MONTEUR Wil jij Pladdet b.v. PZC W4 Verkoopleider m/v Zelfstandig werkend kok deHUIfl^R Arbeidsvoorwaardenspecialist/ Hoofd HR Administratie m/v Op zoek naar een nieuwe uitdaging? Personeelsadviseurs www.pzc.nl/banen r ALGEMEEN MEDEWERKER zaterdag 15 mei 2004 Onze organisatie blijft groeien. Daarom zijn wij voor ons Verkoopkantoor Middelburg op zoek naar een: In deze leidinggevende functie ben je verantwoordelijk voor de interne organisatie van ons verkoopkantoor. Naast het coördineren van commerciële activiteiten middels aan sturing en coaching van de commerciële binnendienst, begeleid en adviseer je onze relaties over onze dienstverlening en het productassortiment. Eën van de taken van de Verkoopleider is het bewaken en analyseren van klantencondities, waarbij je een coördinerende rol vervult voor de interne organisatie Heb je een hbo werk- en denkniveau verkregen door opleiding en werkervaring? Beschik je over bewezen commerciële vaardigheden en bezit je leidinggevende capaciteiten met een markt-, kwaliteit- en resultaatgerichte instelling? Heb je bovendien belangstelling voor e-business? Dan is deze baan geknipt voor jou! Stuur binnen 10 dagen je schriftelijke sollicitatie naar: Technische Unie B.V., t.a.v. Kees van der Burgh, Arnesteinweg 65, 4338 PD Middelburg. E-mailen kan ook k.van.der.burgh@technischeume.com Voor meer informatie kun je contact opnemen met Kees van der Burgh, manager verkoopkantoor, telefoon (0118) 65 72 57. Zie ook: www.techmscheunie.com Werken voor een landelijke groothandel die tevens marktleider is? Die onderdeel is van het internationaal toonaangevende Sonepar? Die behalve grote zekerheid aan haar klanten ook haar medewerkers veel zekerheid biedt? Werken voor een effectieve organisatie die zich richt op professionele installateurs van elektrotechnische, sanitaire en verwarmingsmaterialen, alsmede op zelfinstallerende bedrijven? Werk jij graag in een informele no-nonsens cultuur en ben je een teamspeler? Dan is Technische Unie wat jij zoekt. Met 35 verkoopkantoren, distributiecentra in Alphen aan den Rijn en Strijen, het Centraal Kantoor in Amstelveen én 1.800 collega's, kennen jouw groeimogelijkheden geen grenzen. Restaurant/Partycentrum Landlust Landlustweg 1 4455 TK Nieuwdorp Tel. (0113) 61 25 89 Fax (0113) 61 27 26 www.landlust.nl 1 info@landlust.nl Wegens de groeiende belangstelling voor ons party-centrum willen wij de keukenbrigade uitbreiden. Wij zijn op zoek naar een met relevante ervaring en diploma's om de verdere groei van ons bedrijf te kunnen ondersteunen. Schriftelijke sollicitaties kunt u sturen naar nevenstaand adres. Onze sfeervolle boerderij is de locatie voor het vieren van bruiloften en partijen voor la carte lunchen en dineren zakelijke bijeenkomsten. Wel vooraf reserveren. Uitgebreide informatie vindt u op: www.landlust.nl. GEMEENTE VEE De organisatie van de gemeente Veere bestaat uit een MT en 12 afdelingen, waaronder de afdeling Algemene en Economische Zaken. Deze afdeling heeft 10 medewerkers. Door toegenomen werkzaamheden is er plaats voor een enthousiaste MEDEWERKER APV/ BIJZONDERE WETTEN m/v Het betreft een tijdelijk functie gedurende twee jaar voor 28 uur per week (formeel 0,7 fte). De functie-i Je verzorgt samen met twee collega's de uitvoering van de gemeentelijke APV en de bijzondere wenen. Daar hoort bij de behandeling van aanvragen om evenementenvergunning en drank- en horecavergunning. Naast uitvoerend werk zit hier ook bij de advisering aan de bestuursorganen over concrete dossiers, de handhaving van de regel geving en ingediende bezwaren en beroepen. Het profiel: je hebt een relevante opleiding op mbo-niveau, bijvoorbeeld administratief-juridisch medewerker openbaar bestuur of ba-ajz. Je beschikt over aanvullende kennis op het vakgebied. Je weet wat aanpakken is en je staat stevig in je schoenen. Je koppelt resultaatgerichtheid aan een grote mate van nauwkeurigheid. Je bent contactvaardig, klantgericht en in het bezit van een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. De arbeidsvoorwaarden: De gemeente kent een systeem van aanloop-, functie- en uitloopschalen. Het (fulltime) brutomaandsalaris bedraagt afhankelijk van opleiding en ervaring minimaal 1.488,-- (aanloopschaal 6) en maximaal 2.473,- (functieschaal 7). Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zijn o.a. variabele werktijden, (ver)koop vakantie-uren, opbouw compensatieverlof, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, pc-privé en fietsplan. Overige informatie: Meer informatie nodig? Bel met Piet Kluijfhout, afdelingshoofd afdeling Algemene Economische Zaken of Jan Kole, personeelsadviseur, telefoonnummer (0118) 55 54 44. Heb je belangstelling? Stuur je sollicitatiebrief met CV naar gemeente Veere, ta.v. afdeling POI, Postbus 1000, 4357 ZV Domburg, onder vermelding van vacaturenummer 04/04 in de linkerbovenhoek van de envelop of mail naar vacature@veere.nl. Je brief of e-mail moet op I juni 2004 ontvangen zijn. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Is voor komend seizoen op zoek naar: Ambulante medewerkers bediening m/v, vanaf 17 jaar met horeca ervaring. Voor extra informatie en sollicitaties, graag telefonisch contact opnemen met Arnoud van der Klis of Martijn de Munck. Hotel Brasserie De Huifkar Markt 19,4331 LJ Middelburg Telefoon 0118-612998 Een bedrijf is zo goed als de mensen die er werken. Dat geldt zeker voor een homeshopping organisatie als Neckermann BV, waar mensen het belangrijkste kapitaal zijn. Neckermann BV is een bloeiende onderneming die deel uitmaakt van het Duitse KarstadtQuelle-concern. Deze organisatie telt zo'n 101.000 medewerkers en behoort tot de grootste handelsondernemingen in Europa. Neckermann biedt via haar dochterondernemingen Neckermann Shopping en Quelle zo'n 50.000 arti kelen aan via de dikke catalogus en internet. Dit gaat van kleding en schoenen tot wasmachines en stereo installaties. Voor de activiteiten in Nederland en België heeft Neckermann BV één organisatie met verschillende vestigingen in beide landen. In totaal werken daar zo'n duizend medewerkers. neckermann Bij Neckermann BV in St. Jansteen is plaats voor voor 38 uur per week vacaturenummer BV0411SVW Je bent verantwoordelijk voor het actueel houden van en adviseren over het totale arbeidsvoorwaardenpakket van Neckermann. Denk hierbij aan regelingen op het gebied van onder andere (pré)pensioen, PC-Privé en spaarloon. Als hoofd stuur je de afdeling HR- en Salaris administratie operationeel aan en kun je processen op het gebied van HR-i,nfrastructuur integreren en optimaliseren. Je draagt zelf je steentje bij op de Salarisadministratie. Verder beheer je de geauto matiseerde HR-systemen (PMS/Payfact en PC-time). Ook neem je deel aan projectgroepen die de afdeling overstijgen en zorg je voor beleidsvoorbereiding vanuit de eigen specialisatie. Je doet gevraagd en ongevraagd voorstellen omtrent arbeidsvoorwaardelijke zaken, die voortvloeien uit wettelijke, arbeidsrechtelijke,ontwikkelingen. Wie zoeken we? Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau. Daarnaast heb je diverse cursussen afgerond op het gebied van arbeidsrecht en sociale zekerheid en een praktische opleiding voor salarisadministratie gevolgd, bijvoorbeeld een Praktijkdiploma Loonadministratie. Je hebt aantoonbare, relevante ervaring als leidinggevende. Een uitstekend analytisch en cijfermatig inzicht zijn in deze functie absoluut onmisbaar. Verder heb je kennis van relevante wet- en regelgeving. Kennis van en ervaring met PMS/Payfact van LogicaCMG en PC-Time van ATPS is een pré. De persoon die we zoeken, neemt initiatief, is doortastend en accuraat, heeft een pragmatische houding en is positief en vooruitstrevend ingesteld. Voor meer informatie over beide functies kun je contact opnemen met Sander van Wijngaarden, Hoofd HR Ontwikkeling, telefoon +31(0)114 - 318204 Herken jij jezelf in één van bovenstaande profielen en heb je het juiste diploma op zak? Dan ben jij wellicht degene die wij zoeken. Naast een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, biedt Neckermann een afwisselende baan in een prettige werkomgeving met enthousiaste collega's. Je krijgt ruimte om jezelf te ontplooien en er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden. voor 38 uur per week (parttime bespreekbaar) Vacaturenummer BV0410SVW De personeelsadviseur die wij zoeken weet, door ervaring, op een zelfstandige wijze ons personeelsbeleid mede verder te ontwikkelen en voor de uitvoering zorg te dragen. Het adviseren van lijnmanagers en medewerkers gaat je goed af, waardoor je regelmatig veranderings- en kwaliteitsverbeterprocessen begeleidt. Je weet hoe je nieuwe medewerkers voor Neckermann moet aantrekken, waarna je iedere keer weer de beste er uit weet te halen. Verder is het jou taak de arbeidsvoorwaarden toe te passen en dien je als vraagbaak op het gebied van de P&O-regelgeving. Problemen met betrekking tot de personeelszorg herken je in een vroeg stadium en je bent een kei in het oplossen en begeleiden daarvan. Wie zoeken we? Je hebt een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van personeels management en beschikt over minimaal 3 jaar ervaring, liefst in een commerciële omgeving. Omdat je flexibel, servicegericht en stress bestendig bent, kun je prima zowel in teamverband als zelfstandig werken. Je beschikt over goede contactuele eigenschappen, pakt de zaken direct aan en fungeert vaak als initiator. Zowel je opleiding als je ervaring maken het mogelijk mee te denken op beleidsniveau. Werken met MS Office is voor jou geen probleem. Stuur je sollicitatiebrief met CV naar Neckermann BV, postbus 342, 4560 AH Hulst, t.a.v. Sander van Wijngaarden, Hoofd HR-Ontwikkeling. Of stuur een e-mail naar vacatures@necknet.com. Vermeld duidelijk het vacaturenummer. Een psychologische test is onderdeel van onze sollicitatieprocedure. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Delscher... passen in een luxe omgeving en je laten verrassen door de enorme sortering van internationale merken (o.a Escada. René Lezard en Bogner). Hiermee spreken wij een zeer uiteen lopende groep klanten aan. Verschillende leeftijden, smaken en stijlen. Ons streven is en blijft: niet om aan de verwachting van de klant te voldoen, maar om die te overtreffen, ons team komen versterken? Fulltime Modeverkopers 4 dagen per week (inclusief zaterdag) De persoon waar wij naar op zoek zijn is tussen de 35 en 45 jaar en heeft een krachtige persoonlijkheid. Heb je interesse, stuur zo snel mogelijk een sollicitatie aan Delscher; Grote Markt 11 -13. 4461 AH Goes. (Of stap binnen en presenteer jezelf). Ad en Maneke Deïst Delscher Mode Grote Markt I I -13 4461 AH Goes e-mail: delscher@delscher.nl www.delscher.nl VERKOOP VAN GRONDVERZET- EN INTERNTRANSPORTMACHINES MACHINALE VERSPANINGSWERKZAAMHEDEN CONSTRUCTEUR VAN BAKKEN EN GRIJPERS Gebr. Pladdet b.v. is een handels- en constructiebedrijf met ca. 60 medewerkers. Wij zijn gespecialiseerd in o.a. verkoop, onderhoud en service aan grondverzetmachines en heftrucks voor het onderhoud aan deze machines zijn wij op zoek naar een: Met een technische opleiding, motorvoertuigentechniek of land bouwmechanisatie. Kennis van hydrauliek of bereid zijn hiervoor scholing te volgen. U kunt zelfstandig werken en u hebt een ser vice gerichte en klant vriendetijke instelling. Uw reactie hierop verwachten wij graag binnen 14 dagen, gericht aan: Gebr. Pladdet b.v. t.a.v. P.J. van Cadsand Postbus 2 4520 AA Biervliet Tel.: 0115-481351 of per email info@pladdet.nl ZEEUWSE VLEESHANDEL De Zeeuwse Vleeshandel B V. is een groothandel in vlees en vleesproducten, gevestigd in Middelburg. In een modern bedrijf verwerken wij varkens- en rundvlees voor supermarkten en slagerijen. Met onmiddellijke ingang hebben wij in verband met uitbreiding van de werkzaamheden een vacature voor de functie van: In deze functie ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor het inpakken van het vlees in kratten, het vacumeren van het vlees en het ophangen van het vlees aan haken. Tevens behoren diverse ondersteunende productiewerkzaamheden tot jouw taak. Bij gebleken geschiktheid wordt de functie later uitgebreid met lichte snijwerkzaamheden Ben jij die algemeen medewerker die van aanpakken weet, graag vroeg aan de slag gaat en zelfstandig en nauwkeurig werkt, dan nodigen wij |e graag uit om bij ons te solliciteren Wij bieden een uitdagende en afwisselende functie in klein teamverband, een 36-urige werkweek (met werktijden van 06.00 tot 14,30 uur) en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO voor de vleesgroothandel. Heb je interesse? Schrijf dan snel een sollicitatiebrief aan: Zeeuwse Vleeshandel B.V. Annemarie Bijl Elektraweg 15, 4338 PK Middelburg E-mail: a.bijl@peltvlees.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 32