Leerkracht PERSONEEL 4 Laat je inspireren avans [70 DE BASIS Stafmedewerker administratie Provincie Zeeland Bestuursassistent Gedeputeerde Staten (v/m) Gehandicapt of chronisch ziek Met ANGO kom je tot je recht! Autisme 8 Provincie Zeeland Medewerker geografische informatiesystemen (v/m) Hogeschool Brabant en Hogeschool 's-Hertogenbosch zijn per 1 januari 2004 Avans Hogeschool. Dm DiepVrieslAaii Kredietbank WALCHEREN MEDEWERKER POST ARCHIEF wv montessorischool frambozenstraat 29,4462 EK goes, tel (0113) 21 67 07 Werk je al jaren op dezelfde school Wil je wel eens iets anders, maar Of kom je net van de Pabo Grijp nu je kans Wij zoeken een voor groep 7/8 (eventueel groep 5/6) Het liefst fulltime, maar parttime (minimaal 0.6 wtf) is bespreekbaar. Gezien de samenstelling van het team gaat de voorkeur uit naar een man. Montessorischool De Basis in Goes is een school met acht heterogene groepen en een enthousiast team. Het overbrengen van kennis is belangrijk. Daarnaast staan de sociaal-emotionele ontwikkeling en het zelfstandig werken hoog in het vaandel. We richten ons op de natuurlijke leermotivatie van de kinderen. We verwachten van je: dat je hart hebt voor en vertrouwen in kinderen; dat je op een creatieve manier planmatig kan werken; dat je in staat bent tot zelfreflectie; dat je je open en positief opstelt naar ouders en collega's; dat je wil en kan werken vanuit de Montessori-uitgangspunten; dat je een Montessoridiploma hebt of bereid bent het te halen. Voor informatie kun je terecht bij de directeur van de school: Nelleke De Waele, telefoon: 0113 216707 (school) of 0113 232324 (thuis) Sollicitatiebrieven met c.v. dienen uiterlijk maandag 19 april binnen te zijn bij: N. De Waele, Albardastraat 48, 4463 VZ Goes. De gesprekken zijn gepland op maandagavond 26 april. Zorgstroom biedt verpleging en verzorging thuis of in zorg- of verpleegcentra, heeft woningen, biedt huishoudelijke zorg, verzorgt voorlichting en begeleiding en leent hulpmiddelen uit. Ruim 2400 medewerkers en vrijwilligers werken in een stimulerende sfeer met volop groeimogelijkheden. Onze zorg is voor iedereen: jong, oud, alleenstaand of gezin. De deskundige hulp wordt afgestemd op de behoefte aan privacy, veiligheid en vrijheid van de klant: 'Zorg met respect, waar u ook woont' Zie ook www.zz.nl Oeze vacature wordt tegelijk in- en extern open gesteld. Bij gelijke geschikt heid heeft een interne kandidaat de voorkeur. Zorg mep respecP, waar u ook. woont In verband met het venrek van onze huidige medewerker zoeken wij een nieuwe Voor 36 uur per week. Vacaturenummer 4.014 Tot de kern van de functie behoort het registreren en verstrekken van financieel-economische en kwantitatieve gegevens, het analyseren en interpreteren van deze gegevens en het op een heldere wijze rapporteren hierover ter ondersteuning van de bedrijfsvoering. De medewerker maakt deel uit van de staf van de afdeling administratie en automatisering, een dienst van Zorgstroom die ondersteunt en adviseert aangaande het financieel-economisch-, en ICT-beleid. Voor deze functie vragen wij kennis van bedrijfsadministratie en -economie op HBO-niveau en ervaring met overheidsregelgeving inzake ouderenzorg en wonen. Arbeidsvoorwaarden zijn op basis van de CAO Thuiszorg. Salariëring voorlopig in salarisschaal 9, afhankelijk van relevante werk ervaring minimaal 2.069,70 en maximaal 3.000,17 bruto per maand. De definitieve inschaling volgens FWG 3.0 zal binnenkort plaatsvinden. Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met de heer Ja Dalebout. hoofd administratie en automatisering, tel 0118-684000. Bent u geïnteresseerd, dan kunt uw uw sollicitatiebrief en cv vóór 12 april a.s. richten aan de heerLQ. Phemambucq, voorzitter Raad van Bestuur, postbus 323, 4330 AH Middelburg. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 21 april a.s. Kandidaten die niet over de juiste ervaring beschikken verzoeken wij niet te reageren op deze advertentie. Werken, wenen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 1000 werknemers in dienst. Als gevolg van het vertrek van een van onze medewerkers is de stafafdeling Kabinet, Juridische Zaken en Bestuursondersteunmg (KJB) op zoek naar een kandidaat voor de functie van 24 uur per week De stafafdeling Kabinet, Juridische Zaken en Bestuursondersteuning heeft als taken de ondersteuning van provinciale staten, gedeputeerde staten, de commissaris van de koningin en de griffier, de coördinatie van beleidsaangelegenheden, openbare orde en veiligheid, juridische advisering in brede zin, rechtsbescherming, representa tie, burgemeestersaangelegenheden en onderscheidingen. Overige informatie Herken je jezelf in dit profiel en voldoe je eveneens aan de gestelde functie-eisen? Stuur dan zo spoedig mogelijk maar in ie der geval voor 16 april aanstaande je sol licitatiebrief voorzien van een recent CV naar de provincie Zeeland, t.a.v. mevrouw J.H. Natte, personeelsadviseur, postbus 6001, 4330 LA Middelburg, onder ver melding van vacaturenummer 510006. Voor andere vacatures en meer informa tie omtrent de provincie Zeeland: www.zeeland.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs ge steld. Ais bestuursassistent Gedeputeerde Staten: - ondersteun je het college van Gedeputeerde Staten (GS); - ben je belast met de secretariaatswerkzaamheden van de leden van GS; - zorg je voor de coördinatie van het vervoer van het college van GS. Wij vragen: Een enthousiaste collega die m het bezit is van het diploma VWO en tevens in het bezit is van het diploma Schoevers directiesecretaresse. Ook vragen wij van jou als nieuwe collega dat je inzicht hebt in het functioneren van de (provinciale) overheid en dat je enigszins gevoel hebt voor bestuurlijke verhoudingen. Werkervaring in soortelijke functie is voor ons dan ook een pré! Indien je ook nog beschikt over goede mondelinge- en schriftelijke uitdrukkings vaardigheden, je stressbestendig en klantgericht bent en wanneer zelfstandig werken en improviseren voor jou geen probleem is, dan ben jij mogelijk de col lega die wij zoeken! Wij bieden: Een bruto maandsalaris van mimmaai 1.195,70 (aanloopschaal 7) en maximaal 1.645,80 (functieschaal 8) op basis van een 60% deeltijdbetrekking. Genoemde bedragen gelden per 1 maart 2004 en zijn exclusief 8% vakantie toeslag en 4,5% eindejaarsuitkering. Inschaling is afhankelijk van opleiding en werkervaring. Verder biedt de provincie Zeeland goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals flexibele werktijden, de mogelijkheid tot het aan- of verkopen van verlofuren, kinderopvang, gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, pc-prive- en een fiets- regeling. Geïnteresseerd? Voor meer informatie omtrent deze functie kunt je contact opnemen met de heer drs. C.L.J. van Vlaanderen, hoofd van de stafafdeling KJB, telefoonnummer 0118-631490. Doelgroepenbeleid De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrou wen. alsmede naar indiensttreding van gehandicapten en leden van etnische min derheden. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroepen, die vol doen aan de functie-eisen, uitdrukkelijk uitgenodigd te solliciteren. Of het nu gaat om juridische ondersteuning, belasting- teruggave, uitkeringen, zorg en hulp. woningaanpas singen, vervoer of lotgenotencon tact... Kom op voor je rechten! Word ook lid van ANGO! Postbus 850, 3800 AW Amersfoort Tel. (033) 465 43 43 wwwango.nl leven In een wereld die je niet begrijpt Autisme is een ernstige handicap. De NVA maakt zich sterk voor mensen met autisme. Steun daarom de NVA, Biithouen: giro 479 Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 700 werknemers in dienst. De directie Ruimte, Milieu en Water zorgt voor het ontwikkelen en uitvoeren van het beleid op het gebied van ruimtelijke orde ning, milieu-, water-, natuur- en landschap- beheer. De directie is onderverdeeld in 5 af delingen waaronder de afdeling Bedrijfs voering Deze afdeling is verantwoordelijk voor het scheppen van condities voor het effectief functioneren van de directie op het gebied van personeelszorg, financiën, financiële administratie, automatisering, informatievoorziening. Heb je interesse voor deze functie? Stuur dan uiterlijk 17 april 2004 je brief met cv aan de directeur Ruimte, Milieu en Water, drs. CJ. Colijn, Postbus 165, 4330 AD Middelburg. Graag met vermelding van vacaturenummer 2004-7. Voor andere vacatures en meer informa tie omtrent de provincie Zeeland: www.zeeland.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs ge steld. De provincie Zeeland heeft diverse instroonv/schoolverlatersfuncties met het doel deze nieuwe medewerkers werkervaring te laten opdoen waarna zij kunnen doorstromen naar reguliere functies. Binnen het taakveld ICT van de afdeling Bedrijfsvoering is de vacature ontstaan voor een: Stelt in overleg met de betrokken beleidsafdelingen de ruimtelijke informatiebe hoefte vast en ontwikkelt op basis hiervan beleidsspecifieke GIS toepassingen Participeert in toepassingsgerichte GIS projecten binnen de directie en in voor komende gevallen binnen andere organisatie-eenheden in de provinciale organi satie. Ondersteunt algemene GIS toepassingen, zowel ten aanzien van de systeemontwikkelaars als de PC eindgebruikers. Initieert mede en draagt zorg voor de verdere uitwerking en implementatie van algemene GIS toepassingen binnen de provinciale organisatie. Adviseert mede over de verdere ontwikkeling van de geografische informatievoorziening. Initieert en ondersteunt de opzet van beleidsspecifieke ruimtelijke bestanden die een breder gebruik vereisen. Ontwikkelt noodzakelijke interfaces tussen ruimtelijke en administratieve gege vens. Wij zoeken een collega met een afgeronde HBO opleiding met specialisatie in GIS, flexibiliteit, organisatietalent, goede contactuele en communicatieve vaar digheden en die goed in teamverband en zelfstandig kan werken. Inlichtingen Bel voor meer informatie over deze functie de heer CJ. van Gilst (afdelingshoofd Bedrijfsvoering) 0118-631170 of de heer A. Roelse (seniormedewerker ICT) 0118-631703. Salaris Voor deze functie is geen werkervaring vereist. De aanstelling vindt plaats in al gemene dienst. In eerste instantie voor de periode van een jaar bij wijze van proef. Bij gebleken geschiktheid volgt een vaste aanstelling. Het bruto jaarsalaris bedraagt bij aanvang €26.903,- (schaal 7 inclusief vakantietoelage en eindejaarsuitkering) bit een volledige werkweek (36 uur). Het bruto maandsalaris bedraagt €1.992,84 per maand. Na een jaar volgt een vaste aanstelling onder gelijktijdige inpassing in het functie niveau (schaal 8). Op dat moment bedraagt het bruto jaarsalaris €30.357.- bij een bruto maandsalaris van €2.248,70. Onder de leeftijd van 22 jaar wordt een korting op het salaris toegepast van 10% per leeftijdsjaar. Onze secundaire arbeidsvoorwaarden zijn: het ziektekosten verzekeringspakket van de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR), studiefaciliteiten, gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, een kinderopvangregeling, een pc-privé-, een fiets- privé- en een bedrijfsfitness regeling, een pensioenpakket van het ABP, 8% va-: kantie-uitkering en flexibele werktijden. Doelgroepenbeleid De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen, alsmede naar indienstneming van gehandicapten, allochtonen en jonge ren, die voldoen aan de functie-eisen. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroepen uitdrukkelijk verzocht te solliciteren. Academie voor ICT en Management Woensdag 7 april 2004 Van 17.00-20.00 uur Voltijdopleidingen: - Bedrijfskundige Informatica - Informatica - Technische Informatica - Informatiedienstverlening en - management Locatie: Lovensdijkstraat 63, Breda Informatie: www.aimbreda.nl VoUijdople» mg t ..:rj iCtenWanage da m i deeKijdopte' en Deeltijd HEAO Breda Dinsdag 20 april 2004 Van 19.00-21.00 uur Deeltijdopleidingen: - Accountancy - Bedrijfseconomie - Commerciële Economie - Management, Economie Recht - Personeelsmanagement - Small Business Retailmanageme: Locatie: Hogeschoollaan 1, Breda Informatie: www.hsbrabant.nl/heac Meer weten? www.avans.nl hogeschool Zoekt u een vrije en zelfstandige job? Al 35 jaar lang verkoopt de Diepvriesman met succes top kwaliteit diepvriesproducten rechtstreeks aan de consument in het hele land. Voor een goed beklant rayon in de regio zijn wij op zoek naar een: Klantvriendelijke Routeverkoper Pracht werk waarin u zich volledig kunt ontplooien. 80% van de afnemers zijn langer dan 10 jaar klant. 85% van de verkopers zijn 10 tot 30 jaar bij ons in dienst. U kunt uw eigen succes bepalen. Wij bieden: Prachtig werk. Hoog salaris. Omzetprovisie Prima arbeidsvoorwaarden Wii vragen: Zelfstandige instelling en eigen initiatief. Geen 9 tot 5 mentaliteit. Enige verkoopervaring. Contactuele eigenschappen. Doelgerichtheid. Rijbewijs C Uw reactie gaarne naar: De Diepvriesman, t.a.v. mevr. J. Verwoert De Smalle Zijde 52, 3903 LR Veenendaal Tel. 0318-521600 De Kredietbank Walcheren is een dienstverlenende organisatie die zorgdraagt voor de sociale krediet verlening en de integrale schuldhulpverlening op Walcheren. Ook worden er werkzaamheden in het kader van de bewindvoering voor de Wet schuldsanering natuurlijke personen uitgevoerd. De organisatie bestaat uit 24 enthousiaste medewerkers die werkzaam zijn in vestigingen in Middelburg en Vlissingen. Kijk voor meer informatie over deze vacature op: www.vlissingen.nl/vacatures De Kredietbank Walcheren zoekt op korte termijn een voor 36 uur per week DE INHOUD VAN DE FUNCTIE POSTBEHANDELING: openen van de post, registratie binnen verschillende software pakketten, codering, bepaling van de routing en verzending beheer van het systeem van voortgangscontrole, invoeren streefdatum voor afdoening en vervaardiging rappellijsten, controleren van afwikkeling registreren van uitgaande beschikkingen controleren van personalia, layout, typefouten en bijlagen verzorgen uitgaande post (frankering, enz). ARCHIEFWERKZAAMHEDEN: dossiervorming en ordening; maken van verwijzingen en aanleggen neveningangen bijhouden van het registratiesysteem voor uitgeleende dossiers en rappelieren verstrekken van informatie uit beschikbare informatiebronnen (archieven) maken van processen-verbaal, vernietigingsiijsten, enz. overige voorkomende administratieve ondersteunende werkzaamheden WIJ VRAGEN een VMBO werk- en denkniveau, aangevuld met SOD 1 basiskennis van de beleidsterreinen en regelingen die zijn ondergebracht bij de kredietbank affiniteit met geautomatiseerde systemen accuratesse, bereidheid tot samenwerken, zelfstandigheid en integriteit WIJ BIEDEN De Kredietbank Walcheren volgt de rechtpositie van de Gemeente Vlissingen. Afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring een salaris van maximaal bruto 2.174,- (indicatieve functieschaal 5) per maand bij een fulltime dienstverband. De functie wordt momenteel definitief beschreven en gewaardeerd. Daarnaast biedt de Kredietbank uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden: flexibele werktijden, fiets- en PC-privéproject, betaald ouderschapsverlof, een ruime verhuiskostenregeling, studiefaciliteiten en meer. SOLLICITEREN Voor meer informatie over de vacature kunt u contact opnemen met de directeur van de Kredietbank, Kees van Beveren, tel. (0118) 487166 of met de P&O-adviseur, John van den Heuvel, tel. (0118) 487306. Uw brief met motivatie en curriculem vitae dient uiterlijk 17 april 2004 in ons r bezit te zijn U kunt uw sollicitatie richten aan de heer J.H. van den Heuvel, t.a.v afdeling PO&I, Postbus 3000, 4380 GV Vlissingen. Solliciteren per e-mail kan ook: werken@vlissingen.nl De sollicitatiegesprekken zijn gepland op maandag 26 april. De Kredietbank Walcheren is een samenwerkingsverband van de gemeenten Middelburg, Veere en Vlissingen

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 38