekken van managementinformatie,
leveren van bijdragen aan managementrapportages en verzorgen van
financiële rapportages opstellen van begroting en zorgdragen voor de
jaarrekening zorgdragen voor uitvoering van de financiële administratie
verantwoordelijk voor inkoop en kantoorbeheer verantwoordelijk voor
beheer van het computernetwerk bijdragen aan optimalisering van de
administratieve werkprocessen coördineren van baliediensten bijdragen
aan opzet en uitvoering van een systeem van kwaliteitszorg.
Uw kwaliteiten
HBO werk- en denkniveau blijkend uit een afgeronde HBO-opleiding
zoals HEAO-BE ruime kennis en ervaring op het gebied van financiën in
een relevante werkomgeving kennis en inzicht op het gebied van ICT en
automatisering kennis en ervaring op het gebied van beheersaangelegen-
heden managementvaardigheden en -ervaring goede communicatieve
vaardigheden collegiale, flexibele en klantgerichte werkinstelling affiniteit
met cultureel erfgoed.
Ons aanbod
Een voltijdfunctie met een bruto maandsalaris, afhankelijk van opleiding,
capaciteiten en ervaring van vooralsnog maximaal 3.104 (salarisschaal 9, f
norm 1 maart 2004). Momenteel wordt de functie opnieuw beschreven en
gewaardeerd, wat zijn effect kan hebben op de salariëring. Het genoemde
bedrag is exclusief 8% vakantietoeslag en 4,5% eindejaarsuitkering.
Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de heer drs. W.H.P Scholten, directeur, tel. 0118-670887, e-mail: whp.scholten@scez.nl.
Voor informatie over de procedure kunt u terecht bij mevrouw Y.M. Gunter, management-assistent, tel. 0118-670873, e-mail: ym.gunter@scez.nl.
Voor algemene informatie over de SCEZ zie www.scez.nl.
Uw sollicitatie kunt u schriftelijk, onder vermelding van het vacaturenummer, richten aan de Stichting Cultureel Erfgoed Zeeland,
t.a.v. de heer drs. W.H.P. Scholten, postbus 49, 4330 AA Middelburg. De sollicitatietermijn sluit op vrijdag 21 januari 2005.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
LOURENS Lourens is een regionale glossy met landelijke allure. De bladformule
bestaat al zeventien jaar en is een begrip in het westen, noorden en oosten van
Nederland. Voor de regio's Midden-Nederland, Noord-Brabant, Limburg en
Zeeland zijn wij op zoek naar zeer ervaren
die bij gebleken geschiktheid de mogelijk krijgen regionaal uitgever/licentie
nemer te worden. De accountmanagers zullen zich hoofdzakelijk bezighouden
met het werven van toonaangevende adverteerders in hun marktgebied.
- M/V - absolute professional
- leeftijd 50+ - regionale marktkennis
- ondernemersmentaliteit - affiniteit met mode en wonen
Gegadigden kunnen een sollicitatiebrief CV sturen naar Lourens Nederland,
postbus 5345, 2000 CH Haarlem of mailen naar info@lourensnoord.nl
Voor meer informatie over de functie kunt u contact opnemen met uitgever
Fred Nicolai (0900-2990990)
Wat is üw
reden om te
collecteren
voor de NSGK?
Meld u aan op www.nsgk.nl
of bel (020) 679 12 00
Bouwbedrijf Rijk werd
in 1962 opgericht
Anno 2005 vindt u ons
op het bedrijven
terrein "De Noordzak"
in Heinkenszand
Bij ons bedrijf werken
ca. 50 vaste mede
werkers. Wij zijn actief
in de woning- en
utiliteitsbouw.
Daarnaast verbouwen
en renoveren wij
bestaande woningen en
kantoren. Alle
benodigde specialisten
en know-how hebben
wij in eigen huis.
Naast de bouw
activiteiten beschikken
wij over een eigen
Doeland-Bouwmarkt.
Het beleid voor de
komende jaren is
gericht op een gestage
groei binnen alle
sectoren.
Bouwbedrijf Rijk is
gecertificeerd voor ISO
9002 en is lid van
Bouwned en
Bouwgarant
BOUWBEDRIJF
rijk aan bouwmogelijkheden
Voor onze nieuwbouwprojecten hebben wij plaats voor een
als bouwplaatsmanager nieuwbouwprojecten
Als uitvoerder vormt u als bouwplaatsmanager een team met project
leider en werkvoorbereider. U bent verantwoordelijk voor de totale uit
voering van het bouwproject en geeft leiding aan het aanwezige perso
neel.
U beschikt bij voorkeur over een opleiding op MTS-niveau en
heeft relevante werkervaring in een soortgelijke functie.
Tevens zijn wij op zoek naar een
U bent betrokken bij het voorbereidingstraject van bouwprojecten.
U offreert meer- en minderwerken en initieert en bereidt de organisatie
van de bouw voor.
U beschikt bij voorkeur over een opleiding op HTS-niveau en heeft
enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie. U bent in staat
zelfstandig te werken, u heeft goede communicatieve eigenschappen
en u heeft een collegiale werkhouding.
Bouwbedrijf Rijk biedt u goede arbeidsvoorwaarden, goede opleidings
faciliteiten en bovenal een plezierige werkomgeving met enthousiaste
collega's.
Voor inlichtingen kunt u bellen met Dhr. A.J.M. Zuydweg,
telefoonnummer 0113 - 56 15 93
stuur uw sollicitatiebrief naar:
Bouwbedrijf Rijk b.v., Daniëlsweg 1, Heinkenszand,
Postadres: Postbus 390, 4460 AT Goes.
E-mail: info@rijkbouw.nl
www.rijkbouw.nl
Sooo f\teu^e bwn His <U
Dovy Benelux B.V.
Maintenance Activity Coordinator
Terneuzen
Dow Benelux B.V.
E&l Technologist (monteur)
Terneuzen
Dow Benelux B.V.
Mechanic Technologist (monteur)
Terneuzen
Kijk voor de volledige informatie over deze vacatures op www.jobtrack.nl
JobTrack.nl
VX De vacaturesite voor heel Ned
GOES (36.000 inwoners) is een levendige stad in
hartje Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente
werkt aan de herinrichting van het winkelcentrum
en de bouw van een nieuw stadskantoor. Goes is
een fijne stad om te wonen. Je vindt er betaalbare
huizen in een prachtige omgeving en uitstekende
voorzieningen als het gaat om sport, gezondheids
zorg en onderwijs. Meer weten? Kijk op www.goes.nl
NT
De afdeling welzijn is op zoek naar een
voor 36 uur per week.
De afdeling welzijn is een onderdeel van de sector Maatschappelijke Ontwikkelingen?
belangrijkste taak van de afdeling is het bevorderen van de (mogelijkheid tot) maatschj;.
pelijke participatie van inwoners in de gemeente Goes en het stimuleren van sociale v?.
banden. Hiertoe voeren de medewerkers van de afdeling welzijn een aantal wettelih
taken uit en wordt er beleid ontwikkeld. Het gaat hierbij om vier verschillende terrein?
sport, zorg, cultuur en onderwijs.
De afdeling Welzijn heeft ambities en is met aansprekende projecten bezig. Zo wor;
gewerkt aan de realisatie van nieuwe (brede) scholen, het opwaarderen van de spor
accommodaties, uitbouw van het jeugdbeleid, een steunpunt vrijwilligerswerk, een me*
museum en professionalisering van het welzijnswerk. Omdat de werkzaamheden op de
terreinen elkaar deels overlappen en met elkaar samenhangen, is een integrale aanpï
vereist om de gewenste kwaliteit te kunnen leveren.
De afdeling welzijn bestaat uit beleidsmedewerkers en medewerkers met uitvoerende tal®
Van u als beleidsmedewerk(st)er wordt een generalistische inzet verwacht, waarbii;
zoveel mogelijk zelfstandig opereert en uw verantwoordelijkheden neemt. Uw wert-
terrein bevindt zich op het gebied van zorg, cultuur, sport en onderwijs.
De afdeling streeft naar kwaliteit en werkt daarbij in toenemende mate op een re&
taatgerichte en projectmatige wijze.Van u wordt hierin een bijdrage verwacht.
U bent minimaal in het bezit van een relevante HBO-opleiding, aangevuld metki
en ervaring op het gebied van projectmatig werken, bij voorkeur met kennis van éénd
meerdere werkterreinen van de afdeling welzijn.
U beschikt over goede contactuele eigenschappen, een klantgerichte instellingen
bent flexibel inzetbaar. Daarnaast heeft u gevoel voor maatschappelijke en politieks
bestuurlijke verhoudingen, gekoppeld aan een zakelijke inslag en weet u wensen vani:
de politiek te vertalen in een helder en eenduidig beleid.
WAT BIEDEN Wil?
Wij bieden u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en ere
ring minimaal 1.924,00, (schaal 8) en maximaal 3.164,00 (schaal 9) bij een fulltir;
dienstverband bedraagt. Een uitloop tot 3.518,00 bruto per maand behoort - ond?
bepaalde voorwaarden - tot de mogelijkheden.
Daarnaast hebben wij goede regelingen voor studiefaciliteiten, flexibele arbeidstijd?
kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, een fiets privé-regeling, mogelijkheid tot te
kopen of verkopep van verlofuren en een gunstige hypotheekregeling.
DE PROCEDURE
Informatie
Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met mevrouw J. van Biern?
of mevrouw P. van Vliet, interim-hoofd afdeling welzijn telefoonnummer (0113) 24972!
Informatie over de procedure kunt u inwinnen bij mevrouw A. Braamse, personeels
consulent, telefoonnummer (0113) 249813.
Sollicitatie
Spreekt deze functie u aan stuur dan binnen 10 dagen na verschijnen van deze vacatur-
uw briefen cv naar burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 21 18,4460 K
Goes onder vermelding van vacaturenummer 2230.03. U kunt ook uw brief en cvpe
e-mail sturen naar: vacatures@goes.nl.
Psychologisch onderzoek
Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
VOORKEURSBELEID
Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van
de samenleving. Arbeidsgehandicapten en leden van etnische
minderheidsgroepen die voldoen aan de functie-eisen verzoeken
wij daarom nadrukkelijk te solliciteren.
Geen acquisitie!
SANDINGMASTER GRINDINGMASTER
Timesavers International B.V. in Goes is een dochter van Timesavers Inc. te Minneapolis.
Zij engineert, produceert, verkoopt en onderhoudt industriële breedbandschuurmachines onder de
merknamen Sandingmaster en Grindingmaster. Het bedrijf in Goes telt ca. 85 medewerkers.
Klanten zijn wereldwijd verspreid. Ter versterking van ons bedrijf zijn wij op zoek naar:
De functie:
U bent werkzaam op de afdeling Accountancy Finance waar U mede verantwoordelijk bent voor
het dagelijks reilen en zeilen van de financiën binnen deze internationale organisatie.
U zult deel uitmaken van een dynamische afdeling waarbij flexibiliteit hoog in het vaandel staat.
U houdt zich onder meer bezig met het afstemmen van de inter-company reconciliation, voorraad
analyse, egalisatie rekening, intrastat aangifte, declaraties e.d.
Vereist:
- Opleiding op MBO++ HBO niveau.
- Minimaal 2 jaar werkervaring in soortgelijke functie, bij voorkeur in een vergelijkbare branche.
- Bekendheid met de elementaire begrippen van de Accountancy.
- Communicatief en commercieel vaardig.
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is een absolute nood
zaak om de functie uit te kunnen oefenen. Beheersing van b.v. Frans of Duits is een pré.
- Ervaring met het werken met moderne computer programma's.
- Een dynamische instelling, accuraat en bereidheid tot het nemen van initiatief.
- Stressbestendigheid is noodzakelijk, i.v.m. te behalen (reporting) deadlines op internationaal
Geboden:
Timesavers International B.V. speelt wereldwijd een aansprekende rol. De merknamen
Sandingmaster en Grindingmaster zijn herkenbaar en de machines zijn technisch hoogstaand.
Je werkt samen met zeer betrokken medewerkers voor wie collegialiteit en kwaliteit
vanzelfsprekend is.
Ben jij de persoon die wij zoeken?
Schrijf dan een brief met CV naar Timesavers Int.
Mevr. G.J. Trimpe Postbus 68, 4460 AB Goes.
5.V. t.a.v. de afdeling Personeelszaken t.a.v.
Acquisitie naar aanleiding van bovenstaande wordt niet op prijs gesteld.
DE GROOTSTE
AUTOKRANT VAN NEDERLAND
Auto
MOTOREN - WATERSPORT
Van Dijke Motoren-Watersport is al meer dan 20 jaar een be3f
in de watersport. Om onze steeds groter wordende groep klantö
afkomstig van zowel beroeps- als pleziervaart maximaal van
dienst te kunnen blijven zijn wij op zoek naar een:
ALLROUND MONTEUR
MET KENNIS/ERVARING
OP HET GEBIED VAN VOLVO-PENTA MOTOREN
LEERLING MONTEUR
De werkzaamheden bestaan o.a. uit:
Alle voorkomende onderhouds- en reparatiewerkzaam-
heden aan zowel binnen- als buitenboordmotoren,
elektrische installaties, enz.
Inbouw van nieuwe Volvo-Penta dieselmotoren.
- Inbouwen en aansluiten van boegschroeven.
WIJ ZOEKEN IEMAND MET:
- ervaring in soortgelijke functie
- MBO niveau, verkregen door opleiding of ervaring
- flexibele en dienstverlenende instelling, die zelfstandig
kan werken
WIJ BIEDEN:
leuke werkomgeving
- zeer afwisselend werk
- goed salaris afhankelijk van opleiding/ervaring
INTERESSE?
Stuur dan een sollicitatiebrief met CV. Uiteraard kunt u ook ca*
contact opnemen voor meer informatie met de heer H. Van Dijk
of de heer R. Zorge, telefoon 0111-692034.
Van Dijke Watersport, Jachthaven Den Osse 3,
4318 NA Brouwershaven, WWW.VANDIJKE.NL.
E-MAIL: WATERSPORT@VANDIJKE.NL