verkoopadviseur m/v HERDER ISE \jy Hoofd Facilitaire Dienst (m/v) 3 Senior Communicatie adviseurs [Tl/V (60% deeltijdfunctie) 1 Senior Communicatie adviseur m/V (50% deeltijdfunctie) ERVAREN MACHINIST Uitvaartleidster HERDER B.V. is een bedrijf dat zich tnet circa 85 medewerkers toelegt op de ontwikkeling productie en verkoop van hydraulisch- mechunische machines op het gebied van sloot- en bermonderhoud. Deze machines worden voornamelijk geleverd aan overheids instellingen, waterschappen en loonwerkers. De organisatie is internationaal marktleider in haar branche en is IS09001 gecertificeerd. Koor onze afdeling verspaning zijn wij op zoek naar een: CNC draaier (m/v) Functieomschrijving - Het zelfstandig CNC draaien van zowel moeilijke en minder eenvoudige werkstukken in enkel en/of seriewerk, alsmede de controle hiervan. - Het zelfstandig programmeren, bedienen en op de juiste wijze laten functioneren van een CNC gestuurde draaimachine. - Het verrichten van diverse met de productie verband houdende werkzaamheden Functie-eisen - VBO metaal B/C-niveau of gelijkwaardig - Primaire SOM-opleiding machinaal verspanen zowel conventioneel als CNC, incl. programmeren: - 3-5 jaar productie-ervaring; - Heftruckrijbewijs is een pré; - Bereid tot het volgen van cursussen. Aanvullende eisen - Gezien de aard van de werkzaamheden zijn wij op zoek naar een collegiaal en enthousiast persoon, met een flexibele opstelling en goede motivatie, die nauwkeurig kan werken en die voldoende initiatief toont. Geboden wordt - Een zelfstandige functie binnen een middelgrote organisatie met ruimte voor eigen inbreng en initiatief: - Goede primaire en secundaire arbeids voorwaarden; - Prettige werkomstandigheden. Sollicitaties uitsluitend schriftelijk binnen 14 dagen te richten aan: HERDER B. V. T.a.v. de heer M. Vinke Postbus 80/0 4330 EA MIDDELBURG welkom in zeeland Provincie Zeeland Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: Moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, fietspaden volop en geen files. "Het Provinciebestuur van Zeeland wil leiding geven aan een duurzame ont wikkeling van Zeeland. Het college wil zich inzetten om te overtuigen, te moti veren, om zo draagvlak en steun te ver werven. Die nieuwe bestuursstijl wordt geken merkt door begrippen als: duidelijkheid, openheid en communicatie" (uit de meuw- jaarsspeech 2004 van de commissaris van de Koningin, de heer W.T, van Gelder.) De stafafdeling Communicatie onder steunt bestuur en organisatie bij de reali sering van dat voornemen en is verant woordelijk voor het integrale communi catiebeleid Uw sollicitatiebrief inclusief uw curricu lum vitae wordt voor 9 maart 2004 ver wacht bij mevrouw A.C.M. Jansen, per soneelsfunctionaris van de staf afdelingen van de provincie Zeeland, Postbus 6001, 4330 LA Middelburg, onder vermelding van vacaturenummer 100. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs ge steld De provincie Zeeland bestaat uit drie directies en een aantal stafafdelingen waar onder de stafafdeling Communicatie. Als gevolg van een formatie-uitbreiding en een veranderingsproces binnen de stafafdeling Communicatie zoeken wij die meewerken aan de verdere ontwikkeling en professionalisering van de pro vinciale overheidscommunicatie. Geïnteresseerd? Informatie over deze vacature (de taken van de senior communicatieadviseurs en ons aanbod, etc) kunt u vinden op www zeeland.nl. Inlichtingen: Inlichtingen over deze functie kunnen worden ingewonnen bij mevrouw M.H. van Stijn, hoofd van de stafafdeling communicatie, telefonisch bereikbaar onder (0118) 631399 Per mail bereikbaar provmcie@zeeland.nl. De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrouwen, alsmede naar indiensttreding van gehandicapten en leden van etnische minderheden. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroepen, die voldoen aan de functie-eisen, uitdrukkelijk uitgenodigd te solliciteren. Rentokil Initial b.v. is onderdeel van de Engelse onderneming Rentokil Initial plc., de marktleider in dienstverlening in meer dan 40 landen. In Nederland zijn er 4 zelfstandig opererende bedrijven actief (3.500 medewerkers) die zich specifiek bezighouden met het verbeteren van de werkomgeving en het beschermen van gezondheid en bezit. Rentokil Initial b.v. bestaat uit de divisies Tropical Plants, Hygiene en Pest Control. Rentokil Pest Control is gespecialiseerd in de preventie, inspectie en bestrijding van ongedierte in en rondom bedrijfsgebouwen. Door uitbreiding van onze activiteiten en groei in onze onderneming zijn wij in regio Zeeland op zoek naar een: voor de werving van nieuwe klanten voor Rentokil Pest Control en het onderhouden en uitbouwen van bestaande relaties. WIJ vragen: Resultaatgerichte, zelfstandige maar vooral klantvriendelijke collega met een opleiding op MBO- of HBO-niveau. Commerciële ervaring in een verkoopfunctie is een pré Naast een flexibele instelling beschikt u over goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden en een representatief optreden. Uw inzet, doorzettings vermogen en de wil om te leren zijn essentiële factoren om succesvol te zijn binnen onze onderneming. WIJ bieden: Een afwisselende zelfstandige functie waarbij u uw probleemoplossend vermogen volledig in kunt zetten om onze klanten optimaal van dienst te zijn. Vanzelfsprekend start u met een uitgebreid opleidingsprogramma dat gericht is op onze dienst verlening. Daarnaast kunt u rekenen op een goed salaris, een auto, een aantrekkelijke bonusregeling en andere gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden Interesse? Stuur uw schriftelijke sollicitatie inclusief curriculum vitae binnen veertien dagen naar Rentokil Pest Control, t a v de heer J. Frijters (salesbest@rentokil.nl). Een medische keuring en/of psychologisch onderzoek kan een onderdeel uitmaken van de sollicitatieprocedure. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. O Rentokil Pest Control Postbus 264 5680 AG Best www.rentokil.nl A RENTOKIL INITIAL COMPANY Kole Transport B V is een in de regio gevestigd transportbedrijf, gespecialiseerd in het transport van losgestorte bulkgoederen (zand, grond, grind, slakken, asfalt e.d.). Daarnaast bezit Kole diverse machines voor de werkzaamheden die met deze transporten samenhangen. Wegens uitbreiding van ons kranenbestand zoeken wij een voor een op- en overslagkraan Daar deze kraan een "rijdende" kraan is (Sennebogen 835 S) zullen de loswerkzaamheden plaatsvinden op diverse locaties. Functie-eisen: - u bezit het diploma machinist of u heeft de nodige ervaring - u bezit het certificaat Basisveiligheid VCA of u bent bereid dit certificaat te behalen - rijbewijs BE (groot rijbewijs is een pre) - flexibele instelling Wij bieden: - een fulltime dienstverband - goede arbeidsvoorwaarden Informatie en sollicitatie: Past deze functie bij uw ambitie? Stuur dan vóór 13 maart a s uw sollicitatiebrief met c.v naar: Kole Transport B.V. T.a.v. mevrouw J. Paauwe Postbus 12, 4420 AA Kapelle U kunt ook per email reageren: jpaauwe@kole.nl Nadere informatie wordt u graag door haar verstrekt, tel. 0113-342020. J.L.V. Beveiligingsdienst Zoek je ook een leuke job?? Ben je een gediplomeerd beveiligingsmedewerker?? Ben je positief ingesteld?? Durf je verantwoording te nemen?? Wil je graag in de nachtelijke uren werken?? Reageer dan voor 12-03-20041! En schrijf een brief met C.V. naar: JLV beveiliging De Roos 22 4318 EX Brouwershaven ANBO >r iO pluJters Gewest Zeeland Herengracht 50 4331 PX Middelburg Tel. 0118-626098 Fax 0118-625804 E-mail. anbozeeland@hetnet.nl Secretaris voor het Gewest Zeeland Actief vrijwilligersbestuur van ANBO gewest Zeeland wil in contact komen met belangstellenden voor de functie van secretaris (m/v). De ANBO heeft in Zeeland meer dan 7.500 leden in meer dan 40 plaatselijke afdelingen. Het gewestbestuur bestaat uit zeven personen en vergadert maandelijks. De ANBO werkt nauw samen met de andere ouderenorgamsaties in Zeeland Profiel van degene die we zoeken: Vijftigplusser die het aantrekkelijk vindt om bij te dragen aan een actieve belangenorganisatie van senioren. Liefst met bestuurservaring. Kerntaken voor de functie: - informatie vanuit landelijke organisatie kunnen filteren en verdelen over bestuursleden; - team vormen met voorzitter om provinciaal werk te coördineren; - contact onderhouden met afdelingsbesturen Voor informatie kunt u zich wenden tot Lies Velthuijsen-Mattijsen, voorzitter van het gewestbestuur, telefoon (0111) 414456 Brieven en mails aan bovenstaand adres a|C*andramarkuSSe ^^^uitvaartverzorging Alexandra Markusse uitvaartverzorging is een jonge, energieke onderneming die zichzelf ruim twee jaar op de Zeeuwse markt zet met de overtuiging dat een leegte om zorg en aandacht vraagt. Op korte termijn zijn wij op zoek naar een (oproepkracht) Wij zijn op zoek naar iemand die: - in bezit is van diploma uitvaartleider iemand die aan de cursus reeds deelneemt - representatief is - sociaal- en hulpvaardig is - in bezit is van een auto - overweg kan met de computer (Word/Excel/Outlook express) Wij bieden: - salariëring volgens cao-uitvaartwezen Heeft u interesse in deze vacature dan kunt u tot 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie uw sollicitatiebrief schrijven aan: Alexandra Markusse Uitvaartverzorging, Kreukelmarkt 16,4461 HW Goes. IEUS UP TO DATE FLEXIBEL UTICON INGENIEURSBUREAU Uticon Ingenieursbureau met zijn afdeling installatietechnj gespecialiseerd in projectmanagement, advisering, ontwerp engineering, calculatie en uitvoeringsbegeleiding voor projfcten in de installatietechniek. Uticon Ingenieursbureau is een divisie von Ulicon Dynatherm b.v., die ca 150 medewerkers telt. Vanwege verdere groei van de afdeling installatietechniek zijn wij op zoek naar een oantol gemotiveerde collega's. ADVISEUR/PROJECTLEIDER INSTALLATIETECHNIEK.E Opleiding en Ervaring U heeft als opleiding HBO Elektrotechniek bij voorkeur aangevuld met vakgerichte cursussen. U beschikt over goede contactuele vaardigheden. U bent al een aantal jaren werkzaam in een soortgelijke functie U bent bekend met Stabu besteksystematiek Taken Contacten opbouwen en onderhouden met potentiële opdrachtgevers zoals: architecten, projectontwikkelaars, overheden, etc U adviseert over installaties in alle facetten, van programma van eisen tot ontwerp, van uitvoering tot oplevering en nazorg. U bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de ontwerpen, de bestekken, de aanbesteding, de planning, de begro ting, de contracten, de begeleiding van de uitvoering en de oplevering. U begeleidt technici en tekenaars. TECHNICUS INSTALLATIETECHNIEK WTB Taken U maakt het ontwerp van installaties en maakt de bestekken U verwerkt deze gegevens met StabiCAD en VABI software Opleiding en Ervaring U heeft als opleiding MBO of HBO installatietechniek eventueel aangevuld met vakgerichte cursussen U bent al een aantal jaren werkzaam in een soortgelijke functie U kunt bestekken opzetten volgens Stabu besteksystematiek Uw sollicitatie kunt u binnen. 10 dagen na publicatie sturen naar Postbus 29 - 4600 AA Bergen op Zoom of mailen naar f.ritsman@uticon.nl. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer F. Ritsman of de heer J. Marijs telefoon 0164-21 77 00 De gemeente Oostflokkee ligt op hel eiland Goeree- OverBakee en heeft ruim 10.000 inwo- Acquisitie naar aanlei ding van deze adver tentie wordt niet op prijs gesteld Enthousiaste leerkracht (m/v) gevraagd Het openbaar primair onderwijs in Oostflakkee telt drie basisscholen. Voor één van deze scholen, de Ollie B. Bommel te Den Bommel met ruim 90 leerlingen, zijn wij met ingang van 3 mei 2004 op zoek naar een enthousiaste leerkracht voor de onderbouw. Het gaat hierbij om een tijdelijke vacature voor de periode tot de zomervakantie in verband met vervanging gedurende een zwangerschapsverlof Alhoewel onze voorkeur uitgaat naar een volledig dienstverband, behoort ook een parttime aanstelling tot de mogelijkheden Inlichtingen en sollicitaties Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de directeur van de school, de heer P.J Bazen (tele foonnummer: 0187 - 61 20 07) of met Arianda Hoogendoorn, beleidsmedewerker Onderwijs van de gemeente Oostflakkee (telefoonnummer 0187 - 64 22 00). Als u geïnteresseerd bent in de functie reageer dan door vóór 15 maart 2004 een sollicitatiebrief te stu ren naar het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Oostflakkee, t.a.v. Arianda Hoogendoorn, postbus 75, 3255 ZH OUDE-TONGE, o.v.v vacature onderwijs. U kunt uw sollicitatie ook mailen: info ©oostflakkee nl. maat i*1 zorS en service Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom is een groep van 6 locaties die zorgdragen voor de zorg, het welzijn en het wonen van de oudere mens. Het uitgangspunt is dat de cliënt centraal staat, zorg op maat ontvangt en zich thuis voelt in onze (woon)zorgcentra of serviceflats. Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom heeft als voornaamste functies: Het bieden van intra- en extramurale zorg aan de ouderen van de (woon-) en zorgcentra Avondvrede, St. Catharina en Jacqueline met daaraan gekoppeld aanleunwoningen en andere wooncomplexen. Het bieden van zorg en huisvesting aan een Kloosterverzorgingshuis. Het fungeren als dienstverlenende organisatie voor de drie serviceflats Meilust, de Schelde en de Warande. Er werken in de organisatie ongeveer 700 medewerkers en 125 vrijwilligers. Meer informatie over SZS kunt u vinden via www.brabantzorg.net Voor Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom zoeken wij een: (36 uur per week) Functie-informatie: De functionaris geeft leiding aan ongeveer 10 medewerkers waarvan 3 a 4 direct van de afdeling facilitaire dienst met als doel een optimale facilitaire dienstverlening afgestemd op de algemene beleidsuitgangs punten van de organisatie. Aandachtsgebieden binnen de facilitaire dienst zijn: technische ondersteuning bi; nieuwbouwprojecten, onderhoud, veiligheid en milieu, inkoop, consumptieve dienstverlening en een help deskfunctie t.b.v. de organisatie. Het takenpakket bestaat onder andere uit: Het leidinggeven aan de medewerkers van de afdeling facilitaire dienst. Het coördineren van de activiteiten van de facilitaire dienst. Het bewaken van de uitbesteding, de voortgang, de kwaliteit en het budget van werkprojecten Het uitvoeren van gebouwenbeheer: het opstellen van lange termijn huisvestingsplannen en onder houdsplannen, het afsluiten en beheren van onderhoudscontracten, het zorgdragen voor een investe ringsbegroting etc. Het projectmatig voorbereiden van nieuwe activiteiten/beleid binnen de organisatie en zonodig optreden als projectleider De functionaris maakt deel uit van het brede managementteam. Functie-eisen: Diploma HTS Bouwkunde of Installatietechniek, eventueel aangevuld met een opleiding Facilitaire Dienstverlening Beschikken over ruime ervaring in een soortgelijke functie Kennis van projectmanagement en het werken met budgetten. Kennis van relevante wet- en regelgeving. Beschikken over goede leidinggevende, organisatorische en contactuele vaardigheden. Zelfstandig kunnen werken Wij bieden u: Een salaris in verhouding tot de zwaarte van deze functie: volgens de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen, ingedeeld volgens FWG 3.0. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals: regeling kinderopvang, pensioenregeling PGGM. ziekte kosten-verzekering IZZ, spaarloonregeling, bedrijfsfitness etc. Een goede werksfeer Informatie en sollicitatie: Meer informatie wordt u graag gegeven door de heer Dr. Ir C.W. Amels, economisch directeur a i- telefoon 0164-287500. Schriftelijke sollicitaties vóór 11 maart 2004 richten aan: Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom, afdeling PO&O, Postbus 937, 4600 AX Bergen op Zoom.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 6