"Voor mijn dertigste heb ik mijn eigen bedrijf." Maaskant Bmini BN/DeStem I PZC WGGGNGR dagbladen Raad van Toezicht Zorgstroom zoekt nieuwe leden EERSTE KLAS KAPPER OF KAPSTER TIMMERMAN Hypotheekadviseur m/v YA Yarden zoekt Adviseur Buitendienst v/m Voor Uitgeverij BN/DeStem I PZC B.V. zijn wij op zoek naar kandidaten voor de functie van Hoofd marketing <m/v) De stafafdeling Marketing van Uitgeverij BN/DeStem I PZC B.V. is een sector die zich ten doel stelt de directie en overige sectoren te adviseren over ontwikkelingen in de markt, de mogelijkheden van (nieuwe) product/marktcombinaties en een marketingstrategie voor de uitgeverij. Zij is verantwoordelijk voor de algemene promotie en communicatie van de merken (in overleg met uitgever en hoofdredacties) van de uitgeverij, zowel extern als intern. Tevens begeleidt de stafafdeling Marketing de andere sectoren en afdelingen van de uitgeverij bij de promotie en reclame en met de ontwikkeling van de marktbewerking. De functie U bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een succesvol marketing-, promotie-, en sponsorbeleid, dat op basis van professionaliteit gedragen wordt door de overige sectoren en gericht is op een optimale bediening van de markt. Het hoofd Marketing is contactpersoon voor de externe relaties en stemt waar nodig het marketing- en promotiebeleid af met de concernafdelingen Communicatie en Marketing van Wegener NV. Als hoofd van de afdeling geeft u leiding aan twaalf (9,8 fte) medewerk(st)ers die werkzaam zijn op de terreinen van marketing informatie, reclame promotie, organiseren van evenementen, interne en externe communicatie en vormgeving. Tevens geeft de afdeling invulling aan de loyaliteitsprogramma's en ondersteunt de on-line en internetactiviteiten van de uitgeverij. U bent lid van het managementteam van de uitgeverij en rapporteert rechtstreeks aan de algemeen directeur. Uw profiel Wij vragen een HBO/academische opleiding met vakkennis op het gebied van marketing en communicatie, aangevuld met leidinggevende -, en projectmanagement ervaring. U bent iemand die strategisch inzicht en creativiteit weet te koppelen aan een pragmatische aanpak. Beschikkende over uitstekende contactuele vaardigheden bent u overtuigend als het om inhoudelijke adviezen gaat en inspirerend en taakstellend om de uitvoering van de marketingactiviteiten te coördineren en resultaatgericht aan te sturen. Informatie en sollicitatie: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer W. van 't Geloof, hoofd Marketing, telefoon 076- 5312427. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot en met 15 november a.s. richten aan de afdeling Personeel Organisatie t.a.v. de heer D. Verboom, postbus 3229,4800 MB Breda of via e-mail: sollicitatie@bndestem-pzc.nl Meer bereiken. Met Wegener C Cil Maaskant Bruimsse B.V. is een scheepswerf die zich heeft gespecialiseerd in nieuwbouw en reparatie van schepen en in nieuwbouw en reparatie van lieren gericht op de internationale markt. Wij zijn momenteel op zoek naar een enthousiaste: Secretaresse/administratie medewerkster M/V 1.0 fte Functie typering: Secretariële ondersteuning van de directie. Correspondentiebehandeling, bediening van de telefooncentrale, archivering, tekstverwerking, uren verwerking, gegevensbeheer, crediteuren administratie, agendabeheer, PR en ontvangen en begeleiden van bezoek. Functie-eisen: Secretariële administratieve opleiding op MBO niveau Schoevers Beheersing van de Engelse taal mondeling en schriftelijk Beheersing van de Duitse taal is een pre Kennis van Word en Excel Representatief Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 14 dagen richten aan: Maaskant Bruinisse B.V. t.a.v. Dhr. T. Tanis Postbus 9 4310 AA Bruinisse tel.: 0111-485454/485450 Zorgstroom biedt verpleging en verzorging thuis of in zorg- of verpleegcentra, heeft woningen, biedt huishoudelijke zorg, verzorgt voorlichting en begeleiding en leent hulpmiddelen uit. Ruim 2400 medewerkers en vrijwilligers werken in een stimulerende sfeer met volop groeimogelijkheden. Onze zorg is voor iedereen: jong, oud, alleenstaand of gezin. De deskundige hulp wordt afgestemd op de behoefte aan privacy, veiligheid en vrijheid van de klant: 'Zorg met respect, waar u ook woont'. Zorg wet respect, waar u ook. woont De Raad van Toezicht houdt integraal toezicht op het beleid van de Raad van Bestuur en op de algemene gang van zaken binnen de stichting Zorgstroom, de stichting Thuiszorgcentrum en de woonstichting Zorgstroom. De Raad baseert zich daarbij op de uitgangspunten zoals vastgelegd in het rapport Health Care Governance. De Raad telt 9 leden, streeft ernaar qua samenstelling een goede afspiegeling te zijn van de maatschappij en heeft vastgelegd welke specialisaties bij voorkeur in de Raad aanwezig moeten zijn. Daarnaast dient de 'vakspecialist'bereid te zijn zich ook buiten zijn vakgebied in zaken te verdiepen. Pen januari 2005 telt de Raad twee vacatures: Een vacature voor een financieel deskundige, waarbij gedacht kan worden aan een accountant of een (bedrijfs) econoom. (Deze vacature wordt vervuld op voordracht van de ondernemingsraad. De ondernemingsraad wordt dan ook nadrukkelijk bij de selectieprocedure betrokken). Een vacature voor een lid met kennis van marketing en/of ondernemerschap. Voor beide vacatures wordt van de kandidaten verwacht dat zij tijd ter beschikking hebben en inzet tonen. Daarnaast dienen kandidaten te voldoen aan de onderstaande algemene functie-eisen: Academisch werk- en denkniveau Bestuurlijke ervaring, dan wel ervaring als toezichthouder Op strategisch niveau kunnen meedenken Vanuit een helikopterview ontwikkelingen kunnen analyseren Affiniteit met zorg en zorginstellingen Maatschappelijke betrokkenheid Kunnen functioneren in een collegiaal team Gelet op de huidige samenstelling van de Raad van Toezicht worden vooral vrouwelijke kandidaten uitgenodigd te reageren. De Raad kent een jaarlijkse honorering en een onkostenvergoeding. Informatie is te verkrijgen bij de heer mrN.H. van Everdingen, voorzitter Raad van Toezicht, tel. 0118-656060 (w)/628038 (pr) of bij mevrouw A. Harwijne, ambtelijk secretaris, tel. 0118-684000. Algemene informatie over Zorgstroom vindt u op www.zorgstroom.nl. Een schriftelijke reactie op deze advertentie kunt u richten aan Zorgstroom, t.a.v. de heer mrN.H. van Everdingen, voorzitter Raad van Toezicht, Postbus 323, 4330 AH Middelburg. I&HT Gemeentelijke organisatie De organisatie heeft vijf afdelingen: - Algemene Zaken; - Financi n; - Weg- en Waterbouw; - Interne Zaken en Burgerzaken; - Welzijn, Sociale Zaken en Personeel. De organisatiecultuur Op het gemeentehuis werken ongeveer 30 mensen. De sfeer is informeel en de lijnen zijn kort. Wil je meer informatie? Als je meer informatie wenst over deze functie, dan kun je contact opne men met de heer J.J. de Geus van de afdeling Welzijn, Sociale Zaken en Personeelszaken. Het telefoonnummer is 0187 - 60 80 76. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. GEMEENTE DIRKSLAND Wil je een aantrekkelijke baan in een kleine, flexibele gemeentelijke organisatie? Dan biedt de gemeente Dirksland een interessante functie! Door het vertrek van een collega zoekt de gemeente Dirksland een: Casemanager Werk en Inkomen m/v 14,4 uur per week Algemene informatie De afdeling Welzijn, Sociale Zaken en Personeelszaken is onder andere belast met de uitvoering van de sociale zekerheid. Momenteel werken er zes mensen op deze afdeling. De functie Tot je taken behoren het onderzoek, de rapportage en de advisering met betrekking tot aanvragen, ingevolge de WWB/IOAW/IOAZ, uitvoering van verhaal en terugvordering en je adviseert bij trajecten van scholing en werk. Wie zoeken wij Wij zoeken een enthousiaste en ambitieuze collega met een relevante HBO-opleiding en die erva ring heeft met het werkveld. Verder ben je communicatief en redactioneel sterk, sociaal vaardig en klantvriendelijk. Wat bieden wij Aanstelling geschiedt, afhankelijk van ervaring en opleiding, in aanloopschaal 7 2.473,00) bij een fulltime functie. Doorgroei tot salarisschaal 8 (maximaal 2.802,00 per maand bij een fulltime functie) behoort tot de mogelijkheden. De gemeente heeft de gebruikelijke arbeidsvoorwaarden (vakantiegeldtoelage, eindejaarsuitkering) en een flexibele werktijdenregeling. Sollicitatie Inspireert deze veelzijdige functie jou, ga dan nu de uitdaging aan. Jouw reactie zien wij graag bin nen veertien dagen na het verschijnen van deze oproep. Richt je brief aan het college van burge meester en wethouders van de gemeente Dirksland, Postbus 10, 3247 ZG Dirksland. Mailen kan ook: j.degeus@dirksland.nl XL SYSTEMS EUROPE B.V. maakt schroefdraden op grote diameter buizen die o.a. in de offshore industrie worden gebruikt. Voor onze productie-unit in Vlissingen-Oost zijn wij op zoek naar een VORKHEFTRUCKCHAUFFEUR in bezit van certificaat De kandidaat die wij zoeken moet tevens bereid zijn op het terrein overige werkzaamheden te verrichten. De werkzaamheden bestaan uit: - het laden en lossen van vrachtauto's; - het transportgereed maken van stalen buizen, welke voorzien zijn van een schroefdraad; - inkorten van stukken buis m.b.v. een snijbrander; - in- en uitgangscontrole van goederen; - het verlenen van assistentie bij productiewerk zaamheden. De persoon die wij zoeken - heeft ca. 4 jaar ervaring als heftruckchauffeur; - heeft bij voorkeur ervaring in de metaal; - kan goed in teamverband werken; - bezit verantwoordelijksgevoel; - moet bereid zijn in ploegendienst te werken; - is in bezit van eigen vervoer; - heeft een flexibele instelling. Wij bieden - een afwisselende baan; - op termijn voldoende doorgroeimogelijkheden; - gedegen interne opleiding; - salariëring volgens de CAO Kleinmetaal. Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met mevr. Lucassen, tel. 0118-645022. Schriftelijke sollicitaties tot 14 dagen na verschijnen van dit dagblad naar XL Systems Europe b.v., Postbus 6, 4380 AA Vlissingen. EERSTEKLAS KAPSALON zoekt Aanbod: - goedlopende moderne salon met trendy uitstraling; - vaste klantenkring zowel dames als heren; - uitstekende locatie in Zeeuws recreatiegebied; - gevestigd in modern huurpand; - er wordt gewerkt met 5 collega's. goede toekomstmogelijkheden: - VOF met 2 vennoten: één ervan wenst zich t.z.t. terug te trekken; - overname voor geschikte kandidaat na optimale kennisoverdracht; - trapsgewijze transactie op financieel gebied mogelijk. Vertrouwelijke informatie via dhr. m. verbeek 0654903845 HYPOTHEKEN Timmerman Makelaardij verstrekt met succes zijn positie in de markt. Timmerman Hypotheken is een jonge dynamische collega en geeft financieel advies in samenwerking met een veertiental geldverstrekkers. Wij vragen per direct een fulltime verantwoordelijk voor een optimaal advies. Wij bieden: - goed basissalaris met provisie - goede arbeidsvoorwaarden - enthousiaste collega's - mogelijkheid voor doorgroei Wij vragen: - commerciële instelling - MBO werk- en denkniveau - ervaring in de branche geeft voorkeur - zelfstandigheid en teamgeest Stuur uw sollicitatiebrief, c.v. en recente pasfoto voor 10 november 2004 aan Tiryimerman Hypotheken, t.a.v. dhr. J. Timmerman, 's-Gravenpolderseweg 2, 4462 CG Goes. Tel.: 0113-233323. Yarden is een jonge, landelijke organisatie die uitvaartverzekeringen en uitvaartverzorging aanbiedt. Zij doet dat in een vorm die een eigentijdse en persoonlijke benadering van de dood mogelijk maakt. Zorgvuldigheid, aandacht en respect zijn de kenmerken in het handelen van Yarden. Yarden in cijfers: 900.000 verzekerden, 47 uitvaartcentra, 15 crematoria, betrokken bij meer dan 40.000 crematies/uitvaarten per jaar. ^deVI REGIO TILBURG FULLTIME Nadere informatie over de functie kan worden verkregen bij de heer H.M.J. Paffen, hoofd Verkoop Buitendienst t 045 531 7952 of 06 512 04271 Geïnteresseerden kunnen middels een sollicitatiebrief met curriculum vitae en onder vermelding van vacature nummer 1/52 hun reactie richten aan: Yarden afdeling P&O t.a.v. mevrouw W.L.J. Breij Postbus 1159 7940 KD Meppel De sluitingsdatum van deze vacature is 12 november 2004 Meer weten over Yarden? Kijk op www.yarden.nl FUNCTIE-INHOUD als Adviseur Buitendienst zorgt u voor de acquisitie van nieuwe leden en verzekerden; u adviseert bestaande relaties over hun uitvaartverzekeringen; u draagt zorg voor het verzamelen en rapporteren van marktinformatie binnen uw regio; om goed toegerust te zijn voor deze interessante functie binnen een groeiende organisatie, zult u een interne opleiding volgen; bij de uitoefening van uw functie zult u gecoached worden door een ervaren adviseur en het hoofd Verkoop Buitendienst. FUNCTIE-EISEN commerciële verkoopervaring; MBO werk-en denkniveau; bereidheid tot werken in avond uren; in bezit van rijbewijs B en auto; woonachtig in de regio; beschikbaarheid over een goede thuiswerkplek en PC. PROFIELSCHETS communicatief vaardig; gevoel hebben bij ons product; ondernemersmentaliteit; klant-en kwaliteitsgericht; representatief; dienstverlenende houding; zelfstandig kunnen werken. ARBEIDSVOORWAARDEN de CAO voor het verzekerings bedrijf 'Buitendienst' is van toepassing; goede reiskostenvergoeding; basissalaris conform CAO plus provisie volgens provisieregeling; aanstelling geschiedt in eerste instantie voor de duur van een halfjaar; het betreft een fulltime dienst verband van 38 uur per week. Aquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Yarden zorg voor een goede afloop De Spaarbetegger van AEGON Spaarbeleg is de franchiseformule voor zelfstandig ondernemers in de financiële dienstverlening. Met de ijzersterke ondersteuning van De Spaarbelegger zet je binnen een jaar jouw eigen bedrijf professioneel op poten. Je bepaalt zelf de richting, profiteert van flexibele werktijden en hebt financiële en persoonlijke groeimogelijkheden. WAT WIJ BIEDEN De Spaarbelegger biedt alle middelen die nodig zijn voor een goede aftrap. Denk aan: een goede naam in de markt I financieel aantrekkelijke producten verkoopondersteunend materiaal grafische, verkoopbevorderende software II praktijkgerichte trainingen vast opstartsalarls vrijheid en onbeperkte groeimogelijkheden WAT WIJ VRAGEN Waar je als ondernemer aan moet voldoen, is niet voor 100% af te bakenen. Toch geven we je graag enkele richtlijnen om een inschatting te kunnen maken van je kansen op een succesvolle overstap. denkniveau: HBO rijbewijs: B ervaring: commercieel instelling: klant-is-koning gedrevenheid: bovengemiddeld MAAK HET WAAR Is De Spaarbelegger iets voor jou? Meld je aan via de website www.jouweigenbedrijf.nl. Of stuur een brief met cv naar: J jouweigenbedrijf@aegon.nl De Spaarbelegger BV t.a.v. Janlne Heygen Postbus 7160 3430 JD Nieuwegein w (030) 240 12 12 (tijdens kantooruren) DE SPAARBELEGGER www.jouweigenbedrijf.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 46