0 Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige RESPECT is één van onze kernbegrippen TOS [w VS vacaturenummer: VOV/03/170 en G G Z W N B 'mm vacaturenummer: VL/04/12 (evt. maatschappelijk werker) Java Developer m/v WERKLEIDER PMC ASSEMBLAGE PRODUCTIE ASSISTENTEN SENIOR COMMUNICATIE MEDEWERKER CONSULENT BEGELEIDING/RELATIEBEHEERDER PROJECTLEIDER KaDiS Geestelijke Gezondheidszorg Westelijk Noord-Brabant Inlichtingen: voor vacaturenummer VL/04/12 bij de heer A. Kommers, clustermanager forensische psychiatrie, telefoonnummer 0164-289210 leeft meer voor vacaturenummer VOV/03/170 bij de heer P. de Kok, sectormanager Volwassenen Lang, telefoonnummer 06-53372787 Uw sollicitatie kunt u onder vermelding van het vacaturenummer, binnen 14 dagen, bij voorkeur per e-mail richten aan personeelsadministratie@ggzwnb.nl, of schriftelijk aan GGZ WNB t.a.v. mevrouw M. Jacobs, personeelsconsulente, Postbus 371, 4600 AJ Bergen op Zoom. tijk ook op WIMIW.tOS.nl dé maritieme vacaturesite. TOS Rotterdam 'Westerkadehuys', Westerkade 7a 3016 CL Rotterdam Telefoon (010) 436 62 93 Telefax (010) 436 62 86 Heb jij de juiste papieren, patenten, ADNR-certificaten of ervaring in de duw-, bunker- of passagiersvaart en weet je waar je over praat? Dan is TOS op zoek naar jou! TOS heeft doorlopend vacatures voor gemotiveerd personeel. Wij bieden jou uitstekende arbeids voorwaarden en een snelle en goede betaling. Bij ons bepaal je zelf waar en wanneer je vaart. Dus zoek je een prima baan, bel ons dan of kom langs bij één van onze vestigingen. Transport Offshore Services |£-.; Maritieme personeelsdiensten uoor extra 'hands' aan dek TOS Vlissingen Boulevard Bankert 308 4382 AC Vlissingen Telefoon (01 18) 44 09 11 Telefax (01 18) 44 09 12 TOS Delfzijl Landstraat 3 9934 BG Delfzijl Telefoon (0596) 620828 Telefax (0596) 622138 Algemeen E-mail: info@tos.nl Internet: www.tos.nl 24 hrs service: (+31)6557485 09 Functie-omschrijving: Als Java ontwikkelaar maakt u onderdeel uit van onze afdeling Research Development, Binnen deze afdeling zul je betrokken zijn bij de ontwikkeling van hoogstaande software. Zo zul je onder meer meewerken aan de ontwikkeling van Newyse. Newyse is een uiterst compleet ERP pakket voor de 'Lodging Industry'. Voorbeelden van enkele Newyse modules zijn een Centraal Reserverings Systeem, CRM, Vastgoedbeheer, Ticketing en Housekeeping. Functie-eisen: Maxxton verlangt minimaal: HBO informatica. Kennis van en ervaring; met JAVA. Kennis'van en ervaring me,t J2EE. Kennis van en ervaring met JAVA ontwikkeltools zoals JDeveloper of JBuilder. Kennis van en ervaring met Oracle vanaf 8i en geprefereerd is 9i. Kennis van en ervaring met (PL)SQL. Analytische capaciteiten. Communicatief vaardige persoonlijkheid. Een teamspeler. Indien u kennis van en ervaring met onderstaande hebt is dat een pré: Multitier architectuur BC4J UML DSDM Maxxton biedt: Een uitdagende functie binnen een dynamisch bedrijf. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Prettige werkomgeving binnen een professioneel en hecht team developers. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, vergezeld van uw CV, tot uiterlijk 23 februari richten aan: Maxxton bv, ta.v.: dhr. M. van Aken, Postbus 121, NL 4330 AC Middelburg m.van,aken@maxxton.com. Voor nadere inlichtingen betreffende deze vacature en onze organisatie kunt u contact opnemen met dhr. M. van Aken, tel: 0II8 671010. Of bezoek onze website: www.maxxton.com. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. 1 De WVS-groep is één van de grootste werkgevers in West-Brabant. Onze 'mission statement' luidt: WVS-groep, als maatschappelijke organisatie, biedt mensen kansen zichzelf door middel van arbeid te ontwikkelen met als doel het vinden van werk op de arbeidsmarkt of in een (meer) beschermde omgeving. De WVS-groep geeft namens 9 gemeenten in West Noord-Brabant uitvoering aan de Wet Sociale Werkvoorzie-ning en de Wet Inschakeling Werkzoekenden. Het werkgebied ligt op het terrein van reïntegratie van personen die door omstandigheden een afstand heb ben tot de arbeids-markt. De medewerkers zijn werkzaam in drie industriële bedrijven, één groenbedrijf, één bedrijf dienstverlening, één bouwbedrijf en het hoofdkan toor. De WVS-groep is in ontwikkeling en richt zich op een verdere optimalisatie. Dynamiek en gedelegeerde verantwoordelijkheden zijn kenmerkend. Het op elkaar af stemmen van sociale en bedrijfs-economische doelstellingen is een constante uitdaging. Thans is een aantal functies vacant geworden. Indienstname geschiedt via de Stichting West Brabant Werkt, met als detachering bij de WVS-groep. Schriftelijke sollicitaties kunt u vóór 16 februari 2004 zenden aan bij de vacature genoemde P&O- consulent, Postbus 1130, 4700 BC Roosen-daal. Het aanvangsalaris is afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring. Andere reacties dan van die van sollicitanten wor den niet op prijs gesteld. Voor meer informatie: www.wvsgroep.nl Industrie Bergen op Zoom heeft twee ProductMarktCombinaties (PMC's): Metaal en Assemblage. De Metaalafdeling is een modem bedrijf, dat met de nieuwste machines hoogwaardige producten aflevert. De assemblageafdeling biedt goede ontwikkelingsmogelijkheden voor onze medewerkers en werkt als toe leveringsbedrijf voor talloze klanten. Handmatig werken staat hierbij centraal; deze werkzaamheden kunnen, bij voorkeur ook op locatie bij de klant worden uitgevoerd. Mens en Klantgerichte Taken - mede verantwoordelijk voor het goed functioneren van de afdeling, zowel in sociaal als in bedrijfseconomisch opzicht - voeren van gesprekken met betrekking tot het Persoonlijk OntwikkelPlan en het houden van werkoverleg - voeren van overleg omtrent (her-)plaatsingen en trajecten van medewerkers - op coachende wijze leiding geven aan medewerkers - werken conform het kwaliteitssysteem ISO-9001 Functie-eisen - MBO-diploma (functiegerelateerd) - minimaal 2 jaar ervaring in een leidinggevende functie - sociaalvaardig op het gebied van begeleiden en coachen van medewerkers - flexibel omgaan met tegengestelde belangen - goede communicatieve vaardigheden - kennis van logistieke systemen en geautomatiseerde gegevensverwerking Ons aanbod Salarisindicatie max. 2.642,-- bruto per maand (exclusief vakantietoeslag) op basis van een 38-urige werkweek Mens en Klantgerichte Taken - assisteren van de werkleider bij de begeleiding van medewerkers en het productieproces - regelen van de dagelijkse werkzaamheden - instrueren van medewerkers over werkmethoden - meewerken in de productie - werken conform het kwaliteitssysteem ISO-9001 Functie-eisen - MBO-diploma - sociaalvaardig op het gebied van begeleiden van medewerkers - goede communicatieve vaardigheden - stressbestendig en flexibel inzetbaar - minimaal 1 jaar ervaring in een leidinggevende functie Ons aanbod Salarisindicatie max. 2.117,- bruto per maand (exclusief vakantietoeslag) op basis van een 38-urige werkweek Inlichtingen Inlichtingen met betrekking tot de vacatures werkleider en productie-assistent: de heer H. Hoogeboom, bedrijfsleider, telefoon 0164-286400 Sollicitaties voor beide functies richten aan: mevrouw I. Human, P&O-consulent Concernafdeling Directie-secretariaat Binnen de organisatie is de (staf) afdeling Directie-secretariaat o.a. verantwoordelijk voor het in- en externe communicatiebeleid. Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar een: Taken - verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van het strategisch communicatiebeleid en communicatieplannen - ondersteunen en adviseren van de organisatie over de toepassing van het communicatiebeleid - fungeren als eerste aanspreekpunt voor alle communicatieactiviteiten - functioneel leidinggeven aan de medewerker communicatie - ervaring in een soortgelijke functie strekt tot aanbeveling Functie-eisen - HBO-diploma (functiegerelateerd) - uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift - coachende vaardigheden - beschikken over goede communicatieve vaardigheden - inzicht in integrale bestuurlijke en bedrijfsmatige beleids processen - flexibele, resultaatgerichte, representatieve en klantgerichte instelling - kwaliteitsgericht, zelfstandig en initiatiefrijk Ons aanbod Salarisindicatie max. 2.978,-- bruto per maand (exclusief vakantietoeslag) op basis van een 38-urige werkweek Inlichtingen Inlichtingen: de heer P. Havermans, Directie-secretaris, telefoon 0165-596505 Sollicitaties: mevrouw M. Lanooij, P&O-consulent Via het bedrijf Dienstverlening zijn ongeveer 1000 mensen aan het werk bij of voor externe klanten. Hien/an zijn ruim 800 mensen daadwerkelijk gedetacheerd bij externe klanten via de afdeling Detachering. Daarnaast zijn ruim 120 medewerkers werkzaam in de schoonmaakservice en verrichten medewerkers distributiewerk zaamheden en data-entry vanuit de afdeling KaDiS en B&O. Individuele detachering is een van de speerpunten van de WVS-groep. Hiervoor is het van belang om voor de individuele medewerker een goede detacheringsplaats te hebben. Om dit proces te optimaliseren is Dienstverlening op zoek naar een consulent begeleiding/ relatiebeheerder en tevens zijn wij op zoek naar een projectleider voor een nieuw op te richten afdeling KaDiS. Het bedrijf Dienstverlening bestaat momenteel uit de afdeling Detachering (VVS IV, Wiw en ID), schoonmaakservice en Begeleiding en Opleiding op kantoorautomatiseringsgebied. Om aansluiting naar een detacherings traject beter te laten verlopen wordt een nieuwe afdeling opgericht: KaDiS (Kantoorautomatisering, DistributieServices), waarin mensen in traject toegeleid kunnen worden naar een detacheringsplaats. De persoon die wij zoeken hecht veel waarde aan een goede werksfeer en heeft affiniteit met de uitvoering van gesubsidieerde arbeid. Afdeling Detachering Taken - verantwoordelijk voor het acquireren van werkplekken bij externe bedrijven voor individuele detachering vanuit de WVS-groep - opstellen van marktanalyse en aanboren van nieuwe marktsegmenten - deels verantwoordelijk voor begeleiding van een aantal individuele medewerkers (plaatsing, begeleiding en ontwikkeling) - overleg voeren omtrent (her-)plaatsingen en trajecten van medewerkers - informeert objecten over relevante ontwikkelingen op het gebied van gesubsidieerde arbeid Functie-eisen - HBO-diploma (functiegerelateerd) - aantoonbare ervaring in acquisitiewerkzaamheden gericht op detachering - kennis van de gerelateerde markten - aantoonbare ervaring met betrekking tot de doelgroep - kennis van regelgevingen op het gebied van gesubsidieerd werk - sterke communicator op verschillende niveaus met een open houding - overtuigingskracht - relativeringsvermogen - representatief Ons agnbQd Salarisindicatie max. 2.978,— bruto per maand (exclusief vakantietoe slag) op basis van een 38-urige werkweek Inlichtingen Inlichtingen: mevrouw C. Konings, bedrijfsleider Dienstverlening, telefoon 0165-586500 Sollicitaties: mevrouw K, de Bekker, P&O-consulent (de eerste sollicita tiegesprekken worden gehouden op donderdag 4 maart a.s.) Afdeling KaDiS Taken - verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de afdeling waarin mensen ge plaatst worden in een voorschakeltraject op het gebied van kantoorautomatisering, distributie en vervangend werk en waarin door medewerkers diensten worden geleverd in opdracht van externe klanten - zorgdragen voor het acquireren van opdrachten en de resultaten van de afdeling - opstellen van strategisch en operationeel plan alsmede uitvoering geven hieraan, is hierdoor mede verantwoordelijk voor het bedrijfsresultaat - overleg voeren omtrent (her-) plaatsingen en trajecten van medewerkers - direct en indirect leidinggeven aan en coachen van de medewerkers van de afdeling - voeren van gesprekken met betrekking tot het Persoonlijk OntwikkelPlan en werkoverleg Functie-eisen - HBO-diploma (functiegerelateerd) - aantoonbare leidinggevende ervaring met betrekking tot de doelgroep - kennis op het gebied van mens, productie- en bedrijfsprocessen (o.a. trajectmatig werken) - kennis van diverse regelgevingen op het gebied van gesubsidieerd werk - sterke communicator op verschillende niveaus met een open houding - om kunnen gaan met tegenstrijdige belangen - relativeringsvermogen - geen '9 tot 5' mentaliteit Ons ganbod Salarisindicatie max. 2.978,-- bruto per maand (exclusief vakantietoeslag) op basis van een 38-urige werkweek Inlichtingen Inlichtingen: mevrouw C. Konings, bedrijfsleider Dienstverlening, telefoon 0165-586500 Sollicitaties: mevrouw K. de Bekker, P&O-consulent (de eerste sollicitatiegesprekken worden gehouden op donderdag 26 en vrijdag 27 februari a.s.)

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2004 | | pagina 34