Grote teleur stelling? bedhart Bij ons sta je niet stil MANPOWER PZC W6 Profielmanager Medewerker Compensation Benefits Werken bij Emergis! Medewerker personeelszaken m/v Emergis NeHaLèlsiNia Frans Engels ca. 12 uur ca. 15 uur ca. 17 uur ca. 6 uur Frans Duits Maak er een Kleintje van. E ROOMPOT VAKANTIES www.roompot.nl Manager Logistiek en Inkoop m/v Vakantiekrachten Glazenwassers BD( zaterdag 3 juli 2004 DELTA is een multi utility bedrijf, dat een breed pakket van diensten en producten levert. Gas, water, elektriciteit, milieudiensten, radio en televisie signalen en internet via de kabel zijn de belangrijkste. Onze focus ligt op de bedrijven en inwoners van Zeeland, maar we zijn ook buiten onze provincie actief. Naast de energieproductie verzorgt de divisie Energy de in- en verkoop van gas en elektriciteit voor zakelijke klanten. Binnen de divisie Energy in Middelburg wordt een nieuw profielmanagementsysteem (PMS) ingevoerd. Met dit systeem wordt vastgelegd en gevolgd wat het "profiel" is van het verbruik (elektriciteit en gas) van klanten. Dit stelt DELTA in staat om: - Zijn positie voor de korte en lange termijn steeds nauwkeurig te bepalen. - Potentiële klanten snel en nauwkeurig te prijzen. - In het kader van contractbeheer het werkelijke afname- patroon van klanten te vergelijken met het verwachte afnamepatroon zodat significante afwijkingen tijdig gesignaleerd worden. - Klantprofielen te beheren. In verband met de invoering van dit nieuwe systeem zijn wij voor de afdeling Backoffice Sales op zoek naar een fulltime Profielmanager. Je bent operationeel beheerder van het PMS en voert een aantal backoffice (sales) taken uit. Kerntaken In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden: - Verder ontwikkelen van het gebruik van het PMS binnen de divisie Energy. - Ondersteunen en instrueren gebruikers. - Monitoren van profielen van klanten, het signaleren van significante afwijkingen tussen realisatie en prognose en het nemen van actie hierop. - Doorzetten van alle prijsaanvragen voor grootzakelijke klanten naar de Trade-afdeling. - Verzorgen van de juiste input betreffende de verkopen elektriciteit en gas ten behoeve van de salesforecast. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je: - Een afgronde hbo-opleiding of gelijkwaardig werk- en denkniveau, bij voorkeur bedrijfseconomische/bedrijfskundige richting. - Enkele jaren werkervaring in een commerciële omgeving. - Aantoonbare affiniteit met geautomatiseerde systemen. - Uitstekende communicatieve vaardigheden. - Accuratesse en doortastendheid. - Klantgerichtheid, resultaatgerichtheid en initiatief. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: - Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt gewerkt. - Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven. - Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training. - Een maximum salaris van 3.235,- bruto per maand. Informatie Wil je meer informatie over de functie dan kun je contact opnemen met Simon Minderhoud, manager Backoffice Sales, telefoonnummer (0118) 88 22 31. Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan je sollicitatie, voorzien van een CV binnen twee weken aan het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie. Wij geven de voorkeur aan solliciteren per e-mail. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijsgesteld. DELTA kent een divisiestructuur. De faciliterende stafafdelingen bieden ondersteuning vanuit een centrale positie. De afdeling Human Resource Management (HRM) vervult een essentiële rol in het vormgeven aan en het begeleiden van interne veranderingen. De afdeling Compensation 8c Benefits maakt onderdeel uit van HRM. Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor een fulltime Medewerker Compensation 8t Benefits. Kerntaken In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden: - Adviseren en implementeren van regelgeving op het gebied van de fiscale en sociale wetgeving en anticiperen op nieuwe ontwikkelingen. - Vertalen van in- en externe ontwikkelingen op sociaal en fiscaal gebied naar de bedrijfs-CAO en de bedrijfseigen regelingen. Tevens ben je verantwoordelijk voor de interne communicatie en het verstrekken van informatie. - Uitvoeren van en adviseren over de 'keuzeregeling arbeidsvoorwaarden'. Op termijn zul je ook belast worden met het functiewaarderingstraject. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten we datje: - Een afgeronde relevante hbo-opleiding (bijvoorbeeld heao Management, Economie, Recht hbo Personeel en Arbeid). - Ervaring op het gebied van sociale en fiscale wetgeving. - Uitstekende communicatieve vaardigheden. - Klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, initiatief, hands-on instelling. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: - Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt gewerkt. - Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven. - Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training. - Een maximum salaris van 3.235,- bruto per maand. Informatie Wil je meer informatie over de functie dan kun je contact opnemen met Lars Strijdonk, manager Compensation Benefits, telefoonnummer (0118) 88 23 25. Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan je sollicitatie, voorzien van een CV binnen twee weken aan het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie. Wij geven de voorkeur aan solliciteren per e-mail. DELTA N.V. Postbus 50A8 A330 KA Middelburg T: (0118) 882000 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl 28-36 uur p.w./vac. nr. 2004.68 Emergis, één van de grootste werkgevers van Zeeland is altijd in ontwikkeling. Bij Emergis behandelen, verzorgen of begeleiden we dagelijks met meer dan i.ooo collega's de 6.000 cliënten. Cliënten die hulp nodig hebben op het gebied van geestelijke gezondheids zorg. Dit doen we vanuit meer dan 30 locaties in Zeeland. Door de ruime mogelijkheden voor zelfontwikkeling en de goede arbeids voorwaarden geeft u zelf invulling aan uw eigen toekomst. Dienst Personeel Opleiding Binnen de dienst (19 medewerkers) werken naast het hoofd van de dienst en de afdelingssecretaresse, vier personeelsadviseurs, vijf medewerkers P&O, een opleidingsadviseur, praktijkbegeleiders, medewerkers opleidingen en een arbo- en milieu coördinator. Iedere medewerker is werkzaam voor één of meer sectoren en/of diensten. De dienst is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van het HRM-beleid binnen Emergis. De uitdaging U ondersteunt de personeelsadviseur en u voert zelf standig specifieke HRM-taken uit, zoals het regelen van werving- en selectieprocedures, het opstellen en bewaken van contracten en het administratief verwerken van gegevens met behulp van het personeels informatiesysteem Beaufort. Daarnaast verwerkt u de aanvragen van medewerkers voor het meerkeuzesysteem en de gegevens ten behoeve van de verzuimadministratie en verzorgt u zelfstandig correspondentie en archivering. Ook de secretariële ondersteuning van de arbo- en milieucoördinator (4-8 uur p.w.) is in uw takenpakket opgenomen. De medewerkers personeelszaken hebben ieder hun eigen sectoren/of dienst, maar werken in nauw teamverband met elkaar samen en kunnen elkaar bij afwezigheid volledig vervangen. Het gaat om een functie met veel persoonlijke en telefonische contacten die is ontstaan als gevolg van interne doorstroming. De inbreng Een afgeronde beroepsopleiding in het vakgebied zoals Mbo AP/PB, Mbo Arbeidsvoorziening en personeelswerk, Mbo Sociale zekerheid of Schoevers directiesecretaresseopleiding en meerdere jaren ervaring in een vergelijkbare functie. Ervaring met MS Office en met een personeelsinformatiesysteem als Beaufort is een must. U bent een stressbestendige teamspeler met goede contactuele vaardigheden (zowel persoonlijk als telefonisch) en kunt goed planmatig werken. Zelfstandigheid, nauwkeurigheid, representativiteit en klantgerichtheid zijn kenmerken die uitstekend bij u passen. Ons aanbod Salarisschaal 40 1.561 - 2.425) en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO CGZ). Daarnaast heeft Emergis een ruim pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een PC- privéproject, een fietsproject, een cafetariasysteem voor zaken als verlofsparen e.d. en uitgebreide scholingsmogelijkheden. Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel de heer Frans Willemen, wnd. hoofd/personeelsadviseur, mevrouw Marianne de Jager, personeels adviseur of mevrouw Rianne Kool (di/wo/do), medewerker personeels zaken (resp. 0113 267214/267213/267209). Uw reactie Uw sollicitatie per brief of e-mail, onder vermelding van het vacaturenummer, kunt u vóór 12 juli a.s. richten aan Emergis, Personeel en Opleiding, Postbus 253, 4460 AR Goes. Het e-mailadres is: personeel@emergis.nl. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op woensdag 14 juli a.s. Kijk ook eens op onze website: www.emergis.nl Salaris is bruto per maand op fulltime basis, volgens FWG 3.0. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. zoekt per 1 augustus 2004 docenten voor de volgende vacatures: Op onze locatie havo/vwo: Informatie over deze vacatures kunt u krijgen bij mw. Wagensveld-Heeren, locatiedirecteur havo/vwó, tel:0118-656265 of via e-mail: mwagens@nehalennia.nl HAVO, ATHENEUM en GYMNASIUM locatie Breeweg 71E Middelburg LWOO en VMBO locatie Kruisweg 2 Middelburg Op onze locatie vmbo: vacature Duits ter vervanging van ouderschapsverlof) Informatie over deze vacatures kunt u krijgen bij dhr. P.K. de Kreij, locatiedirecteur vmbo, tel. 0118-655755 of via e-mail: pkreij@nehalennia.nl Het is mogelijk om bovenstaande vacatures te combineren. Het betreft functies met maximum schaal LB. Uw sollicitatie kunt u tot uiterlijk maandag 12 juli per post of per e-mail richten aan de school t.a.v. de rector, dhr. R. Haks. Postbus 83, 4330 AB Middelburg tel.: 0118-655 755; fax: 0118-655 757; e-mail: info@nehalennia.nl; www.nehalennia.nl Nehalennia is een brede scholengemeenschap, gehuisvest op twee locaties in Middelburg, de hoofdstad van de aantrekkelijke jl provincie Zeeland. U Nehalennia is een openbars schooldie de leerling 1 centraal stelt en er naar streeft de voorwaarden fe scheppen, waaronder leerA Zingen zich optimaal kunnen ontwikkelen. Dat betekent\ stimulerend en uitdagends onderwijs aanbieden in een omgeving waar leerlingen zich thuis voelen, waar het: veilig en overzichtelijk is ad waar leerlingen zich j gewaardeerd voelen. I Uw miskoop op internet én in de krant -iZ i.— 03 in 0)1 _QJ Met spoed gezocht! Heftruckchauffeur/ Reachtruckchauffeur M/V Voor logistieke Centra in de omgeving van Bergen op Zoom en Roosendaal zoeken we enthousiaste Heftruck- en Reachtruckchauffeurs. Wat vraagt Manpower? Je hebt de benodigde certificaten en bent bereid om in 2- en 3-ploegendienst te werken. Wat biedt Manpower? We bieden een baan in een prima logistieke omgeving met uitzicht op dienstverband voor een langere tijd. Interesse? Neem contact op met Manpower, Grote Markt 14, Goes, tel.: (0113) 32 35 22, e-mail: goes.163@manpower.ni. Kijk voor meer vacatures op www.manpower.nl. your work, our job. Zwemschool Domburg in Domburg, onderdeel van Roompot Vakantiepark (Buiten)Hof Domburg, zoekt per direct een: ZWEAAINSTRUCTEUR AA/V Deze functie kan uitstekend gecombineerd worden met de functie 'toezichthouden' in het subtropisch zwemparadijs of met horecawerkzaamheden om tot een 38-urige werkweek te komen. Wat vragen wij? enthousiasme, flexibiliteit, zelfstandigheid verantwoordelijkheidsgevoel in het bezit van een geldig E.H.B.O. diploma bij voorkeur een CIOS- of ALO-diploma Interesse? Stuur je brief met c.v. naar: Zwemschool Domburg t.a.v. Robert-Jan Provoost Schelpweg 7 4357 RD Domburg Meer info? Bel 0118 - 588211/06 - 51394811 of mail naar. provoost.r-j@hofdomburg.nl Nijverheidsweg 6 4695 RC Sint-Maartensdijk Postbus 13 4695 ZG Sint-Maartensdijk Goedhart Cooling Equipment B.V. Is wereldwijd leidend in het leveren van maatwerk in luchtkoelers en luchtgekoelde conI densors hoofdzakelijk voor de industriële koel- en vriestechniek. Hel bedrijf maakt ciecl uit van het Duitse GEA concern. Onze fabrieken in Sint Maartensdijk en Tsjechië produ ceren voor een breed scala van industriële en semi-industriële toepassingen. Eigen verkoopteams ondersteunen onze afnemers in de Benelux, Grool-Brittanië, t Duitsland, Tsjechië en Spanje. Goedhart maakt al geruime tijd een sterke groei door en is wegens interne verschuivingen per direct op zoek naar een: Functie inhoud: - U geeft leiding aan de afdelingen Inkoop, Magazijn en Expeditie. - U bewaakt de voortgang van de projecten in overleg met de klant en de afdelingen 1 Verkoop, Engineering en Productie. - U bent verantwoordelijk voor de intercompany logistieke transacties. - U rapporteert aan de Directeur Productie Logistiek. Profiel: - U heeft een dynamische werkhouding in combinatie met organiserend vermogen. - U bent een communicatief vaardige teamspeler met leidinggevende capaciteiten. I - U bent gespreksvaardig in de moderne talen, met name Engels en Duits. - Vanzelfsprekend kunt u goed overweg met de computer. - U heeft een opleiding op HBO niveau met een logistieke achtergrond, Nevi I en II strekt tot aanbeveling. - U bent bereid tot het volgen van interne en externe opleidingen. Het betreft een dienstverband op full-time basis. De juiste kandidaat bieden wij naast een prima salaris, een uitstekend pakket sécundairc arbeidsvoorwaarden Hebben wij uw interesse gewekt, richt dan uw schriftelijke sollicitatie aan: Goedhart Cooling Equipment B V, t.a.v. dhr. M. Smits Postbus 13, 4695 ZG Sint Maartensdijk Voor eventuele informatie, betreffende de functie, kunt u telefonisch contact opnemen met Ai heer M. Smits, die tijdens kantooruren bereikbaar is onder telefoonnummer 0166-665665 De sollicitatiegesprekken zullen in de 2e helft van augustus plaatsvinden. Kom jij ons team versterken? Wij zoeken op korte termijn enthousiaste: In de regio: Schouwen-Zierikzee Wil je in aanmerking komen voor deze job, bel dan naar BDG 0111 - 45 05 80 of 06- 30 29 60 58 en vraag naar Bianca Kuiters Bezit van eigen vervoer is een pre BDG Zuidwest Nederland BV Varremarkt 11 4301 ER Zierikzee T. 0111-45 05 80 F. 0111-45 05 81 E. info@briljantgroep.nl Facilitaire Diensten I www.briljantgroep.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 32