INSCHRIJFAVOND kies je koers! Je horizon verbreden in Zeeland wester Improve your performance Maak van mensenwerk je vak! Hogeschool mfj Zeeland Voltijd en Deeltijd HBO in Terneuzen Start opleidingen: september 2004 DO. 26 AUGUSTUS 2004 VANAF 19.30 UUR Studeren aan de Zeeuwse kust! HOOFD FINANCIËLE ADMINISTRATIE m/v miqmiiki m Ik IHH«LLAND Academy Personeelsconsulent a 1 Opleidingen in Controlling, Bedrijfskunde, Communicatie, Marketing, Management. Een prima opleiding dicht bij huis. Leer mensen om zichzelf te helpen. Schrijf in voor een deeltijd- MBO- of HBO-, of voltijd HBO-opleiding. Sosa: opleidingen in dienstverlening, zorg en welzijn en personeels- en arbeidsmarkt. TP Vlietstraat 11a, Terneuzen (locatie roc westerschelde) Deeltijdopleiding 4 jarig in Terneuzen (be, ce, mer) coördinator: e. Volleman Dagopleiding Propedeuse in terneuzen (BE, CE, MER en IBL-Toerisme) coördinator: E. Volleman Avondopleiding Bachelor of International logistics, contactpersoon: D. van der Steen Voltijd en deeltijd Pabo. coördinator: M. Vader Auto Sturm B.V. is Nissan dealer met vestigingen in Goes en Middelburg. Wij zijn op zoek naar een AUTO STURM Auto Sturm Goes B.V., Amundsenweg 39 4462 GP GOES. Tel.: 0113-60 20 00 Auto Sturm B.V., Noordweg 467 4333 KE MIDDELBURG. Tel.: 0118-61 20 42 www.a utostu rm.n I Wat wordt er van uw verwacht? Als hoofd financiële administratie bent u verantwoor delijk voor gedegen onderhoud en verdere ontwikkeling van de administratie. U levert ongevraagd en desgevraagd tijdig correcte en volledige informatie betreffende de financiële situatie van het autobedrijf. Het spelen van een initiërende rol in de verdere inrichting en uitbouw van het totale management informatiesysteem van het autobedrijf behoort ook tot uw taken. Wat zijn de door u te ontplooien activiteiten? De door u te ontplooien activiteiten zijn onder meer het zorgdragen voor, de verantwoordelijkheid nemen van en het toezien op de uitvoering van de gehele administratie. U motiveert, instrueert en begeleidt daarbij de onder uw leiding vallende medewerkers. Wat zijn de voorwaarden? Voor deze functie zoeken wij een gedreven leidinggevende van ca. 30 jaar met minimaal HBO werk -en denk niveau. U beschikt over relevante administratieve opleiding(en), zoals HEAO of SPD en meer dan gemiddelde affiniteit in automatisering. Kennis van het autobedrijf of ervaring in soortgelijke functies is gewenst. Wij bieden u een uitdagende functie in een zeer gezond bedrijf met daarbij behorende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, één en ander afgestemd op de verantwoordelijkheden van en passend bij de functie. Heeft u interesse in deze functie? Stuur dan uw reactie met cv. binnen één week naar: Auto Sturm B.V. t.a.v, de heer J.C. Sturm Noordweg 467, 4333 KE MIDDELBURG Telefoon: 0118-61 20 42, Fax: 0118-62 43 40 email: hans@autosturm.nl Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. HOOFD FINANCIËLE ADMINISTRATIE SHI FrT_expectations Master of Financial Control (2,5 jaar) Alkmaar, Den Haag, Rotterdam Start september/oktober 2004. Post-hbo Financial Controller® (ruim 2 jaar) Alkmaar, Den Haag, Rotterdam. Start september/oktober 2004. Assistent Controller (1 jaar) Alkmaar, Breda, Den Haag, Rotterdam. Start september/oktober 2004. Post-hbo Bedrijfskunde (2 jaar) Alkmaar, Rotterdam. Start september/oktober 2004. Post-hbo Business Performance Management (2 maanden) Alkmaar, Rotterdam. Start januari/februari 2005. Post-hbo Export Marketing Management® (1 jaar) Alkmaar, Rotterdam. Start oktober 2004. Post-hbo Financieel Planner (1 jaar) Alkmaar, Diemen, Rotterdam. Start oktober 2004. Post-hbo Businessparkmanagement (1 jaar) Utrecht. Start november 2004. Makelaardij o.z. (2 jaar) Rotterdam. Start september 2004. Middle- en Voortgezet Management Alkmaar, Rotterdam Start september/oktober 2004. NIMA Marketing A en B NIMA Sales A en B NIMA Communicatie A NIMA Interne en Concerncommunicatie B NIMA Marketingcommunicatie B Alkmaar, Diemen, Rotterdam. Start september/oktober 2004. Speciale informatieavonden: Ga naar www.inhollandacademy.nl en klik op voorlichting. Belangstelling? Voor meer informatie en het aanvragen van een brochure: Bel 0900-1NHOLLAND (kies optie 2, INHOLLAND Academy) E-mail: Academy@INHOLLAND.nl www.inhollandacademy.nl A - Stichting TOTAL PENSIOENFONDS NEDERLAND De raffinaderij en de verkooporganisatie van TOTAL in Nederland hebben de pensioenen van hun medewerkers ondergebracht bij de Stichting Total Pensioenfonds Nederland, Het pensioenfonds heeft een verzekerdenbestand van 969 verzekerden, waaronder530 actieve deelnemers. Het belegd vermogen bedraagt circa 150 miljoen Euro. De uitvoeringsorganisatie - het pensioenbureau - is ondergebracht in het kantoor van de TOTAL raffinaderij in Vlissingen-Oost. In verband met aankomende pensionering van de huidige functionaris, zijn wij op zoek naar een fulltime Administrateur (m/v) De functie: Binnen het kleine team van medewerkers die het pensioenbureau bemensen komt de Administrateur met praktisch alle uitvoeringstaken in aanraking. De specifieke verantwoordelijkheidsgebieden van de Administrateur concentreren zich echter vooral op het administratieve vlak, met name de financiële-; beleggings; deelnemers- en kantoor administratie. Veelvuldige contacten met deelnemers, aangesloten ondernemingen, toezichthouders, banken en (semi)-overheidsinstanties maken deel uit van de werkzaamheden. De functie omvat verder zeer uiteenlopende taken en verantwoordelijkheden, van bijvoor beeld de zorg voor de liquiditeitspositie van het fonds, tot het notuleren van bestuursver gaderingen. De Administrateur rapporteert aan het hoofd pensioenbureau maar werkt in hoge zelfstandig. Wii zoeken: Een kandidaat met een economische/administratieve opleiding op MBO+ of HBO-niveau die reeds enkele jaren relevante ervaring meebrengt en die bereid is zich verder le bekwamen in de zo specifieke pensioenmaterie. De kandidaat dient over goede communicatieve vaardigheden te beschikken; zeer accuraat kunnen werken en zich flexibel kunnen bewegen in een klein team. Voor deze kaderfunctie geldt een passend beloningsniveau. Vragen Reacties: Voor vragen over de vacature kunt op maandag t/m donderdag tijdens kantooruren terecff bij de heer G. Dijselijnck, hoofd pensioenbureau, tel. 0113-619225. U kunt 'reageren door uw schriftelijke sollicitatie, uiterlijk voor 1 september aanstaande,loe te zenden aan de Stichting Total Pensioenfonds Nederland, Postbus 210, 438) AE VLISSINGEN. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld |n Zuid-Holland en Zeeland en W-Brabant biedt Zuidwester aan mensen met een verstandelijke handicap een netwerk van voorzieningen. De individuele vraag van de cliënt vormt hierbij het uitgangspunt. Dit vraagt.om professionele medewerkers die voortdurend meedenken en mee veranderen. Werken binnen Zuidwester betekent werken met een doel. Maar ook de mogelijkheid om jezelf, bijvoorbeeld door middel van interne opleidingen, verder te ontwikkelen. Daarnaast biedt Zuidwester een eigentijds pakket aanvullende arbeidsvoorwaarden. Je sollicitatie kun je binnen 10 dagen sturen naar Zuidwester, t.a.v. de sector P&O postbus 16, 3240. AA Middeiharnis. Telefoon 0187 898888. toestel 8785/8786 Het salaris en overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Gehandicaptenzorg IMIWI (H *4 "^'^Organisatie voor zorg en dienstverlening Zuidwester beheert voorzieningen in Brielle, Goes, Hellevoetsluis, Middeiharnis, Oud Beijerland, Oude Tonge, Spijkenisse en W-Brabant Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Binnen Zuidwester zijn we voor de afdeling P en O op zoek naar kandidaten voor de functie van Fulltime functie 32-36 uur Vooralsnog tijdelijk t/m december 2007 De functie Als personeelsconsulent is het je belangrijkste taak om het management en leidinggevenden te informeren, te adviseren en te ondersteunen bij de uitvoering van het personeelsbeleid binnen hun regio/afdeling. Minstens zo belangrijk is het ontwikkelen, implementeren, onderhouden en controllen van het totale personeelsbeleid binnen Zuidwester. Bijvoorbeeld door deelname aan project- en werkgroepen, maar ook door het vertalen van signalen/opmerkingen uit de praktijk in voorstellen tot (aanpassingen van het) beleid. Daarnaast ben je vraagbaak voor medewerkers bijvoorbeeld op het gebied van arbeidsvoorwaarden, arbeidsomstandigheden, loopbaanbegeleiding etc. De kandidaat Als je een relevante opleiding op HBO niveau hebt afgerond, b.v. HBO-PA dan beschik je over een prima theoretische basis. Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met werkzaamheden op het gebied van personeelsmanagement, je kunt goed met mensen omgaan maar hebt ook oog voor het zakelijke aspect. Vanzelfsprekend beschik je over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en heb je ervaring met adviesprocessen. Je bent accuraat, komt afspraken na en kan zowel zelfstandig als in teamverband functioneren. Humor, relativeringsvermogen, onder tijdsdruk kunnen werken en flexibiliteit in je handelen zijn belangrijke eigenschappen om in deze functie succesvol te zijn. Omdat je regelmatig zult reizen is een rijbewijs noodzakelijk. Informatie Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met de heer Piet Knöps, senior personeelsconsulent, telefoon 0187-898781. Een informatiepakket is op verzoek verkrijgbaar bij de afdeling Personeel en Organisatie (p&o@zuidwester.org). Is succes .een keuze?.. Start nu voor een volgende stap in uw professionele en persoonlijke ontwikkeling met de hoogwaardige en praktijkgerichte modulaire deeltijdopleiding Hbo-bachelor SPD-Bedrijfsadministratie Informatiebijeenkomst: Dinsdag 31 augustus 2004 van 18.30-20.00 uur in het gebouw van het Zoomvliet College, Knipplein 11 in Roosendaal Kijk voor meer informatie op www.fontys.nl/bedrijfshogeschool of bel: 0877 876 622. Fontys antwoordt. the learning communi? SFontys Opleiding CB-belastingconsulent en CB-belastingadviseur Sleutel tot fiscaal adviseren. Bel voor meer informatie met het College Belastingadviseurs, (0345) 54 70 30 of kijk op www.collegebelastingadviseurs.nl Stuur mij de brochure CB-opleidingen mevrouw/de heer telefoon overdag Bon in envelop (zonder postzegel) zenden College Belastingadviseurs/ Bureau Opleidingen. Antwoordnummer 2042. 4100 VB Culeraö Of fax (0345) 54 70 31-

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 24