Sr
r
PZC
Assistant Financial Process Controller
Waterschap'
Beleidsmedewerker Waterkeringszorg (1.0 fte)
Juridisch administratief medewerker (1.0 fte)
Zeeuwland
hoofd directiesecretariaat
a
Weet jij wat W0Z is?
Assistent-Taxateur WOZ/WOZ-medewerker (m/v)
zaterdag 8 januari 2005
Yara Shared Services BV Located at Sluiskil, renders administrative services
to a large number of Yara group companies in Europe.
The services are rendered by a team of 25 persons. Three main types of
services, European Vendor Invoices Processing, Payments Processing,
and Accounting and reporting services are rendered by 3 departments.
Yara Shared Services BV has a vacancy for a VAT accountant in its VAT office, which is part of
the accounting and reporting services department.
The VAT office main activities are:
filing of VAT returns mainly for Dutch and Belgium Yara group companies,
administrating a number of VAT representations,
verifying the compliance of VAT rules setting in our SAP system,
monitoring the data quality of our Yara VAT filings,
assisting the European Invoice Processing group in the VAT area,
assisting the Yara Tax Department in the VAT area, o.a. European VAT Audits,
European VAT policy.
assisting the reporting and accounting section in Yara group consolidation.
Qualifications
We are looking for a person, with relevant VAT oriented experience of 5 years in a similar
function.
SAP experience and language knowledge are skills which are an asset to the candidate.
We offer a job in a European oriented organization, which will require some travelling.
Interested candidates are invited to send ore-mail their application together with CV before 31 January to:
Yara Sluiskil B. V., Human Resources Department, P0. Box 2, 4540 AA Sluiskil. Phone +31 (0)115474444
HR Contact jo Van Durme, E-mail: jo.van.durrne^yara.com
More information about the job - contact: Luc De Graeve, E-Mail: lucide.graeve^yara.com
Information about Yara: www.yara.com and www.has.hydro.com
(Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.)
Zeeuws - Vlaanderen
Het waterschap Zeeuws-Vlaanderen, waarvan het hoofdkantoor in Terneuzen is gevestigd, heeft
een beheersgebied van ruim 73.000 hectare en een inwonertal van 107.000. Het waterschap
heeft als taak de zorg voor de waterkering, het waterpeil, de kwaliteit van het oppervlaktewater
en de wegen in het buitengebied. De ambtelijke organisatie is onderverdeeld in drie sectoren en
een stafafdeling te weten: Waterbeheer, Waterkeringen Wegen, Middelen en de stafafdeling
PIOC. De secretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie. De dienst telt circa
170 medewerk(st)ers.
Binnen de sector Waterkeringen en Wegen is de vacature opengesteld voorde functie van:
Vacaturenummer 20042201
Functie-inhoud:
Ontwikkelen van beleid en adviseren op het terrein van waterkeringszorg
verricht onderzoek, volgt en evalueert relevante ontwikkelingen
vertaalt deze in voorstellen en notities voor het management en het bestuur
Zorgdragen voor de (beleids)uitvoering op het terrein van waterkeringszorg
organiseert en coördineert activiteiten, zoals veiligheidstoetsing en kustontwikkeling
draagt zorg voor de uitwerking van vastgesteld beleid in concrete maatregelen e.d.
informeert Individuele burgers en/of instellingen en verzorgt inspraak-/
informatiebijeenkomsten
adviseert over waterkeringsaspecten bij regionale planvorming, inclusief ontheffingen en
vergunningen
adviseert over de opzet van waterkering keur, legger en beheerregister
Zorgdragen voor de uitvoering van dijkverbeteringprojecten
vertegenwoordigt het waterschap in de directie UAV
organiseert en coördineert de.personele inzet van het waterschap
is verantwoordelijk voor realisatie, kwaliteit en financiën
draagt zorg voor de inbreng van de waterschapsbelangen in de ontwerpen
draagt zorg voor de volledigheid en kwaliteit van het ove rd ra c hts protocol
Functie-eisen:
WO Civiele Techniek/Weg- en waterbouwkunde of gelijkwaardig niveau
Sterk analytisch vermogen
Arbeidsvoorwaarden:
De functie is ingeschaald in schaal 10, maximaal 3.457,- bruto per maand op fulltime basis.
De Sectorale Arbeidsvoorwaardenregelingen Waterschapspersoneel zijn van toepassing.
Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met het hoofd waterkeringen,
de heer A. Provoost, telefoon 01 15-6411 84.
Tevens is binnen deze sector de vacature opengesteld voor de functie van:
Vacaturenummer 20042001
Functie-inhoud:
Behandelen van aanvragen voor vergunningen en ontheffingen op het gebied van
waterkeringen en wegen
toetst en beoordeelt de aanvragen zowel technisch als juridisch
adviseert over de toekenning van de aanvragen
stelt vergunningen op
verzorgt de administratief-procedurele afhandeling en bewaakt termijnen
informeert aanvragers over de procedure, criteria e.d.
behandelt mede klachten, afwijzingen, bezwaarschriften en beroepszaken
Adviseren over algemeen juridische aangelegenheden de sector betreffende
toetst beleidsnotities op juridische aspecten
adviseert over juridische aangelegenheden de sector betreffende
adviseert over handhaving
Verrichten van overige werkzaamheden
concipieert brieven, nota's e.d.
Functie-eisen:
Relevante vooropleiding op HBO-niveau, bijv. HEAO- Management, Economie en Recht
Bij voorkeur enige kennis van wet- en regelgeving op het gebied van waterkeringen en wegen
Arbeidsvoorwaarden:
Deze functie wordt bezoldigd volgens schaal 8, maximaal 2.781,- bruto per maand. Sectorale
Arbeidsvoorwaardenregelingen Waterschapspersoneel zijn van toepassing.
Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met het sectorhoofd Waterkeringen en Wegen,
de heer P. Stouten telefoonnummer 01 15-641 190.
Belangstellenden worden verzocht hun schriftelijke sollicitatie, onder duidelijke vermelding van
het betreffende vacaturenummer in de brief en in de linkerbovenhoek van de envelop, tot uiterlijk
14 januari 2005 te richten aan het waterschap Zeeuws-Vlaanderen, ter attentie van de heer
F.C.M. de Vries, Hoofd stafafdeling PIOC, postbus 88, 4530 AB Terneuzen.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Waterschap Zeeuws-Vlaanderen, Postbus 88, 4530 AB Terneuzen, Bezoekadres: Kennedylaan 1, Terneuzen
Telefoon (01 15) 641000 Fax (01 15) 641200 E-mail info@wszv.nl Internet: www.wszv.nl
beter ïn wonen
Directiesecretariaat
Het directiesecretariaat verricht een belangrijk deel van de organisatie
ondersteunende activiteiten. Het is verantwoordelijk voor o.a.
kwaliteitsontwikkeling, personeel en organisatie, informatisering en
automatisering, secretariaat, postverwerking en archief. Voor deze
afdeling zijn wij op zoek naar kandidaten voor de functie van:
Zeeuwland in Zierikzee is met
4.000 woningen de grootste
verhuurder op Schouwen-
Duiveland.
Onze woningcorporatie, die
midden in de samenleving
staat, is servicegericht en
speelt met woon- en
zorgarrangementen in op de
wensen van haar klanten.
Door nieuwbouw, verbouw,
onderhoud, aan- en verkoop
van onroerend goed wordt
voorzien in goede woningen
voor uiteenlopende
doelgroepen en bijgedragen
aan de leefbaarheid in dorpen
en buurten.
De functie
In deze veelzijdige functie bent u verantwoordelijk voor het ontwikkelen
en implementeren van beleid op divers gebied, zoals kwaliteits- en
organisatie-ontwikkeling, personeel, public relations en communicatie,
informatisering en automatisering. U geeft leiding aan en coördineert de
werkzaamheden van 7 medewerkers. U draagt onder meer zorg voor een
klantgerichte organisatie-ontwikkeling, een resultaatgericht
personeelsbeleid, een efficiënt informatiseringssysteem en het opstellen
van managementinformatie. U rapporteert aan de directeur.
Uw profiel
U heeft een academisch werk- en denkniveau in een bedrijfskundige
richting aangevuld met kennis en ervaring op het terrein van
kwaliteitsontwikkeling. U heeft een coachende stijl van leidinggeven.
U bent klantgericht, integer, resultaatgericht, innovatief, analytisch en
beschikt over goede contactuele en sociale vaardigheden.
Arbeidsvoorwaarden
Het betreft een fulltime (36 uur per week) functie in een plezierige en
informele organisatie met 45 medewerkers. De arbeidsvoorwaarden zijn
conform de CAO Woondiensten. Het salaris bedraagt minimaal 46.000 en
maximaal 60.000 bruto per jaar. Naast de in de CAO vastgelegde primaire
arbeidsvoorwaarden kent Zeeuwland een goed pakket secundaire
arbeidsvoorwaarden.
Verder woont u op Schouwen-Duiveland of bent u bereid te verhuizen.
Sollicitatie
Indien u geïnteresseerd bent, ontvangen wij graag binnen twee weken uw
curriculum vitae met een korte toelichting. Uw sollicitatie kunt u
e-mailen naar sollicitatieatrive.nl of sturen naar Atrivé, t.a.v. de heer
R.R. van Westering, Postbus 136, 3700 AC Zeist.
Voor eventuele telefonische inlichtingen kunt u contact opnemen onder
nummer 030 693 60 00. Een assessment maakt deel uit van de procedure.
Atrivé
Atrivé Werving Selectie is een onderdeel van consultancybureau Atrivé
en is werkzaam in de sectoren wonenvastgoed, zorg en overheden.
Gemeente
Schouwen-Duiveland
Schouwen-Duiveland,
als je toe bent
aan een beetje ruimte...
Schouwen-Duiveland is een door velen
geliefd en daarom drukbezocht gebied.
Niet verwonderlijk als je bedenkt dat
slechts een kleine 34.000 inwoners samen
de op 5 na grootste gemeente qua
oppervlak bevolken. We hebben dus nog
heerlijk de ruimte. En dat merk je. In je
woonomgeving (betaalbare huizen op
mooie percelen). In je vrije tijd (bos, duin,
polders, stille èn levendige dorpen en
monumentale stadjes; langs het strand of
in je bootje op de Zeeuwse stromen).
Lekker leven in de luwte. En als je de
kriebels krijgt ben je met je auto in no
time tussen de mensen in een grote stad.
Schouwen-Duiveland heeft een toekomst
visie. Daarin richten we ons op behoud van
het goede en vertrouwde, maar tevens op
de moderne ontwikkelingen om ons heen.
Wel de lusten, maar niet de lasten van de
21e eeuw voor onze inwoners. We zijn dan
ook voortdurend op zoek naar mensen die
dat beleid op eigentijdse wijze helpen
vormgeven. Zoals we ook ons nieuwe
gemeentehuis eigentijds hebben
vormgegeven. Je collega's komen uit alle
windstreken van het land en zijn benieuwd
naar jouw achtergrond.
Wij sluiten hier niet af met een
slogan (hebben we niet), maar met
de nadrukkelijke uitnodiging
bij ons te solliciteren als je toe bent
aan een beetje ruimte
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie
wordt niet op prijs gesteld.
/y
Dan ben jij de nieuwe collega waarnaar de afdeling Burgerzaken en Belastingen zoekt.
Cluster belastingen bestaat uit twee teams, Heffingen en Gegevensbeheer.
Voor het team Gegevensbeheer belastingen wordt gezocht naar een
voor 20 uur per week (0,5 fte incl. adv-opbouw)
Wij zoeken
Een medewerker met relevante werkervaring op het gebied van de wet Waardering
Onroerende Zaken. Je hebt een opleiding op mbo-niveau, bij voorkeur aangevuld met
een vakinhoudelijke opleiding op het gebied van de wet WOZ. Je dient bereid te zijn
tot het volgen van specifieke cursussen. Je hebt het vermogen om snelheid en zorg
vuldigheid te combineren. Je bent klantvriendelijk, nauwkeurig, analytisch en weet goed
om te gaan met werkdruk.
Je hebt affiniteit met geautomatiseerde gegevensverwerking. Ook wanneer je werkzaam
bent binnen de makelaardij nodigen we je uit om te solliciteren.
Je bent verantwoordelijk voor
Het verzamelen, controleren, verwerken en onderhouden van WOZ-gegevens.
Het voorbereiden van taxatiepakketten en het verwerken van de teruggeleverdë gegevens
in het gemeentelijk bestand behoort ook tot je takenpakket. Daarnaast verricht je taken
in het kader van het bijhouden van de permanente marktanalyse. Tevens verwerk je de
mutaties welke voortkomen uit de bouwvergunningen.
Wij bieden jou
Een werkomgeving in een nieuw mooi gemeentehuis, met enthousiaste collega's binnen
een organisatie en een afdeling die volop in ontwikkeling zijn. Daarbij staat de medewerker
centraal.
Het salaris bedraagt maximaal 2.257,00 (functieschaal 6) op fulltime basis. Binnen de
organisatie loopt momenteel een functiebeschrijvings- en functiewaarderingstraject.
De functie moet nog definitief worden gewaardeerd.
Informatie
Voor meer informatie over de functie en de procedure kun je contact opnemen met
Marianne Wolters, coördinator gegevensbeheer, telefoon 0111- 452 361 of met
Marja Kamermans, personeelsadviseur, telefoon 0111 - 452 107.
Belangstelling?
Je kunt tot 20 januari a.s. schriftelijk reageren door je sollicitatie, o.v.v. de functie en
het vacaturenummer 04031 op de enveloppe, te sturen naar: gemeente Schouwen-
Duiveland, t.a.v. Personeel en Organisatie, Postbus 5555, 4300 JA Zierikzee.
Je kunt ook een e-mail sturen naar: gemeente@schouwen-duiveland.nl, eveneens onder
vermelding van de functie en het vacaturenummer 04031