INSCHRIJFAVOND
kies je koers!
Je horizon verbreden in Zeeland
wester
Improve your performance
Maak van mensenwerk je vak!
Hogeschool mfj Zeeland
Voltijd en Deeltijd HBO
in Terneuzen
Start opleidingen:
september 2004
DO. 26 AUGUSTUS 2004 VANAF 19.30 UUR
Studeren aan de Zeeuwse kust!
HOOFD FINANCIËLE
ADMINISTRATIE m/v
miqmiiki m
Ik
IHH«LLAND Academy
Personeelsconsulent
a
1
Opleidingen in Controlling, Bedrijfskunde, Communicatie,
Marketing, Management.
Een prima opleiding dicht bij huis.
Leer mensen om zichzelf te helpen.
Schrijf in voor een deeltijd- MBO-
of HBO-, of voltijd HBO-opleiding.
Sosa: opleidingen in dienstverlening, zorg en
welzijn en personeels- en arbeidsmarkt.
TP
Vlietstraat 11a, Terneuzen (locatie roc westerschelde)
Deeltijdopleiding 4 jarig in Terneuzen (be, ce, mer) coördinator: e. Volleman
Dagopleiding Propedeuse in terneuzen (BE, CE, MER en IBL-Toerisme) coördinator: E. Volleman
Avondopleiding Bachelor of International logistics, contactpersoon: D. van der Steen
Voltijd en deeltijd Pabo. coördinator: M. Vader
Auto Sturm B.V. is
Nissan dealer met vestigingen
in Goes en Middelburg.
Wij zijn op zoek naar een
AUTO STURM
Auto Sturm Goes B.V., Amundsenweg 39
4462 GP GOES. Tel.: 0113-60 20 00
Auto Sturm B.V., Noordweg 467
4333 KE MIDDELBURG. Tel.: 0118-61 20 42
www.a utostu rm.n I
Wat wordt er van uw verwacht? Als hoofd financiële administratie bent u verantwoor
delijk voor gedegen onderhoud en verdere ontwikkeling van de administratie. U levert
ongevraagd en desgevraagd tijdig correcte en volledige informatie betreffende de
financiële situatie van het autobedrijf.
Het spelen van een initiërende rol in de verdere inrichting en uitbouw van het totale
management informatiesysteem van het autobedrijf behoort ook tot uw taken.
Wat zijn de door u te ontplooien activiteiten? De door u te ontplooien activiteiten
zijn onder meer het zorgdragen voor, de verantwoordelijkheid nemen van en het toezien
op de uitvoering van de gehele administratie. U motiveert, instrueert en begeleidt
daarbij de onder uw leiding vallende medewerkers.
Wat zijn de voorwaarden? Voor deze functie zoeken wij een gedreven
leidinggevende van ca. 30 jaar met minimaal HBO werk -en denk
niveau. U beschikt over relevante administratieve opleiding(en), zoals
HEAO of SPD en meer dan gemiddelde affiniteit in automatisering.
Kennis van het autobedrijf of ervaring in soortgelijke functies is
gewenst.
Wij bieden u een uitdagende functie in een zeer gezond bedrijf met
daarbij behorende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden,
één en ander afgestemd op de verantwoordelijkheden van en
passend bij de functie.
Heeft u interesse in deze functie?
Stuur dan uw reactie met cv. binnen één week naar:
Auto Sturm B.V.
t.a.v, de heer J.C. Sturm
Noordweg 467, 4333 KE MIDDELBURG
Telefoon: 0118-61 20 42, Fax: 0118-62 43 40
email: hans@autosturm.nl
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
HOOFD
FINANCIËLE
ADMINISTRATIE
SHI FrT_expectations
Master of Financial Control (2,5 jaar)
Alkmaar, Den Haag, Rotterdam
Start september/oktober 2004.
Post-hbo Financial Controller®
(ruim 2 jaar)
Alkmaar, Den Haag, Rotterdam.
Start september/oktober 2004.
Assistent Controller (1 jaar)
Alkmaar, Breda, Den Haag, Rotterdam.
Start september/oktober 2004.
Post-hbo Bedrijfskunde (2 jaar)
Alkmaar, Rotterdam.
Start september/oktober 2004.
Post-hbo Business Performance
Management (2 maanden)
Alkmaar, Rotterdam.
Start januari/februari 2005.
Post-hbo Export Marketing
Management® (1 jaar)
Alkmaar, Rotterdam.
Start oktober 2004.
Post-hbo Financieel Planner (1 jaar)
Alkmaar, Diemen, Rotterdam.
Start oktober 2004.
Post-hbo Businessparkmanagement
(1 jaar) Utrecht.
Start november 2004.
Makelaardij o.z. (2 jaar)
Rotterdam. Start september 2004.
Middle- en Voortgezet Management
Alkmaar, Rotterdam
Start september/oktober 2004.
NIMA Marketing A en B
NIMA Sales A en B
NIMA Communicatie A
NIMA Interne en Concerncommunicatie B
NIMA Marketingcommunicatie B
Alkmaar, Diemen, Rotterdam.
Start september/oktober 2004.
Speciale informatieavonden:
Ga naar www.inhollandacademy.nl en
klik op voorlichting.
Belangstelling?
Voor meer informatie en het aanvragen van een brochure:
Bel 0900-1NHOLLAND (kies optie 2, INHOLLAND Academy)
E-mail: Academy@INHOLLAND.nl
www.inhollandacademy.nl
A - Stichting
TOTAL PENSIOENFONDS NEDERLAND
De raffinaderij en de verkooporganisatie van TOTAL in Nederland hebben de pensioenen
van hun medewerkers ondergebracht bij de Stichting Total Pensioenfonds Nederland,
Het pensioenfonds heeft een verzekerdenbestand van 969 verzekerden, waaronder530
actieve deelnemers. Het belegd vermogen bedraagt circa 150 miljoen Euro.
De uitvoeringsorganisatie - het pensioenbureau - is ondergebracht in het kantoor van de
TOTAL raffinaderij in Vlissingen-Oost.
In verband met aankomende pensionering van de huidige functionaris, zijn wij op zoek
naar een fulltime
Administrateur (m/v)
De functie:
Binnen het kleine team van medewerkers die het pensioenbureau bemensen komt de
Administrateur met praktisch alle uitvoeringstaken in aanraking. De specifieke
verantwoordelijkheidsgebieden van de Administrateur concentreren zich echter vooral op
het administratieve vlak, met name de financiële-; beleggings; deelnemers- en kantoor
administratie.
Veelvuldige contacten met deelnemers, aangesloten ondernemingen, toezichthouders,
banken en (semi)-overheidsinstanties maken deel uit van de werkzaamheden.
De functie omvat verder zeer uiteenlopende taken en verantwoordelijkheden, van bijvoor
beeld de zorg voor de liquiditeitspositie van het fonds, tot het notuleren van bestuursver
gaderingen.
De Administrateur rapporteert aan het hoofd pensioenbureau maar werkt in hoge
zelfstandig.
Wii zoeken:
Een kandidaat met een economische/administratieve opleiding op MBO+ of HBO-niveau
die reeds enkele jaren relevante ervaring meebrengt en die bereid is zich verder le
bekwamen in de zo specifieke pensioenmaterie.
De kandidaat dient over goede communicatieve vaardigheden te beschikken; zeer
accuraat kunnen werken en zich flexibel kunnen bewegen in een klein team.
Voor deze kaderfunctie geldt een passend beloningsniveau.
Vragen Reacties:
Voor vragen over de vacature kunt op maandag t/m donderdag tijdens kantooruren terecff
bij de heer G. Dijselijnck, hoofd pensioenbureau, tel. 0113-619225.
U kunt 'reageren door uw schriftelijke sollicitatie, uiterlijk voor 1 september aanstaande,loe
te zenden aan de Stichting Total Pensioenfonds Nederland, Postbus 210, 438)
AE VLISSINGEN.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
|n Zuid-Holland en Zeeland en
W-Brabant biedt Zuidwester aan
mensen met een
verstandelijke handicap een netwerk
van voorzieningen. De individuele
vraag van de cliënt vormt hierbij het
uitgangspunt.
Dit vraagt.om professionele
medewerkers die voortdurend
meedenken en mee veranderen.
Werken binnen Zuidwester betekent
werken met een doel. Maar ook de
mogelijkheid om jezelf, bijvoorbeeld
door middel van interne opleidingen,
verder te ontwikkelen. Daarnaast
biedt Zuidwester een eigentijds
pakket aanvullende
arbeidsvoorwaarden.
Je sollicitatie kun je binnen
10 dagen sturen naar
Zuidwester, t.a.v. de sector P&O
postbus 16,
3240. AA Middeiharnis.
Telefoon 0187 898888.
toestel 8785/8786
Het salaris en overige
arbeidsvoorwaarden zijn conform
de CAO Gehandicaptenzorg
IMIWI (H
*4
"^'^Organisatie voor zorg en dienstverlening
Zuidwester beheert voorzieningen in
Brielle, Goes, Hellevoetsluis,
Middeiharnis, Oud Beijerland,
Oude Tonge, Spijkenisse
en W-Brabant
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Binnen Zuidwester zijn we voor de afdeling P en O op zoek naar
kandidaten voor de functie van
Fulltime functie 32-36 uur
Vooralsnog tijdelijk t/m december 2007
De functie
Als personeelsconsulent is het je belangrijkste taak om het management
en leidinggevenden te informeren, te adviseren en te ondersteunen bij
de uitvoering van het personeelsbeleid binnen hun regio/afdeling.
Minstens zo belangrijk is het ontwikkelen, implementeren, onderhouden
en controllen van het totale personeelsbeleid binnen Zuidwester.
Bijvoorbeeld door deelname aan project- en werkgroepen, maar ook
door het vertalen van signalen/opmerkingen uit de praktijk in voorstellen
tot (aanpassingen van het) beleid.
Daarnaast ben je vraagbaak voor medewerkers bijvoorbeeld op het
gebied van arbeidsvoorwaarden, arbeidsomstandigheden,
loopbaanbegeleiding etc.
De kandidaat
Als je een relevante opleiding op HBO niveau hebt afgerond, b.v.
HBO-PA dan beschik je over een prima theoretische basis. Je hebt
minimaal 5 jaar ervaring met werkzaamheden op het gebied van
personeelsmanagement, je kunt goed met mensen omgaan maar hebt
ook oog voor het zakelijke aspect.
Vanzelfsprekend beschik je over een goede mondelinge en schriftelijke
uitdrukkingsvaardigheid en heb je ervaring met adviesprocessen.
Je bent accuraat, komt afspraken na en kan zowel zelfstandig als
in teamverband functioneren. Humor, relativeringsvermogen, onder
tijdsdruk kunnen werken en flexibiliteit in je handelen zijn belangrijke
eigenschappen om in deze functie succesvol te zijn.
Omdat je regelmatig zult reizen is een rijbewijs noodzakelijk.
Informatie
Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met de
heer Piet Knöps, senior personeelsconsulent, telefoon 0187-898781.
Een informatiepakket is op verzoek verkrijgbaar bij de afdeling
Personeel en Organisatie (p&o@zuidwester.org).
Is
succes
.een keuze?..
Start nu voor een volgende stap in uw professionele
en persoonlijke ontwikkeling met de hoogwaardige
en praktijkgerichte modulaire deeltijdopleiding
Hbo-bachelor
SPD-Bedrijfsadministratie
Informatiebijeenkomst:
Dinsdag 31 augustus 2004 van 18.30-20.00 uur
in het gebouw van het Zoomvliet College,
Knipplein 11 in Roosendaal
Kijk voor meer informatie op
www.fontys.nl/bedrijfshogeschool
of bel: 0877 876 622.
Fontys antwoordt.
the learning communi?
SFontys
Opleiding CB-belastingconsulent en CB-belastingadviseur
Sleutel tot fiscaal adviseren.
Bel voor meer informatie met het College Belastingadviseurs,
(0345) 54 70 30 of kijk op www.collegebelastingadviseurs.nl
Stuur mij de brochure CB-opleidingen
mevrouw/de heer
telefoon overdag
Bon in envelop (zonder postzegel) zenden
College Belastingadviseurs/
Bureau Opleidingen.
Antwoordnummer 2042. 4100 VB Culeraö
Of fax (0345) 54 70 31-