Grote
verhui
zing?
apelle
PZC
A. RAADSGRIFFIER M/V
B. MEDEWERKER BEHEER
CULTUURTECHNIEK M/V
Secretaresse
5 Applicatiespecialisten
Functioneel Beheerder BIS
Aankomend Teamleider Uitvoering G/W
Aan alle bewoners van Vlissingen en
Oost- en West-Souburg
7
Maak er een Kleintje van.
zaterdag 18 december 2004
Blo&ern- 'Mn. z&twU
Centraal in Zeeland ligt de gemeente Kapelle, "bloesem van Zeeland". Met ruim 11.600 inwoners een bloeiende
gemeente op Zuid-Beveland, omarmd door de Ooster- en Westerschelde. Aantrekkelijk om te wonen, werken en
recreëren dankzij enerzijds rust en ruimte en anderzijds volop activiteit en nieuwe ontwikkelingen.
De gemeentelijke organisatie, opgebouwd uit 5 afdelingen, de staf van de gemeentesecretaris en de raadsgriffier,
is volop in ontwikkeling.
Wegens vertrek van de huidige functionarissen zijn de volgende vacatures ontstaan:
voor 18 uur per week.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Het fungeren als secretaris van de gemeenteraad;
- Het dragen van verantwoordelijkheid voor en het bewaken van de procedures rond de besluitvorming van de
gemeenteraad;
- Het ondersteunen van de raad bij de volksvertegenwoordigende, controlerende en kaderstellende functie;
- Het vormen van de schakel tussen de gemeenteraad en het college van burgemeester en wethouders aan de ene
kant en de gemeentesecretaris met de ambtelijke organisatie aan de andere kant;
- Het ondersteunen van de burgemeester in zijn rol van raadsvoorzitter, voorzitter van het presidium en het
seniorenconvent;
- Het bouwen van netwerken en het onderhouden daarvan ter versterking van de positie van de gemeenteraad;
- Het bieden van inhoudelijke, secretariële, logistieke, facilitaire en procesmatige ondersteuning aan de raad;
- Het bijdragen aan de vergroting van de herkenbaarheid van de gemeenteraad en het stimuleren van de
betrokkenheid van de burgers bij de lokale politiek.
Functie-eisen:
Kandidaten dienen idealiter te voldoen aan de volgende eisen:
- Een afgeronde HBO of academische opleiding in de bestuurlijke of juridische richting;
- Relevante ervaring in eenbestuurlijk(e) (politieke) omgeving;
- Een goed ontwikkeld gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen;
- Kennis van besluitvormingsprocessen bij de lokale overheid;
- Oog voor maatschappelijke ep politieke ontwikkelingen of andere omgevingsfactoren en het vermogen dit te
vertalen naar de eigen taak;
- Het vermogen om in samenwerking met de gemeenteraad nadere invulling te geven aan het duale stelsel
binnen de gemeente;
- Zelfstandig en initiatiefrijk, maar tevens het vermogen om in een team te functioneren;
- Flexibiliteit en integriteit en de bereidheid om (zeer) regelmatig in de avonduren te werken;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Bij voorkeur woonachtig in zuid-west Nederland.
Salarisindicatie en sollicitatieprocedure:
De functie is gewaardeerd in schaal 11 van de gemeentelijke salarissystematiek. Afhankelijk van opleiding en
ervaring bedraagt het salaris maximaal 4053 per maand (o.b.v. een vol-tijds dienstverband).
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met burgemeester S.W.G.M. Kramer of met raadsgriffier J.A. Priem,
via telefoonnummer 0113-333110.
Uw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van een uitgebreid curriculum vitae, kunt u tot uiterlijk 8 januari 2005
richten aan de gemeenteraad van Kapelle, postbus 79,4420 AC Kapelle o.v.v. vacature raadsgriffier.
Sollicitatiegesprekken vinden plaats met een delegatie uit de gemeenteraad in de weken 4 en 5 van 2005.
De benoeming is gepland voor de raadsvergadering van 22 maart 2005.
Een psychologisch onderzoek kan onderdeel uitmaken van de procedure.
voor 36 uur per week.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Het vakinhoudelijk aansturen van twee wijkteams en één bovenwijks team. Deze teams zijn belast met het
beheer van het openbaar groen, sportcomplexen en begraafplaatsen;
- Het voorbereiden van, en het houden van toezicht op de aanleg en reconstructie van groenobjecten;
- Het houden van toezicht op de straatreiniging en de huisvuilinzameling, die door derden worden verricht;
- Het bijhouden van gegevensbestanden van het openbaar groen en het opstellen van beheerspakketten m.b.v.
geautomatiseerde programma's;
- Het bewaken van de exploitatiekosten van het openbaar groen en de afvalinzameling.
Functie-eisen:
Kandidaten dienen te voldoen aan de volgende eisen:
- Een afgeronde opleiding MBO Cultuurtechniek;
- Enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie;
- Kennis van kantoorautomatisering en cultuurtechnische beheerprogramma's;
- Affiniteit met financieel beheer;
- Goede contactuele eigenschappen;
- rijbewijs BE.
Salarisindicatie en sollicitatieprocedure:
De functie is voorlopig gewaardeerd in schaal 7 van de gemeentelijke salarissystematiek. Afhankelijk van
opleiding en ervaring bedraagt het salaris maximaal 2473 per maand.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met dhr. F.M. Nieuwenhuize, hoofd openbare werken,
via telefoonnummer 0113- 333189.
Uw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van een uitgebreid curriculum vitae, kunt u tot uiterlijk 2 januari 2005
richten aan het college van burgemeester en wethouders van Kapelle o.v.v. medewerker beheer cultuurtechniek.
Sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden in de weken 2 en 3 van 2005.
Algemeen:
De gemeente biedt voor beide functies een pakket aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals
een hypotheekregeling, fiets-van-de-zaak, bedrijfsfitness, ruime studiemogelijkheden en mogelijkheden tot
kinderopvang.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
DELTA is een multi utility
bedrijf, dat een breed
pakket van diensten en
producten levert.
Elektriciteit, gas, water,
milieudiensten, radio- en
televisiesignalen en
internet via de kabel zijn
de belangrijkste.
Onze focus ligt op de
bedrijven en inwoners van
Zeeland, maar we zijn ook
buiten onze provincie actief.
DELTA N.V. kent een divisiestructuur. De faciliterende stafafdelingen,
waaronder IT-Services en Applicatiebeheer (l&A), bieden
ondersteuning vanuit een centrale positie.
Binnen de afdeling l&A bestaat de parttime vacature (50%)
secretaresse.
Kerntaken
Voor deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- Verzorgen van correspondentie (in- en extern).
- Opbouwen van dossiers.
- Archiveren.
- Opstellen van verslagen en rapportages.
In deze functie rapporteer je rechtstreeks aan het hoofd l&A. Je werkt
samen met je collega secretaresse van de afdeling Procesmanagement.
Jullie verrichten secretariële werkzaamheden voor de afdelingen
Procesmanagement en l&A, waarbij de laatste afdeling jouw
aandachtsgebied is.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij:
- Een afgeronde secretariële mbo-opleiding.
- Enkele jaren ervaring als secretaresse of managementassistente.
- Inzetbaarheid op 5 middagen (een harde eis).
- Flexibiliteit, stressbestendigheid, organisatie- en
improvisatievermogen.
- Redactionele vaardigheden en beheersing van de Engelse taal.
- Ruime ervaring met Word, Excel, PowerPoint en SAP.
- Affiniteit met automatisering.
De standplaats is Middelburg.
Informatie
Voor meer informatie over de functie secretaresse kun je contact
opnemen met Harriëtte Hesselmans, hoofd l&A, telefoon (0118) 88 26 1*2.
Binnen de afdeling l&A is het applicatiebeheer onderverdeeld in
de groepen FLP (Financieel, Logistiek, Personeel), TIS/KAD
(Technische informatiesystemen, Kantoorautomatisering en
Documentaire Systemen) en KERM (Klant, ETRM, Meter).
Binnen de KERM groep zijn wij op zoek naar fulltime
applicatiespecialisten, te weten:
- applicatiespecialist met aandachtsgebied SAP CRM
- applicatiespecialist met aandachtsgebied Warehousing
- applicatiespecialist met aandachtsgebied Intranet/Internet
- applicatiespecialist met aandachtsgebied GEN
- applicatiespecialist met aandachtsgebied Cordaptix.
Kerntaken
In deze functies verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- Ondersteuning bieden aan interne klanten.
- Uitvoeren van beheerwerkzaamheden en bewaking van algehele
werking van de betreffende applicatie en omringende applicaties.
- Uitvoering geven aan incident- en changemanagement.
- Het monitoren en aansturen van de werkzaamheden van 3e lijn
support (leverancier) en van projecten die aanpassingen doen aan
betreffende applicatie en het testen en implementeren van
aangebrachte wijzigingen.
- Opstellen van beheerdocumentatie.
- Vervullen van coördinerende rol bij het in beheer nemen van
nieuwe (onderdelen van) functionaliteit, middels releases.
- Het maken van impactanalyses voor nieuwe functionaliteiten.
- Vertalen van klanteisen en -wensen in de applicatie en omringende
applicaties.
Profiel
Om voor deze functies in aanmerking te komen ven/vachten wij:
- Minimaal een afgeronde opleiding hbo informatica.
- Brede kennis van IT beheer.
- Praktische kennis van en inzicht in de genoemde applicatie.
- Praktische kennis van ITIL processen is een pre.
- Minimaal enkele jaren operationele ervaring met IT ontwikkeling
en beheer op het specifieke gebied.
Daarnaast wordt afhankelijk van aandachtsgebied nog een aantal
specifieke inhoudelijke eisen gesteld die op te vragen zijn bij de
teamleider.
Informatie
Voor meer informatie over deze functies kun je contact opnemen
met Niels Meeusen, teamleider applicatiebeheer KERM groep,
telefoonnummer (0118) 88 2161*.
De divisie Infra onderhoudt de verschillende netwerken voor
elektriciteit, gas, water, warmte en telecommunicatie.
De afdeling Asset Management is verantwoordelijk voor een
optimale informatievoorziening, waaronder de informatie over
zowel de ondergrondse als de bovengrondse bedrijfsmiddelen.
Vanwege een ingrijpend migratietraject van het huidige
Bedrijfsmiddelen Informatie Systeem TDIS, is de huidige
functioneel beheerder hard nodig voor de inbreng in de
definitiestudie.
Voor een (waarneming) periode van twee jaar, zijn wij op zoek
naar een functioneel beheerder BIS.
Kerntaken
In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- Inventariseren, analyseren en kanaliseren van de
informatiewensen van de gebruikers binnen de divisie Infra.
- Vertalen van deze wensen in overleg met de key-users in concrete
voorstellen en afstemming met procesmanagement,
applicatiebeheer en projecten.
- Inrichten van acceptatietesten van (nieuwe- en) onderhoudsreleases
van informatiesystemen zoals het huidige TDIS, SPY en DIASYS, etcetera.
- Maken en onderhouden van functionele specificaties.
- Opstellen van procedures en werkinstructies en het beheren van
autorisaties inzake het gebruik van systemen.
- Afstemmen met de huidige functioneel beheerder voor de
inrichting van de "nieuwe" BIS-omgeving.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij:
- Minimaal een afgeronde hbo opleiding gericht op de hierboven
genoemde taken, bij voorkeur met een technische achtergrond.
- Een brede kennis van bedrijfsprocessen en iet en affiniteit met de
liberalisering van de energiemarkt.
- Goede communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid.
De standplaats is Goes.
Salarisindicatie
Een maximum salaris van 3.235,- bruto per maand.
Informatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met
fees van Es, assetmanager Processen, telefoon (0118) 88 a0 35 of
06-51*373066.
Binnen de divisie Infra heeft de afdeling Nettendienst G/W,
met voorzieningsgebied Walcheren en standplaats Vlissingen,
een vacature voor een fulltime aankomend teamleider
Uitvoering G/W.
Kerntaken
In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- Integrale aansturing van de eigen medewerkers.
- Uitvoering van geplande werkzaamheden.
- Opsporen, meten en verhelpen van storingen.
- Schakelen in het net (onderhoud, storingen, inbouwen).
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij:
- Een afgeronde mbo opleiding Weg- Waterbouwkunde of
Werktuigbouwkunde en de bereidheid tot verdere studie.
- Aantoonbare leidinggevende en managementvaardigheden.
- Zelfstandig kunnen en verantwoordelijkheidsgevoel.
Een psychologisch onderzoek kan deel uit maken van de
selectieprocedure.
Salarisindicatie
Een maximum salaris van 2.933,-- bruto per maand.
Informatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met
Jan Hofman, manager Distributie Uitvoering, telefoon (0113) 88 i*1 60.
Acquisitie naar aanleiding van
deze advertentie wordt niet op
prijsgesteld.
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend
en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daartegenover:
- Interessante functies in een dynamische omgeving waar met een
grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt
gewerkt.
- Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de
CAO voor Energie- en Nutsbedrijven.
- Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in een van deze vacatures, stuur ons dan je
sollicitatie, voorzien van een CV, binnen veertien dagen na plaatsing
van deze advertentie. Richt je brief aan onderstaand (e-mail) adres
ter attentie van de afdeling Backoffice HRM. Vermeld duidelijk op welke
vacature je reageert. Wij geven voorkeur aan solliciteren per e-mail.
DELTA N.V. Postbus 501*8 1*330 KA Middelburg
T: (0118) 882000 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl
Ons onderhoud vraagt van u even wat aandacht!
op maandag 20 december 2001»
In verband met werkzaamheden aan een transportleiding in Oost-Souburg, is er kans op bruin water in Vlissingen en Oost- en West-Souburg.
Wij adviseren daarom de bewoners van genoemd gebied een kleine hoeveelheid schoon water bij de hand te houden en voorzichtig te zijn met
het wassen van wasgoed. Bruin water kan namelijk vlekken op wasgoed veroorzaken. Tevens kan tijdens de werkzaamheden de druk van het
water lager zijn dan normaal. Mocht na onze werkzaamheden toch nog sprake zijn van bruin water, laat de kraan dan enkele minuten
doorstromen. Het water behoort dan helder te zijn.
Informatie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Klantenservice via het gratis nummer: 0800-5150 of op internet
http://www.delta.nl/ e-mail: info@delta.nl
DELTA N.V. aanvaardt geen enkele vorm van aansprakelijkheid voor de schade die zou kunnen voortvloeien uit het feit dat bedrijven,
instellingen of personen niet vooraf individueel zijn gewaarschuwd.
J 4.