Hoofd Salarisadministratie Voor onze filialen op Walcheren: ViX, cn^ir^rimireTT^ ir randstad ALLROUND MEDEWERKER Op zoek naar vakantiekrachten? Filiaalleiders m/v Vervangend Filiaalleiders m/v Verkoop- medewerk(st)ers Wie durft de uitdaging aan te gaan? Woonzorg Bevelanden MEDEWERKER SALARISADMINISTRATIE r zaterdag 24 april 2004 JAN DE RIJK LOGISTICS Jan de Rijk Logistics (met hoofdkantoor in Roosendaal) is een toonaangevende onderneming op het gebied van Internationaal Transport, Distributie. Opslag en Logistieke dienstverlening. De onderneming heeft vestigingen in heel Europa en telt momenteel ruim 700 medewerkers. Binnen de organisatie wordt voortdurend gewerkt aan de verdere efficiency en effectiviteit van alle bedrijfsprocessen. Een belangrijk onderdeel daarvan betreft de centrale salarisadmïn die voor alle bedrijven binnen de Jan de Rijk Groep actief is. Voor deze afdeling - ressorterend onder de verantwoordelijkheid van de HR Manager - zijn wij oi kandidaten (m/v) voor de functie van breed verantwoordelijke functie binnen een internationale werkomgeving De functie U wordt verantwoordelijk voor de salarisadmini stratie van alle Jan de Rijk bedrijven. In dat kader richt u zich op een breed en afwisselend scala van administratieve activi teiten. De nadruk ligt op de correcte en tijdige verwerking van salarissen, het doorvoeren van mutaties en de boekhoudkun dige afhandeling daarvan (loonjournaalpost. loonverdeling etc.) Daarnaast stelt u in opdracht arbeidsovereenkomsten op, draagt u zorg voor de verwerking daarvan en geeft u admini stratieve ondersteuning aan de HRM afdeling. U vult MSV's in, behandelt aanvragen voor WW, WAO, ZW, VUT etc., stelt pensioensalarissen vast, onderhoudt contacten met het pensioen fonds en u geeft mede aansturing aan de afdeling urenad- ministratie. Uw standplaats is Roosendaal. Gevraagd Een financieel-admimstratieve opleiding op HBO- niveau, bij voorkeur aangevuld met specialisatie op het gebied van salarisadministratie. U beschikt over enkele jaren relevan te werkervanng, opgedaan binnen een (bvk. internationaal) opererende onderneming Als persoon beschikt u over een grote mate van zelfstandigheid en integriteit, een zeer accurate en efficiënte manier van werken en een behoorlijke dosis inzet en doorzettingsvermogen om zaken tijdig geregeld te krijgen. U voelt zich thuis in een 'no-nonsense' omgeving. Engelse taalvaardigheid is een 'must'. Dertiger. Woonachtig op redelijke reisafstand van Roosendaal. Geboden U gaat deel uitmaken van een succesvolle, dynami sche onderneming met een uitstekende reputatie in de internationale markt. De vacante functie biedt u veel afwisse lende werkzaamheden, een brede verantwoordelijkheid en de mogelijkheid om zeer zelfstandig te werken De bedrijfscultuur is informeel, de beslissingslijnen zijn kort en er wordt veel waarde gehecht aan een pro-actieve werkhouding, het nemen van initiatieven en de wil om bovengemiddeld te presteren Salaris en secundaire voorwaarden zijn marktconform en worden mede afhankelijk gesteld van uw staat van dienst en uw persoonlijke kwaliteiten. Maak uw interesse voor deze vacature kenbaar door een korte brief met cv onder vermelding van ref.nr. 73.40645-B voor 8 mei a.s. te sturen naar: Mercuri Urval BV, Claudius Prinsenlaan 126,4818 CP Breda. E-mailen kan ook: sol-bre.nl@mercuriurval.com. Oriënterende kennismakingsgesprekken zullen - na uitnodiging - plaatsvinden op 17 mei 2004. Zie ook: www.janderijk.com en www.mercuriurval.com 'Het leuke is dat je hier account- én people manager bent' Mike Struik intercedent Randstad Randstad is in de regio Goes, Middelburg en Hulst op zoek naar inter- cedenten zoals Mike Struik. Iemand die mensen en werk bij elkaar brengt. Hij houdt contact met 36 bedrijven. Analyseert hun wensen en speelt daar pro-actief op in. Daarbij is hij verantwoordelijk voor een omzet van ruim 1 miljoen euro. Hij haalt nieuwe klanten binnen; werft en selecteert flex- werkers en begeleidt hen. Mike is sales-, account- en personeelsmanager tegelijk. Mike is Randstad. Hoogst persoonlijk. Intercedenten Werken bij Randstad betekent datje oog hebt voor kwaliteit, de klant centraal hebt staan en gericht bent op resultaat. Je beschikt over 2 jaar commerciële werkervaring, kunt goed samenwerken en toont initiatief. Hbo- of academisch denkniveau is vereist. Je hebt goede mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Spreekt deze fulltime baan je aan, stuur dan een brief met CV naar Randstad Regiokantoor, t.a.v. Loes Piasmans, personeels manager, Prinsenkade 5a, 4811 VB Breda. E-mailen kan ook: loes.plasmans@nl.randstad.com Eerst meer weten over deze functie of Randstad? Bel 076 - 523 25 81 of kijk op www.randstad.nl Gevraagd: Japans Koi Centrum Zeeland is op zoek naar iemand die geïnteresseerd is naar een baan in onze buiten dienst voor de aanleg van vijvers, sierbestrating en kleine aanverwante klussen. Wij vragen: minimaal MBO niveau leeftijd tussen de 20 en 35 jaar in bezit van B- rijbewijs (evt. BE) enige ervaring met timmer- en metselwerk vereist enthousiaste instelling zelfstandig kunnen werken Japans Koi Centrum Zeeland biedt: Fulltime baan Afwisselend werk Goede arbeidsvoorwaarden Denk je dat deze baan bij je past, stuur dan je sollicitatiebrief met CV binnen 14 dagen naar Japans Koi Centrum Zeeland t.a.v. personeelszaken Zuiddeeweg 5 4433 AR Hoedekenskerke Op 8 en 22 mei plaatst PZC "vakantiewerkpagina's" waarop u met een advertentie personeel voor het komende seizoen kunt werven. Meer informatie omtrent adverteren op deze pagina' Verkoopteam Personeel Tel. 0113-315540. Fax 0113-315549 eaa@pzc.nl Tot uw taken behoren met name de leiding over personeel en de personeelsplanning, de goederen- stroombeheersing en de benodigde administratieve werkzaamheden. Vanzelfsprekend weet u ook van 'aanpakken'. Een commerciële opleiding (MBO/HBO) en enige jaren ervaring zijn een pré. Heeft u in een ander beroep uw organisatietalent bewezen en laten zien dat u het vermogen heeft met mensen om te kunnen gaan, dan bent u voor deze positie geschikt Om uw taken goed te beheersen, bereiden wij u intensief voor op uw inzet als filiaalleider. Naast een uitstekend salaris bieden wij u aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, gebaseerd op het bereikte prestatieniveau. Wij verwachten naast leidinggevende verantwoordelijk heid en persoonlijke inzet en betrokkenheid ook, dat u klantvriendelijk bent en dat u waarde hecht aan een verzorgd uiterlijk. In het geval van vervanging, behoren tot uw taken het inzetten van personeel, de goederenstroombeheersing en de benodigde administratieve werkzaamheden. Vanzelfsprekend weet u ook van 'aanpakken'. Een commerciële opleiding (MBO/HBO) en enige jaren ervaring zijn een pré. Heeft u in een ander beroep uw organisatietalent bewezen en laten zien dat u verantwoording kunt nemen, dan bent u voor deze positie geschikt. Wij bieden flexibele werktijden welke in overleg kunnen worden vastgesteld. Een planmatige en gedegen inwerkperiode is voor ons vanzelfsprekend. Naast een uitstekend salaris bieden wij u aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden. Promotie tot fiiiaalleider behoort tot de mogelijkheden. Wij verwachten naast persoonlijke inzet en betrokkenheid ook, dat u klantvriendelijk bent en dat u waarde hecht aan een verzorgd uiterlijk. Uw sollicitatie met CV en diploma's, stuurt u naar: ALDI Roosendaal B.V. T.a.v. Dhr. A.J.P. Oosterling Postbus 1850,4700 BW Roosendaal Wij bieden: - afwisselende en verantwoordelijke werkzaamheden in teamverband; - flexibele werktijden van 2 tot 5 dagen per week; - een goede werksfeer; - groeikansen tot vervangend filiaalleider of filiaalleider; - een gedegen en planmatige inwerkperiode. Geïnteresseerden die geen opleiding in de detailhandel hebben genoten of die langere tijd niet hebben deelgenomen aan het arbeidsproces, worden uitdrukkelijk uitgenodigd om te solliciteren; - uitstekend salaris met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een prestatie-premie. Wij verwachten: - klantvriendelijk optreden; - een verzorgd en net uiterlijk; - bereidheid verantwoordelijkheid te nemen. VOOR DE EEN IS HET WERK Verkoopadviseur Binnen de Zwartepoorte Holding bv zijn 5 bedrijven met dealerschappen voor de merken LandRover, Mini, BMW-motorfietsen en BMW-automobielen actief, alsmede een compleet Schadeherstelbedrijf, Naast de verkoop van nieuwe en gebruikte auto's en motor fietsen bieden wij onze klanten leasing, financie ring, verzekeringen alsmede onderhoud en reparatie. Vanuit twee schitterende bedrijfspanden in Roosendaal en Goes wordt aan onze (toekomstige) klanten de aandacht en ser vice gegeven die bij de mer ken passen. Onze 78 mede werkers in de vestigingen Goes en Roosendaal wor den met een uitstekend trai ningsprogramma opgeleid bij hun werk. Door sterk de nadruk te leggen op de kwaliteit van zowel de pro ducten, de dienstverlening als medewerkers is het bedrijf in de wijde omgeving een begrip geworden. Wegens sterke uitbreiding van onze werkzaamheden zoeken wij: Unieke uitdaging voor een echte doorzetter. Zwartepoorte Goes bv is op zoelt naar een Verkoopadviseur. Door onze eigen ambitie en de komst van o.a. de BMW 1 serie is het noodzakelijk ons commerciële team te versterken meteen verkoopadviseur. Wij komen graag in contact met absolute "toppers" in auto verkoop en relatiebeheer. U bent gewend om succesvol zaken te doen, wee; daarbij perfect de balans te vinden tussen vrijblijvend adviserend optreden enerzijds en daadkrachtig, resultaatgericht handelen anderzijds. Bovendien bent u een commerciële lobbyist die de weg weet in het regionale bedrijfsle ven. U weet dat topprestaties alleen in teamverband behaald worden en dat duurzame zakelijke relaties prevaleren boven eenmalige transacties. Functie-eisen: U heeft een commerciële beroepsopleiding (bijv. IVA Driebergen) U heeft aantoonbare ervaring in een verkoopfunctie binnen de Automobiel branche U bent dienstverlenend met als doelstelling door kwaliteit de klant aan or bedrijf en ons product te binden Een selectie onderzoek zal deel uitmaken van de sollicitatie procedure. Medewerker financiële administratie U bent werkzaam op onze afdeling in een team van 3 collega's alwaar de finan ciële administratie wordt verzorgd van onze bedrijven in Goes en Roosendaal. Functie-vereisten: Minimaal MEAO of HEAO-BE Ca. 3 jaar ervaring in vergelijkbare functie Zelfstandig kunnen werken "Hands-on" mentaliteit Initiatiefrijk kennis van de bekende Microsoft-toepassingen en Boekhoudprogramma's Full time beschikbaar (38 uur) I nterieu rverzorgster VOOR DE ANDER IS HET PASSIE Werken in een bedrijf waar van alles gebeurt, niet één dag is gelijk. Voorde periode van het zwangerschapsverlof van een van onze medewerksters zoe ken wij van 21 juni tot en met 22 oktober een interieurverzorgster. Samen mei een collega regel je zelf het schoonhouden van onze showroom, kantoren, sanitair, kantine en dienstruimtes. Het betreft een functie van 2x3 uren op woensdag en donderdag. Kun je zelfstandig werken en heb je ervaring in het schoonhouden van bedrijfs gebouwen bel dan even naar Erna Bakker Wij bieden een dynamische en klantgerichte werkomgeving, een goed bij uw ervaring en opleidingniveau passende salariëring en ronduit uitstekende arbeidsvoorwaarden. Als het u bevalt, schrijf een sollicitatiebrief met CV en ver tel ons wat u aantrekt in het werken in onze organisatie. Voor vragen over deze functies kunt u contact opnemen met Erna Bakker, tele- foon 0113-245 298. Stuur uw sollicitatie voor 3 mei a.s. naar: Zwartepoorte holding bv t.a.v. Erna Bakker. Manager personeelszaken Postbus 215 4460 AE Goes E-mai ebakker@zwartepoorte.bmw-net.nl Stichting Woonzorg Bevelanden is een thuiszorgorganisatie die voortkomt uit een unieke samenwerking tussen de zorgcentra Gasthuis, Randhof Ter Valcke, Ter Weel in Goes en Krabbendijke en zorgcentrum Vredelust in Yerseke. Er wordt door een aantal thuiszorgteams huishoudelijke zorg, verzorging/verpleging en begeleiding geboden aan iedereen die in het bezit is van een indicatie voor de thuiszorg of een PGB. Het gaat hierbij om cliënten die in de buurt van de genoemde zorgcentra wonen, de zogenaamde "eerste cirkel" of zorgzone. Op korte termijn zijn wij op zoek naar een (m/v) 32 uur per week Omdat Stichting Woonzorg Bevelanden een organisatie is die volop in beweging is, zoeken wij een duizend poot die zowel salaris- en cliëntenadministratie zelf standig kan uitvoeren. De werkzaamheden worden verricht op de Economische en Administratieve Dienst, gevestigd in Stichting Ter Weel, locatie Goes. De functie: Tot de belangrijkste taken behoren in ieder geval: - het volledig zelfstandig verwerken van de salaris administratie; het verwerken van de salarisgegevens in de financiële boekhouding; het verzorgen van aangiften naar belastingdienst, UWV, pensioenfonds etc.; het verwerken van de cliëntengegevens t.b.v. CAK. Jouw bagage: MEAO of MBA, aangevuld met praktijkdiploma salarisadministrateur; kennis van Beaufort is een pré; kennis/ervaring in het werken met spreadsheets (Excel); kennis/ervaring in het werken met geautomatiseerde dienstroostergegevens; zelfstandig en nauwkeurig kunnen werken; klantgerichte houding, enthousiast, flexibel en collegiaal; bereidheid in te springen voor collega. Stichting Woonzorg Bevelanden biedt: dienstverband voor bepaalde tijd (1 jaar), bij gebleken geschiktheid wordt dit omgezet in een dienstverband voor onbepaalde tijd; salaris conform de salarisschaal FWG 45 van de CAO V&V (max. 2.526,05 per maand); aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering, kinderopvang en een spaarloonregeling; gedegen inwerkperiode; - prettige en informele werksfeer. Herken je jezelf Stuur dan een sollicitatiebrief met curriculum vitae voor 11 mei a.s. naar de afdeling P, O O, Joannaplantsoen 14462 AV Goes. Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Hanneke Roskam, hoofd EAD, op maandag t/m donderdag tussen 8.00 en 1 5.30 uur, tel. 0113 - 216878. Algemene informatie over Stichting Woonzorg Bevelanden vind je op www.woonzorgbevelanden.nl en over Ter Weel op www.terweel.nl De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 24 mei a.s. Deze advertentie verschijnt zowel in- als extern tegelijk. L

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 36