HSK GROEP B.V. meesters PZC GEDRAGSTHERAPEUT (I.O) z W7 GTI heeft volop werk bij jou post. Sta jij voor een glasheldere financiële administratie? ronds loodgieter/cv-monteur cv-servicemonteur Provincie Zeeland Coördinator 2 Europese projecten (m/v) ADVAINTA zaterdag 11 oktober 2003 coördinator debiteurenteam m/v (LEERLING) INSTALLATIE MONTEURS WT WERKVOORBEREIDER CALCULATOR WT TEKENAAR ONTWERPER schilders spuiters glaszetters decorateurs wandafwerkers Bezoekadres: Verrijn Stuartweg 29 4462 GE Goes Tel.: 0113-577220 Fax: 0113-577226 E-mail: info@meestersdekoeijer.nl Liliane geef om MURRE - DE VISSER AFBOUWSYSTEMEN Murre - de Visser afbouwsystemen levert en monteert systeemwanden en -plafonds. Door een groeiend aantal opdrachten zijn wij op zoek naar: MONTEURS/TIMMERLIEDEN die ons enthousiaste team willen versterken. U kunt uw sollicitatie richten aan: Murre - De Visser Afbouwsystemen Postbus 44,4450 AA Heinkenszand Tel. 0118-567880 Voor informatie kunt u contact opnemen met: Arjan Murre Gert-Jan de Visser 06-15012619 of 06-52476115 (voltijdbetrekking) Advanta is een toonaangevende onderneming in de mondiale zaaizaadindustrie. Tot onze kernactiviteiten behoren de veredeling, productie en verkoop van plantaardig uitgangsmateriaal voor de belangrijkste landbouwgewassen en begroeningsgrassen. Nieuwe variëteiten, hogere opbrengsten van goede kwaliteit en duurzame teeltmethoden vormen de leidraad in geavanceerde research- programma's. Met 2.500 medewerkers en werkmaatschap pijen in meer dan twintig landen in Europa, Noord- en Zuid-Amerika, Afrika, Azië en Australië realiseren wij een jaaromzet van ruim 400 miljoen euro. Onze zaaizaden worden verkocht onder sterke merken als Advanta, Garst, VanderHave, SES, Pacific Seeds en Mommersteeg. Het hoofdkantoor is gevestigd in Kapelle, Nederland. www.advantaseeds.nl Vanuit Kapelle (Zld.) coördineert Advanta Seeds de productie, verwerking en verkoop van haar landbouwzaaizaden. Op onze financiële afdeling is er momenteel een vacature voor een Uw functie Wij bieden u een afwisselende en uitdagende baan op een moderne boekhouding van een internationaal bedrijf. Tot uw taken en verantwoordelijkheden behoren: debiteurenbewaking, kredietanalyse en beheer kredietlimieten debiteuren, intercompany verrekeningen en afstemmingen en toezien op de facturatie. Verder onderhoudt u contacten met de commerciële administratie, debiteuren, kredietinformatiebureaus en incassobureaus. Tot slot verzorgt u diverse maandelijkse rapportages en levert u een bijdrage aan het verder ontwikkelen van het debiteurenbeheer. U werkt zowel met ons boekhoudpakket (F1S2000) en rapportagepakket (Hyperion) als met diverse PC-programma's. Uw profiel Wij vragen een afgeronde opleiding op HBO- niveau of MBO-niveau aangevuld met enkele jaren ervaring. Tl bent een evenwichtige persoonlijkheid die in staat is op tactvolle wijze te communiceren met exteme en interne relaties. U beschikt over een grote mate van initiatief, zelfstandigheid en flexibiliteit en bent een echte teamplayer. Een actieve beheersing van het Engels is onmisbaar. U organiseert uw werk perfect en bent een ervaren PC-gebruiker. Uw reactie Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen twee weken richten aan Advanta Seeds BV, afdeling Personeelszaken, postbus 1, 4420 AA Kapelle, tel. 0113 - 34 79 11. Mailen kan ook: personeel@nl.advantaseeds.com Informatie Nadere inlichtingen omtrent de functie kunt u inwinnen bij C.E.M. Goedemondt, hoofd afdeling boekhouding, tel. 0113 - 34 79 11. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprocedure. m GTI Industrie Zuidzuidwest bv is onderdeel van GTI nv, met bijna 10.000 medewerkers de grootste technisch dienstverlener van Nederland. GTI beschikt over een netwerk van 90 bedrijven in Nederland en België en richt zich op technische dienstverlening in de utiliteit, industrie en infrastructuur in de Benelux. Zij ontwikkelt integrale oplossingen van ontwerp tot en met realisatie, onderhoud en beheer in alle voorkomende technische disciplines. Zij heeft de kennis, ervaring en omvang om zowel grote en complexe projecten als kleinere en eenvoudigere projecten uit te kunnen voeren. Kernbegrippen in de dienstverlening van GTI zijn betrouwbaarheid, kwaliteit, flexibiliteit en verant woordelijkheid. De afdeling Utiliteit van GTI Industrie Zuidzuidwest houdt zich voornamelijk bezig met werkzaamheden op het gebied van luchtbehandeling, verwarmings systemen, stoominstallaties, meet- en regeltechniek, koelwaterinstallaties en sanitaire installaties in kantoren, bedrijfsgebouwen, gezondheidszorg, sport en recreatie etc. Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar Enthousiaste medewerkers, die het vak van installatie- monteur willen leren of al kunnen. Je voert werkzaam heden uit aan WT-installaties (gas, water, sanitair en luchtbehandeling) onder leiding van een chefmonteur. Voor deze functie vragen wij een opleiding MAVO, LTS B/C, A IMV of IMW/U of enige jaren ervaring in een soortgelijke functie. GTI neemt de verantwoordelijkheid Deze functie is een uitdagende functie waarbij je vaak de zgn. spin in het web bent. Het uittrekken van pakketten, ontwerpen, plannen en het verwerken van bestellingen in ons bedrijfscomputersysteem behoren tot je taken, evenals het bepalen van de kostprijs voor diverse installaties. Je hebt minimaal MTS WTB met MIT en/of met vakgerichte cursus (TwL) of ervaring in soortgelijke functie. In deze functie ben je belast met het ontwerpen tekenen van WT installaties, m.b.v. programma's Stabi CAD Vabi. Voor deze functie beschik je over minimaal MTS WTB aangevuld met MIT en/of met vakgerichte cursus (TwL) of ervaring in soortgelijke functie. Arbeidsvoorwaarden: De CAO voor de Metaal en Technische Bedrijfstakken is van toepassing. GTI biedt een uitstekend arbeids voorwaardenpakket. Kijk voor de algemene arbeids voorwaarden van GTI op www.gti-group.com agti Sollicitatie: Je sollicitatie kun je sturen naar GTI Industrie Zuidzuidwest, t.a.v. Ellen Blommaart, Postbus 192, 4530 AD Terneuzen of online op www.gti-group.com Voor meer informatie kun je contact met haar opnemen, telefoon: 0115-686516 is een snelgroeiende, landelijk opererende organisatie die gespecialiseerd is in diagnostiek en behandeling van werkgerelateerde psychische problematiek met wetenschappelijk bewezen effectieve protocollen. Voorts levert HSK interventies en trainingen in bedrijven en instellingen en doet wetenschappelijk onderzoek. Alle activitei ten richten zich op de optimale inzetbaarheid van medewerkers en leidinggevenden. Met name in de behande ling van werkstress en burnout heeft HSK baanbrekend werk verricht. Kenmerkend voor onze aanpak zijn de korte wachttijden en duur van de behandeling: zo kort als kan en zo lang als nodig is. De HSK groep is in voorbereiding in Goes een nieuwe vestiging te openen. Wij zoeken op korte termijn naar een: Die bereid is aanvankelijk in de vestiging Breda werkzaam te zijn om vervolgens over te stappen naar onze vestiging in Goes. U verzorgt de intakes, voert diagnostische onderzoeken uit, behandelt de cliënten, houdt de bijbehorende administatie en correspondentie bij en onderhoudt de contacten met de verwijzers. Uw opleiding en ervaring bepalen de mate van zelfstandigheid van functioneren. Van de kandidaten verwachten wij minimaal: - een afgeronde doctoraal opleiding psychologie of geestelijke gezondheidskunde affiniteit met gedragstherapie en protocollair werken basisaantekening psychodiagnostiek NIP lidmaatschap goede schriftelijk en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid zelfstandigheid besluitvaardigheid stressbestendigheid ervaring of opleiding in gedragstherapie strekt tot de aanbeveling Wij bieden: - een afwisselende baan bij een gerenommeerde organisatie in een vakgebied dat in het middelpunt van de maatschappelijke belangstelling staat een in company basisopleiding, supervisie en de cognitieve gedragstherapie opleiding salariëring afhankelijk van leeftijd en ervaring in eerste instantie een jaarcontract, bij gebleken geschiktheid een contract voor onbepaalde tijd Wilt u meer informatie dan kunt u contact opnemen met Dhr. drs, R. F. van Diest, tel.nr. 076-5227848. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u binnen 2 weken na verschijnen van deze afvertentie richten aan: HSK Groep BV, PZ, Bosweg 160, 6523 NN Nijmegen. De 'De Koeijer groep' omvat 1 schildersbedrijf en 2 glaszettersbedrijven. Wij, schilders en glaszetters van huis uit, zoeken een financiële man/vrouw die de volledige financiële en projectadministratie gaat voeren voor de 3 bedrijven uit de 'De Koeijer groep'. Daarnaast stelt hij of zij managementrapportages op, verwerkt de maandelijkse aangiften omzetbelasting en bereidt'de jaarrekening voor. De ideale kandidaat heeft een HBO werk- en denkniveau en is tussen de 25 en 35 jaar oud. Een teamspeler met werkervaring die zelfstandig functioneert en van doorzetten weet, heeft de beste kansen. Op dit moment maken wij de slag naar een resultaatgerichte bedrijfsvoering. Onze nieuwe financiële expert heeft daarom bij voorkeur affiniteit met en kennis van automatisering. Hij of zij ziet het invoeren en implementeren van een nieuw financieel administratiesysteem als een persoonlijke uitdaging en voelt zich thuis in een groeiende organisatie waar 70 mensen werken. Wanneer jij je binnen deze functie, en bij je collega's waarmaakt, kun je worden opgenomen in het managementteam. Stuur je sollicitatie binnen 14 dagen naar: Meesters de Koeijer B.V. T.a.v. dhr. M.J. de Koeijer Postbus 112 4460 AC Goes de koeijer PERSONEEL STICHTING Havensingel 26 5211 TX 's-Hertogenbosch - T 0800 7 800 800 (gratis) Qlt voorlichting@lilianefonds.nl ^j|0kind giro 7 800 800 Het speciale fonds voor kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden WARMTE R LOODGIETERSWERKEN In verband met een sterk groeiende klantenkring zijn wij op zoek naar collega's om ons jonge team te versterken: Wij zoeken mensen met: Oog voor service en de wensen van onze klanten Kennis op het gebied van loodgieters- en cv- servicewerkzaamheden. De mogelijkheid bestaat tot verdere opleiding binnen het bedrijf. Bereidheid om - in teamverband - storingsdiensten te draaien tijdens zon- en feestdagen Wij bieden: Afwisselend werk in een goede sfeer. Mogelijkheid tot volgen van cursussen. Goede beloning Uw sollicitatie kunt u tot 17 oktober 2003 telefonisch of schriftelijk richten aan Gelok, Warmte en Loodgieterswerken t.a.v. dhr. A. J. Davidse, 0118 - 61 20 93 of Postbus 8032, 4330 EA Middelburg. Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 650 werknemers in dienst. De provincie Zeeland is "Lead Partner" voor zowel het project MAYA 2 als voor het project Maritiem Erfgoed. Beide pro jecten hebben een looptijd tot 1 juli 2006. Het MAYA 2 project (Marine and Yachting) vindt plaats binnen het kader van het Europese programma INTERREG III B. Het doel van het project is de vaarbewegingen van de watersporters op de zuidelijke Noordzee, Pas de Calais en de Ierse Zee te bevorderen. Dit kan gebeuren door ver betering van de infrastructuur in en rond jachthavens in het gebied en door de pro motie en marketing te vergroten over de mogelijkheden om de genoemde water gebieden over te steken. Het project Maritiem Erfgoed vindt plaats binnen het kader van het Europese pro gramma INTERREG III A en bestaat uit 12 deelprojecten in Vlaanderen en Zeeland, waaraan het toeristisch-promotionele luik als afzonderlijk deelproject is toegevoegd. Doel van het project is behoud en toeris- tisch-educatieve ontsluiting van het mari tiem erfgoed. Sollicitatie Hebt u belangstelling voor deze uitdagen de functie en meent u aan de gestelde eisen te voldoen dan ontvangen wij graag uw sollicitatiebrief. U kunt deze, onder vermelding van vaca turenummer 03/05, richten aan de direc teur directie WEB, de heer dr. S. Knigge, Postbus 153, 4330 AD Middelburg. Uw brief dient uiterlijk op 30 oktober 2003 om 12.00 uur in ons bezit te zijn. Voor andere functies en meer informatie over de provincie Zeeland: www.zeeland.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs ge steld. De provincie Zeeland heeft voor een tweetal Europese projecten de zoge noemde Lead-Partner-taak op zich genopien. Het gaat hierbij om het project MAYA 2 en het project Maritiem Erfgoed. Namens de provincie Zeeland gaat Directie Welzijn, Economie en Bestuur (WEB) tot 1 juli 2006 inhoud geven aan die Lead-Partner-taak: voor het project MAYA 2 zijn gemiddeld drie dagen per week en voor het project Maritiem Erfgoed ge middeld twee dagen per week extra menskracht nodig. Directie WEB heeft besloten deze twee taken te combineren en zoekt dus voor de periode tot 1 juli 2006 een De taak: - tezamen met de projectmanagers bewerkstelligen dat de totale projectplannen voor zowel MAYA 2 als voor Maritiem Erfgoed binnen de gestelde kaders tot uitvoering komen; - tezamen met trekkers van deelprojecten bewerkstelligen dat deelprojecten bin nen de gestelde (financiële) kaders tot uitvoering komen en ondersteuning bie den aan deelprojecten; - toezien op de uitvoering van de beide projectplannen en bijbehorende deel projectplannen, de voortgang ervan bewaken en periodiek rapportages uit brengen; - tijdig (financiële) bijzonderheden/vraagstukken signaleren en projectteam, pro jectmanager en stuurgroep daarover informeren en adviseren; - organiseren van "partnerconferenties" (ten minste twee maal per jaar); - regisseren van alle "joint management activities"; - voor het MAYA 2-project centrale communicatiemiddelen (zoals internetsite en nieuwsbrief) opzetten en doen uitvoeren. De eisen: - academisch werk en denkniveau: ten minste op basis van een afgeronde HBO- opleiding in combinatie met (ruime) relevante werkervaring; - goed ontwikkeld analytisch en organiserend vermogen; - financieel inzicht; - interregionaal en "Europees" kunnen denken en functioneren; - goede (mondelinge en schriftelijke) beheersing van de Engelse taal; kennis van de Franse taal wordt op prijs gesteld; - goed ontwikkeld gevoel voor en ervaring met politiek-bestuurlijke processen die met name van belang zijn voor de uiteenlopende bestuursculturen in de deelnemende EU-landen; - bereid zijn te reizen en te werken in de regio's waar de deelprojecten tot uit voering komen; - ervaring met Europese (overheids)projecten strekt tot aanbeveling. Het aanbod; - een dynamische en uitdagende functie met een scherp geduid resultaatgebied; - een salaris, afhankelijk van capaciteiten en ervaring van maximaal €3.881,91 bruto per maand (norm 1-3-2003). - goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals de Interprovinciale Ziektekosten regeling (IZR), studiefaciliteiten, gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, een kinderopvangregeling, een pc-privé- en fiets-privé- en bedrijfsfitnessregeling, het pensioenpakket van het ABP, 8% vakantie-uitkering en een structurele eindejaarsuitkering van 4% van het jaarsalaris. Informatie: Algemene informatie over de functie kunt u voor het project MAYA 2 inwinnen bij het hoofd van de afdeling Economie, de heer drs. R. Blacquière, telefoon 0118-631419 en voor het project Maritiem Erfgoed bij het hoofd van de afdeling Welzijn, de heer drs. J.B. Hooijer, telefoon 0118-631442. Voor deze vacature hebben wij een informatiepakket samengesteld; dit pakket kunt u aanvragen bij de eenheid P&O van directie WEB, de heer P.J. Uitterhoeve, telefonisch 0118-631388 of per e-mail provincie@zeeland.nl Doelgroepenbeleid: De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van jonge ren en vrouwen alsmede indiensttreding van gehandicapten en allochtonen. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroepen uitdrukkelijk uitge nodigd te solliciteren.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 33