HAYS www.pzc.nl/adverteren KQRBë Ambities? Wij maken ze waar Cegelec^ PZC W14 Werkvoorbereider/planner l'escaut MYTYLSCHOOL DE SPRIENKE (te Goes) en KLIMOPSCHOOL (te Middelburg) 1. Orthopedagoog/psycholoog (wtf 0,434) 2. Psychologisch assistent (wtf 0,671) 3. Invalkrachten voor de functie van leerkracht en klassenassistent Assistent financiële administratie \v?,v zaterdag 25 september 2004 l'escaut woonservice werkt aan wonen. Wij stellen daarbij de huurders centraal. Hun behoefte aan goede en betaalbare woningen in een prettige omgeving is voor ons de leidraad in het ontwikkelen en innoveren van onze dienstverlening. Onze 90 medewerkers zijn vakmensen, betrokken bij de kwaliteit van de woondienstverlening en ondernemend. Ze staan open voor nieuwe ontwikkelingen. Ze werken vanuit twee vestigingen in Vlissingen. l'escaut woonservice beheert een woningbestand van ruim 6500 woningen en appartementen in Vlissingen en Oost-Souburg. Het onderhoudsbedrijf van de corporatie zorgt ervoor dat al onze woningen in goede staat zijn en blijven. De onderhoudswerkzaamheden worden steeds vaker door ons eigen personeel uitgevoerd maar we maken daarbij ook gebruik van de diensten van derden. Binnen het onderhoudsbedrijf is ruimte voor een (m/v) Het werk Als werkvoorbereider/planner ben je verantwoordelijk voor het plannen van de werkzaamheden van planmatig en niet-planmatig onderhoud voor onze eigen dienst en voor derden. Ook bewaak je de kwaliteit en de voortgang van het werk. Je voert de inkoop voor het onderhoudsbedrijf en je registreert materialen en uren in de onderhoudsadministratie. De competenties Je hebt een (technische) opleiding op MBO-niveau en een aantal jaren relevante werkervaring. Ook beschik je over een klantgerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden. Plannen, organiseren en aandacht voor kwaliteit zijn een tweede natuur voor je. De arbeidsvoorwaarden Wij bieden je een fulltime baan van 36 uur per week. Salaris en overige arbeidsvoorwaarden zijn gebaseerd op de CAO Woondiensten. De arbeidsovereenkomst zal in eerste instantie voor de duur van een jaar worden afgesloten. Meer informatie Indien je geïnteresseerd bent in de functie en meer informatie wenst, dan kun je contact opnemen met dhr. L.J. Schipper, 0118 42 23 75. Hij kan je ook informeren over de sollicitatieprocedure. Je sollicitatiebrief en curriculum vitae kun je uiterlijk tot 6 oktober aan ons opsturen. Vermeld op de envelop 'sollicitatie WP' en richt je brief aan: l'escaut woonservice t.a.v. de heer J. van Beekhuizen, directeur-bestuurder Postbus 227, 4380 AE Vlissingen E-mailen kan natuurlijk ook: werken@lescaut.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Meer dan 6500 huurwoningen, voor iedereen info@lescaut.nl woonservice Samen werken aan wonen www.lescaut.nl stichting I W~T» fta. Stichting De Korre verzorgt onderwijs en ambulante begeleiding aan leerlingen met een lichamelijke en/of verstandelijke handicap in Zeeland. Mytylschool De Sprienke is een school voor speciaal en voortgezet speciaal onderwijs. De school wordt bezocht door leerlingen van 4 tot 20 jaar met een lichamelijke of meervoudige handicap. De Sprienke biedt haar leerlingen zowel een onderwijs- als behandelprogramma. De klimopschool in een school voor speciaal en voortgezet onderwijs aan zeer moeilijk lerende kinderen. De school is centrumschool voor leerlingen met een autisme spectrum stoornis. De Sprienke vraagt met ingang van 1 november aanstaande een geschikte kandidaat voor de functie van Werkzaamheden: is belast met diagnostisch onderzoek van leerlingen, waaronder slagboom en handelingsgerichte diagnostiek is lid van de Commissie van Begeleiding van de mytylschool en ambulante begeleiding verleent ondersteuning aan leerkrachten, onder meer door deelname aan groeps- en leerlingbesprekingen, en ambulant begeleiders levert een bijdrage aan de ontwikkeling van onderwijs De Sprienke en De Klimopschool vragen met ingang van 1 november aanstaande een geschikte kandidaat voor de functie van Werkzaamheden: stelt zelfstandig bij de vraagstelling een passende testbatterij samen, daarbij rekening houdend met de doelgroep neemt zelfstandig psychologisch onderzoek af onderhoud contacten met betrokkenen beheert het psychologisch dossier functioneert als aanmeldcoördinator voor de Commissie van Indicatiestelling functioneert als aanmeldcoördinator herindicaties voor de Commissie van Begeleiding Functie-eisen: voor de functie genoemd onder 1 en 2 een afgeronde universitaire opleiding psychologie of orthopedagogiek kennis op het gebied van psychologisch onderzoek voor functie 1 geldt, dat een specialisatie in diagnostiek van leer- en gedragsproblemen en hun aanpak in het onderwijs bij leerlingen met een verstandelijke handicap tot aanbeveling strekt, tevens affiniteit met op zeer laag niveau functionerende mcg leerlingen bereidheid om in een multidisciplinair team te werken goede communicatie- en adviesvaardigheden een grote mate van accuratesse Voor nieuwe medewerkers kennen beide scholen een uitgebreid begeleidingstraject. Kennis van en ervaring in het speciaal onderwijs is een pre. Voor de functie van leerkracht is een afgeronde PABO opleiding vereist; voor de functie van klassenassistent een afgeronde opleiding SPW. Salaris en arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Primair Onderwijs. Voor nadere inlichtingen kunt u voor de functie 1 contact opnemen met dhr. H. Meerbeek (tel. 0113-229150). Voor functie 2 met mevr, S. Holm (tel. 0118-612668) of dhr. C.M. Moelker (tel. 0113-229150). Sollicitatiegesprekken vinden plaats in week 43. Uw sollicitatie kunt u uiterlijk 5 oktober aanstaande richten aan het bestuur van de school, t.a.v. dhr. C.M. Moelker, directeur, Vivaldipad 14462 JA Goes. Finance Accounting Onze relatie, DSBG Broomchemie b.v. is sinds 1977 gevestigd in Terneuzen en onderdeel van de Dead Sea Bromine Group (DSBG) uit Israël. Broomchemie produceert een uitgebreid scala aan broomverbin- dingen. De producten zijn halffabrikaten en worden onder andere toegepast als vlam- vertragers, in de oliewinning, accu's en katalysatoren en in de fijnchemie (farma ceutische industrie). Vanuit de productielo catie in Terneuzen, waar ruim 80 mensen werkzaam zijn, vinden de producten van Broomchemie hun weg over de hele wereld. In het klant-order gestuurde proces staat aandacht voor de mens, veiligheid, milieu en kwaliteit centraal. Binnen de Accounting Afdeling, waar 3 personen werkzaam zijn, is men verantwoordelijk voor de complete financiële administratie. Voor deze afdeling zijn we op zoek naar een Assistent financiële administratie. Terneuzen In deze functie vervult u een belangrijke rol bij het voeren van de complete financiële administratie van Broom chemie. U bent medeverantwoordelijk voor de verwerking, analyse en tijdig aanleveren van financiële gegevens. U draagt mede zorg voor periodieke verslagleggingen, adequate managementinformatie en de hiervoor be nodigde optimalisering van de gegevensverwerking. Analyses, kostprijsberekeningen en budgetten zijn hierin belangrijke onderdelen, U rapporteert aan het Hoofd financiële administratie. U beschikt over een afgeronde opleiding op MEAO-BA of gelijkwaardig niveau. U heeft minimaal 5 jaar relevante financiële administratieve ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in een productieomgeving. U voelt zich thuis in een informele sfeer, bent accuraat en flexi bel ingesteld. U heeft gewerkt met een ERP systeem en ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking. Uw daadkrachtige en gemotiveerde persoonlijkheid zorgt ervoor dat u gemaakte afspraken realiseert. U bent resultaatgericht, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en kunt zowel zelfstandig als in team verband werken. U heeft enige kennis van IFRS en beheerst de Engelse taal in woord en geschnft. Stuur uw brief en cv naar patnck.groenewoud@hays.com (Ref. 7520) of bel voor meer informatie Hays Den Bosch: 073-612 76 95. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de procedure. De onënterende gesprekken zullen plaatsvinden in Breda. De vervolggesprekken in Terneuzen. Specialist Recruitment hays.nl Australia Austria Belgium Canada Czech Republic France Germany Ireland Netherlands New Zealand Poland Portugal Spain Sweden Switzerland UK ®dWp Standard Glas B. V. is een internationaal opererende handelsonderneming in vlakglasproducten. Dit familiebedrijf met 11 medewerkers realiseert een jaarlijks groeiende omzet in Lati/ns Amerika, Europa en Azië. I.v.m. toename van werkzaamheden zijn wij op zoek naar een fulltime: SECRETARESSE/ADMINISTRATIEF MEDEWERKSTER Met de nadruk op de functie van secretaresse Functie-inhoud: - Het zelfstandig organiseren en uitvoeren van alle voorkomende secretariële werkzaamheden en diverse administratieve taken. - Het coördineren van reizen voor de commerciële medewerkers. Wat vragen wij? - Een opleiding op MBO+ niveau, bij voorkeur in secretariële richting. - Ervaring in een vergelijkbare functie. - Beheersing van de moderne talen in woord en geschrift is een vereiste, waarbij de Spaanse taal een pré is. - No-nonsense mentaliteit. Wat bieden wij: - Een afwisselende en uitdagende functie in een jong, enthousiast internationaal opererend team. Uw sollicitatie kunt u richten aan: Standard Glas B.V., Postbus 12, 4484 ZG KORTGENE E-mail adres: public@standardglas.com Contactpersoon: dhr. P. Seuntjens, tel.: 0113-302055 De ZMF is dé overkoepelende natuur- en milieuvereniging in de provincie Zeeland, waarbij 30 regionale natuur- en milieugroepen en 1200 individuele leden zijn aangesloten. Het bureau van de milieufederatie bestaat uit 12 medewerkers. Bij de Zeeuwse Milieufederatie is er een vacature voor een financieel-administratief medewerker (m/v) (12-16 uur per week) In verband met het vertrek van onze huidige medewerkster zijn wij op zoek naar een ervaren financieel-administratief medewerker (m/v). Je functioneert in een team met 3 secretariaatsmedewerksters. Je taken bestaan uit: - het bijhouden van de ledenadministratie; - het verzorgen van de financiële administratie, het voorbereiden van betalingsopdrachtenen het uitvoeren van factureringswerkzaamheden; - het onderhouden van contacten met het externe salarisbureau, het aanleveren van salaris mutaties en het controleren van de salarisverwerking; - het mede opstellen van subsidie- en projectaanvragen, begrotingen, management- en bestuursrapportages, het mede bewaken van de aanvraag- en afrekeningstrajecten en de uitvoering van (project)begrotingen; - het onderhouden van contacten met het UWV en de Belastingdienst; - het onderhouden van contacten met de penningmeester en de accountant van de vereniging. We zoeken iemand die past bij het volgende profiel: Je bent een flexibele, collegiale man of vrouw met een opleiding op MEAO-niveau met enige jaren administratieve ervaring. Je hebt goed cijfermatig inzicht, bent nauwkeurig en kunt zelf standig werken. Daarnaast heb je ervaring met Word, Excel en het boekhoudpakket King. Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. Verder ben je sociaal vaardig. Je bent bereid om incidenteel je collega's van het secretariaat te vervangen of te ondersteunen bij extra drukte. Je hebt affiniteit met de doelstellingen van onze organisatie. Je salaris wordt vastgesteld op basis van de CAO Welzijn Maatschappelijke Dienstverlening en is afhankelijk van opleiding en ervaring. De werktijden zijn in overleg in te vullen. Voor meer informatie over de functie kun je telefonisch contact opnemen met Yvonne Groenleer, management assistente, tel. 0113 - 230075. Je schriftelijke sollicitatie met CV kun je binnen 2 weken opsturen aan: ZMF, Postbus 334, 4460 AS Goes, t.a.v. Tjeu van Mierlo of per e-mail: ygroenleer@zmf.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Cegelec biedt technologische oplossingen en services voor bedrijven en overheden. Als internationaal concern met circa 27.000 medewerkers is zij vertegenwoordigd in 30 landen. In Nederland werken circa 700 medewerkers vanuit de volgende vestigingen: Amersfoort, Amsterdam, Assen, Best, Den Haag, Deventer, Geleen, Oud- Beijerland, Ridderkerk en Vlissingen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Moerdijk. Cegelec verricht haar activiteiten vanuit drie Business Units: Business Unit Industrie: olie en gas, voeding en genotmiddelen, (petro)- chemie, metallurgie, pharmacie, papier en energieopwekking. Business Unit Infra: natte en droge infra structuur, energiedistributie, telecommunicatie, water zuivering, vuilverbranding, havens en public transport. Business Unit Buildings: onderhoud, renovaties, main contracting en technical management van/voor gebouwen. www.cegelec.com www.cegelec.nl Cegelec bestormt de markt met technologische oplossingen en services voor bedrijven en overheden. Als gerenommeerd internationaal concern, geven wij daarmee vorm aan onze ambities in Nederland. Wij zijn op zoek naar gedreven collega's die daar een bijdrage aan willen leveren. Zo maken we niet alleen onze, maar ook uw ambities waar! Areamanager m/v Business Unit Industrie: Zeeland West-Brabant Als Areamanager heeft u ruime ervaring op het gebied van aansturing van meerdere (vaste en wisse lende) projectlocaties waarbij u geheel verantwoordelijk bent voor het operationele en financiële reilen en zeilen van deze Area. U heeft een HBO werk- en denkniveau, bent een goede organisator, heeft een goed teamgevoel en u stelt zich flexibel op. Deze Area heeft met name klanten binnen de procesindustrie. Uw E/l-achtergrond is dan ook passend bij dergelijke klanten. Industrieel Verkoper m/v Business Unit Industrie: Zuid-Nederland Voor de afdeling Industrie Zuid is ruimte voor een industrieel verkoper. U heeft een HBO- werk en denkniveau en ten minste 5 jaar ervaring in de verkoop van diensten. U bent flexibel en commercieel in een business to business omgeving. Onze klanten zijn met name geconcentreerd in, maar niet beperkt tot, de procesindustrie. U bent centraal woonachtig in Zuid-Nederland. Techniker m/v Business Unit Buildings: standplaats Best De techniker is een spin in het web binnen de projecten van dit regiokantoor. U ondersteunt in de zin van ontwerp, engineering, advisering, calculatie en werkvoorbereiding. De technische achtergrond is werktuigbouwkundig in combinatie met luchtbehandeling. U heeft minimaal een MBO-opleiding aan gevuld met vaktechnische trainingen. Wij bieden goede ontplooiingsmogelijkheden binnen een groeiende, succesvolle internationale onderneming. Daarbij mag u rekenen op ruime mogelijkheden voor verdere opleiding, professionele ondersteuning en uiteraard goede arbeidsvoorwaarden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jacqueline Bergman of Rob Vliegendhart, afdeling PZ, telefoon 0168-388000. Uw sollicitatiebrief met CV kunt u sturen naar Cegelec B.V., t.a.v. dhr A. van Dijke, Postbus 19, 4780 AA Moerdijk. E-mail: pz.nl@cegelec.com. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst. Solutions Services

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 42