Bij ons sta je niet stil Emergis t Smaakmakend Werk fM Met ANGO kom je tot je recht! PZC W7 Trainee Manager Compensation Benefits Manager Algemene Zaken Applicatiespecialist (webbased applicaties) Afdelingssecretaresse (50%) HUMAN RESOURCES OFFICER (MAF) Bedrijfsleider/overnamekandidaat Secretaresse m/v zaterdag 29 november 2003 Werken bij Emergis! "Volgens de vernieuwde AWBZ moet je die zorg en hulp krijgen die bij je past. Niet alleen thuis, maar (§IrS® ook op je werk, op school of waar je maar wilt. Maar dan moet je wel je rechten kennen. Dus ben ik ANGO-lid." Arbeidsongeschikt? Chronisch ziek? Gehandicapt? Of het nu gaat om juridische ondersteuning, belastingteruggave, uitkeringen, zorg en hulp, woningaanpassingen, vervoer of lotgenotencontact... Kom op voor je rechten. Word ook lid van ANGO! DELTA is een multi utility bedrijf, dat een breed pakket van diensten en producten levert. Gas, water, elektriciteit, milieudiensten, radio en televisie signalen en internet via de kabel zijn de belangrijkste. Onze focus ligt op de bedrijven en inwoners van Zeeland, maar we zijn ook buiten onze provincie actief. DELTA N.V. kent een divisiestructuur. De faciliterende stafafdelingen bieden ondersteuning vanuit een centrale positie. Binnen een aantal van deze afdelingen zijn vacatures ontstaan. De afdeling Treasury Front Office is onder andere verantwoordelijk voor het opstellen en toepassen van het treasury statuut, de liquiditeitsplanning, valutamanagement en optimalisatie van rente-opbrengsten. Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor een fulltime Trainee. Kerntaken In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden: - Assisteren bij het verzorgen van het dagelijks cashmanagement inclusief het uitzetten of aantrekken van middelen op de geldmarkt, - Assisteren bij de het optimaliseren van renteopbrengsten, - Assisteren bij het afdekken van financiële risico's, - Meewerken bij het realiseren van de nieuwe financieringsstructuur van DELTA N.V., - Ondersteuning in het corporate rating proces. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je: - Een afgeronde hbo of wo-opleiding op financieel of juridisch - gebied, - Een combinatie van analytisch vermogen met een hands on mentaliteit, - Een projectmatige manier van werken waarbij initiatief en zelfstandigheid van groot belang zijn, - Maximaal 2 jaar werkervaring met aantoonbare financieringskennis. Informatie Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Veronique Heins, hoofd Treasury, telefoon (0118) 88 33 38. De afdeling Personeel Organisatie (P&O) vervult o.a. een essentiële rol in het vormgeven aan en het begeleiden van interne veranderingen. De afdeling Personeelsbeheer Salarisadministratie maakt onderdeel uit van P&O. Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor een fulltime Manager Compensation Benefits. Kerntaken In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden: - Leidinggeven aan de medewerkers van de afdeling Personeelsbeheer Salarisadministratie, - Ontwikkelen en implementeren van een optimaal functionerend systeem van arbeidsvoorwaarden inclusief salarissysteem, - Adviseren en implementeren van regelgeving over de fiscale en sociale wetgeving en anticiperen op ontwikkelingen, - Uitvoering geven aan pensioenzaken, FUR, WAO en salarisverwerking. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je: - Minimaal een afgeronde hbo-opleiding, daarnaast relevante vervolgopleidingen voor sociale en fiscale wetgeving, - Relevante ervaring in een coachende stijl van leiding geven, - Capaciteiten om op alle niveaus in de organisatie te opereren en prioriteiten te stellen, - Klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, initiatief, hands on instelling. Informatie Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Willem van der Grinten, directeur P&O, telefoonnummer (0118) 88 20 26. De afdeling Algemene Zaken, heeft als belangrijkste aandachts gebieden ruimtelijke ordening, milieu(recht) en onroerend goed beheer. Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor een fulltime Manager Algemene Zaken. Kerntaken In deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden: - Leiding geven aan de medewerkers Algemene Zaken, - Het verlenen van juridische bijstand voor bestuurs- en privaatrecht, - Het voeren van bezwaar- en beroepsprocedures, - Het voeren van overleg met in- en externe betrokkenen/ belanghebbenden. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je: - Een afgeronde bestuurlijk/juridische opleiding op hbo/wo niveau, - Leidinggevende capaciteiten, - Ruime en relevante werkervaring over ruimtelijke ordening- en milieuprocedures, - Klant- en resultaatgerichte houding met goede uitdrukkings vaardigheden. Informatie Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Henk Janssen, hoofd Algemene en Interne Zaken manager Mobiliteitsbureau, telefoon (0118) 88 20 30 I 88 37 30. De afdeling IT-services Applicatiebeheer (l&A) biedt ondersteuning aan de gebruikers van de informatiesystemen bij vragen en problemen en verzorgt het beheer op 'data niveau'. I&A heeft als Shared Service Centre het applicatiebeheer onder verdeeld in de groepen FLP (Financieel, Logistiek, Personeel), TIS/KAD (Technische informatiesystemen, Kantoorautomatisering en Documentaire Systemen) en KERM (Klant, ETRM, Meter). Voor de groep KERM met standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor een fulltime Applicatiespecialist (webbased applicaties). Kerntaken DELTA beheert een aantal klantgerichte applicaties zoals applicaties voor CRM, billing, metering en applicaties om de risico's verbonden aan de handel in energie te monitoren. Rondom deze applicaties is een groot aantal satellietsystemen in beheer. Voor de ontwikkeling en het beheer van de webbased applicaties zoeken we iemand met bewezen ervaring op dit gebied. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je: - Een afgeronde hbo-opleiding informatica met minimaal 2 jaar werkervaring met ontwikkeling en beheer van webbased applicaties, - Kennis van Service Management processen, CRM en Billing processen, - Uitstekende schriftelijke en communicatieve vaardigheden, - Coördinerende rol bij het in beheer nemen van nieuwe (onderdelen van) informatiesystemen, - Technische vaardigheden, waarbij je kennis en ervaring hebt met: - Content Management Systeem (CMS), - Webtechnologie, waaronder JSP, HTML, Javascript en Webservices, - Databases (bij voorkeur Oracle), - SQL voor het raadplegen van databases, - Microsoft Internet Information Server (IIS), - Windows 2000 architectuur. Salarisindicatie Een maximum salaris van 3.235,- bruto per maand. Informatie Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Eric Troost, teamleider applicatiebeheer l&A, telefoon (0118) 88 28 51». De afdeling IT-services Applicatiebeheer (l&A) biedt ondersteuning aan de gebruikers van de informatiesystemen bij vragen en problemen en verzorgt het beheer op 'data niveau'. Binnen deze afdeling, met standplaats Middelburg, bestaat de vacature voor een parttime Afdelingssecretaresse (50%). Kerntaken Voor deze functie verricht je onder andere de volgende werkzaamheden: - Alle secretariële werkzaamheden voor het afdelingshoofd, zoals agendabeheer, telefonische bereikbaarheid, voorbereiding en afhandeling van vergaderingen, archief en correspondentie, - Met de secretaresse van de afdeling Procesmanagement zorgen voor een fulltime bezetting van beide afdelingen. Je kunt eikaars taken overnemen. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen, verwachten wij van je: - Een afgeronde secretariële mbo-opleiding, - Enkele jaren ervaring als secretaresse of managementassistente, - Flexibele opstelling (inzetbaarheid verspreid over 5 dagen is vereist), - Stressbestendigheid, organisatie- en improvisatievermogen, - Redactionele vaardigheden en beheersing van de Engelse taal, - Ruime ervaring met WORD, Excel, PowerPoint en SAP, - Affiniteit met automatisering. Salarisindicatie Een maximum salaris van 2.231,- bruto per maand, op fulltime basis. Informatie Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Harriëtte Hesselmans, hoofd l&A, telefoon (0118) 88 26 42. Emergis, één van de grootste werkgevers van Zeeland is altijd in ontwikkeling. Bij Emergis behandelen, verzorgen of begeleiden we dagelijks met meer dan 1000 collega's de 6000 cliënten. Cliënten die hulp nodig hebben op het gebied van geestelijke gezondheidszorg. Dit doen we vanuit meer dan 30 locaties in Zeeland. Door de ruime mogelijk heden voor zelfontwikkeling en de goede arbeidsvoorwaar den geeft u zelf invulling aan uw eigen toekomst. voor 15 uur per week/ma.-vrij. 8.30-11.30 uur/vac.nr. 2003.130 De sector Volwassenenzorg/Verslavingszorg Deze sector richt zich op de ambulante en klinische behandeling van complexe psychiatrische problematiek van cliënten/patiënten tussen de 18 en 65 jaar. De Psychiatrische Intensieve Thuiszorg (P.I.T.) is een ambulant onderdeel van de sector en werkt vanuit de centrale voorziening te Kloetinge voor de regio's Walcheren, Noord- en Zuid-Beveland, Schouwen- Duiveland en Tholen. Bij de P.I.T. is bovenstaande vacature ontstaan. Deze kan per direct ingevuld worden, in eerste instantie voor de periode van een halfjaar. De uitdaging U verricht alle voorkomende secretariële en administra tieve werkzaamheden, waarbij met name de planning en registratie van contacten met de cliënten van de P.I.T. een belangrijk onderdeel van uw werkzaamheden zullen zijn. Daartoe heeft u regelmatig telefonisch contact met cliënten en verwijzers. De inbreng Een vooropleiding op Mbo-niveau aangevuld met een afgeronde secretariële beroepsopleiding of een gelijkwaardige vervolg opleiding en ervaring. Kennis van en ervaring met Word is nood zakelijk, terwijl bekendheid met medische terminologie en geauto matiseerde registratiesystemen een pré is. U bent enthousiast, nauw keurig en representatief en in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Ons aanbod Salarisschaal 30 1.406 - 2.093) en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO CCZ). Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel de heer Tom Coossens, hoofd klinische behandeling (0113 267000) of mail: goossens@emergis.nl. Kijk ook eens op onze website: www.emergis.nl Afdeling Salarisadministratie Deze afdeling is onderdeel van de Dienst Financiën Informatisering (circa 35 medewerkers) die verantwoordelijk is voor financiën en informatie in brede zin binnen Emergis. Samen met 3 collegasalarisadministrateurs worden alle voorkomende werkzaamheden in het kader van de salarisadministratie verricht. Daarnaast vinden werkzaamheden plaats, gericht op de uitvoering van pensioenzaken, sociale verzekeringswetten, fiscale zaken en CAO. Wegens uitbreiding ontstaat bovenstaande vacature. De uitdaging U verwerkt en controleert zelfstandig salarisgegevens en urendeclaraties. Tevens adviseert u medewerkers en leidinggevenden op het gebied van CAO-regelingen, pensioenzaken, sociale verzeke ringswetten, spaarloonregelingen en dergelijke. Daarnaast verricht u alle voorkomende werkzaamheden. De inbreng Een relevante beroepsopleiding op Mbo-niveau met een aanvullende opleiding op het gebied van salarisadministratie. Ervaring met geautomatiseerde salarisverwerking (Beaufort) is een pré, evenals relevante werkervaring. Uiteraard bent u accuraat, integer en klant gericht en kunt u zowel zelfstandig als in teamverband werken. Ons aanbod Salarisschaal 45 1.561 - 2.655) en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO CCZ). Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel mevrouw Marleen Verstraete, coördinator salarisadminstratie (0113 267252) of mail: m.h.e.verstraete@emergis.nl. v; T Uw reac van het Emergis itwami w sollicitatii 253, 4460 AR Alle salarissen zijn bruto per maand op fulltime basis, volgens FWC 3.0. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO GGZ). Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Lamb Weston Meijer V.O.F. is een joint-venture, ontstaan in 1994 die de krachten van de Amerikaanse aardappelverwerker Lamb Weston Inc. en de Nederlandse aardappelspecialist Meijer bundelt. Lamb Weston werd opgericht in 1950 en is met een omzet van ongeveer USD 1.5 miljard, meer dan 6000 medewer kers en 16 productie locaties, wereldwijd nummer één op het gebied van aardappelverwerking. Meijer startte in 1985 met aardappelverwerking en is daar naast sinds 1920 een succesvol aardappelhuis met o.a. zelf ont wikkelde rassen. Met ruim 1000 medewerkers is Limb Weston Meijer een dynamisch en snel groeiend bedrijf met vestigingen in Kruiningen, Oosterbierum en Bergen op Zoom. Na recente uit breidingen staat in Kruiningen nu één van de grootste en modernste, volledig geautomatiseerde aardap- pelverwerkingsunit van Europa. Ons doel is dé leverancier te zijn van diepgevroren aardappelpro ducten voor klanten die waar voor hun geld willen en veel waarde hechten aan kwaliteit. Door haar innovatieve producten, sterke marketing ondersteuning, zelf ont wikkelde technologieën, constante service en kwaliteit en een schone en veilige werkomgeving mag Limb Weston Meijer grote inter nationale fastfood-, restaurant-, catering- en retailbedrijven tot haar klantenkring rekenen Ter versterking van onze afdeling Human Resources in Kruiningen, die bestaat uit 4 medewerkers, zijn wi| op zoek naar een Als HR officer geef je uitvoering aan het vastgestelde personeelsbeleid door op een breed vlak de operationele HR taken in te vullen ter ondersteuning van de afdelingen van onze fabriek. Je bent de HR gespreks partner voor de medewerkers en voor het midden management en je ondersteunende taken hebben betrekking op de arbeids voorwaarden, -omstandigheden, -inhoud en -verhoudingen. Hiernaast verricht je werkzaamheden op het vlak van werving en selectie, ziekteyêrzuimbestrijding en opleidingen. Tevens verzorg je periodieke verslaglegging, rapportages en notities en verricht je administratieve taken, mede op het gebied van personeelsbeheer. Voor deze functie gaan onze gedachten uit naar een kandidaat met een afgeronde HBO-opleiding richting personeelswerk en enkele jaren ervaring, bij voorkeur binnen een productieomgeving, je bent in staat om zelfstandig en in teamverband te werken en je beschikt over goéde contactuele eigenschappen. Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, ook in de Engelse taal. Uiteraard heb je ervaring met de programma's Word en Excel. We "vragen" veel, maar we hebben dan ook wat te "bieden". Een Zelfstandige en uitdagende baan, bij een snel groeiend bedrijf met toekomst en uiteraard hebben we een prima pakket arbeidsvoorwaarden. Als je geïnteresseerd bent verwachten we jouw sollicitatiebrief binnen 14 dagen. Deze kun je richten aan-. Lamb Weston Meijer V.O.F., t.a.v. afdeling Human Resources, Postbus 4 7, 44 46 ZG Kruiningen. www.lamhiveston.com Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Elektrotechnisch installatiebedrijf, gevestigd in Zuidwest Brabant, werkzaam in de woning-, utiliteits bouw en groot onderhoud, is wegens het ontbreken van een bedrijfsopvolger op zoek naar een die binnen een periode van 2 a 3 jaar geacht wordt het bedrijf over te nemen. Gedurende deze periode zal de huidige directeur/eigenaar zijn werkzaamheden geleidelijk overdragen aan de bedrijfsleider. Binnen de onderneming zijn naast de directeur/eigenaar 10 monteurs werkzaam. Geboden wordt een uitstekende werkomgeving en dito salaris. De uitgangspunten van de financiële conditites van de overname zijn zodanig dat voortzetting van de huidige zeer gezonde onderneming in de toekomst op gelijke wijze mogelijk is. Kandidaten dienen in het bezit te zijn van benodige diploma's en aantoonbare ervaring te hebben opgedaan, waarbij de nadruk ligt op het gebied van leidinggeven, organiseren, calculeren en acquisitie. Ook ondernemers die hun onderneming willen uitbreiden kunnen op deze advertentie reageren. Alle reacties worden onder strikte geheimhouding behandeld. Brieven onder nummer PZ36776VZC Hulp? Daar zorg ik zelf mt! Postbus 850, 3800 AW Amersfoort Tel. (033) 465 43 43 www.ango.nl info@ango.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijsgesteld. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daartegenover: - Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt gewerkt, - Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven, - Mogelijkheden voor opleiding, training en loopbaanbegeleiding. DELTA N.V. Postbus 5048 4330 KA Middelburg T: (0118) 88 20 00 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl Interesse? Ben je geïnteresseerd in één van deze vacatures, stuur ons dan je sollicitatie, voorzien van je CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze advertentie. Richt je brief aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie van het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 33