PERSONEEL VAN DliiS RIJK TIMESAVERS PZC Cultureel Erfgoed hoofd bedrijfsvoering (v/m) ACCOUNTMANAGERS (FREELANCE) UITVOERDER Werkvoorbereider BELEIDSMEDEWERKER» £T\ Tin Assistant Accounting Manager: SPORTIEF TYPE? zaterdag 8 januari 2005 De SCEZ is hét aanspreekpunt en kennis centrum op hét gebied van het materiële en immateriële cultureel erfgoed in Zeeland. De SCEZ is een van de dragende provinciale culturele organisaties en heeft voor wat betreft het cultureel erfgoed een spilfunctie bij het realiseren van het provinciaal cultuur beleid. De SCEZ houdt zich vanuit de werkvelden archeologie, erfgoededucatie, geschied beoefening, monumentenwacht, monumen tenzorg, musea en streektalen bezig met het integraal en op ontwikkeling gericht adviseren en ondersteunen van overheden, particuliere organisaties en burgers. Daarnaast wordt actief bijgedragen aan het behoud van het cultureel erfgoed door middel van monumenteninspecties en het beheer van de provinciale archeologische collectie. Voorts initieert, ontwikkelt en coördineert de SCEZ wisselende, op de actualiteit inspelende activiteiten en projecten. Het werk is georganiseerd in drie sectoren: de sectorOntwikkeling, Advisering en Ondersteuning, de sector Bedrijfsvoering en Communicatie en de sector Facilitaire Dienstverlening. In totaal werken er bij de SCEZ 29 personen. Het personeel krijgt de gelegenheid om in een informele werkomgeving mede inhoud en vorm te geven aan de verdere ontwikkeling van de organisatie en om ideeën, kennis en vaardigheden over het werk te toetsen aan de praktijk. De stichting biedt haar werk nemers een goed arbeidsvoorwaarden pakket waarin opgenomen studiefaciliteiten, gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, het pensioenpakket van het ABP en het verzekeringspakket Interprovinciale Ziekte kostenregeling (IZR). Stichting Zeeland ARCHEOLOGIE G ESCH1EDBEO E FE NI N G MONUMENTENWACHT M ONUMENTENZORG MUSEA STREEKTALEN Voor de sector Bedrijfsvoering en Communicatie zoeken wij kandidaten voor de functie van: 100% voltijdfunctie (vacaturenummer 05/3003) Uw finctie zorgdragen voor een adequate uitvoering van taken op het gebied van financiën, ICT en beheer zoals die bij de sector Bedrijfsvoering en Communicatie zijn ondergebracht advisering van directeur op het terrein van de bedrijfsvoering verstrekken van managementinformatie, leveren van bijdragen aan managementrapportages en verzorgen van financiële rapportages opstellen van begroting en zorgdragen voor de jaarrekening zorgdragen voor uitvoering van de financiële administratie verantwoordelijk voor inkoop en kantoorbeheer verantwoordelijk voor beheer van het computernetwerk bijdragen aan optimalisering van de administratieve werkprocessen coördineren van baliediensten bijdragen aan opzet en uitvoering van een systeem van kwaliteitszorg. Uw kwaliteiten HBO werk- en denkniveau blijkend uit een afgeronde HBO-opleiding zoals HEAO-BE ruime kennis en ervaring op het gebied van financiën in een relevante werkomgeving kennis en inzicht op het gebied van ICT en automatisering kennis en ervaring op het gebied van beheersaangelegen- heden managementvaardigheden en -ervaring goede communicatieve vaardigheden collegiale, flexibele en klantgerichte werkinstelling affiniteit met cultureel erfgoed. Ons aanbod Een voltijdfunctie met een bruto maandsalaris, afhankelijk van opleiding, capaciteiten en ervaring van vooralsnog maximaal 3.104 (salarisschaal 9, f norm 1 maart 2004). Momenteel wordt de functie opnieuw beschreven en gewaardeerd, wat zijn effect kan hebben op de salariëring. Het genoemde bedrag is exclusief 8% vakantietoeslag en 4,5% eindejaarsuitkering. Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de heer drs. W.H.P Scholten, directeur, tel. 0118-670887, e-mail: whp.scholten@scez.nl. Voor informatie over de procedure kunt u terecht bij mevrouw Y.M. Gunter, management-assistent, tel. 0118-670873, e-mail: ym.gunter@scez.nl. Voor algemene informatie over de SCEZ zie www.scez.nl. Uw sollicitatie kunt u schriftelijk, onder vermelding van het vacaturenummer, richten aan de Stichting Cultureel Erfgoed Zeeland, t.a.v. de heer drs. W.H.P. Scholten, postbus 49, 4330 AA Middelburg. De sollicitatietermijn sluit op vrijdag 21 januari 2005. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. LOURENS Lourens is een regionale glossy met landelijke allure. De bladformule bestaat al zeventien jaar en is een begrip in het westen, noorden en oosten van Nederland. Voor de regio's Midden-Nederland, Noord-Brabant, Limburg en Zeeland zijn wij op zoek naar zeer ervaren die bij gebleken geschiktheid de mogelijk krijgen regionaal uitgever/licentie nemer te worden. De accountmanagers zullen zich hoofdzakelijk bezighouden met het werven van toonaangevende adverteerders in hun marktgebied. - M/V - absolute professional - leeftijd 50+ - regionale marktkennis - ondernemersmentaliteit - affiniteit met mode en wonen Gegadigden kunnen een sollicitatiebrief CV sturen naar Lourens Nederland, postbus 5345, 2000 CH Haarlem of mailen naar info@lourensnoord.nl Voor meer informatie over de functie kunt u contact opnemen met uitgever Fred Nicolai (0900-2990990) Wat is üw reden om te collecteren voor de NSGK? Meld u aan op www.nsgk.nl of bel (020) 679 12 00 Bouwbedrijf Rijk werd in 1962 opgericht Anno 2005 vindt u ons op het bedrijven terrein "De Noordzak" in Heinkenszand Bij ons bedrijf werken ca. 50 vaste mede werkers. Wij zijn actief in de woning- en utiliteitsbouw. Daarnaast verbouwen en renoveren wij bestaande woningen en kantoren. Alle benodigde specialisten en know-how hebben wij in eigen huis. Naast de bouw activiteiten beschikken wij over een eigen Doeland-Bouwmarkt. Het beleid voor de komende jaren is gericht op een gestage groei binnen alle sectoren. Bouwbedrijf Rijk is gecertificeerd voor ISO 9002 en is lid van Bouwned en Bouwgarant BOUWBEDRIJF rijk aan bouwmogelijkheden Voor onze nieuwbouwprojecten hebben wij plaats voor een als bouwplaatsmanager nieuwbouwprojecten Als uitvoerder vormt u als bouwplaatsmanager een team met project leider en werkvoorbereider. U bent verantwoordelijk voor de totale uit voering van het bouwproject en geeft leiding aan het aanwezige perso neel. U beschikt bij voorkeur over een opleiding op MTS-niveau en heeft relevante werkervaring in een soortgelijke functie. Tevens zijn wij op zoek naar een U bent betrokken bij het voorbereidingstraject van bouwprojecten. U offreert meer- en minderwerken en initieert en bereidt de organisatie van de bouw voor. U beschikt bij voorkeur over een opleiding op HTS-niveau en heeft enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie. U bent in staat zelfstandig te werken, u heeft goede communicatieve eigenschappen en u heeft een collegiale werkhouding. Bouwbedrijf Rijk biedt u goede arbeidsvoorwaarden, goede opleidings faciliteiten en bovenal een plezierige werkomgeving met enthousiaste collega's. Voor inlichtingen kunt u bellen met Dhr. A.J.M. Zuydweg, telefoonnummer 0113 - 56 15 93 stuur uw sollicitatiebrief naar: Bouwbedrijf Rijk b.v., Daniëlsweg 1, Heinkenszand, Postadres: Postbus 390, 4460 AT Goes. E-mail: info@rijkbouw.nl www.rijkbouw.nl Sooo f\teu^e bwn His <U Dovy Benelux B.V. Maintenance Activity Coordinator Terneuzen Dow Benelux B.V. E&l Technologist (monteur) Terneuzen Dow Benelux B.V. Mechanic Technologist (monteur) Terneuzen Kijk voor de volledige informatie over deze vacatures op www.jobtrack.nl JobTrack.nl VX De vacaturesite voor heel Ned GOES (36.000 inwoners) is een levendige stad in hartje Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente werkt aan de herinrichting van het winkelcentrum en de bouw van een nieuw stadskantoor. Goes is een fijne stad om te wonen. Je vindt er betaalbare huizen in een prachtige omgeving en uitstekende voorzieningen als het gaat om sport, gezondheids zorg en onderwijs. Meer weten? Kijk op www.goes.nl NT De afdeling welzijn is op zoek naar een voor 36 uur per week. De afdeling welzijn is een onderdeel van de sector Maatschappelijke Ontwikkelingen? belangrijkste taak van de afdeling is het bevorderen van de (mogelijkheid tot) maatschj;. pelijke participatie van inwoners in de gemeente Goes en het stimuleren van sociale v?. banden. Hiertoe voeren de medewerkers van de afdeling welzijn een aantal wettelih taken uit en wordt er beleid ontwikkeld. Het gaat hierbij om vier verschillende terrein? sport, zorg, cultuur en onderwijs. De afdeling Welzijn heeft ambities en is met aansprekende projecten bezig. Zo wor; gewerkt aan de realisatie van nieuwe (brede) scholen, het opwaarderen van de spor accommodaties, uitbouw van het jeugdbeleid, een steunpunt vrijwilligerswerk, een me* museum en professionalisering van het welzijnswerk. Omdat de werkzaamheden op de terreinen elkaar deels overlappen en met elkaar samenhangen, is een integrale aanpï vereist om de gewenste kwaliteit te kunnen leveren. De afdeling welzijn bestaat uit beleidsmedewerkers en medewerkers met uitvoerende tal® Van u als beleidsmedewerk(st)er wordt een generalistische inzet verwacht, waarbii; zoveel mogelijk zelfstandig opereert en uw verantwoordelijkheden neemt. Uw wert- terrein bevindt zich op het gebied van zorg, cultuur, sport en onderwijs. De afdeling streeft naar kwaliteit en werkt daarbij in toenemende mate op een re& taatgerichte en projectmatige wijze.Van u wordt hierin een bijdrage verwacht. U bent minimaal in het bezit van een relevante HBO-opleiding, aangevuld metki en ervaring op het gebied van projectmatig werken, bij voorkeur met kennis van éénd meerdere werkterreinen van de afdeling welzijn. U beschikt over goede contactuele eigenschappen, een klantgerichte instellingen bent flexibel inzetbaar. Daarnaast heeft u gevoel voor maatschappelijke en politieks bestuurlijke verhoudingen, gekoppeld aan een zakelijke inslag en weet u wensen vani: de politiek te vertalen in een helder en eenduidig beleid. WAT BIEDEN Wil? Wij bieden u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en ere ring minimaal 1.924,00, (schaal 8) en maximaal 3.164,00 (schaal 9) bij een fulltir; dienstverband bedraagt. Een uitloop tot 3.518,00 bruto per maand behoort - ond? bepaalde voorwaarden - tot de mogelijkheden. Daarnaast hebben wij goede regelingen voor studiefaciliteiten, flexibele arbeidstijd? kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, een fiets privé-regeling, mogelijkheid tot te kopen of verkopep van verlofuren en een gunstige hypotheekregeling. DE PROCEDURE Informatie Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met mevrouw J. van Biern? of mevrouw P. van Vliet, interim-hoofd afdeling welzijn telefoonnummer (0113) 24972! Informatie over de procedure kunt u inwinnen bij mevrouw A. Braamse, personeels consulent, telefoonnummer (0113) 249813. Sollicitatie Spreekt deze functie u aan stuur dan binnen 10 dagen na verschijnen van deze vacatur- uw briefen cv naar burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 21 18,4460 K Goes onder vermelding van vacaturenummer 2230.03. U kunt ook uw brief en cvpe e-mail sturen naar: vacatures@goes.nl. Psychologisch onderzoek Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. VOORKEURSBELEID Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de samenleving. Arbeidsgehandicapten en leden van etnische minderheidsgroepen die voldoen aan de functie-eisen verzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren. Geen acquisitie! SANDINGMASTER GRINDINGMASTER Timesavers International B.V. in Goes is een dochter van Timesavers Inc. te Minneapolis. Zij engineert, produceert, verkoopt en onderhoudt industriële breedbandschuurmachines onder de merknamen Sandingmaster en Grindingmaster. Het bedrijf in Goes telt ca. 85 medewerkers. Klanten zijn wereldwijd verspreid. Ter versterking van ons bedrijf zijn wij op zoek naar: De functie: U bent werkzaam op de afdeling Accountancy Finance waar U mede verantwoordelijk bent voor het dagelijks reilen en zeilen van de financiën binnen deze internationale organisatie. U zult deel uitmaken van een dynamische afdeling waarbij flexibiliteit hoog in het vaandel staat. U houdt zich onder meer bezig met het afstemmen van de inter-company reconciliation, voorraad analyse, egalisatie rekening, intrastat aangifte, declaraties e.d. Vereist: - Opleiding op MBO++ HBO niveau. - Minimaal 2 jaar werkervaring in soortgelijke functie, bij voorkeur in een vergelijkbare branche. - Bekendheid met de elementaire begrippen van de Accountancy. - Communicatief en commercieel vaardig. - Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is een absolute nood zaak om de functie uit te kunnen oefenen. Beheersing van b.v. Frans of Duits is een pré. - Ervaring met het werken met moderne computer programma's. - Een dynamische instelling, accuraat en bereidheid tot het nemen van initiatief. - Stressbestendigheid is noodzakelijk, i.v.m. te behalen (reporting) deadlines op internationaal Geboden: Timesavers International B.V. speelt wereldwijd een aansprekende rol. De merknamen Sandingmaster en Grindingmaster zijn herkenbaar en de machines zijn technisch hoogstaand. Je werkt samen met zeer betrokken medewerkers voor wie collegialiteit en kwaliteit vanzelfsprekend is. Ben jij de persoon die wij zoeken? Schrijf dan een brief met CV naar Timesavers Int. Mevr. G.J. Trimpe Postbus 68, 4460 AB Goes. 5.V. t.a.v. de afdeling Personeelszaken t.a.v. Acquisitie naar aanleiding van bovenstaande wordt niet op prijs gesteld. DE GROOTSTE AUTOKRANT VAN NEDERLAND Auto MOTOREN - WATERSPORT Van Dijke Motoren-Watersport is al meer dan 20 jaar een be3f in de watersport. Om onze steeds groter wordende groep klantö afkomstig van zowel beroeps- als pleziervaart maximaal van dienst te kunnen blijven zijn wij op zoek naar een: ALLROUND MONTEUR MET KENNIS/ERVARING OP HET GEBIED VAN VOLVO-PENTA MOTOREN LEERLING MONTEUR De werkzaamheden bestaan o.a. uit: Alle voorkomende onderhouds- en reparatiewerkzaam- heden aan zowel binnen- als buitenboordmotoren, elektrische installaties, enz. Inbouw van nieuwe Volvo-Penta dieselmotoren. - Inbouwen en aansluiten van boegschroeven. WIJ ZOEKEN IEMAND MET: - ervaring in soortgelijke functie - MBO niveau, verkregen door opleiding of ervaring - flexibele en dienstverlenende instelling, die zelfstandig kan werken WIJ BIEDEN: leuke werkomgeving - zeer afwisselend werk - goed salaris afhankelijk van opleiding/ervaring INTERESSE? Stuur dan een sollicitatiebrief met CV. Uiteraard kunt u ook ca* contact opnemen voor meer informatie met de heer H. Van Dijk of de heer R. Zorge, telefoon 0111-692034. Van Dijke Watersport, Jachthaven Den Osse 3, 4318 NA Brouwershaven, WWW.VANDIJKE.NL. E-MAIL: WATERSPORT@VANDIJKE.NL

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2005 | | pagina 26