MONTEUR
Wil jij
Pladdet b.v.
PZC
W4
Verkoopleider m/v
Zelfstandig werkend kok
deHUIfl^R
Arbeidsvoorwaardenspecialist/
Hoofd HR Administratie m/v
Op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Personeelsadviseurs
www.pzc.nl/banen
r
ALGEMEEN MEDEWERKER
zaterdag 15 mei 2004
Onze organisatie blijft groeien. Daarom zijn wij voor ons
Verkoopkantoor Middelburg op zoek naar een:
In deze leidinggevende functie ben je verantwoordelijk voor de interne organisatie van
ons verkoopkantoor. Naast het coördineren van commerciële activiteiten middels aan
sturing en coaching van de commerciële binnendienst, begeleid en adviseer je onze
relaties over onze dienstverlening en het productassortiment. Eën van de taken van de
Verkoopleider is het bewaken en analyseren van klantencondities, waarbij je een
coördinerende rol vervult voor de interne organisatie
Heb je een hbo werk- en denkniveau verkregen door opleiding en werkervaring?
Beschik je over bewezen commerciële vaardigheden en bezit je leidinggevende capaciteiten
met een markt-, kwaliteit- en resultaatgerichte instelling? Heb je bovendien belangstelling
voor e-business? Dan is deze baan geknipt voor jou!
Stuur binnen 10 dagen je schriftelijke sollicitatie naar:
Technische Unie B.V., t.a.v. Kees van der Burgh, Arnesteinweg 65, 4338 PD Middelburg.
E-mailen kan ook k.van.der.burgh@technischeume.com
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Kees van der Burgh,
manager verkoopkantoor, telefoon (0118) 65 72 57. Zie ook: www.techmscheunie.com
Werken voor een landelijke groothandel die tevens marktleider is?
Die onderdeel is van het internationaal toonaangevende Sonepar? Die behalve grote zekerheid
aan haar klanten ook haar medewerkers veel zekerheid biedt? Werken voor een effectieve organisatie die zich richt
op professionele installateurs van elektrotechnische, sanitaire en verwarmingsmaterialen, alsmede op zelfinstallerende bedrijven?
Werk jij graag in een informele no-nonsens cultuur en ben je een teamspeler? Dan is Technische Unie wat jij zoekt. Met 35 verkoopkantoren,
distributiecentra in Alphen aan den Rijn en Strijen, het Centraal Kantoor
in Amstelveen én 1.800 collega's, kennen jouw
groeimogelijkheden geen
grenzen.
Restaurant/Partycentrum
Landlust
Landlustweg 1
4455 TK Nieuwdorp
Tel. (0113) 61 25 89
Fax (0113) 61 27 26
www.landlust.nl 1
info@landlust.nl
Wegens de groeiende belangstelling voor ons party-centrum
willen wij de keukenbrigade uitbreiden.
Wij zijn op zoek naar een
met relevante ervaring en diploma's om de verdere groei
van ons bedrijf te kunnen ondersteunen.
Schriftelijke sollicitaties kunt u sturen
naar nevenstaand adres.
Onze sfeervolle boerderij is de locatie voor het vieren van bruiloften en partijen
voor la carte lunchen en dineren zakelijke bijeenkomsten.
Wel vooraf reserveren. Uitgebreide informatie vindt u op: www.landlust.nl.
GEMEENTE
VEE
De organisatie van de gemeente Veere bestaat uit een MT en 12 afdelingen, waaronder de afdeling Algemene en
Economische Zaken. Deze afdeling heeft 10 medewerkers. Door toegenomen werkzaamheden is er plaats voor
een enthousiaste
MEDEWERKER APV/
BIJZONDERE WETTEN m/v
Het betreft een tijdelijk functie gedurende twee jaar voor 28 uur per week
(formeel 0,7 fte).
De functie-i
Je verzorgt samen met twee collega's de uitvoering van de gemeentelijke APV en de bijzondere wenen. Daar hoort
bij de behandeling van aanvragen om evenementenvergunning en drank- en horecavergunning. Naast uitvoerend
werk zit hier ook bij de advisering aan de bestuursorganen over concrete dossiers, de handhaving van de regel
geving en ingediende bezwaren en beroepen.
Het profiel:
je hebt een relevante opleiding op mbo-niveau, bijvoorbeeld administratief-juridisch medewerker openbaar
bestuur of ba-ajz. Je beschikt over aanvullende kennis op het vakgebied. Je weet wat aanpakken is en je staat stevig
in je schoenen. Je koppelt resultaatgerichtheid aan een grote mate van nauwkeurigheid. Je bent contactvaardig,
klantgericht en in het bezit van een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
De arbeidsvoorwaarden:
De gemeente kent een systeem van aanloop-, functie- en uitloopschalen. Het (fulltime) brutomaandsalaris bedraagt
afhankelijk van opleiding en ervaring minimaal 1.488,-- (aanloopschaal 6) en maximaal 2.473,- (functieschaal 7).
Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zijn o.a. variabele werktijden, (ver)koop vakantie-uren, opbouw
compensatieverlof, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, pc-privé en fietsplan.
Overige informatie:
Meer informatie nodig? Bel met Piet Kluijfhout, afdelingshoofd afdeling Algemene Economische Zaken of Jan Kole,
personeelsadviseur, telefoonnummer (0118) 55 54 44. Heb je belangstelling? Stuur je sollicitatiebrief met CV naar
gemeente Veere, ta.v. afdeling POI, Postbus 1000, 4357 ZV Domburg, onder vermelding van vacaturenummer
04/04 in de linkerbovenhoek van de envelop of mail naar vacature@veere.nl. Je brief of e-mail moet op I juni 2004
ontvangen zijn.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Is voor komend seizoen op zoek naar:
Ambulante medewerkers bediening
m/v, vanaf 17 jaar met horeca ervaring.
Voor extra informatie en sollicitaties,
graag telefonisch contact opnemen met
Arnoud van der Klis of Martijn de Munck.
Hotel Brasserie De Huifkar
Markt 19,4331 LJ Middelburg
Telefoon 0118-612998
Een bedrijf is zo goed als de mensen
die er werken. Dat geldt zeker voor
een homeshopping organisatie als
Neckermann BV, waar mensen het
belangrijkste kapitaal zijn.
Neckermann BV is een bloeiende
onderneming die deel uitmaakt van
het Duitse KarstadtQuelle-concern.
Deze organisatie telt zo'n 101.000
medewerkers en behoort tot de
grootste handelsondernemingen in
Europa. Neckermann biedt via haar
dochterondernemingen Neckermann
Shopping en Quelle zo'n 50.000 arti
kelen aan via de dikke catalogus en
internet. Dit gaat van kleding en
schoenen tot wasmachines en stereo
installaties. Voor de activiteiten in
Nederland en België heeft
Neckermann BV één organisatie met
verschillende vestigingen in beide
landen. In totaal werken daar zo'n
duizend medewerkers.
neckermann
Bij Neckermann BV in St. Jansteen is plaats voor
voor 38 uur per week
vacaturenummer BV0411SVW
Je bent verantwoordelijk voor het actueel houden van en adviseren
over het totale arbeidsvoorwaardenpakket van Neckermann. Denk
hierbij aan regelingen op het gebied van onder andere (pré)pensioen,
PC-Privé en spaarloon. Als hoofd stuur je de afdeling HR- en Salaris
administratie operationeel aan en kun je processen op het gebied
van HR-i,nfrastructuur integreren en optimaliseren. Je draagt zelf je
steentje bij op de Salarisadministratie. Verder beheer je de geauto
matiseerde HR-systemen (PMS/Payfact en PC-time). Ook neem je
deel aan projectgroepen die de afdeling overstijgen en zorg je voor
beleidsvoorbereiding vanuit de eigen specialisatie. Je doet gevraagd
en ongevraagd voorstellen omtrent arbeidsvoorwaardelijke zaken,
die voortvloeien uit wettelijke, arbeidsrechtelijke,ontwikkelingen.
Wie zoeken we?
Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau. Daarnaast heb je diverse
cursussen afgerond op het gebied van arbeidsrecht en sociale
zekerheid en een praktische opleiding voor salarisadministratie
gevolgd, bijvoorbeeld een Praktijkdiploma Loonadministratie. Je hebt
aantoonbare, relevante ervaring als leidinggevende. Een uitstekend
analytisch en cijfermatig inzicht zijn in deze functie absoluut
onmisbaar. Verder heb je kennis van relevante wet- en regelgeving.
Kennis van en ervaring met PMS/Payfact van LogicaCMG en PC-Time
van ATPS is een pré. De persoon die we zoeken, neemt initiatief, is
doortastend en accuraat, heeft een pragmatische houding en is
positief en vooruitstrevend ingesteld.
Voor meer informatie over beide functies kun je contact opnemen met Sander
van Wijngaarden, Hoofd HR Ontwikkeling, telefoon +31(0)114 - 318204
Herken jij jezelf in één van bovenstaande profielen en heb je het juiste diploma
op zak? Dan ben jij wellicht degene die wij zoeken. Naast een passend salaris
en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, biedt Neckermann een afwisselende
baan in een prettige werkomgeving met enthousiaste collega's. Je krijgt ruimte
om jezelf te ontplooien en er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden.
voor 38 uur per week (parttime bespreekbaar)
Vacaturenummer BV0410SVW
De personeelsadviseur die wij zoeken weet, door ervaring, op een
zelfstandige wijze ons personeelsbeleid mede verder te ontwikkelen
en voor de uitvoering zorg te dragen. Het adviseren van lijnmanagers
en medewerkers gaat je goed af, waardoor je regelmatig
veranderings- en kwaliteitsverbeterprocessen begeleidt. Je weet hoe
je nieuwe medewerkers voor Neckermann moet aantrekken, waarna
je iedere keer weer de beste er uit weet te halen. Verder is het jou
taak de arbeidsvoorwaarden toe te passen en dien je als vraagbaak
op het gebied van de P&O-regelgeving. Problemen met betrekking
tot de personeelszorg herken je in een vroeg stadium en je bent een
kei in het oplossen en begeleiden daarvan.
Wie zoeken we?
Je hebt een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van personeels
management en beschikt over minimaal 3 jaar ervaring, liefst in een
commerciële omgeving. Omdat je flexibel, servicegericht en stress
bestendig bent, kun je prima zowel in teamverband als zelfstandig
werken. Je beschikt over goede contactuele eigenschappen, pakt de
zaken direct aan en fungeert vaak als initiator. Zowel je opleiding als
je ervaring maken het mogelijk mee te denken op beleidsniveau.
Werken met MS Office is voor jou geen probleem.
Stuur je sollicitatiebrief met CV naar Neckermann BV, postbus 342, 4560 AH
Hulst, t.a.v. Sander van Wijngaarden, Hoofd HR-Ontwikkeling. Of stuur een
e-mail naar vacatures@necknet.com. Vermeld duidelijk het vacaturenummer.
Een psychologische test is onderdeel van onze sollicitatieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Delscher... passen in een luxe omgeving
en je laten verrassen door de enorme
sortering van internationale merken
(o.a Escada. René Lezard en Bogner).
Hiermee spreken wij een zeer uiteen
lopende groep klanten aan.
Verschillende leeftijden, smaken en stijlen.
Ons streven is en blijft: niet om aan de
verwachting van de klant te voldoen,
maar om die te overtreffen,
ons team komen versterken?
Fulltime Modeverkopers
4 dagen per week (inclusief zaterdag)
De persoon waar wij naar op zoek zijn
is tussen de 35 en 45 jaar en heeft een
krachtige persoonlijkheid.
Heb je interesse, stuur zo snel mogelijk
een sollicitatie aan Delscher; Grote Markt
11 -13. 4461 AH Goes. (Of stap binnen
en presenteer jezelf).
Ad en Maneke Deïst
Delscher Mode Grote Markt I I -13 4461 AH Goes
e-mail: delscher@delscher.nl www.delscher.nl
VERKOOP VAN GRONDVERZET- EN INTERNTRANSPORTMACHINES
MACHINALE VERSPANINGSWERKZAAMHEDEN
CONSTRUCTEUR VAN BAKKEN EN GRIJPERS
Gebr. Pladdet b.v. is een handels- en constructiebedrijf
met ca. 60 medewerkers. Wij zijn gespecialiseerd in o.a. verkoop,
onderhoud en service aan grondverzetmachines en heftrucks
voor het onderhoud aan deze machines zijn wij op zoek naar
een:
Met een technische opleiding, motorvoertuigentechniek of land
bouwmechanisatie. Kennis van hydrauliek of bereid zijn hiervoor
scholing te volgen. U kunt zelfstandig werken en u hebt een ser
vice gerichte en klant vriendetijke instelling.
Uw reactie hierop verwachten wij graag binnen 14 dagen,
gericht aan:
Gebr. Pladdet b.v.
t.a.v. P.J. van Cadsand
Postbus 2
4520 AA Biervliet
Tel.: 0115-481351
of per email info@pladdet.nl
ZEEUWSE VLEESHANDEL
De Zeeuwse Vleeshandel B V. is een groothandel
in vlees en vleesproducten, gevestigd in Middelburg.
In een modern bedrijf verwerken wij varkens- en rundvlees voor
supermarkten en slagerijen.
Met onmiddellijke ingang hebben wij in verband met uitbreiding van de
werkzaamheden een vacature voor de functie van:
In deze functie ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor het
inpakken van het vlees in kratten, het vacumeren van het vlees en het ophangen
van het vlees aan haken. Tevens behoren diverse ondersteunende
productiewerkzaamheden tot jouw taak. Bij gebleken geschiktheid wordt
de functie later uitgebreid met lichte snijwerkzaamheden
Ben jij die algemeen medewerker die van aanpakken weet,
graag vroeg aan de slag gaat en zelfstandig en nauwkeurig werkt,
dan nodigen wij |e graag uit om bij ons te solliciteren
Wij bieden een uitdagende en afwisselende functie in klein teamverband,
een 36-urige werkweek (met werktijden van 06.00 tot 14,30 uur)
en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
conform de CAO voor de vleesgroothandel.
Heb je interesse?
Schrijf dan snel een sollicitatiebrief aan:
Zeeuwse Vleeshandel B.V.
Annemarie Bijl
Elektraweg 15, 4338 PK Middelburg
E-mail: a.bijl@peltvlees.nl