Grote
teleur
stelling?
bedhart
Bij ons sta je niet stil
MANPOWER
PZC
W6
Profielmanager
Medewerker Compensation Benefits
Werken bij Emergis!
Medewerker personeelszaken m/v
Emergis
NeHaLèlsiNia
Frans
Engels
ca. 12 uur
ca. 15 uur
ca. 17 uur
ca. 6 uur
Frans
Duits
Maak er een Kleintje van.
E
ROOMPOT VAKANTIES
www.roompot.nl
Manager Logistiek en Inkoop m/v
Vakantiekrachten
Glazenwassers
BD(
zaterdag 3 juli 2004
DELTA is een multi utility
bedrijf, dat een breed
pakket van diensten en
producten levert.
Gas, water, elektriciteit,
milieudiensten, radio en
televisie signalen en
internet via de kabel zijn
de belangrijkste.
Onze focus ligt op de
bedrijven en inwoners van
Zeeland, maar we zijn ook
buiten onze provincie actief.
Naast de energieproductie verzorgt de divisie Energy de
in- en verkoop van gas en elektriciteit voor zakelijke klanten.
Binnen de divisie Energy in Middelburg wordt een nieuw
profielmanagementsysteem (PMS) ingevoerd. Met dit systeem
wordt vastgelegd en gevolgd wat het "profiel" is van het verbruik
(elektriciteit en gas) van klanten. Dit stelt DELTA in staat om:
- Zijn positie voor de korte en lange termijn steeds nauwkeurig
te bepalen.
- Potentiële klanten snel en nauwkeurig te prijzen.
- In het kader van contractbeheer het werkelijke afname-
patroon van klanten te vergelijken met het verwachte
afnamepatroon zodat significante afwijkingen tijdig
gesignaleerd worden.
- Klantprofielen te beheren.
In verband met de invoering van dit nieuwe systeem zijn wij
voor de afdeling Backoffice Sales op zoek naar een fulltime
Profielmanager. Je bent operationeel beheerder van het PMS
en voert een aantal backoffice (sales) taken uit.
Kerntaken
In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- Verder ontwikkelen van het gebruik van het PMS binnen de divisie
Energy.
- Ondersteunen en instrueren gebruikers.
- Monitoren van profielen van klanten, het signaleren van significante
afwijkingen tussen realisatie en prognose en het nemen van actie
hierop.
- Doorzetten van alle prijsaanvragen voor grootzakelijke klanten naar
de Trade-afdeling.
- Verzorgen van de juiste input betreffende de verkopen elektriciteit en
gas ten behoeve van de salesforecast.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je:
- Een afgronde hbo-opleiding of gelijkwaardig werk- en denkniveau,
bij voorkeur bedrijfseconomische/bedrijfskundige richting.
- Enkele jaren werkervaring in een commerciële omgeving.
- Aantoonbare affiniteit met geautomatiseerde systemen.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Accuratesse en doortastendheid.
- Klantgerichtheid, resultaatgerichtheid en initiatief.
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend
en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daar tegenover:
- Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met
een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt
gewerkt.
- Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd
op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven.
- Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training.
- Een maximum salaris van 3.235,- bruto per maand.
Informatie
Wil je meer informatie over de functie dan kun je contact opnemen
met Simon Minderhoud, manager Backoffice Sales, telefoonnummer
(0118) 88 22 31.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan je sollicitatie,
voorzien van een CV binnen twee weken aan het secretariaat van
de afdeling Personeel Organisatie. Wij geven de voorkeur aan
solliciteren per e-mail.
Acquisitie naar aanleiding van
deze advertentie wordt niet op
prijsgesteld.
DELTA kent een divisiestructuur. De faciliterende stafafdelingen
bieden ondersteuning vanuit een centrale positie. De afdeling
Human Resource Management (HRM) vervult een essentiële
rol in het vormgeven aan en het begeleiden van interne
veranderingen. De afdeling Compensation 8c Benefits maakt
onderdeel uit van HRM. Binnen deze afdeling, met standplaats
Middelburg, bestaat de vacature voor een fulltime Medewerker
Compensation 8t Benefits.
Kerntaken
In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- Adviseren en implementeren van regelgeving op het gebied van de
fiscale en sociale wetgeving en anticiperen op nieuwe ontwikkelingen.
- Vertalen van in- en externe ontwikkelingen op sociaal en fiscaal
gebied naar de bedrijfs-CAO en de bedrijfseigen regelingen. Tevens
ben je verantwoordelijk voor de interne communicatie en het
verstrekken van informatie.
- Uitvoeren van en adviseren over de 'keuzeregeling
arbeidsvoorwaarden'.
Op termijn zul je ook belast worden met het functiewaarderingstraject.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten we datje:
- Een afgeronde relevante hbo-opleiding (bijvoorbeeld heao
Management, Economie, Recht hbo Personeel en Arbeid).
- Ervaring op het gebied van sociale en fiscale wetgeving.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, initiatief, hands-on instelling.
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend
en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daar tegenover:
- Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met
een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt
gewerkt.
- Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd
op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven.
- Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training.
- Een maximum salaris van 3.235,- bruto per maand.
Informatie
Wil je meer informatie over de functie dan kun je contact opnemen
met Lars Strijdonk, manager Compensation Benefits, telefoonnummer
(0118) 88 23 25.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan je sollicitatie,
voorzien van een CV binnen twee weken aan het secretariaat van
de afdeling Personeel Organisatie. Wij geven de voorkeur aan
solliciteren per e-mail.
DELTA N.V. Postbus 50A8 A330 KA Middelburg
T: (0118) 882000 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl
28-36 uur p.w./vac. nr. 2004.68
Emergis, één van de grootste werkgevers van Zeeland is altijd in
ontwikkeling. Bij Emergis behandelen, verzorgen of begeleiden we
dagelijks met meer dan i.ooo collega's de 6.000 cliënten. Cliënten
die hulp nodig hebben op het gebied van geestelijke gezondheids
zorg. Dit doen we vanuit meer dan 30 locaties in Zeeland. Door de
ruime mogelijkheden voor zelfontwikkeling en de goede arbeids
voorwaarden geeft u zelf invulling aan uw eigen toekomst.
Dienst Personeel Opleiding Binnen de dienst (19 medewerkers)
werken naast het hoofd van de dienst en de afdelingssecretaresse, vier
personeelsadviseurs, vijf medewerkers P&O, een opleidingsadviseur,
praktijkbegeleiders, medewerkers opleidingen en een arbo- en milieu
coördinator. Iedere medewerker is werkzaam voor één of meer sectoren
en/of diensten. De dienst is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en
implementeren van het HRM-beleid binnen Emergis.
De uitdaging U ondersteunt de personeelsadviseur en u voert zelf
standig specifieke HRM-taken uit, zoals het regelen van werving- en
selectieprocedures, het opstellen en bewaken van contracten en het
administratief verwerken van gegevens met behulp van het personeels
informatiesysteem Beaufort. Daarnaast verwerkt u de aanvragen van
medewerkers voor het meerkeuzesysteem en de gegevens ten behoeve
van de verzuimadministratie en verzorgt u zelfstandig correspondentie
en archivering. Ook de secretariële ondersteuning van de arbo- en
milieucoördinator (4-8 uur p.w.) is in uw takenpakket opgenomen. De
medewerkers personeelszaken hebben ieder hun eigen sectoren/of
dienst, maar werken in nauw teamverband met elkaar samen en kunnen
elkaar bij afwezigheid volledig vervangen. Het gaat om een functie met
veel persoonlijke en telefonische contacten die is ontstaan als gevolg
van interne doorstroming.
De inbreng Een afgeronde beroepsopleiding in het vakgebied zoals
Mbo AP/PB, Mbo Arbeidsvoorziening en personeelswerk, Mbo Sociale
zekerheid of Schoevers directiesecretaresseopleiding en meerdere jaren
ervaring in een vergelijkbare functie. Ervaring met MS Office en met
een personeelsinformatiesysteem als Beaufort is een must. U bent een
stressbestendige teamspeler met goede contactuele vaardigheden
(zowel persoonlijk als telefonisch) en kunt goed planmatig werken.
Zelfstandigheid, nauwkeurigheid, representativiteit en klantgerichtheid
zijn kenmerken die uitstekend bij u passen.
Ons aanbod Salarisschaal 40 1.561 - 2.425) en goede primaire en
secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO CGZ). Daarnaast heeft Emergis
een ruim pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een PC-
privéproject, een fietsproject, een cafetariasysteem voor zaken als
verlofsparen e.d. en uitgebreide scholingsmogelijkheden.
Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel de heer Frans Willemen,
wnd. hoofd/personeelsadviseur, mevrouw Marianne de Jager, personeels
adviseur of mevrouw Rianne Kool (di/wo/do), medewerker personeels
zaken (resp. 0113 267214/267213/267209).
Uw reactie Uw sollicitatie per brief of e-mail, onder vermelding van het
vacaturenummer, kunt u vóór 12 juli a.s. richten aan Emergis,
Personeel en Opleiding, Postbus 253, 4460 AR Goes. Het e-mailadres is:
personeel@emergis.nl.
De sollicitatiegesprekken zijn gepland op woensdag 14 juli a.s.
Kijk ook eens op onze website: www.emergis.nl
Salaris is bruto per maand op fulltime basis, volgens FWG 3.0.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs
gesteld.
zoekt per 1 augustus 2004 docenten voor de volgende vacatures:
Op onze locatie havo/vwo:
Informatie over deze vacatures kunt u krijgen bij
mw. Wagensveld-Heeren, locatiedirecteur havo/vwó, tel:0118-656265
of via e-mail: mwagens@nehalennia.nl
HAVO, ATHENEUM
en GYMNASIUM
locatie Breeweg 71E
Middelburg
LWOO en VMBO
locatie Kruisweg 2
Middelburg
Op onze locatie vmbo:
vacature Duits ter vervanging van ouderschapsverlof)
Informatie over deze vacatures kunt u krijgen bij
dhr. P.K. de Kreij, locatiedirecteur vmbo, tel. 0118-655755
of via e-mail: pkreij@nehalennia.nl
Het is mogelijk om bovenstaande vacatures te combineren. Het betreft
functies met maximum schaal LB.
Uw sollicitatie kunt u tot uiterlijk maandag 12 juli per post of per e-mail
richten aan de school t.a.v. de rector, dhr. R. Haks.
Postbus 83, 4330 AB Middelburg
tel.: 0118-655 755; fax: 0118-655 757;
e-mail: info@nehalennia.nl; www.nehalennia.nl
Nehalennia is een brede
scholengemeenschap,
gehuisvest op twee locaties
in Middelburg, de hoofdstad
van de aantrekkelijke jl
provincie Zeeland. U
Nehalennia is een openbars
schooldie de leerling 1
centraal stelt en er naar
streeft de voorwaarden fe
scheppen, waaronder leerA
Zingen zich optimaal kunnen
ontwikkelen. Dat betekent\
stimulerend en uitdagends
onderwijs aanbieden in een
omgeving waar leerlingen
zich thuis voelen, waar het:
veilig en overzichtelijk is ad
waar leerlingen zich j
gewaardeerd voelen. I
Uw miskoop op internet én in de krant
-iZ
i.—
03
in
0)1
_QJ
Met spoed
gezocht!
Heftruckchauffeur/
Reachtruckchauffeur M/V
Voor logistieke Centra in de omgeving van Bergen op
Zoom en Roosendaal zoeken we enthousiaste Heftruck-
en Reachtruckchauffeurs.
Wat vraagt Manpower?
Je hebt de benodigde certificaten en bent bereid om in
2- en 3-ploegendienst te werken.
Wat biedt Manpower?
We bieden een baan in een prima logistieke omgeving
met uitzicht op dienstverband voor een langere tijd.
Interesse?
Neem contact op met Manpower, Grote Markt 14, Goes,
tel.: (0113) 32 35 22, e-mail: goes.163@manpower.ni.
Kijk voor meer vacatures op www.manpower.nl.
your work, our job.
Zwemschool Domburg in Domburg, onderdeel
van Roompot Vakantiepark (Buiten)Hof Domburg,
zoekt per direct een:
ZWEAAINSTRUCTEUR AA/V
Deze functie kan uitstekend gecombineerd worden
met de functie 'toezichthouden' in het subtropisch
zwemparadijs of met horecawerkzaamheden
om tot een 38-urige werkweek te komen.
Wat vragen wij?
enthousiasme, flexibiliteit, zelfstandigheid
verantwoordelijkheidsgevoel
in het bezit van een geldig E.H.B.O. diploma
bij voorkeur een CIOS- of ALO-diploma
Interesse?
Stuur je brief met c.v. naar:
Zwemschool Domburg
t.a.v. Robert-Jan Provoost
Schelpweg 7
4357 RD Domburg
Meer info? Bel 0118 - 588211/06 - 51394811
of mail naar. provoost.r-j@hofdomburg.nl
Nijverheidsweg 6
4695 RC Sint-Maartensdijk
Postbus 13
4695 ZG Sint-Maartensdijk
Goedhart Cooling Equipment B.V.
Is wereldwijd leidend in het leveren van maatwerk in luchtkoelers en luchtgekoelde conI
densors hoofdzakelijk voor de industriële koel- en vriestechniek. Hel bedrijf maakt ciecl
uit van het Duitse GEA concern. Onze fabrieken in Sint Maartensdijk en Tsjechië produ
ceren voor een breed scala van industriële en semi-industriële toepassingen.
Eigen verkoopteams ondersteunen onze afnemers in de Benelux, Grool-Brittanië, t
Duitsland, Tsjechië en Spanje.
Goedhart maakt al geruime tijd een sterke groei door en is wegens interne verschuivingen
per direct op zoek naar een:
Functie inhoud:
- U geeft leiding aan de afdelingen Inkoop, Magazijn en Expeditie.
- U bewaakt de voortgang van de projecten in overleg met de klant en de afdelingen 1
Verkoop, Engineering en Productie.
- U bent verantwoordelijk voor de intercompany logistieke transacties.
- U rapporteert aan de Directeur Productie Logistiek.
Profiel:
- U heeft een dynamische werkhouding in combinatie met organiserend vermogen.
- U bent een communicatief vaardige teamspeler met leidinggevende capaciteiten. I
- U bent gespreksvaardig in de moderne talen, met name Engels en Duits.
- Vanzelfsprekend kunt u goed overweg met de computer.
- U heeft een opleiding op HBO niveau met een logistieke achtergrond, Nevi I en II
strekt tot aanbeveling.
- U bent bereid tot het volgen van interne en externe opleidingen.
Het betreft een dienstverband op full-time basis.
De juiste kandidaat bieden wij naast een prima salaris, een uitstekend pakket sécundairc
arbeidsvoorwaarden
Hebben wij uw interesse gewekt, richt dan uw schriftelijke sollicitatie aan:
Goedhart Cooling Equipment B V,
t.a.v. dhr. M. Smits
Postbus 13,
4695 ZG Sint Maartensdijk
Voor eventuele informatie, betreffende de functie, kunt u telefonisch contact opnemen met Ai
heer M. Smits, die tijdens kantooruren bereikbaar is onder telefoonnummer 0166-665665
De sollicitatiegesprekken zullen in de 2e helft van augustus plaatsvinden.
Kom jij ons team versterken?
Wij zoeken op korte termijn enthousiaste:
In de regio: Schouwen-Zierikzee
Wil je in aanmerking komen voor deze job, bel dan naar
BDG 0111 - 45 05 80 of 06- 30 29 60 58 en vraag naar
Bianca Kuiters
Bezit van eigen vervoer is een pre
BDG Zuidwest Nederland BV
Varremarkt 11
4301 ER Zierikzee
T. 0111-45 05 80
F. 0111-45 05 81
E. info@briljantgroep.nl
Facilitaire Diensten I
www.briljantgroep.nl