L
Wj
aan die mooie herinneringen.
Department Manager Maintenance
Floormanagers Operations
Verzorgenden m/v
ADVAINTA
Twee Medewerkers
Ondersteuning Databeheer
2 bedrijfseconomisch adviseurs
zaterdag 23 oktober 2004
SeaSpirit Port Zélande
Werken bij SeaSpirit Port Zélande is uniek. Een bruisend geheel van culinaire en sportieve activiteiten die de
vakantie van onze gasten onvergetelijk zal maken. En dit alles in een prachtige, rustige omgeving dicht bij het
strand met luxe cottages aan het Grevelingenmeer. Een keur aan winkels, bars en restaurants. Maar verreweg de
belangrijkste bijdrage aan het vakantieplezier wordt geleverd door onze medewerkers. Zij zorgen als geen ander
dat onze gasten van hun verblijf kunnen genieten.
Zie je hier jouw kans om onze gasten optimaal te laten genieten met die extra input van jou? Dan zien we je graag
binnen SeaSpirit Port Zélande te Ouddorp werken in één van de volgende functies:
Als Department Manager geef je leiding en uitvoering aan onderhoud, groenvoorziening, civiele infrastructuur, fauna,
projectactiviteiten, apparatuur en installaties, je initieert activiteiten om de ondernemingsdoelstellingen te behalen
en doet voorstellen ter optimalisering van de bedrijfsvoering.
Deze functie omvat een groot aantal taken, één daarvan is het leiding geven aan een floormanager green en
aan een floormanager technical service. Communicatie zal hierbij een belangrijk punt zijn. De grootte van de verant
woordelijkheid die je gaat dragen binnen het bedrijf is ook een belangrijk punt. je zult namelijk verantwoordelijk zijn
voor de uitvoering van het personeelsbeleid binnen je department en je zult ervoor moeten zorgen dat de voorraad
zo efficiënt mogelijk wordt beheerd.
Verder is het een must om alert te zijn aangezien de veiligheid van het park ook in je takenpakket zal zitten. Hierbij
moet je denken aan de status van de speeltoestellen op het park, de status van de installaties, uitvoering van
storingsdienst, energieplan en ongediertebestrijding. Als puntje op de zijn besluitvaardigheid en collegialiteit
twee eigenschappen die je op de juiste manier moet kunnen combineren.
Dit alles vraagt om een persoon die werkt en denkt op HBO niveau, leidinggevende ervaring heeft, stressbestendig is
en een flexibele en initiatiefrijke instelling heeft.
Binnen onze afdeling Operations zijn we op zoek naar floormanagers in de snackbar en in één van onze cafés. Als
Floormanager ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele zaken. Je zorgt ervoor dat alles op de
werkvloer op rolletjes loopt. Je geeft leiding aan een team van medewerkers en ziet er op toe dat het hoge service
niveau onder alle omstandigheden wordt waargemaakt. Verder weet je je medewerkers te stimuleren en te
coachen om optimale (verkoop) resultaten te behalen. Je legt verantwoording af aan de Department Manager.
Voor deze functies zoeken we allround vakmensen met brede kennis van het vakgebied die zich primair op de
klanten en de medewerkers richten. Het is belangrijk dat je een commerciële, klantgerichte instelling hebt,
stressbestendig, flexibel en alert bent ingesteld, makkelijk met mensen omgaat en de Duitse en Engelse taal
spreekt. Je beschikt over een MBO denk- en werkniveau. Bovendien kun je putten uit meerdere jaren ervaring, bij
voorkeur in een soortgelijke organisatie en functie. Kortom, je bent all-round en beschikt daarbij over een enorme
dosis enthousiasme.
Wij bieden al onze medewerkers een goed pakket primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een
personeelsboekingsregeling en gebruik van diverse faciliteiten op het park.
Voldoe jij aan de genoemde eisen en lijkt het je een uitdaging
om bij ons te komen werken? Reageer dan snel en heel
eenvoudig door het sturen van een sollicitatiebrief
en je curriculum vitae naar het adres hieronder of via
email: pz.personeelszaken@centerparcs.com. Voor
vragen kun je ons bereiken via (0111) 674859.
Info 0900 - PORTZELANDE
Port Zélande 2.3253 MG Ouddorp. www.centerparcs.nl
(gnlcrPares
JOBS
Savelanden verleent diverse vormen van ouderenzorg in drie verpleeghuizen en acht zorg
centra in de regio West-Brabant. Ook verleent Savelanden thuiszorg, dagbehandeling,
zorg in aanleunwoningen en verpleegunits. Tevens beschikt het over een verpleegafdeling
in het ziekenhuis.
Bij Savelanden werken zo'n 1150 medewerkers. Er zijn goede arbeidsvoorwaarden SQV6londên
{CAO. V<sy. meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden) van toepassing en volop moge
lijkheden toi bijvoorbeeld deeltijdwerk. Momenteel wordt een nieuwe zorgvisie en werk- v.rPi«.fhui>
wijze mWikkeld. Alle medewerkers van Savelanden worden hierbij betrokken.
Wilt u onze visie helpen ontwikkelen?
Voor onze zorgcentra in Halsteren, Nieuw Vossemeer,
Steenbergen en ons verpleeghuis te Bergen op Zoom zijn we op
zoek naar enthousiaste en klantgerichte:
Zorgcentrum Elisabeth vac. nr. £.04.019
Zorgcentrum De Vossemeren: vac. nr. E.04.020
Zorgcentrum Onze Stede: vac. nr. E.04.021
Verpleeghuis A.B.G.: vac. nr. E.04.022
Het aantal uren per week is bespreekbaar.
Hiervoor vragen wij van u het M.B.O. diploma verzorgende of
verzorgende I.G.; kwalificatieniveau 3.
Ervaring met het verzorgen van psychogeriatrische en/of somatische
bewoners is een pré.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
De Beukenhof (Putte)
Heideduin (Hoogerheide)
Mariahove (Ossendrecht)
De Nieuwe Haven (Dinteloord)
Onze Stede (Steenbergen)
St. Elisabeth (Halsteren)
St. Margaretha (Huijbergen)
De Vossemeren (Nieuw-Vossemeer)
en:
VAAZ (Verpleeghuiszorg
Afdeling Algemeen Ziekenhuis)
Informatie:
Zorgcentrum Elisabeth in Halsteren:
Petra Cools 0164 651000,
Zorgcentrum De Vossemeren in
Nieuw Vossemeer:
Marianne Zwagemakers 06 10307361,
Zorgcentrum Onze Stede in
Steenbergen:
Lambèr van der Lugt 0167 542600,
Verpleeghuis A.B.C. in Bergen op
Zoom: janny Reitsma 0164 288888.
Sollicitaties:
Uw sollicitatie met C.V. kunt u
binnen io dagen na verschijning,
o.v.v. het vacaturenummer,
richten aan: Savelanden,
Dienst PStO, Postbus 73,
4600 AB Bergen op Zoom.
Tel. 0164 288894. E-mail:
BPOadministratie@savelanden.nl
De gesprekken vinden plaats
in week 45 of 46.
ingevende onderneming
idindustrie.
ten behoren de
verwerking en verkoop
tangsmateriaal voor de
uwgewassen en
Nieuwe variëteiten,
van goede kwaliteit en
iden vormen de leidraad
■hprogramma's.
rkers en vele
in Europa, Noord- en
Azië en Australië
wij een jaaromzet van 250 miljoen
zaaizaden worden verkocht onder
vende merken als Advanta,
c Seeds, Mommersteeg en
r is gevestigd in
www.advantaseeds.nl
Vanuit Kapelle (Zld.) coördineert Advanta Seeds de productie, verwerking en
verkoop van diverse landbouwzaaizaden. Tevens zetelt hier de groepsstaf.
Er werken circa 150 mensen.
Voor de afdeling Controlling zijn wij op zoek naar een
Financial Controller m/v
Uw functie
Samen met uw twee medewerkers geeft u financiële ondersteuning aan het
Nederlandse management en het Europese gewasmanagement; dit impliceert
onder andere het coördineren, opstellen en analyseren van budgetten, forecasts
en maandrapportages. Daarnaast bent u verantwoordelijk voor de
vooiTaadwaardering en het kostprijssysteem. U speelt een actieve rol in het
ontwikkelen en integreren van beheersystemen. U assisteert bij het coördineren,
opstellen en analyseren van Europese rapportages met betrekking tot de business
unit Maize/Grasses. Hiervoor communiceert u met de diverse landenorganisaties
en headquarters. U geeft leiding aan een enthousiast team van twee medewerkers
en rapporteert aan de European Finance Manager Maize/Grasses.
Uw profiel
U bent in het bezit van een afgeronde financiële academische opleiding met
minimaal vijfjaar ervaring binnen een multinationale omgeving of
accountantskantoor. U bent een team-player die flexibel kan inspelen op
wisselende prioriteiten en behoeftes van het management en bezit goed
ontwikkelde analytische capaciteiten. U weet uw team te motiveren en met alle
geledingen binnen het bedrijf helder en correct te communiceren. Uw mondelinge
en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands en Engels is uitstekend.
U organiseert uw werk perfect en bent ervaren in het halen van deadlines.
Uw reactie
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen twee weken richten aan:
Advanta Seeds BV, afdeling Personeelszaken, Postbus 1, 4420 AA Kapelle.
Mailen kan ook: personeel@nl.advantaseeds.com
Informatie
Nadere inlichtingen omtrent de functie kunt u inwinnen bij de heer
A. Van Sever, European Finance Manager Maize/Grasses, tel. 0113 - 34 79 11.
Een psychologisch onderzoek maakt deel uit van de selectieprocedure.
DELTA is een multi utility
bedrijf, dat een breed
pakket van diensten en
producten levert.
Elektriciteit, gas, water,
milieudiensten, radio- en
televisiesignalen en
internet via de kabel zijn
de belangrijkste.
Onze focus ligt op de
bedrijven en inwoners van
Zeeland, maar we zijn ook
buiten onze provincie actief.
Acquisitie naar aanleiding van
deze advertentie wordt niet op
prijsgesteld.
DELTA N.V. heeft als metering system een softwarepakket
genaamd MECOMS in gebruik voor het beheer van het
aansluitingenregister en het verwerken van meetgegevens. De
groep Ondersteuning Databeheer, onderdeel van de Meterdienst,
is ons antwoord op vooral de wens om de beschikbaarheid
van de metering systemen maximaal te maken en de processen
rond het metering system zoveel mogelijk binnen de Meterdienst
te beleggen.
Voor deze afdeling, met standplaats Middelburg, zoeken wij
twee fulltime medewerkers Ondersteuning Databeheer, voorlopig
voor een periode van twee jaar.
Kerntaken
In deze functie verricht je onder andere de volgende taken:
- Het constateren, analyseren en (laten) oplossen van problemen in
de geautomatiseerde gegevensverwerking door het systeem MECOMS.
- Problemen analyseren, helder beschrijven en communiceren naar
de juiste partijen.
- Soortgelijke ondersteuning voor de interfaces naar elektronisch
berichtenverkeer (EDINE en EDIGAS), het factureringssysteem, de
meteropnamesystemen en SAP CRM.
- Participatie in projecten waarbij MECOMS zal worden uitgebreid en
aangepast naar aanleiding van ontwikkelingen in de organisatie en
in de veranderlijke energiemarkt.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij datje:
- Beschikt over hbo werk- en denkniveau (hts of hbo-IT).
- Beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
- Een sterk ontwikkeld analytisch vermogen hebt.
- Kennis en ervaring hebt over relationele databases (ORACLE)
met web-based GUI's.
- Goed kunt werken met SQL (TOAD en PL/SQL, evt. Crystal Reports).
- Een teamplayer bent.
(Kennis van ORACLE en ORACLE Workflow is een pre).
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een onder»!
en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daar tegenover:
- Een interessante functie in een dynamische omgeving waar mei
een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt
gewerkt.
- Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd
op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven.
- Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training.
- Een maximum salaris van 3.235,- bruto per maand.
Informatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen
met Gerrit Rentier, manager Datacollectie en -verwerking,
telefoon (0118) 88 23 8a of Ab Kats, manager Meterdienst,
telefoonnummer (0118) 88 2215.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollicitatie,
voorzien van je CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze
advertentie. Richt je brief aan onderstaand adres ter attentie van
Back-office HRM. Wij geven voorkeur aan solliciteren per e-mail.
4
■BSS
M
m
m
vacaturetekst -
www.zznl
c
map
Ziekenhuis Walcheren ligt op een
steenworp afstand van de Wester-
schelde. Net als de Schelde biedt
ons ziekenhuis ruimte, uitzicht,
soms storm en dan weer verstilde
momenten. Waar we samen met
passie voor mensen zorgen, willen
wij elkaar ruimte bieden om de
zorg te verbeteren en onszelf te
ontwikkelen; de gezamenlijke trans-
murale afdeling met Zorgstroom
past hier uitstekend in.
Voor volledige
kijk op
De sector Administratie en Informatie is op zoek naar nieuwe collega's! Als bedrijfseconomie1
adviseur assisteert, adviseert en ondersteunt u het hoofd Bedrijfsbureau, het sectorhoofd A&ld:
overige sectorhoofden, de budgethouders en de Raad van Bestuur in het kader van de planning
control-cyclus en overige bedrijfseconomische vraagstukken. Daarnaast houdt u zich onder andere
bezig met kostprijsmodellen, marktanalyse en informatievoorziening.
De functie is ingeschaald volgens FWG 55 en kent een maximum salaris van 3.197,- bruto per maan
op fulltime basis. Het betreft hier een vacature voor 36 uur per week, 1 voor onbepaalde tijd en 1
een periode van minimaal 2 jaar.
Voor meer informatie over de functie kunt u contact opnemen met de heer J.H. Canters,
hoofd
Bedrijfsbureau, tel. (0118) 425434 of de heer C.A.A.M. Verheijen, sectorhoofd A&l, tel. (0118)425430
Salariëring en arbeidsvoorwaarden conform de CAO-ziekenhuizen. Stuur uw sollicitatiebrief voor
6 november 2004 aan mevrouw S.J. Geldof, P&O-adviseur, Ziekenhuis Walcheren, Postbus 320.
4380 DD Vlissingen, of via e-mail: personeelsservice@zwv.nl
Ziekenhuis Walcheren
MOOI WERK IN EEN PRACHTIGE OMGEVING