Smaakmakend Werk
'p
granny
Hoofd zorg m/v
ftHf
Medewerkers
Ondersteuning Databeheer
JUDokas Hulp
een enthousiaste secretaresse
Goes
Middelburg
Terneuzen
PROJECTVOORBEREIDERS
KWALITEITS
CONTROLEUR (MA/)
INDUSTRIËLE
SCHOONMAKERS
R&B Wonen is
een klantgerichte
woningcorporatie in
Midden Zeeland.
De organisatie levert op
slagvaardige en
efficiënte wijze
hoogwaardige woningen
en diensten. De kwaliteit
wordt afgestemd op de
wensen van de klant.
Met een team van
57 medewerkers gaan we als
luisterende en creatieve
organisatie voor de klant aan
de slag. Met nadruk op
eigentijds beheer van ruim
4.000 huurwoningen.
De belangrijkste
aandachtsgebieden zijn
de primaire doelgroep
en de kwaliteit van de
woonomgeving.
Het woningbezit staat
verspreid over 22 kernen in de
gemeenten Reimerswaal en
Borsele. Wij beogen met
kwaliteitsimpulsen het
platteland mede vitaal te
houden. Ook op het terrein
van projectontwikkeling is
R&B Wonen zeer actief.
Als het om wonen gaat, worden bij R&B Wonen de diensten geleverd
vanuit Woonwinkels in Kruiningen en Heinkenszand. Voor de
Woonwinkel Heinkenszand is een vacature ontstaan voor de functie van:
36 uur
Alle primaire processen die met wonen te maken hebben worden door een
team van woonconsulentes en wijkopzichters uitgevoerd. De wijkopzichter
heeft de verantwoording over het technisch beheer van een bepaald deel van
de vastgoedportefeuille.
Functie-inhoud:
0 Het toezien op de verlangde kwaliteit van uitvoering van serviceonderhoud, mutatie-
onderhoud en planmatig onderhoud.
0 Het verrichten van inspecties aan woningen als voorbereiding op het uitvoeren van
onderhoud, het beantwoorden van verzoeken in het kader van zelf aan te brengen
voorzieningen door de klant.
0 Zorgen voor het efficiënt en klantgericht werken van externe medewerkers die
worden ingezet ten behoeve van diverse soorten onderhoud.
0 Zorgen voor correcte naleving van arbeidsomstandigheden en milieuvoorschriften door de
externe medewerkers.
0 Beoordelen van woningen die door mutaties voor verhuur beschikbaar komen en verzorgen
van de technische begeleiding rondom de nieuwe verhuur.
0 Onderhouden van contacten met de klanten over onderhoudszaken en bevorderen van de
goede verstandhouding met R&B Wonen.
0 Verricht periodiek bereikbaarheidsdienst met een frequentie van eens per vijf weken.
Functie-eisen:
0 Tenminste een voltooide opleiding MTS bouwkunde.
0 Ervaring in leidinggeven.
0 Kennis van ARBO en milieuvoorschriften.
0 Kennis van inspecties en het houden van toezicht op uitvoering, voortgang en kwaliteit
van het onderhoud.
0 Vaardig in het beoordelen van mutatiewoningen en het bepalen van bouwkundige kosten
voor herstel.
0 Vaardig in het signaleren van ongewenste ontwikkelingen en kennis om deze op te lossen.
0 Affiniteit met ICT toepassingen en kennis van administratieve werkzaamheden.
0 Inzicht in organisatorische verhoudingen.
Arbeidsvoorwaarden:
Wij bieden een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar, welke bij goed functioneren
wordt omgezet in een contract voor onbepaalde tijd. Wij bieden een salaris dat is afgestemd
op de opleiding en ervaring conform de CAO Woondiensten. Indicatie: vanaf 2.410,55 met
uitloopmogelijkheden en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden.
Indiensttreding:
Zo spoedig mogelijk.
Voor informatie over deze functie kunt u contact opnemen met: Jan Polderman,
hoofd Woondiensten R&B Wonen, 0113-35)6417 of 06-51225442. Schrijf of mail uw sollicitatie
vóór 20 oktober 2003 naar de directie van R&B Wonen, Postbus 30,4450 AA Heinkenszand of
naar het volgende e-mail adres: pvanluijk@renbwonen.nl
WOONDIENSTEN
INTERNATIONAL CYCLE CONNECTION b.v.
International Cycle Connection b.v. (ICC) is een in
Aardenburg gevestigde firma, die een aantal voor
aanstaande merken in de rijwielindustrie vertegen
woordigt. Zo is ICC in de Benelux agent voor Cam-
pagnolo, Deda Elementi, Dedacciai, DT Swiss en
Selle Italia. Bovendien verzorgt ICC de wereldwijde
verkoop van Tacx producten.
Ter versterking van ons team, bestaande uit 4 men
sen, zijn wij op zoek naar:
Na een gedegen inwerkperiode zal haar taak be
staan uit:
het verwerken en begeleiden van orders en offer
tes
het onderhouden van contacten met fabrikanten
en afnemers
diverse administratieve werkzaamheden
Als je interesse hebt in deze functie dan:
heb je een goede opleiding en enkele jaren erva
ring.
beschik je over goede communicatieve vaardig
heden in het Frans, Engels en Duits.
kun je goed zelfstandig werken en ben je flexibel
ten aanzien van werktijden.
ICC biedt een aantrekkelijke en afwisselende baan
in een gemotiveerd team. Uiteraard zijn de primaire
en secundaire arbeidsvoorwaarden uitstekend.
Voel je je aangeproken, stuur dan je schriftelijke sol
licitatie met c.v. vóór 10 oktober naar: ICC, Postbus
73,4527 ZH Aardenburg of per e-mail naar info@i-
c-c.nl
Voor meer inlichtingen kun je bellen met Dhr. Henk
Remijnsen, tel. 0117-492820
adoptagranny.nl
of
0228 592824
■l( XCHgUMO
Locatie verpleeghuis Cornelia biedt verpleging, verzorging, begeleiding, behandeling en een woon
omgeving aan 60 somatische cliënten en 90 psychogeriatrische cliënten. Aan het verpleeghuis is
een afdeling dagbehandeling verbonden met 15 plaatsen. Locatie verpleeghuis Cornelia verleent
tevens zorg in het substitutieproject voor Schouwen-Duivenland tezamen met de zorgcentra. In totaal
werken er in deze locatie 330 medewerkers. Arcus zorgcentra kan voor haar personeelsleden bemiddelen bij
kinderopvang. Voor de locatie Verpleeghuis Cornelia zoeken wij met spoed kandidaten voor de functie van
Voor een tijdelijk dienstverband van 24 uur gemiddeld per week, voor de duur van 1 jaar.
Wat houdt de functie in?
Je geeft leiding aan 6 betrokken teamleiders en bent verantwoordelijk voor de realisatie van de doelstellingen van
de zorg. Je draagt zorg voor de ontwikkeling, besluitvorming, en implementatie van het zorgbeleid, de uitvoering,
de kwaliteit van de geleverde zorg en zorgondersteunende processen. Je levert een actieve bijdrage aan de beleids
ontwikkeling. Ook conceptbegrotingen opstellen, budget beheren en het afstemmen van activiteiten van de afdelingen
behoren tot je taken. Je ontvangt leiding van de locatiemanager en maakt deel uit van het managementteam van de
locatie. Een belangrijke taak is het ontwikkelen van zorgprogramma's en mede ontwikkelen Van een kwaliteitsbeleid.
Daarnaast wordt een actieve bijdrage verwacht bij de implementatie van het lopende organisatie-verbeterproject
'Zo doen'. Naast dit project hopen wij binnen afzienbare tijd een afdeling kortdurende verpleeghuiszorg te openen
in het voormalige Rode Kruis Ziekenhuis. Ook de afdeling dagbehandeling verhuist dan mee.
Wat verwachten wij?
Je bezit een vakgerichte opleiding op HBO-niveau, aangevuld met een managementopleiding.
Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in de zorg als leidinggevende, kennis van managementtechnieken en
financieel economisch inzicht. Je kunt ontwikkelingen sturen op basis van kennis, inzicht en overwicht.
Het bezitten van recente aantoonbare verpleeghuiszorg-ervaring is een pré.
Wat bieden wij?
De arbeidsvoorwaarden zijn gebaseerd op de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen en kent diverse
aantrekkelijke primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. De functie is ingedeeld in FWG 60
(minimaal 2320,24 en maximaal 3617,12 bruto per maand bij een fulltime dienstverband).
Informatie en sollicitatie
Jan Heshof, locatiemanager, vertelt graag meer. Je kunt hem bereiken op telefoonnummer 0111 - 439980.
Een assessment onderzoek maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. Je schriftelijke sollicitatie
kun je voorzien van je c.v. vóór 16 oktober a.s. richten aan Arcus Zorgcentra, Postbus 215,
4300AE Zierikzee t.a.v. Yvonne van den Berge, personeelsadviseur. E-mailen kan ook,
ons adres is secr.p&o@arcuszorg.nl. De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden
op 23 oktober 2003.
Locaties Arcus zorgcentra Duinoord Burgh-Haamstede
Poortershof Brouwershaven Borrendamme Zierikzee
Cornelia Zierikzee In 't Opper Bruinisse
Rothuizen van Doorn 't Hooft
Architecten Stedenbouw
kundigen is een bedrijf waar
door ruim 80 enthousiaste
medewerkers vanuit vier ves
tigingen en met een hoog
ambitieniveau vorm wordt
gegeven aan Zuid-West
Nederland.
Rothuizen van Doorn 't Hooft
groeit en heeft om deze
reden vacatures voor diverse
functies.
Voor de productgroep bouw
techniek en bouwbegeleiding
in onze vestiging Middelburg
zijn we op zoek naar
ervaren projectvoorbereiders.
die in projectteamverband met architect en projectleider ontwerpe,
uitwerken tot een uitvoeringsgereed plan en overleggen
met bij de bouwvoorbereiding betrokken partijen, HBO-niveau,
tenminste enkele jaren bouwkundige en CAD-ervaring en oog
voor detail.
INFORMATIE:
Website: www.rdh.nl
0113-276869
INTERESSE:
Stuur voor 18 oktober 2003 een brief met cv aan:
Rothuizen van Doorn 't Hooft
drs L.M. Zuidweg, Postbus 233,4460 AE Goes
E-mail: rdh@rdh.nl
Lamb Weston Meijer V.O F. is
een joint-venture, ontstaan in
1994 die de krachten van de
Amerikaanse aardappelverwerker
Lamb Weston Ine en de
Nederlandse aardappelspecialist
Meijer bundelt. Lamb Weston
werd opgericht in 1950 en is met
een omzet van ongeveer LISD 1.5
miljard, meer dan 6000 medewer
kers en 16 productie locaties,
wereldwijd nummer een op bet
gebied van aardappelverwerking.
Meijer startte in 1985 met
aardappelverwerking en is daar
naast sinds 1920 een succesvol
aardappelhuis met o.a zelf ont
wikkelde rassen Met ruim ïooo
medewerkers is Lamb Weston
Meijer een dynamisch en snel
groeiend bedrijf met vestigingen in
Kruiningen, Oosterbierum en
Bergen op Zoom. Na recente uit
breidingen staat in Kruiningen nu
één van de grootste en modernste,
volledig geautomatiseerde aardap-
pelverwerkingsunit van Europa.
Ons doel is dé leverancier te zijn
van diepgevroren aardappelpro
ducten voor klanten die waar voor
hun geld willen en veel waarde
hechten aan kwaliteit. Door haar
innovatieve producten, sterke
marketing ondersteuning, zelfont-
wikkelde technologieën, constante
service en kwaliteit en een schone
en veilige werkomgeving mag
Lamb Weston Meijer grote inter
nationale fastfood-, restaurant-,
catering- en retailbedrijven tot
haar klantenkring rekenen.
Ter versterking van de Schoonmaakatdeling
die thans bestaat uit ruim 25 medewerkers
zijn wij op zoek naar:
(M/V)
Ter versterking van onze Kwaliteitsdienst
die bestaat uit zo'n 35 medewerkers, zijn
wij op zoek naar een:
Als Kwaliteitscontroleur voer je kwaliteits
controles uit tijdens het productieproces
en op onze eindproducten alsmede op
de gebruikte verpakkingsmaterialen.
Je registreert en rapporteert conform het
geautomatiseerde kwaliteitssysteem. De
rapportages en resultaten van de kwaliteits
metingen zijn belangrijke stuurinformatie
voor het productieproces.
Voor deze functie gaan onze gedachten uit
naar een kandidaat die door een combinatie
van opleiding en ervaring in staat is op
Mbo-niveau te functioneren. Je hebt bij
voorkeur enige jaren ervaring in een verge
lijkbare functie en bent in staat zowel zelf
standig als in teamverband te werken. Je
hebt een goede mondelinge en schriftelijke
uitdrukkingsvaardigheid.
We "vragen" veel, maar ïve hebben dan ook wal te "bieden". Een zelfstandige en uitdagende baan, bij
een snel groeiend bedrijf met toekomst en uiteraard hebben we een prima pakket arbeidsvoorwaarden.
Bovengenoemde functies vinden in een 4-ploegendienst plaats, waarbij je een gemiddelde werkweek van
33,75 uur hebt. Ons bedrijf is met het openbaar vervoer goed te bereiken.
Als je geïnteresseerd bent verwachten we jouw sollicitatiebrief binnen 10 dagen. Deze kun je richten aam
Lamb Weston Meijer V.O.F., t.a.v. afdeling Human Resources, Postbus 17, 4416 ZG Kruiningen.
Als Industriële Schoonmaker ben '-
verantwoordelijk voor het reinigen en
desinfecteren van onze productielijnen,
gebouwen en terrein. Tevens begeleid je
personeel van externe bedrijven en beheer
en verzorg je machines en materialen.
Je dient er op toe te zien dat onze regels
zorgvuldig nagevolgd worden.
Voor deze functie gaan onze gedachten
uit naar kandidaten die door opleiding en
ervaring kunnen functioneren op Vbo-
niveau, bij voorkeur met technische
affiniteit. Je bent in staat zowel zelfstandig
als in teamverband te werken. Goede kennis
van de Nederlandse taal is een vereiste.
www. lambwestoncom
-'***:
Acquisitie wordt niet op prijs gestek
DELTA is een multi utility
bedrijf, dat een breed
pakket van diensten en
producten levert.
Gas, water, elektriciteit,
afvalverwerking, radio en
televisie signalen en
internet via de kabel zijn de
belangrijkste.
Onze focus ligt op de
bedrijven en inwoners van
Zeeland, maar we zijn ook
buiten onze provincie actief.
Acquisitie naar aanleiding van
deze advertentie wordt niet op
prijsgesteld.
De divisie Infra is verantwoordelijk voor het beheer van alle netwerken
voor elektriciteit, gas, water, warmte en telecommunicatie. Daarbij is het
beheer van meters en meetgegevens bij de afdeling Meterdienst gelegd.
Als meteringsysteem wordt een nieuw softwarepakket (MECOMS) in
gebruik genomen voor het beheer van het aansluitingenregister en het
verwerken van meetgegevens.
Binnen deze afdeling Meterdienst, met standplaats Middelburg,
hebben we plaats voor twee fulltime Medewerkers Ondersteuning
Databeheer
Kerntaken
In deze functie verricht u onder andere de volgende taken:
- Beheer van de stamgegevens in het ORACLE-systeem MDR
(Metering Data Repository),
- Beheer van de maandelijkse verwerkingsprocessen in het
softwarepakket MDR,
- Technische ondersteuning voor de interfaces,
- Participatie in projecten waarbij we MDR gecontroleerd stapsgewijs
uitfaseren ten gunste van MECOMS.
Profiel
Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij van u:
- Mbo werk- en denkniveau (MTS of mbo met it-vakken),
- Kennis van en ervaring met relationele databases (ORACLE) met
web-based GUI's,
- Ervaring met SQL en gangbare programmeertalen,
- Analytisch vermogen en affiniteit met administratieve processen,
- Klantgerichtheid, resultaatgerichtheid en initiatief.
Wat bieden wij?
Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een
ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is.
Wij stellen daartegenover:
- Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met
een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt
gewerkt,
- Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd
op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven,
- Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training,
- Een maximum salaris van 2tp2,- bruto per maand.
De functie is vooralsnog opengesteld voor 18 maanden.
Informatie
Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met
Gerrit Rentier, manager Datacollectie (0118) 88 23 8a,
e-mail: grentier@delta.nl) of Ab Kats, chef Meterdienst (0118) 88 2215.
Interesse?
Bent u geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollicitatie,
voorzien van uw CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze
advertentie. Richt uw brief aan onderstaand (e-mail) adres ter
attentie van het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie.
DELTA N.V. Postbus 50A8 A330 KA Middelburg
T: (0118) 8820 00 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl