HSK GROEP B.V.
meesters
PZC
GEDRAGSTHERAPEUT (I.O)
z
W7
GTI heeft volop werk
bij jou post.
Sta jij voor een glasheldere financiële administratie?
ronds
loodgieter/cv-monteur
cv-servicemonteur
Provincie Zeeland
Coördinator
2 Europese projecten (m/v)
ADVAINTA
zaterdag 11 oktober 2003
coördinator debiteurenteam m/v
(LEERLING) INSTALLATIE
MONTEURS
WT WERKVOORBEREIDER
CALCULATOR
WT TEKENAAR ONTWERPER
schilders spuiters glaszetters decorateurs wandafwerkers
Bezoekadres: Verrijn Stuartweg 29 4462 GE Goes
Tel.: 0113-577220 Fax: 0113-577226 E-mail: info@meestersdekoeijer.nl
Liliane
geef
om
MURRE - DE VISSER
AFBOUWSYSTEMEN
Murre - de Visser afbouwsystemen levert en
monteert systeemwanden en -plafonds.
Door een groeiend aantal opdrachten zijn
wij op zoek naar:
MONTEURS/TIMMERLIEDEN
die ons enthousiaste team willen versterken.
U kunt uw sollicitatie richten aan:
Murre - De Visser Afbouwsystemen
Postbus 44,4450 AA
Heinkenszand
Tel. 0118-567880
Voor informatie kunt u contact opnemen
met:
Arjan Murre
Gert-Jan de Visser
06-15012619 of
06-52476115
(voltijdbetrekking)
Advanta is een toonaangevende onderneming
in de mondiale zaaizaadindustrie.
Tot onze kernactiviteiten behoren de veredeling,
productie en verkoop van plantaardig
uitgangsmateriaal voor de belangrijkste
landbouwgewassen en begroeningsgrassen.
Nieuwe variëteiten, hogere opbrengsten van
goede kwaliteit en duurzame teeltmethoden
vormen de leidraad in geavanceerde research-
programma's.
Met 2.500 medewerkers en werkmaatschap
pijen in meer dan twintig landen in Europa,
Noord- en Zuid-Amerika, Afrika, Azië en
Australië realiseren wij een jaaromzet van
ruim 400 miljoen euro.
Onze zaaizaden worden verkocht onder sterke
merken als Advanta, Garst, VanderHave, SES,
Pacific Seeds en Mommersteeg.
Het hoofdkantoor is gevestigd in Kapelle,
Nederland.
www.advantaseeds.nl
Vanuit Kapelle (Zld.) coördineert Advanta Seeds de productie, verwerking en
verkoop van haar landbouwzaaizaden.
Op onze financiële afdeling is er momenteel een vacature voor een
Uw functie
Wij bieden u een afwisselende en uitdagende baan op een moderne boekhouding
van een internationaal bedrijf.
Tot uw taken en verantwoordelijkheden behoren: debiteurenbewaking,
kredietanalyse en beheer kredietlimieten debiteuren, intercompany verrekeningen
en afstemmingen en toezien op de facturatie. Verder onderhoudt u contacten
met de commerciële administratie, debiteuren, kredietinformatiebureaus en
incassobureaus. Tot slot verzorgt u diverse maandelijkse rapportages en levert u
een bijdrage aan het verder ontwikkelen van het debiteurenbeheer. U werkt zowel
met ons boekhoudpakket (F1S2000) en rapportagepakket (Hyperion) als met
diverse PC-programma's.
Uw profiel
Wij vragen een afgeronde opleiding op HBO- niveau of MBO-niveau aangevuld
met enkele jaren ervaring. Tl bent een evenwichtige persoonlijkheid die in staat is
op tactvolle wijze te communiceren met exteme en interne relaties. U beschikt
over een grote mate van initiatief, zelfstandigheid en flexibiliteit en bent een
echte teamplayer. Een actieve beheersing van het Engels is onmisbaar.
U organiseert uw werk perfect en bent een ervaren PC-gebruiker.
Uw reactie
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen twee weken richten aan
Advanta Seeds BV, afdeling Personeelszaken, postbus 1, 4420 AA Kapelle,
tel. 0113 - 34 79 11. Mailen kan ook: personeel@nl.advantaseeds.com
Informatie
Nadere inlichtingen omtrent de functie kunt u inwinnen bij C.E.M. Goedemondt,
hoofd afdeling boekhouding, tel. 0113 - 34 79 11.
Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure.
m
GTI Industrie Zuidzuidwest bv is onderdeel van
GTI nv, met bijna 10.000 medewerkers de grootste
technisch dienstverlener van Nederland. GTI beschikt
over een netwerk van 90 bedrijven in Nederland en
België en richt zich op technische dienstverlening
in de utiliteit, industrie en infrastructuur in de
Benelux. Zij ontwikkelt integrale oplossingen van
ontwerp tot en met realisatie, onderhoud en
beheer in alle voorkomende technische disciplines.
Zij heeft de kennis, ervaring en omvang om
zowel grote en complexe projecten als kleinere
en eenvoudigere projecten uit te kunnen voeren.
Kernbegrippen in de dienstverlening van GTI zijn
betrouwbaarheid, kwaliteit, flexibiliteit en verant
woordelijkheid.
De afdeling Utiliteit van GTI Industrie Zuidzuidwest
houdt zich voornamelijk bezig met werkzaamheden
op het gebied van luchtbehandeling, verwarmings
systemen, stoominstallaties, meet- en regeltechniek,
koelwaterinstallaties en sanitaire installaties in
kantoren, bedrijfsgebouwen, gezondheidszorg,
sport en recreatie etc.
Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar
Enthousiaste medewerkers, die het vak van installatie-
monteur willen leren of al kunnen. Je voert werkzaam
heden uit aan WT-installaties (gas, water, sanitair en
luchtbehandeling) onder leiding van een chefmonteur.
Voor deze functie vragen wij een opleiding MAVO,
LTS B/C, A IMV of IMW/U of enige jaren ervaring in een
soortgelijke functie.
GTI neemt de verantwoordelijkheid
Deze functie is een uitdagende functie waarbij je vaak
de zgn. spin in het web bent. Het uittrekken van
pakketten, ontwerpen, plannen en het verwerken van
bestellingen in ons bedrijfscomputersysteem behoren
tot je taken, evenals het bepalen van de kostprijs voor
diverse installaties. Je hebt minimaal MTS WTB met
MIT en/of met vakgerichte cursus (TwL) of ervaring in
soortgelijke functie.
In deze functie ben je belast met het ontwerpen
tekenen van WT installaties, m.b.v. programma's Stabi
CAD Vabi. Voor deze functie beschik je over minimaal
MTS WTB aangevuld met MIT en/of met vakgerichte
cursus (TwL) of ervaring in soortgelijke functie.
Arbeidsvoorwaarden:
De CAO voor de Metaal en Technische Bedrijfstakken
is van toepassing. GTI biedt een uitstekend arbeids
voorwaardenpakket. Kijk voor de algemene arbeids
voorwaarden van GTI op www.gti-group.com
agti
Sollicitatie:
Je sollicitatie kun je sturen naar
GTI Industrie Zuidzuidwest,
t.a.v. Ellen Blommaart,
Postbus 192, 4530 AD Terneuzen
of online op www.gti-group.com
Voor meer informatie kun je contact
met haar opnemen, telefoon: 0115-686516
is een snelgroeiende, landelijk opererende organisatie die gespecialiseerd is in diagnostiek en behandeling van
werkgerelateerde psychische problematiek met wetenschappelijk bewezen effectieve protocollen. Voorts levert
HSK interventies en trainingen in bedrijven en instellingen en doet wetenschappelijk onderzoek. Alle activitei
ten richten zich op de optimale inzetbaarheid van medewerkers en leidinggevenden. Met name in de behande
ling van werkstress en burnout heeft HSK baanbrekend werk verricht. Kenmerkend voor onze aanpak zijn de
korte wachttijden en duur van de behandeling: zo kort als kan en zo lang als nodig is.
De HSK groep is in voorbereiding in Goes een nieuwe vestiging te openen.
Wij zoeken op korte termijn naar een:
Die bereid is aanvankelijk in de vestiging Breda werkzaam te zijn om vervolgens over te stappen naar onze
vestiging in Goes.
U verzorgt de intakes, voert diagnostische onderzoeken uit, behandelt de cliënten, houdt de bijbehorende
administatie en correspondentie bij en onderhoudt de contacten met de verwijzers. Uw opleiding en ervaring
bepalen de mate van zelfstandigheid van functioneren.
Van de kandidaten verwachten wij minimaal:
- een afgeronde doctoraal opleiding psychologie of geestelijke gezondheidskunde
affiniteit met gedragstherapie en protocollair werken
basisaantekening psychodiagnostiek
NIP lidmaatschap
goede schriftelijk en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid
zelfstandigheid
besluitvaardigheid
stressbestendigheid
ervaring of opleiding in gedragstherapie strekt tot de aanbeveling
Wij bieden:
- een afwisselende baan bij een gerenommeerde organisatie in een vakgebied dat in het middelpunt van de
maatschappelijke belangstelling staat
een in company basisopleiding, supervisie en de cognitieve gedragstherapie opleiding
salariëring afhankelijk van leeftijd en ervaring
in eerste instantie een jaarcontract, bij gebleken geschiktheid een contract voor onbepaalde tijd
Wilt u meer informatie dan kunt u contact opnemen met Dhr. drs, R. F. van Diest, tel.nr. 076-5227848.
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 2 weken na verschijnen van deze afvertentie richten aan:
HSK Groep BV, PZ, Bosweg 160, 6523 NN Nijmegen.
De 'De Koeijer groep' omvat 1 schildersbedrijf en 2 glaszettersbedrijven.
Wij, schilders en glaszetters van huis uit, zoeken een financiële man/vrouw die de volledige financiële en projectadministratie
gaat voeren voor de 3 bedrijven uit de 'De Koeijer groep'. Daarnaast stelt hij of zij managementrapportages op, verwerkt de
maandelijkse aangiften omzetbelasting en bereidt'de jaarrekening voor.
De ideale kandidaat heeft een HBO werk- en denkniveau en is tussen de 25 en 35 jaar oud. Een teamspeler met werkervaring
die zelfstandig functioneert en van doorzetten weet, heeft de beste kansen.
Op dit moment maken wij de slag naar een resultaatgerichte bedrijfsvoering. Onze nieuwe financiële expert heeft daarom bij
voorkeur affiniteit met en kennis van automatisering. Hij of zij ziet het invoeren en implementeren van een nieuw financieel
administratiesysteem als een persoonlijke uitdaging en voelt zich thuis in een groeiende organisatie waar 70 mensen werken.
Wanneer jij je binnen deze functie, en bij je collega's waarmaakt, kun je worden opgenomen in het managementteam.
Stuur je sollicitatie binnen 14 dagen naar:
Meesters de Koeijer B.V.
T.a.v. dhr. M.J. de Koeijer
Postbus 112
4460 AC Goes
de koeijer
PERSONEEL
STICHTING
Havensingel 26
5211 TX 's-Hertogenbosch
- T 0800 7 800 800 (gratis)
Qlt voorlichting@lilianefonds.nl
^j|0kind giro 7 800 800
Het speciale fonds voor kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden
WARMTE R LOODGIETERSWERKEN
In verband met een sterk groeiende klantenkring zijn
wij op zoek naar collega's om ons jonge team te
versterken:
Wij zoeken mensen met:
Oog voor service en de wensen van onze
klanten
Kennis op het gebied van loodgieters- en cv-
servicewerkzaamheden. De mogelijkheid
bestaat tot verdere opleiding binnen het bedrijf.
Bereidheid om - in teamverband -
storingsdiensten te draaien tijdens zon- en
feestdagen
Wij bieden:
Afwisselend werk in een goede sfeer.
Mogelijkheid tot volgen van cursussen.
Goede beloning
Uw sollicitatie kunt u tot 17 oktober 2003 telefonisch
of schriftelijk richten aan Gelok, Warmte en
Loodgieterswerken t.a.v. dhr. A. J. Davidse, 0118 -
61 20 93 of Postbus 8032, 4330 EA Middelburg.
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen:
moderne industriegebieden en havens,
kilometers strand, woningkeuze in alle
sectoren, fietspaden volop en geen files.
Het provinciaal bestuur doet zijn best om
dit zo te houden en te verbeteren; daar
toe heeft het ongeveer 650 werknemers
in dienst.
De provincie Zeeland is "Lead Partner"
voor zowel het project MAYA 2 als voor
het project Maritiem Erfgoed. Beide pro
jecten hebben een looptijd tot 1 juli 2006.
Het MAYA 2 project (Marine and Yachting)
vindt plaats binnen het kader van het
Europese programma INTERREG III B. Het
doel van het project is de vaarbewegingen
van de watersporters op de zuidelijke
Noordzee, Pas de Calais en de Ierse Zee
te bevorderen. Dit kan gebeuren door ver
betering van de infrastructuur in en rond
jachthavens in het gebied en door de pro
motie en marketing te vergroten over de
mogelijkheden om de genoemde water
gebieden over te steken.
Het project Maritiem Erfgoed vindt plaats
binnen het kader van het Europese pro
gramma INTERREG III A en bestaat uit 12
deelprojecten in Vlaanderen en Zeeland,
waaraan het toeristisch-promotionele luik
als afzonderlijk deelproject is toegevoegd.
Doel van het project is behoud en toeris-
tisch-educatieve ontsluiting van het mari
tiem erfgoed.
Sollicitatie
Hebt u belangstelling voor deze uitdagen
de functie en meent u aan de gestelde
eisen te voldoen dan ontvangen wij graag
uw sollicitatiebrief.
U kunt deze, onder vermelding van vaca
turenummer 03/05, richten aan de direc
teur directie WEB, de heer dr. S. Knigge,
Postbus 153, 4330 AD Middelburg.
Uw brief dient uiterlijk op 30 oktober
2003 om 12.00 uur in ons bezit te zijn.
Voor andere functies en meer informatie
over de provincie Zeeland:
www.zeeland.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs ge
steld.
De provincie Zeeland heeft voor een tweetal Europese projecten de zoge
noemde Lead-Partner-taak op zich genopien. Het gaat hierbij om het project
MAYA 2 en het project Maritiem Erfgoed.
Namens de provincie Zeeland gaat Directie Welzijn, Economie en Bestuur (WEB)
tot 1 juli 2006 inhoud geven aan die Lead-Partner-taak: voor het project MAYA 2
zijn gemiddeld drie dagen per week en voor het project Maritiem Erfgoed ge
middeld twee dagen per week extra menskracht nodig.
Directie WEB heeft besloten deze twee taken te combineren en zoekt dus voor
de periode tot 1 juli 2006 een
De taak:
- tezamen met de projectmanagers bewerkstelligen dat de totale projectplannen
voor zowel MAYA 2 als voor Maritiem Erfgoed binnen de gestelde kaders tot
uitvoering komen;
- tezamen met trekkers van deelprojecten bewerkstelligen dat deelprojecten bin
nen de gestelde (financiële) kaders tot uitvoering komen en ondersteuning bie
den aan deelprojecten;
- toezien op de uitvoering van de beide projectplannen en bijbehorende deel
projectplannen, de voortgang ervan bewaken en periodiek rapportages uit
brengen;
- tijdig (financiële) bijzonderheden/vraagstukken signaleren en projectteam, pro
jectmanager en stuurgroep daarover informeren en adviseren;
- organiseren van "partnerconferenties" (ten minste twee maal per jaar);
- regisseren van alle "joint management activities";
- voor het MAYA 2-project centrale communicatiemiddelen (zoals internetsite en
nieuwsbrief) opzetten en doen uitvoeren.
De eisen:
- academisch werk en denkniveau: ten minste op basis van een afgeronde HBO-
opleiding in combinatie met (ruime) relevante werkervaring;
- goed ontwikkeld analytisch en organiserend vermogen;
- financieel inzicht;
- interregionaal en "Europees" kunnen denken en functioneren;
- goede (mondelinge en schriftelijke) beheersing van de Engelse taal; kennis van
de Franse taal wordt op prijs gesteld;
- goed ontwikkeld gevoel voor en ervaring met politiek-bestuurlijke processen
die met name van belang zijn voor de uiteenlopende bestuursculturen in de
deelnemende EU-landen;
- bereid zijn te reizen en te werken in de regio's waar de deelprojecten tot uit
voering komen;
- ervaring met Europese (overheids)projecten strekt tot aanbeveling.
Het aanbod;
- een dynamische en uitdagende functie met een scherp geduid resultaatgebied;
- een salaris, afhankelijk van capaciteiten en ervaring van maximaal €3.881,91
bruto per maand (norm 1-3-2003).
- goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals de Interprovinciale Ziektekosten
regeling (IZR), studiefaciliteiten, gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, een
kinderopvangregeling, een pc-privé- en fiets-privé- en bedrijfsfitnessregeling,
het pensioenpakket van het ABP, 8% vakantie-uitkering en een structurele
eindejaarsuitkering van 4% van het jaarsalaris.
Informatie:
Algemene informatie over de functie kunt u
voor het project MAYA 2 inwinnen bij het hoofd van de afdeling Economie,
de heer drs. R. Blacquière, telefoon 0118-631419 en voor
het project Maritiem Erfgoed bij het hoofd van de afdeling Welzijn,
de heer drs. J.B. Hooijer, telefoon 0118-631442.
Voor deze vacature hebben wij een informatiepakket samengesteld; dit pakket
kunt u aanvragen bij de eenheid P&O van directie WEB, de heer P.J. Uitterhoeve,
telefonisch 0118-631388 of per e-mail provincie@zeeland.nl
Doelgroepenbeleid:
De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van jonge
ren en vrouwen alsmede indiensttreding van gehandicapten en allochtonen.
Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroepen uitdrukkelijk uitge
nodigd te solliciteren.