Van 'a/en Ben de Graê Word verkoper bij Ben de uraaff! PZC Woningstichting Walcheren Hoofd Woondiensten (M/V) Hoofd Ondersteunende Diensten (M/V) WERKVOORBEREIDER m/v BELEIDSMEDEWERKER VM GROENBEHEER EN REINIGING www.pzc.nl/banen De leukste banen in je buurt. Dactylo kent ze. Geef lucli Geef leven Geef! I De verkopers van Ben de Graaff houden ons graag bezig (leerling-)verkoper (m/v! zaterdag 13 november 2004 Voor Wonen, Service en Welzijn WoningStichtingWalcheren in Koudekerke is een actieve corporatie die zich als een moderne, maatschappelijke onderneming inzet voor het beheer en de ontwikkeling van sociale huurwoningen, zorgvoorzieningen en een hoogwaardige dienstverlening aan onze klanten. Woningstichting Walcheren is een gezonde maatschappelijke onderneming die met ruim 1.875 woningen in beheer en met de nodige nieuwbouwprojecten nog op stapel een gestage groei doormaakt die aansluit bij onze ambitie om de activiteiten verder uit te breiden. Wij kennen een open en informele cultuur met korte lijnen. Onze doelstelling Wonen, Service en Welzijn vraagt om een professionele en resultaatgerichte werkwijze. En om die ambitie waar te maken, slaan wij samen met al onze 17 enthousiaste collega's nieuwe wegen in. Voor de versterking van ons Managementteam zijn wij daarom op zoek naar twee nieuwe enthousiaste collega's die met ons richting willen geven aan de nieuwe koers van de stichting. Plaatsvervangend directeur Je bent een maatschappelijke ondernemer die klantgerichte dienstverlening als tweede natuur heeft. Je ontwikkelt en implementeert een resultaatgericht beleid voor woondiensten gericht op een optimale dienstverlening aan de belanghouders en de kwaliteit van ons woningbezit. Je bent analytisch ingesteld en verbindt hoofdlijnen met relevante details in dienst van de sociaal maatschappelijke en bouwtechnische opgave van woondiensten. Centraal staan de behoeften van de huurder, de maatschappij en de overige belanghouders. Verder ontwikkel je beleid ten aanzien van het technisch beheer en het onderhoud van de individuele complexen. Het coachen van medewerkers geschiedt op basis van bindende waarden. Je weet relevante sociaal maatschappelijke kennis te combineren met een praktisch bouwtechnisch inzicht. Je beweegt je actief in de netwerken en onderhoudt contacten met al onze belanghouders, corporaties, gemeenten en maatschappelijke instellingen op basis van een goed ontwikkeld gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en het vermogen om belangen in balans te brengen. In voorkomende gevallen en bij dientf afwezigheid vervang je de directeur-bestuurder. Voor deze functie hebben wij iemand in gedachten met een ondernemende instelling en ruime kennis van en ervaring in de corporatie-sector. Het dragen van eindverantwoordelijkheid is een uitdaging voor je. En samen met de medewerkers lever je een herkenbare bijdrage aan het beleid en de ontwikkeling van de stichting. Het teamresultaat staat hierbij uiteraard voorop. Financieel geweten met organisatietalent Je houdt de touwtjes graag in handen en bewaakt de continuïteit van de stichting zonder de maatschap pelijke doelstelling uit het oog te verliezen. Je ontwikkelt en implementeert een resultaat-gericht beleid, coacht medewerkers en biedt kritisch tegenspel bij afwegingen ten aanzien van de inzet van mensen en middelen en het beoogde maatschappelijk rendement. Je stelt jaarlijks de begroting en het jaarverslag van de stichting op en bent verantwoordelijk voor een effectieve managementcontrole en periodieke managementrapportages ten behoeve van de directeur-bestu urder, het management en de Raad van Toezicht. Ook draag je zorg voor de rapportages bestemd voor het Waarborgfonds Sociale Woningbouw en het Centraal Fonds Volkshuisvestig. Het contractbeheer voor de stichting is bij jou in vertrouwde handen. Je levert op basis van gedegen kennis van zaken en de nodige ervaring een zelfstandige bijdrage aan de ontwikkeling van het ICT- en HRM-beleid van de stichting en je bent voor alle collega's een vertrouwenwekkend Hoofd BHV en een praktisch coördinator Arbozaken. Voor deze functie hebben wij iemand in gedachten met een sterk analytische instelling en ruime kennis van de corporatie-sector. Je vormt een team met de medewerkers en wilt graag samen verantwoordelijk zijn voor een financieel gezonde en transparante bedrijfsvoering. Via de managementcontrole draag je bij aan de continuïteit van de stichting op langere termijn. Je bent kennisgedreven en beheersmatig ingesteld en kunt goed plannen en organiseren. Functie-eisen Voor beide functies geldt datje minstens beschikt over een HBO opleiding of een op basis van aantoonbare ervaring en deskundigheid gelijkwaardig niveau. Je bent sociaal vaardig, contactueel sterk en beschikt over een uitstekende uitdrukkingsvaardigheid in woord en geschrift. Tot slot ben je in het bezit van rijbewijs B en beschik je over eigen vervoer. Aanbod Wij bieden een boeiende en afwisselende baan voor gemiddeld 36 uur per week inclusief een pakket uit stekende arbeidsvoorwaarden. De aanstelling vindt plaats voor de duur van één jaar. Bij gebleken geschik theid behoort aanstelling voor onbepaalde tijd tot de mogelijkheden. Reserveren In verband met het voeren van gesprekken en het af te nemen assesment hebben wij de weken 49 en 50 gere- serveerd.Wij verzoeken je daar rekening mee te willen houden. Belangstelling? De procedure wordt begeleid door het Zeeuws Bureau voor Toegepaste Psychologie, ZBTP. Stuur een brief met C.V. naar het ZBTP, Londensekaai 13-15 4331 JG Middelburg t.a.v. de heer drs. S.A. Dingemanse. Doe dit binnen 14 dagen en motiveer je belangstelling. Een assessment maakt deel uit van de selectiepro cedure. Voor nadere informatie over beide functies kun je contact opnemen met Ed Palar, directeur-bestu urder van de Woningstichting Walcheren, telefoon 0118 - 46 17 18 Bouwgroep Zuid B.V. is gevestigd in Goes. Het is een regionaal opererend bouwbedrijf, dat actief is in de woning- en utiliteitsbouw. Het bouwbedrijf voert nieuwbouw-en verbouwings-projecten uit en verricht onderhoud en renovaties. Binnen het bouwbedrijf werkt een hecht team van 15 vakmensen. Het leveren van kwaliteit staat voor hen voorop. Bouwgroep Zuid B.V. groeit en heeft ambitie. Daarom vraagt het team van vakmensen ondersteuning Wij zoeken z.s.m. een nieuwe collega als: Werkzaamheden In nauwe samenwerking met de directie en uitvoerder verricht de medewerker de voorbereiding van de werken, maakt planningen en bestelt de materialen. Hij zorgt er voor, dat alle materialen just in time op de bouwplaats zijn. Hij begeleidt de bouw en ziet er op toe dat vaste onderaannemers en installateurs binnen het projectplan hun werkzaamheden verrichten. Wij zoeken Een accurate bouwkundige, een regelaar, die het plezierig vindt om in en voor een klein team van vakmensen te werken. Hij is pro-actief en heeft inzicht in de uitvoering van bouwprojecten. Ervaring met het maken van calculaties en prijsafspraken is een pré. den Hartog Wij vragen Opleiding op MBO+ niveau Aanvullende opleiding o.a. Auto-Cad Ervaring in de uitvoering van bouwprocessen Een klantgerichte instelling Communicatieve vaardigheden Collegiale en flexibele werkhouding Kennis van computersoftware Wij bieden Binnen een prettige en collegiale werksfeer bieden wij aan een goede werkvoorbereider, die als een spin in het web alle touwtjes in handen heeft, uitstekende en op resultaten gerichte arbeidsvoorwaarden. Heeft u interesse? Schrijf uw sollicitatiebrief met CV aan: Den Hartog - PersoneelsAdviesDienst, Postbus 2129, 4460 MC Goes. Mailen kan ook aan: info@personeelsadviesdienst.nl Wilt u informatie over deze vacature, neem dan contact op met de heer P den Hartog, 0113-271270, buiten kantooruren 0650 447 030. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. GOES (36.000 inwoners) is een levendige stad in hartje Zeeland, waar veel gebeurt De gemeente werkt aan de herinrichting van het winkelcentrum en de bouw van een nieuw stadskantoor. Goes is een fijne stad om te wonen. Je vindt er betaalbare huizen in een prachtige omgeving en uitstekende voorzieningen als het gaat om sport, gezondheids zorg en onderwijs. Meer weten? Kijk op www.goes.nl M T O Voor hec bureau groenbeheer en reiniging van de afdeling stadsbeheer zijn wij op zoek naar een DE AFDELING De afdeling stadsbeheer is verdeeld in twee bureaus en valt onder de sector grondge bied. De functie is onderdeel van het bureau groenbeheer en reiniging. Dit bureau, met totaal 49 medewerkers, is op vele terreinen actief. Onder meer op het gebied van afval inzameling, openbaar groen, sportvelden, begraafplaatsen, kinderboerderij en veegdienst. U bent belast met de ontwikkeling van beleid en de advisering op het gebied van groenbeheer en afvalinzameling. U bent, in overleg met het bureauhoofd, verantwoor delijk voor het opstellen van beleidsplannen, beheerplannen, werkplannen, bestekken, logistiek, e.d. op het gebied van groenbeheer, vegen en huishoudelijk afval. Daarnaast verzorgt u de vertaling van gegevens voortkomend uit het groenbeheerssysteem en u ontwikkelt kengetallen. U draagt zorg voor de voorbereiding en begeleiding van projecten ten behoeve van groenbeheer en afval, voortkomend uit vastgesteld of te ontwikkelen beleid (o.a. bescherming waardevolle bomen, instellen groenfonds, beeld kwaliteit en IBOR, diftar, ondergrondse afvalinzameling en papierinzameling). WIE ZOEKEN Wl U beschikt over een relevante Hbo-opleiding, bijvoorbeeld Larenstein "Tuin en Land schapsinrichting" en/of van Hall-instituut "Milieukunde". U heeft bij voorkeur meerdere jaren ervaring op het gebied van groen- en afvalbeleid en afvalstoffenrecht. U heeft kennis van en ervaring met RAW-bestekken. Kortom, inhoudelijk bent u goed op de hoogte van het vakgebied. U heeft gevoel voor bestuurlijke en maatschappelijke ver houdingen en u bent sterk in communicatie. Kzmmswm Wij bieden u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en erva ring minimaal 2.140,00 (aanloopschaal 9) en maximaal 3.518,00 (functieschaal 10) bij een fulltime dienstverband bedraagt. De functie moet nog definitief worden beschreven en gewaardeerd. Daarnaast hebben wij goede regelingen voor studiefaciliteiten, flexibele arbeidstijden, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, fiets privé-regeling, mogelijkheid tot het kopen of verkopen van verlofuren en een gunstige hypotheekregeling. DE PROCEDURE Informatie Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met de heer de Jonge, hoofd afde ling stadsbeheer, telefoonnummer (0113) 249831 of mevrouw Lourenssen, hoofd bureau groen- en wijkbeheer, telefoonnummer (0113) 249836. Informatie over de procedure kunt u inwinnen bij mevrouw Vis, personeelsconsulent, telefoonnummer (0113) 249633. Sollicitatie Spreekt deze functie u aan stuur dan vóór 29 november 2004 uw brief en cv naar burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 21 18,4460 MC Goes onder vermel ding van vacaturenummer 2352.02. U kunt ook uw brief en cv per e-mail sturen naar: [ril. VOORKEURSBELEID Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de samenleving. Arbeidsgehandicapten en leden van etnische minderheidsgroepen die voldoen aan de functie-eisen verzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren. Geen acquisitie! fr'MM in jffuwi. Administratief medewerker m/v In de Nederlandse, Franse en Engelse taal sta je chauffeurs te woord en deze verwijs je door naar de juiste laad- of losplaats. Voor deze functie zoeken wij kandidaten met een havo opleiding, die een goede kennis hebben van Word en Excel en zeer accuraat kunnen werken. Personeelsfunctionaris m/v Wij zoeken een personeelsfunctionaris die stevig in zijn schoenen staat, een pittige school verlater, of iemand met ervaring. De functie is heel breed en je werkt binnen een team van functionarissen. De functie is per direct. Callcenter medewerker m/v Het afhandelen van inkomende telefoon gesprekken over facturering, betalingen, verhuizingen e.d. is je hoofdtaak. Je werkt 32 uur per week, soms in de avonduren en op zaterdag. Mbo-niveau en enkele jaren ervaring in het onderhouden van klantencontacten is een eis! Hoofd werktuigkundigen m/v Je zorgt onder andere voor de veiligheid van het productieproces, bewaakt en controleert de technische systemen. Opleiding hbo-AOT, Scheepswerktuigkundige C of gelijkwaardig. Meer info op de vestiging! Verkoop medewerker m/v Verkopen van kasten, vloeren en plafonds. De functie is voor 24 tot 32 uur per week, uitzicht op vast dienstverband. Ervaring in een woon winkel of bouwmaterialenhandel is een eis! Verkoper m/v Wij zoeken voor 2 dagen per week een enthousiaste verkoper voor een nieuw op te starten zaak in luxe baden. De werkdagen zijn vrijdag en zaterdag. Uitbreiding van deze dagen is afhankelijk van de verkoopcijfers! Glaszetter/ leerling glaszetter m/v Wij zoeken een ervaren glaszetter en een leer ling. Als leerling heb je een vbo-Bouw achter grond en ga je een leertraject in om volwaardig glaszetter te worden. Het is fysiek zwaar werk, dus je moet niet bang zijn de handen uit de mouwen te steken! Bel meteen voor meer informatie of kom langs bij Dactylo in: Middelburg, Gravenstraat 12, 0118-624000 www.dactylo.nl Giro 55055 De Koninklijke Drukinktfabrieken VAN SON B.V. produceert en verkoopt al meer dan 130 jaar haar producten aan drukkerijen. Kennis en ervaring treft u aan in een modern bedrijf dat gesitueerd is m het "hart" van Nederland. Naast de belangrijke thuismarkt exporteren wij onze producten naar meer dan 130 landen over de gehele wereld. Bij de Van Son Groep ontstaat op korte termijn wegens uitbreiding de volgende vacature: JUNIOR ACCOUNT MANAGERH voor de verkoop van onze offset inkten in rayon Zuid-Nederland/Vlaanderen, Gevraagd Wij verwachten van u een opleiding op minimaal MBO-riw en commerciële ervaring bij voorkeur opgedaan mdetefe. dienst. Belangrijk zijn drive, goede contactuele eige tact en overtuigingskracht om op diverse niveaus bij ore (potentiële) afnemers succesvol te kunnen opereren. Geboden De Van Son Groep biedt een prettige werkomgeving, 3*5 van gemotiveerde en professionele collega's, een uitstek toonaangevend productenpakket, een passend salarisenjj secundaire voorwaarden. f Uw reactie Kunt u richten aan: Koninklijke Drukinktfabrieken Van Son B.V. t.a.v. de heer J.W. van der Laan, Adjunct Directeur Postbus 44, 1200 AA HILVERSUM E-mailjw.vanderlaan@vanson.nl Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt met op prijs gesteld Schoenenreus bv is een dynamische en success organisatie die zich heeft ontwikkeld tot een mote- bedrijf met ruim 182 filialen. Op dit moment werkens circa 1600 mensen met veel plezier. Jaarlijks ge circa 8 miljoen paar schoenen, 2 miljoen stuks klefo; en accessoires over de toonbank en daarmee s Schoenenreus één van de grootste zelfstandig retailers van de Benelux. tA/V Voor ons filiaal te VLISSINGEN wij op zoek naar een gemotiveerde enthousiaste kandidaat die als filiaalmanager b' Schoenenreus een eigen winkel komt runnen. Functie: Als filiaalmanager word je na een professionele interne opleiding verantwoord^ gesteld voor het behalen van de taakstellende budgetten, de artikel- en winte presentatie, een optimale personeelsbezetting, een klantvriendelijke en prettig sfeer. Het betreft een zelfstandige functie, met ruimte voor eigen invulling. Profiel: Een MBO diploma is niet noodzakelijk, maar weléen pré. Aangezien je je al- j filiaalmanager bevindt in de wereld van de klant, is een verkoopgerichte instelling vs- groot belang. Daarnaast rekenen wij op een groot organisatievermogen, gi leidinggevende kwaliteiten en servicegerichtheid. Je vindt schoenenmode leuk. Wij bieden een functie in een informele organisatie waar medewerkers zich prins thuis voelen. Zeker niet in de laatste plaats door de mogelijkheden die wij biedenr begeleiding, studie, training en zelfontplooiing. Bij ons heeft iedereen mogelijkheid om door te groeien naar volgende uitdagende functies. Bovendien bieden wij een prima pakket arbeids voorwaarden met onder meer interessante bonus- en premieregelingen, personeelskorting, premievnj pensioen, korting op diverse verzekeringen, maar bovenal een plezierige werkplek. Spreekt deze functie je aan? Stuur dan een brief met je persoonlijke gegevens naar: Schoenenreus bv, afdeling Personeel Organisatie, Postbus 72, 5400 AB UDEN of e-mail naar vacatures@schoenenreus.com. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de afdeling Personeel Organisatie telefoonnummer 0413-336699. Bezoek ook onze website www.schoenenreus.nl. Werken als verkoper bij Ben de Graaff is zo gek nog niet. Geen dag is hetzelfde. En geen klant is hetzelfde. Je streeft er naar om, klant- en service- gericht, verkopen te realiseren waardoor je collega's weer op pad kunnen. Want nieuwe vloerbedekking of nieuw parket, nieuwe gordij nen of een Oosters tapijt: het huis wordt weer een stukje mooier. Natuurlijk wil jij ook gevari- eerd werk. Ben je een verkoper met een professionele en positieve instel ling, dan is er altijd plaats bij Ben de Graaff. Ervaring in de woningtex tielbranche is een pre. Wil je het vak van verkoper graag leren, dan krijg je intern 1een goede opleiding. Ben de Graaff biedt je veel verantwoordelijkheid in een leuk team. Dus, solliciteer bij Ben de Graaff voor een baan die het echte verschil maakt! Ben de Graaff zoekt voor het filiaal Vlissingen een: Wil je meer weten over deze gevarieerde ba* Bel dan eens met de heer H. Sulkers 0118-418-J en maak een afspraak voor een goed gesprek 02 adres is: Koudekerkseweg 9, 4382 EA Vlissinge" Kijk ook op www.bendegraaff.nl Echte vakmensen. Je ziet 't versdV

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 18