O
'orgSaam
Zeeuws-Vlaanderen
UITVOERDER
Tencef
SPOW
Zorg
BEZORGERS m/v
PZC
W23
UITVOERDERS
Nieuwbouw (m/v)
TIMMERMAN
teamcoördinator m/v
In deze regio zoeken wij
autoroute
zaterdag 6 maart 2004
De ideale
partner
Sagro is een toonaangevende
aannemingsgroep die aan
haar opdrachtgevers een breed
pakket van activiteiten biedt.
Kernactiviteiten zijn onder
andere sloop, grond-, weg- en
waterbouw en müieu.
Sagro is gecentificeerd
conform NEN-ISO 9001:2000,
VCA**, SBC-SL007 en
BRL5050 en voert haar
werkzaamheden uit met
gekwalificeerd personeel en
een technisch hoogwaardig
materieelpark.
Aannemingsmij. Zeeland B.V., Postbus 3, 4453 ZG 's-Heerenhoek
Wegens groei van onze werkzaamheden zyn wy voor diverse sloop-
projecten binnen Nederland op zoek naar ervaren
Functie-informatie:
U bent de sturende kracht van de sloopprojecten in uitvoering.
Verantwoordelijk voor het bijhouden van de werkadministratie en
eigen weekplanningen en bewerkstelligt hiermee een goede afroep en
inzet van materieel, onderaannemers en eigen personeel. U contro
leert het uitgevoerde werk op kwaliteit en kwantiteit, bewaakt de
planning en bent verantwoordelijk voor de oplevering van het project
binnen de daarvoor gestelde tijd en werkbegroting. U signaleert meer-
en minderwerk en woont bouwvergaderingen en werkbesprekingen
by. Natuurlijk let u hierbij op de arbeidsomstandigheden en de veilig
heid van iedereen op en rond de bouwplaats.
Functie-eisen:
Enkele jaren ervaring als zelfstandig werkend uitvoerder bij een
(sloop)aannemer. Een afgeronde bouwkundige opleiding op MBO
niveau. U bent sterk betrokken bij de projecten die u uitvoert en een
stevige gesprekspartner.
Wij bieden u een uitdagende fulltime betrekking met een goed salaris.
Sollicitatieprocedure
Geïnteresseerd, richt dan vóór 20 maart 2004 een sollicitatiebrief met
curriculum vitae aan Sagro Aannemingsmy. Zeeland B.V., Postbus 3,
4453 ZG 's-Heerenhoek t.a.v. de heer J. A. Sinke.
E-mail:lhoutekamer@sagro.nl
Nadere informatie wordt u graag door hem verstrekt,
telefoon 0113-351710
Harde Werkers Met Inzicht
DELTA is een multi utility
bedrijf, dat een breed
pakket van diensten en
producten levert.
Gas, water, elektriciteit,
milieudiensten, radio en
televisie signalen en
Internet via de kabel zijn de
belangrijkste.
Onze focus ligt op de
bedrijven en inwoners van
Zeeland, maar we zijn ook
buiten onze provincie actief.
Acquisitie naar aanleiding van
deze advertentie wordt niet op
prijsgesteld.
DELTA N.V. kent een divisiestructuur. Faciliterende
stafafdelingen, waaronder de afdeling Communicatie, zijn centraal
gepositioneerd. De afdeling Communicatie is verantwoordelijk voor
de corporate communicatie van DELTA N.V. Binnen deze afdeling,
met standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor een fulltime
communicatieadviseur.
Kerntaken
In deze vacature verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- Bevorderen van optimale informatieverschaffing aan de stakeholderc.
- Ondersteunen van de ondernemingsraden op het gebied van
communicatie.
- Adviseren aan directie en overige betrokkenen over in- en externe
communicatieaangelegenheden.
- Samenstellen van circulaires, mededelingen, folders en brochures in
overleg met opdrachtgevers.
- Verlenen van organisatorische en redactionele ondersteuning bij
bijzondere projecten.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij:
- Een afgeronde hbo-opleiding communicatie.
- Uitstekende communicatieve, schriftelijke en adviserende
vaardigheden.
- Enkele jaren relevante werkervaring.
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend
en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daar tegenover:
- Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met
een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt
gewerkt.
- Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de
CAO voor Energie- en Nutsbedrijven.
- Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training.
Informatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen
met Mirjam van Zuilen, hoofd afdeling Communicatie,
telefoonnummer (0118) 88 20 V-
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollicitatie,
voorzien van een CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze
advertentie. Richt uw brief aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie
van het secretariaat van de afdeling Personeel 8i Organisatie.
T:(c
DELTA N.V. Postbus 501*8 1*330 KA Middelburg
T: (0118) 8820 00 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl
In verband met onze nog steeds groeiende orderportefeuille hebben wij
direct plaats voor een enthousiaste
BOUWGROEP PETERS B.V.
De Bouwgroep Peters B.V. gevestigd te
Middelburg is een middelgroot bouwbedrijf
met 140 vaste werknemers. Jaarlijks wordt
een omzet "opgebouwd" van
circa 35 miljoen euro.
Projecten worden in hoofdzaak
gerealiseerd in de provincie Zeeland en
Zuid-West Brabant.
De bedrijfsactiviteiten bestaan uit
utiliteitsbouw, woningbouw, renovatie,
restauratie en verbouw - en
onderhoudswerk.
Bouwgroep Peters B.V.
Betrouwbaar, op tijd, degelijk:
Fundament voor duurzame toegevoegde waarde.
Functie-inhoud:
Binnen een projectteam verzorgt hij/zij zelfstandig de volledige
uitvoering van een of meerdere nieuwbouwprojecten.
Hij/zij is verantwoordelijk voor een tijdige oplevering, waarbij het project
moet voldoen aan de (intern) gestelde kwaliteitsnormen.
Tevens treedt hij/zij op als V&G coördinator-uitvoering. Overlegt met
opdrachtgever(s), architect, onderaannemers en leveranciers.
Functie-eisen:
Wij zoeken een enthousiaste, gedreven persoon met MBO-bouwkunde, of
een opleiding op vergelijkbaar niveau, alsmede 5 jaar ervaring.
Is in staat zelfstandig te werken en beschikt over goede communicatieve
vaardigheden Kennis van en ervaring met verschillende bouwmethoden
(traditioneel/gietbouw/hsb) is en pre.
Wij bieden:
zelfstandigheid
verantwoordelijkheid
prettige werksfeer
passend salaris
goede secundaire
arbeidsvoorwaarden
Belangstelling?
Uw schriftelijke sollicitatie met uitgebreid C.V. kunt u binnen 2 weken
sturen aan: Bouwgroep Peters B.V. t.a.v. de heer J. M. Beijer,
Postbus 310, 4330 AH te Middelburg. Voor meer informatie kunt u ook
contact met hem opnemen: 0118-616.616
MAKELAARDIJ
heet ons kantoor per 1 juni 2004. Wij zijn een
toonaangevend makelaarskantoor met gecertificeerde
makelaars en taxateurs onroerende zaken.
In verband met de uitbreiding van ons team zoeken wij
per direct een fulltime
Commercieel-administratief
Medewerk(st)er (v/m)
die het eerste aanspreekpunt van onze relaties is,
zelfstandig en accuraat de administratie kan verwerken
en die graag samen met de buitendienstmedewerkers
zorgt voor een serviceverlening van hoge kwaliteit.
Het profiel
- representativiteit, accuratesse en eigen initiatief
- een commerciële instelling
- mbo-kennisniveau
- ervaring in soortgelijke functie
- leeftijd 20 - 25 jaar
Wij bieden
- zelfstandige, afwisselende en verantwoordelijke
baan met doorgroeimogelijkheden
- prima salaris en uitstekend pakket secundaire
arbeidsvoorwaarden
Uw reactie
Stuur uw sollicitatiebrief, c v. en recente pasfoto voor
15 maart a.s. aan Timmerman Makelaardij t.a.v. dhr. J.
Timmerman, 's-Gravenpolderseweg 2, 4462 CG Goes.
n
uitzendbureau
zoekt voor een horeca groothandel een
Verkoopadviseur m/v
Funktie eisen:
MBO-niveau
Commerciële ervaring
Rijbewijs
Representatief
Werkzaamheden:
Ontvangen van klanten
Adviseren van klanten
Buitendienst
Heb jij interesse kom dan langs bij
Tènce Uitzendbureau
Lange Geere 12
of bel: 0118-629658
www.tence.nl
De Stichting ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen bestaat uit
Thuiszorg en Ziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen en woon
zorgcentra Emmaus en Coensdike. Ons doel is alle inwoners
van Zeeuws-Vlaanderen goede gezondheidszorg bieden.
Dankzij de inzet en het enthousiasme van meer dan 2300
medewerkers kunnen we kwaliteitszorg garanderen.
Binnen het rayon Midden ontstaat voor de unit Verpleging en Verzorging
«en vacature voor de functie van
voor uur per week
BW TAKEN: Op basis van e'en integrale benadering bent u als teamcoördinator
samen met het team Verpleging en Verzorging verantwoordelijk voor een
efficiënte en effectieve uitvoering van het primaire proces. U bent hiërarchisch
verantwoordelijk en heeft de hierbij behorende beslissingsbevoegdheid.
B geeft sturing aan het proces dat past bij een resultaatverantwoordelijk
team en u doet verslag aan de rayonmanager. In samenwerking met de unit
bent u verantwoordelijk voor het bewaken van de kwantiteit en de kwaliteit
De Thuiszorg bevordert de zelfstandigheid van mensen in de
thuissituatie. Wij leveren huishoudelijke hulp, verpleging,
verzorging en begeleiding. Ook voorzien wij in dieet-
advisering en voedingsvoorlichting, ouder- en kindzorg en de
uitleen van verpleegartikelen en hulpmiddelen.
van de geboden zorg. U helpt mee aan de werkplanning en u bent waar nodig
inzetbaar voor uitvoerende zorgverleningstaken. U stelt jaarlijks een werk
plan samen, afgeleid van het rayonwerkplan. U zorgt voor een goede kwan
titatieve en kwalitatieve personeelsbezetting, afgestemd op de zorgvraag.
U herkent en signaleert ontwikkelingen in de zorg en de zorgvraag.
Ontwikkelingen die van belang kunnen zijn voor het strategisch zorgbeleid
geeft u door aan uw rayonmanager. Tevens verzorgt u aan de functie
gerelateerde administratie en bent u bereid om de bereikbare diensten mee
te draaien. Daarnaast bent u bereid mede vorm te geven aan het wijkgericht
werken wat onder andere inhoud dat er een nauwe samenwerking is met de
leidinggevenden van de teams H&V.
UW INBRENG: U heeft een afgeronde HB0-V-opleiding aangevuld met een
managementopleiding of u heeft de bereidheid deze te volgen. U beschikt
over goede sociale-, communicatieve- en onderhandelingsvaardigheden.
U heeft ondernemingszin, bent initiatiefrijk en gericht op professionele
samenwerkingsresultaten. Ook bent u bereid nadere scholing te volgen.
U beschikt over een rijbewijs en een auto.
Zeeuws-Vlaanderen
WU BIEDEN: Een dienstverband van maximaal 36 uur per week. Van de
beschikbare uren wordt u 18 uur ingezet als teamcoördinator. De ovenge
uren worden ingevuld met uitvoerende zorgverleningstaken Het salaris is
conform CAO Thuiszorg, salarisschaal 9. Dit betekent minimaal 1876,32 en
maximaal 2720,16 bruto per vier weken bij een fulltime dienstverband.
De definitieve indeling hangt af van leeftijd en ervaring.
INLICHTINGEN: Voor meer informatie over deze functie kunt u tijdens kantoor
uren bellen naar mevrouw A. van der Veeken, rayonmanager midden
0115 -67 45 00.
SOLLICITATIE: Heeft u interesse in de2e functie? Stuur dan uw schriftelijke
reactie voorzien van CV naar de afdeling Personeel Organisatie van
Thuiszorg Zeeuws-Vlaanderen, t.a.v. mevrouw M. Buijck, personeels
functionaris, Postbus 73,4530 AB Terneuzen. Uw bnet dient uiterlijk 17 maart
2004 in ons bezit te zijn.
Meer informatie over ZorgSaam Zeeuws- Vlaanderen vindt u op
www.zorgsaam.org. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Geld verdienen en de hele dag
nog voor je hebben?
Word dagbladbezorger van de PZC:
een goede bijbaan voor jong en oud!
U dient hiervoor in het bezit te zijn van een auto.
U krijgt:
Ruime vergoeding
Vakantievergoeding
Gratis krant
Speciale bezorgerskortingen
Attenties bij o.a. feestdagen
Gratis regenpak
Interesse?
Bel gratis de afdeling Binnendienst
0800-023 51 11 (tijdens kantooruren) of kijk op
www.deleukstebijbaan.nl voor vrije wijken
De minimumleeftijd is 18 jaar.
STICHTING PROTESTANTSE
OUDERENZORG OP WALCHEREN
De Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren biedt aan ouderen huisvesting,
verzorging en verpleging. De Stichting bestaat uil zorgcentrum Swerf-Rust.
woonzorgcentrum Hof ter Veste en woon- en dienstencentrum Bastion in Middelburg,
zorg- en v&pteegcentrum Nieuw-Sandenburgp in Veere en woonzorgcentrum De
Tienden in Zoutekmde. De Stichting ncht zKh op ontwikkeling van nieuwe zorgvormen
en uitbreiding van de dienstverlening ten behoeve van de diént
De Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren heeft met ingang van I mei
2004 een vacature voor de functie van
Directiesecretaresse m/v
op locatie Swerf-Rust
duobaan voor 20 uur per week
De functie
omvat de volgende werkzaamheden:
agenderen en notuleren van vergaderingen;
telefoon beantwoorden en afspraken regelen;
verzorgen van correspondentie;
verzorgen van PR-activiteiten;
organiseren van werkbezoeken en andere aangelegenheden.
Het profiel
afgeronde Schroevers-opleiding directiesecretaresse of gelijkwaardig;
recente ervaring met de genoemde werkzaamheden, waarbij ervaring met
Public Relations een pré is;
kennis van Word en Outlook:
flexibel inzetbaar op wisselende locaties:
uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
representatief en integer
affiniteit met de identiteit van de stichting,
De arbeidsvoorwaarden
zijn conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen. Het salaris bedraagt
afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal 2.265,12 bruto per maand bij een
fulltime dienstverband, conform FWG-functiegroep 40. De pensioenregeling van
het PGGM is van toepassing. Verder biedt de SPOW een eigentijds pakket aan
flexibele arbeidsvoorwaarden.
Inlichtingen
kunnen worden ingewonnen bij het directiesecretariaat, telefoonnummer 0118-
630312. Meer informatie over de organisatie kunt u vinden op http*7/www.spow.nl
De sollicitatie
kunt u voor 17 maart 200*1 richten aan Stichting Protestantse Ouderenzorg op
Walcheren, afd. P&O, L Stommesweg 14335 AX Middelburg, of e-mailen naar
p&n@sfxi.vnl onder vermelding van vacaturenummer 0430004 op bnef en
enveloppe.
De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 24 en 25 maart 2004.
Acquisitie n.a.v. deze odvertenüe wordt niet op pnjs gesteld.