www.pzc.nl/banen Bent u verpleegkundige aam Zeeuws -Vlaanderen met affiniteit voor kraamzorg? Huis PZC Wl Administrateur BOUWKUNDIG CALCULATOR (m/v) UITVOERDER Nieuwbouw (m/v) Kraamzorg *Q^TentadministratiE ASSISTANT STOREMANAGER DIE PAST BIJ ONZE GROEI zaterdag 6 november 2004 DELTA is een multi utility bedrijf, dat een breed pakket van diensten en producten levert. Elektriciteit, gas, water, milieudiensten, radio- en televisiesignalen en internet via de kabel zijn de belangrijkste. Onze focus ligt op de bedrijven en inwoners van Zeeland, maar we zijn ook buiten onze provincie actief. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijsgesteld. De afdeling Financiële Administratie verzorgt de administratie van DELTA N.V. en een groot aantal groepsmaatschappijen en deelnemingen. De afdeling is verdeeld in de grootboek- administratie en de crediteurenadministratie. De administratie wordt gevoerd met SAP R3. De afdeling is georganiseerd op basis van de divisies. Elke divisie heeft een administrateur. Voor de grootboekadministratie zijn wij op zoek naar een fulltime administrateur. Kerntaken In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden: - Up to date houden van de administratieve organisatie van de divisie Infra. - Vastlegging van financiële mutaties en maandelijkse afsluiting voor alle entiteiten binnen deze divisie. - Verzorgen van de BTW-aangifte voor de fiscale eenheid DELTA N.V. - Verdere ontwikkeling van bestaande SAP R3 modules en het meewerken aan de implementatie van nieuwe modules. - Overige voorkomende werkzaamheden binnen de grootboek administratie, waaronder de controle van tussenrekeningen, de controle van de aansluiting van subsystemen op de grootboek- administratie en het binnenhalen van journaalposten uit de subsystemen in SAP R3. Profiel - Hbo werk- en denkniveau, bijvoorbeeld een HEAO-BE opleiding of een volledige SPD opleiding. - Ten minste 3 jaar ervaring bij voorkeur op een financiële administratie of op een accountantskantoor. - Het vermogen om in processen te kunnen denken en werken. - Stressbestendigheid, om kunnen gaan met deadlines; pro-actieve werkhouding met goed ontwikkelde mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. - Kennis van SAP R3 strekt tot aanbeveling. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: - Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt gewerkt. - Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven. - Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training. Het salaris bedraagt maximaal 3.235,— op basis van A0 uur. Informatie Wil je meer informatie over de functie dan kun je contact opnemen met Johan Breel, hoofd Financiële Administratie, telefoonnummer (0118) 88 31 53- Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sojlicitatie, voorzien van je CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze advertentie. Richt je brief aan onderstaand adres ter attentie van de backoffice van de afdeling HRM. Wij geven voorkeur aan solliciteren per e-mail. bouwgroep peters bv BOUWGROEP PETERS B.V. De Bouwgroep Peters B. V. gevestigd te Middelburg is een middelgroot bedrijf met 140 vaste werknemers. Jaarlijks wordt een omzet "opgebouwd" van circa 30 miljoen euro. Projecten worden in hoofdzaak gerealiseerd in de provincie Zeeland en Zuid-West Brabant. De bedrijfsactiviteiten bestaan uit utiliteitsbouw, woningbouw, renovatie, restauratie, verbouw- en onderhoudswerk. Bouwgroep Peters B.V. Betrouwbaar, op tijd, degelijk: Fundament voor duurzame toegevoegde waarde In verband met onze nog steeds groeiende orderportefeuille hebben wij direct plaats voor een enthousiaste Functie-inhoud: De bouwkundig calculator bepaalt geheel zelfstandig de kostprijs van projecten d.m.v. het opstellen van een begroting. Overlegt met opdrachtgever(s), architect, onderaannemers en leveranciers. Tevens werkt hij/zij eventuele alternatieve prijsaanbiedingen nader uit en stelt ramingen op. Functie-inhoud: Binnen een projectteam verzorgt hij/zij zelfstandig de volledige uitvoering van één of meerdere nieuwbouwprojecten. Hij/zij is verantwoordelijk voor een tijdige oplevering, waarbij het project moet voldoen aan de (intern) gestelde kwaliteitsnormen. Tevens treedt hij/zij op als V&G coördinator-uitvoering. Overlegt met opdrachtgever(s), architect, onderaannemers en leveranciers. Functie-eisen: Wij zoeken voor beide functies een enthousiaste, gedreven persoon met MBO-bouwkunde, of een opleiding op vergelijkbaar niveau, alsmede minstens 5 jaar ervaring. Is in staat zelfstandig te werken en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Wij bieden: zelfstandigheid verantwoordelijkheid prettige werksfeer passend salaris goede secundaire arbeidsvoorwaarden Belangstelling? Uw schriftelijke sollicitatie met uitgebreid C.V. kunt u binnen 2 weken sturen aan: Bouwgroep Peters B.V. t.a.v. de heer R.T. Flipse, Postbus 310, 4330 AH te Middelburg. Voor meer informatie kunt u contact met hem opnemen: 0118-616.616. De Stichting Provinciale Kraamzorg Entadministratie Zeeland verleent kraamzorg in heel Zeeland De Entadministratie voert hei Rijksvaccinatie-programma uit. Wij zijn een professionele ISO en HKZ gecertificeerde organisatie waarin jong gediplomeerden en ervaren medewerkers zich thuis voelen. Wij salariëren volgens de CAO voor de Thuiszorg Tevens bieden wij de mogelijkheid tot bijscholing. Voor ons team van vijf kraamzorgverpleegkundigen zoeken wij een enthousiaste collega! Wij vragen: Dat u woont in de provincie Zeeland, bij voorkeur in Zeeuws Vlaanderen. Een gediplomeerde verpleegkundige HBO-V/MGZ of A, bij voorkeur met kraam- of kinderspecialisatie. Een flexibele instelling en stressbestendigheid. Een cliëntgerichte instelling. Een goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, Organisatorische capaciteiten. Logistiek inzicht en geografische kennis van het werkgebied. Dat u een rijbewijs bezit en over een auto beschikt. Affiniteit met het opzetten van projeclen. De werkzaamheden bestaan uit: Het (bege)leiden van werkbesprekingen met de kraamverzorgenden. Het volgens rooster draaien van telefonische weekenddiensten overdag (gemiddeld lx per maand). Het begeleiden van kraamverzorgenden en stagiaires. Het doen van intakebezoeken bij toekomstige cliënten Kantoordiensten op het hoofdkantoor in Goes. Wij bieden: Een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar voor 80% met uitzicht op een aanstelling voor onbepaalde tijd. Salariëring is conform de CAO voor de Thuiszorg, FWG schaal 45, minimaal 1.872,63 en maximaal 2 526,05 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden Een gedegen inwerkperiode en een collegiale werkomgeving. Uw schriftelijke sollicitatie met CV kunt vóór 13 november 2004 sturen naar de Stichting Provinciale Kraamzorg Entadministratie Zeeland, t a v. mevrouw M. Haulez-van Immerseel, Postbus 53, 4460 AB GOES. Of mailen aan m.haulez@spkez.nl. Gesprekken zullen worden gehouden op donderdag 18 november 2004. Indien u nog vragen heeft kunt u die telefonisch stellen aan mevrouw P Lambregts, manager kraamzorg of mevrouw M. Haulez-van Immerseel, hoofd personeelszaken, telefoonnummer 0113 - 22 40 00 Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niel op prijs gesteld gTJTei Qoüt treWO'Jyb! www.kraamzorgzeeland.nl De Stichting ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen biedt zieken huiszorg, thuiszorg en ouderenzorg in Zeeuws-Vlaanderen. Ons doel is alle inwoners van Zeeuws-Vlaanderen goede gezondheidszorg te bieden. Dankzij de inzet en het enthousiasme van meer dan 2400 medewerkers kunnen we kwaliteitszorg garanderen. Binnen de Facilitaire Dienst op locatie l plaatsingsmogelijkheden voor Honte, te Temeozen, zijn acht medewerkers schoonhoud (m/v) in verschillende arbeidspercentages en een fulltime teamleider schoonhoud (m/v) Medewerkers schoonhoud UW TAKEN: De werkzaamheden bestaan uit het verrichten van alle voor komende schoonmaak- en onderhoudswerkzaamheden. Bovendien draagt u zorg voor het civiel onderhoud van de gebruikte schoonmaakmachines, materialen, werkwagen en werkkast en verricht u algemene werkzaamheden. Teamleider schoonhoud Oe afdeling schoonhoud op locatie De Honte te Terneuzen en locatie tiduina te Huist bestaat uit 4 verschillende teams: een avondploeg, een dagploeg, een afdeling operatiekamers en de poliklinieken Hulst. Elk team voert een specifieke taak uit. De afdeling schoonhoud bestaat uit ca. 70 medewerkers in 30 fte's. De medewerkers weiken in wisselende diensten van 06.00 uur tot 21.CH3 uur. UW TAKEN: U plant, organiseert en controleert de dagelijkse werkzaamheden van de medewerkers en u voert hef beleid van de afdeling Hotel uit met betrekking tot klantgerichtheid en geldende voorschriften. U bent aanspreek punt voor medewerkers schoonhoud en u stelt roosters op en geeft uitvoering aan de vakantieplanning. U geeft bovendien uitvoering aan het ziekteverzuim beleid van de organisatie. U voert werkoverleg met de diverse teams en Het ziekenhuis heeft alle algemene specialismen in huis. Het ziekenhuis diagnosticeert, behandelt; verpleegt en verzorgt de patiënten op drie locaties in de regio; De Honte in Terneuzen, Antonius in Oostburg en Liduina in Hulst (polikliniek). UW INBRENG: U heeft met succes een opleiding op LBO-niveau afgerond, bij voorkeur aangevuld met een opleiding uitvoerende schoonmaak/ onderhoud. In verband met werkinstructies (mondeling en schriftelijk) en het schrijven van overdrachten is voldoende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift vereist Wij stellen eisen aan gevoel voor hygiëne, oplettendheid en zelfstandigheid. WIJ BIEDEN U: Het gaat om - Vier dienstverbanden van 27%, zijnde 9,72 uur gemiddeld per week, werk tijden van maandag tot en met vrijdag van 6.00 tot 8.00 uur. - Eén dienstverband van 30%, zijnde 10,8 uur gemiddeld per week, werk tijden van maandag tot en met vrijdag van 06.00 tot 08.00 uur, of tot 09.00 uur. - Eén dienstverband van 50%, zijnde 18 uur gemiddeld per week, werktijden van maandag tot en met vrijdag van 06.00 tot 08.00 uur, of van 06.00 tot 10.00 uur of van 06 00 tot 12.00 uur. Om tourbeurt wordt er in het weekend gewerkt van 08.00 tot 12.00 uur. - Eén dienstverband van 60%, zijnde 21,6 uur gemiddeld per week, werk tijden van maandag tot en met vrijdag van 6.00 tot 10.00 uur of van 06.00 tot 12.00 uur of van 06.00 tot 14.30 uur. Om tourbeurt wordt er in het weekend gewerkt van 08.00 tot 12.00 uur. draagt zorg voor de bestellingen. Verder neemt u deel aan diverse overleg vormen, adviseert u medewerkers in veranderde werkprocessen en geeft u uitvoering aan het personeelsbeleid van de organisatie. UW INBRENG: U heeft een opleiding op MBO-niveau en leidinggevende ervaring met grote teams en u beschikt over managementvaardigheden op MBO niveau. Bovendien beschikt u over ruime praktijkervaring en een klantgerichte houding. Er worden eisen gesteld aan organisatievermogen, volharding, inlevingsvermogen, doorzettingsvermogen, flexibiliteit en inte griteit. Tenslotte dient u bereid zijn om cursussen te volgen WIJ BIEDEN U: Het betreft een dienstverband voor onbepaalde tijd. De werk zaamheden worden verricht van maandag tot en met vrijdag in wisselende diensten van 06.00 uur tot 22.00 uur, op basis van 100% arbeidspercentage, zijnde 36 uur gemiddeld per week gemeten op jaarbasis. De salariëring is Zeeuws-Vlaanderen - Eén dienstverband van 54%, zijnde 19,44 uur gemiddeld per week, werk- tijden van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 10.00 uur, of van 08.00 tot 12.00 uur, of van 08,00 tot 14.30 uur. Om tourbeurl wordt er in het weekend gewerkt van 08.00 tot 12.00 uur. Het betreft' dienstverbanden voor bepaalde tijd, voorde duur van 6 maanden, waarbij de kans reëel aanwezig is dat het wordt omgezet in een dienstver band voor onbepaalde tijd. De werkzaamheden worden verricht op locatie de Honte, te Terneuzen. De salariëring is gebaseerd op FWG functiegroep 15, min. 1.243 en max. 1.750 bruto per rnaand op fulltime basis. Voor jeug digen is de jeugdschaal van toepassing. De overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Ziekenhuizen. INLICHTINGEN: Voor meer informatie over de functie kunt u tijdens kantoor uren bellen naar mevrouw K. Picavet, hoofd hotel, tel. 0115-688508. SOLLICITATIES: Uw schriftelijke sollicitatie inclusief CV dient uiterlijk 17 november 2004 in ons bezit te zijn. U kunt uw sollicitatie richten aan Ziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen, afdeling Personeelszaken en Opleidingen, t.a.v. mevrouw V.A. Martens, personeelsfunctionaris, Wieiingenlaan 2,4535 PA Terneuzen; e-mail adres vmartens@zzv.nl. gebaseerd op FWG functiegroep 45 (minimaal 1.542 en maximaal 2.507 bruto per maand op fulltime basis. Ook de overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Ziekenhuizen. INLICHTINGEN: Nadere inlichtingen worden verstrekt door mevrouw K. Picavet, hoofd Hotel, telefoonnummer 0115-688508 of mevrouw VA Martens, personeelsfunctionaris, telefoonnummer 0115-688097. De selectie procedure bestaat onder andere uit een gesprek met de selectiecommissie en eventueel een gesprek met een delegatiecommissie. SOLLICITATIES: Uw schriftelijke sollicitatie inclusief CV dient uiterlijk 17 november 2004 in ons bezit te zijn. U kunt uw sollicitatie richten aan Ziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen, afdeling Personeelszaken en Opleidingen, t.a.v. mevrouw VA Martens, personeelsfunctionaris. Wielingenlaan 2,4535 PA Terneuzen; e-mail adres vmartens@zzv.ni. MISS Miss Etam staat voor eigentijdse en actuele mode. Steeds meer vrouwen verrassen wij elk seizoen weer met nieuwe collecties. Altijd vergezeld van een persoonlijk advies en vriendelijke, attente service. Een formule die succes heeft. Wij groeien voorspoedig en hebben nu ruim honderd filialen, verspreid over heel Nederland. In elk van onze filialen proeven de klanten die aangename, uitnodigende sfeer en voelen zij zich thuis. Hierbij spelen de medewerk(st)ers van Miss Etam een belangrijke rol. Welkom bij Miss Etam als assistant storemanager voor ons filiaal Middelburg. Een veelzijdige en boeiende functie in een gezellige winkel, waarin ondernemerschap centraal staal. Je assisteert de storemanager en vervangt haar bij haar afwezigheid. Je geeft mede leiding aan een team van medewerk- (st)ers en bent verantwoordelijk voor de omzet, de resultaten van de medewerk- j (st)ers en de presentatie van de collectie. Wij zoeken: Minimaal MBO-niveau, leidinggevende ervaring in een vergelijkbare functie, zeer servicegerichte instelling, commercieel, sociaal vaardig, organisatie vermogen, affiniteit met mode. Wij bieden: Goede arbeidsvoorwaarden, aantrekkelijk werk in een uitdagende en collegiale werkomgeving, een afwisselend inwerkprogramma, interne opleidingen, doorgroeimogelijkheden en korting op personeelsaankopen Interesse? Schrijf naar Miss Etam BV- onder vermelding van vacaturenummer 2004/47/004, t.a.v. Ytje Anna Bijlsma, human resource consultant, Oostweg 2, 2723 RH Zoetermeer, tel. 079 797 23 54.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 40