Van
'a/en
Ben de Graê
Word
verkoper
bij Ben
de uraaff!
PZC
Woningstichting
Walcheren
Hoofd Woondiensten (M/V)
Hoofd Ondersteunende Diensten (M/V)
WERKVOORBEREIDER m/v
BELEIDSMEDEWERKER VM
GROENBEHEER EN REINIGING
www.pzc.nl/banen
De leukste banen
in je buurt.
Dactylo kent ze.
Geef lucli
Geef leven
Geef! I
De verkopers van Ben de Graaff houden ons graag bezig
(leerling-)verkoper (m/v!
zaterdag 13 november 2004
Voor Wonen, Service en Welzijn
WoningStichtingWalcheren in Koudekerke is een actieve corporatie die zich als een moderne,
maatschappelijke onderneming inzet voor het beheer en de ontwikkeling van sociale huurwoningen,
zorgvoorzieningen en een hoogwaardige dienstverlening aan onze klanten.
Woningstichting Walcheren is een gezonde maatschappelijke onderneming die met ruim 1.875 woningen in
beheer en met de nodige nieuwbouwprojecten nog op stapel een gestage groei doormaakt die aansluit bij
onze ambitie om de activiteiten verder uit te breiden.
Wij kennen een open en informele cultuur met korte lijnen. Onze doelstelling Wonen, Service en Welzijn
vraagt om een professionele en resultaatgerichte werkwijze. En om die ambitie waar te maken, slaan wij
samen met al onze 17 enthousiaste collega's nieuwe wegen in.
Voor de versterking van ons Managementteam zijn wij daarom op zoek naar twee nieuwe enthousiaste
collega's die met ons richting willen geven aan de nieuwe koers van de stichting.
Plaatsvervangend directeur
Je bent een maatschappelijke ondernemer die klantgerichte dienstverlening als tweede natuur heeft. Je
ontwikkelt en implementeert een resultaatgericht beleid voor woondiensten gericht op een optimale
dienstverlening aan de belanghouders en de kwaliteit van ons woningbezit.
Je bent analytisch ingesteld en verbindt hoofdlijnen met relevante details in dienst van de sociaal
maatschappelijke en bouwtechnische opgave van woondiensten. Centraal staan de behoeften van de
huurder, de maatschappij en de overige belanghouders. Verder ontwikkel je beleid ten aanzien van het
technisch beheer en het onderhoud van de individuele complexen.
Het coachen van medewerkers geschiedt op basis van bindende waarden. Je weet relevante sociaal
maatschappelijke kennis te combineren met een praktisch bouwtechnisch inzicht.
Je beweegt je actief in de netwerken en onderhoudt contacten met al onze belanghouders, corporaties,
gemeenten en maatschappelijke instellingen op basis van een goed ontwikkeld gevoel voor bestuurlijke
verhoudingen en het vermogen om belangen in balans te brengen.
In voorkomende gevallen en bij dientf afwezigheid vervang je de directeur-bestuurder.
Voor deze functie hebben wij iemand in gedachten met een ondernemende instelling en ruime kennis van
en ervaring in de corporatie-sector. Het dragen van eindverantwoordelijkheid is een uitdaging voor je. En
samen met de medewerkers lever je een herkenbare bijdrage aan het beleid en de ontwikkeling van de
stichting. Het teamresultaat staat hierbij uiteraard voorop.
Financieel geweten met organisatietalent
Je houdt de touwtjes graag in handen en bewaakt de continuïteit van de stichting zonder de maatschap
pelijke doelstelling uit het oog te verliezen. Je ontwikkelt en implementeert een resultaat-gericht beleid,
coacht medewerkers en biedt kritisch tegenspel bij afwegingen ten aanzien van de inzet van mensen en
middelen en het beoogde maatschappelijk rendement.
Je stelt jaarlijks de begroting en het jaarverslag van de stichting op en bent verantwoordelijk voor een
effectieve managementcontrole en periodieke managementrapportages ten behoeve van de directeur-bestu
urder, het management en de Raad van Toezicht. Ook draag je zorg voor de rapportages bestemd voor het
Waarborgfonds Sociale Woningbouw en het Centraal Fonds Volkshuisvestig. Het contractbeheer voor de
stichting is bij jou in vertrouwde handen.
Je levert op basis van gedegen kennis van zaken en de nodige ervaring een zelfstandige bijdrage aan de
ontwikkeling van het ICT- en HRM-beleid van de stichting en je bent voor
alle collega's een vertrouwenwekkend Hoofd BHV en een praktisch coördinator Arbozaken.
Voor deze functie hebben wij iemand in gedachten met een sterk analytische instelling en ruime kennis van
de corporatie-sector. Je vormt een team met de medewerkers en wilt graag samen verantwoordelijk zijn
voor een financieel gezonde en transparante bedrijfsvoering. Via de managementcontrole draag je bij aan
de continuïteit van de stichting op langere termijn.
Je bent kennisgedreven en beheersmatig ingesteld en kunt goed plannen en organiseren.
Functie-eisen
Voor beide functies geldt datje minstens beschikt over een HBO opleiding of een op basis van aantoonbare
ervaring en deskundigheid gelijkwaardig niveau. Je bent sociaal vaardig, contactueel sterk en beschikt over
een uitstekende uitdrukkingsvaardigheid in woord en geschrift. Tot slot ben je in het bezit van rijbewijs B
en beschik je over eigen vervoer.
Aanbod
Wij bieden een boeiende en afwisselende baan voor gemiddeld 36 uur per week inclusief een pakket uit
stekende arbeidsvoorwaarden. De aanstelling vindt plaats voor de duur van één jaar. Bij gebleken geschik
theid behoort aanstelling voor onbepaalde tijd tot de mogelijkheden.
Reserveren
In verband met het voeren van gesprekken en het af te nemen assesment hebben wij de weken 49 en 50 gere-
serveerd.Wij verzoeken je daar rekening mee te willen houden.
Belangstelling?
De procedure wordt begeleid door het Zeeuws Bureau voor Toegepaste Psychologie, ZBTP. Stuur een brief
met C.V. naar het ZBTP, Londensekaai 13-15 4331 JG Middelburg t.a.v. de heer drs. S.A. Dingemanse.
Doe dit binnen 14 dagen en motiveer je belangstelling. Een assessment maakt deel uit van de selectiepro
cedure. Voor nadere informatie over beide functies kun je contact opnemen met Ed Palar, directeur-bestu
urder van de Woningstichting Walcheren, telefoon 0118 - 46 17 18
Bouwgroep Zuid B.V. is
gevestigd in Goes. Het is
een regionaal opererend
bouwbedrijf, dat actief is in
de woning- en utiliteitsbouw.
Het bouwbedrijf voert
nieuwbouw-en
verbouwings-projecten
uit en verricht onderhoud en
renovaties.
Binnen het bouwbedrijf
werkt een hecht team van
15 vakmensen. Het leveren
van kwaliteit staat voor hen
voorop.
Bouwgroep Zuid B.V. groeit
en heeft ambitie. Daarom
vraagt het team van
vakmensen ondersteuning
Wij zoeken z.s.m. een
nieuwe collega als:
Werkzaamheden
In nauwe samenwerking met de directie en
uitvoerder verricht de medewerker de voorbereiding
van de werken, maakt planningen en bestelt de
materialen. Hij zorgt er voor, dat alle materialen just
in time op de bouwplaats zijn. Hij begeleidt de bouw
en ziet er op toe dat vaste onderaannemers en
installateurs binnen het projectplan hun
werkzaamheden verrichten.
Wij zoeken
Een accurate bouwkundige, een regelaar, die het
plezierig vindt om in en voor een klein team van
vakmensen te werken. Hij is pro-actief en heeft
inzicht in de uitvoering van bouwprojecten.
Ervaring met het maken van calculaties en
prijsafspraken is een pré.
den Hartog
Wij vragen
Opleiding op MBO+ niveau
Aanvullende opleiding o.a. Auto-Cad
Ervaring in de uitvoering van bouwprocessen
Een klantgerichte instelling
Communicatieve vaardigheden
Collegiale en flexibele werkhouding
Kennis van computersoftware
Wij bieden
Binnen een prettige en collegiale
werksfeer bieden wij aan een goede
werkvoorbereider, die als een spin in
het web alle touwtjes in handen heeft,
uitstekende en op resultaten gerichte
arbeidsvoorwaarden.
Heeft u interesse?
Schrijf uw sollicitatiebrief met CV aan:
Den Hartog -
PersoneelsAdviesDienst,
Postbus 2129, 4460 MC Goes.
Mailen kan ook aan:
info@personeelsadviesdienst.nl
Wilt u informatie over deze vacature,
neem dan contact op met
de heer P den Hartog, 0113-271270,
buiten kantooruren 0650 447 030.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
GOES (36.000 inwoners) is een levendige stad in
hartje Zeeland, waar veel gebeurt De gemeente
werkt aan de herinrichting van het winkelcentrum
en de bouw van een nieuw stadskantoor. Goes is
een fijne stad om te wonen. Je vindt er betaalbare
huizen in een prachtige omgeving en uitstekende
voorzieningen als het gaat om sport, gezondheids
zorg en onderwijs. Meer weten? Kijk op www.goes.nl
M T
O
Voor hec bureau groenbeheer en reiniging van de afdeling stadsbeheer zijn wij op zoek naar een
DE AFDELING
De afdeling stadsbeheer is verdeeld in twee bureaus en valt onder de sector grondge
bied. De functie is onderdeel van het bureau groenbeheer en reiniging. Dit bureau, met
totaal 49 medewerkers, is op vele terreinen actief. Onder meer op het gebied van afval
inzameling, openbaar groen, sportvelden, begraafplaatsen, kinderboerderij en veegdienst.
U bent belast met de ontwikkeling van beleid en de advisering op het gebied van
groenbeheer en afvalinzameling. U bent, in overleg met het bureauhoofd, verantwoor
delijk voor het opstellen van beleidsplannen, beheerplannen, werkplannen, bestekken,
logistiek, e.d. op het gebied van groenbeheer, vegen en huishoudelijk afval. Daarnaast
verzorgt u de vertaling van gegevens voortkomend uit het groenbeheerssysteem en u
ontwikkelt kengetallen. U draagt zorg voor de voorbereiding en begeleiding van
projecten ten behoeve van groenbeheer en afval, voortkomend uit vastgesteld of te
ontwikkelen beleid (o.a. bescherming waardevolle bomen, instellen groenfonds, beeld
kwaliteit en IBOR, diftar, ondergrondse afvalinzameling en papierinzameling).
WIE ZOEKEN Wl
U beschikt over een relevante Hbo-opleiding, bijvoorbeeld Larenstein "Tuin en Land
schapsinrichting" en/of van Hall-instituut "Milieukunde". U heeft bij voorkeur meerdere
jaren ervaring op het gebied van groen- en afvalbeleid en afvalstoffenrecht. U heeft
kennis van en ervaring met RAW-bestekken. Kortom, inhoudelijk bent u goed op de
hoogte van het vakgebied. U heeft gevoel voor bestuurlijke en maatschappelijke ver
houdingen en u bent sterk in communicatie.
Kzmmswm
Wij bieden u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en erva
ring minimaal 2.140,00 (aanloopschaal 9) en maximaal 3.518,00 (functieschaal 10)
bij een fulltime dienstverband bedraagt. De functie moet nog definitief worden
beschreven en gewaardeerd.
Daarnaast hebben wij goede regelingen voor studiefaciliteiten, flexibele arbeidstijden,
kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, fiets privé-regeling, mogelijkheid tot het
kopen of verkopen van verlofuren en een gunstige hypotheekregeling.
DE PROCEDURE
Informatie
Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met de heer de Jonge, hoofd afde
ling stadsbeheer, telefoonnummer (0113) 249831 of mevrouw Lourenssen, hoofd bureau
groen- en wijkbeheer, telefoonnummer (0113) 249836. Informatie over de procedure kunt u
inwinnen bij mevrouw Vis, personeelsconsulent, telefoonnummer (0113) 249633.
Sollicitatie
Spreekt deze functie u aan stuur dan vóór 29 november 2004 uw brief en cv naar
burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 21 18,4460 MC Goes onder vermel
ding van vacaturenummer 2352.02. U kunt ook uw brief en cv per e-mail sturen naar:
[ril.
VOORKEURSBELEID
Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van
de samenleving. Arbeidsgehandicapten en leden van etnische
minderheidsgroepen die voldoen aan de functie-eisen verzoeken
wij daarom nadrukkelijk te solliciteren.
Geen acquisitie!
fr'MM in
jffuwi.
Administratief
medewerker m/v
In de Nederlandse, Franse en Engelse taal sta
je chauffeurs te woord en deze verwijs je door
naar de juiste laad- of losplaats. Voor deze
functie zoeken wij kandidaten met een havo
opleiding, die een goede kennis hebben van
Word en Excel en zeer accuraat kunnen werken.
Personeelsfunctionaris m/v
Wij zoeken een personeelsfunctionaris die stevig
in zijn schoenen staat, een pittige school
verlater, of iemand met ervaring. De functie is
heel breed en je werkt binnen een team van
functionarissen. De functie is per direct.
Callcenter medewerker m/v
Het afhandelen van inkomende telefoon
gesprekken over facturering, betalingen,
verhuizingen e.d. is je hoofdtaak. Je werkt 32 uur
per week, soms in de avonduren en op zaterdag.
Mbo-niveau en enkele jaren ervaring in het
onderhouden van klantencontacten is een eis!
Hoofd werktuigkundigen m/v
Je zorgt onder andere voor de veiligheid van
het productieproces, bewaakt en controleert
de technische systemen. Opleiding hbo-AOT,
Scheepswerktuigkundige C of gelijkwaardig.
Meer info op de vestiging!
Verkoop medewerker m/v
Verkopen van kasten, vloeren en plafonds. De
functie is voor 24 tot 32 uur per week, uitzicht
op vast dienstverband. Ervaring in een woon
winkel of bouwmaterialenhandel is een eis!
Verkoper m/v
Wij zoeken voor 2 dagen per week een
enthousiaste verkoper voor een nieuw op te
starten zaak in luxe baden. De werkdagen zijn
vrijdag en zaterdag. Uitbreiding van deze
dagen is afhankelijk van de verkoopcijfers!
Glaszetter/
leerling glaszetter m/v
Wij zoeken een ervaren glaszetter en een leer
ling. Als leerling heb je een vbo-Bouw achter
grond en ga je een leertraject in om volwaardig
glaszetter te worden. Het is fysiek zwaar werk,
dus je moet niet bang zijn de handen uit de
mouwen te steken!
Bel meteen voor meer informatie
of kom langs bij Dactylo in:
Middelburg, Gravenstraat 12,
0118-624000
www.dactylo.nl
Giro 55055
De Koninklijke
Drukinktfabrieken
VAN SON B.V.
produceert en verkoopt
al meer dan 130 jaar
haar producten aan
drukkerijen. Kennis en
ervaring treft u aan in
een modern bedrijf dat
gesitueerd is m het
"hart" van Nederland.
Naast de belangrijke
thuismarkt exporteren
wij onze producten naar
meer dan 130 landen
over de gehele wereld.
Bij de Van Son Groep ontstaat op korte termijn
wegens uitbreiding de volgende vacature:
JUNIOR ACCOUNT MANAGERH
voor de verkoop van onze offset inkten in rayon
Zuid-Nederland/Vlaanderen,
Gevraagd
Wij verwachten van u een opleiding op minimaal MBO-riw
en commerciële ervaring bij voorkeur opgedaan mdetefe.
dienst. Belangrijk zijn drive, goede contactuele eige
tact en overtuigingskracht om op diverse niveaus bij ore
(potentiële) afnemers succesvol te kunnen opereren.
Geboden
De Van Son Groep biedt een prettige werkomgeving, 3*5
van gemotiveerde en professionele collega's, een uitstek
toonaangevend productenpakket, een passend salarisenjj
secundaire voorwaarden. f
Uw reactie
Kunt u richten aan:
Koninklijke Drukinktfabrieken Van Son B.V.
t.a.v. de heer J.W. van der Laan, Adjunct Directeur
Postbus 44, 1200 AA HILVERSUM
E-mailjw.vanderlaan@vanson.nl
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt met op prijs gesteld
Schoenenreus bv is een dynamische en success
organisatie die zich heeft ontwikkeld tot een mote-
bedrijf met ruim 182 filialen. Op dit moment werkens
circa 1600 mensen met veel plezier. Jaarlijks ge
circa 8 miljoen paar schoenen, 2 miljoen stuks klefo;
en accessoires over de toonbank en daarmee s
Schoenenreus één van de grootste zelfstandig
retailers van de Benelux.
tA/V
Voor ons filiaal te VLISSINGEN
wij op zoek naar een gemotiveerde
enthousiaste kandidaat die als filiaalmanager b'
Schoenenreus een eigen winkel komt runnen.
Functie:
Als filiaalmanager word je na een professionele interne opleiding verantwoord^
gesteld voor het behalen van de taakstellende budgetten, de artikel- en winte
presentatie, een optimale personeelsbezetting, een klantvriendelijke en prettig
sfeer. Het betreft een zelfstandige functie, met ruimte voor eigen invulling.
Profiel:
Een MBO diploma is niet noodzakelijk, maar weléen pré. Aangezien je je al- j
filiaalmanager bevindt in de wereld van de klant, is een verkoopgerichte instelling vs-
groot belang. Daarnaast rekenen wij op een groot organisatievermogen, gi
leidinggevende kwaliteiten en servicegerichtheid. Je vindt schoenenmode leuk.
Wij bieden een functie in een informele organisatie waar medewerkers zich prins
thuis voelen. Zeker niet in de laatste plaats door de mogelijkheden die wij biedenr
begeleiding, studie, training en zelfontplooiing. Bij ons heeft iedereen
mogelijkheid om door te groeien naar volgende uitdagende
functies. Bovendien bieden wij een prima pakket arbeids
voorwaarden met onder meer interessante bonus- en
premieregelingen, personeelskorting, premievnj pensioen,
korting op diverse verzekeringen, maar bovenal een
plezierige werkplek.
Spreekt deze functie je aan? Stuur dan een brief met je
persoonlijke gegevens naar: Schoenenreus bv, afdeling
Personeel Organisatie, Postbus 72, 5400 AB UDEN
of e-mail naar vacatures@schoenenreus.com. Voor meer
informatie kun je contact opnemen met de afdeling Personeel
Organisatie telefoonnummer 0413-336699. Bezoek ook
onze website www.schoenenreus.nl.
Werken als verkoper bij Ben de Graaff is zo gek
nog niet. Geen dag is hetzelfde. En geen klant is
hetzelfde. Je streeft er naar om, klant- en service-
gericht, verkopen te realiseren waardoor je
collega's weer op pad kunnen. Want nieuwe
vloerbedekking of nieuw parket, nieuwe gordij
nen of een Oosters tapijt: het huis wordt weer
een stukje mooier. Natuurlijk wil jij ook gevari-
eerd werk. Ben je een verkoper met
een professionele en positieve instel
ling, dan is er altijd plaats bij Ben de
Graaff. Ervaring in de woningtex
tielbranche is een pre. Wil je
het vak van verkoper graag
leren, dan krijg je intern
1een goede opleiding. Ben
de Graaff biedt je veel
verantwoordelijkheid in een
leuk team. Dus, solliciteer bij
Ben de Graaff voor een baan
die het echte verschil maakt!
Ben de Graaff zoekt voor
het filiaal Vlissingen een:
Wil je meer weten over deze gevarieerde ba*
Bel dan eens met de heer H. Sulkers 0118-418-J
en maak een afspraak voor een goed gesprek 02
adres is: Koudekerkseweg 9, 4382 EA Vlissinge"
Kijk ook op www.bendegraaff.nl
Echte vakmensen. Je ziet 't versdV