Leerkracht
PERSONEEL
4
Laat je inspireren
avans
[70 DE BASIS
Stafmedewerker administratie
Provincie Zeeland
Bestuursassistent
Gedeputeerde Staten (v/m)
Gehandicapt of chronisch ziek
Met ANGO kom
je tot je recht!
Autisme
8
Provincie Zeeland
Medewerker geografische
informatiesystemen (v/m)
Hogeschool Brabant en Hogeschool 's-Hertogenbosch
zijn per 1 januari 2004 Avans Hogeschool.
Dm DiepVrieslAaii
Kredietbank
WALCHEREN
MEDEWERKER POST ARCHIEF wv
montessorischool
frambozenstraat 29,4462 EK goes, tel (0113) 21 67 07
Werk je al jaren op dezelfde school Wil je wel eens iets anders, maar
Of kom je net van de Pabo Grijp nu je kans
Wij zoeken een
voor groep 7/8 (eventueel groep 5/6)
Het liefst fulltime, maar parttime (minimaal 0.6 wtf) is bespreekbaar.
Gezien de samenstelling van het team gaat de voorkeur uit naar een man.
Montessorischool De Basis in Goes is een school met acht heterogene groepen
en een enthousiast team. Het overbrengen van kennis is belangrijk. Daarnaast
staan de sociaal-emotionele ontwikkeling en het zelfstandig werken hoog in
het vaandel. We richten ons op de natuurlijke leermotivatie van de kinderen.
We verwachten van je:
dat je hart hebt voor en vertrouwen in kinderen;
dat je op een creatieve manier planmatig kan werken;
dat je in staat bent tot zelfreflectie;
dat je je open en positief opstelt naar ouders en collega's;
dat je wil en kan werken vanuit de Montessori-uitgangspunten;
dat je een Montessoridiploma hebt of bereid bent het te halen.
Voor informatie kun je terecht bij de directeur van de school:
Nelleke De Waele, telefoon: 0113 216707 (school) of 0113 232324 (thuis)
Sollicitatiebrieven met c.v. dienen uiterlijk maandag 19 april binnen te zijn bij:
N. De Waele, Albardastraat 48, 4463 VZ Goes.
De gesprekken zijn gepland op maandagavond 26 april.
Zorgstroom biedt
verpleging en verzorging
thuis of in zorg- of
verpleegcentra, heeft
woningen, biedt
huishoudelijke zorg,
verzorgt voorlichting en
begeleiding en leent
hulpmiddelen uit.
Ruim 2400 medewerkers
en vrijwilligers werken
in een stimulerende
sfeer met volop
groeimogelijkheden.
Onze zorg is voor
iedereen: jong, oud,
alleenstaand of gezin.
De deskundige hulp
wordt afgestemd op
de behoefte aan privacy,
veiligheid en vrijheid
van de klant:
'Zorg met respect,
waar u ook woont'
Zie ook www.zz.nl
Oeze vacature wordt
tegelijk in- en extern open
gesteld. Bij gelijke geschikt
heid heeft een interne
kandidaat de voorkeur.
Zorg mep respecP, waar u ook. woont
In verband met het venrek van onze huidige medewerker zoeken wij een nieuwe
Voor 36 uur per week. Vacaturenummer 4.014
Tot de kern van de functie behoort het registreren en verstrekken van
financieel-economische en kwantitatieve gegevens, het analyseren en
interpreteren van deze gegevens en het op een heldere wijze rapporteren
hierover ter ondersteuning van de bedrijfsvoering.
De medewerker maakt deel uit van de staf van de afdeling administratie en
automatisering, een dienst van Zorgstroom die ondersteunt en adviseert
aangaande het financieel-economisch-, en ICT-beleid.
Voor deze functie vragen wij kennis van bedrijfsadministratie en -economie op
HBO-niveau en ervaring met overheidsregelgeving inzake ouderenzorg en wonen.
Arbeidsvoorwaarden zijn op basis van de CAO Thuiszorg.
Salariëring voorlopig in salarisschaal 9, afhankelijk van relevante werk
ervaring minimaal 2.069,70 en maximaal 3.000,17 bruto per maand.
De definitieve inschaling volgens FWG 3.0 zal binnenkort plaatsvinden.
Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met
de heer Ja Dalebout. hoofd administratie en automatisering, tel 0118-684000.
Bent u geïnteresseerd, dan kunt uw uw sollicitatiebrief en cv vóór 12 april a.s.
richten aan de heerLQ. Phemambucq, voorzitter Raad van Bestuur, postbus 323,
4330 AH Middelburg. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 21 april a.s.
Kandidaten die niet over de juiste ervaring beschikken verzoeken wij niet
te reageren op deze advertentie.
Werken, wenen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen:
moderne industriegebieden en havens,
kilometers strand, woningkeuze in alle
sectoren, fietspaden volop en geen files.
Het provinciaal bestuur doet zijn best om
dit zo te houden en te verbeteren; daar
toe heeft het ongeveer 1000 werknemers
in dienst.
Als gevolg van het vertrek van een van onze medewerkers is de stafafdeling
Kabinet, Juridische Zaken en Bestuursondersteunmg (KJB) op zoek naar een
kandidaat voor de functie van
24 uur per week
De stafafdeling Kabinet, Juridische Zaken
en Bestuursondersteuning heeft als taken
de ondersteuning van provinciale staten,
gedeputeerde staten, de commissaris van
de koningin en de griffier, de coördinatie
van beleidsaangelegenheden, openbare
orde en veiligheid, juridische advisering in
brede zin, rechtsbescherming, representa
tie, burgemeestersaangelegenheden en
onderscheidingen.
Overige informatie
Herken je jezelf in dit profiel en voldoe je
eveneens aan de gestelde functie-eisen?
Stuur dan zo spoedig mogelijk maar in ie
der geval voor 16 april aanstaande je sol
licitatiebrief voorzien van een recent CV
naar de provincie Zeeland, t.a.v. mevrouw
J.H. Natte, personeelsadviseur, postbus
6001, 4330 LA Middelburg, onder ver
melding van vacaturenummer 510006.
Voor andere vacatures en meer informa
tie omtrent de provincie Zeeland:
www.zeeland.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs ge
steld.
Ais bestuursassistent Gedeputeerde Staten:
- ondersteun je het college van Gedeputeerde Staten (GS);
- ben je belast met de secretariaatswerkzaamheden van de leden van GS;
- zorg je voor de coördinatie van het vervoer van het college van GS.
Wij vragen:
Een enthousiaste collega die m het bezit is van het diploma VWO en tevens in
het bezit is van het diploma Schoevers directiesecretaresse.
Ook vragen wij van jou als nieuwe collega dat je inzicht hebt in het functioneren
van de (provinciale) overheid en dat je enigszins gevoel hebt voor bestuurlijke
verhoudingen.
Werkervaring in soortelijke functie is voor ons dan ook een pré!
Indien je ook nog beschikt over goede mondelinge- en schriftelijke uitdrukkings
vaardigheden, je stressbestendig en klantgericht bent en wanneer zelfstandig
werken en improviseren voor jou geen probleem is, dan ben jij mogelijk de col
lega die wij zoeken!
Wij bieden:
Een bruto maandsalaris van mimmaai 1.195,70 (aanloopschaal 7) en maximaal
1.645,80 (functieschaal 8) op basis van een 60% deeltijdbetrekking.
Genoemde bedragen gelden per 1 maart 2004 en zijn exclusief 8% vakantie
toeslag en 4,5% eindejaarsuitkering. Inschaling is afhankelijk van opleiding en
werkervaring.
Verder biedt de provincie Zeeland goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals
flexibele werktijden, de mogelijkheid tot het aan- of verkopen van verlofuren,
kinderopvang, gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, pc-prive- en een fiets-
regeling.
Geïnteresseerd?
Voor meer informatie omtrent deze functie kunt je contact opnemen met de heer
drs. C.L.J. van Vlaanderen, hoofd van de stafafdeling KJB, telefoonnummer
0118-631490.
Doelgroepenbeleid
De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrou
wen. alsmede naar indiensttreding van gehandicapten en leden van etnische min
derheden. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroepen, die vol
doen aan de functie-eisen, uitdrukkelijk uitgenodigd te solliciteren.
Of het nu gaat om juridische ondersteuning, belasting-
teruggave, uitkeringen, zorg en hulp. woningaanpas
singen, vervoer of lotgenotencon
tact... Kom op voor je rechten!
Word ook lid van ANGO!
Postbus 850,
3800 AW Amersfoort
Tel. (033) 465 43 43
wwwango.nl
leven In een wereld
die je niet begrijpt
Autisme is een ernstige handicap.
De NVA maakt zich sterk voor
mensen met autisme.
Steun daarom de NVA,
Biithouen: giro 479
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen:
moderne industriegebieden en havens,
kilometers strand, woningkeuze in alle
sectoren, fietspaden volop en geen files.
Het provinciaal bestuur doet zijn best om
dit zo te houden en te verbeteren; daar
toe heeft het ongeveer 700 werknemers
in dienst.
De directie Ruimte, Milieu en Water zorgt
voor het ontwikkelen en uitvoeren van het
beleid op het gebied van ruimtelijke orde
ning, milieu-, water-, natuur- en landschap-
beheer.
De directie is onderverdeeld in 5 af
delingen waaronder de afdeling Bedrijfs
voering Deze afdeling is verantwoordelijk
voor het scheppen van condities voor het
effectief functioneren van de directie op
het gebied van personeelszorg, financiën,
financiële administratie, automatisering,
informatievoorziening.
Heb je interesse voor deze functie? Stuur
dan uiterlijk 17 april 2004 je brief met cv
aan de directeur Ruimte, Milieu en Water,
drs. CJ. Colijn, Postbus 165, 4330 AD
Middelburg. Graag met vermelding van
vacaturenummer 2004-7.
Voor andere vacatures en meer informa
tie omtrent de provincie Zeeland:
www.zeeland.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs ge
steld.
De provincie Zeeland heeft diverse instroonv/schoolverlatersfuncties met het
doel deze nieuwe medewerkers werkervaring te laten opdoen waarna zij kunnen
doorstromen naar reguliere functies. Binnen het taakveld ICT van de afdeling
Bedrijfsvoering is de vacature ontstaan voor een:
Stelt in overleg met de betrokken beleidsafdelingen de ruimtelijke informatiebe
hoefte vast en ontwikkelt op basis hiervan beleidsspecifieke GIS toepassingen
Participeert in toepassingsgerichte GIS projecten binnen de directie en in voor
komende gevallen binnen andere organisatie-eenheden in de provinciale organi
satie. Ondersteunt algemene GIS toepassingen, zowel ten aanzien van de
systeemontwikkelaars als de PC eindgebruikers. Initieert mede en draagt zorg
voor de verdere uitwerking en implementatie van algemene GIS toepassingen
binnen de provinciale organisatie. Adviseert mede over de verdere ontwikkeling
van de geografische informatievoorziening. Initieert en ondersteunt de opzet van
beleidsspecifieke ruimtelijke bestanden die een breder gebruik vereisen.
Ontwikkelt noodzakelijke interfaces tussen ruimtelijke en administratieve gege
vens.
Wij zoeken een collega met een afgeronde HBO opleiding met specialisatie in
GIS, flexibiliteit, organisatietalent, goede contactuele en communicatieve vaar
digheden en die goed in teamverband en zelfstandig kan werken.
Inlichtingen
Bel voor meer informatie over deze functie de heer CJ. van Gilst (afdelingshoofd
Bedrijfsvoering) 0118-631170 of de heer A. Roelse (seniormedewerker ICT)
0118-631703.
Salaris
Voor deze functie is geen werkervaring vereist. De aanstelling vindt plaats in al
gemene dienst. In eerste instantie voor de periode van een jaar bij wijze van
proef. Bij gebleken geschiktheid volgt een vaste aanstelling.
Het bruto jaarsalaris bedraagt bij aanvang €26.903,- (schaal 7 inclusief
vakantietoelage en eindejaarsuitkering) bit een volledige werkweek (36 uur).
Het bruto maandsalaris bedraagt €1.992,84 per maand.
Na een jaar volgt een vaste aanstelling onder gelijktijdige inpassing in het functie
niveau (schaal 8). Op dat moment bedraagt het bruto jaarsalaris €30.357.- bij
een bruto maandsalaris van €2.248,70.
Onder de leeftijd van 22 jaar wordt een korting op het salaris toegepast van
10% per leeftijdsjaar.
Onze secundaire arbeidsvoorwaarden zijn: het ziektekosten verzekeringspakket
van de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR), studiefaciliteiten, gedeeltelijk
betaald ouderschapsverlof, een kinderopvangregeling, een pc-privé-, een fiets-
privé- en een bedrijfsfitness regeling, een pensioenpakket van het ABP, 8% va-:
kantie-uitkering en flexibele werktijden.
Doelgroepenbeleid
De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van
vrouwen, alsmede naar indienstneming van gehandicapten, allochtonen en jonge
ren, die voldoen aan de functie-eisen. Daarom worden geïnteresseerden uit deze
prioriteitsgroepen uitdrukkelijk verzocht te solliciteren.
Academie voor ICT
en Management
Woensdag 7 april 2004
Van 17.00-20.00 uur
Voltijdopleidingen:
- Bedrijfskundige Informatica
- Informatica
- Technische Informatica
- Informatiedienstverlening en -
management
Locatie: Lovensdijkstraat 63, Breda
Informatie: www.aimbreda.nl
VoUijdople» mg t ..:rj
iCtenWanage da m
i deeKijdopte'
en
Deeltijd HEAO
Breda
Dinsdag 20 april 2004
Van 19.00-21.00 uur
Deeltijdopleidingen:
- Accountancy
- Bedrijfseconomie
- Commerciële Economie
- Management, Economie Recht
- Personeelsmanagement
- Small Business Retailmanageme:
Locatie: Hogeschoollaan 1, Breda
Informatie: www.hsbrabant.nl/heac
Meer weten? www.avans.nl
hogeschool
Zoekt u een vrije en zelfstandige job?
Al 35 jaar lang verkoopt de Diepvriesman met succes top
kwaliteit diepvriesproducten rechtstreeks aan de consument
in het hele land.
Voor een goed beklant rayon in de regio zijn wij op zoek
naar een:
Klantvriendelijke Routeverkoper
Pracht werk waarin u zich volledig kunt ontplooien. 80%
van de afnemers zijn langer dan 10 jaar klant. 85% van de
verkopers zijn 10 tot 30 jaar bij ons in dienst. U kunt uw
eigen succes bepalen.
Wij bieden:
Prachtig werk.
Hoog salaris.
Omzetprovisie
Prima arbeidsvoorwaarden
Wii vragen:
Zelfstandige instelling
en eigen initiatief.
Geen 9 tot 5 mentaliteit.
Enige verkoopervaring.
Contactuele eigenschappen.
Doelgerichtheid.
Rijbewijs C
Uw reactie gaarne naar:
De Diepvriesman, t.a.v. mevr. J. Verwoert
De Smalle Zijde 52, 3903 LR Veenendaal
Tel. 0318-521600
De Kredietbank Walcheren is
een dienstverlenende
organisatie die zorgdraagt
voor de sociale krediet
verlening en de integrale
schuldhulpverlening op
Walcheren. Ook worden er
werkzaamheden in het kader
van de bewindvoering voor de
Wet schuldsanering natuurlijke
personen uitgevoerd.
De organisatie bestaat uit 24
enthousiaste medewerkers die
werkzaam zijn in vestigingen
in Middelburg en Vlissingen.
Kijk voor meer informatie
over deze vacature op:
www.vlissingen.nl/vacatures
De Kredietbank Walcheren zoekt op korte termijn een
voor 36 uur per week
DE INHOUD VAN DE FUNCTIE
POSTBEHANDELING:
openen van de post, registratie binnen verschillende software pakketten,
codering, bepaling van de routing en verzending
beheer van het systeem van voortgangscontrole, invoeren streefdatum
voor afdoening en vervaardiging rappellijsten, controleren van afwikkeling
registreren van uitgaande beschikkingen
controleren van personalia, layout, typefouten en bijlagen
verzorgen uitgaande post (frankering, enz).
ARCHIEFWERKZAAMHEDEN:
dossiervorming en ordening;
maken van verwijzingen en aanleggen neveningangen
bijhouden van het registratiesysteem voor uitgeleende dossiers en rappelieren
verstrekken van informatie uit beschikbare informatiebronnen (archieven)
maken van processen-verbaal, vernietigingsiijsten, enz.
overige voorkomende administratieve ondersteunende werkzaamheden
WIJ VRAGEN
een VMBO werk- en denkniveau, aangevuld met SOD 1
basiskennis van de beleidsterreinen en regelingen die zijn ondergebracht
bij de kredietbank
affiniteit met geautomatiseerde systemen
accuratesse, bereidheid tot samenwerken, zelfstandigheid en integriteit
WIJ BIEDEN
De Kredietbank Walcheren volgt de rechtpositie van de Gemeente Vlissingen.
Afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring een salaris van maximaal bruto
2.174,- (indicatieve functieschaal 5) per maand bij een fulltime dienstverband.
De functie wordt momenteel definitief beschreven en gewaardeerd.
Daarnaast biedt de Kredietbank uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden:
flexibele werktijden, fiets- en PC-privéproject, betaald ouderschapsverlof, een
ruime verhuiskostenregeling, studiefaciliteiten en meer.
SOLLICITEREN
Voor meer informatie over de vacature kunt u contact opnemen met
de directeur van de Kredietbank, Kees van Beveren, tel. (0118) 487166
of met de P&O-adviseur, John van den Heuvel, tel. (0118) 487306.
Uw brief met motivatie en curriculem vitae dient uiterlijk 17 april 2004 in ons r
bezit te zijn U kunt uw sollicitatie richten aan de heer J.H. van den Heuvel,
t.a.v afdeling PO&I, Postbus 3000, 4380 GV Vlissingen.
Solliciteren per e-mail kan ook: werken@vlissingen.nl
De sollicitatiegesprekken zijn gepland op maandag 26 april.
De Kredietbank Walcheren is een samenwerkingsverband van de gemeenten Middelburg, Veere en Vlissingen