Bij ons sta je niet stil
Financieel Adviseurs
a/ent
A
M
m
Emergis
tfLC
W4
Teamleider m/v
Verpleegkundigen niveau 4 m/v Medewerker bedrijfsbureau
freelance medewerkers
Gehandicapt of chronisch ziek?
FULLTIME MEDEWERKERS m/v
zaterdag 27 maart 2004
Werken bij Emergis
32 - 36 uur p.w./vac.nr. 2004.23
Emergis, één van de grootste werkgevers van Zeeland is
altijd in ontwikkeling. Bij Emergis behandelen, verzorgen of
begeleiden we dagelijks met meer dan 1000 collega's de
6000 cliënten. Cliënten die hulp nodig hebben op het
gebied van geestelijke gezondheidszorg. Dit doen we vanuit
meer dan 30 locaties in Zeeland. Door de ruime mogelijk
heden voor zelfontwikkeling en de goede arbeidsvoorwaar
den geeft u zelf invulling aan uw eigen toekomst.
28- 36 uur p.w./vac.nr, 2004.12 Technische en Terreindienst m/v
36 uur p.w./voor jaar met mogelijke verlenging/vac.nr. 2004.30
Langdurige zorg en wonen Deze sector kent een heel diverse doel
groep. De verschillende ziekten waaraan zij lijden, veroorzaken aan
houdend stoornissen en beperkingen. Daardoor kunnen zij zich
vaak niet alleen staande houden in de maatschappij. De hulpverle
ning die door de sector geboden wordt, gaat uit van de rehabilitatie
methodiek. Hierin staat de 'werkzame' relatie centraal. Van daaruit
wordt de cliënt geholpen om op een zo normaal mogelijke manier
op een optimaal niveau te functioneren. Binnen de subregio
Schouwen-Duiveland/Tholen, waarvan de BWZierikzee, de BW
Tholen, ambulante zorg, begeleid zelfstandig wónen en dagactivi
teiten deel uitmaken, is bovenstaande vacature ontstaan.
De uitdaging U bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding
van de subregio en dan met name voor de uitvoering van het per
soneelsbeleid, het financieel beleid en de productie. Daarnaast
bent u mede belast met de kwaliteitsbewaking en toetsing van de
resultaten aan de gestelde doelen. U geeft op een sterk coachende
manier leiding aan de medewerkers van de verschillende zorgvor
men. U bent daarbij in staat om projecten en processen op het
gebied van zorgontwikkelingen en innovaties te vertalen naar het
dagelijks proces.
De inbreng Kennis op Hbo-niveau, een managementopleiding en
leidinggevende ervaring in het werkveld zijn vereist. Daarnaast
heeft u ervaring op het gebied van het coördineren en afstemmen
van verschillende activiteiten binnen een geheel en bent u in staat
om de frequent voorkomende afwijkende situaties te analyseren
en op te lossen. U bent een inspirerende, ondernemende persoon
lijkheid met een coachende en resultaatgerichte houding. Ook
bent u klantgericht, betrouwbaar en in het bezit van een gezonde
dosis humor.
Ons aanbod Salarisschaal 55 2.039 3.298) en goede pri
maire en secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO CGZ).
Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel de heer Hans van de
Voorde, hoofd centrale- en basisvoorziening Oosterscheldegebied
LZW (0113 267531) of mail: vandevoorde@emergis.nl. De sollici
tatiegesprekken worden gehouden op dinsdag 20 april. Een assess
ment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure en vindt plaats op
27 april.
Landurige zorg en wonen Deze sector biedt, vanuit de basismetho
diek van de Integrale Rehabilitatie Benadering, hulp aan mensen
van 16 jaar en ouder die aangewezen zijn op zorg en ondersteuning
door hun psychiatrische ziekte. Kernbegrippen uit deze benadering
zijn het centraal stellen van de afstemming tussen zorgvraag en
zorgaanbod, compenserende zorg en psychosociale revalidatie.
LZW heeft de zorg verdeeld in drie zorgproducten, namelijk behan
delen, wonen en dagbesteding waarbij de zorg zowel binnen als
buiten het ziekenhuis wordt geboden. Binnen het zorgproduct
behandelen biedt de afdeling 20-21 intensieve multidisciplinaire
begeleiding en behandeling gericht op stabilisatie, heroriëntatie en
reïntegratie. Binnen afdeling 22-23 worden op basis van begelei
dingsbehoefte cliënten met borderline problematiek en sociaal
psychiatrische problematiek behandeld. Binnen onder meer deze
afdelingen zijn bovenstaande vacatures ontstaan.
De uitdaging U bent belast met de dagelijkse verpleging en
begeleiding van cliënten met een gemiddeld complexe psychia
trische hulpvraag. Hiertoe participeert u in het opstellen van ver
pleeg- en begeleidingsplannen als onderdeel van het rehabilitatie
dossier en in de coördinatie van zorg rondom een aantal cliënten.
U voert individuele en groepsgerichte activiteiten uit in samen
spraak met het multidisciplinaire team en intervenieert in crisis
situaties.
De inbreng Diploma verpleegkundige niveau 4 met differentiatie
psychiatrie of vergelijkbaar. Naast een algemene professionele
inbreng verwachten wij de nodige organisatorische kwaliteiten,
affiniteit met de doelgroep en de gehanteerde methodiek. Daar
naast bent u stressbestendig, besluitvaardig, flexibel en durft u
initiatief te nemen.
Ons aanbod De functie op afdeling 20-21: schaal 40 1.561 -
2.425). De functie op afdeling 22-23: schaal 45 1.882 - 2.655).
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO GGZ) en
een scholingstraject rehabilitatiegericht handelen worden geboden.
Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel de heer Simon de Meij,
teamleider (0113 267629) of mail: s.demeij@emergis.nl.
Alle salarissen zijn bruto per maand op fulltime basis, volgens
FWG 3.0. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
(CAO GGZ).
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet
op prijs gesteld.
Technische en Terreindienst Deze dienst (19 medewerkers) heeft
een adviserende, ondersteunende en uitvoerende functie op het
gebied van technische producten, terreinvoorziening, nieuwbouw,
renovatie en dienstverlening binnen de organisatie. Binnen het
bedrijfsbureau (4 medewerkers) is in verband met het toenemende
aanbod bovenstaande (tijdelijke) functie ontstaan.
De uitdaging Het verrichten van voorbereidende werkzaamheden
voor projecten van uiteenlopende aard (bouwkunde, installatie
techniek, technische systemen apparaten). Hierbij kan het gaan
om het uitvoeren van haalbaarheidsstudies, het maken van kosten-
calculaties, het aanpassen van tekeningen en het samenstellen
van planningen. U organiseert, coördineert en controleert de uitvoe
ring van werkzaamheden door derden en bewaakt vastgestelde
budgetten. Daarnaast initieert u kwaliteits-en doelmatigheidsver
beteringen en zorgt u voor een adequate voortgangssignalering van
projecten. Naar de sectoren en overige diensten binnen de orga
nisatie heeft u een adviserende en ondersteunende functie. Een
scherpe blik op wet- en regelgeving is hierbij van essentieel belang.
Het gaat om een zelfstandige functie waarbij u op coachende wijze
zult worden aangestuurd door het diensthoofd.
De inbreng Mbo/Hbo Bouwkunde of gelijkwaardig en meerdere
jaren ervaring in een brede technische functie. Bekendheid met
Windows, Word, Excel en Autocad. U bent analytisch maar ook
praktisch, systematisch en projectgericht. U beschikt over een
goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en bent
enthousiast, initiatiefrijk en zelfstandig. Daarnaast kunt u goed
functioneren binnen een team.
Ons aanbod Salarisschaal 45 1.882 - 2.655) en goede pri
maire en secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO GGZ).
Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel de heer Hans Geerse,
hoofd technische en terreindienst (0113 267325) of mail:
geerse@emergis.nl.
Kijk ook eens op onze website: www.emergis.nl
Uw sollicitatie per brief of e-mail, onder vermelding van vaca
turenummer, kunt u vóór 10 april a.s. richten aan Emergis,
Personeel en Opleiding, Postbus 253, 4460 AR Goes.
Het e-mailadres is: personeel@emergis.nl.
AXENT/AEGON, onderdeel van AEGON Retail Direct, is met haar grote en landelijk werkende verkoopadviesorganisatie een grote partij
op de particuliere markt. De ruim 200 adviseurs in loondienst bezoeken in hun regio de klanten/leads en reiken financieel verantwoorde
oplossingen aan binnen de mogelijkheden en behoeften van de klant. Via strategische samenwerkingsverbanden wordt uitbreiding gezocht
van de portefeuille. Onze adviseurs zijn professionals op het gebied van financiële dienstverlening. Als geen ander weten zij hoeveel
waarde onze klanten hechten aan deskundigheid en betrouwbaarheid. Door maatwerkbenadering en persoonlijke aandacht kunnen onze
klanten rekenen op een optimaal serviceniveau, dat flexibel inspeelt op de zich steeds wijzigende financiële behoeften van onze klanten.
Voor onze klanten in de provincie Zeeland e.o. zoeken wij fulltime
met een lange termijn visie, die vanuit een win-win benadering
de top willen bereiken in sales, after sales en service
Wat ga je als adviseur doen?
Als adviseurs werk je volledig vanuit huis. Je werkt
op een eigen portefeuille en maakt daarvoor je eigen
afspraken, die voornamelijk in de middag- en avond
uren zullen plaatsvinden. Vanuit het hoofdkantoor
ontvang je meer dan voldoende ondersteuning. Onder
andere in de vorm van een gedegen interne opleiding,
waarbij je de eerste 6 maanden van je dienstverband
een persoonlijke coach toegewezen krijgt, Verder
krijg je een laptop in bruikleen met alle noodzakelijke
toepassingen, die je op elk moment het nodige inzicht
geven in je klantenbestand. Daarnaast staat er een
helder en duidelijk pakket aan communicatiemiddelen
tot je beschikking. Je gaat dus met voldoende bagage
op pad!
Wat verwachten wij van jou?
Als jij de adviseur bent die wij zoeken dan bezit je
voldoende zelfstandigheid en zelfdiscipline om de
vrijheid en verantwoordelijkheid die bij deze functie
horen goed aan te kunnen. Je ziet er niet tegenop
om 's avonds te werken, kunt bovendien goed omgaan
met de druk van het werken op pittige verkoopdoel
stellingen en wilt graag je eigen inkomen bepalen. Je
bent bereid om de handen flink uit de mouwen te
steken en te investeren in een duurzame relatie met
AXENT/AEGON en met onze (toekomstige) klanten.
Jij weet de balans te vinden tussen omzet en service
en bent gewend om op basis van verkoopdoelstel
lingen te werken. We gaan ervan uit dat je minimaal
een MBO denk- en werkniveau hebt, alsook commer
ciële ervaring in de financiële dienstverlening, maar
nog belangrijker vinden wij commerciële ervaring in
het algemeen en de juiste motivatie en instelling.
Verder dien je in het bezit te zijn van een eigen auto
Wat bieden wij jou?
Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een
open, informele en resultaatgerichte organisatie waarin
kenmerken als het nakomen van afspraken, het helder
en duidelijk communiceren en een open en
toegankelijke opstelling centraal staan. Ook op het
punt van primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
is werken bij AXENT/AEGON aantrekkelijk. Naast
een concurrerende provisieregeling (garantie-inkomen,
commerciële resultaatbeloning en bonussen) bieden
wij een 13e maand, een auto- en onkostenvergoeding,
een sabbatical leaveregeling, een goede kinder
opvangregeling, alsmede korting op eigen
verzekeringen. Voor adviseurs die wat in hun mars
hebben, bestaan er zeer goede ontwikkelings- -
mogelijkheden. Zij kunnen uitgroeien tot een
volwaardig financieel planner.
Is je belangstelling gewekt?
Voel je je aangesproken door deze functie dan zien
we graag op korte termijn je sollicitatie tegemoet.
Je kunt je bondige brief CV sturen/faxen/mailen
AXENT/AEGON N V
afdeling P&O (t.a.v. Rina Wilke-Dalmulder),
Postbus 104 3500 AC Utrecht
Tel: 030-2563782 Fax: 030-2563633
E-mail vacatures@axent.aegon.nl.
AEGON Retail Direct te
Nieuwegein is een nieuwe
combinatie waarin de
commerciële kracht wordt
gebundeld van alle marketing
verkooporganisaties van
AEGON die rechtstreeks en
onder eigen label de parti
culiere klant bedienen op het
gebied van financiële en
assurantiedienstverlening.
De bouw van de nieuwe
organisatie is nog in volle
gang. Medio 2004 zal het
merendeel van de thans nog
verspreide onderdelen onder
één dak gehuisvest zijn.
AEGON Retail Direct streeft
een lange termijn relatie met
de klant na en wil zich onder
scheiden door een profes
sionele en hoogwaardige
dienstverlening.
100dochter AECON
AANNEMERSBEDRIJF
Aannemersbedrijf Mesu B.V. is hoofdzakelijk werkzaam in de nieuwbouw, verbouw
restauratie, onderhoud en beschikt over een eigen moderne machinale timmerwerkplaats.
Het bedrijf is aangesloten bij de branchevereniging BouwNed en is deelnemer van de
stichting Erkende Hoofdaannemer en Bouw Garant.
In verband met vervroegde dienst uittreding door een van onze werknemers
zoeken wij op korte termijn een
ERVAREN WERKPLAATSTIMMERMAN
voor het zelfstandig maken van kozijnen, ramen, deuren en alle verdere
voorkomende machinale timmerwerkzaamheden.
ERVAREN TIMMERMAN
voor het zelfstandig werken en leiding kunnen geven aan een of
meerdere werknemers.
Voor informatie kunt u kontakt opnemen met dhr. W. M. Mesu,
tel. 0118-61 30 98 06- 22 49 49 40
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u sturen naar-
Aannemersbedrijf Mesu B.V., Schotelweg 6, 4333 GS Middelburg
BOUW
GARANT
Een NV08 initiatief
De Vries Communicatie Centrum is Zeelands eerste Rota-erkende
fullservice reclameadviesbureau, met als specialisatie de totaal
promotie van onroerendgoedprojecten.
Wij werken constant aan een groot aantal opdrachten voor regionale en
landelijke projecten. Onze activiteiten omvatten werkelijk alles op het gebied
van de projectpromotie: vanaf strategie/concept, het ontwerpen van brochures,
advertenties en alle andere uitingen tot het vervaardigen van het benodigde
drukwerk en overige communicatiemiddelen.
De omvang en de intensiteit van deze complexe opdrachten betekent een
extra belasting voor onze ontwerpstudio. Om de voortgang van opdrachten
zo soepel mogelijk te laten verlopen, zoeken wij voor de extra drukke tijden
met onftïroerend qoed qevoel
Idie op projectbasis inzetbaar zijn.
TEKSTSCHRIJVERS
Met feeling voor de onroerendgoedmarkt en een vlotte pen voor commerciële,
verrassende teksten voor brochures en advertenties. Vanzelfsprekend met
uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
ONTWERPERS
Voor het uitwerken van concepten en de vormgeving van bij deze opdrachten
behorende communicatie-uitingen, met uitgebreide kennis van software en
grafische processen. Je bent niet alleen bijzonder creatief maar kunt ook
'heel secuur werken.
DTP-ERS
Voor de opmaak van o.a. technische brochures, inclusief het bewerken van
bouwkundige plattegronden - een uiterst precies werk!
Voor alle reclamemedewerkers geldt: affiniteit met onroerendgoedprojecten
of de woonmarkt. Gedegen opleidingen op het vakgebied is een must.
Graag vernemen wij, naast een omschrijving van jouw ervaring op genoemd
gebied, je condities zoals uurtarief en beschikbaarheid.
Jouw reactie zien wij met belangstelling tegemoet.
De Vries Communicatie Centrum
t.a.v, Dannie de Vries, Jannewekken 2
Postbus 78, 4300 AB Zierikzee 0dcdevries@devriescom.nl
Of het nu gaat om juridische ondersteuning, belasting-
teruggave, uitkeringen, zorg en hulp, woningaanpassingen,
vervoer of lotgenotencontact... Kom op voor je rechten!
Word ook lid van ANGO!
Met ANGO kom je tot je recht!
Agro Care Kwekerijen is een modern trostomaten bedrijf Op de bedrijven
wordt geteeld volgens de modernste technieken, hierbij staan milieu, de
arbeidsomstandigheden en de kwaliteit van het eindproduct centraal.
Agro Care is gevestigd in tuinbouwgebied de Bathpolder tussen Rilland en
Bergen op Zoom.
Wegens een nieuw te openen vestiging zin wij op zoek naar:
De werkzaamheden bestaan uit oogst en gewaswerkzaamheden.
Agro Care biedt:
- Een goede verdiensten (minimaal tuinbouw cao)
- Bij gebleken geschiktheid een vast dienstverband
- Mogelijkheid tot scholing
- Doorgroeimogelijkheden binnen ons bedrijf
Ervaring in de tuinbouwsector is een pre.
Ben je geïnteresseerd en zoek je een leuke baan, stuur dan je sollicitatiebrief naar.
AgroCare t.a.v. Maarten Haakman
Bathpolderweg 21
4411 RT Rilland email: maarten@agrocare.nl