Sr r PZC Assistant Financial Process Controller Waterschap' Beleidsmedewerker Waterkeringszorg (1.0 fte) Juridisch administratief medewerker (1.0 fte) Zeeuwland hoofd directiesecretariaat a Weet jij wat W0Z is? Assistent-Taxateur WOZ/WOZ-medewerker (m/v) zaterdag 8 januari 2005 Yara Shared Services BV Located at Sluiskil, renders administrative services to a large number of Yara group companies in Europe. The services are rendered by a team of 25 persons. Three main types of services, European Vendor Invoices Processing, Payments Processing, and Accounting and reporting services are rendered by 3 departments. Yara Shared Services BV has a vacancy for a VAT accountant in its VAT office, which is part of the accounting and reporting services department. The VAT office main activities are: filing of VAT returns mainly for Dutch and Belgium Yara group companies, administrating a number of VAT representations, verifying the compliance of VAT rules setting in our SAP system, monitoring the data quality of our Yara VAT filings, assisting the European Invoice Processing group in the VAT area, assisting the Yara Tax Department in the VAT area, o.a. European VAT Audits, European VAT policy. assisting the reporting and accounting section in Yara group consolidation. Qualifications We are looking for a person, with relevant VAT oriented experience of 5 years in a similar function. SAP experience and language knowledge are skills which are an asset to the candidate. We offer a job in a European oriented organization, which will require some travelling. Interested candidates are invited to send ore-mail their application together with CV before 31 January to: Yara Sluiskil B. V., Human Resources Department, P0. Box 2, 4540 AA Sluiskil. Phone +31 (0)115474444 HR Contact jo Van Durme, E-mail: jo.van.durrne^yara.com More information about the job - contact: Luc De Graeve, E-Mail: lucide.graeve^yara.com Information about Yara: www.yara.com and www.has.hydro.com (Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.) Zeeuws - Vlaanderen Het waterschap Zeeuws-Vlaanderen, waarvan het hoofdkantoor in Terneuzen is gevestigd, heeft een beheersgebied van ruim 73.000 hectare en een inwonertal van 107.000. Het waterschap heeft als taak de zorg voor de waterkering, het waterpeil, de kwaliteit van het oppervlaktewater en de wegen in het buitengebied. De ambtelijke organisatie is onderverdeeld in drie sectoren en een stafafdeling te weten: Waterbeheer, Waterkeringen Wegen, Middelen en de stafafdeling PIOC. De secretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie. De dienst telt circa 170 medewerk(st)ers. Binnen de sector Waterkeringen en Wegen is de vacature opengesteld voorde functie van: Vacaturenummer 20042201 Functie-inhoud: Ontwikkelen van beleid en adviseren op het terrein van waterkeringszorg verricht onderzoek, volgt en evalueert relevante ontwikkelingen vertaalt deze in voorstellen en notities voor het management en het bestuur Zorgdragen voor de (beleids)uitvoering op het terrein van waterkeringszorg organiseert en coördineert activiteiten, zoals veiligheidstoetsing en kustontwikkeling draagt zorg voor de uitwerking van vastgesteld beleid in concrete maatregelen e.d. informeert Individuele burgers en/of instellingen en verzorgt inspraak-/ informatiebijeenkomsten adviseert over waterkeringsaspecten bij regionale planvorming, inclusief ontheffingen en vergunningen adviseert over de opzet van waterkering keur, legger en beheerregister Zorgdragen voor de uitvoering van dijkverbeteringprojecten vertegenwoordigt het waterschap in de directie UAV organiseert en coördineert de.personele inzet van het waterschap is verantwoordelijk voor realisatie, kwaliteit en financiën draagt zorg voor de inbreng van de waterschapsbelangen in de ontwerpen draagt zorg voor de volledigheid en kwaliteit van het ove rd ra c hts protocol Functie-eisen: WO Civiele Techniek/Weg- en waterbouwkunde of gelijkwaardig niveau Sterk analytisch vermogen Arbeidsvoorwaarden: De functie is ingeschaald in schaal 10, maximaal 3.457,- bruto per maand op fulltime basis. De Sectorale Arbeidsvoorwaardenregelingen Waterschapspersoneel zijn van toepassing. Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met het hoofd waterkeringen, de heer A. Provoost, telefoon 01 15-6411 84. Tevens is binnen deze sector de vacature opengesteld voor de functie van: Vacaturenummer 20042001 Functie-inhoud: Behandelen van aanvragen voor vergunningen en ontheffingen op het gebied van waterkeringen en wegen toetst en beoordeelt de aanvragen zowel technisch als juridisch adviseert over de toekenning van de aanvragen stelt vergunningen op verzorgt de administratief-procedurele afhandeling en bewaakt termijnen informeert aanvragers over de procedure, criteria e.d. behandelt mede klachten, afwijzingen, bezwaarschriften en beroepszaken Adviseren over algemeen juridische aangelegenheden de sector betreffende toetst beleidsnotities op juridische aspecten adviseert over juridische aangelegenheden de sector betreffende adviseert over handhaving Verrichten van overige werkzaamheden concipieert brieven, nota's e.d. Functie-eisen: Relevante vooropleiding op HBO-niveau, bijv. HEAO- Management, Economie en Recht Bij voorkeur enige kennis van wet- en regelgeving op het gebied van waterkeringen en wegen Arbeidsvoorwaarden: Deze functie wordt bezoldigd volgens schaal 8, maximaal 2.781,- bruto per maand. Sectorale Arbeidsvoorwaardenregelingen Waterschapspersoneel zijn van toepassing. Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met het sectorhoofd Waterkeringen en Wegen, de heer P. Stouten telefoonnummer 01 15-641 190. Belangstellenden worden verzocht hun schriftelijke sollicitatie, onder duidelijke vermelding van het betreffende vacaturenummer in de brief en in de linkerbovenhoek van de envelop, tot uiterlijk 14 januari 2005 te richten aan het waterschap Zeeuws-Vlaanderen, ter attentie van de heer F.C.M. de Vries, Hoofd stafafdeling PIOC, postbus 88, 4530 AB Terneuzen. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Waterschap Zeeuws-Vlaanderen, Postbus 88, 4530 AB Terneuzen, Bezoekadres: Kennedylaan 1, Terneuzen Telefoon (01 15) 641000 Fax (01 15) 641200 E-mail info@wszv.nl Internet: www.wszv.nl beter ïn wonen Directiesecretariaat Het directiesecretariaat verricht een belangrijk deel van de organisatie ondersteunende activiteiten. Het is verantwoordelijk voor o.a. kwaliteitsontwikkeling, personeel en organisatie, informatisering en automatisering, secretariaat, postverwerking en archief. Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar kandidaten voor de functie van: Zeeuwland in Zierikzee is met 4.000 woningen de grootste verhuurder op Schouwen- Duiveland. Onze woningcorporatie, die midden in de samenleving staat, is servicegericht en speelt met woon- en zorgarrangementen in op de wensen van haar klanten. Door nieuwbouw, verbouw, onderhoud, aan- en verkoop van onroerend goed wordt voorzien in goede woningen voor uiteenlopende doelgroepen en bijgedragen aan de leefbaarheid in dorpen en buurten. De functie In deze veelzijdige functie bent u verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van beleid op divers gebied, zoals kwaliteits- en organisatie-ontwikkeling, personeel, public relations en communicatie, informatisering en automatisering. U geeft leiding aan en coördineert de werkzaamheden van 7 medewerkers. U draagt onder meer zorg voor een klantgerichte organisatie-ontwikkeling, een resultaatgericht personeelsbeleid, een efficiënt informatiseringssysteem en het opstellen van managementinformatie. U rapporteert aan de directeur. Uw profiel U heeft een academisch werk- en denkniveau in een bedrijfskundige richting aangevuld met kennis en ervaring op het terrein van kwaliteitsontwikkeling. U heeft een coachende stijl van leidinggeven. U bent klantgericht, integer, resultaatgericht, innovatief, analytisch en beschikt over goede contactuele en sociale vaardigheden. Arbeidsvoorwaarden Het betreft een fulltime (36 uur per week) functie in een plezierige en informele organisatie met 45 medewerkers. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Woondiensten. Het salaris bedraagt minimaal 46.000 en maximaal 60.000 bruto per jaar. Naast de in de CAO vastgelegde primaire arbeidsvoorwaarden kent Zeeuwland een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden. Verder woont u op Schouwen-Duiveland of bent u bereid te verhuizen. Sollicitatie Indien u geïnteresseerd bent, ontvangen wij graag binnen twee weken uw curriculum vitae met een korte toelichting. Uw sollicitatie kunt u e-mailen naar sollicitatieatrive.nl of sturen naar Atrivé, t.a.v. de heer R.R. van Westering, Postbus 136, 3700 AC Zeist. Voor eventuele telefonische inlichtingen kunt u contact opnemen onder nummer 030 693 60 00. Een assessment maakt deel uit van de procedure. Atrivé Atrivé Werving Selectie is een onderdeel van consultancybureau Atrivé en is werkzaam in de sectoren wonenvastgoed, zorg en overheden. Gemeente Schouwen-Duiveland Schouwen-Duiveland, als je toe bent aan een beetje ruimte... Schouwen-Duiveland is een door velen geliefd en daarom drukbezocht gebied. Niet verwonderlijk als je bedenkt dat slechts een kleine 34.000 inwoners samen de op 5 na grootste gemeente qua oppervlak bevolken. We hebben dus nog heerlijk de ruimte. En dat merk je. In je woonomgeving (betaalbare huizen op mooie percelen). In je vrije tijd (bos, duin, polders, stille èn levendige dorpen en monumentale stadjes; langs het strand of in je bootje op de Zeeuwse stromen). Lekker leven in de luwte. En als je de kriebels krijgt ben je met je auto in no time tussen de mensen in een grote stad. Schouwen-Duiveland heeft een toekomst visie. Daarin richten we ons op behoud van het goede en vertrouwde, maar tevens op de moderne ontwikkelingen om ons heen. Wel de lusten, maar niet de lasten van de 21e eeuw voor onze inwoners. We zijn dan ook voortdurend op zoek naar mensen die dat beleid op eigentijdse wijze helpen vormgeven. Zoals we ook ons nieuwe gemeentehuis eigentijds hebben vormgegeven. Je collega's komen uit alle windstreken van het land en zijn benieuwd naar jouw achtergrond. Wij sluiten hier niet af met een slogan (hebben we niet), maar met de nadrukkelijke uitnodiging bij ons te solliciteren als je toe bent aan een beetje ruimte Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. /y Dan ben jij de nieuwe collega waarnaar de afdeling Burgerzaken en Belastingen zoekt. Cluster belastingen bestaat uit twee teams, Heffingen en Gegevensbeheer. Voor het team Gegevensbeheer belastingen wordt gezocht naar een voor 20 uur per week (0,5 fte incl. adv-opbouw) Wij zoeken Een medewerker met relevante werkervaring op het gebied van de wet Waardering Onroerende Zaken. Je hebt een opleiding op mbo-niveau, bij voorkeur aangevuld met een vakinhoudelijke opleiding op het gebied van de wet WOZ. Je dient bereid te zijn tot het volgen van specifieke cursussen. Je hebt het vermogen om snelheid en zorg vuldigheid te combineren. Je bent klantvriendelijk, nauwkeurig, analytisch en weet goed om te gaan met werkdruk. Je hebt affiniteit met geautomatiseerde gegevensverwerking. Ook wanneer je werkzaam bent binnen de makelaardij nodigen we je uit om te solliciteren. Je bent verantwoordelijk voor Het verzamelen, controleren, verwerken en onderhouden van WOZ-gegevens. Het voorbereiden van taxatiepakketten en het verwerken van de teruggeleverdë gegevens in het gemeentelijk bestand behoort ook tot je takenpakket. Daarnaast verricht je taken in het kader van het bijhouden van de permanente marktanalyse. Tevens verwerk je de mutaties welke voortkomen uit de bouwvergunningen. Wij bieden jou Een werkomgeving in een nieuw mooi gemeentehuis, met enthousiaste collega's binnen een organisatie en een afdeling die volop in ontwikkeling zijn. Daarbij staat de medewerker centraal. Het salaris bedraagt maximaal 2.257,00 (functieschaal 6) op fulltime basis. Binnen de organisatie loopt momenteel een functiebeschrijvings- en functiewaarderingstraject. De functie moet nog definitief worden gewaardeerd. Informatie Voor meer informatie over de functie en de procedure kun je contact opnemen met Marianne Wolters, coördinator gegevensbeheer, telefoon 0111- 452 361 of met Marja Kamermans, personeelsadviseur, telefoon 0111 - 452 107. Belangstelling? Je kunt tot 20 januari a.s. schriftelijk reageren door je sollicitatie, o.v.v. de functie en het vacaturenummer 04031 op de enveloppe, te sturen naar: gemeente Schouwen- Duiveland, t.a.v. Personeel en Organisatie, Postbus 5555, 4300 JA Zierikzee. Je kunt ook een e-mail sturen naar: gemeente@schouwen-duiveland.nl, eveneens onder vermelding van de functie en het vacaturenummer 04031

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2005 | | pagina 10