verkoopadviseur m/v
HERDER
ISE
\jy
Hoofd Facilitaire Dienst (m/v)
3 Senior Communicatie
adviseurs [Tl/V (60% deeltijdfunctie)
1 Senior Communicatie
adviseur m/V (50% deeltijdfunctie)
ERVAREN MACHINIST
Uitvaartleidster
HERDER B.V. is een
bedrijf dat zich tnet circa 85
medewerkers toelegt op de
ontwikkeling
productie en verkoop van
hydraulisch-
mechunische machines op
het gebied van sloot- en
bermonderhoud.
Deze machines worden
voornamelijk geleverd aan
overheids
instellingen, waterschappen
en loonwerkers.
De organisatie is
internationaal
marktleider in haar
branche en is IS09001
gecertificeerd.
Koor onze afdeling verspaning zijn wij op zoek naar een:
CNC draaier (m/v)
Functieomschrijving
- Het zelfstandig CNC draaien van zowel moeilijke
en minder eenvoudige werkstukken in enkel
en/of seriewerk, alsmede de controle hiervan.
- Het zelfstandig programmeren, bedienen en op
de juiste wijze laten functioneren van een CNC
gestuurde draaimachine.
- Het verrichten van diverse met de productie
verband houdende werkzaamheden
Functie-eisen
- VBO metaal B/C-niveau of gelijkwaardig
- Primaire SOM-opleiding machinaal verspanen
zowel conventioneel als CNC, incl.
programmeren:
- 3-5 jaar productie-ervaring;
- Heftruckrijbewijs is een pré;
- Bereid tot het volgen van cursussen.
Aanvullende eisen
- Gezien de aard van de werkzaamheden zijn wij
op zoek naar een collegiaal en enthousiast
persoon, met een flexibele opstelling en goede
motivatie, die nauwkeurig kan werken en die
voldoende initiatief toont.
Geboden wordt
- Een zelfstandige functie binnen een middelgrote
organisatie met ruimte voor eigen inbreng en
initiatief:
- Goede primaire en secundaire arbeids
voorwaarden;
- Prettige werkomstandigheden.
Sollicitaties uitsluitend schriftelijk binnen 14 dagen te richten aan:
HERDER B. V.
T.a.v. de heer M. Vinke
Postbus 80/0
4330 EA MIDDELBURG
welkom in zeeland Provincie Zeeland
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen:
Moderne industriegebieden en havens,
kilometers strand, fietspaden volop en
geen files.
"Het Provinciebestuur van Zeeland wil
leiding geven aan een duurzame ont
wikkeling van Zeeland. Het college wil
zich inzetten om te overtuigen, te moti
veren, om zo draagvlak en steun te ver
werven.
Die nieuwe bestuursstijl wordt geken
merkt door begrippen als: duidelijkheid,
openheid en communicatie" (uit de meuw-
jaarsspeech 2004 van de commissaris
van de Koningin, de heer W.T, van
Gelder.)
De stafafdeling Communicatie onder
steunt bestuur en organisatie bij de reali
sering van dat voornemen en is verant
woordelijk voor het integrale communi
catiebeleid
Uw sollicitatiebrief inclusief uw curricu
lum vitae wordt voor 9 maart 2004 ver
wacht bij mevrouw A.C.M. Jansen, per
soneelsfunctionaris van de staf
afdelingen van de provincie Zeeland,
Postbus 6001, 4330 LA Middelburg,
onder vermelding van vacaturenummer
100.
Acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs ge
steld
De provincie Zeeland bestaat uit drie directies en een aantal stafafdelingen waar
onder de stafafdeling Communicatie.
Als gevolg van een formatie-uitbreiding en een veranderingsproces binnen de
stafafdeling Communicatie zoeken wij
die meewerken aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van de pro
vinciale overheidscommunicatie.
Geïnteresseerd?
Informatie over deze vacature (de taken van de senior communicatieadviseurs
en ons aanbod, etc) kunt u vinden op www zeeland.nl.
Inlichtingen:
Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bij mevrouw M.H. van
Stijn, hoofd van de stafafdeling communicatie, telefonisch bereikbaar onder
(0118) 631399
Per mail bereikbaar provmcie@zeeland.nl.
De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van
vrouwen, alsmede naar indiensttreding van gehandicapten en leden van etnische
minderheden. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroepen, die
voldoen aan de functie-eisen, uitdrukkelijk uitgenodigd te solliciteren.
Rentokil Initial b.v. is onderdeel van de Engelse onderneming Rentokil
Initial plc., de marktleider in dienstverlening in meer dan 40 landen.
In Nederland zijn er 4 zelfstandig opererende bedrijven actief (3.500
medewerkers) die zich specifiek bezighouden met het verbeteren van
de werkomgeving en het beschermen van gezondheid en bezit.
Rentokil Initial b.v. bestaat uit de divisies Tropical Plants, Hygiene en Pest
Control. Rentokil Pest Control is gespecialiseerd in de preventie, inspectie
en bestrijding van ongedierte in en rondom bedrijfsgebouwen.
Door uitbreiding van onze activiteiten en groei in onze onderneming
zijn wij in regio Zeeland op zoek naar een:
voor de werving van nieuwe klanten voor Rentokil Pest Control
en het onderhouden en uitbouwen van bestaande relaties.
WIJ vragen:
Resultaatgerichte, zelfstandige maar vooral klantvriendelijke collega met een opleiding
op MBO- of HBO-niveau. Commerciële ervaring in een verkoopfunctie is een pré
Naast een flexibele instelling beschikt u over goede schriftelijke en mondelinge
uitdrukkingsvaardigheden en een representatief optreden. Uw inzet, doorzettings
vermogen en de wil om te leren zijn essentiële factoren om succesvol te zijn binnen
onze onderneming.
WIJ bieden:
Een afwisselende zelfstandige functie waarbij u uw probleemoplossend vermogen
volledig in kunt zetten om onze klanten optimaal van dienst te zijn. Vanzelfsprekend
start u met een uitgebreid opleidingsprogramma dat gericht is op onze dienst
verlening. Daarnaast kunt u rekenen op een goed salaris, een auto, een aantrekkelijke
bonusregeling en andere gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden
Interesse?
Stuur uw schriftelijke sollicitatie inclusief curriculum vitae binnen veertien dagen
naar Rentokil Pest Control, t a v de heer J. Frijters (salesbest@rentokil.nl).
Een medische keuring en/of psychologisch onderzoek kan een onderdeel uitmaken
van de sollicitatieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
O Rentokil
Pest Control
Postbus 264
5680 AG Best
www.rentokil.nl
A RENTOKIL INITIAL COMPANY
Kole Transport B V is een in de regio gevestigd
transportbedrijf, gespecialiseerd in het transport van
losgestorte bulkgoederen (zand, grond, grind,
slakken, asfalt e.d.). Daarnaast bezit Kole diverse
machines voor de werkzaamheden die met deze
transporten samenhangen.
Wegens uitbreiding van ons kranenbestand zoeken
wij een
voor een op- en overslagkraan
Daar deze kraan een "rijdende" kraan is
(Sennebogen 835 S) zullen de loswerkzaamheden
plaatsvinden op diverse locaties.
Functie-eisen:
- u bezit het diploma machinist of u heeft de nodige
ervaring
- u bezit het certificaat Basisveiligheid VCA of u bent
bereid dit certificaat te behalen
- rijbewijs BE (groot rijbewijs is een pre)
- flexibele instelling
Wij bieden:
- een fulltime dienstverband
- goede arbeidsvoorwaarden
Informatie en sollicitatie:
Past deze functie bij uw ambitie?
Stuur dan vóór 13 maart a s uw sollicitatiebrief met
c.v naar:
Kole Transport B.V.
T.a.v. mevrouw J. Paauwe
Postbus 12, 4420 AA Kapelle
U kunt ook per email reageren: jpaauwe@kole.nl
Nadere informatie wordt u graag door haar verstrekt,
tel. 0113-342020.
J.L.V. Beveiligingsdienst
Zoek je ook een leuke job??
Ben je een gediplomeerd
beveiligingsmedewerker??
Ben je positief ingesteld??
Durf je verantwoording te nemen??
Wil je graag in de nachtelijke uren werken??
Reageer dan voor 12-03-20041!
En schrijf een brief met C.V. naar:
JLV beveiliging
De Roos 22
4318 EX Brouwershaven
ANBO
>r iO pluJters
Gewest Zeeland
Herengracht 50
4331 PX Middelburg
Tel. 0118-626098
Fax 0118-625804
E-mail. anbozeeland@hetnet.nl
Secretaris voor het Gewest Zeeland
Actief vrijwilligersbestuur van ANBO gewest Zeeland
wil in contact komen met belangstellenden voor de
functie van secretaris (m/v). De ANBO heeft in
Zeeland meer dan 7.500 leden in meer dan
40 plaatselijke afdelingen.
Het gewestbestuur bestaat uit zeven personen en
vergadert maandelijks. De ANBO werkt nauw samen
met de andere ouderenorgamsaties in Zeeland
Profiel van degene die we zoeken:
Vijftigplusser die het aantrekkelijk vindt om bij te
dragen aan een actieve belangenorganisatie van
senioren. Liefst met bestuurservaring.
Kerntaken voor de functie:
- informatie vanuit landelijke organisatie kunnen
filteren en verdelen over bestuursleden;
- team vormen met voorzitter om provinciaal werk te
coördineren;
- contact onderhouden met afdelingsbesturen
Voor informatie kunt u zich wenden tot
Lies Velthuijsen-Mattijsen, voorzitter van het
gewestbestuur, telefoon (0111) 414456
Brieven en mails aan bovenstaand adres
a|C*andramarkuSSe
^^^uitvaartverzorging
Alexandra Markusse uitvaartverzorging is een jonge,
energieke onderneming die zichzelf ruim twee jaar
op de Zeeuwse markt zet met de overtuiging dat
een leegte om zorg en aandacht vraagt.
Op korte termijn zijn wij op zoek naar een
(oproepkracht)
Wij zijn op zoek naar iemand die:
- in bezit is van diploma uitvaartleider
iemand die aan de cursus reeds deelneemt
- representatief is
- sociaal- en hulpvaardig is
- in bezit is van een auto
- overweg kan met de computer
(Word/Excel/Outlook express)
Wij bieden:
- salariëring volgens cao-uitvaartwezen
Heeft u interesse in deze vacature dan kunt u tot
14 dagen na het verschijnen van deze advertentie
uw sollicitatiebrief schrijven aan:
Alexandra Markusse Uitvaartverzorging,
Kreukelmarkt 16,4461 HW Goes.
IEUS UP TO DATE
FLEXIBEL
UTICON
INGENIEURSBUREAU
Uticon Ingenieursbureau met zijn afdeling installatietechnj
gespecialiseerd in projectmanagement, advisering, ontwerp
engineering, calculatie en uitvoeringsbegeleiding voor projfcten in de
installatietechniek. Uticon Ingenieursbureau is een divisie von Ulicon
Dynatherm b.v., die ca 150 medewerkers telt. Vanwege verdere groei
van de afdeling installatietechniek zijn wij op zoek naar een oantol
gemotiveerde collega's.
ADVISEUR/PROJECTLEIDER
INSTALLATIETECHNIEK.E
Opleiding en Ervaring
U heeft als opleiding HBO
Elektrotechniek bij voorkeur aangevuld
met vakgerichte cursussen.
U beschikt over goede contactuele
vaardigheden.
U bent al een aantal jaren werkzaam in
een soortgelijke functie
U bent bekend met Stabu besteksystematiek
Taken
Contacten opbouwen en onderhouden
met potentiële opdrachtgevers zoals:
architecten, projectontwikkelaars,
overheden, etc
U adviseert over installaties in alle
facetten, van programma van eisen tot
ontwerp, van uitvoering tot oplevering
en nazorg.
U bent verantwoordelijk voor de kwaliteit
van de ontwerpen, de bestekken,
de aanbesteding, de planning, de begro
ting, de contracten, de begeleiding van
de uitvoering en de oplevering.
U begeleidt technici en tekenaars.
TECHNICUS
INSTALLATIETECHNIEK WTB
Taken
U maakt het ontwerp van installaties en
maakt de bestekken
U verwerkt deze gegevens met
StabiCAD en VABI software
Opleiding en Ervaring
U heeft als opleiding MBO of HBO
installatietechniek eventueel aangevuld
met vakgerichte cursussen
U bent al een aantal jaren werkzaam in
een soortgelijke functie
U kunt bestekken opzetten volgens
Stabu besteksystematiek
Uw sollicitatie kunt u binnen. 10 dagen na publicatie sturen naar Postbus 29 - 4600 AA
Bergen op Zoom of mailen naar f.ritsman@uticon.nl. Voor meer informatie kunt u
contact opnemen met de heer F. Ritsman of de heer J. Marijs telefoon 0164-21 77 00
De gemeente
Oostflokkee ligt op
hel eiland Goeree-
OverBakee en heeft
ruim 10.000 inwo-
Acquisitie naar aanlei
ding van deze adver
tentie wordt niet op
prijs gesteld
Enthousiaste leerkracht (m/v) gevraagd
Het openbaar primair onderwijs in Oostflakkee telt drie basisscholen. Voor één van deze scholen, de
Ollie B. Bommel te Den Bommel met ruim 90 leerlingen, zijn wij met ingang van 3 mei 2004 op zoek
naar een enthousiaste leerkracht voor de onderbouw. Het gaat hierbij om een tijdelijke vacature voor
de periode tot de zomervakantie in verband met vervanging gedurende een zwangerschapsverlof
Alhoewel onze voorkeur uitgaat naar een volledig dienstverband, behoort ook een parttime aanstelling
tot de mogelijkheden
Inlichtingen en sollicitaties
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de directeur van de school, de heer P.J Bazen (tele
foonnummer: 0187 - 61 20 07) of met Arianda Hoogendoorn, beleidsmedewerker Onderwijs van de
gemeente Oostflakkee (telefoonnummer 0187 - 64 22 00).
Als u geïnteresseerd bent in de functie reageer dan door vóór 15 maart 2004 een sollicitatiebrief te stu
ren naar het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oostflakkee, t.a.v. Arianda
Hoogendoorn, postbus 75, 3255 ZH OUDE-TONGE, o.v.v vacature onderwijs. U kunt uw sollicitatie ook
mailen: info ©oostflakkee nl.
maat i*1 zorS en service
Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom
Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom is een groep van 6 locaties die zorgdragen voor de zorg,
het welzijn en het wonen van de oudere mens. Het uitgangspunt is dat de cliënt centraal staat, zorg
op maat ontvangt en zich thuis voelt in onze (woon)zorgcentra of serviceflats.
Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom heeft als voornaamste functies:
Het bieden van intra- en extramurale zorg aan de ouderen van de (woon-) en zorgcentra
Avondvrede, St. Catharina en Jacqueline met daaraan gekoppeld aanleunwoningen en andere
wooncomplexen.
Het bieden van zorg en huisvesting aan een Kloosterverzorgingshuis.
Het fungeren als dienstverlenende organisatie voor de drie serviceflats Meilust, de Schelde en de
Warande.
Er werken in de organisatie ongeveer 700 medewerkers en 125 vrijwilligers.
Meer informatie over SZS kunt u vinden via www.brabantzorg.net
Voor Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom zoeken wij een:
(36 uur per week)
Functie-informatie:
De functionaris geeft leiding aan ongeveer 10 medewerkers waarvan 3 a 4 direct van de afdeling facilitaire
dienst met als doel een optimale facilitaire dienstverlening afgestemd op de algemene beleidsuitgangs
punten van de organisatie. Aandachtsgebieden binnen de facilitaire dienst zijn: technische ondersteuning bi;
nieuwbouwprojecten, onderhoud, veiligheid en milieu, inkoop, consumptieve dienstverlening en een help
deskfunctie t.b.v. de organisatie.
Het takenpakket bestaat onder andere uit:
Het leidinggeven aan de medewerkers van de afdeling facilitaire dienst.
Het coördineren van de activiteiten van de facilitaire dienst.
Het bewaken van de uitbesteding, de voortgang, de kwaliteit en het budget van werkprojecten
Het uitvoeren van gebouwenbeheer: het opstellen van lange termijn huisvestingsplannen en onder
houdsplannen, het afsluiten en beheren van onderhoudscontracten, het zorgdragen voor een investe
ringsbegroting etc.
Het projectmatig voorbereiden van nieuwe activiteiten/beleid binnen de organisatie en zonodig optreden
als projectleider
De functionaris maakt deel uit van het brede managementteam.
Functie-eisen:
Diploma HTS Bouwkunde of Installatietechniek, eventueel aangevuld met een opleiding Facilitaire
Dienstverlening
Beschikken over ruime ervaring in een soortgelijke functie
Kennis van projectmanagement en het werken met budgetten.
Kennis van relevante wet- en regelgeving.
Beschikken over goede leidinggevende, organisatorische en contactuele vaardigheden.
Zelfstandig kunnen werken
Wij bieden u:
Een salaris in verhouding tot de zwaarte van deze functie: volgens de CAO Verpleeg- en
Verzorgingshuizen, ingedeeld volgens FWG 3.0.
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals: regeling kinderopvang, pensioenregeling PGGM. ziekte
kosten-verzekering IZZ, spaarloonregeling, bedrijfsfitness etc.
Een goede werksfeer
Informatie en sollicitatie:
Meer informatie wordt u graag gegeven door de heer Dr. Ir C.W. Amels, economisch directeur a i-
telefoon 0164-287500.
Schriftelijke sollicitaties vóór 11 maart 2004 richten aan: Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom,
afdeling PO&O, Postbus 937, 4600 AX Bergen op Zoom.