0
Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige
RESPECT is één van onze kernbegrippen
TOS
[w VS
vacaturenummer: VOV/03/170
en
G G Z W N B
'mm
vacaturenummer: VL/04/12 (evt. maatschappelijk werker)
Java Developer m/v
WERKLEIDER
PMC ASSEMBLAGE
PRODUCTIE
ASSISTENTEN
SENIOR COMMUNICATIE
MEDEWERKER
CONSULENT
BEGELEIDING/RELATIEBEHEERDER
PROJECTLEIDER KaDiS
Geestelijke Gezondheidszorg Westelijk Noord-Brabant
Inlichtingen:
voor vacaturenummer VL/04/12 bij de heer A. Kommers,
clustermanager forensische psychiatrie, telefoonnummer 0164-289210
leeft meer
voor vacaturenummer VOV/03/170 bij de heer P. de Kok,
sectormanager Volwassenen Lang, telefoonnummer 06-53372787
Uw sollicitatie kunt u onder vermelding van het
vacaturenummer, binnen 14 dagen, bij voorkeur per e-mail richten
aan personeelsadministratie@ggzwnb.nl, of schriftelijk aan
GGZ WNB t.a.v. mevrouw M. Jacobs, personeelsconsulente,
Postbus 371, 4600 AJ Bergen op Zoom.
tijk ook op WIMIW.tOS.nl
dé maritieme vacaturesite.
TOS Rotterdam
'Westerkadehuys', Westerkade 7a
3016 CL Rotterdam
Telefoon (010) 436 62 93
Telefax (010) 436 62 86
Heb jij de juiste papieren, patenten,
ADNR-certificaten of ervaring in de
duw-, bunker- of passagiersvaart en
weet je waar je over praat?
Dan is TOS op zoek naar jou!
TOS heeft doorlopend vacatures
voor gemotiveerd personeel.
Wij bieden jou uitstekende arbeids
voorwaarden en een snelle en goede
betaling. Bij ons bepaal je zelf waar
en wanneer je vaart.
Dus zoek je een prima baan, bel ons
dan of kom langs bij één van onze
vestigingen.
Transport Offshore Services
|£-.; Maritieme personeelsdiensten
uoor extra 'hands' aan dek
TOS Vlissingen
Boulevard Bankert 308
4382 AC Vlissingen
Telefoon (01 18) 44 09 11
Telefax (01 18) 44 09 12
TOS Delfzijl
Landstraat 3
9934 BG Delfzijl
Telefoon (0596) 620828
Telefax (0596) 622138
Algemeen
E-mail: info@tos.nl
Internet: www.tos.nl
24 hrs service:
(+31)6557485 09
Functie-omschrijving:
Als Java ontwikkelaar maakt u onderdeel uit van onze afdeling Research
Development, Binnen deze afdeling zul je betrokken zijn bij de ontwikkeling van
hoogstaande software. Zo zul je onder meer meewerken aan de ontwikkeling van
Newyse. Newyse is een uiterst compleet ERP pakket voor de 'Lodging Industry'.
Voorbeelden van enkele Newyse modules zijn een Centraal Reserverings Systeem,
CRM, Vastgoedbeheer, Ticketing en Housekeeping.
Functie-eisen:
Maxxton verlangt minimaal:
HBO informatica.
Kennis van en ervaring; met JAVA.
Kennis'van en ervaring me,t J2EE.
Kennis van en ervaring met JAVA ontwikkeltools zoals JDeveloper of JBuilder.
Kennis van en ervaring met Oracle vanaf 8i en geprefereerd is 9i.
Kennis van en ervaring met (PL)SQL.
Analytische capaciteiten.
Communicatief vaardige persoonlijkheid.
Een teamspeler.
Indien u kennis van en ervaring met onderstaande hebt is dat een pré:
Multitier architectuur
BC4J
UML
DSDM
Maxxton biedt:
Een uitdagende functie binnen een dynamisch bedrijf.
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Prettige werkomgeving binnen een professioneel en hecht team developers.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, vergezeld van uw CV, tot uiterlijk
23 februari richten aan: Maxxton bv, ta.v.: dhr. M. van Aken,
Postbus 121, NL 4330 AC Middelburg
m.van,aken@maxxton.com.
Voor nadere inlichtingen betreffende deze
vacature en onze organisatie kunt u contact
opnemen met dhr. M. van Aken,
tel: 0II8 671010. Of bezoek onze website:
www.maxxton.com.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie
wordt niet op prijs gesteld.
1 De WVS-groep is één van de grootste werkgevers in West-Brabant. Onze 'mission statement' luidt: WVS-groep, als maatschappelijke
organisatie, biedt mensen kansen zichzelf door middel van arbeid te ontwikkelen met als doel het vinden van werk op de arbeidsmarkt of
in een (meer) beschermde omgeving. De WVS-groep geeft namens 9 gemeenten in West Noord-Brabant uitvoering aan de Wet Sociale
Werkvoorzie-ning en de Wet Inschakeling Werkzoekenden. Het werkgebied ligt op het terrein van reïntegratie van personen die door omstandigheden een afstand heb
ben tot de arbeids-markt. De medewerkers zijn werkzaam in drie industriële bedrijven, één groenbedrijf, één bedrijf dienstverlening, één bouwbedrijf en het hoofdkan
toor. De WVS-groep is in ontwikkeling en richt zich op een verdere optimalisatie. Dynamiek en gedelegeerde verantwoordelijkheden zijn kenmerkend. Het op elkaar af
stemmen van sociale en bedrijfs-economische doelstellingen is een constante uitdaging. Thans is een aantal functies vacant geworden. Indienstname geschiedt via de
Stichting West Brabant Werkt, met als detachering bij de WVS-groep. Schriftelijke sollicitaties kunt u vóór 16 februari 2004 zenden aan bij de vacature genoemde P&O-
consulent, Postbus 1130, 4700 BC Roosen-daal. Het aanvangsalaris is afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring. Andere reacties dan van die van sollicitanten wor
den niet op prijs gesteld. Voor meer informatie: www.wvsgroep.nl
Industrie Bergen op Zoom heeft twee ProductMarktCombinaties (PMC's): Metaal en Assemblage.
De Metaalafdeling is een modem bedrijf, dat met de nieuwste machines hoogwaardige producten aflevert.
De assemblageafdeling biedt goede ontwikkelingsmogelijkheden voor onze medewerkers en werkt als toe
leveringsbedrijf voor talloze klanten. Handmatig werken staat hierbij centraal; deze werkzaamheden kunnen,
bij voorkeur ook op locatie bij de klant worden uitgevoerd.
Mens en Klantgerichte
Taken
- mede verantwoordelijk voor het goed
functioneren van de afdeling, zowel in sociaal
als in bedrijfseconomisch opzicht
- voeren van gesprekken met betrekking tot het
Persoonlijk OntwikkelPlan en het houden van
werkoverleg
- voeren van overleg omtrent (her-)plaatsingen
en trajecten van medewerkers
- op coachende wijze leiding geven aan
medewerkers
- werken conform het kwaliteitssysteem
ISO-9001
Functie-eisen
- MBO-diploma (functiegerelateerd)
- minimaal 2 jaar ervaring in een leidinggevende
functie
- sociaalvaardig op het gebied van begeleiden
en coachen van medewerkers
- flexibel omgaan met tegengestelde belangen
- goede communicatieve vaardigheden
- kennis van logistieke systemen en
geautomatiseerde gegevensverwerking
Ons aanbod
Salarisindicatie max. 2.642,-- bruto per maand
(exclusief vakantietoeslag) op basis van een
38-urige werkweek
Mens en Klantgerichte
Taken
- assisteren van de werkleider bij de begeleiding
van medewerkers en het productieproces
- regelen van de dagelijkse werkzaamheden
- instrueren van medewerkers over
werkmethoden
- meewerken in de productie
- werken conform het kwaliteitssysteem
ISO-9001
Functie-eisen
- MBO-diploma
- sociaalvaardig op het gebied van begeleiden
van medewerkers
- goede communicatieve vaardigheden
- stressbestendig en flexibel inzetbaar
- minimaal 1 jaar ervaring in een leidinggevende
functie
Ons aanbod
Salarisindicatie max. 2.117,- bruto per maand
(exclusief vakantietoeslag) op basis van een
38-urige werkweek
Inlichtingen
Inlichtingen met betrekking tot de vacatures werkleider en productie-assistent:
de heer H. Hoogeboom, bedrijfsleider, telefoon 0164-286400
Sollicitaties voor beide functies richten aan: mevrouw I. Human, P&O-consulent
Concernafdeling Directie-secretariaat
Binnen de organisatie is de (staf) afdeling
Directie-secretariaat o.a. verantwoordelijk voor het in- en
externe communicatiebeleid.
Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar een:
Taken
- verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van het
strategisch communicatiebeleid en communicatieplannen
- ondersteunen en adviseren van de organisatie over de
toepassing van het communicatiebeleid
- fungeren als eerste aanspreekpunt voor alle
communicatieactiviteiten
- functioneel leidinggeven aan de medewerker
communicatie
- ervaring in een soortgelijke functie strekt tot aanbeveling
Functie-eisen
- HBO-diploma (functiegerelateerd)
- uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord
en geschrift
- coachende vaardigheden
- beschikken over goede communicatieve vaardigheden
- inzicht in integrale bestuurlijke en bedrijfsmatige beleids
processen
- flexibele, resultaatgerichte, representatieve en
klantgerichte instelling
- kwaliteitsgericht, zelfstandig en initiatiefrijk
Ons aanbod
Salarisindicatie max. 2.978,-- bruto per maand (exclusief
vakantietoeslag) op basis van een 38-urige werkweek
Inlichtingen
Inlichtingen: de heer P. Havermans, Directie-secretaris,
telefoon 0165-596505
Sollicitaties: mevrouw M. Lanooij, P&O-consulent
Via het bedrijf Dienstverlening zijn ongeveer 1000 mensen aan het werk bij of voor externe klanten. Hien/an zijn ruim 800 mensen daadwerkelijk gedetacheerd bij
externe klanten via de afdeling Detachering. Daarnaast zijn ruim 120 medewerkers werkzaam in de schoonmaakservice en verrichten medewerkers distributiewerk
zaamheden en data-entry vanuit de afdeling KaDiS en B&O. Individuele detachering is een van de speerpunten van de WVS-groep. Hiervoor is het van belang om voor
de individuele medewerker een goede detacheringsplaats te hebben. Om dit proces te optimaliseren is Dienstverlening op zoek naar een consulent begeleiding/
relatiebeheerder en tevens zijn wij op zoek naar een projectleider voor een nieuw op te richten afdeling KaDiS. Het bedrijf Dienstverlening bestaat momenteel uit de
afdeling Detachering (VVS IV, Wiw en ID), schoonmaakservice en Begeleiding en Opleiding op kantoorautomatiseringsgebied. Om aansluiting naar een detacherings
traject beter te laten verlopen wordt een nieuwe afdeling opgericht: KaDiS (Kantoorautomatisering, DistributieServices), waarin mensen in traject toegeleid kunnen
worden naar een detacheringsplaats. De persoon die wij zoeken hecht veel waarde aan een goede werksfeer en heeft affiniteit met de uitvoering van gesubsidieerde
arbeid.
Afdeling Detachering
Taken
- verantwoordelijk voor het acquireren van werkplekken bij externe
bedrijven voor individuele detachering vanuit de WVS-groep
- opstellen van marktanalyse en aanboren van nieuwe marktsegmenten
- deels verantwoordelijk voor begeleiding van een aantal individuele
medewerkers (plaatsing, begeleiding en ontwikkeling)
- overleg voeren omtrent (her-)plaatsingen en trajecten van
medewerkers
- informeert objecten over relevante ontwikkelingen op het gebied van
gesubsidieerde arbeid
Functie-eisen
- HBO-diploma (functiegerelateerd)
- aantoonbare ervaring in acquisitiewerkzaamheden gericht op
detachering
- kennis van de gerelateerde markten
- aantoonbare ervaring met betrekking tot de doelgroep
- kennis van regelgevingen op het gebied van gesubsidieerd werk
- sterke communicator op verschillende niveaus met een open houding
- overtuigingskracht
- relativeringsvermogen
- representatief
Ons agnbQd
Salarisindicatie max. 2.978,— bruto per maand (exclusief vakantietoe
slag) op basis van een 38-urige werkweek
Inlichtingen
Inlichtingen: mevrouw C. Konings, bedrijfsleider Dienstverlening,
telefoon 0165-586500
Sollicitaties: mevrouw K, de Bekker, P&O-consulent (de eerste sollicita
tiegesprekken worden gehouden op donderdag 4 maart a.s.)
Afdeling KaDiS
Taken
- verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de afdeling waarin mensen ge
plaatst worden in een voorschakeltraject op het gebied van kantoorautomatisering,
distributie en vervangend werk en waarin door medewerkers diensten worden geleverd
in opdracht van externe klanten
- zorgdragen voor het acquireren van opdrachten en de resultaten van de afdeling
- opstellen van strategisch en operationeel plan alsmede uitvoering geven hieraan, is
hierdoor mede verantwoordelijk voor het bedrijfsresultaat
- overleg voeren omtrent (her-) plaatsingen en trajecten van medewerkers
- direct en indirect leidinggeven aan en coachen van de medewerkers van de afdeling
- voeren van gesprekken met betrekking tot het Persoonlijk OntwikkelPlan en
werkoverleg
Functie-eisen
- HBO-diploma (functiegerelateerd)
- aantoonbare leidinggevende ervaring met betrekking tot de doelgroep
- kennis op het gebied van mens, productie- en bedrijfsprocessen (o.a. trajectmatig
werken)
- kennis van diverse regelgevingen op het gebied van gesubsidieerd werk
- sterke communicator op verschillende niveaus met een open houding
- om kunnen gaan met tegenstrijdige belangen
- relativeringsvermogen
- geen '9 tot 5' mentaliteit
Ons ganbod
Salarisindicatie max. 2.978,-- bruto per maand (exclusief vakantietoeslag)
op basis van een 38-urige werkweek
Inlichtingen
Inlichtingen: mevrouw C. Konings, bedrijfsleider Dienstverlening,
telefoon 0165-586500
Sollicitaties: mevrouw K. de Bekker, P&O-consulent (de eerste sollicitatiegesprekken
worden gehouden op donderdag 26 en vrijdag 27 februari a.s.)