4 mee we zijn op zoek naar een VASTGOEDDESKUNDIGE die zich thuis voelt in Breda 'i PZC g I Te Kraamzorg HjTentadministratiE All-round secretaresse (50%) Jobhunter (Trajectbegeleider) Chef IT-services het beeld van de bouw te veranderen? Kanters Gezocht per direct WATERFRONT STORE Where you can get more! www.minfin.nl/domeinen of 070-342 7145 D OM EIN E N pMlABClD zaterdag 21 februari 2004 (T 1/aVflW De Stichting Provinciale Kraamzorg Entadministratie Zeeland verleent kraamzorg in de hele provincie Zeeland De dienst Entadministratie is verantwoordelijk voor het uitvoeren van het Rijksvaccinatie programma. Wij zijn een professionele ISO en HKZ gecertificeerde organisatie waarin zowel jong gediplomeerden als ervaren medewerkers zich thuis voelen Wij salariëren volgens de CAO voor de Thuiszorg. Tevens bieden wij de mogelijkheid tof bijscholing Personeelsleden kunnen lid worden van onze personeels vereniging De Bakermaatjes die jaarlijks diverse leuke activiteiten organiseert. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Binnen ons team van vier secretaresses zoeken wij een enthousiaste collega! Wij vragen: Secretaresse-opleiding op MBO-niveau Een collegiale houding Een grote mate van zelfstandigheid. Flexibiliteit in werktijden Bereidheid om all-round te werken. Taken zijn onder andere het uitwerken van correspondentie, notuleren van vergaderingen, postbehandeling, receptiewerkzaamheden, archiveren, bijhouden van agenda's en enkele huishoudelijke taken Wij bieden: Salaris ligt tussen 1 472,56 en 2.083,75 (groep 35 FWG) per maand bij een fulltime dienstverband. Een prettige werksfeer. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (we zijn bezig met het invoeren van een meerkeuzepakket arbeidsvoorwaarden). Een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar, met uitzicht op een aanstelling voor onbepaalde tijd. Plaats van tewerkstelling is Goes. De eerste drie maanden na indiensttreding willen wij graag dat u 80% werkt om het inwerken zo effectief mogelijk te laten verlopen. De sollicitatieprocedure zal uit twee gespreksrondes bestaan, namelijk op donderdag 18 en donderdag 25 maart 2004. Voor vragen kunt u bellen met mevrouw M. Haulez, hoofd personeelszaken, telefoonnummer 0113-22 40 28 Uw schriftelijke sollicitatie kunt u sturen naar Stichting Provinciale Kraamzorg Entadministratie Zeeland, t.a v mevrouw M Haulez, Postbus 53, 4460 AB Goes of mailen naar m.haulez@spkez.nl Uw brief moet uiterlijk zaterdag 6 maart 2004 bij ons binnen zijn kwaliteitsmerk kwaliteitsmerk alleen voor kraamzorg voor gehele organisatie dethon J Integratie Dethon is hét arbeidsintegratiebedrijf van Zeeuws Vlaanderen en heeft 800 gemotiveerde medewerkers. De hoofddoelstelling an Dethon is het begeleiden van mensen naar werk en het bieden van werk aan mensen met een handicap of achterstand op de arbeidsmarkt. Dethon kent vijf bedrijfsunits: Dethon Industrie Hulst. Terneuzen en Oostburg, Dethon Groen en Dethon Integratie. Dethon beschikt binnen die units over verschillende leerwerkmogelijkheden voor het uitvoeren van reïntegratietrajecten. Dethon Integratie heeft ruimte voor een ervaren: Functie-inhoud: U richt zich systematisch op het bedrijfsleven in de regio. In uw acquisitieplanning richt u zich zowel op de private,- als de publieke sector. Er worden concrete doelstellingen meegegeven over het aantal te bezoeken werkgevers met als doel uitstroomplaatsen alsmede werkervaringsplaatsen te realiseren. U rapporteert aan de bedrijfsmanager Integratie en stelt in samenspraak niet haar een acquisitieplan op. Na een korte imverkperiode bezoekt u zelfstandig of met een collega uw prospects. L' bent verantwoordelijk voor de marktanalyse, de planning, de acquisitie, het offertetraject en de after-sales. U stelt reïntegratieplannen op en voert deze uit. Uw uiteindelijke opdracht is langdurig werklozen duurzaam te plaatsen op de reguliere arbeidsmarkt door intensieve en effectieve begeleiding. Functie-eisen: Relevante HBO opleiding Ervaring met reïntegratiebennddeling en/ of commerciële arbeidsbemiddeling; Kennis van en affiniteit met de doelgroep; Kennis van wet- en regelgeving, met name REA en WWB; Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsv aardigheid; Ervaring met acquisitie, bekend in de regio en liefst een aantoonbaar netw erk; Extraverte persoonlijkheid, in staat makkelijk contacten te leggen met zowel de doelgroep als de werkgevers, Overtuigingskracht, het kunnen 'Verkopen van de doelgroep" (creatief); Doorzettingsvermogen, no-nonsense mentaliteit, daadkracht, zelfkennis; Gesprekken op diverse niveaus en van diverse aard kunnen voeren. Salaris: De^c functie wordt ondergebracht bij Viaflex en is alsnog tijdelijk voor een jaar. Het salaris is max 2934 per maand. Informatie: Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. Nadere inlichtingen kunt u inwinnen bij mevrouw T. Veldman (675237). Sollicitatie: Als u interesse hebt in deze functie, verzoeken wij u om voor 27 februari 2004 uw brief te zenden aan de heer R. Kregting. hoofd F&O van Dethon, Postbus 163, 4530 AD Terneuzen Acquistilic naar aanleiding van deze vacature is ongewenst." DELTA is een multi utility bedrijf, dat een breed pakket van diensten en producten levert. Gas, water, elektriciteit, milieudiensten, radio en televisie signalen en internet via de kabel zijn de belangrijkste. Onze focus ligt op de bedrijven en inwoners van Zeeland, maar we zijn ook buiten onze provincie actief. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijsgesteld. De afdeling IT-services Applicatiebeheer (l&A) biedt onder steuning aan de gebruikers van de informatiesystemen bij vragen en problemen en verzorgt het beheer op 'data niveau'. Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor een fulltime Chef IT-services. Kerntaken In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden: - Managen van een aantal subafdelingen met de personele verantwoordelijkheden die voor afdelingsmanagers binnen DELTA gelden. - Opstellen en bewaken van Service level Agreements, kosten infrastructuur en (standaard) software. - Rapporteren en het doen van voorstellen ter verbetering van de behaalde resultaten en in deze context gesprekspartner zijn van de afdelingshoofden, procesmanagers, functioneel beheerders en externen. - Signaleren van structurele ontwikkelingen. - Beleidsondersteuning en voorbereiding inzake de automatiserings infrastructuur en werkplekbeheer. - Uitvoering van beheertaken op basis van iïll-processen. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je: - Een afgeronde opleiding hbo informatica of hbo/wo met relevante AMBI-modulen. - Vijf jaar operationele ervaring met ICT-ontwikkeling en IQ beheer, (sturend) leidinggeven. - Kennis van de beheerde infrastructuur en affiniteit met de processen die worden ondersteund door de beheerde systemen. - Goede communicatieve vaardigheden en stressbestendigheid. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: - Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt gewerkt. - Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven. - Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training. - Een maximum salaris van a.ooi,-- bruto per maand. Informatie Wil je meer informatie over de functie dan kun je contact opnemen met Harriëtte Hesselmans, hoofd l&A, telefoon (0118) 88 261»2. Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollicitatie, voorzien van een CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze advertentie. Richt uw brief aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie van het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie. Bij Kanters Bouwbedrijf willen we maar één ding: het beeld van de bouw veranderen. Met nieuwe ideeën en nieuwe oplossingen. Daar hebben we goede mensen bij nodig. Mensen met ideeën. Maar vooral ook mensen die van aanpakken weten. Kanters telt zo'n 250 medewerkers in vestigingen te Barendrecht, Middelburg, Bergen op Zoom en Puttershoek (materieeldienst). Ons bedrijf geniet een klinkende reputatie in heel Zuidwest-Nederland. Samen met Kanters het beeld van de bouw veranderen, iets voor jou? Voor Kanters Bouwbedrijf Zuid B.V., met vestigingen in Bergen op Zoom en Middelburg, zoeken wij kandidaten in de regio West-Brabant en Zeeland. Het beeld van jouw functie. Als projectleider draag je zorg voor het tijdig, efficiënt en optimaal realiseren van één grootschalig en/of meerdere kleinere project(en). je geeft leiding aan uitvoerders en werkvoorbereiders en legt zelf verantwoording af aan een bedrijfsleider. Je hebt contact met onderaannemers en leveranciers in verband met het uitbesteden van werken en leveranties van materiaal en materieel en voert, in nauw overleg met onze inkoper, onderhandelingen over prijzen, levertijden, bouwmethoden en kwaliteit. Daarnaast bewaak je de werk- begrotingen en de meer- en minderwerken, ben je verantwoordelijk voor veiligheids-, gezondheids- en milieuaspecten en het onderhouden van goede betrekkingen met bouwdirectie, opdrachtgever, architect, constructeur en overige betrokkenen. Als ervaren werkvoorbereider ben je de spil in het bouwteam en betrokken bij het gehele traject van aanvang tot en met de oplevering van projecten. Afwisselend verricht je je werkzaamheden op kantoor en op de bouwlocaties en vorm je de verbinding tussen calculatie, inkoop en uitvoering. Je bent verantwoordelijk voor een tijdige voorbereiding, bewaakt de voortgang en assisteert bij de financiële bewaking van de projecten. Je signaleert knelpunten, onderzoekt alternatieve werkmethoden en voert overleg met opdrachtgevers en met betrokken adviseurs. Je werkt aan één of meerdere projecten zowel in de woning- als utiliteitsbouw en bent in staat startende werkvoorbereiders te coachen. Als zelfstandig uitvoerder geef je direct leiding aan de uitvoering van projecten in de woning- en utiliteitsbouw en draag je de verantwoordelijkheid voor de gehele bouwplaatsorganisatie waaronder de inzet van mensen en middelen. Ook zie je toe op een kwalitatief juiste uitvoering van de projecten binnen de gestelde tijd en binnen de financiële budgetten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de veilig heids-, gezondheids- en milieuaspecten op de bouwplaats en voor het coördineren en aansturen van de contacten met onze bouwpartners (onderaannemers, installateurs, leveranciers etc.). Je werkt binnen een werkteam nauw samen met een bedrijfsleider en één of meer werkvoorbereiders. Ons beeld van jou. Voor al deze functies denken wij aan kandidaten met een opleiding MTS/HTS- bouwkunde of gelijkwaardig en enkele jaren aantoonbare werkervaring, passend bij de functie. Je beschikt over goede contactuele eigenschappen en communi catieve vaardigheden én je houdt van een gestructureerde werkaanpak. Bovendien heb je ervaring en affiniteit met in de bouwbranche gangbare computersoft ware. Van Kanters Bouwbedrijf mag je veel ruimte verwachten voor je enthousiasme en creativiteit. Help jij mee het beeld van de bouw te veranderen? Stuur je sollicitatiebrief en c.v. naar: Kanters Bouwbedrijf Zuid B.V. t.a.v. Afdeling Personeelszaken Postbus 425 2990 AK Barendrecht Wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met René Verhoeven, telefoon 0180 645 000. Kijk ook op www.kantersbouw.nl Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteü. Activiteiten: projectontwikkeling - woningbouw - utiliteitsbouw - verbouw en renovatie Kopenhagen 5 2993 LL Barendrecht Postbus 425 2990 AK Barendrecht Telefoon 0180 645 000 info@kantersbouw.nl www.kantersbouw.nl Vakbekwaam hovenier of iemand met een grote interesse voor tuinieren en sierbestrating. In een jong groeiend bedrijf. Leeftijd vanaf 20 jaar. Na proeftijd vast contract. Heeft u belangstelling dan kunt u schriftelijk of per mail reageren. Telefonische reacties na 18.00 uur. Tuinverzorging De Waterput Dhr J Flipse Zwanenlaan 25 4493 SE KAMPERLAND Tel: 0113-371006 Fax: 0113-370818 E-mail: flipie25@7.eelandnet.nl Onder dit motto staan wij in het nieuwe seizoen klaar voor onze klanten in onze watersportwinkel in Marina Port Zélande! Om ons team compleet te maken zoeken wij voor het hoogseizoen j (april t/m september) twee enthousiaste medewerkers (m/v) die zich verwant voelen met watersport en nautische kleding, ervaring nebben met winkelverkoop en in teamverband willen werken, ook in de weekeinden Ben je geïnteresseerd Neem dan contact op met Dick van Rienderhoff. telefoonnummer 0111 67 28 90 of stuur een e-mail; dick@waterfrontstore.nl Lokatte: Marina Port Zélande - Kabbelaarsbank 2k, 3253 ME Ouddorp, Postadres: Postbus 16.4300 AA Zierikzee, T +31 (0) i 11 67 28 90, F +31 (0) 111 67 61 85 Voor de volledige vacature mei nummer DMN2003/8: De dienst Domeinen is onderdeel van het ministerie van Financiën en vertegenwoordigt de Staat als eigenaar van gebouwen, gronden, objecten en roerende zaken. Domeinen lelt ongeveer 370 medewerkers en bestaat uit een centrale directie in Den Haag, vier regionale directies Onroerende Zaken en een directie Roerende Zaken met vijf opslagplaatsen verspreid in het land. ONROERENDE ZAKEN

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 68