0900-821 2411 avans Vragen over epilepsie? Bel de Epilepsielijn! WILTHAGEN VLEESWAREN FELICITEERT MET DE HOGE NOTERING ALS TOP 3 SUPERMARKT VAN NEDERLAND 2004 Nonnandië verovert Zeeuws-Vlaanderen Wie werkt mee aan de leefbaarheid van Schouwen-Duiveland? Coördinator uitvoering en handhaving (m/v) Juridisch medewerker (m/v) 36 uur per week Geef uw carrière een impuls \0 Breda is§> GOES de kwaliteit van toen... de smaak van nu THOLEN 0166 - 603871 GRATIS BEURS 27 28 MAART 2004 NIET TE MISSEN PROEVERIJEN CADEAUTJES 60ste VERJAARDAG VAN DE LANDING Gratis toeristische infobeurs met proevertjes en prijzen op zaterdag 27 en zondag 28 maart 2004, van lOu tot 18u (op zaterdag, tot 17u op zondag) in het Scheldetheater langs de Scheldeboulevard in Temeuzen. De Normandiërs komen u inderdaad geheel vrijblijvend uitnodigen naar hun prachtige streek, die zo groot is als België en terecht wereldberoemd voor een heleboel. Om het u makkelijk te maken brengen ze dat allemaal eerst tot bïj u, en kunt u er gratis van komen halen en proeven. Zowat alle VW's zullen present zijn met gratis infobrochures over hun aanbod, kaartmateriaal, reducties... Daarnaast komen attracties zoals de landingsstranden, golfterrei nen (37!), de onderwaterhaven van Cherbourg, calvadoskastelen, ciderboerderijen, monumenten en landschappen, parken en tuinen zich uitgebreid presenteren. Ook alle vormen van accommodatie zijn erbij, van campings tot Manoirs. En last but not least een aan tal "producteurs", boeren die zélf kazen als Camembert, Livarot, Pont l'évêque maken, cider, calvados, charcuterie, ham, honing, confituren... En die lui zijn heus niet van plan om hun hele voor raad weer terug naar Nonnandië te brengen. Kom en proef Wie het onderste uit die kan wil wordt trouwens ook op zijn wen ken bediend, want drie keer daags 11 u 15, 14u 15, 16u 15) is er ook mogelijkheid tot een professionele degustatie van cider, pommeau en calvados, met de heerlijkste soorten en jaartallen (we hebben o.a. VSOP, Hors d'age lOjaar, 15 jaar Prestige en 20 tot 40 jaar Age Inconnue). Aan deze voordrachten met proeverij kunnen telkens slechts 40 personen deelnemen. Voor slechts 10 euro kunnen die daarbij 3 tot 5 exclusieve heerlijkheden proeven en keuren. Voorinschrijven (tot donderdag 25 maart 2004) op email: activating.tourism@skynet.be Aan elke stand staat naast elke Normandiër steeds een Nederlandstalige host(ess) en ook de organisatie is in Nederland stalige (Belgische) handen. Zij zorgen ervoor dat er bijna om het uur een gratis tombola wordt gehouden onder de aanwezigen, die dan flessen Calvados Hors d'Age, gratis toegangstickets tot de meeste attracties en in totaal een tiental gratis weekends voor twee kunnen winnen. Kortom: u zult lang moeten zoeken naar een excuus om niet te komen Gemeente Schouwen-Duiveland Schouwen-Duiveland, als je toe bent aan een beetje ruimte Schouwen-Duiveland is een door velen geliefd en daarom drukbezocht gebied. Niet verwonderlijk als je bedenkt dat slechts een kleine 34.000 inwoners samen de op 5 na grootste gemeente qua oppervlak bevolken. We hebben dus nog heerlijk de ruimte. En dat merk je. In je woonomgeving (betaalbare huizen op mooie percelen). In je vrije tijd (bos, duin, polders, stille èn levendige dorpen en monumentale stadjes; langs het strand of in je bootje op de Zeeuwse stromen). Lekker leven in de luwte. En als je de kriebels krijgt ben je met je auto in no time tussen de mensen in een grote stad. Schouwen-Duiveland heeft een toekomstvisie. Daarin richten we ons op behoud van het goede en vertrouwde, maar tevens op de moderne ontwikke lingen om ons heen. Wel de lusten, maar niet de lasten van de 21e eeuw voor onze inwoners. We zijn dan ook voortdurend op zoek naar mensen die dat beleid op eigentijdse wijze helpen vormgeven. Zoals we ook ons nieuwe gemeentehuis eigentijds hebben vorm gegeven. Je collega's komen uit alle windstreken van het land en zijn benieuwd naar jouw achtergrond. Wij sluiten hier niet af met een slogan (hebben we niet), maar met de nadrukkelijke uitnodiging bij ons te solliciteren als je toe bent aan een beetje ruimte Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. De afdeling Recreatie, Economie en Bijzondere wetten is in verschillen de opzichten een bijzondere afdeling. De médewerkers van de afdeling zijn van veel markten thuis: van het ontwerpen van toeristisch beleid tot het blussen van branden. Wij zijn op zoek naar een: 36 uur per week Wij zoeken: Een nieuwe collega die door opleiding en ervaring een flinke bagage aan juridische kennis en vaardigheden op het terrein van bijzondere wetten heeft opgedaan. Dit blijkt ook in de praktijk doordat je van aanpakken weet. Je vindt het belangrijk dat de brieven en vergunningen die uitgaan steeds van hoge kwaliteit zijn. Dit weetje ook waar te maken doordat je een hoog werktempo weet te combineren met accuratesse en punctualiteit. Je vindt het leuk de werkzaamheden van de vier overige vaste medewerkers van het cluster aan te sturen, af te stemmen en de kwaliteit ervan te bewaken. Door jouw uitstekende communicatieve vaardigheden wordt je hierin serieus genomen zonder dat je direct een beroep doet op hiërarchische bevoegd heden. Je hebt een klantgerichte benadering zonder het belang van de gemeente en de handhaving van regels uit het oog te verliezen. Ook bij grote belangentegenstellingen waarbij de emoties hoog kunnen oplopen blijf jij rustig en fatsoenlijk en houd je je rug recht. Tenslotte zijn 'betrokken heid', 'collegialiteit', 'professionaliteit' en 'humor' vier belangrijke waarden in je werk. De werkzaamheden: De cluster uitvoering en handhaving is verantwoordelijk voor de uitvoe ring van alle bijzondere wetgeving en gemeentelijke verordeningen zoals de Drank- en horecawet, de Wet op de openluchtrecreatie en de Algemene plaatselijke verordening. Als coördinator van het cluster zorg je ervoor dat de brieven, vergunningen en aanschrijvingen op tijd de deur uit gaan en van goede kwaliteit zijn. Onder eindverantwoordelijk heid van het afdelingshoofd stuur je de werkzaamheden van vier andere medewerkers van het cluster aan, zorg je voor een goede planning en zie je toe op de naleving ervan. De kwaliteit van de producten bewaak je door te zorgen dat de standaarden en procesbeschrijvingen actueel blijven en zie je erop toe dat deze ook in de praktijk worden toegepast. Zelf neem je ook een deel van de werkzaamheden van het cluster voor je rekening. Zo behandel je de complexere vergunningaanvragen en handhavingszaken en doe je een groot deel bezwaar en beroep. De zorg voor onze leefomgeving staat hoog in ons vaandel. Om de kwaliteit van onze leefomgeving nog beter te waarborgen, te bewaken en te handhaven is de afdeling Ruimte en Milieu op zoek naar een: Wij zoeken: Wij zoeken een enthousiaste, 'allround' collega die het een uitdaging vindt om de leefomgeving van onze gemeente nog aantrekkelijker te maken. Jij draagt eraan bij dat regelgeving wordt nageleefd en onrechtmatigheden worden bestreden. Je hebt grote affiniteit met het vakgebied milieu maar vind het ook leuk om uitstapjes te maken naar een ander vakgebied zoals ruimtelijke ordening. Je hebt een relevante opleiding op HBO-niveau (HBO-milieukunde of HBDO specialisatie VROM) of academisch niveau (milieurecht of bestuursrecht) en ervaring op het terrein van vergunningverlening en handhaving. Door een gedegen juridische kennis ben je breed inzetbaar op het terrein van handhaving en kun je bijspringen bij de verlening van (complexe) milieuvergunningen en als vraagbaak dienen voor collega's. In je werk ben je tegelijk voortvarend, integer en secuur en niet snel van je stuk te brengen. De werkzaamheden: Als afdeling zijn wij verantwoordelijk voor de totale keten van beleid uitvoering en handhaving op de beleidsterreinen ruimte en het milieu. De afdeling ontwikkelt en actualiseert bestemmingsplannen, verleent milieu-, monumenten- en bouwvergunningen en voert de daarvoor benodigde procedures. Deze regelgeving zal gehandhaafd moeten worden. De afdeling wil hier een kwaliteitsslag in maken en wil toe naar een meer integrale handhaving van de regelgeving. Daarom is er vanaf 1 maart 2004 een handhavingscoördinator aangesteld. Samen met hem zal je de hand having daadwerkelijk gestalte gaan geven. Daarnaast steek je zo nodig een helpende hand toe bij het verlenen van milieuvergunningen en vertegen woordig je de gemeente in juridische procedures. Salarisniveaus Voor de functie Juridisch medewerker bedraagt het salaris minimaal 1.924,- (aanloopschaal 8) en maximaal 3.164,- (functieschaal 9) bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Voor de functie Coördinator uit voering en handhaving bedraagt het salaris minimaal 1.924,- (aanloop schaal 8) en maximaal 3.164,- (functieschaal 9) bruto per maand bij een 36-urige werkweek. Voor beide vacatures geldt: goede secundaire arbeids voorwaarden zoals flexibele werktijden, een uitgebreide verlofregeling, kinderopvang, studiefaciliteiten en betaald ouderschapsverlof. V.w.b. de vacature Coördinator uitvoering en handhaving behoort het toekennen van een toelage tot de mogelijkheden. Informatie Nadere informatie is te verkrijgen bij: Functie Juridisch medewerker. Gertjan Benou, afdelingshoofd a.i., telefoon 0111-452375 of bij Peter van Santé, coördinator van het cluster Mileubeleid, telefoon 0111-452422. Over de procedure bij Marcel Konijnenburg, personeelsadviseur, telefoon 0111-452420. Functie Coördinator uitvoering en handhaving: Gertjan Benou, afdelingshoofd, telefoon 0111-452375. Over de procedure bij Roland Houtzager, personeelsadviseur, telefoon 0111-452307. Belangstelling? Je kunt tot uiterlijk 9 april aanstaande schriftelijk reageren door je sollicitatie, o.v.v. de functie en vacaturenummer (04011 voor Juridisch medewerker en 04012 voor Coördinator uitvoering en handhaving) op de enveloppe, te sturen naar Gemeente Schouwen-Duiveland, t.a.v. Personeel, Informatie, Communicatie en Organisatie, Postbus 5555, 4300 JA Zierikzee. Je kunt ook een e-mail sturen naar: gemeente@schouwen-duiveland.nl, eveneens o.v.v. de functie en het vacaturenummer. Meer informatie over de gemeente vind je op onze web-site www.schouwen-duiveland.nl (10 cent per minuut) advies en voorlichting een informatief gesprek brochures en boekjes I Nationaal Epilepsie Fonds Tweejarige HEAO-cursussen met certificaat - financieel planner - bedrijfskader - assistent controller - communicatiemanager - internationaal business manager - salesmanager - bedrijfsmanager - middle manager - personeelsmanager - small business retailmanager U bent van harte welkom op onze informatieavond op 20 april a.s. Start programma om 19.00 uur Meer weten? Tel. 076 - 525 08 77, www.hsbrabant.nl/heao of vul de bon in voor een brochure. PC Woonplaats m/v Tel, privé E-mail Stuur deze bon naar AVANS Hogeschool, Deeltijd HEAO, afdeling PR&V, Antwoord nummer 10960, 4800 WB Breda (een postzegel is niet nodig), fax 076 - 525 01 35 hogeschool Meer weten? www.hsbrabant.nl/heao

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 35