Personeel www.pzc.nl/banen ^ryrnrnm, wi6 PZC Vacature mlv Administratief-juridisch medewerker (m/v) ALLROUND MONTEUR Sint Marie erken als Arbeidsbemiddelaar 'M 3 Pedagogisch begeleiders en I invalkracht m/v Logopedist m/v Kinderfysiotherapeut m/v Orthopedagoog met coördinerende werkzaamheden m/v Psycholoog m/v zaterdag 4 september 2004 christelijke scholengemeenschap Walcheren school voor Iwoo, vmbo, havo, atheneum en gymnasium C/UI Blik op de toekomst De CSW is een Christelijke Scholengemeenschap met de Bijbel als inspiratiebron.Vanuit het Evangelie proberen we de leerlingen een richting te wijzen in het leven; het perspectief van de nieuwe schepping. Het beeld van een natuur en cultuur die getekend wordt door gerechtigheid, vrede, naastenliefde en heelheid van de schepping. Kijk op onderwijs Onze school wil leerlingen kennis, inzicht en vaardigheden aanleren om met de kansen en bedreigingen die onze samenleving kenmerken, op zinvolle en verantwoorde wijze om te gaan. Oog voor elkaar Wij proberen een gemeenschap te vormen waarbinnen personeel en leerlingen elkaar als naaste erkennen, elkaar tot hun recht laten komen en zich geaccepteerd weten. met vestigingen in Middelburg en Vlissingen Wegens FPU van de huidige voorzitter centrale directie per I februari 2005 zoekt het bestuur van de Vereniging voor Christelijk Voortgezet Onderwijs op Walcheren een VOORZITTER CENTRALE DIRECTIE die als inspirerend schoolleider en in nauwe samenwerking met het managementteam een stimulerende bijdrage levert aan de verdere ontwikkeling van de Christelijke Scholengemeenschap Walcheren (CSW). De CSW biedt met ca. 300 medewerkers VMBO en HAVO/VWO onderwijs aan ca. 2800 leerlingen in Middelburg en Vlissingen. In het Samenwerkingsverband Walcheren neemt de CSW actief deel aan een OPDC voor onderwijs aan en ondersteuning yan zorgleerlingen. De komende jaren staan in het teken yan het verder ontwikkelen en de implementatie van een onderwijsvisie op activerend leren, het zo laag mogelijk in de organisatie leggen van verantwoordelijkheden voor het onderwijs- en begeleidingsproces van de leerlingen, de invoering van integraal personeelsbeleid en het opzetten van kwaliteitsbeleid. De voorzitter centrale directie geeft op collegiale wijze als eindverantwoordelijke leiding aan het managementteam dat momenteel bestaat uit twee leden centrale directie (voorzitter en lid) en twee sectordirecteuren (VMBO en HAVO/VWO). Functieomvang: 1,0 FTE Salarisschaal: I6CAO-VO Profiel Uit uw brief en curriculum vitae blijkt dat u: Bestuurlijke/ leidinggevende ervaring in het voortgezet onderwijs heeft; Ervaring heeft met het aansturen van veranderingsprocessen; Een academisch werk- en denkniveau heeft; Vanuit een christelijke visie op mens en samenleving wilt functioneren. Kwaliteiten Uit gesprekken met u blijkt dat u te typeren bent als: Bestuurder: door uw zicht op bestuurlijke processen en verhoudingen speelt u snel en adequaat in op ontwikkelingen in en buiten de school en investeert u in contacten met relevante partijen. U staat voor christelijk (voortgezet) onderwijs, bent het boegbeeld van de school en profileert de school in- en extern. Inspirerend leider: door uw stimulerende aanpak inspireert u de mensen om u heen een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling yan de school. U initieert, ondersteunt en ziet toe op een goed verloop van de veranderingsprocessen binnen de school. U heeft een open en coöperatieve instelling met oog voor de organisatie en zorg voor de medewerkers. U stuurt op verantwoordelijkheid, delegeert waar mogelijk en stimuleert reflectie en zelforganisatie. U zet beleid om in concrete werkafspraken en u ziet toe op de daadwerkelijke uitvoering van gemaakte afspraken. Kortom: u beschikt over aantoonbare bestuurlijke/ leidinggevende kwaliteiten. Procedure Er vinden gesprekken plaats met een adviescommissie vanuit het bestuur, een directiecommissie en een vertrouwenscommissie vanuit het personeel. Deze gesprekken worden gepland in week 40141. Een extern onderzoek naar de geschiktheid voor de functie maakt onderdeel uit van de benoemings procedure en is gepland in week 42. We streven naar afronding van de procedure op I november 2004 en naar vervulling van de functie per I februari 2005. Sollicitatie U kunt een informatiepakket opvragen bij de centrale administratie, (0118) 652100. Meer informatie over de school vindt u op www.cswalcheren.nl. Ook kunt u bellen met het huidige lid centrale directie van de CSW, de heer J. ter Welle, (0118) 652100. Uw brief met motivatie en curriculum vitae dient uiterlijk 18 september 2004 in het bezit te zijn van het bestuur, ter attentie van hoofd centrale administratie mevr.A.P. de Nooijer-van Brummelen, Postbus 541, 4330 AM Middelburg. Acquisitie op basis van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Gemeente Schouwen-Duiveland Schouwen-Duiveland, als je toe bent aan een beetje ruimte... Schouwen-Duiveland is een door velen geliefd en daarom drukbezocht gebied. Niet verwonderlijk als je bedenkt dat slechts een kleine 34.000 inwoners samen de op 5 na grootste gemeente qua oppervlak bevolken. We hebben dus nog heerlijk de ruimte. En dat merk je. In je woonomgeving (betaalbare huizen op mooie percelen). In je vrije tijd (bos, duin, polders, stille èn levendige dorpen en monumentale stadjes, langs het strand of in je bootje op de Zeeuwse stromen). Lekker leven in de luwte. En als je de kriebels krijgt ben je met je auto in no time tussen de mensen in een grote stad. Schouwen-Duiveland heeft een toekomst visie. Daarin richten we ons op behoud van het goede en vertrouwde, maar tevens op de moderne ontwikkelingen om ons heen. Wel de lusten, maar niet de lasten van de 21e eeuw voor onze inwoners. We zijn dan ook voortdurend op zoek naar mensen die dat beleid op eigentijdse wijze helpen vormgeven. Zoals we ook ons nieuwe gemeentehuis eigentijds hebben vormgegeven. Je collega's komen uit alle windstreken van het land en zijn benieuwd naar jouw achtergrond. Wij sluiten hier niet af met een slogan (hebben we niet), maar met de nadrukkelijke uitnodiging bij ons te solliciteren als je toe bent aan een beetje ruimte Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. "In één van de grootste recreatiegemeenten van Nederland vragen bijzondere wetten bijzondere aandacht..." De afdeling Recreatie, Economie en Bijzondere wetten is in verschillende opzichten een bijzondere afdeling. De medewerkers van de afdeling zijn van veel markten thuis: van het ontwerpen van toeristisch beleid tot het blussen van branden. Voor het cluster Uitvoering en Handhaving zijn wij op zoek naar een voor 36 uur per week Wij zoeken: een nieuwe collega met een juridische opleiding op tenminste MBO-niveau. Je bent accuraat en hebt een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Je hebt affiniteit met het bestuursrecht, bijzondere wetten en gemeentelijke verordeningen en je hebt op dit vakgebied de nodige kennis en bij voorkeur ook ervaring opgedaan. Bovendien weet je van aanpakken en maakt jouw leergierigheid dat je nieuwe zaken snel oppakt. Tenslotte zijn 'betrokkenheid', 'collegialiteit', 'professionaliteit' en 'humor' vier belangrijke waarden in je werk. Als administratief-juridisch medewerker ben je samen met 4 andere medewerkers, verantwoordelijk voor de uitvoering en handhaving van verschillende Bijzondere wetten en gemeentelijke verordeningen. Je handelt aanvragen af, stelt vergunningen en ontheffingen op en informeert burgers en bedrijven over de in de gemeente geldende regels. Hierbij richt jij je vooral op horeca en diverse voorschriften uit de Algemene plaatselijke verordening. Daarnaast adviseer je het college onder andere over de indeling van de markt, de organisatie van kermissen en het in goede banen leiden van evenementen in onze gemeente. Tenslotte ben je betrokken bij de handhaving van regels en lever je een bijdrage aan de toepassing van dwangmiddelen indien regels worden overtreden. Wij bieden jou: een salaris van maximaal 2.473,00 (functieschaal 7) bij een 36-urige werkweek. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals flexibele werktijden, een uitgebreide verlofregeling, kinderopvang, studiefaciliteiten en betaald ouderschapsverlof. Het toekennen van een arbeidsmarkttoelage behoort tot de mogelijkheden. Informatie: Nadere informatie over de functie kun je vragen bij Gertjan Benou, afdelingshoofd, telefoon 0111-452375. Met vragen over de procedure kun je terecht bij Roland Houtzager, personeelsadviseur, telefoon 0111-452307. Je kunt tot en met 18 september 2004 schriftelijk reageren door je sollicitatie onder vermelding van de functie en vacature nummer 04018 op de enveloppe te sturen naar: Gemeente Schouwen-Duiveland, ter attentie van stafafdeling personeelszaken, Postbus 5555, 4300 JA Zierikzee. Je kunt ook een e-mail sturen naar gemeente@schouwen-duiveland.nl, eveneens onder vermelding van de functie en vacaturenummer 04018. Wij verzoeken je slechts gebruik te maken van één van de twee mogelijkheden (of een brief of een e-mail). blik op de toekomst, kijk op onderwijs en... oog voor elkaar U* Teba Nationaal AMBIANCE Livingstoneweg 8, Goes,lel.: (1113) 2222 31 ZONWERING www.tebazonwering.nl Wij zijn op zoek naar een Kan per direct worden ingevuld. - Voor de montage van rolluiken en zonwering. - Ervaring is een pré - In bezit van rijbewijs. - Weet van aanpakken en zelfstandig kan werken. - Het gaat om een volledige baan, met een goede beloning en goede arbeidsvoorwaarden. Wij zijn een bedrijf dat staat voor kwaliteit en dat verwachten we ook van onze medewerkers! Sollicitatie per brief richten aan: E. Hillebrand Ambiance Zonwering Teba, Livingstoneweg 8, 4462 GL Goes. symbool voor communiceren Orthopedagogisch expertise- en kenniscentrum voor onderzoek en behandeling van kinderen vanaf twee jaar, jeugdigen en jongvolwassenen, die problemen hebben met communicatie. Deze problemen kunnen te maken hebben met ernstige gehoor-, spraak- en taalstoornissen en autisme- spectrumstoornissen. Sint Marie heeft een regionale en een regio-overstijgende functie. Sint Marie heeft naast haar hoofdvestiging te Eindhoven dependances in Venlo, Hoensbroek, Utrecht, Goes en Tilburg. IW Princen Group Opleidingen start wederom de oplei ding Arbeidsbemiddelaar. Deze intensieve en praktijk gerichte opleiding, bereidt werkzoekenden voor op het werkveld van arbeidsbemiddeling, reïntegratie, case- management en detacheren. De opleiding: De opleiding is praktijkgericht en bedoeld voor mensen met ervaring in en/of affiniteit met arbeidsbemiddeling. Duur van de opleiding zes maanden: 1 avond per week en1 zaterdag per maand. Toelatingscriteria: Neem voor de toelatingscriteria contact met ons op. Is uw belangstelling gewekt? Stuur een brief met C V., bij voorkeur per e-mail, naar onderstaand adres: Princen Group Opleidingen Lisette van den Toorn Cromwielstraat 27 E: info.boz@princen-group.com T: 0164-750217 Bezoek ook onze website: www.princen-group.com Sint Marie opent in Goes een tweede diagnose- en behandelgroep voor jonge kinderen van 2 tot 6 jaar. De diagnosegroepen zijn gehuisvest in het centrum van de Koninklijke Aurisgroep en er wordt nauw samengewerkt met het audiologisch centrum en de ambulante dienstverlening van Auris. Voor de nieuwe groep zijn wij op zoek naar: 19 tot 32 uur per week (vacaturenummer: 0409.01) De pedagogisch begeleider observeert, analyseert en interpreteert en is in staat om methodisch te werken. Hij schept een therapeutisch klimaat waarbij de noodzakelijke afstand wordt bewaakt Hij heefc kennis van de normale ontwik keling bij jonge kinderen om in samenwerking met het behandelteam (deel)handelplannen op te kunnen stellen en uit te voeren. Daarnaast is het een taak om ouders advies te geven over de omgang met het kind binnen het kader van het handelingsplan. 10 tot 14 uur per week (vacaturenummer: 0409.02) De logopedist verricht diagnostiek bij de kinderen en geeft logopedische behandeling aan jonge kinderen, individueel of in groepsverband. Hij ondersteunt tevens de revalidatie van kinderen met een cochleair implantaat en geeft voorlichting en advies aan medewerkers, ouders en andere betrokkenen. De conclusies en adviezen uit verslagen worden door de logopedist verwoord in het behandelteam. 8 uur per week (vacaturenummer: 0409.03) De kinderfysiotherapeut verricht diagnostiek en behandelt de kinderen individueel of in groepsverband. Hij geeft voorlichting en begeleidt en adviseert de betrokken medewerkers en de ouders. 24 uur per week (vacaturenummer: 0409.04) De orthopedagoog voert naast orthopedagogische taken ook coördinerende werkzaamheden uit voor de leden van het team en voor het centrum in Goes.Wij verwachten van de kandidaat dat hij belangstelling heeft voor organisatorische zaken en operationele processen en hier inzicht in heeft. De orthopedagoog verricht orthopeda gogische diagnostiek, gericht op onderkenning van de individuele vraagstelling. Samen met de pedagogisch begeleiders stelt hij het handelingsplan op voor de cliënt. Hij geeft adviezen over het pedagogische klimaat in de leefgroep en adviseert en begeleidt de pedagogisch begeleiders. Advisering van ouders en verzorgers is een belangrijke taak, alsook de aansturing van de overige behandelaars van het team.Tenslotte levert de orthopedagoog een bijdrage aan het (ortho)pedagogisch beleid van het centrum in Goes en onderhoudt hij relevante net werken in de regio. 10 uur per week (vacaturenummer: 0409.05) De psycholoog coördineert de psychodiagnostiek. Hij verricht psychodiagnostiek en superviseert de uitgevoerde psychodiagnostiek. De psycholoog vertaalt de diagnostische bevindingen naar ouders en externe instanties en rapporteert mondeling en schriftelijk in het multidisciplinaire team over de diagnostische bevindingen, die hij vertaalt naar behandelingsadviezen. De psycholoog onderhoudt relevante contacten, onder andere met regionale diagnostische teams en commissies voor indicatiestelling. Wij zoeken enthousiaste medewerkers die zich willen verdiepen in de vaak moeilijk invoelbare ervaringswereld van jonge en schoolgaande kinderen, die problemen hebben met communicatie. Samenwerking met andere disciplines en met ouders is een belangrijk aspect van het werk. Profiel Een voor de functie relevante afgeronde opleiding Ruime ervaring in het werken met de genoemde doelgroep Een communicatieve, open houding Relativeringsvermogen, objectiviteit en humor Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden, nodig om observatie- en behandelverslagen te schrijven en conclusies te verwoorden in het behandelteam Goede samenwerkingsvaardigheden om in een multidisciplinair behandelingsteam te kunnen werken De vaardigheid om planmatig en handelingsgericht te werken Voldoende kwaliteiten om de betrokken medewerkers en ouders te begeleiden en te adviseren Salaris Alle functies zijn ingedeeld conform de Functiewaardering Gehandicaptenzorg (FWG 3.0). De arbeidsvoor waarden zijn geregeld in de CAO-gehandicaptenzorg. De pensioenregeling van het PGGM is van toepassing. Informatie Voor informatie over deze vacatures kun je op maandag 6 september 2004 van 9.00 - I 1.00 uur contact opnemen met Mirjam Kruijssen (projectleider), telefoon (040) 264 70 21 of op dinsdag 7 september 2004 van 13.00 - 15.00 uur met drs.Aly Miedema (clusterorthopedagoog) op telefoonnummer (040) 264 61 45. Op onze website www.sintmarie.nl kun je algemene informatie over Sint Marie vinden. Sollicitatie Spreekt één van deze functies je aan dan nodigen wij je uit schriftelijk te reageren vóór 15 september 2004 en je brief te richten aan Sint Marie, t.a.v. afdeling Personeel Organisatie, postbus 1447,5602 BK Eindhoven. De selectiegesprekken vinden plaats op 22 en 23 september 2004.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 44