m
Financieel medewerker M/V
iKapelle
Ouderenpsychiatrie in beweging
helpende niveau 2 m/v
ziekenverzorgende medewerker begeleiding niveau 3 m/v
verpleegkundige begeleider niveau 4 en 5 m/v
G G Z W N B
JUSTION
(allround)
JUSTION
een Medewerker Administratieve Ondersteuning m/v
een Contentmanager m/v
wat wij
je nog wilde
vragen
«Af-
Word
vriend
van een
vluchteling
MEDEWERKER BURGERSERVICE M/V
Salarisadministrateur
■speet aandacht openheid
vacaturenummer: 0/04/018
Geestelijke Gezondheidszorg Westelijk Noord-Brabant
nlichtingen:
e heer J. Dekkers, sector Ouderen, clustermanager Klinisch,
Ufoon 0164-289105 of 06-51823253.
vacaturenummer: 0/04/019
vacaturenummer: 0/04/020 Uw sollicitatie kunt u onder vermelding van het
vacaturenummer, binnen 14 dagen, bij voorkeur per e-mail richten
aan personeelsadministratie@ggzwnb.nl, of schriftelijk aan
GGZ WNB t.a.v. mevrouw A. Kil, personeelsconsulente,
Postbus 3714600 AJ Bergen op Zoom
)eJustion
viesgroep
deert voor
wel profit als
jn-profit
lisaties de
iste persoon
oor de juiste
unctie. Kwaliteit
«nlijkheid
l]n de
ilwoorden
ineer het gaat
lm het werven
in mensen die
ït dat beetje
jeer kunnen
bieden.
Adviesgroep
Voor één van onze relaties zijn wij op zoek naar kandidaten voor de functie van:
De functie
In deze functie bent u verant
woordelijk voor het voeren van
de financiële administraties van
meerdere vennootschappen. U
geeft hierbij leiding aan 4 mede
werkers. U fungeert als aan
spreekpunt. Tot uw taken be
hoort het opstellen en analyseren
van managementrapportages en
fiscale overzichten, het presente
ren van de tussentijdse resultaten
ten behoeve van de directie, het
opmaken van jaarrekeningen,
het verzorgen van belastingaan
giftes en het verzorgen van
Adviesgroep
Voor nadere informatie kunt u
contact opnemen met Eveline
Schipper op telefoonnummer
0118-674074.
assurantiewerkzaamheden. U
dient verantwoording af te leg
gen aan de supervisor (concern
controller). De werkzaamheden
worden uitgevoerd op de kanto
ren van onze opdrachtgever,
zowel in Middelburg als in
Goes.
Het profiel
U beschikt minimaal over HBO
niveau (HEAO BE, SPD 1 2).
U heeft ervaring op een accoun
tantskantoor en ervaring met
geautomatiseerde financiële sys
temen. Voor deze functie zijn wij
Sollicitatie
Justion Adviesgroep verricht
de sollicitatieprocedure
Interesse in een gevarieerde en
uitdagende functie?
Stuur dan uw sollicitatiebrief
of e-mail met curriculum vitae
naar:
op zoek naar een stressbe
stendige. flexibele persoonlijk
heid met verantwoordelijkheids
gevoel, leidinggevende kwalitei
ten, representatieve en commu
nicatieve vaardigheden en géén
9 tot 5 mentaliteit.
Het aanbod
Onze opdrachtgever biedt een
gevarieerde en uitdagende baan
met doorgroeimogelijkheden in
een prettige werkomgeving.
Salaris afhankelijk van leeftijd,
opleiding en ervaring.
Justion Adviesgroep
t.a.v. de mevrouw
E. M. Schipper
Postbus 352
4330 AJ MIDDELBURG
tel.: 0118-6740 74
E-mail: info@iustion.nl
Uw sollicitatie
wordt uiteraard
vertrouwelijk behandeld.
Onze
opdrachtgever
is een
onderneming
die deel uitmaakt van
een groter
concern.
De
vennootschapen w aar
u de
werkzaamheden voor
gaat
verrichten zijn
actief op het
gebied van ICT,
emissies en
verzekeringen.
NVWesterscheldetunnel
De Westerscheldetunnel is
vanaf maart 2003 de vaste
oeververbinding tussen
Zuid-Beveland en Zeeuwsch
Vlaanderen Het is een
Munnel die geëxploiteerd en
bediend wordt door de NV
Westerscheldetunnel.
De NV Westerscheldetunnel is
een klantgerichte organisatie
waarin de medewerkers hun
verantwoordelijkheid nemen.
Openheid en teamspirit zijn
belangrijke eigenschappen om
op een plezierige en efficiënte
wijze te kunnen werken Het
resultaat teltklanten van de
NV krijgen een kwaliteitsproduct
met service
De Westerscheldetunnel is 24 uur per dag open, 7 dagen per week. Bij de afdeling Dienstverlening zijn alle
taken ondergebracht met een directe relatie naar de tunnelgebruikers. Concreet zijn dit de klantenservice,
de tolinning en het verkeers- en incidentmanagement. De tunneloperators/hoofdtolgaarders en de tolgaarders
werken op het tolplein in volcontinudienst, evenals een aantal medewerkers beheer en onderhoud van de
afdeling Technisch Beheer
wegens uitbereiding
(24 uur per week)
Uw hoofdtaken
Het opstellen van basisroosters voor de continudiensten op het tolplein
Het opstellen en tussentijds aanpassen van de dienstroosters
Het uitvoeren van administratieve werkzaamheden zoals de registratie van onregelmatigheids
diensten en overwerk en de administratie van de kantoorartikelen op het tolplein
Het verlenen van secretariële diensten aan het Clusterhoofd Tolinning en Verkeersmanagement
en aan het Hoofd Dienstverlening
Wij verwachten van u het volgende:
Kennis op MEAO-niveau, verkregen door opleiding en/of ervaring
Ervaring met (de software voor) roostering van continudiensten
Een flexibele en dienstverlenende instelling
Wij bieden
Het salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring, varieert van EUR 1.838.- tot EUR 2.480,-
bruto/maand bij een 40-urige werkweek, exclusief het vakantiegeld (8%).
(40 uur per week)
U wordt ingezet voor Communicatie en Marketing en bij de Klantenservice
Uw hoofdtaken
Voor Communicatie en Marketing bent u verantwoordelijk voor het beheer van de kwaliteit,
functionaliteit en actualiteit van het intranet en de Westerscheldetunnel-website
De redactie en productiebegeleiding van het personeelsblad
Het beheer van het archief met audiovisueel materiaal
Voor het Cluster Klantenservice behandelt u abonnementsaanvragen, vragen van klanten en
eventuele klachten Tevens bewaakt u de inhoudelijke en redactionele kwaliteit van de uitingen
van Klantenservice
Wij verwachten van u het volgende:
MBO- werk- en denkniveau
Kennis van communicatiemethoden en -technieken met betrekking tot intra-/internet
Ervaring met digitale beeldbewerking
Aantoonbaar uitstekende redactionele vaardigheden en communicatieve vaardigheden
Een flexibele en dienstverlenende instelling
Een prettige telefoonstem
Wij bieden
Het salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring, varieert van EUR 2.198,- tot EUR 3.008,-
bruto/maand bij een 40-urige werkweek, exclusief het vakantiegeld (8%).
De functies worden vervuld in dagdienst. Aangezien het hier gaat om nieuwe functies die
nog in ontwikkeling zijn, geschiedt aanstelling in eerste instantie voor de periode een jaar,
met uitzicht op een vaste aanstelling.
U kunt tot 2 maart a.s. solliciteren bij
tunim
**esti rschelde
Peter Oey
anagerr ent Support Zeeland
Postbus 114450 AA Heinkenszand
tel 0113-562580
e-mail: tunnel@msup.nl
support
geef je
ons een kans?
Door jouw keus kan mijn leven
veranderen, maar dac wist je wel.
Tijd voor aktie?
Als |e 80 cent per dag kunt mssen.
sponsor dan een kind bq World Vision.
Je zorgt ervoor dat |e sponsorkind en
ti|n omgeving toegang kri|gen tot onder
andere gezondheidszorg, schoon water en
onderwijs Help mee. alles wat we nodig
(diM
giro 99 world vision, amertfoort
Bel 0900 0255 of surf
naar www.worldvision.nl
Proef Max Havelaar koffie met je ogen dicht en geniet. Open je ogen
voor de werekl en |e ziet een koffie die de kleine koffieboer een
menswoordig bcstoan biedt. Ros don kun je er maximaal van genieten.
www.hbxgenieten.nl
STICHTING
VLUCHTELING
O
2
V
leesth\ VftrcZicixwi I
Centraal in Zeeland ligt de gemeente Kapeile, "bloesan van Zeeland". Met ruim 11.600 inwoners
een bloeiende gemeente op Zuid-Beveland, omarmd door de Ooster- en Westerschelde
Aantrekkelijk om te wonen, werken en recreëren dankzij enerzijds rust en ruimte en anderzijds
volop activiteit en nieuwe ontwikkelingen.
De gemeentelijke organisatie, opgebouwd uit twee productiesectoren (samenleving en
grondgebied), één sector facilitaire dienst en een kleine staf van de gemeentesecretaris,
is volop in ontwikkeling.
Voor de sector samenleving zijn wij op zoek naar een
voor 18 uur per week
Taken:
De gemeente heeft gekozen voor een centrale balieconcept, waarbij de dienstverlening aan de
burger plaatsvindt aan één loket Burgerzaken is onderdeel van deze balie. De collega die wij
zoeken, verricht zowel backofficetaken op het gebied van burgerzaken, als taken aan de
centrale balie.
Voor burgerzaken zijn dit onder andere
Het uitgeven van diverse akten en uittreksels,
Het actueel houden van gegevensbestanden;
Het muteren van, en informeren over de Gemeentelijke Basisadministratie GBA);
Het afhandelen van naturalisatieverzoeken;
Het uitvoeren van bijzondere wetten en verordeningen zoals de Kieswet,
begrafenisverordening en verklaringen omtrent gedrag.
Voor de balie zijn dit onder andere:
Het verstrekken van informatie over gemeentelijke producten en procedures,
Het behandelen van reguliere aanvragen van onder andere reisdocumenten,
rijbewijzen, kapvergunningen, bouwvergunningen;
Het afhandelen van telefonische klachten over de openbare ruimte;
Het verrichten van alle bijbehorende administratieve werkzaamheden.
Functie-eisen:
Om in aanmerking te komen dient u in ieder geval te beschikken over
Een MBO-opleiding in bestuurlijk-jundische richting, bijvoorbeeld
Bestuursacademie, richting burgerzaken;
Een basisopleiding Overheidsloket 2000, dan wel een vergelijkbare opleiding;
Kennis van de gemeentelijke organisatie;
Kennis van GBA, Brondocumenten, burgerlijke stand en nationaliteitsrecht.
Wij bieden:
De functiewaardering is voorlopig vastgesteld op schaal 7 van de gemeentelijke
salarissystematiek. Binnenkort vindt een herwaardenngsonderzoek plaats. Afhankelijk van
opleiding en ervanng bedraagt het salaris maximaal C 2473,- per maand (bij een fulltime
dienstverband). Daarnaast biedt de gemeente een aantrekkelijk pakket secundaire
arbeidsvoorwaarden, waaronder een hypotheekregeling, bedrijfsfitness, fiets-van-de-zaak en
mogelijkheden tot kinderopvang.
Informatie en sollicitatie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de heer mr A.J. van den Berge,
hoofd sector Samenleving, tel. 0113-333110.
Uw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van een uitgebreid curriculum vitae, kunt u tot uiterlijk
14 dagen na het verschijnen van deze advertentie richten aan
het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Kapeile.
postbus 79,4420 AC Kapeile.
Acquisitie naar aanleiding van deze adiertentie wordt niet op prijs gesteld.
C. 00STR0M'
RIEKEN B.V. FRUIT- EN GROENTECONSERVEN CANNED FRUITS AND VEGETABLES
C Oostrom 's Conservenfabrieken B. V. is een organisatie gericht op het produceren en ontwikkelen van
groente- en fruitconserven welke zijn verpakt in blik en glas. Onder de merknaam Coroos of als private
label leveren wij onze producten aan een groot aantal Europese grootwinkelbedrijven. De kwaliteitseisen
worden geborgd via de gecertificeerde HACCP- en BRC-systemen. Het bedrijf behoort tot de belangrijkste
producenten van Europa.
Door vernieuwing is de organisatie permanent in ontwikkeling. Er wordt voornamelijk geïnvesteerd in
hoogwaardige moderne bedrijfsapparatuur. De structuur van het bedrijf kenmerkt zich door korte lijnen en
openheid Momenteel zijn circa 160 mensen bij de onderneming in dienst. Tijdens een gedeelte van het
jaar wordt er gewerkt in ploegendienst. In deze periode wordt het personeelsbestand uitgebreid met meer
dan 200 medewerkers.
Wij zijn op zoek naar een ervaren:
fulltime
De functie:
Na een gedegen inwerkperiode bent u verantwoordelijk voor het zelfstandig voeren van de salaris
administratie van onze vaste- en seizoenmedewerkers en voor de werking van het geautomatiseerde
tijdregistratiesysteem.
U verrricht de voorbereiding, invoering en controle van de salarisgegevens t.b.v. de uitbetaling van de
salarissen.
Daarnaast vervult u een vraagbaakfunctie voor personeel en management en bent u aanspreekpunt
voor bedrijfsvereniging en belastingdienst. Tevens verricht u adhoc werkzaamheden t.b v de afdeling
administratie.
Uw profiel:
Bedrijfadmimstratieve MBO opleiding, bij voorkeur aangevuld met PDL,
U bent bekend met regelgeving op fiscaal en sociaal gebied:
Goede beheersing van Microsoft Office;
Kennis van geautomatiseerde salarisverwerking- (easylon) en tijdregistratiesystemen (protime)
Salaris en arbeidsvoorwaarden zijn overeenkomstig de CAO voor de Groenten- en Fruitverwerkende
Industrie.
Uw sollicitatiebrief met C.V. kunt u binnen 2 weken sturen aan: C. Oostrom's Conservenfabrieken B.V.,
t.a.v. de heer K. J. Wieringa, Postbus 614420 AC Kapeile.