HAYS
www.pzc.nl/adverteren
KQRBë
Ambities? Wij maken ze waar
Cegelec^
PZC
W14
Werkvoorbereider/planner
l'escaut
MYTYLSCHOOL DE SPRIENKE (te Goes)
en
KLIMOPSCHOOL (te Middelburg)
1. Orthopedagoog/psycholoog (wtf 0,434)
2. Psychologisch assistent (wtf 0,671)
3. Invalkrachten voor de functie
van leerkracht en klassenassistent
Assistent financiële administratie
\v?,v
zaterdag 25 september 2004
l'escaut woonservice werkt aan wonen. Wij stellen daarbij de huurders centraal.
Hun behoefte aan goede en betaalbare woningen in een prettige omgeving is voor
ons de leidraad in het ontwikkelen en innoveren van onze dienstverlening. Onze 90
medewerkers zijn vakmensen, betrokken bij de kwaliteit van de woondienstverlening
en ondernemend. Ze staan open voor nieuwe ontwikkelingen. Ze werken vanuit twee
vestigingen in Vlissingen. l'escaut woonservice beheert een woningbestand van ruim
6500 woningen en appartementen in Vlissingen en Oost-Souburg.
Het onderhoudsbedrijf van de corporatie zorgt ervoor dat al onze woningen in
goede staat zijn en blijven. De onderhoudswerkzaamheden worden steeds vaker
door ons eigen personeel uitgevoerd maar we maken daarbij ook gebruik van de
diensten van derden. Binnen het onderhoudsbedrijf is ruimte voor een
(m/v)
Het werk
Als werkvoorbereider/planner ben je verantwoordelijk voor het plannen van de werkzaamheden van
planmatig en niet-planmatig onderhoud voor onze eigen dienst en voor derden. Ook bewaak je de
kwaliteit en de voortgang van het werk. Je voert de inkoop voor het onderhoudsbedrijf en je registreert
materialen en uren in de onderhoudsadministratie.
De competenties
Je hebt een (technische) opleiding op MBO-niveau en een aantal jaren relevante werkervaring.
Ook beschik je over een klantgerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden.
Plannen, organiseren en aandacht voor kwaliteit zijn een tweede natuur voor je.
De arbeidsvoorwaarden
Wij bieden je een fulltime baan van 36 uur per week. Salaris en overige arbeidsvoorwaarden zijn
gebaseerd op de CAO Woondiensten. De arbeidsovereenkomst zal in eerste instantie voor de duur
van een jaar worden afgesloten.
Meer informatie
Indien je geïnteresseerd bent in de functie en meer informatie wenst, dan kun je contact opnemen met
dhr. L.J. Schipper, 0118 42 23 75. Hij kan je ook informeren over de sollicitatieprocedure.
Je sollicitatiebrief en curriculum vitae kun je uiterlijk tot 6 oktober aan ons
opsturen. Vermeld op de envelop 'sollicitatie WP' en richt je brief aan:
l'escaut woonservice
t.a.v. de heer J. van Beekhuizen, directeur-bestuurder
Postbus 227, 4380 AE Vlissingen
E-mailen kan natuurlijk ook: werken@lescaut.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Meer dan 6500 huurwoningen, voor iedereen
info@lescaut.nl
woonservice
Samen werken aan wonen
www.lescaut.nl
stichting
I W~T» fta.
Stichting De Korre verzorgt onderwijs
en ambulante begeleiding aan leerlingen
met een lichamelijke en/of
verstandelijke handicap in Zeeland.
Mytylschool De Sprienke is een school voor speciaal en voortgezet speciaal onderwijs. De school wordt
bezocht door leerlingen van 4 tot 20 jaar met een lichamelijke of meervoudige handicap. De Sprienke biedt
haar leerlingen zowel een onderwijs- als behandelprogramma.
De klimopschool in een school voor speciaal en voortgezet onderwijs aan zeer moeilijk lerende kinderen. De
school is centrumschool voor leerlingen met een autisme spectrum stoornis.
De Sprienke vraagt met ingang van 1 november aanstaande een geschikte kandidaat voor de functie van
Werkzaamheden:
is belast met diagnostisch onderzoek van leerlingen, waaronder slagboom en handelingsgerichte diagnostiek
is lid van de Commissie van Begeleiding van de mytylschool en ambulante begeleiding
verleent ondersteuning aan leerkrachten, onder meer door deelname aan groeps- en leerlingbesprekingen,
en ambulant begeleiders
levert een bijdrage aan de ontwikkeling van onderwijs
De Sprienke en De Klimopschool vragen met ingang van 1 november aanstaande een geschikte kandidaat
voor de functie van
Werkzaamheden:
stelt zelfstandig bij de vraagstelling een passende testbatterij samen, daarbij rekening houdend met de
doelgroep
neemt zelfstandig psychologisch onderzoek af
onderhoud contacten met betrokkenen
beheert het psychologisch dossier
functioneert als aanmeldcoördinator voor de Commissie van Indicatiestelling
functioneert als aanmeldcoördinator herindicaties voor de Commissie van Begeleiding
Functie-eisen:
voor de functie genoemd onder 1 en 2 een afgeronde universitaire opleiding psychologie of orthopedagogiek
kennis op het gebied van psychologisch onderzoek
voor functie 1 geldt, dat een specialisatie in diagnostiek van leer- en gedragsproblemen en hun aanpak in het
onderwijs bij leerlingen met een verstandelijke handicap tot aanbeveling strekt, tevens affiniteit met op zeer
laag niveau functionerende mcg leerlingen
bereidheid om in een multidisciplinair team te werken
goede communicatie- en adviesvaardigheden
een grote mate van accuratesse
Voor nieuwe medewerkers kennen beide scholen een uitgebreid begeleidingstraject. Kennis van en ervaring in
het speciaal onderwijs is een pre. Voor de functie van leerkracht is een afgeronde PABO opleiding vereist; voor
de functie van klassenassistent een afgeronde opleiding SPW.
Salaris en arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Primair Onderwijs.
Voor nadere inlichtingen kunt u voor de functie 1 contact opnemen met dhr. H. Meerbeek (tel. 0113-229150). Voor
functie 2 met mevr, S. Holm (tel. 0118-612668) of dhr. C.M. Moelker (tel. 0113-229150).
Sollicitatiegesprekken vinden plaats in week 43.
Uw sollicitatie kunt u uiterlijk 5 oktober aanstaande richten aan het bestuur van de school, t.a.v. dhr. C.M. Moelker,
directeur, Vivaldipad 14462 JA Goes.
Finance Accounting
Onze relatie, DSBG Broomchemie b.v. is
sinds 1977 gevestigd in Terneuzen en
onderdeel van de Dead Sea Bromine Group
(DSBG) uit Israël. Broomchemie produceert
een uitgebreid scala aan broomverbin-
dingen. De producten zijn halffabrikaten en
worden onder andere toegepast als vlam-
vertragers, in de oliewinning, accu's en
katalysatoren en in de fijnchemie (farma
ceutische industrie). Vanuit de productielo
catie in Terneuzen, waar ruim 80 mensen
werkzaam zijn, vinden de producten van
Broomchemie hun weg over de hele
wereld. In het klant-order gestuurde proces
staat aandacht voor de mens, veiligheid,
milieu en kwaliteit centraal. Binnen de
Accounting Afdeling, waar 3 personen
werkzaam zijn, is men verantwoordelijk
voor de complete financiële administratie.
Voor deze afdeling zijn we op zoek naar
een Assistent financiële administratie.
Terneuzen
In deze functie vervult u een belangrijke rol bij het voeren
van de complete financiële administratie van Broom
chemie. U bent medeverantwoordelijk voor de verwerking,
analyse en tijdig aanleveren van financiële gegevens.
U draagt mede zorg voor periodieke verslagleggingen,
adequate managementinformatie en de hiervoor be
nodigde optimalisering van de gegevensverwerking.
Analyses, kostprijsberekeningen en budgetten zijn
hierin belangrijke onderdelen, U rapporteert aan het
Hoofd financiële administratie.
U beschikt over een afgeronde opleiding op MEAO-BA
of gelijkwaardig niveau. U heeft minimaal 5 jaar relevante
financiële administratieve ervaring in een soortgelijke
functie, bij voorkeur in een productieomgeving. U voelt
zich thuis in een informele sfeer, bent accuraat en flexi
bel ingesteld. U heeft gewerkt met een ERP systeem en
ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking.
Uw daadkrachtige en gemotiveerde persoonlijkheid
zorgt ervoor dat u gemaakte afspraken realiseert. U bent
resultaatgericht, beschikt over goede communicatieve
vaardigheden en kunt zowel zelfstandig als in team
verband werken. U heeft enige kennis van IFRS en
beheerst de Engelse taal in woord en geschnft.
Stuur uw brief en cv naar patnck.groenewoud@hays.com
(Ref. 7520) of bel voor meer informatie Hays Den Bosch:
073-612 76 95. Een psychologisch onderzoek kan deel
uitmaken van de procedure. De onënterende gesprekken
zullen plaatsvinden in Breda. De vervolggesprekken in
Terneuzen.
Specialist Recruitment
hays.nl
Australia Austria Belgium Canada Czech Republic France Germany Ireland
Netherlands New Zealand Poland Portugal Spain Sweden Switzerland UK
®dWp
Standard Glas B. V. is een internationaal opererende
handelsonderneming in vlakglasproducten.
Dit familiebedrijf met 11 medewerkers realiseert
een jaarlijks groeiende omzet in Lati/ns Amerika,
Europa en Azië.
I.v.m. toename van werkzaamheden zijn wij op zoek naar een fulltime:
SECRETARESSE/ADMINISTRATIEF
MEDEWERKSTER
Met de nadruk op de functie van secretaresse
Functie-inhoud:
- Het zelfstandig organiseren en uitvoeren van alle voorkomende secretariële
werkzaamheden en diverse administratieve taken.
- Het coördineren van reizen voor de commerciële medewerkers.
Wat vragen wij?
- Een opleiding op MBO+ niveau, bij voorkeur in secretariële richting.
- Ervaring in een vergelijkbare functie.
- Beheersing van de moderne talen in woord en geschrift is een vereiste,
waarbij de Spaanse taal een pré is.
- No-nonsense mentaliteit.
Wat bieden wij:
- Een afwisselende en uitdagende functie in een jong, enthousiast internationaal
opererend team.
Uw sollicitatie kunt u richten aan:
Standard Glas B.V., Postbus 12, 4484 ZG KORTGENE
E-mail adres: public@standardglas.com
Contactpersoon: dhr. P. Seuntjens, tel.: 0113-302055
De ZMF is dé overkoepelende natuur- en milieuvereniging in de
provincie Zeeland, waarbij 30 regionale natuur- en milieugroepen
en 1200 individuele leden zijn aangesloten. Het bureau van de
milieufederatie bestaat uit 12 medewerkers.
Bij de Zeeuwse Milieufederatie is er een vacature voor een
financieel-administratief medewerker (m/v)
(12-16 uur per week)
In verband met het vertrek van onze huidige medewerkster zijn wij op zoek naar een ervaren
financieel-administratief medewerker (m/v). Je functioneert in een team met
3 secretariaatsmedewerksters.
Je taken bestaan uit:
- het bijhouden van de ledenadministratie;
- het verzorgen van de financiële administratie, het voorbereiden van betalingsopdrachtenen
het uitvoeren van factureringswerkzaamheden;
- het onderhouden van contacten met het externe salarisbureau, het aanleveren van salaris
mutaties en het controleren van de salarisverwerking;
- het mede opstellen van subsidie- en projectaanvragen, begrotingen, management- en
bestuursrapportages, het mede bewaken van de aanvraag- en afrekeningstrajecten en de
uitvoering van (project)begrotingen;
- het onderhouden van contacten met het UWV en de Belastingdienst;
- het onderhouden van contacten met de penningmeester en de accountant van de vereniging.
We zoeken iemand die past bij het volgende profiel:
Je bent een flexibele, collegiale man of vrouw met een opleiding op MEAO-niveau met enige
jaren administratieve ervaring. Je hebt goed cijfermatig inzicht, bent nauwkeurig en kunt zelf
standig werken. Daarnaast heb je ervaring met Word, Excel en het boekhoudpakket King.
Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. Verder ben je
sociaal vaardig. Je bent bereid om incidenteel je collega's van het secretariaat te vervangen of
te ondersteunen bij extra drukte. Je hebt affiniteit met de doelstellingen van onze organisatie.
Je salaris wordt vastgesteld op basis van de CAO Welzijn Maatschappelijke Dienstverlening
en is afhankelijk van opleiding en ervaring. De werktijden zijn in overleg in te vullen.
Voor meer informatie over de functie kun je telefonisch contact opnemen met Yvonne
Groenleer, management assistente, tel. 0113 - 230075.
Je schriftelijke sollicitatie met CV kun je binnen 2 weken opsturen aan:
ZMF, Postbus 334, 4460 AS Goes, t.a.v. Tjeu van Mierlo of per e-mail: ygroenleer@zmf.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Cegelec biedt technologische
oplossingen en services voor
bedrijven en overheden. Als
internationaal concern met
circa 27.000 medewerkers is
zij vertegenwoordigd in 30
landen. In Nederland werken
circa 700 medewerkers vanuit
de volgende vestigingen:
Amersfoort, Amsterdam,
Assen, Best, Den Haag,
Deventer, Geleen, Oud-
Beijerland, Ridderkerk en
Vlissingen. Het hoofdkantoor
is gevestigd in Moerdijk.
Cegelec verricht haar
activiteiten vanuit drie
Business Units:
Business Unit Industrie:
olie en gas, voeding en
genotmiddelen, (petro)-
chemie, metallurgie,
pharmacie, papier en
energieopwekking.
Business Unit Infra:
natte en droge infra
structuur, energiedistributie,
telecommunicatie, water
zuivering, vuilverbranding,
havens en public transport.
Business Unit Buildings:
onderhoud, renovaties,
main contracting en
technical management
van/voor gebouwen.
www.cegelec.com
www.cegelec.nl
Cegelec bestormt de markt met technologische oplossingen en services voor bedrijven en overheden.
Als gerenommeerd internationaal concern, geven wij daarmee vorm aan onze ambities in Nederland.
Wij zijn op zoek naar gedreven collega's die daar een bijdrage aan willen leveren. Zo maken we niet
alleen onze, maar ook uw ambities waar!
Areamanager m/v
Business Unit Industrie: Zeeland West-Brabant
Als Areamanager heeft u ruime ervaring op het gebied van aansturing van meerdere (vaste en wisse
lende) projectlocaties waarbij u geheel verantwoordelijk bent voor het operationele en financiële
reilen en zeilen van deze Area. U heeft een HBO werk- en denkniveau, bent een goede organisator,
heeft een goed teamgevoel en u stelt zich flexibel op. Deze Area heeft met name klanten binnen de
procesindustrie. Uw E/l-achtergrond is dan ook passend bij dergelijke klanten.
Industrieel Verkoper m/v
Business Unit Industrie: Zuid-Nederland
Voor de afdeling Industrie Zuid is ruimte voor een industrieel verkoper. U heeft een HBO- werk en
denkniveau en ten minste 5 jaar ervaring in de verkoop van diensten. U bent flexibel en commercieel
in een business to business omgeving. Onze klanten zijn met name geconcentreerd in, maar niet
beperkt tot, de procesindustrie. U bent centraal woonachtig in Zuid-Nederland.
Techniker m/v
Business Unit Buildings: standplaats Best
De techniker is een spin in het web binnen de projecten van dit regiokantoor. U ondersteunt in de zin
van ontwerp, engineering, advisering, calculatie en werkvoorbereiding. De technische achtergrond is
werktuigbouwkundig in combinatie met luchtbehandeling. U heeft minimaal een MBO-opleiding aan
gevuld met vaktechnische trainingen.
Wij bieden goede ontplooiingsmogelijkheden binnen een groeiende, succesvolle internationale
onderneming. Daarbij mag u rekenen op ruime mogelijkheden voor verdere opleiding, professionele
ondersteuning en uiteraard goede arbeidsvoorwaarden.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met
Jacqueline Bergman of Rob Vliegendhart, afdeling PZ,
telefoon 0168-388000. Uw sollicitatiebrief met CV kunt u
sturen naar Cegelec B.V., t.a.v. dhr A. van Dijke, Postbus 19,
4780 AA Moerdijk. E-mail: pz.nl@cegelec.com.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst.
Solutions Services