"Voor mijn
dertigste heb
ik mijn eigen
bedrijf."
Maaskant Bmini
BN/DeStem I PZC
WGGGNGR dagbladen
Raad van Toezicht Zorgstroom
zoekt nieuwe leden
EERSTE KLAS
KAPPER OF KAPSTER
TIMMERMAN
Hypotheekadviseur m/v
YA
Yarden zoekt
Adviseur Buitendienst v/m
Voor Uitgeverij BN/DeStem I PZC B.V. zijn wij op zoek naar kandidaten voor de functie van
Hoofd marketing <m/v)
De stafafdeling Marketing van Uitgeverij BN/DeStem I PZC B.V. is een sector die zich ten doel stelt de
directie en overige sectoren te adviseren over ontwikkelingen in de markt, de mogelijkheden van
(nieuwe) product/marktcombinaties en een marketingstrategie voor de uitgeverij.
Zij is verantwoordelijk voor de algemene promotie en communicatie van de merken (in overleg met
uitgever en hoofdredacties) van de uitgeverij, zowel extern als intern. Tevens begeleidt de stafafdeling
Marketing de andere sectoren en afdelingen van de uitgeverij bij de promotie en reclame en met de
ontwikkeling van de marktbewerking.
De functie
U bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een succesvol marketing-, promotie-, en sponsorbeleid, dat op basis van
professionaliteit gedragen wordt door de overige sectoren en gericht is op een optimale bediening van de markt. Het hoofd
Marketing is contactpersoon voor de externe relaties en stemt waar nodig het marketing- en promotiebeleid af met de
concernafdelingen Communicatie en Marketing van Wegener NV.
Als hoofd van de afdeling geeft u leiding aan twaalf (9,8 fte) medewerk(st)ers die werkzaam zijn op de terreinen van marketing
informatie, reclame promotie, organiseren van evenementen, interne en externe communicatie en vormgeving. Tevens geeft
de afdeling invulling aan de loyaliteitsprogramma's en ondersteunt de on-line en internetactiviteiten van de uitgeverij. U bent
lid van het managementteam van de uitgeverij en rapporteert rechtstreeks aan de algemeen directeur.
Uw profiel
Wij vragen een HBO/academische opleiding met vakkennis op het gebied van marketing en communicatie, aangevuld met
leidinggevende -, en projectmanagement ervaring. U bent iemand die strategisch inzicht en creativiteit weet te koppelen aan
een pragmatische aanpak. Beschikkende over uitstekende contactuele vaardigheden bent u overtuigend als het om inhoudelijke
adviezen gaat en inspirerend en taakstellend om de uitvoering van de marketingactiviteiten te coördineren en resultaatgericht
aan te sturen.
Informatie en sollicitatie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer W. van 't Geloof, hoofd Marketing, telefoon 076- 5312427.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u tot en met 15 november a.s. richten aan de afdeling Personeel Organisatie
t.a.v. de heer D. Verboom, postbus 3229,4800 MB Breda of via e-mail: sollicitatie@bndestem-pzc.nl
Meer bereiken. Met Wegener
C Cil
Maaskant Bruimsse B.V. is een scheepswerf die zich heeft
gespecialiseerd in nieuwbouw en reparatie van schepen en in nieuwbouw en
reparatie van lieren gericht op de internationale markt. Wij zijn momenteel op
zoek naar een enthousiaste:
Secretaresse/administratie medewerkster M/V
1.0 fte
Functie typering:
Secretariële ondersteuning van de directie.
Correspondentiebehandeling, bediening van de telefooncentrale,
archivering, tekstverwerking, uren verwerking, gegevensbeheer, crediteuren
administratie, agendabeheer, PR en ontvangen en begeleiden van bezoek.
Functie-eisen:
Secretariële administratieve opleiding op MBO niveau Schoevers
Beheersing van de Engelse taal mondeling en schriftelijk
Beheersing van de Duitse taal is een pre
Kennis van Word en Excel
Representatief
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 14 dagen richten aan:
Maaskant Bruinisse B.V.
t.a.v. Dhr. T. Tanis
Postbus 9
4310 AA Bruinisse
tel.: 0111-485454/485450
Zorgstroom biedt
verpleging en verzorging
thuis of in zorg- of
verpleegcentra, heeft
woningen, biedt
huishoudelijke zorg,
verzorgt voorlichting en
begeleiding en leent
hulpmiddelen uit.
Ruim 2400 medewerkers
en vrijwilligers werken
in een stimulerende
sfeer met volop
groeimogelijkheden.
Onze zorg is voor
iedereen: jong, oud,
alleenstaand of gezin.
De deskundige hulp
wordt afgestemd op
de behoefte aan privacy,
veiligheid en vrijheid
van de klant:
'Zorg met respect,
waar u ook woont'.
Zorg wet respect, waar u ook. woont
De Raad van Toezicht houdt integraal toezicht op het beleid van de Raad van
Bestuur en op de algemene gang van zaken binnen de stichting Zorgstroom,
de stichting Thuiszorgcentrum en de woonstichting Zorgstroom. De Raad
baseert zich daarbij op de uitgangspunten zoals vastgelegd in het rapport
Health Care Governance. De Raad telt 9 leden, streeft ernaar qua samenstelling
een goede afspiegeling te zijn van de maatschappij en heeft vastgelegd welke
specialisaties bij voorkeur in de Raad aanwezig moeten zijn. Daarnaast dient
de 'vakspecialist'bereid te zijn zich ook buiten zijn vakgebied in zaken te verdiepen.
Pen januari 2005 telt de Raad twee vacatures:
Een vacature voor een financieel deskundige, waarbij gedacht kan worden
aan een accountant of een (bedrijfs) econoom. (Deze vacature wordt vervuld
op voordracht van de ondernemingsraad. De ondernemingsraad wordt dan
ook nadrukkelijk bij de selectieprocedure betrokken).
Een vacature voor een lid met kennis van marketing en/of ondernemerschap.
Voor beide vacatures wordt van de kandidaten verwacht dat zij tijd ter
beschikking hebben en inzet tonen. Daarnaast dienen kandidaten te voldoen
aan de onderstaande algemene functie-eisen:
Academisch werk- en denkniveau
Bestuurlijke ervaring, dan wel ervaring als toezichthouder
Op strategisch niveau kunnen meedenken
Vanuit een helikopterview ontwikkelingen kunnen analyseren
Affiniteit met zorg en zorginstellingen
Maatschappelijke betrokkenheid
Kunnen functioneren in een collegiaal team
Gelet op de huidige samenstelling van de Raad van Toezicht worden vooral
vrouwelijke kandidaten uitgenodigd te reageren.
De Raad kent een jaarlijkse honorering en een onkostenvergoeding.
Informatie is te verkrijgen bij de heer mrN.H. van Everdingen, voorzitter Raad
van Toezicht, tel. 0118-656060 (w)/628038 (pr) of bij mevrouw A. Harwijne,
ambtelijk secretaris, tel. 0118-684000. Algemene informatie over Zorgstroom
vindt u op www.zorgstroom.nl.
Een schriftelijke reactie op deze advertentie kunt u richten aan Zorgstroom,
t.a.v. de heer mrN.H. van Everdingen, voorzitter Raad van Toezicht, Postbus 323,
4330 AH Middelburg.
I&HT
Gemeentelijke
organisatie
De organisatie heeft vijf
afdelingen:
- Algemene Zaken;
- Financi n;
- Weg- en Waterbouw;
- Interne Zaken en
Burgerzaken;
- Welzijn, Sociale Zaken
en Personeel.
De organisatiecultuur
Op het gemeentehuis
werken ongeveer 30
mensen. De sfeer is
informeel en de lijnen
zijn kort.
Wil je meer informatie?
Als je meer informatie
wenst over deze functie,
dan kun je contact opne
men met de heer J.J. de
Geus van de afdeling
Welzijn, Sociale Zaken
en Personeelszaken.
Het telefoonnummer is
0187 - 60 80 76.
Acquisitie naar aanleiding
van deze advertentie wordt
niet op prijs gesteld.
GEMEENTE DIRKSLAND
Wil je een aantrekkelijke baan in een kleine, flexibele gemeentelijke organisatie?
Dan biedt de gemeente Dirksland een interessante functie!
Door het vertrek van een collega zoekt de gemeente Dirksland een:
Casemanager Werk en Inkomen m/v
14,4 uur per week
Algemene informatie
De afdeling Welzijn, Sociale Zaken en Personeelszaken is onder andere belast met de uitvoering van
de sociale zekerheid. Momenteel werken er zes mensen op deze afdeling.
De functie
Tot je taken behoren het onderzoek, de rapportage en de advisering met betrekking tot aanvragen,
ingevolge de WWB/IOAW/IOAZ, uitvoering van verhaal en terugvordering en je adviseert bij trajecten
van scholing en werk.
Wie zoeken wij
Wij zoeken een enthousiaste en ambitieuze collega met een relevante HBO-opleiding en die erva
ring heeft met het werkveld. Verder ben je communicatief en redactioneel sterk, sociaal vaardig en
klantvriendelijk.
Wat bieden wij
Aanstelling geschiedt, afhankelijk van ervaring en opleiding, in aanloopschaal 7 2.473,00) bij
een fulltime functie. Doorgroei tot salarisschaal 8 (maximaal 2.802,00 per maand bij een fulltime
functie) behoort tot de mogelijkheden. De gemeente heeft de gebruikelijke arbeidsvoorwaarden
(vakantiegeldtoelage, eindejaarsuitkering) en een flexibele werktijdenregeling.
Sollicitatie
Inspireert deze veelzijdige functie jou, ga dan nu de uitdaging aan. Jouw reactie zien wij graag bin
nen veertien dagen na het verschijnen van deze oproep. Richt je brief aan het college van burge
meester en wethouders van de gemeente Dirksland, Postbus 10, 3247 ZG Dirksland. Mailen kan
ook: j.degeus@dirksland.nl
XL SYSTEMS EUROPE B.V.
maakt schroefdraden op grote diameter buizen die
o.a. in de offshore industrie worden gebruikt.
Voor onze productie-unit in Vlissingen-Oost zijn wij op
zoek naar een
VORKHEFTRUCKCHAUFFEUR
in bezit van certificaat
De kandidaat die wij zoeken moet tevens bereid zijn
op het terrein overige werkzaamheden te verrichten.
De werkzaamheden bestaan uit:
- het laden en lossen van vrachtauto's;
- het transportgereed maken van stalen buizen,
welke voorzien zijn van een schroefdraad;
- inkorten van stukken buis m.b.v. een snijbrander;
- in- en uitgangscontrole van goederen;
- het verlenen van assistentie bij productiewerk
zaamheden.
De persoon die wij zoeken
- heeft ca. 4 jaar ervaring als heftruckchauffeur;
- heeft bij voorkeur ervaring in de metaal;
- kan goed in teamverband werken;
- bezit verantwoordelijksgevoel;
- moet bereid zijn in ploegendienst te werken;
- is in bezit van eigen vervoer;
- heeft een flexibele instelling.
Wij bieden
- een afwisselende baan;
- op termijn voldoende doorgroeimogelijkheden;
- gedegen interne opleiding;
- salariëring volgens de CAO Kleinmetaal.
Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met
mevr. Lucassen, tel. 0118-645022.
Schriftelijke sollicitaties tot 14 dagen na verschijnen
van dit dagblad naar XL Systems Europe b.v.,
Postbus 6, 4380 AA Vlissingen.
EERSTEKLAS KAPSALON
zoekt
Aanbod:
- goedlopende moderne salon met trendy
uitstraling;
- vaste klantenkring
zowel dames als heren;
- uitstekende locatie in Zeeuws recreatiegebied;
- gevestigd in modern huurpand;
- er wordt gewerkt met 5 collega's.
goede toekomstmogelijkheden:
- VOF met 2 vennoten:
één ervan wenst zich t.z.t. terug te trekken;
- overname voor geschikte kandidaat na
optimale kennisoverdracht;
- trapsgewijze transactie op
financieel gebied mogelijk.
Vertrouwelijke informatie
via dhr. m. verbeek 0654903845
HYPOTHEKEN
Timmerman Makelaardij verstrekt met succes zijn positie
in de markt. Timmerman Hypotheken is een jonge
dynamische collega en geeft financieel advies in
samenwerking met een veertiental geldverstrekkers.
Wij vragen per direct een fulltime
verantwoordelijk voor een optimaal advies.
Wij bieden:
- goed basissalaris met provisie
- goede arbeidsvoorwaarden
- enthousiaste collega's
- mogelijkheid voor doorgroei
Wij vragen:
- commerciële instelling
- MBO werk- en denkniveau
- ervaring in de branche geeft voorkeur
- zelfstandigheid en teamgeest
Stuur uw sollicitatiebrief, c.v. en recente pasfoto voor
10 november 2004 aan Tiryimerman Hypotheken, t.a.v.
dhr. J. Timmerman, 's-Gravenpolderseweg 2, 4462 CG
Goes. Tel.: 0113-233323.
Yarden is een jonge, landelijke organisatie die uitvaartverzekeringen
en uitvaartverzorging aanbiedt. Zij doet dat in een vorm die een
eigentijdse en persoonlijke benadering van de dood mogelijk maakt.
Zorgvuldigheid, aandacht en respect zijn de kenmerken in het
handelen van Yarden. Yarden in cijfers: 900.000
verzekerden, 47 uitvaartcentra, 15 crematoria, betrokken bij
meer dan 40.000 crematies/uitvaarten per jaar.
^deVI
REGIO TILBURG FULLTIME
Nadere informatie over de
functie kan worden verkregen
bij de heer H.M.J. Paffen,
hoofd Verkoop Buitendienst
t 045 531 7952 of
06 512 04271
Geïnteresseerden kunnen
middels een sollicitatiebrief
met curriculum vitae en onder
vermelding van vacature
nummer 1/52 hun
reactie richten aan:
Yarden
afdeling P&O
t.a.v. mevrouw W.L.J. Breij
Postbus 1159
7940 KD Meppel
De sluitingsdatum van
deze vacature is
12 november 2004
Meer weten over Yarden?
Kijk op www.yarden.nl
FUNCTIE-INHOUD
als Adviseur Buitendienst zorgt u
voor de acquisitie van nieuwe
leden en verzekerden;
u adviseert bestaande relaties
over hun uitvaartverzekeringen;
u draagt zorg voor het verzamelen
en rapporteren van marktinformatie
binnen uw regio;
om goed toegerust te zijn voor
deze interessante functie binnen
een groeiende organisatie, zult u
een interne opleiding volgen;
bij de uitoefening van uw functie
zult u gecoached worden door
een ervaren adviseur en het
hoofd Verkoop Buitendienst.
FUNCTIE-EISEN
commerciële verkoopervaring;
MBO werk-en denkniveau;
bereidheid tot werken in avond
uren;
in bezit van rijbewijs B en auto;
woonachtig in de regio;
beschikbaarheid over een goede
thuiswerkplek en PC.
PROFIELSCHETS
communicatief vaardig;
gevoel hebben bij ons product;
ondernemersmentaliteit;
klant-en kwaliteitsgericht;
representatief;
dienstverlenende houding;
zelfstandig kunnen werken.
ARBEIDSVOORWAARDEN
de CAO voor het verzekerings
bedrijf 'Buitendienst' is van
toepassing;
goede reiskostenvergoeding;
basissalaris conform CAO plus
provisie volgens provisieregeling;
aanstelling geschiedt in eerste
instantie voor de duur van een
halfjaar;
het betreft een fulltime dienst
verband van 38 uur per week.
Aquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Yarden
zorg voor een goede afloop
De Spaarbetegger van AEGON Spaarbeleg is de franchiseformule voor zelfstandig ondernemers in de
financiële dienstverlening. Met de ijzersterke ondersteuning van De Spaarbelegger zet je binnen een
jaar jouw eigen bedrijf professioneel op poten. Je bepaalt zelf de richting, profiteert van flexibele
werktijden en hebt financiële en persoonlijke groeimogelijkheden.
WAT WIJ BIEDEN
De Spaarbelegger biedt alle middelen
die nodig zijn voor een goede aftrap.
Denk aan:
een goede naam in de markt
I financieel aantrekkelijke producten
verkoopondersteunend materiaal
grafische, verkoopbevorderende software
II praktijkgerichte trainingen
vast opstartsalarls
vrijheid en onbeperkte groeimogelijkheden
WAT WIJ VRAGEN
Waar je als ondernemer aan moet voldoen,
is niet voor 100% af te bakenen. Toch
geven we je graag enkele richtlijnen om
een inschatting te kunnen maken van je
kansen op een succesvolle overstap.
denkniveau: HBO
rijbewijs: B
ervaring: commercieel
instelling: klant-is-koning
gedrevenheid: bovengemiddeld
MAAK HET WAAR
Is De Spaarbelegger iets voor jou?
Meld je aan via de website
www.jouweigenbedrijf.nl.
Of stuur een brief met cv naar:
J jouweigenbedrijf@aegon.nl
De Spaarbelegger BV
t.a.v. Janlne Heygen
Postbus 7160
3430 JD Nieuwegein
w (030) 240 12 12 (tijdens kantooruren)
DE SPAARBELEGGER
www.jouweigenbedrijf.nl