www.pzc.nl/banen
Bent u verpleegkundige
aam
Zeeuws -Vlaanderen
met affiniteit voor kraamzorg?
Huis
PZC
Wl
Administrateur
BOUWKUNDIG CALCULATOR (m/v)
UITVOERDER Nieuwbouw (m/v)
Kraamzorg *Q^TentadministratiE
ASSISTANT
STOREMANAGER
DIE PAST BIJ ONZE
GROEI
zaterdag 6 november 2004
DELTA is een multi utility
bedrijf, dat een breed
pakket van diensten en
producten levert.
Elektriciteit, gas, water,
milieudiensten, radio- en
televisiesignalen en
internet via de kabel zijn
de belangrijkste.
Onze focus ligt op de
bedrijven en inwoners van
Zeeland, maar we zijn ook
buiten onze provincie actief.
Acquisitie naar aanleiding van
deze advertentie wordt niet op
prijsgesteld.
De afdeling Financiële Administratie verzorgt de administratie
van DELTA N.V. en een groot aantal groepsmaatschappijen en
deelnemingen. De afdeling is verdeeld in de grootboek-
administratie en de crediteurenadministratie. De administratie
wordt gevoerd met SAP R3. De afdeling is georganiseerd op
basis van de divisies. Elke divisie heeft een administrateur. Voor
de grootboekadministratie zijn wij op zoek naar een fulltime
administrateur.
Kerntaken
In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- Up to date houden van de administratieve organisatie van de divisie
Infra.
- Vastlegging van financiële mutaties en maandelijkse afsluiting voor
alle entiteiten binnen deze divisie.
- Verzorgen van de BTW-aangifte voor de fiscale eenheid DELTA N.V.
- Verdere ontwikkeling van bestaande SAP R3 modules en het
meewerken aan de implementatie van nieuwe modules.
- Overige voorkomende werkzaamheden binnen de grootboek
administratie, waaronder de controle van tussenrekeningen, de
controle van de aansluiting van subsystemen op de grootboek-
administratie en het binnenhalen van journaalposten uit de
subsystemen in SAP R3.
Profiel
- Hbo werk- en denkniveau, bijvoorbeeld een HEAO-BE opleiding of
een volledige SPD opleiding.
- Ten minste 3 jaar ervaring bij voorkeur op een financiële
administratie of op een accountantskantoor.
- Het vermogen om in processen te kunnen denken en werken.
- Stressbestendigheid, om kunnen gaan met deadlines; pro-actieve
werkhouding met goed ontwikkelde mondelinge en schriftelijke
uitdrukkingsvaardigheid.
- Kennis van SAP R3 strekt tot aanbeveling.
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend
en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daar tegenover:
- Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een
grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt
gewerkt.
- Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de
CAO voor Energie- en Nutsbedrijven.
- Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training.
Het salaris bedraagt maximaal 3.235,— op basis van A0 uur.
Informatie
Wil je meer informatie over de functie dan kun je contact opnemen
met Johan Breel, hoofd Financiële Administratie, telefoonnummer
(0118) 88 31 53-
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sojlicitatie,
voorzien van je CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze
advertentie. Richt je brief aan onderstaand adres ter attentie van de
backoffice van de afdeling HRM. Wij geven voorkeur aan solliciteren
per e-mail.
bouwgroep peters bv
BOUWGROEP PETERS B.V.
De Bouwgroep Peters B. V. gevestigd te
Middelburg is een middelgroot bedrijf
met 140 vaste werknemers. Jaarlijks
wordt een omzet "opgebouwd" van
circa 30 miljoen euro.
Projecten worden in hoofdzaak
gerealiseerd in de provincie Zeeland
en Zuid-West Brabant.
De bedrijfsactiviteiten bestaan uit
utiliteitsbouw, woningbouw, renovatie,
restauratie, verbouw- en
onderhoudswerk.
Bouwgroep Peters B.V.
Betrouwbaar, op tijd, degelijk:
Fundament voor duurzame toegevoegde waarde
In verband met onze nog steeds groeiende orderportefeuille hebben wij direct plaats voor
een enthousiaste
Functie-inhoud:
De bouwkundig calculator bepaalt geheel zelfstandig de kostprijs van projecten d.m.v. het
opstellen van een begroting. Overlegt met opdrachtgever(s), architect, onderaannemers en
leveranciers. Tevens werkt hij/zij eventuele alternatieve prijsaanbiedingen nader uit en stelt
ramingen op.
Functie-inhoud:
Binnen een projectteam verzorgt hij/zij zelfstandig de volledige uitvoering van één
of meerdere nieuwbouwprojecten. Hij/zij is verantwoordelijk voor een tijdige
oplevering, waarbij het project moet voldoen aan de (intern) gestelde kwaliteitsnormen.
Tevens treedt hij/zij op als V&G coördinator-uitvoering. Overlegt met opdrachtgever(s),
architect, onderaannemers en leveranciers.
Functie-eisen:
Wij zoeken voor beide functies een enthousiaste, gedreven persoon met MBO-bouwkunde,
of een opleiding op vergelijkbaar niveau, alsmede minstens 5 jaar ervaring.
Is in staat zelfstandig te werken en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
Wij bieden:
zelfstandigheid
verantwoordelijkheid
prettige werksfeer
passend salaris
goede secundaire
arbeidsvoorwaarden
Belangstelling?
Uw schriftelijke sollicitatie met uitgebreid C.V. kunt u binnen 2 weken sturen aan:
Bouwgroep Peters B.V. t.a.v. de heer R.T. Flipse, Postbus 310, 4330 AH te Middelburg.
Voor meer informatie kunt u contact met hem opnemen: 0118-616.616.
De Stichting Provinciale Kraamzorg Entadministratie Zeeland verleent kraamzorg in heel Zeeland De Entadministratie voert hei
Rijksvaccinatie-programma uit. Wij zijn een professionele ISO en HKZ gecertificeerde organisatie waarin jong gediplomeerden en ervaren
medewerkers zich thuis voelen. Wij salariëren volgens de CAO voor de Thuiszorg Tevens bieden wij de mogelijkheid tot bijscholing.
Voor ons team van vijf kraamzorgverpleegkundigen zoeken wij een enthousiaste collega!
Wij vragen:
Dat u woont in de provincie Zeeland, bij voorkeur in Zeeuws Vlaanderen.
Een gediplomeerde verpleegkundige HBO-V/MGZ of A,
bij voorkeur met kraam- of kinderspecialisatie.
Een flexibele instelling en stressbestendigheid.
Een cliëntgerichte instelling.
Een goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid,
Organisatorische capaciteiten.
Logistiek inzicht en geografische kennis van het werkgebied.
Dat u een rijbewijs bezit en over een auto beschikt.
Affiniteit met het opzetten van projeclen.
De werkzaamheden bestaan uit:
Het (bege)leiden van werkbesprekingen met de kraamverzorgenden.
Het volgens rooster draaien van telefonische weekenddiensten overdag (gemiddeld lx per maand).
Het begeleiden van kraamverzorgenden en stagiaires.
Het doen van intakebezoeken bij toekomstige cliënten
Kantoordiensten op het hoofdkantoor in Goes.
Wij bieden:
Een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar voor 80% met uitzicht op een
aanstelling voor onbepaalde tijd.
Salariëring is conform de CAO voor de Thuiszorg, FWG schaal 45, minimaal 1.872,63
en maximaal 2 526,05 bruto per maand bij een fulltime dienstverband.
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Een gedegen inwerkperiode en een collegiale werkomgeving.
Uw schriftelijke sollicitatie met CV kunt vóór 13 november 2004 sturen naar de Stichting
Provinciale Kraamzorg Entadministratie Zeeland, t a v. mevrouw M. Haulez-van Immerseel,
Postbus 53, 4460 AB GOES. Of mailen aan m.haulez@spkez.nl.
Gesprekken zullen worden gehouden op donderdag 18 november 2004.
Indien u nog vragen heeft kunt u die telefonisch stellen aan mevrouw P Lambregts,
manager kraamzorg of mevrouw M. Haulez-van Immerseel, hoofd personeelszaken,
telefoonnummer 0113 - 22 40 00
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niel op prijs gesteld
gTJTei
Qoüt treWO'Jyb!
www.kraamzorgzeeland.nl
De Stichting ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen biedt zieken
huiszorg, thuiszorg en ouderenzorg in Zeeuws-Vlaanderen.
Ons doel is alle inwoners van Zeeuws-Vlaanderen goede
gezondheidszorg te bieden. Dankzij de inzet en het
enthousiasme van meer dan 2400 medewerkers kunnen we
kwaliteitszorg garanderen.
Binnen de Facilitaire Dienst op locatie l
plaatsingsmogelijkheden voor
Honte, te Temeozen, zijn
acht medewerkers schoonhoud (m/v)
in verschillende arbeidspercentages
en een fulltime
teamleider schoonhoud (m/v)
Medewerkers schoonhoud
UW TAKEN: De werkzaamheden bestaan uit het verrichten van alle voor
komende schoonmaak- en onderhoudswerkzaamheden. Bovendien draagt u
zorg voor het civiel onderhoud van de gebruikte schoonmaakmachines,
materialen, werkwagen en werkkast en verricht u algemene werkzaamheden.
Teamleider schoonhoud
Oe afdeling schoonhoud op locatie De Honte te Terneuzen en locatie tiduina
te Huist bestaat uit 4 verschillende teams: een avondploeg, een dagploeg,
een afdeling operatiekamers en de poliklinieken Hulst. Elk team voert een
specifieke taak uit. De afdeling schoonhoud bestaat uit ca. 70 medewerkers
in 30 fte's. De medewerkers weiken in wisselende diensten van 06.00 uur tot
21.CH3 uur.
UW TAKEN: U plant, organiseert en controleert de dagelijkse werkzaamheden
van de medewerkers en u voert hef beleid van de afdeling Hotel uit met
betrekking tot klantgerichtheid en geldende voorschriften. U bent aanspreek
punt voor medewerkers schoonhoud en u stelt roosters op en geeft uitvoering
aan de vakantieplanning. U geeft bovendien uitvoering aan het ziekteverzuim
beleid van de organisatie. U voert werkoverleg met de diverse teams en
Het ziekenhuis heeft alle algemene specialismen in huis. Het
ziekenhuis diagnosticeert, behandelt; verpleegt en verzorgt
de patiënten op drie locaties in de regio; De Honte in
Terneuzen, Antonius in Oostburg en Liduina in Hulst
(polikliniek).
UW INBRENG: U heeft met succes een opleiding op LBO-niveau afgerond, bij
voorkeur aangevuld met een opleiding uitvoerende schoonmaak/ onderhoud.
In verband met werkinstructies (mondeling en schriftelijk) en het schrijven
van overdrachten is voldoende kennis van de Nederlandse taal in woord en
geschrift vereist Wij stellen eisen aan gevoel voor hygiëne, oplettendheid en
zelfstandigheid.
WIJ BIEDEN U: Het gaat om
- Vier dienstverbanden van 27%, zijnde 9,72 uur gemiddeld per week, werk
tijden van maandag tot en met vrijdag van 6.00 tot 8.00 uur.
- Eén dienstverband van 30%, zijnde 10,8 uur gemiddeld per week, werk
tijden van maandag tot en met vrijdag van 06.00 tot 08.00 uur, of tot 09.00 uur.
- Eén dienstverband van 50%, zijnde 18 uur gemiddeld per week, werktijden
van maandag tot en met vrijdag van 06.00 tot 08.00 uur, of van 06.00 tot
10.00 uur of van 06 00 tot 12.00 uur. Om tourbeurt wordt er in het weekend
gewerkt van 08.00 tot 12.00 uur.
- Eén dienstverband van 60%, zijnde 21,6 uur gemiddeld per week, werk
tijden van maandag tot en met vrijdag van 6.00 tot 10.00 uur of van 06.00 tot
12.00 uur of van 06.00 tot 14.30 uur. Om tourbeurt wordt er in het weekend
gewerkt van 08.00 tot 12.00 uur.
draagt zorg voor de bestellingen. Verder neemt u deel aan diverse overleg
vormen, adviseert u medewerkers in veranderde werkprocessen en geeft u
uitvoering aan het personeelsbeleid van de organisatie.
UW INBRENG: U heeft een opleiding op MBO-niveau en leidinggevende
ervaring met grote teams en u beschikt over managementvaardigheden op
MBO niveau. Bovendien beschikt u over ruime praktijkervaring en een
klantgerichte houding. Er worden eisen gesteld aan organisatievermogen,
volharding, inlevingsvermogen, doorzettingsvermogen, flexibiliteit en inte
griteit. Tenslotte dient u bereid zijn om cursussen te volgen
WIJ BIEDEN U: Het betreft een dienstverband voor onbepaalde tijd. De werk
zaamheden worden verricht van maandag tot en met vrijdag in wisselende
diensten van 06.00 uur tot 22.00 uur, op basis van 100% arbeidspercentage,
zijnde 36 uur gemiddeld per week gemeten op jaarbasis. De salariëring is
Zeeuws-Vlaanderen
- Eén dienstverband van 54%, zijnde 19,44 uur gemiddeld per week, werk-
tijden van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 10.00 uur, of van 08.00
tot 12.00 uur, of van 08,00 tot 14.30 uur. Om tourbeurl wordt er in het weekend
gewerkt van 08.00 tot 12.00 uur.
Het betreft' dienstverbanden voor bepaalde tijd, voorde duur van 6 maanden,
waarbij de kans reëel aanwezig is dat het wordt omgezet in een dienstver
band voor onbepaalde tijd. De werkzaamheden worden verricht op locatie de
Honte, te Terneuzen. De salariëring is gebaseerd op FWG functiegroep 15,
min. 1.243 en max. 1.750 bruto per rnaand op fulltime basis. Voor jeug
digen is de jeugdschaal van toepassing. De overige arbeidsvoorwaarden zijn
conform de CAO Ziekenhuizen.
INLICHTINGEN: Voor meer informatie over de functie kunt u tijdens kantoor
uren bellen naar mevrouw K. Picavet, hoofd hotel, tel. 0115-688508.
SOLLICITATIES: Uw schriftelijke sollicitatie inclusief CV dient uiterlijk
17 november 2004 in ons bezit te zijn. U kunt uw sollicitatie richten aan
Ziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen, afdeling Personeelszaken en Opleidingen,
t.a.v. mevrouw V.A. Martens, personeelsfunctionaris, Wieiingenlaan 2,4535 PA
Terneuzen; e-mail adres vmartens@zzv.nl.
gebaseerd op FWG functiegroep 45 (minimaal 1.542 en maximaal 2.507
bruto per maand op fulltime basis. Ook de overige arbeidsvoorwaarden zijn
conform de CAO Ziekenhuizen.
INLICHTINGEN: Nadere inlichtingen worden verstrekt door mevrouw
K. Picavet, hoofd Hotel, telefoonnummer 0115-688508 of mevrouw VA
Martens, personeelsfunctionaris, telefoonnummer 0115-688097. De selectie
procedure bestaat onder andere uit een gesprek met de selectiecommissie en
eventueel een gesprek met een delegatiecommissie.
SOLLICITATIES: Uw schriftelijke sollicitatie inclusief CV dient uiterlijk
17 november 2004 in ons bezit te zijn. U kunt uw sollicitatie richten aan
Ziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen, afdeling Personeelszaken en Opleidingen,
t.a.v. mevrouw VA Martens, personeelsfunctionaris. Wielingenlaan 2,4535 PA
Terneuzen; e-mail adres vmartens@zzv.ni.
MISS
Miss Etam staat voor
eigentijdse en actuele
mode. Steeds meer
vrouwen verrassen wij
elk seizoen weer met
nieuwe collecties.
Altijd vergezeld van een
persoonlijk advies en
vriendelijke, attente
service. Een formule die
succes heeft.
Wij groeien voorspoedig
en hebben nu ruim
honderd filialen,
verspreid over heel
Nederland. In elk van
onze filialen proeven de
klanten die aangename,
uitnodigende sfeer en
voelen zij zich thuis.
Hierbij spelen de
medewerk(st)ers
van Miss Etam een
belangrijke rol.
Welkom bij Miss Etam als
assistant storemanager voor ons filiaal
Middelburg. Een veelzijdige en
boeiende functie in een gezellige winkel,
waarin ondernemerschap centraal staal.
Je assisteert de storemanager en
vervangt haar bij haar afwezigheid. Je geeft
mede leiding aan een team van medewerk-
(st)ers en bent verantwoordelijk voor de
omzet, de resultaten van de medewerk- j
(st)ers en de presentatie van de collectie.
Wij zoeken: Minimaal MBO-niveau,
leidinggevende ervaring in een vergelijkbare
functie, zeer servicegerichte instelling,
commercieel, sociaal vaardig, organisatie
vermogen, affiniteit met mode.
Wij bieden: Goede arbeidsvoorwaarden,
aantrekkelijk werk in een uitdagende en
collegiale werkomgeving, een afwisselend
inwerkprogramma, interne opleidingen,
doorgroeimogelijkheden en korting op
personeelsaankopen
Interesse? Schrijf naar Miss Etam BV-
onder vermelding van vacaturenummer
2004/47/004, t.a.v. Ytje Anna Bijlsma,
human resource consultant, Oostweg 2,
2723 RH Zoetermeer, tel. 079 797 23 54.