PERSONEEL
ZLM
Nieuwe uitdaging?
Duik in onze kweekvijverl
i
LBC
Teamleider Applicatiebeheer
2 jobs die elke dag weer een uitdaging zijn
DELTA N.V. Postbus 501*8 1*330 KA Middelburg
T: (0118) 882000 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl
Tramper-washal zoekt voor keuringsstation De Poel
Keurmeester APK-2 c.q bedrijfsleider
Wij zoeken:
zelfstandig, betrouwbaar en klantgericht persoon;
enkele jaren werkervaring;
Wij bieden:
salaris vergelijkbaar met chetwerkplaats
autobedrijf
Interesse?
Stuur dan een schriftelijke sollicitatie naar
J. A, Tramper Livingstoneweg 3 4462 GL Goes
Telefoon 0113-312587
DELTA is een muiti utility
bedrijf, dat een breed
pakket van diensten en
producten levert.
Gas, water, elektriciteit,
milieudiensten, radio en
televisie signalen en
internet via de kabel zijn de
belangrijkste.
Onze focus ligt op de
bedrijven en inwoners van
Zeeland, maar we zijn ook
buiten onze provincie actief.
Acquisitie naar aanleiding van
deze advertentie wordt niet op
prijsgesteld.
Koop kaarten en cadeaus
Van Unicef en zorg voor
blije gezichten1
Bekijk èn bestel via www.unicef.nl
of bel 070 333 93 00
- Goede communicatieve eigenschappen, klantvriendelijk en
klantgericht.
- leidinggevende ervaring.
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend
en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daartegenover:
- Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met
een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt
gewerkt.
- Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de
CAO voor Energie- en Nutsbedrijven.
- Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training.
- Een maximum salaris van 3.555,— bruto per maand.
Informatie
Wil je meer informatie over de functie dan kun je contact opnemen met
Harriette Hesselmans, Hoofd l&A, telefoonnummer (0118) 88 261*2.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollicitatie,
voorzien van een CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze
advertentie. Richt uw brief aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie
van het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie
DELTA N.V. kent een divisiestructuur. De faciliterende stafafdelingen
bieden ondersteuning vanuit een centrale positie. De afdeling
IT-services applicatiebeheer (l&A) biedt bij vragen en
problemen ondersteuning aan de gebruikers van
informatiesystemen en verzorgt het beheer op 'data niveau'.
l&A heeft als Shared Service Centre het applicatiebeheer
onderverdeeld in de groepen FLP (Financieel, Logistiek,
Personeel), TIS/KAD (Technische informatiesystemen,
Kantoorautomatisering en Documentaire Systemen) en KERM
(Klant, ETRM, Meter).Binnen de groep KERM, met als standplaats
Middelburg, bestaat de vacature voor een fulltime Teamleider
Applicatiebeheer.
Kerntaken
In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- leidinggeven aan de groep applicatiebeheer KERM (klantgerichte
systemen, o.a, billing, metering, CRM, trading en sales).
- Verantwoordelijk voor de ondersteuning van de bedrijfsprocessen
door het IT-systeem.
- In deze context fungeren als gesprekspartner van de procesmanager
en de functioneel beheerder (als systeem integrator en
accountmanager).
- Uitvoeren van beheerstaken op basis van ITIL-processen.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je:
- Een afgeronde hbo informatica opleiding of een afgeronde hbo/wo
opleiding aangevuld met relevante AMBI-modulen.
- Minimaal 5 jaar operationele ervaring met IT-ontwikkeling en beheer.
- Affiniteit met de processen die worden ondersteund door de
beheerde systemen.
ZLM Verzekeringen is een onderlinge verzekeringsmaatschappij met 140
medewerkers en heeft als werkgebied de provincies Zeeland en Noord-
Brabant. Wij richten ons voornamelijk op particulieren en agrarische
bedrijven. Op dit moment zijn bijna 150.000 klanten bij ons verzekerd
Met een groot deel hiervan onderhouden wij rechtstreeks contact vanuit
ons hoofdkantoor in Goes. Door onze scherpe premie en persoonlijke
dienstverlening groeien we aanzienlijk.
Wat bieden we jou?
In de "kweekvijver" volg je eerst een brede interne opleiding. Zo leer je het hele bedrijf en
al je nieuwe collega's kennen Daarna krijg je een definitieve werkplek, als adviseur op de
afdeling Acceptatie Verkoop of als schadebehandelaar op de afdeling Schade.
Verder kun je rekenen op:
een prettige werksfeer in een goedlopende organisatie;
een goed salaris;
uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
voldoende ontplooiingsmogelijkheden.
Wat vragen wij van jou?
je hebt een MBO-, HAVO- of VWO-diploma;
je hebt al een jaartje werkervaring
doorzettingsvermogen en een leergierige instelling;
een klantgerichte houding, goede communicatieve eigenschappen en schriftelijke
uitdrukkingsvaardigheid;
een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
de bereidheid om in je vrije tijd te studeren voor vakdiploma's.
Het is een full-time baan. Je startdatum stellen we in overleg met jou vast.
Reageren?
Voor meer informatie kun je tijdens kantooruren contact opnemen met het secretariaat
Verzekeringszaken, telefoon (0113) 238 237. Je schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae
kun je binnen 10 dagen sturen aan: ZLM Verzekeringen, t.a.v. de directie, postbus 70,
4460 BA Goes.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
verzekeringen
gewoon goed geregeld
l~
XM
LBC International
is gespecialiseerd in
consultancy, interim
management en training
o.a. binnen de disciplines
HRM, Legal en Purchase.
Bij Recruiment, Search <S
Selection richten wij ons
hoofdzakelijk op hogere
kaderfuncties in de
industrie, onderwijs
overheid en zorg.
Vergunning
arbeidsbemiddeling
CBA/A 00.0039
De VAN DER PEIJL GROEP is een vooraanstaande technische
groothandelsketen met 16 vestigingen en ruim 330 personeelsleden (ca.
285 fte) in Zuid-West Nederland. Het bedrijf voert een assortiment van
ruim 225.000 kwaliteitsartikelen op het gebied van o.a. aandrijftechniek,
automaterialen, compressoren, gereedschappen, las- en reinigings
techniek. Ter ondersteuning van de organisatie en haar personeel zijn
wij op zoek naar een fulltime:
PERSONEELSFUNCTIONARIS M/V
"een all round adviseur met uitvoerende kwaliteiten".
DE FUNCTIE
Als sleutelfunctionaris voor Personeel Organisatie zal de personeels
functionaris zich binnen de Van der Peijl Groep gaan bezighouden met
enerzijds operationele personeelsaangelegenheden, zoals het beheer van
de personeelsdossiers, coördinatie van werving- en selectieprocedures,
verwerken van mutaties in het personeelsinformatiesysteem (ADP),
coördineren van de opleidingen en de communicatie met de diverse
externe instanties, zoals: ziekenfonds, bedrijfsvereniging, ARBO-dienst en
uitzendorganisaties. Tevens fungeert hij/zij als vraagbaak voor de
medewerkers over allerhande personeelskwesties. Anderzijds zal de
nieuwe functionaris het bestaande personeelsbeleid verder ontwikkelen,
professionaliseren en de directie adviseren over beleidsvraagstukken.
De functie is zelfstandig en gevarieerd van aard en biedt de mogelijkheid
tot het nemen van initiatief.
VAN DER PEIJL GROEP VRAAGT:
- relevante opleiding op HBO-niveau;
minimaal 5 jaar ervaring in een operationele, all round P&O functie en
aantoonbare ervaring met de uitvoering van P&O beleid;
- enige ervaring met het personeelsinformatiesysteem ADP is een pré;
kwaliteiten: zelfstandigheid, goed communicatief vermogen,
operationele effectiviteit, zorgvuldigheid;
leeftijdindicatie: 28-40 jaar.
VAN DER PEIJL GROEP BIEDT:
een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid binnen een
gevestigde onderneming;
prima mogelijkheden om uzelf te ontwikkelen;
goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
UW REACTIE:
Indien deze vacature aansluit op uw deskundigheid en ambitie, dient u
uw sollicitatiebrief en CV (onder vermelding van referentie: 4537.41W)
vóór 10 maart 2004 te sturen aan:
LBC International
Discipline Human Resource Management
Postbus 23173, 3001 KD Rotterdam
Nadere informatie over deze functie wordt u verstrekt door mevrouw
drs. A. Remmig (consultant) tijdens kantooruren op telefoonnummer
010-4126626. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de
selectieprocedure. Selectiegesprekken vinden plaats op maandag 15 en
dinsdag 16 maart 2004 te Rotterdam of Goes
INTERNATIONAL
Willemskade 20
3016 DM Rotterdam
Telefoon 010 - 412 66 26
Fax 010 -412 94 44
www.lbc-international.nl
Doelstelling
De Stichting
"flosterscheldeziekenhulzen is een
dynamische organisatie die er
naar streeft om voort8hrend de
kwaliteit van de zorg voor haar
patiënten op het hoogst mogelij
ke oiyeamte brengen en te
houden.
Structuur
De Stichting
Oosterscheldeziekenhuizen
met 1300 medewerkers en een
capaciteit van 364 bedden
verdeeld over de locaties Goes
en Zierikzee biedt vrijwel alle
medische speciSlismen.
Goede werkplek
Om gezamenlijk het gestelde doel
■«•■bereiken schept de Stichting
Oosterscheldeziekenhuizen voor
waarden waardoor de medewer
kers met plezier kunnen werken
en goede mogelijkheden krijgen
zich te ontplooien. -
Voor de functie inkoop zoeken wij een
Inkoper
Voor de werkplek Hotel zoeken wij een
Werkplekmanager
Inkoop maakt deel uit van het
Algemeen Facilitaix Cluster en kent
de functies inkoopmanager en
inkoper.
De werkplek Hotel maakt deel uit
van het Algemeen Facilitair Clust
en kent de functies voeding,
personeelsrestaurant. afwas
centrale, extern transport, tele
foon/receptie. beveiliging, distri
en magazijn.
die het potentieel heeft door te groeien naar de functie van inkoopmanager
voor een dienstverband van 36 uur per week voor onbepaalde tijd
Vacaturenummer: 04.23
Functie-informatie:
De inkoper is verantwoordelijk voor het uitvoeren van het inkoopproces binnen
de daarvoor gestelde kaders van het inkoop-beleidsplan. Hij toetst en beoor
deelt binnenkomende aanvragen, onderhandelt met leveranciers over condities
en voorwaarden. Bepaalt in overleg met de gebruikers het assortiment
Adviseert de inkoopmanager t.a.v. ontwikkelingen op gebied van automati
sering en werkt deze uit. Verder bewaakt de inkoper de kwaliteit t.a.v.
producten/diensten van leveranciers, geeft richtlijnen en aanwijzingen aan de
medewerkers bedrijfsbureau. Hij verricht daarnaast diverse voorkomende admi
nistratieve werkzaamheden. De inkoper zal op termijn taken van de inkoop
manager gaan overnemen, met als uiteindelijk doel deze? op te volgen.
Wij zoeken een kandidaat die:
beschikt over een relevante HBO-opleiding bij voorkeur in de commerciële
richting en Nevi 2;
beschikt over enkele jaren inkoopervaring, bij voorkeur in de gezondheids
zorg;
kennis heeft van medisch specialistische en verpleegkundige apparatuur,
facilitaire goederen en diensten;
over goede communicatieve vaardigheden beschikt,
beschikt over overtuigingskracht en een klant- en servicegerichte instelling;
kennis heeft van Duitse en Engelse taal.
Wij bieden:
Een aanstelling onder voorwaarden van de CAO Ziekenhuizen. Salariëring
volgens FWG schaal 50. De functie van inkoopmanager is ingedeeld in FWG
schaal 60
voor een dienstverband van 36 i
Vacaturenummer: 04.11
ir per week voor onbepaalde tijd
Functie-informatie:
De werkplekmanager geeft leiding op tactisch/operationeel niveau aan de werk
plek. Heeft een integrale verantwoordelijkheid voor een optimale kwaliteit van
de dienstverlening en de resultaten van de werkplek. De werkplekmanager
rapporteert rechtstreeks aan de clustermanager van het Algemeen Facilitair
Cluster en geeft leiding aan de medewerkers van de werkplek. Speerpunten
voor de werkplek Hotel zijn ontwikkelingen op het gebied van logistiek en ICT.
Wij zoeken een kandidaat die:
beschikt over een relevante afgeronde HBO-opleiding, aangevuld met een
managementopleiding en ruime ervaring in een managementfunctie opgedaan
heeft in een (middel)grote organisatie;
beschikt over kennis en ervaring op het gebied van logistiek en ICT;
affiniteit met voeding, telefoon/receptie en beveiliging heeft.
een innovatieve en ondernemende instelling heeft, gericht op het halen van
resultaten, waarbij het belang van implementatie en beheer wordt onderkend
een analytisch inzicht m.b.t. bedrijfsprocessen en financieel-economische
aspecten heeft,
inzicht heeft in belangentegenstellingen en het kunnen hanteren hiervan;
een klantgerichte en dienstverlenende instelling heeft;
het vermogen heeft om prioriteiten te stellen, te improviseren, delegeren, samen
werken, coachen en motiveren van medewerkers en conflicten te hanteren.
Wij bieden:
Een aanstelling onder voorwaarden van de CAO Ziekenhuizen. Salariëring
volgens FWG schaal 60
Verder kent onze organisatie een aantrekkelijke verhuiskostenregeling, kinderopvang en pc privé-regeling.
Een assessment kan deel uit maken van de sollicitatieprocedure.
Interesse?
Informatie is te verkrijgen bij de heer R Boersma, Clustermanager Algemeen Facilitair Cluster a itelefoonnummer: 0113-234430.
Sollicitaties kunt u, onder vermelding van het vacaturenummer, richten aan de Stichting Oosterscheldeziekenhuizen, ta.v. de Dienst Personeel
Managementondersteuning, bestemmingsnummer 90, Postbus 106, 4460 BB Goes of via het e-mail adres: solliciteren@soz.nl. Sluitingsdatum: 13 maart 20W
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
OOSTERSCHELDEZIEKENHUIZEN