4
mee
we zijn op zoek
naar een
VASTGOEDDESKUNDIGE
die zich thuis voelt
in Breda
'i
PZC
g I Te
Kraamzorg HjTentadministratiE
All-round secretaresse (50%)
Jobhunter (Trajectbegeleider)
Chef IT-services
het beeld van de bouw te veranderen?
Kanters
Gezocht per direct
WATERFRONT STORE
Where you can get more!
www.minfin.nl/domeinen of 070-342 7145
D OM EIN E N pMlABClD
zaterdag 21 februari 2004
(T 1/aVflW
De Stichting Provinciale
Kraamzorg Entadministratie
Zeeland verleent kraamzorg in de
hele provincie Zeeland
De dienst Entadministratie is
verantwoordelijk voor het
uitvoeren van het Rijksvaccinatie
programma. Wij zijn een
professionele ISO en HKZ
gecertificeerde organisatie waarin
zowel jong gediplomeerden als
ervaren medewerkers zich thuis
voelen Wij salariëren volgens de
CAO voor de Thuiszorg.
Tevens bieden wij de
mogelijkheid tof bijscholing
Personeelsleden kunnen lid
worden van onze personeels
vereniging De Bakermaatjes die
jaarlijks diverse leuke activiteiten
organiseert.
Acquisitie naar aanleiding van
deze advertentie wordt niet op
prijs gesteld.
Binnen ons team van vier secretaresses zoeken wij een enthousiaste collega!
Wij vragen:
Secretaresse-opleiding op MBO-niveau
Een collegiale houding
Een grote mate van zelfstandigheid.
Flexibiliteit in werktijden
Bereidheid om all-round te werken. Taken zijn onder andere het uitwerken van correspondentie,
notuleren van vergaderingen, postbehandeling, receptiewerkzaamheden, archiveren, bijhouden
van agenda's en enkele huishoudelijke taken
Wij bieden:
Salaris ligt tussen 1 472,56 en 2.083,75 (groep 35 FWG) per maand bij een fulltime
dienstverband.
Een prettige werksfeer.
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (we zijn bezig met het invoeren van een
meerkeuzepakket arbeidsvoorwaarden).
Een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar, met uitzicht op een aanstelling voor
onbepaalde tijd.
Plaats van tewerkstelling is Goes.
De eerste drie maanden na indiensttreding willen wij graag dat u 80% werkt om het inwerken zo
effectief mogelijk te laten verlopen.
De sollicitatieprocedure zal uit twee gespreksrondes bestaan, namelijk op
donderdag 18 en donderdag 25 maart 2004.
Voor vragen kunt u bellen met mevrouw M. Haulez, hoofd personeelszaken,
telefoonnummer 0113-22 40 28
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u sturen naar Stichting Provinciale Kraamzorg Entadministratie
Zeeland, t.a v mevrouw M Haulez, Postbus 53, 4460 AB Goes of mailen naar m.haulez@spkez.nl
Uw brief moet uiterlijk zaterdag 6 maart 2004 bij ons binnen zijn
kwaliteitsmerk kwaliteitsmerk
alleen voor kraamzorg voor gehele organisatie
dethon
J Integratie
Dethon is hét arbeidsintegratiebedrijf van Zeeuws Vlaanderen en heeft 800 gemotiveerde medewerkers.
De hoofddoelstelling an Dethon is het begeleiden van mensen naar werk en het bieden van werk aan mensen
met een handicap of achterstand op de arbeidsmarkt. Dethon kent vijf bedrijfsunits: Dethon Industrie Hulst.
Terneuzen en Oostburg, Dethon Groen en Dethon Integratie. Dethon beschikt binnen die units over
verschillende leerwerkmogelijkheden voor het uitvoeren van reïntegratietrajecten.
Dethon Integratie heeft ruimte voor een ervaren:
Functie-inhoud:
U richt zich systematisch op het bedrijfsleven in de regio. In uw acquisitieplanning richt u zich zowel op
de private,- als de publieke sector. Er worden concrete doelstellingen meegegeven over het aantal te
bezoeken werkgevers met als doel uitstroomplaatsen alsmede werkervaringsplaatsen te realiseren. U
rapporteert aan de bedrijfsmanager Integratie en stelt in samenspraak niet haar een acquisitieplan op.
Na een korte imverkperiode bezoekt u zelfstandig of met een collega uw prospects. L' bent
verantwoordelijk voor de marktanalyse, de planning, de acquisitie, het offertetraject en de after-sales.
U stelt reïntegratieplannen op en voert deze uit. Uw uiteindelijke opdracht is langdurig werklozen
duurzaam te plaatsen op de reguliere arbeidsmarkt door intensieve en effectieve begeleiding.
Functie-eisen:
Relevante HBO opleiding
Ervaring met reïntegratiebennddeling en/ of commerciële arbeidsbemiddeling;
Kennis van en affiniteit met de doelgroep;
Kennis van wet- en regelgeving, met name REA en WWB;
Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsv aardigheid;
Ervaring met acquisitie, bekend in de regio en liefst een aantoonbaar netw erk;
Extraverte persoonlijkheid, in staat makkelijk contacten te leggen met zowel de doelgroep als de
werkgevers,
Overtuigingskracht, het kunnen 'Verkopen van de doelgroep" (creatief);
Doorzettingsvermogen, no-nonsense mentaliteit, daadkracht, zelfkennis;
Gesprekken op diverse niveaus en van diverse aard kunnen voeren.
Salaris:
De^c functie wordt ondergebracht bij Viaflex en is alsnog tijdelijk voor een jaar. Het salaris is max 2934 per maand.
Informatie:
Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
Nadere inlichtingen kunt u inwinnen bij mevrouw T. Veldman (675237).
Sollicitatie:
Als u interesse hebt in deze functie, verzoeken wij u om voor 27 februari 2004 uw brief te zenden aan
de heer R. Kregting. hoofd F&O van Dethon, Postbus 163, 4530 AD Terneuzen
Acquistilic naar aanleiding van deze vacature is ongewenst."
DELTA is een multi utility
bedrijf, dat een breed
pakket van diensten en
producten levert.
Gas, water, elektriciteit,
milieudiensten, radio en
televisie signalen en
internet via de kabel zijn de
belangrijkste.
Onze focus ligt op de
bedrijven en inwoners van
Zeeland, maar we zijn ook
buiten onze provincie actief.
Acquisitie naar aanleiding van
deze advertentie wordt niet op
prijsgesteld.
De afdeling IT-services Applicatiebeheer (l&A) biedt onder
steuning aan de gebruikers van de informatiesystemen bij
vragen en problemen en verzorgt het beheer op 'data niveau'.
Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de
vacature voor een fulltime Chef IT-services.
Kerntaken
In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- Managen van een aantal subafdelingen met de personele
verantwoordelijkheden die voor afdelingsmanagers binnen DELTA
gelden.
- Opstellen en bewaken van Service level Agreements, kosten
infrastructuur en (standaard) software.
- Rapporteren en het doen van voorstellen ter verbetering van de
behaalde resultaten en in deze context gesprekspartner zijn van de
afdelingshoofden, procesmanagers, functioneel beheerders en
externen.
- Signaleren van structurele ontwikkelingen.
- Beleidsondersteuning en voorbereiding inzake de automatiserings
infrastructuur en werkplekbeheer.
- Uitvoering van beheertaken op basis van iïll-processen.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je:
- Een afgeronde opleiding hbo informatica of hbo/wo met relevante
AMBI-modulen.
- Vijf jaar operationele ervaring met ICT-ontwikkeling en IQ beheer,
(sturend) leidinggeven.
- Kennis van de beheerde infrastructuur en affiniteit met de processen
die worden ondersteund door de beheerde systemen.
- Goede communicatieve vaardigheden en stressbestendigheid.
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend
en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daar tegenover:
- Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met
een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt
gewerkt.
- Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de
CAO voor Energie- en Nutsbedrijven.
- Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training.
- Een maximum salaris van a.ooi,-- bruto per maand.
Informatie
Wil je meer informatie over de functie dan kun je contact opnemen
met Harriëtte Hesselmans, hoofd l&A, telefoon (0118) 88 261»2.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollicitatie,
voorzien van een CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze
advertentie. Richt uw brief aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie
van het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie.
Bij Kanters Bouwbedrijf willen we maar één ding: het beeld van de bouw veranderen.
Met nieuwe ideeën en nieuwe oplossingen. Daar hebben we goede mensen bij nodig.
Mensen met ideeën. Maar vooral ook mensen die van aanpakken weten. Kanters telt
zo'n 250 medewerkers in vestigingen te Barendrecht, Middelburg, Bergen op Zoom en
Puttershoek (materieeldienst). Ons bedrijf geniet een klinkende reputatie in heel
Zuidwest-Nederland. Samen met Kanters het beeld van de bouw veranderen, iets
voor jou? Voor Kanters Bouwbedrijf Zuid B.V., met vestigingen in Bergen op Zoom en
Middelburg, zoeken wij kandidaten in de regio West-Brabant en Zeeland.
Het beeld van jouw functie.
Als projectleider draag je zorg voor het
tijdig, efficiënt en optimaal realiseren van
één grootschalig en/of meerdere kleinere
project(en). je geeft leiding aan uitvoerders
en werkvoorbereiders en legt zelf
verantwoording af aan een bedrijfsleider.
Je hebt contact met onderaannemers en
leveranciers in verband met het uitbesteden
van werken en leveranties van materiaal
en materieel en voert, in nauw overleg
met onze inkoper, onderhandelingen over
prijzen, levertijden, bouwmethoden en
kwaliteit. Daarnaast bewaak je de werk-
begrotingen en de meer- en minderwerken,
ben je verantwoordelijk voor veiligheids-,
gezondheids- en milieuaspecten en het
onderhouden van goede betrekkingen met
bouwdirectie, opdrachtgever, architect,
constructeur en overige betrokkenen.
Als ervaren werkvoorbereider ben je de
spil in het bouwteam en betrokken bij het
gehele traject van aanvang tot en met
de oplevering van projecten. Afwisselend
verricht je je werkzaamheden op kantoor
en op de bouwlocaties en vorm je de
verbinding tussen calculatie, inkoop en
uitvoering. Je bent verantwoordelijk voor
een tijdige voorbereiding, bewaakt de
voortgang en assisteert bij de financiële
bewaking van de projecten. Je signaleert
knelpunten, onderzoekt alternatieve
werkmethoden en voert overleg met
opdrachtgevers en met betrokken
adviseurs. Je werkt aan één of meerdere
projecten zowel in de woning- als
utiliteitsbouw en bent in staat startende
werkvoorbereiders te coachen.
Als zelfstandig uitvoerder geef je direct
leiding aan de uitvoering van projecten
in de woning- en utiliteitsbouw en draag
je de verantwoordelijkheid voor de gehele
bouwplaatsorganisatie waaronder de inzet
van mensen en middelen. Ook zie je toe
op een kwalitatief juiste uitvoering van
de projecten binnen de gestelde tijd en
binnen de financiële budgetten. Daarnaast
ben je verantwoordelijk voor de veilig
heids-, gezondheids- en milieuaspecten
op de bouwplaats en voor het coördineren
en aansturen van de contacten met
onze bouwpartners (onderaannemers,
installateurs, leveranciers etc.).
Je werkt binnen een werkteam nauw
samen met een bedrijfsleider en één of
meer werkvoorbereiders.
Ons beeld van jou.
Voor al deze functies denken wij aan
kandidaten met een opleiding MTS/HTS-
bouwkunde of gelijkwaardig en enkele
jaren aantoonbare werkervaring, passend
bij de functie. Je beschikt over goede
contactuele eigenschappen en communi
catieve vaardigheden én je houdt van een
gestructureerde werkaanpak. Bovendien
heb je ervaring en affiniteit met in de
bouwbranche gangbare computersoft
ware. Van Kanters Bouwbedrijf mag je
veel ruimte verwachten voor je
enthousiasme en creativiteit.
Help jij mee het beeld
van de bouw te veranderen?
Stuur je sollicitatiebrief en c.v. naar:
Kanters Bouwbedrijf Zuid B.V.
t.a.v. Afdeling Personeelszaken
Postbus 425
2990 AK Barendrecht
Wil je eerst meer informatie?
Neem dan contact op met
René Verhoeven, telefoon 0180 645 000.
Kijk ook op www.kantersbouw.nl
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteü.
Activiteiten: projectontwikkeling - woningbouw - utiliteitsbouw - verbouw en renovatie
Kopenhagen 5 2993 LL Barendrecht
Postbus 425 2990 AK Barendrecht
Telefoon 0180 645 000
info@kantersbouw.nl www.kantersbouw.nl
Vakbekwaam hovenier of iemand met een
grote interesse voor tuinieren en
sierbestrating.
In een jong groeiend bedrijf.
Leeftijd vanaf 20 jaar.
Na proeftijd vast contract.
Heeft u belangstelling dan kunt u
schriftelijk of per mail reageren.
Telefonische reacties na 18.00 uur.
Tuinverzorging De Waterput
Dhr J Flipse
Zwanenlaan 25
4493 SE KAMPERLAND
Tel: 0113-371006
Fax: 0113-370818
E-mail: flipie25@7.eelandnet.nl
Onder dit motto staan wij in het nieuwe seizoen klaar voor onze
klanten in onze watersportwinkel in Marina Port Zélande!
Om ons team compleet te maken zoeken wij voor het hoogseizoen j
(april t/m september)
twee enthousiaste medewerkers (m/v)
die zich verwant voelen met watersport en nautische kleding, ervaring nebben met
winkelverkoop en in teamverband willen werken, ook in de weekeinden
Ben je geïnteresseerd
Neem dan contact op met Dick van Rienderhoff.
telefoonnummer 0111 67 28 90 of stuur een e-mail; dick@waterfrontstore.nl
Lokatte: Marina Port Zélande - Kabbelaarsbank 2k, 3253 ME Ouddorp,
Postadres: Postbus 16.4300 AA Zierikzee, T +31 (0) i 11 67 28 90, F +31 (0) 111 67 61 85
Voor de volledige vacature mei nummer DMN2003/8:
De dienst Domeinen is onderdeel van het ministerie van Financiën en vertegenwoordigt de Staat als eigenaar van gebouwen,
gronden, objecten en roerende zaken. Domeinen lelt ongeveer 370 medewerkers en bestaat uit een centrale directie in Den
Haag, vier regionale directies Onroerende Zaken en een directie Roerende Zaken met vijf opslagplaatsen verspreid in het land.
ONROERENDE ZAKEN