Bij ons sta je niet stil
Nieuwe stap in je carrière?
l|
B
W7
Word RVS adviseur
Werken bij Emergis!
Apothekersassistent m/v
Emergis
re1merswaal
Beleidsmedewerker beheer en
onderhoud openbare ruimte m/v
Savelanden
Zorg aan het bed is de basis van onze organisatie.
b Verzorgenden m/v (vac. nr. Eo4.ooi)
Het gaat om de chemie met de zorg.
Apothekersassistent m/v (vac. nr. E04.002)
Soms is er een digitale oplossing nodig...
Senior ICT-beheerder m/v (vac. nr. E04.003)
KANTOOR COÖRDINATOR (M/V)
baexmé KaKD
zaterdag 6 maart 2004
Wat ga je doen? Je werkt vanuit je eigen huis en krijgt een klanten
bestand toegewezen dat je gaat uitdiepen en verbreden. Deze klanten
bied je complete financiële service. Dit houdt in: persoonlijk advies bij
hen thuis over een breed pakket financiële kwaliteitsproducten van ING
(onder meer schade- en levensverzekeringen, pensioenen en hypotheken).
Je werkt met zo'n 15 collega's in een regio onder leiding van een sales
manager. Je zorgt dat je de doelstellingen haalt die je samen met hem
vaststelt.
Wie zoeken we? Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare, succesvolle
commerciële werkervaring, bij voorkeur in de financiële dienstverlening.
Je neemt initiatief, bent resultaatgericht, hebt goede commerciële voel
sprieten, minimaal MBO diploma en HBO denk- en werkniveau. Je vindt
het geen probleem om vanuit huis te werken en vooral in de avonduren.
Wat bieden we? Een verantwoordelijke baan met een goed
inkomen, duidelijke regelingen over provisie, prima secundaire
arbeidsvoorwaarden, zoals kortingen op financiële producten en een
aantrekkelijke autoregeling.
RVS is samen met onder meer Postbank en ING
Bank onderdeel van ING. De kracht van RVS is het
ov/s geven van persoonlijk advies. De backoffice
"X" zorgt voor een prima administratieve
a ondersteuning. RVS heeft zo'n 1,2 miljoen
klanten en circa 2000 medewerkers, waar-
i van ruim 800 adviseurs.
RVS adviseur worden? Stuur een brief met cv naar Specialty
Recruitment, locatie DP 01.28.48, postbus 247, 3000 AE Rotterdam.
Of solliciteer online op www.ing.nl/werken bij vacatures. Vul bij
sleutelwoorden 'RVS adviseur' in. Voor meer informatie kun je ook
bellen met mevrouw F. Lorang, telefoon (020) 584 63 25.
onderdeel van ing-bi)
nin. 14,5 max. 21,75 uur P-w- flexibel inzetbaar/vac.nr. 2004.21
Emergis, één van de grootste werkgevers van Zeeland is altijd in
ontwikkeling. Bij Emergis behandelen, verzorgen of begeleiden we
dagelijks met meer dan ïooo collega's de 6000 cliënten. Cliënten
die hulp nodig hebben op het gebied van geestelijke gezondheids
zorg. Dit doen we vanuit meer dan 30 locaties in Zeeland. Door de
ruime mogelijkheden voor zelfontwikkeling en de goede arbeids
voorwaarden geeft u zelf invulling aan uw eigen toekomst
I De apotheek De geneesmiddelendistributie voor de klinische afdelingen Ons aanbod Salarisschaal 35 1.480 - 2.201) en goede primaire en
[vindt plaats vanuit de apotheek van Emergis. Deze apotheek is een
pendance van ziekenhuisapotheek Scheldezoom. Bovenstaande
jvacature ontstaat door het vertrek van één van onze collega's. De werk-
hijden zijn dagelijks van 8.30 -16.15 uur-
)e uitdaging Als apothekersassistent bent u verantwoordelijk voor het dis
tribueren en beheren van geneesmiddelen binnen de centrale voorziening,
aamaast verricht u de daarbij behorende administratieve werkzaamheden.
De inbreng Een diploma apothekersassistent. Wij zoeken een
.enthousiaste en flexibele collega die in staat is om, ook onder tijdsdruk,
nauwkeurig en zelfstandig te werken.
secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO CCZ).
Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel mevrouw Marian Coedegebure,
hoofdassistent apotheek (0113 267480) of mail apotheek@emergis.nl.
Uw reactie Uw sollicitatie per brief of e-mail, onder vermelding van het
vacaturenummer, kunt u vóór 15 maart 2004 richten aan Emergis, dienst
Personeel en Opleiding, Postbus 253, 4460 AR Goes. Het e-mailadres is:
personeel@emergis.nl.
Kijk ook eens op onze website: www.emergis.nl
Salaris is bruto per maand op fulltime basis, volgens FWG 3.0.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs
gesteld.
GEMEENTE
.i*' Mb
fijt*»*,
De gemeente Reimerswaal is een
aantrekkelijke plattelandsgemeente,
gelegen tussen Ooster- en Westerschelde.
De gemeente heeft ruim 20.000
inwoners, verdeeld over zeven woonkernen
Daarvan is Yerseke zowel nationaal
als internationaal bekend vanwege haar
oester- en mosselcultuur.
De gemeente Reimerswaal heeft een
ambitiestatement geformuleerd met de kern
waarden Professioneel en Betrouwbaar waann
de uitgangspunten klant-, mens- en resultaat
gerichtheid in combinatie met kosten- en
kwaliteitsbewustzijn centraal staan.
De sector grondgebied legt zich toe
op het ontwikkelen, beheren en controleren
van alles wat met ruimtelijke ordening,
bouwen, milieu en openbare ruimte te maken
heeft. De sector is verdeeld in drie afdelingen
Gemeentewerken (GW), Bouwen, Milieu en
Handhaving (BMH) en Ruimtelijke
Ontwikkeling (REO).
De afdeling Gemeentewerken,
onderverdeeld in de clusters Civiel-Techniek,
Adminstratie en Beheer, heeft onder meer als
taak de voorbereiding, realisatie en beheer
van werken en voorzieningen op het gebied
van wegen, rioleringen, groenvoorzieningen
en gebouwen en in het algemeen de openbare
ruimte. Onder het cluster Beheer valt ook de
buitendienst van de gemeente.
Oude Plein 1 4416 AK Krumingen
Postbus 70 4416 ZH Kruiningen
Tel.: (0113) 395 000
Fax: (0113) 395 333
Internet: www.reimerswaal.nl
E-mail: gemeente@reimerswaal.nl
Op 1 oktober 2004 zal een beleidsmedewerker beheer gebruikmaken van de FPU-regeling. In verband hier
mee zijn we voor de afdeling Gemeentewerken op zoek naar kandidaten voor de functie van
code 3.2.02.C 36 uur
Wij zoeken:
De functie beleidsmedewerker is een spilfunctie in het cluster Beheer. Dat stelt specifieke eisen aan de
te benoemen functionaris, zoals ruime ervaring, brede kennis van zaken en communicatieve vaardigheden.
Wij zoeken een enthousiaste collega die:
- die een volledige hbo-opleiding heeft genoten en ervaring heeft op cultuurtechnisch vlak:
- kennis en ervaring heeft op het gebied van civieltechniek en werkorganisatie:
- binnen het vakgebied ervaring heeft en kennis van wetgeving, procedures en het toe passen daarvan;
- ruime vaardigheid bezit in het opstellen van nota's en adviezen en het voeren van overleg met diverse
instanties of projectgroepen;
- duidelijke affiniteit heeft met het werken in een ambtelijke organisatie;
- voor zijn werk staat, een collegiale instelling heeft en de nodige humor meeneemt naar zijn werk.
Op de functie zijn een aantal functiegerichte competenties van toepassing Onze nieuwe collega is creatief
en in staat een probleem te analyseren en een oordeel te vormen. Hij kan zelfstandig werken waarbij hij zich
goed bewust is van de omgeving. Gezien de aard van de functie kan in het selectieproces de bereidheid
om te wonen binnen de gemeentegrenzen een pre zijn.
De functie:
- je werkt in een team en daann ben je contactpersoon en eerste aanspreekpunt voor de in de gemeente
begroting opgenomen producten openbaar groen (samen met de collega beleidsmedewerker groen),
straatreiniging, straatmeubilair en straatverlichting. Tevens beheer je de kostenplaatsen buitendienst,
tractie en werkplaatsen. Vanuit de verantwoordelijkheid voor het product zorg je ervoor dat alle daar
bij betrokken partijen goed zijn voorgelicht en beschikken over relevante informatie. Je verzorgt zelf de
bijbehorende administratieve taken;
- technische facilitering voor andere afdelingen en producthouders op het gebied van sport, bestemmings
plannen. speelplaatsen, gladheidbestnjding, recreatievoorzieningen, evenementen, riolering, afvalverwijdenng,
begraafplaatsen, vissershaven (HOI), kleine kernen beleid, waterbeheer, baggerplannen etc.
- verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van het materieel;
- verzorgen van input voor en onderbouwing en bewaking van de gemeentebegroting. Maraps en rekening
voor de aangegeven producten;
- allround vaardigheid inzake het beheer van de openbare ruimte en de bedrijfsvoering van de buitendienst;
- zorg voor de relatie met de buitendienst en afstemming tussen binnen en buitendienst;
- vertegenwoordiger van de gemeente in verschillende overlegvormen bij andere overheden, aannemers,
leveranciers en fabrikanten, binnen de genoemde taakvelden.
- ontwikkelaar en beheerder van de inputgegevens en kengetallen voor calculaties, begrotingen en
bedrijfsontwikkeling voor zowel korte als lange termijn
- uitbrengen van adviezen aan college.
Wij bieden:
De functie is recent gewaardeerd. Afhankelijk van kennis en ervaring, minimaal 2.312.-- en maximaal
3.518.-- bruto per maand (schaal 10) op basis van de huidige functiewaardering
Bijzonderheden:
Vanwege de aard en omvang van de functie is het wenselijk dat onze nieuwe collega per 1 juli in dienst
treedt zodat in de periode tot 1 oktober de functie optimaal kan worden overgenomen.
De gemeente Reimerswaal kenmerkt zich als een organisatie met korte lijnen, een pragmatische instelling
en een open cultuur. Binnen de gemeente worden ruime studiefaciliteiten geboden en is er gericht aandacht
voor je loopbaanwensen.
De gemeente Reimerswaal kent de gebruikelijke rechtspositie voor gemeentepersoneel (CAR/UWO) en
goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals regeling kinderopvang, variabele werktijden waaronder de
mogelijkheid om 52 uren per jaar extra te werken en bij te schrijven op de verlofkaart. een vrije vrijdag
middag en een fiets- en pc-privéregeling.
Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met Adri Meeuwse, hoofd van de afdeling Gemeente- g
werken, tel. (0113) 395 245 of Jan Jansen, de huidige beleidsmedewerker, tel. (0113) 395 309. Op onze
website, www.reimerswaal.nl kun je meer informatie vinden over werken bij de gemeente Rtifl
Procedure:
We nodigen je uit om te reageren. We ontvangen graag een sollicitatiebrief met CV'.
Sollicitaties kunnen tot 10 dagen na het verschijnen van dit blad worden gericht
burgemeester en wethouders van Reimerswaal, Postbus 70, 4416 ZH Krumingen of j
via de elektronische snelweg naar gemeente@reimerswaal.nl worden gemaild.
In beide gevallen onder vermelding van de code 3.2.02.C
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Savelanden verleent diverse vormen van ouderenzorg in drie
verpleeghuizen en acht zorgcentra in de regio West-Brabant.
Ook verleent Savelanden extramurale zorg en beschikt het
over een Verpleegafdeling in het ziekenhuis.
Bij Savelanden werken zo'n 1.150 medewerkers. Er zijn goede
arbeidsvoorwaarden (CAO VofV) van toepassing en volop
mogelijkheden tot bijvoorbeeld deeltijdwerk en kinderopvang.
Verpleeghuizen en zorgcentra
het ABC (Bergen op Zoom)
De Lindenburgh (Steenbergen)
Mariahove (Ossendrecht)
Voor Zorgcentrum St. Elisabeth te Halsteren zijn wij op zoek naar:
li Omvang dienstverband is bespreekbaar
U bent in het bezit van een MBO-diploma Verzorgende of Verzorgende IG, kwalificatieniveau 3. Bij voorkeur heeft u ervaring met
praktijkbegeleiding van leerling-verzorgenden. U heeft ervaring met het verzorgen van psychogeriatrische en somatische bewoners.
Voor het Dispensarium binnen Verpleeghuis ABG te Bergen op Zoom zoeken wij een:
U bent oproepbaar voor 0-8 uur per week
Naast een MBO-diploma Apothekersassistent heeft u kennis van kantoorautomatisering en bent u tactvol, klantgericht en
flexibel. U kunt conform aanwijzingen zelfstandig werken en u bent alert en nauwkeurig.
Voor de afdeling Automatisering, met als werkgebied de gehele stichting, zoeken wij een:
Voor 36 uur per week
Naast een relevante opleiding op HBO-mveau heeft u tevens kennis van Windows 2000 en Windows Terminal Server op
niveau MCSA. Ook bent u bekend met Citrix op niveau CCA. U bent communicatief en sociaal vaardig.
De belangrijkste taken omvatten het installeren van software in een citrix omgeving, het beheren van een netwerk infrastructuur
(LAN/WAN), technisch applicatiebeheer van alle administratieve systemen binnen Savelanden en derde-lijns ondersteuning
U houdt zich eveneens bezig met het schrijven en up-to-date houden van documentatie en procedures.
De Beukenhof (Putte)
Heideduin (Hoogerheide)
Mariahove (Ossendrecht)
De Nieuwe Haven (Dinteloord)
Onze Stede (Steenbergen)
St. Elisabeth (Halsteren)
St. Margaretha (Huijbergen)
De Vossemeren (Nieuw-
Vossemeer)
en:
VAAZ (Verpleeghuiszorg
Afdeling Algemeen Ziekenhuis)
Inlichtingen:
Voor inlichtingen over de functies
kunt u telefonisch contact opnemen.
Voor de functie:
Verzorgende: met Petra Cools,
hoofd Zorg St. Elisabeth,
telefoon 0164-651000
met Eugène Prince, hoofd PZE,
Dispensarium en Vaaz,
telefoon 0164-288888
met Jan van Manen,
Coördinator Automatisering,
telefoon 06-52561848.
Sollicitaties:
o.v.v. het vacaturenummer,
binnen 10 dagen na verschijning
van deze advertentie, richten aan:
Savelanden, Dienst P&O,
Postbus 73, 4600 AB
Bergen op Zoom.
Telefoon: 0164-288894. E-mail:
BPOadministratie@savelanden.nl
De sollicitatiegesprekken vinden
plaats in week 13.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Verkeersschool OEKis een van de grootste verkeersscholen
in Midden Zeeland. Ons bedrijf verzorgt met 30 personen zowel
theorie- als praktijkopleidingen voor alle rijbewijzen en
chauffeursopleidingen.
Door uitbreiding van onze activiteiten is er op het kantoor een
vacature ontstaan voor een kantoormedewerker die na een gedegen
inwerkperiode de coördinatie van de kantoorwerkzaamheden op zich
neemt. Voor deze functie zijn wij op zoek naar een fulltime
De functie: Inkoop en planning examens en opleidingen
Balie en receptie werkzaamheden
Coördinatie kantoorwerkzaamheden
Functie-eisen: H.B.O. werk en denkniveau
Enkele jaren ervaring in commerciële en leidinggevende functie
Goede communicatieve eigenschappen
Leeftijd tot 30 jaar
Wij bieden:
Salaris in overeenstemming met opleiding en ervaring
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Afwisselende baan met leuke collega's
Ben jij de enthousiaste collega die we zoeken, stuur je
sollicitatiebrief voorzien van CV binnen 14 dagen naar:
Verkeersschool DEK t.a.v. van dhr. J. M. Dek,
Postbus 384, 4460 AT Goes (tel. 0113-223140)
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet
op prijs gesteld.
CBUVU ó—O*
Van Doornestraat 14, 4462 EX Goes,
Tel. 0113 22 31 40. F» 0113 25 07 90. www.verkeerssiliooldek.Tll