Bij ons sta je niet stil
Emergis t
Smaakmakend Werk
fM
Met ANGO kom je tot je recht!
PZC
W7
Trainee
Manager Compensation Benefits
Manager Algemene Zaken
Applicatiespecialist
(webbased applicaties)
Afdelingssecretaresse (50%)
HUMAN
RESOURCES
OFFICER (MAF)
Bedrijfsleider/overnamekandidaat
Secretaresse m/v
zaterdag 29 november 2003
Werken bij Emergis!
"Volgens de vernieuwde AWBZ moet je die zorg en hulp krijgen die bij je past. Niet alleen thuis, maar (§IrS®
ook op je werk, op school of waar je maar wilt. Maar dan moet je wel je rechten kennen. Dus ben ik
ANGO-lid."
Arbeidsongeschikt? Chronisch ziek? Gehandicapt? Of het nu gaat om juridische ondersteuning,
belastingteruggave, uitkeringen, zorg en hulp, woningaanpassingen, vervoer of lotgenotencontact...
Kom op voor je rechten. Word ook lid van ANGO!
DELTA is een multi utility
bedrijf, dat een breed
pakket van diensten en
producten levert.
Gas, water, elektriciteit,
milieudiensten, radio en
televisie signalen en
internet via de kabel zijn de
belangrijkste.
Onze focus ligt op de
bedrijven en inwoners van
Zeeland, maar we zijn ook
buiten onze provincie actief.
DELTA N.V. kent een
divisiestructuur.
De faciliterende stafafdelingen
bieden ondersteuning vanuit
een centrale positie. Binnen
een aantal van deze afdelingen
zijn vacatures ontstaan.
De afdeling Treasury Front Office is onder andere verantwoordelijk
voor het opstellen en toepassen van het treasury statuut, de
liquiditeitsplanning, valutamanagement en optimalisatie van
rente-opbrengsten. Binnen deze afdeling, met standplaats
Middelburg, bestaat de vacature voor een fulltime Trainee.
Kerntaken
In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- Assisteren bij het verzorgen van het dagelijks cashmanagement
inclusief het uitzetten of aantrekken van middelen op de geldmarkt,
- Assisteren bij de het optimaliseren van renteopbrengsten,
- Assisteren bij het afdekken van financiële risico's,
- Meewerken bij het realiseren van de nieuwe financieringsstructuur
van DELTA N.V.,
- Ondersteuning in het corporate rating proces.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je:
- Een afgeronde hbo of wo-opleiding op financieel of juridisch -
gebied,
- Een combinatie van analytisch vermogen met een hands on
mentaliteit,
- Een projectmatige manier van werken waarbij initiatief en
zelfstandigheid van groot belang zijn,
- Maximaal 2 jaar werkervaring met aantoonbare financieringskennis.
Informatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met
Veronique Heins, hoofd Treasury, telefoon (0118) 88 33 38.
De afdeling Personeel Organisatie (P&O) vervult o.a. een
essentiële rol in het vormgeven aan en het begeleiden van
interne veranderingen. De afdeling Personeelsbeheer
Salarisadministratie maakt onderdeel uit van P&O. Binnen deze
afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor
een fulltime Manager Compensation Benefits.
Kerntaken
In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- Leidinggeven aan de medewerkers van de afdeling
Personeelsbeheer Salarisadministratie,
- Ontwikkelen en implementeren van een optimaal functionerend
systeem van arbeidsvoorwaarden inclusief salarissysteem,
- Adviseren en implementeren van regelgeving over de fiscale en
sociale wetgeving en anticiperen op ontwikkelingen,
- Uitvoering geven aan pensioenzaken, FUR, WAO en salarisverwerking.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je:
- Minimaal een afgeronde hbo-opleiding, daarnaast relevante
vervolgopleidingen voor sociale en fiscale wetgeving,
- Relevante ervaring in een coachende stijl van leiding geven,
- Capaciteiten om op alle niveaus in de organisatie te opereren en
prioriteiten te stellen,
- Klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, initiatief, hands on instelling.
Informatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met
Willem van der Grinten, directeur P&O, telefoonnummer (0118) 88 20 26.
De afdeling Algemene Zaken, heeft als belangrijkste aandachts
gebieden ruimtelijke ordening, milieu(recht) en onroerend goed
beheer. Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg,
bestaat de vacature voor een fulltime Manager Algemene Zaken.
Kerntaken
In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- Leiding geven aan de medewerkers Algemene Zaken,
- Het verlenen van juridische bijstand voor bestuurs- en privaatrecht,
- Het voeren van bezwaar- en beroepsprocedures,
- Het voeren van overleg met in- en externe betrokkenen/
belanghebbenden.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je:
- Een afgeronde bestuurlijk/juridische opleiding op hbo/wo niveau,
- Leidinggevende capaciteiten,
- Ruime en relevante werkervaring over ruimtelijke ordening- en
milieuprocedures,
- Klant- en resultaatgerichte houding met goede uitdrukkings
vaardigheden.
Informatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met
Henk Janssen, hoofd Algemene en Interne Zaken manager
Mobiliteitsbureau, telefoon (0118) 88 20 30 I 88 37 30.
De afdeling IT-services Applicatiebeheer (l&A) biedt
ondersteuning aan de gebruikers van de informatiesystemen bij
vragen en problemen en verzorgt het beheer op 'data niveau'.
I&A heeft als Shared Service Centre het applicatiebeheer onder
verdeeld in de groepen FLP (Financieel, Logistiek, Personeel),
TIS/KAD (Technische informatiesystemen, Kantoorautomatisering
en Documentaire Systemen) en KERM (Klant, ETRM, Meter). Voor
de groep KERM met standplaats Middelburg, bestaat de vacature
voor een fulltime Applicatiespecialist (webbased applicaties).
Kerntaken
DELTA beheert een aantal klantgerichte applicaties zoals applicaties
voor CRM, billing, metering en applicaties om de risico's verbonden
aan de handel in energie te monitoren. Rondom deze applicaties is
een groot aantal satellietsystemen in beheer. Voor de ontwikkeling en
het beheer van de webbased applicaties zoeken we iemand met
bewezen ervaring op dit gebied.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je:
- Een afgeronde hbo-opleiding informatica met minimaal 2 jaar
werkervaring met ontwikkeling en beheer van webbased applicaties,
- Kennis van Service Management processen, CRM en Billing processen,
- Uitstekende schriftelijke en communicatieve vaardigheden,
- Coördinerende rol bij het in beheer nemen van nieuwe (onderdelen
van) informatiesystemen,
- Technische vaardigheden, waarbij je kennis en ervaring hebt met:
- Content Management Systeem (CMS),
- Webtechnologie, waaronder JSP, HTML, Javascript en Webservices,
- Databases (bij voorkeur Oracle),
- SQL voor het raadplegen van databases,
- Microsoft Internet Information Server (IIS),
- Windows 2000 architectuur.
Salarisindicatie
Een maximum salaris van 3.235,- bruto per maand.
Informatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met
Eric Troost, teamleider applicatiebeheer l&A, telefoon (0118) 88 28 51».
De afdeling IT-services Applicatiebeheer (l&A) biedt
ondersteuning aan de gebruikers van de informatiesystemen bij
vragen en problemen en verzorgt het beheer op 'data niveau'.
Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de
vacature voor een parttime Afdelingssecretaresse (50%).
Kerntaken
Voor deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
- Alle secretariële werkzaamheden voor het afdelingshoofd, zoals
agendabeheer, telefonische bereikbaarheid, voorbereiding en
afhandeling van vergaderingen, archief en correspondentie,
- Met de secretaresse van de afdeling Procesmanagement zorgen voor
een fulltime bezetting van beide afdelingen. Je kunt eikaars taken
overnemen.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je:
- Een afgeronde secretariële mbo-opleiding,
- Enkele jaren ervaring als secretaresse of managementassistente,
- Flexibele opstelling (inzetbaarheid verspreid over 5 dagen is vereist),
- Stressbestendigheid, organisatie- en improvisatievermogen,
- Redactionele vaardigheden en beheersing van de Engelse taal,
- Ruime ervaring met WORD, Excel, PowerPoint en SAP,
- Affiniteit met automatisering.
Salarisindicatie
Een maximum salaris van 2.231,- bruto per maand, op fulltime basis.
Informatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met
Harriëtte Hesselmans, hoofd l&A, telefoon (0118) 88 26 42.
Emergis, één van de grootste werkgevers van Zeeland is
altijd in ontwikkeling. Bij Emergis behandelen, verzorgen of
begeleiden we dagelijks met meer dan 1000 collega's de
6000 cliënten. Cliënten die hulp nodig hebben op het
gebied van geestelijke gezondheidszorg. Dit doen we vanuit
meer dan 30 locaties in Zeeland. Door de ruime mogelijk
heden voor zelfontwikkeling en de goede arbeidsvoorwaar
den geeft u zelf invulling aan uw eigen toekomst.
voor 15 uur per week/ma.-vrij. 8.30-11.30 uur/vac.nr. 2003.130
De sector Volwassenenzorg/Verslavingszorg Deze sector richt zich op
de ambulante en klinische behandeling van complexe psychiatrische
problematiek van cliënten/patiënten tussen de 18 en 65 jaar. De
Psychiatrische Intensieve Thuiszorg (P.I.T.) is een ambulant onderdeel
van de sector en werkt vanuit de centrale voorziening te Kloetinge
voor de regio's Walcheren, Noord- en Zuid-Beveland, Schouwen-
Duiveland en Tholen. Bij de P.I.T. is bovenstaande vacature ontstaan.
Deze kan per direct ingevuld worden, in eerste instantie voor de
periode van een halfjaar.
De uitdaging U verricht alle voorkomende secretariële en administra
tieve werkzaamheden, waarbij met name de planning en registratie
van contacten met de cliënten van de P.I.T. een belangrijk onderdeel
van uw werkzaamheden zullen zijn. Daartoe heeft u regelmatig
telefonisch contact met cliënten en verwijzers.
De inbreng Een vooropleiding op Mbo-niveau aangevuld met een
afgeronde secretariële beroepsopleiding of een gelijkwaardige vervolg
opleiding en ervaring. Kennis van en ervaring met Word is nood
zakelijk, terwijl bekendheid met medische terminologie en geauto
matiseerde registratiesystemen een pré is. U bent enthousiast, nauw
keurig en representatief en in staat om zowel zelfstandig als in
teamverband te werken.
Ons aanbod Salarisschaal 30 1.406 - 2.093) en goede primaire
en secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO CCZ).
Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel de heer Tom Coossens,
hoofd klinische behandeling (0113 267000) of mail:
goossens@emergis.nl.
Kijk ook eens op onze website: www.emergis.nl
Afdeling Salarisadministratie Deze afdeling is onderdeel van de Dienst
Financiën Informatisering (circa 35 medewerkers) die verantwoordelijk
is voor financiën en informatie in brede zin binnen Emergis. Samen
met 3 collegasalarisadministrateurs worden alle voorkomende
werkzaamheden in het kader van de salarisadministratie verricht.
Daarnaast vinden werkzaamheden plaats, gericht op de uitvoering van
pensioenzaken, sociale verzekeringswetten, fiscale zaken en CAO.
Wegens uitbreiding ontstaat bovenstaande vacature.
De uitdaging U verwerkt en controleert zelfstandig salarisgegevens en
urendeclaraties. Tevens adviseert u medewerkers en leidinggevenden
op het gebied van CAO-regelingen, pensioenzaken, sociale verzeke
ringswetten, spaarloonregelingen en dergelijke. Daarnaast verricht u
alle voorkomende werkzaamheden.
De inbreng Een relevante beroepsopleiding op Mbo-niveau met een
aanvullende opleiding op het gebied van salarisadministratie. Ervaring
met geautomatiseerde salarisverwerking (Beaufort) is een pré, evenals
relevante werkervaring. Uiteraard bent u accuraat, integer en klant
gericht en kunt u zowel zelfstandig als in teamverband werken.
Ons aanbod Salarisschaal 45 1.561 - 2.655) en goede primaire en
secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO CCZ).
Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel mevrouw Marleen Verstraete,
coördinator salarisadminstratie (0113 267252) of mail:
m.h.e.verstraete@emergis.nl.
v; T
Uw reac
van het
Emergis
itwami
w sollicitatii
253, 4460 AR
Alle salarissen zijn bruto per maand op fulltime basis, volgens
FWC 3.0. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
(CAO GGZ).
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet
op prijs gesteld.
Lamb Weston Meijer V.O.F. is
een joint-venture, ontstaan in
1994 die de krachten van de
Amerikaanse aardappelverwerker
Lamb Weston Inc. en de
Nederlandse aardappelspecialist
Meijer bundelt. Lamb Weston
werd opgericht in 1950 en is met
een omzet van ongeveer USD 1.5
miljard, meer dan 6000 medewer
kers en 16 productie locaties,
wereldwijd nummer één op het
gebied van aardappelverwerking.
Meijer startte in 1985 met
aardappelverwerking en is daar
naast sinds 1920 een succesvol
aardappelhuis met o.a. zelf ont
wikkelde rassen. Met ruim 1000
medewerkers is Limb Weston
Meijer een dynamisch en snel
groeiend bedrijf met vestigingen in
Kruiningen, Oosterbierum en
Bergen op Zoom. Na recente uit
breidingen staat in Kruiningen nu
één van de grootste en modernste,
volledig geautomatiseerde aardap-
pelverwerkingsunit van Europa.
Ons doel is dé leverancier te zijn
van diepgevroren aardappelpro
ducten voor klanten die waar voor
hun geld willen en veel waarde
hechten aan kwaliteit. Door haar
innovatieve producten, sterke
marketing ondersteuning, zelf ont
wikkelde technologieën, constante
service en kwaliteit en een schone
en veilige werkomgeving mag
Limb Weston Meijer grote inter
nationale fastfood-, restaurant-,
catering- en retailbedrijven tot
haar klantenkring rekenen
Ter versterking van onze afdeling Human
Resources in Kruiningen, die bestaat uit
4 medewerkers, zijn wi| op zoek naar een
Als HR officer geef je uitvoering aan het
vastgestelde personeelsbeleid door op een
breed vlak de operationele HR taken in te
vullen ter ondersteuning van de afdelingen
van onze fabriek. Je bent de HR gespreks
partner voor de medewerkers en voor het
midden management en je ondersteunende
taken hebben betrekking op de arbeids
voorwaarden, -omstandigheden, -inhoud
en -verhoudingen. Hiernaast verricht je
werkzaamheden op het vlak van werving
en selectie, ziekteyêrzuimbestrijding en
opleidingen. Tevens verzorg je periodieke
verslaglegging, rapportages en notities en
verricht je administratieve taken, mede op
het gebied van personeelsbeheer.
Voor deze functie gaan onze gedachten uit
naar een kandidaat met een afgeronde
HBO-opleiding richting personeelswerk
en enkele jaren ervaring, bij voorkeur
binnen een productieomgeving, je bent in
staat om zelfstandig en in teamverband
te werken en je beschikt over goéde
contactuele eigenschappen. Je beschikt
over een goede mondelinge en schriftelijke
uitdrukkingsvaardigheid, ook in de Engelse
taal. Uiteraard heb je ervaring met de
programma's Word en Excel.
We "vragen" veel, maar we hebben dan ook wat te "bieden". Een Zelfstandige en uitdagende baan, bij
een snel groeiend bedrijf met toekomst en uiteraard hebben we een prima pakket arbeidsvoorwaarden.
Als je geïnteresseerd bent verwachten we jouw sollicitatiebrief binnen 14 dagen. Deze kun je richten aan-.
Lamb Weston Meijer V.O.F., t.a.v. afdeling Human Resources, Postbus 4 7, 44 46 ZG Kruiningen.
www.lamhiveston.com
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Elektrotechnisch installatiebedrijf, gevestigd in Zuidwest Brabant, werkzaam in de woning-, utiliteits
bouw en groot onderhoud, is wegens het ontbreken van een bedrijfsopvolger op zoek naar een
die binnen een periode van 2 a 3 jaar geacht wordt het bedrijf over te nemen. Gedurende deze
periode zal de huidige directeur/eigenaar zijn werkzaamheden geleidelijk overdragen aan de
bedrijfsleider. Binnen de onderneming zijn naast de directeur/eigenaar 10 monteurs werkzaam.
Geboden wordt een uitstekende werkomgeving en dito salaris.
De uitgangspunten van de financiële conditites van de overname zijn zodanig dat voortzetting van
de huidige zeer gezonde onderneming in de toekomst op gelijke wijze mogelijk is.
Kandidaten dienen in het bezit te zijn van benodige diploma's en aantoonbare ervaring te hebben
opgedaan, waarbij de nadruk ligt op het gebied van leidinggeven, organiseren, calculeren en acquisitie.
Ook ondernemers die hun onderneming willen uitbreiden kunnen op deze advertentie reageren.
Alle reacties worden onder strikte geheimhouding behandeld. Brieven onder nummer PZ36776VZC
Hulp? Daar zorg ik zelf mt!
Postbus 850,
3800 AW Amersfoort
Tel. (033) 465 43 43
www.ango.nl
info@ango.nl
Acquisitie naar aanleiding van
deze advertentie wordt niet op
prijsgesteld.
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend
en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daartegenover:
- Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een
grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt
gewerkt,
- Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de
CAO voor Energie- en Nutsbedrijven,
- Mogelijkheden voor opleiding, training en loopbaanbegeleiding.
DELTA N.V. Postbus 5048 4330 KA Middelburg
T: (0118) 88 20 00 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in één van deze vacatures, stuur ons dan je
sollicitatie, voorzien van je CV, binnen veertien dagen na plaatsing
van deze advertentie. Richt je brief aan onderstaand (e-mail) adres
ter attentie van het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie.