O 'orgSaam Zeeuws-Vlaanderen UITVOERDER Tencef SPOW Zorg BEZORGERS m/v PZC W23 UITVOERDERS Nieuwbouw (m/v) TIMMERMAN teamcoördinator m/v In deze regio zoeken wij autoroute zaterdag 6 maart 2004 De ideale partner Sagro is een toonaangevende aannemingsgroep die aan haar opdrachtgevers een breed pakket van activiteiten biedt. Kernactiviteiten zijn onder andere sloop, grond-, weg- en waterbouw en müieu. Sagro is gecentificeerd conform NEN-ISO 9001:2000, VCA**, SBC-SL007 en BRL5050 en voert haar werkzaamheden uit met gekwalificeerd personeel en een technisch hoogwaardig materieelpark. Aannemingsmij. Zeeland B.V., Postbus 3, 4453 ZG 's-Heerenhoek Wegens groei van onze werkzaamheden zyn wy voor diverse sloop- projecten binnen Nederland op zoek naar ervaren Functie-informatie: U bent de sturende kracht van de sloopprojecten in uitvoering. Verantwoordelijk voor het bijhouden van de werkadministratie en eigen weekplanningen en bewerkstelligt hiermee een goede afroep en inzet van materieel, onderaannemers en eigen personeel. U contro leert het uitgevoerde werk op kwaliteit en kwantiteit, bewaakt de planning en bent verantwoordelijk voor de oplevering van het project binnen de daarvoor gestelde tijd en werkbegroting. U signaleert meer- en minderwerk en woont bouwvergaderingen en werkbesprekingen by. Natuurlijk let u hierbij op de arbeidsomstandigheden en de veilig heid van iedereen op en rond de bouwplaats. Functie-eisen: Enkele jaren ervaring als zelfstandig werkend uitvoerder bij een (sloop)aannemer. Een afgeronde bouwkundige opleiding op MBO niveau. U bent sterk betrokken bij de projecten die u uitvoert en een stevige gesprekspartner. Wij bieden u een uitdagende fulltime betrekking met een goed salaris. Sollicitatieprocedure Geïnteresseerd, richt dan vóór 20 maart 2004 een sollicitatiebrief met curriculum vitae aan Sagro Aannemingsmy. Zeeland B.V., Postbus 3, 4453 ZG 's-Heerenhoek t.a.v. de heer J. A. Sinke. E-mail:lhoutekamer@sagro.nl Nadere informatie wordt u graag door hem verstrekt, telefoon 0113-351710 Harde Werkers Met Inzicht DELTA is een multi utility bedrijf, dat een breed pakket van diensten en producten levert. Gas, water, elektriciteit, milieudiensten, radio en televisie signalen en Internet via de kabel zijn de belangrijkste. Onze focus ligt op de bedrijven en inwoners van Zeeland, maar we zijn ook buiten onze provincie actief. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijsgesteld. DELTA N.V. kent een divisiestructuur. Faciliterende stafafdelingen, waaronder de afdeling Communicatie, zijn centraal gepositioneerd. De afdeling Communicatie is verantwoordelijk voor de corporate communicatie van DELTA N.V. Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor een fulltime communicatieadviseur. Kerntaken In deze vacature verricht je onder andere de volgende werkzaamheden: - Bevorderen van optimale informatieverschaffing aan de stakeholderc. - Ondersteunen van de ondernemingsraden op het gebied van communicatie. - Adviseren aan directie en overige betrokkenen over in- en externe communicatieaangelegenheden. - Samenstellen van circulaires, mededelingen, folders en brochures in overleg met opdrachtgevers. - Verlenen van organisatorische en redactionele ondersteuning bij bijzondere projecten. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij: - Een afgeronde hbo-opleiding communicatie. - Uitstekende communicatieve, schriftelijke en adviserende vaardigheden. - Enkele jaren relevante werkervaring. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: - Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt gewerkt. - Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven. - Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training. Informatie Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Mirjam van Zuilen, hoofd afdeling Communicatie, telefoonnummer (0118) 88 20 V- Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollicitatie, voorzien van een CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze advertentie. Richt uw brief aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie van het secretariaat van de afdeling Personeel 8i Organisatie. T:(c DELTA N.V. Postbus 501*8 1*330 KA Middelburg T: (0118) 8820 00 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl In verband met onze nog steeds groeiende orderportefeuille hebben wij direct plaats voor een enthousiaste BOUWGROEP PETERS B.V. De Bouwgroep Peters B.V. gevestigd te Middelburg is een middelgroot bouwbedrijf met 140 vaste werknemers. Jaarlijks wordt een omzet "opgebouwd" van circa 35 miljoen euro. Projecten worden in hoofdzaak gerealiseerd in de provincie Zeeland en Zuid-West Brabant. De bedrijfsactiviteiten bestaan uit utiliteitsbouw, woningbouw, renovatie, restauratie en verbouw - en onderhoudswerk. Bouwgroep Peters B.V. Betrouwbaar, op tijd, degelijk: Fundament voor duurzame toegevoegde waarde. Functie-inhoud: Binnen een projectteam verzorgt hij/zij zelfstandig de volledige uitvoering van een of meerdere nieuwbouwprojecten. Hij/zij is verantwoordelijk voor een tijdige oplevering, waarbij het project moet voldoen aan de (intern) gestelde kwaliteitsnormen. Tevens treedt hij/zij op als V&G coördinator-uitvoering. Overlegt met opdrachtgever(s), architect, onderaannemers en leveranciers. Functie-eisen: Wij zoeken een enthousiaste, gedreven persoon met MBO-bouwkunde, of een opleiding op vergelijkbaar niveau, alsmede 5 jaar ervaring. Is in staat zelfstandig te werken en beschikt over goede communicatieve vaardigheden Kennis van en ervaring met verschillende bouwmethoden (traditioneel/gietbouw/hsb) is en pre. Wij bieden: zelfstandigheid verantwoordelijkheid prettige werksfeer passend salaris goede secundaire arbeidsvoorwaarden Belangstelling? Uw schriftelijke sollicitatie met uitgebreid C.V. kunt u binnen 2 weken sturen aan: Bouwgroep Peters B.V. t.a.v. de heer J. M. Beijer, Postbus 310, 4330 AH te Middelburg. Voor meer informatie kunt u ook contact met hem opnemen: 0118-616.616 MAKELAARDIJ heet ons kantoor per 1 juni 2004. Wij zijn een toonaangevend makelaarskantoor met gecertificeerde makelaars en taxateurs onroerende zaken. In verband met de uitbreiding van ons team zoeken wij per direct een fulltime Commercieel-administratief Medewerk(st)er (v/m) die het eerste aanspreekpunt van onze relaties is, zelfstandig en accuraat de administratie kan verwerken en die graag samen met de buitendienstmedewerkers zorgt voor een serviceverlening van hoge kwaliteit. Het profiel - representativiteit, accuratesse en eigen initiatief - een commerciële instelling - mbo-kennisniveau - ervaring in soortgelijke functie - leeftijd 20 - 25 jaar Wij bieden - zelfstandige, afwisselende en verantwoordelijke baan met doorgroeimogelijkheden - prima salaris en uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden Uw reactie Stuur uw sollicitatiebrief, c v. en recente pasfoto voor 15 maart a.s. aan Timmerman Makelaardij t.a.v. dhr. J. Timmerman, 's-Gravenpolderseweg 2, 4462 CG Goes. n uitzendbureau zoekt voor een horeca groothandel een Verkoopadviseur m/v Funktie eisen: MBO-niveau Commerciële ervaring Rijbewijs Representatief Werkzaamheden: Ontvangen van klanten Adviseren van klanten Buitendienst Heb jij interesse kom dan langs bij Tènce Uitzendbureau Lange Geere 12 of bel: 0118-629658 www.tence.nl De Stichting ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen bestaat uit Thuiszorg en Ziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen en woon zorgcentra Emmaus en Coensdike. Ons doel is alle inwoners van Zeeuws-Vlaanderen goede gezondheidszorg bieden. Dankzij de inzet en het enthousiasme van meer dan 2300 medewerkers kunnen we kwaliteitszorg garanderen. Binnen het rayon Midden ontstaat voor de unit Verpleging en Verzorging «en vacature voor de functie van voor uur per week BW TAKEN: Op basis van e'en integrale benadering bent u als teamcoördinator samen met het team Verpleging en Verzorging verantwoordelijk voor een efficiënte en effectieve uitvoering van het primaire proces. U bent hiërarchisch verantwoordelijk en heeft de hierbij behorende beslissingsbevoegdheid. B geeft sturing aan het proces dat past bij een resultaatverantwoordelijk team en u doet verslag aan de rayonmanager. In samenwerking met de unit bent u verantwoordelijk voor het bewaken van de kwantiteit en de kwaliteit De Thuiszorg bevordert de zelfstandigheid van mensen in de thuissituatie. Wij leveren huishoudelijke hulp, verpleging, verzorging en begeleiding. Ook voorzien wij in dieet- advisering en voedingsvoorlichting, ouder- en kindzorg en de uitleen van verpleegartikelen en hulpmiddelen. van de geboden zorg. U helpt mee aan de werkplanning en u bent waar nodig inzetbaar voor uitvoerende zorgverleningstaken. U stelt jaarlijks een werk plan samen, afgeleid van het rayonwerkplan. U zorgt voor een goede kwan titatieve en kwalitatieve personeelsbezetting, afgestemd op de zorgvraag. U herkent en signaleert ontwikkelingen in de zorg en de zorgvraag. Ontwikkelingen die van belang kunnen zijn voor het strategisch zorgbeleid geeft u door aan uw rayonmanager. Tevens verzorgt u aan de functie gerelateerde administratie en bent u bereid om de bereikbare diensten mee te draaien. Daarnaast bent u bereid mede vorm te geven aan het wijkgericht werken wat onder andere inhoud dat er een nauwe samenwerking is met de leidinggevenden van de teams H&V. UW INBRENG: U heeft een afgeronde HB0-V-opleiding aangevuld met een managementopleiding of u heeft de bereidheid deze te volgen. U beschikt over goede sociale-, communicatieve- en onderhandelingsvaardigheden. U heeft ondernemingszin, bent initiatiefrijk en gericht op professionele samenwerkingsresultaten. Ook bent u bereid nadere scholing te volgen. U beschikt over een rijbewijs en een auto. Zeeuws-Vlaanderen WU BIEDEN: Een dienstverband van maximaal 36 uur per week. Van de beschikbare uren wordt u 18 uur ingezet als teamcoördinator. De ovenge uren worden ingevuld met uitvoerende zorgverleningstaken Het salaris is conform CAO Thuiszorg, salarisschaal 9. Dit betekent minimaal 1876,32 en maximaal 2720,16 bruto per vier weken bij een fulltime dienstverband. De definitieve indeling hangt af van leeftijd en ervaring. INLICHTINGEN: Voor meer informatie over deze functie kunt u tijdens kantoor uren bellen naar mevrouw A. van der Veeken, rayonmanager midden 0115 -67 45 00. SOLLICITATIE: Heeft u interesse in de2e functie? Stuur dan uw schriftelijke reactie voorzien van CV naar de afdeling Personeel Organisatie van Thuiszorg Zeeuws-Vlaanderen, t.a.v. mevrouw M. Buijck, personeels functionaris, Postbus 73,4530 AB Terneuzen. Uw bnet dient uiterlijk 17 maart 2004 in ons bezit te zijn. Meer informatie over ZorgSaam Zeeuws- Vlaanderen vindt u op www.zorgsaam.org. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Geld verdienen en de hele dag nog voor je hebben? Word dagbladbezorger van de PZC: een goede bijbaan voor jong en oud! U dient hiervoor in het bezit te zijn van een auto. U krijgt: Ruime vergoeding Vakantievergoeding Gratis krant Speciale bezorgerskortingen Attenties bij o.a. feestdagen Gratis regenpak Interesse? Bel gratis de afdeling Binnendienst 0800-023 51 11 (tijdens kantooruren) of kijk op www.deleukstebijbaan.nl voor vrije wijken De minimumleeftijd is 18 jaar. STICHTING PROTESTANTSE OUDERENZORG OP WALCHEREN De Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren biedt aan ouderen huisvesting, verzorging en verpleging. De Stichting bestaat uil zorgcentrum Swerf-Rust. woonzorgcentrum Hof ter Veste en woon- en dienstencentrum Bastion in Middelburg, zorg- en v&pteegcentrum Nieuw-Sandenburgp in Veere en woonzorgcentrum De Tienden in Zoutekmde. De Stichting ncht zKh op ontwikkeling van nieuwe zorgvormen en uitbreiding van de dienstverlening ten behoeve van de diént De Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren heeft met ingang van I mei 2004 een vacature voor de functie van Directiesecretaresse m/v op locatie Swerf-Rust duobaan voor 20 uur per week De functie omvat de volgende werkzaamheden: agenderen en notuleren van vergaderingen; telefoon beantwoorden en afspraken regelen; verzorgen van correspondentie; verzorgen van PR-activiteiten; organiseren van werkbezoeken en andere aangelegenheden. Het profiel afgeronde Schroevers-opleiding directiesecretaresse of gelijkwaardig; recente ervaring met de genoemde werkzaamheden, waarbij ervaring met Public Relations een pré is; kennis van Word en Outlook: flexibel inzetbaar op wisselende locaties: uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid; representatief en integer affiniteit met de identiteit van de stichting, De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen. Het salaris bedraagt afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal 2.265,12 bruto per maand bij een fulltime dienstverband, conform FWG-functiegroep 40. De pensioenregeling van het PGGM is van toepassing. Verder biedt de SPOW een eigentijds pakket aan flexibele arbeidsvoorwaarden. Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij het directiesecretariaat, telefoonnummer 0118- 630312. Meer informatie over de organisatie kunt u vinden op http*7/www.spow.nl De sollicitatie kunt u voor 17 maart 200*1 richten aan Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren, afd. P&O, L Stommesweg 14335 AX Middelburg, of e-mailen naar p&n@sfxi.vnl onder vermelding van vacaturenummer 0430004 op bnef en enveloppe. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 24 en 25 maart 2004. Acquisitie n.a.v. deze odvertenüe wordt niet op pnjs gesteld.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 51