Coördinator FINANCIËLE ZAKEN FINANCIËLE ZAKEN PZC ALS TEAMLEIDER WEET JE DAT INDIVIDUELE COACH ING TOT BETERE TEAM PRESTATIES LEIDT r A n r j ERWIJS SERVI Medewerker Backoffice Trade zaterdag 14 februari 2004 Postbus 393 3000 AJ Rotterdam www.werkenbijjustitie.nl IMMIGRATIE- EN NATURALISATIEDIENST DIENST JUSTITIËLE INRICHTINGEN RAAD VOOR DE KINDERBESCHERMING BESTUURSDEPARTEMENT CENTRAAL JUSTITIEEL INCASSOBUREAU NEDERLANDS FORENSISCH INSTITUUT Natuurlijk staan de belangen van kinderen voorop. Maar als teamleider weet je dat de prestaties van het team afhankelijk zijn van de individuele prestaties binnen dat team. Vandaar dal je niet alleen op prestaties stuurt, maar ook veel aandacht aan coaching geeft. Aari het motiveren van medewerkers. Aan het coördineren van loopbaanontwikkeling. En aan het vergroten van teamgeest. In de sleutelfunctie van teamleider geef je leiding aan een multidisciplinair team, waar raadsonderzoekers, coör dinatoren taakstraffen en gedragsdeskundigen de handen ineenslaan om tot adviezen en rapportages te komen. Verder onderhoud je diverse in- en externe contacten, werkje met ketenpartners en voer je organisatorische veranderingen door. Als deelnemer aan het vestigingsmanagementoverleg lever je daarnaast essentiële bijdragen aan de totstandkoming van beleid. Kortom, geen functie voor lichtgewichten. We zijn dan ook op zoek naar sociaal vaardige en overtuigende leidingge venden met ervaring. Professionals die betrokkenheid com bineren met het vermogen tot delegeren en die als geen ander in staat zijn om mensen en situaties op waarde te schatten. De Raad voor de Kinderbescherming maakt zich sterk voor het kind dat in de opvoeding en ontwikkeling wordt bedreigd. Door onderzoek te verrichten, juridische adviezen te verstrekken en passende maatregelen voor te stellen, wil de Raad voor de Kinderbescherming die bedreiging voor komen of wegnemen. Hoewel de Raad een onafhankelijke positie heeft, speelt samenwerking met andere instanties een cruciale factor in de realisatie van de gestelde doelen. Denk aan de instellingen voorjeugdhulpverlening en de politie. Het openbaar ministerie en de rechterlijke macht. De jeugdreclassering en scholen. De Raad voor de Kinderbescherming is onderdeel van het ministerie van Justitie, het ministerie dat verantwoorde lijk is voor onze rechtsorde. Een rechtsorde waarin mensen moeten kunnen samenleven, ongeacht hun opvattingen en levensstijlen. Waar je ook werkt binnen Justitie, je levert altijd een belangrijke bijdrage aan een rechtvaardiger en veiliger samenleving. Justitie. Recht raakt mensen. TEAMLEIDER (MIDDELBURG) Voor deze functie (32 uur p.w.) zoeken we een ervaren leiding gevende die verantwoordelijk is voor de uitvoering van het pri mair proces. Iemand die beslissingen durft te nemen en m een veranderende omgeving het team weet te motiveren om zo goed mogelijk te presteren. Gezien de samenstelling van het manage- mentteam zijn we op zoek naar een vrouwelijke kandidaat. Minimaal HBO-werk- en denkniveau. Het bruto maandsalaris is max. 3945.77 (o.b.v. 36 uur p.w Meer weten? Kijk op www.werkenbijjusiitie.nl onder vacaturenummer RVDK04/06. Of neem contact op met Els Bokhorst vi tel. 078-6484465 of 0118-673333 Justitie Raad voor de Kinderbescherming i?lI GROEP Onderwijs Service Groep Postbus 47 5490 AA Sint-Oedenrode Onderwijs Service Groep verleent, vanuit diverse vestigingen verspreid over heel Nederland, (onderwijs) instel lingen diensten op het gebied van Personele zaken, Financiële zaken, Bestuurs- en Management Ondersteuning, Planmatig OnderhoudsJjeheer, Facilitaire zaken en loopt voorop met Digitale diensten. Wij zijn maatgevend, onze dienstverlening is modulair opgebouwd, eigentijds en altijd actueel. Door onze structurele samenwerking met E&S Advies en Management BV, zelfstandig onderdeel van de Onderwijs Service Groep, als organisatie- en adviesbureau actief op het terrein van onderwijs, welzijn en zorg, bent u bij ons verzekerd van optimale en volledige service die op uw wensen is afgestemd. ONDERWIJSSERVICE OP MAAT Wegens groei in onze werkzaamheden zijn wij voor onze vestiging Terneuzen op zoek naar een (1,0 Fte) U voert de dagelijkse leiding over medewerkers van de afdeling Financiële Zaken en bewaakt de voortgang en de kwaliteit van de dienstverlening. U bent in staat coachend leiding te geven en weet de medewerkers te motiveren en te stimuleren. De afdeling is belast met de verzorging van werkzaamheden op het terrein van de financiële administratie ten behoeve van bij onze organisatie aangesloten scholen en schoolbesturen. Het opstellen van de begrotingen, de jaarrekeningen en het samenstellen van brede financiële rapportages zal tot uw werkzaamheden behoren. U fungeert als eerste aanspreekpunt voor uw medewerkers en onderhoudt frequente contacten met de klanten. U heeft een opleiding op HBO niveau (bv. HEAO-BE) en aanvullende admini stratieve opleidingen (bv. SPD). U beschikt over kennis op het gebied van tekstverwerkings- en spreadsheetsystemen zoals Excel en heeft kennis van geautomatiseerde financiële systemen. U heeft ruime ervaring binnen een soortgelijke functie en beschikt over leidinggevende kwaliteiten. U bent een enthousiaste kandidaat die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. U beschikt over een uitstekende uitdrukkingsvaardigheid en een klantvriendelijke en flexibele instelling. Tevens zijn wij voor de vestiging Terneuzen op zoek naar een (ervaren) medewerker (0,5 - 1,0 FtE) De afdeling Financiële Zaken (FZ) voert de financiële administratie, in de breedste zin van het woord, voor onderwijsinstellingen. De afdeling bestaat samen met u uit 4 enthousiaste medewerkers die in teamverband werken aan optimale financiële dienstverlening, waarbij het accent steeds meer wordt verlegd van registreren naar informeren. Afhankelijk van uw kennisniveau wordt u belast met de navolgende taken: het fungeren als aanspreekpunt voor de aangesloten scholen/besturen; het voeren van financiële administraties; het opstellen en analyseren van managementinformatie ten behoeve van schoolbesturen en directies; het beoordelen en analyseren van cijfers; het opstellen en controleren van jaarrekeningen; het geven van voorlichting aan aangesloten instellingen en hun personeel; het onderhouden van contacten met klanten met betrekking tot in- en output en vragen omtrent regelgeving; het onderhouden van contacten met externe belanghebbenden. U heeft een relevante MBO-opleiding gevolgd dan wel door ervaring verkregen vergelijkbaar denk- en werkniveau. Daarnaast beschikt u over een flexibele, accurate en dienstverlenende instelling. Ook pas afgestudeerde HBO-ers nodigen wij nadrukkelijk uit om te reageren op deze functie. WIJ BIEDEN BEIDE KANDIDATEN 1 Een uitdagende baan met ontplooiingsmogelijkheden binnen een collegiale en informele werksfeer; Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden; 1 Een gedegen inwerkperiode; Salaris afhankelijk van opleiding, ervaring en leeftijd. MEER INFORMATIE Datum indiensttreding: zo spoedig mogelijk. Voor meer informatie over deze vacatures kunt u contact opnemen met J. van Weert, hoofd FZ regio Zuid tel. 413-480 888 of met de vestigings manager B. Verschelling tel. 0115-683 280.1: www.osg.nl Stuur uw sollicitatiebrief met CV binnen 14 dagen aan: Onderwijs Service Groep, t.a.v. de heer M.C.M. van den Berg, regiodirecteur Zuid, Postbus 47, 5490 AA Sint-Oedenrode. DELTA is een multi utility bedrijf, dat een breed pakket van diensten en producten levert. Gas, water, elektriciteit, milieudiensten, radio en televisie signalen en internet via de kabel zijn de belangrijkste. Onze focus ligt op de bedrijven en inwoners van Zeeland, maar we zijn ook buiten onze provincie actief. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijsgesteld. De divisie Energie verzorgt - naast de energieproductie - de in- en verkoop van gas en elektriciteit voor zakelijke klanten. Binnen de afdeling Trade van de divisie Energie is de Backoffice belast met in hoofdzaak: - Controleren van (door Traders) ingevoerde transacties en confirmatie. - Voorbereiding facturering. - Verzorgen interne rapportages aan het hoofd Trading. - Opstellen budget divisie Energie (samen met de afdeling Control). - Opstellen Overzichten en berekeningen/analyses voor de maandelijkse control cyclus. Binnen de afdeling Backoffice Trade met standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor een Medewerker Backoffice Trade. Kerntaken In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden: - Opstellen van interne rapportages (bijvoorbeeld performancereport Trade) en overzichten voor budgettering. - Bewaken en optimaliseren van de informatievoorziening naar de afdeling Control. - In teamverband uitvoeren van reguliere backoffice taken op het vlak van confirmatie en facturering. - Waarnemen van de manager Backoffice bij zijn afwezigheid. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij: - Een afgeronde hbo-opleiding of gelijkwaardig werk- en denkniveau (bij voorkeur bedrijfseconomische I administratieve richting) - Minimaal enige jaren financieel-economische werkervaring bij voorkeur in een control omgeving. - Een goede beheersing van Excel. - Goede contactuele eigenschappen, zelfstandigheid, accuratesse, klantgerichtheid, resultaatgerichtheid en initiatief. Wat bieden wij? Werken bij DEITA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemer en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daar tegenover: - Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt gewerkt. - Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven. - Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training. Informatie Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen set Rob Zwets, manager Backoffice Trade, telefoonnummer (0118) - 8823Ü. Interesse? Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollicitatie, voorzien van een CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze advertentie. Richt uw brief aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie van het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie. De helft van Nederland ligt onder de zee spiegel; in Nederland leven we met water. Het is overal: in rivieren en sloten, in de lucht en in ons huis. Het water hóórt bij ons. Dijken zorgen voor onze veiligheid. Sluizen, stuwen en gemalen regelen de waterstan den bij droogte of wateroverlast. Afvalwater wordt gezuiverd en het water in beken, slo ten en rivieren blijft van goede kwaliteit. Dat is het werk van het waterschap. Vanaf 1 januari 2004 is Waterschap Brabantse Delta de waterbeheerder in West-Brabant. Klantgerichtheid, duidelijkheid en samenwer king zijn speerpunten van het waterschap. Als werkgever biedt het waterschap een aantrekkelijk pakket arbeidsvoorwaarden, o.a. flexibele werktijden, kinderopvangrege ling en een structurele eindejaarsuitkering. Er wordt een tijdelijk dienstverband voor 2 jaar aangeboden. Junior technicus zuiveringsbeheer Leergierige zuiveringstechnicus, weet van aanpakken, toont initiatief, mbo procestechniek. 37 Uur per week. Maximaal 2.230,- bruto per maand. Vacaturenummer 04/13 Interesse? Kijk voor meer informatie op onze website www.brabantsedelta.nl of bel met Suzanne Daelman, personeelsadviseur, tel. (076) 564 11 39. Stuur je sollicitatie met vermelding van het vacatu renummer voor 25 februari naar Waterschap Brabantse Delta, Afdeling P&O, Postbus 5520, 4801 DZ BREDA. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. 'Brabantse Delta Water doet leve"

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 34