PERSONEEL ZLM Nieuwe uitdaging? Duik in onze kweekvijverl i LBC Teamleider Applicatiebeheer 2 jobs die elke dag weer een uitdaging zijn DELTA N.V. Postbus 501*8 1*330 KA Middelburg T: (0118) 882000 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl Tramper-washal zoekt voor keuringsstation De Poel Keurmeester APK-2 c.q bedrijfsleider Wij zoeken: zelfstandig, betrouwbaar en klantgericht persoon; enkele jaren werkervaring; Wij bieden: salaris vergelijkbaar met chetwerkplaats autobedrijf Interesse? Stuur dan een schriftelijke sollicitatie naar J. A, Tramper Livingstoneweg 3 4462 GL Goes Telefoon 0113-312587 DELTA is een muiti utility bedrijf, dat een breed pakket van diensten en producten levert. Gas, water, elektriciteit, milieudiensten, radio en televisie signalen en internet via de kabel zijn de belangrijkste. Onze focus ligt op de bedrijven en inwoners van Zeeland, maar we zijn ook buiten onze provincie actief. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijsgesteld. Koop kaarten en cadeaus Van Unicef en zorg voor blije gezichten1 Bekijk èn bestel via www.unicef.nl of bel 070 333 93 00 - Goede communicatieve eigenschappen, klantvriendelijk en klantgericht. - leidinggevende ervaring. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daartegenover: - Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt gewerkt. - Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven. - Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training. - Een maximum salaris van 3.555,— bruto per maand. Informatie Wil je meer informatie over de functie dan kun je contact opnemen met Harriette Hesselmans, Hoofd l&A, telefoonnummer (0118) 88 261*2. Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollicitatie, voorzien van een CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze advertentie. Richt uw brief aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie van het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie DELTA N.V. kent een divisiestructuur. De faciliterende stafafdelingen bieden ondersteuning vanuit een centrale positie. De afdeling IT-services applicatiebeheer (l&A) biedt bij vragen en problemen ondersteuning aan de gebruikers van informatiesystemen en verzorgt het beheer op 'data niveau'. l&A heeft als Shared Service Centre het applicatiebeheer onderverdeeld in de groepen FLP (Financieel, Logistiek, Personeel), TIS/KAD (Technische informatiesystemen, Kantoorautomatisering en Documentaire Systemen) en KERM (Klant, ETRM, Meter).Binnen de groep KERM, met als standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor een fulltime Teamleider Applicatiebeheer. Kerntaken In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden: - leidinggeven aan de groep applicatiebeheer KERM (klantgerichte systemen, o.a, billing, metering, CRM, trading en sales). - Verantwoordelijk voor de ondersteuning van de bedrijfsprocessen door het IT-systeem. - In deze context fungeren als gesprekspartner van de procesmanager en de functioneel beheerder (als systeem integrator en accountmanager). - Uitvoeren van beheerstaken op basis van ITIL-processen. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je: - Een afgeronde hbo informatica opleiding of een afgeronde hbo/wo opleiding aangevuld met relevante AMBI-modulen. - Minimaal 5 jaar operationele ervaring met IT-ontwikkeling en beheer. - Affiniteit met de processen die worden ondersteund door de beheerde systemen. ZLM Verzekeringen is een onderlinge verzekeringsmaatschappij met 140 medewerkers en heeft als werkgebied de provincies Zeeland en Noord- Brabant. Wij richten ons voornamelijk op particulieren en agrarische bedrijven. Op dit moment zijn bijna 150.000 klanten bij ons verzekerd Met een groot deel hiervan onderhouden wij rechtstreeks contact vanuit ons hoofdkantoor in Goes. Door onze scherpe premie en persoonlijke dienstverlening groeien we aanzienlijk. Wat bieden we jou? In de "kweekvijver" volg je eerst een brede interne opleiding. Zo leer je het hele bedrijf en al je nieuwe collega's kennen Daarna krijg je een definitieve werkplek, als adviseur op de afdeling Acceptatie Verkoop of als schadebehandelaar op de afdeling Schade. Verder kun je rekenen op: een prettige werksfeer in een goedlopende organisatie; een goed salaris; uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden; voldoende ontplooiingsmogelijkheden. Wat vragen wij van jou? je hebt een MBO-, HAVO- of VWO-diploma; je hebt al een jaartje werkervaring doorzettingsvermogen en een leergierige instelling; een klantgerichte houding, goede communicatieve eigenschappen en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid; een groot verantwoordelijkheidsgevoel; de bereidheid om in je vrije tijd te studeren voor vakdiploma's. Het is een full-time baan. Je startdatum stellen we in overleg met jou vast. Reageren? Voor meer informatie kun je tijdens kantooruren contact opnemen met het secretariaat Verzekeringszaken, telefoon (0113) 238 237. Je schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae kun je binnen 10 dagen sturen aan: ZLM Verzekeringen, t.a.v. de directie, postbus 70, 4460 BA Goes. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. verzekeringen gewoon goed geregeld l~ XM LBC International is gespecialiseerd in consultancy, interim management en training o.a. binnen de disciplines HRM, Legal en Purchase. Bij Recruiment, Search <S Selection richten wij ons hoofdzakelijk op hogere kaderfuncties in de industrie, onderwijs overheid en zorg. Vergunning arbeidsbemiddeling CBA/A 00.0039 De VAN DER PEIJL GROEP is een vooraanstaande technische groothandelsketen met 16 vestigingen en ruim 330 personeelsleden (ca. 285 fte) in Zuid-West Nederland. Het bedrijf voert een assortiment van ruim 225.000 kwaliteitsartikelen op het gebied van o.a. aandrijftechniek, automaterialen, compressoren, gereedschappen, las- en reinigings techniek. Ter ondersteuning van de organisatie en haar personeel zijn wij op zoek naar een fulltime: PERSONEELSFUNCTIONARIS M/V "een all round adviseur met uitvoerende kwaliteiten". DE FUNCTIE Als sleutelfunctionaris voor Personeel Organisatie zal de personeels functionaris zich binnen de Van der Peijl Groep gaan bezighouden met enerzijds operationele personeelsaangelegenheden, zoals het beheer van de personeelsdossiers, coördinatie van werving- en selectieprocedures, verwerken van mutaties in het personeelsinformatiesysteem (ADP), coördineren van de opleidingen en de communicatie met de diverse externe instanties, zoals: ziekenfonds, bedrijfsvereniging, ARBO-dienst en uitzendorganisaties. Tevens fungeert hij/zij als vraagbaak voor de medewerkers over allerhande personeelskwesties. Anderzijds zal de nieuwe functionaris het bestaande personeelsbeleid verder ontwikkelen, professionaliseren en de directie adviseren over beleidsvraagstukken. De functie is zelfstandig en gevarieerd van aard en biedt de mogelijkheid tot het nemen van initiatief. VAN DER PEIJL GROEP VRAAGT: - relevante opleiding op HBO-niveau; minimaal 5 jaar ervaring in een operationele, all round P&O functie en aantoonbare ervaring met de uitvoering van P&O beleid; - enige ervaring met het personeelsinformatiesysteem ADP is een pré; kwaliteiten: zelfstandigheid, goed communicatief vermogen, operationele effectiviteit, zorgvuldigheid; leeftijdindicatie: 28-40 jaar. VAN DER PEIJL GROEP BIEDT: een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid binnen een gevestigde onderneming; prima mogelijkheden om uzelf te ontwikkelen; goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. UW REACTIE: Indien deze vacature aansluit op uw deskundigheid en ambitie, dient u uw sollicitatiebrief en CV (onder vermelding van referentie: 4537.41W) vóór 10 maart 2004 te sturen aan: LBC International Discipline Human Resource Management Postbus 23173, 3001 KD Rotterdam Nadere informatie over deze functie wordt u verstrekt door mevrouw drs. A. Remmig (consultant) tijdens kantooruren op telefoonnummer 010-4126626. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Selectiegesprekken vinden plaats op maandag 15 en dinsdag 16 maart 2004 te Rotterdam of Goes INTERNATIONAL Willemskade 20 3016 DM Rotterdam Telefoon 010 - 412 66 26 Fax 010 -412 94 44 www.lbc-international.nl Doelstelling De Stichting "flosterscheldeziekenhulzen is een dynamische organisatie die er naar streeft om voort8hrend de kwaliteit van de zorg voor haar patiënten op het hoogst mogelij ke oiyeamte brengen en te houden. Structuur De Stichting Oosterscheldeziekenhuizen met 1300 medewerkers en een capaciteit van 364 bedden verdeeld over de locaties Goes en Zierikzee biedt vrijwel alle medische speciSlismen. Goede werkplek Om gezamenlijk het gestelde doel ■«•■bereiken schept de Stichting Oosterscheldeziekenhuizen voor waarden waardoor de medewer kers met plezier kunnen werken en goede mogelijkheden krijgen zich te ontplooien. - Voor de functie inkoop zoeken wij een Inkoper Voor de werkplek Hotel zoeken wij een Werkplekmanager Inkoop maakt deel uit van het Algemeen Facilitaix Cluster en kent de functies inkoopmanager en inkoper. De werkplek Hotel maakt deel uit van het Algemeen Facilitair Clust en kent de functies voeding, personeelsrestaurant. afwas centrale, extern transport, tele foon/receptie. beveiliging, distri en magazijn. die het potentieel heeft door te groeien naar de functie van inkoopmanager voor een dienstverband van 36 uur per week voor onbepaalde tijd Vacaturenummer: 04.23 Functie-informatie: De inkoper is verantwoordelijk voor het uitvoeren van het inkoopproces binnen de daarvoor gestelde kaders van het inkoop-beleidsplan. Hij toetst en beoor deelt binnenkomende aanvragen, onderhandelt met leveranciers over condities en voorwaarden. Bepaalt in overleg met de gebruikers het assortiment Adviseert de inkoopmanager t.a.v. ontwikkelingen op gebied van automati sering en werkt deze uit. Verder bewaakt de inkoper de kwaliteit t.a.v. producten/diensten van leveranciers, geeft richtlijnen en aanwijzingen aan de medewerkers bedrijfsbureau. Hij verricht daarnaast diverse voorkomende admi nistratieve werkzaamheden. De inkoper zal op termijn taken van de inkoop manager gaan overnemen, met als uiteindelijk doel deze? op te volgen. Wij zoeken een kandidaat die: beschikt over een relevante HBO-opleiding bij voorkeur in de commerciële richting en Nevi 2; beschikt over enkele jaren inkoopervaring, bij voorkeur in de gezondheids zorg; kennis heeft van medisch specialistische en verpleegkundige apparatuur, facilitaire goederen en diensten; over goede communicatieve vaardigheden beschikt, beschikt over overtuigingskracht en een klant- en servicegerichte instelling; kennis heeft van Duitse en Engelse taal. Wij bieden: Een aanstelling onder voorwaarden van de CAO Ziekenhuizen. Salariëring volgens FWG schaal 50. De functie van inkoopmanager is ingedeeld in FWG schaal 60 voor een dienstverband van 36 i Vacaturenummer: 04.11 ir per week voor onbepaalde tijd Functie-informatie: De werkplekmanager geeft leiding op tactisch/operationeel niveau aan de werk plek. Heeft een integrale verantwoordelijkheid voor een optimale kwaliteit van de dienstverlening en de resultaten van de werkplek. De werkplekmanager rapporteert rechtstreeks aan de clustermanager van het Algemeen Facilitair Cluster en geeft leiding aan de medewerkers van de werkplek. Speerpunten voor de werkplek Hotel zijn ontwikkelingen op het gebied van logistiek en ICT. Wij zoeken een kandidaat die: beschikt over een relevante afgeronde HBO-opleiding, aangevuld met een managementopleiding en ruime ervaring in een managementfunctie opgedaan heeft in een (middel)grote organisatie; beschikt over kennis en ervaring op het gebied van logistiek en ICT; affiniteit met voeding, telefoon/receptie en beveiliging heeft. een innovatieve en ondernemende instelling heeft, gericht op het halen van resultaten, waarbij het belang van implementatie en beheer wordt onderkend een analytisch inzicht m.b.t. bedrijfsprocessen en financieel-economische aspecten heeft, inzicht heeft in belangentegenstellingen en het kunnen hanteren hiervan; een klantgerichte en dienstverlenende instelling heeft; het vermogen heeft om prioriteiten te stellen, te improviseren, delegeren, samen werken, coachen en motiveren van medewerkers en conflicten te hanteren. Wij bieden: Een aanstelling onder voorwaarden van de CAO Ziekenhuizen. Salariëring volgens FWG schaal 60 Verder kent onze organisatie een aantrekkelijke verhuiskostenregeling, kinderopvang en pc privé-regeling. Een assessment kan deel uit maken van de sollicitatieprocedure. Interesse? Informatie is te verkrijgen bij de heer R Boersma, Clustermanager Algemeen Facilitair Cluster a itelefoonnummer: 0113-234430. Sollicitaties kunt u, onder vermelding van het vacaturenummer, richten aan de Stichting Oosterscheldeziekenhuizen, ta.v. de Dienst Personeel Managementondersteuning, bestemmingsnummer 90, Postbus 106, 4460 BB Goes of via het e-mail adres: solliciteren@soz.nl. Sluitingsdatum: 13 maart 20W Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. OOSTERSCHELDEZIEKENHUIZEN

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 44