Bij ons sta je niet stil Financieel Adviseurs a/ent A M m Emergis tfLC W4 Teamleider m/v Verpleegkundigen niveau 4 m/v Medewerker bedrijfsbureau freelance medewerkers Gehandicapt of chronisch ziek? FULLTIME MEDEWERKERS m/v zaterdag 27 maart 2004 Werken bij Emergis 32 - 36 uur p.w./vac.nr. 2004.23 Emergis, één van de grootste werkgevers van Zeeland is altijd in ontwikkeling. Bij Emergis behandelen, verzorgen of begeleiden we dagelijks met meer dan 1000 collega's de 6000 cliënten. Cliënten die hulp nodig hebben op het gebied van geestelijke gezondheidszorg. Dit doen we vanuit meer dan 30 locaties in Zeeland. Door de ruime mogelijk heden voor zelfontwikkeling en de goede arbeidsvoorwaar den geeft u zelf invulling aan uw eigen toekomst. 28- 36 uur p.w./vac.nr, 2004.12 Technische en Terreindienst m/v 36 uur p.w./voor jaar met mogelijke verlenging/vac.nr. 2004.30 Langdurige zorg en wonen Deze sector kent een heel diverse doel groep. De verschillende ziekten waaraan zij lijden, veroorzaken aan houdend stoornissen en beperkingen. Daardoor kunnen zij zich vaak niet alleen staande houden in de maatschappij. De hulpverle ning die door de sector geboden wordt, gaat uit van de rehabilitatie methodiek. Hierin staat de 'werkzame' relatie centraal. Van daaruit wordt de cliënt geholpen om op een zo normaal mogelijke manier op een optimaal niveau te functioneren. Binnen de subregio Schouwen-Duiveland/Tholen, waarvan de BWZierikzee, de BW Tholen, ambulante zorg, begeleid zelfstandig wónen en dagactivi teiten deel uitmaken, is bovenstaande vacature ontstaan. De uitdaging U bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van de subregio en dan met name voor de uitvoering van het per soneelsbeleid, het financieel beleid en de productie. Daarnaast bent u mede belast met de kwaliteitsbewaking en toetsing van de resultaten aan de gestelde doelen. U geeft op een sterk coachende manier leiding aan de medewerkers van de verschillende zorgvor men. U bent daarbij in staat om projecten en processen op het gebied van zorgontwikkelingen en innovaties te vertalen naar het dagelijks proces. De inbreng Kennis op Hbo-niveau, een managementopleiding en leidinggevende ervaring in het werkveld zijn vereist. Daarnaast heeft u ervaring op het gebied van het coördineren en afstemmen van verschillende activiteiten binnen een geheel en bent u in staat om de frequent voorkomende afwijkende situaties te analyseren en op te lossen. U bent een inspirerende, ondernemende persoon lijkheid met een coachende en resultaatgerichte houding. Ook bent u klantgericht, betrouwbaar en in het bezit van een gezonde dosis humor. Ons aanbod Salarisschaal 55 2.039 3.298) en goede pri maire en secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO CGZ). Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel de heer Hans van de Voorde, hoofd centrale- en basisvoorziening Oosterscheldegebied LZW (0113 267531) of mail: vandevoorde@emergis.nl. De sollici tatiegesprekken worden gehouden op dinsdag 20 april. Een assess ment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure en vindt plaats op 27 april. Landurige zorg en wonen Deze sector biedt, vanuit de basismetho diek van de Integrale Rehabilitatie Benadering, hulp aan mensen van 16 jaar en ouder die aangewezen zijn op zorg en ondersteuning door hun psychiatrische ziekte. Kernbegrippen uit deze benadering zijn het centraal stellen van de afstemming tussen zorgvraag en zorgaanbod, compenserende zorg en psychosociale revalidatie. LZW heeft de zorg verdeeld in drie zorgproducten, namelijk behan delen, wonen en dagbesteding waarbij de zorg zowel binnen als buiten het ziekenhuis wordt geboden. Binnen het zorgproduct behandelen biedt de afdeling 20-21 intensieve multidisciplinaire begeleiding en behandeling gericht op stabilisatie, heroriëntatie en reïntegratie. Binnen afdeling 22-23 worden op basis van begelei dingsbehoefte cliënten met borderline problematiek en sociaal psychiatrische problematiek behandeld. Binnen onder meer deze afdelingen zijn bovenstaande vacatures ontstaan. De uitdaging U bent belast met de dagelijkse verpleging en begeleiding van cliënten met een gemiddeld complexe psychia trische hulpvraag. Hiertoe participeert u in het opstellen van ver pleeg- en begeleidingsplannen als onderdeel van het rehabilitatie dossier en in de coördinatie van zorg rondom een aantal cliënten. U voert individuele en groepsgerichte activiteiten uit in samen spraak met het multidisciplinaire team en intervenieert in crisis situaties. De inbreng Diploma verpleegkundige niveau 4 met differentiatie psychiatrie of vergelijkbaar. Naast een algemene professionele inbreng verwachten wij de nodige organisatorische kwaliteiten, affiniteit met de doelgroep en de gehanteerde methodiek. Daar naast bent u stressbestendig, besluitvaardig, flexibel en durft u initiatief te nemen. Ons aanbod De functie op afdeling 20-21: schaal 40 1.561 - 2.425). De functie op afdeling 22-23: schaal 45 1.882 - 2.655). Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO GGZ) en een scholingstraject rehabilitatiegericht handelen worden geboden. Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel de heer Simon de Meij, teamleider (0113 267629) of mail: s.demeij@emergis.nl. Alle salarissen zijn bruto per maand op fulltime basis, volgens FWG 3.0. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO GGZ). Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Technische en Terreindienst Deze dienst (19 medewerkers) heeft een adviserende, ondersteunende en uitvoerende functie op het gebied van technische producten, terreinvoorziening, nieuwbouw, renovatie en dienstverlening binnen de organisatie. Binnen het bedrijfsbureau (4 medewerkers) is in verband met het toenemende aanbod bovenstaande (tijdelijke) functie ontstaan. De uitdaging Het verrichten van voorbereidende werkzaamheden voor projecten van uiteenlopende aard (bouwkunde, installatie techniek, technische systemen apparaten). Hierbij kan het gaan om het uitvoeren van haalbaarheidsstudies, het maken van kosten- calculaties, het aanpassen van tekeningen en het samenstellen van planningen. U organiseert, coördineert en controleert de uitvoe ring van werkzaamheden door derden en bewaakt vastgestelde budgetten. Daarnaast initieert u kwaliteits-en doelmatigheidsver beteringen en zorgt u voor een adequate voortgangssignalering van projecten. Naar de sectoren en overige diensten binnen de orga nisatie heeft u een adviserende en ondersteunende functie. Een scherpe blik op wet- en regelgeving is hierbij van essentieel belang. Het gaat om een zelfstandige functie waarbij u op coachende wijze zult worden aangestuurd door het diensthoofd. De inbreng Mbo/Hbo Bouwkunde of gelijkwaardig en meerdere jaren ervaring in een brede technische functie. Bekendheid met Windows, Word, Excel en Autocad. U bent analytisch maar ook praktisch, systematisch en projectgericht. U beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en bent enthousiast, initiatiefrijk en zelfstandig. Daarnaast kunt u goed functioneren binnen een team. Ons aanbod Salarisschaal 45 1.882 - 2.655) en goede pri maire en secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO GGZ). Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel de heer Hans Geerse, hoofd technische en terreindienst (0113 267325) of mail: geerse@emergis.nl. Kijk ook eens op onze website: www.emergis.nl Uw sollicitatie per brief of e-mail, onder vermelding van vaca turenummer, kunt u vóór 10 april a.s. richten aan Emergis, Personeel en Opleiding, Postbus 253, 4460 AR Goes. Het e-mailadres is: personeel@emergis.nl. AXENT/AEGON, onderdeel van AEGON Retail Direct, is met haar grote en landelijk werkende verkoopadviesorganisatie een grote partij op de particuliere markt. De ruim 200 adviseurs in loondienst bezoeken in hun regio de klanten/leads en reiken financieel verantwoorde oplossingen aan binnen de mogelijkheden en behoeften van de klant. Via strategische samenwerkingsverbanden wordt uitbreiding gezocht van de portefeuille. Onze adviseurs zijn professionals op het gebied van financiële dienstverlening. Als geen ander weten zij hoeveel waarde onze klanten hechten aan deskundigheid en betrouwbaarheid. Door maatwerkbenadering en persoonlijke aandacht kunnen onze klanten rekenen op een optimaal serviceniveau, dat flexibel inspeelt op de zich steeds wijzigende financiële behoeften van onze klanten. Voor onze klanten in de provincie Zeeland e.o. zoeken wij fulltime met een lange termijn visie, die vanuit een win-win benadering de top willen bereiken in sales, after sales en service Wat ga je als adviseur doen? Als adviseurs werk je volledig vanuit huis. Je werkt op een eigen portefeuille en maakt daarvoor je eigen afspraken, die voornamelijk in de middag- en avond uren zullen plaatsvinden. Vanuit het hoofdkantoor ontvang je meer dan voldoende ondersteuning. Onder andere in de vorm van een gedegen interne opleiding, waarbij je de eerste 6 maanden van je dienstverband een persoonlijke coach toegewezen krijgt, Verder krijg je een laptop in bruikleen met alle noodzakelijke toepassingen, die je op elk moment het nodige inzicht geven in je klantenbestand. Daarnaast staat er een helder en duidelijk pakket aan communicatiemiddelen tot je beschikking. Je gaat dus met voldoende bagage op pad! Wat verwachten wij van jou? Als jij de adviseur bent die wij zoeken dan bezit je voldoende zelfstandigheid en zelfdiscipline om de vrijheid en verantwoordelijkheid die bij deze functie horen goed aan te kunnen. Je ziet er niet tegenop om 's avonds te werken, kunt bovendien goed omgaan met de druk van het werken op pittige verkoopdoel stellingen en wilt graag je eigen inkomen bepalen. Je bent bereid om de handen flink uit de mouwen te steken en te investeren in een duurzame relatie met AXENT/AEGON en met onze (toekomstige) klanten. Jij weet de balans te vinden tussen omzet en service en bent gewend om op basis van verkoopdoelstel lingen te werken. We gaan ervan uit dat je minimaal een MBO denk- en werkniveau hebt, alsook commer ciële ervaring in de financiële dienstverlening, maar nog belangrijker vinden wij commerciële ervaring in het algemeen en de juiste motivatie en instelling. Verder dien je in het bezit te zijn van een eigen auto Wat bieden wij jou? Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een open, informele en resultaatgerichte organisatie waarin kenmerken als het nakomen van afspraken, het helder en duidelijk communiceren en een open en toegankelijke opstelling centraal staan. Ook op het punt van primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden is werken bij AXENT/AEGON aantrekkelijk. Naast een concurrerende provisieregeling (garantie-inkomen, commerciële resultaatbeloning en bonussen) bieden wij een 13e maand, een auto- en onkostenvergoeding, een sabbatical leaveregeling, een goede kinder opvangregeling, alsmede korting op eigen verzekeringen. Voor adviseurs die wat in hun mars hebben, bestaan er zeer goede ontwikkelings- - mogelijkheden. Zij kunnen uitgroeien tot een volwaardig financieel planner. Is je belangstelling gewekt? Voel je je aangesproken door deze functie dan zien we graag op korte termijn je sollicitatie tegemoet. Je kunt je bondige brief CV sturen/faxen/mailen AXENT/AEGON N V afdeling P&O (t.a.v. Rina Wilke-Dalmulder), Postbus 104 3500 AC Utrecht Tel: 030-2563782 Fax: 030-2563633 E-mail vacatures@axent.aegon.nl. AEGON Retail Direct te Nieuwegein is een nieuwe combinatie waarin de commerciële kracht wordt gebundeld van alle marketing verkooporganisaties van AEGON die rechtstreeks en onder eigen label de parti culiere klant bedienen op het gebied van financiële en assurantiedienstverlening. De bouw van de nieuwe organisatie is nog in volle gang. Medio 2004 zal het merendeel van de thans nog verspreide onderdelen onder één dak gehuisvest zijn. AEGON Retail Direct streeft een lange termijn relatie met de klant na en wil zich onder scheiden door een profes sionele en hoogwaardige dienstverlening. 100dochter AECON AANNEMERSBEDRIJF Aannemersbedrijf Mesu B.V. is hoofdzakelijk werkzaam in de nieuwbouw, verbouw restauratie, onderhoud en beschikt over een eigen moderne machinale timmerwerkplaats. Het bedrijf is aangesloten bij de branchevereniging BouwNed en is deelnemer van de stichting Erkende Hoofdaannemer en Bouw Garant. In verband met vervroegde dienst uittreding door een van onze werknemers zoeken wij op korte termijn een ERVAREN WERKPLAATSTIMMERMAN voor het zelfstandig maken van kozijnen, ramen, deuren en alle verdere voorkomende machinale timmerwerkzaamheden. ERVAREN TIMMERMAN voor het zelfstandig werken en leiding kunnen geven aan een of meerdere werknemers. Voor informatie kunt u kontakt opnemen met dhr. W. M. Mesu, tel. 0118-61 30 98 06- 22 49 49 40 Uw schriftelijke sollicitatie kunt u sturen naar- Aannemersbedrijf Mesu B.V., Schotelweg 6, 4333 GS Middelburg BOUW GARANT Een NV08 initiatief De Vries Communicatie Centrum is Zeelands eerste Rota-erkende fullservice reclameadviesbureau, met als specialisatie de totaal promotie van onroerendgoedprojecten. Wij werken constant aan een groot aantal opdrachten voor regionale en landelijke projecten. Onze activiteiten omvatten werkelijk alles op het gebied van de projectpromotie: vanaf strategie/concept, het ontwerpen van brochures, advertenties en alle andere uitingen tot het vervaardigen van het benodigde drukwerk en overige communicatiemiddelen. De omvang en de intensiteit van deze complexe opdrachten betekent een extra belasting voor onze ontwerpstudio. Om de voortgang van opdrachten zo soepel mogelijk te laten verlopen, zoeken wij voor de extra drukke tijden met onftïroerend qoed qevoel Idie op projectbasis inzetbaar zijn. TEKSTSCHRIJVERS Met feeling voor de onroerendgoedmarkt en een vlotte pen voor commerciële, verrassende teksten voor brochures en advertenties. Vanzelfsprekend met uitstekende beheersing van de Nederlandse taal. ONTWERPERS Voor het uitwerken van concepten en de vormgeving van bij deze opdrachten behorende communicatie-uitingen, met uitgebreide kennis van software en grafische processen. Je bent niet alleen bijzonder creatief maar kunt ook 'heel secuur werken. DTP-ERS Voor de opmaak van o.a. technische brochures, inclusief het bewerken van bouwkundige plattegronden - een uiterst precies werk! Voor alle reclamemedewerkers geldt: affiniteit met onroerendgoedprojecten of de woonmarkt. Gedegen opleidingen op het vakgebied is een must. Graag vernemen wij, naast een omschrijving van jouw ervaring op genoemd gebied, je condities zoals uurtarief en beschikbaarheid. Jouw reactie zien wij met belangstelling tegemoet. De Vries Communicatie Centrum t.a.v, Dannie de Vries, Jannewekken 2 Postbus 78, 4300 AB Zierikzee 0dcdevries@devriescom.nl Of het nu gaat om juridische ondersteuning, belasting- teruggave, uitkeringen, zorg en hulp, woningaanpassingen, vervoer of lotgenotencontact... Kom op voor je rechten! Word ook lid van ANGO! Met ANGO kom je tot je recht! Agro Care Kwekerijen is een modern trostomaten bedrijf Op de bedrijven wordt geteeld volgens de modernste technieken, hierbij staan milieu, de arbeidsomstandigheden en de kwaliteit van het eindproduct centraal. Agro Care is gevestigd in tuinbouwgebied de Bathpolder tussen Rilland en Bergen op Zoom. Wegens een nieuw te openen vestiging zin wij op zoek naar: De werkzaamheden bestaan uit oogst en gewaswerkzaamheden. Agro Care biedt: - Een goede verdiensten (minimaal tuinbouw cao) - Bij gebleken geschiktheid een vast dienstverband - Mogelijkheid tot scholing - Doorgroeimogelijkheden binnen ons bedrijf Ervaring in de tuinbouwsector is een pre. Ben je geïnteresseerd en zoek je een leuke baan, stuur dan je sollicitatiebrief naar. AgroCare t.a.v. Maarten Haakman Bathpolderweg 21 4411 RT Rilland email: maarten@agrocare.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 32