Smaakmakend Werk 'p granny Hoofd zorg m/v ftHf Medewerkers Ondersteuning Databeheer JUDokas Hulp een enthousiaste secretaresse Goes Middelburg Terneuzen PROJECTVOORBEREIDERS KWALITEITS CONTROLEUR (MA/) INDUSTRIËLE SCHOONMAKERS R&B Wonen is een klantgerichte woningcorporatie in Midden Zeeland. De organisatie levert op slagvaardige en efficiënte wijze hoogwaardige woningen en diensten. De kwaliteit wordt afgestemd op de wensen van de klant. Met een team van 57 medewerkers gaan we als luisterende en creatieve organisatie voor de klant aan de slag. Met nadruk op eigentijds beheer van ruim 4.000 huurwoningen. De belangrijkste aandachtsgebieden zijn de primaire doelgroep en de kwaliteit van de woonomgeving. Het woningbezit staat verspreid over 22 kernen in de gemeenten Reimerswaal en Borsele. Wij beogen met kwaliteitsimpulsen het platteland mede vitaal te houden. Ook op het terrein van projectontwikkeling is R&B Wonen zeer actief. Als het om wonen gaat, worden bij R&B Wonen de diensten geleverd vanuit Woonwinkels in Kruiningen en Heinkenszand. Voor de Woonwinkel Heinkenszand is een vacature ontstaan voor de functie van: 36 uur Alle primaire processen die met wonen te maken hebben worden door een team van woonconsulentes en wijkopzichters uitgevoerd. De wijkopzichter heeft de verantwoording over het technisch beheer van een bepaald deel van de vastgoedportefeuille. Functie-inhoud: 0 Het toezien op de verlangde kwaliteit van uitvoering van serviceonderhoud, mutatie- onderhoud en planmatig onderhoud. 0 Het verrichten van inspecties aan woningen als voorbereiding op het uitvoeren van onderhoud, het beantwoorden van verzoeken in het kader van zelf aan te brengen voorzieningen door de klant. 0 Zorgen voor het efficiënt en klantgericht werken van externe medewerkers die worden ingezet ten behoeve van diverse soorten onderhoud. 0 Zorgen voor correcte naleving van arbeidsomstandigheden en milieuvoorschriften door de externe medewerkers. 0 Beoordelen van woningen die door mutaties voor verhuur beschikbaar komen en verzorgen van de technische begeleiding rondom de nieuwe verhuur. 0 Onderhouden van contacten met de klanten over onderhoudszaken en bevorderen van de goede verstandhouding met R&B Wonen. 0 Verricht periodiek bereikbaarheidsdienst met een frequentie van eens per vijf weken. Functie-eisen: 0 Tenminste een voltooide opleiding MTS bouwkunde. 0 Ervaring in leidinggeven. 0 Kennis van ARBO en milieuvoorschriften. 0 Kennis van inspecties en het houden van toezicht op uitvoering, voortgang en kwaliteit van het onderhoud. 0 Vaardig in het beoordelen van mutatiewoningen en het bepalen van bouwkundige kosten voor herstel. 0 Vaardig in het signaleren van ongewenste ontwikkelingen en kennis om deze op te lossen. 0 Affiniteit met ICT toepassingen en kennis van administratieve werkzaamheden. 0 Inzicht in organisatorische verhoudingen. Arbeidsvoorwaarden: Wij bieden een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar, welke bij goed functioneren wordt omgezet in een contract voor onbepaalde tijd. Wij bieden een salaris dat is afgestemd op de opleiding en ervaring conform de CAO Woondiensten. Indicatie: vanaf 2.410,55 met uitloopmogelijkheden en een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden. Indiensttreding: Zo spoedig mogelijk. Voor informatie over deze functie kunt u contact opnemen met: Jan Polderman, hoofd Woondiensten R&B Wonen, 0113-35)6417 of 06-51225442. Schrijf of mail uw sollicitatie vóór 20 oktober 2003 naar de directie van R&B Wonen, Postbus 30,4450 AA Heinkenszand of naar het volgende e-mail adres: pvanluijk@renbwonen.nl WOONDIENSTEN INTERNATIONAL CYCLE CONNECTION b.v. International Cycle Connection b.v. (ICC) is een in Aardenburg gevestigde firma, die een aantal voor aanstaande merken in de rijwielindustrie vertegen woordigt. Zo is ICC in de Benelux agent voor Cam- pagnolo, Deda Elementi, Dedacciai, DT Swiss en Selle Italia. Bovendien verzorgt ICC de wereldwijde verkoop van Tacx producten. Ter versterking van ons team, bestaande uit 4 men sen, zijn wij op zoek naar: Na een gedegen inwerkperiode zal haar taak be staan uit: het verwerken en begeleiden van orders en offer tes het onderhouden van contacten met fabrikanten en afnemers diverse administratieve werkzaamheden Als je interesse hebt in deze functie dan: heb je een goede opleiding en enkele jaren erva ring. beschik je over goede communicatieve vaardig heden in het Frans, Engels en Duits. kun je goed zelfstandig werken en ben je flexibel ten aanzien van werktijden. ICC biedt een aantrekkelijke en afwisselende baan in een gemotiveerd team. Uiteraard zijn de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden uitstekend. Voel je je aangeproken, stuur dan je schriftelijke sol licitatie met c.v. vóór 10 oktober naar: ICC, Postbus 73,4527 ZH Aardenburg of per e-mail naar info@i- c-c.nl Voor meer inlichtingen kun je bellen met Dhr. Henk Remijnsen, tel. 0117-492820 adoptagranny.nl of 0228 592824 ■l( XCHgUMO Locatie verpleeghuis Cornelia biedt verpleging, verzorging, begeleiding, behandeling en een woon omgeving aan 60 somatische cliënten en 90 psychogeriatrische cliënten. Aan het verpleeghuis is een afdeling dagbehandeling verbonden met 15 plaatsen. Locatie verpleeghuis Cornelia verleent tevens zorg in het substitutieproject voor Schouwen-Duivenland tezamen met de zorgcentra. In totaal werken er in deze locatie 330 medewerkers. Arcus zorgcentra kan voor haar personeelsleden bemiddelen bij kinderopvang. Voor de locatie Verpleeghuis Cornelia zoeken wij met spoed kandidaten voor de functie van Voor een tijdelijk dienstverband van 24 uur gemiddeld per week, voor de duur van 1 jaar. Wat houdt de functie in? Je geeft leiding aan 6 betrokken teamleiders en bent verantwoordelijk voor de realisatie van de doelstellingen van de zorg. Je draagt zorg voor de ontwikkeling, besluitvorming, en implementatie van het zorgbeleid, de uitvoering, de kwaliteit van de geleverde zorg en zorgondersteunende processen. Je levert een actieve bijdrage aan de beleids ontwikkeling. Ook conceptbegrotingen opstellen, budget beheren en het afstemmen van activiteiten van de afdelingen behoren tot je taken. Je ontvangt leiding van de locatiemanager en maakt deel uit van het managementteam van de locatie. Een belangrijke taak is het ontwikkelen van zorgprogramma's en mede ontwikkelen Van een kwaliteitsbeleid. Daarnaast wordt een actieve bijdrage verwacht bij de implementatie van het lopende organisatie-verbeterproject 'Zo doen'. Naast dit project hopen wij binnen afzienbare tijd een afdeling kortdurende verpleeghuiszorg te openen in het voormalige Rode Kruis Ziekenhuis. Ook de afdeling dagbehandeling verhuist dan mee. Wat verwachten wij? Je bezit een vakgerichte opleiding op HBO-niveau, aangevuld met een managementopleiding. Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in de zorg als leidinggevende, kennis van managementtechnieken en financieel economisch inzicht. Je kunt ontwikkelingen sturen op basis van kennis, inzicht en overwicht. Het bezitten van recente aantoonbare verpleeghuiszorg-ervaring is een pré. Wat bieden wij? De arbeidsvoorwaarden zijn gebaseerd op de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen en kent diverse aantrekkelijke primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. De functie is ingedeeld in FWG 60 (minimaal 2320,24 en maximaal 3617,12 bruto per maand bij een fulltime dienstverband). Informatie en sollicitatie Jan Heshof, locatiemanager, vertelt graag meer. Je kunt hem bereiken op telefoonnummer 0111 - 439980. Een assessment onderzoek maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. Je schriftelijke sollicitatie kun je voorzien van je c.v. vóór 16 oktober a.s. richten aan Arcus Zorgcentra, Postbus 215, 4300AE Zierikzee t.a.v. Yvonne van den Berge, personeelsadviseur. E-mailen kan ook, ons adres is secr.p&o@arcuszorg.nl. De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op 23 oktober 2003. Locaties Arcus zorgcentra Duinoord Burgh-Haamstede Poortershof Brouwershaven Borrendamme Zierikzee Cornelia Zierikzee In 't Opper Bruinisse Rothuizen van Doorn 't Hooft Architecten Stedenbouw kundigen is een bedrijf waar door ruim 80 enthousiaste medewerkers vanuit vier ves tigingen en met een hoog ambitieniveau vorm wordt gegeven aan Zuid-West Nederland. Rothuizen van Doorn 't Hooft groeit en heeft om deze reden vacatures voor diverse functies. Voor de productgroep bouw techniek en bouwbegeleiding in onze vestiging Middelburg zijn we op zoek naar ervaren projectvoorbereiders. die in projectteamverband met architect en projectleider ontwerpe, uitwerken tot een uitvoeringsgereed plan en overleggen met bij de bouwvoorbereiding betrokken partijen, HBO-niveau, tenminste enkele jaren bouwkundige en CAD-ervaring en oog voor detail. INFORMATIE: Website: www.rdh.nl 0113-276869 INTERESSE: Stuur voor 18 oktober 2003 een brief met cv aan: Rothuizen van Doorn 't Hooft drs L.M. Zuidweg, Postbus 233,4460 AE Goes E-mail: rdh@rdh.nl Lamb Weston Meijer V.O F. is een joint-venture, ontstaan in 1994 die de krachten van de Amerikaanse aardappelverwerker Lamb Weston Ine en de Nederlandse aardappelspecialist Meijer bundelt. Lamb Weston werd opgericht in 1950 en is met een omzet van ongeveer LISD 1.5 miljard, meer dan 6000 medewer kers en 16 productie locaties, wereldwijd nummer een op bet gebied van aardappelverwerking. Meijer startte in 1985 met aardappelverwerking en is daar naast sinds 1920 een succesvol aardappelhuis met o.a zelf ont wikkelde rassen Met ruim ïooo medewerkers is Lamb Weston Meijer een dynamisch en snel groeiend bedrijf met vestigingen in Kruiningen, Oosterbierum en Bergen op Zoom. Na recente uit breidingen staat in Kruiningen nu één van de grootste en modernste, volledig geautomatiseerde aardap- pelverwerkingsunit van Europa. Ons doel is dé leverancier te zijn van diepgevroren aardappelpro ducten voor klanten die waar voor hun geld willen en veel waarde hechten aan kwaliteit. Door haar innovatieve producten, sterke marketing ondersteuning, zelfont- wikkelde technologieën, constante service en kwaliteit en een schone en veilige werkomgeving mag Lamb Weston Meijer grote inter nationale fastfood-, restaurant-, catering- en retailbedrijven tot haar klantenkring rekenen. Ter versterking van de Schoonmaakatdeling die thans bestaat uit ruim 25 medewerkers zijn wij op zoek naar: (M/V) Ter versterking van onze Kwaliteitsdienst die bestaat uit zo'n 35 medewerkers, zijn wij op zoek naar een: Als Kwaliteitscontroleur voer je kwaliteits controles uit tijdens het productieproces en op onze eindproducten alsmede op de gebruikte verpakkingsmaterialen. Je registreert en rapporteert conform het geautomatiseerde kwaliteitssysteem. De rapportages en resultaten van de kwaliteits metingen zijn belangrijke stuurinformatie voor het productieproces. Voor deze functie gaan onze gedachten uit naar een kandidaat die door een combinatie van opleiding en ervaring in staat is op Mbo-niveau te functioneren. Je hebt bij voorkeur enige jaren ervaring in een verge lijkbare functie en bent in staat zowel zelf standig als in teamverband te werken. Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. We "vragen" veel, maar ïve hebben dan ook wal te "bieden". Een zelfstandige en uitdagende baan, bij een snel groeiend bedrijf met toekomst en uiteraard hebben we een prima pakket arbeidsvoorwaarden. Bovengenoemde functies vinden in een 4-ploegendienst plaats, waarbij je een gemiddelde werkweek van 33,75 uur hebt. Ons bedrijf is met het openbaar vervoer goed te bereiken. Als je geïnteresseerd bent verwachten we jouw sollicitatiebrief binnen 10 dagen. Deze kun je richten aam Lamb Weston Meijer V.O.F., t.a.v. afdeling Human Resources, Postbus 17, 4416 ZG Kruiningen. Als Industriële Schoonmaker ben '- verantwoordelijk voor het reinigen en desinfecteren van onze productielijnen, gebouwen en terrein. Tevens begeleid je personeel van externe bedrijven en beheer en verzorg je machines en materialen. Je dient er op toe te zien dat onze regels zorgvuldig nagevolgd worden. Voor deze functie gaan onze gedachten uit naar kandidaten die door opleiding en ervaring kunnen functioneren op Vbo- niveau, bij voorkeur met technische affiniteit. Je bent in staat zowel zelfstandig als in teamverband te werken. Goede kennis van de Nederlandse taal is een vereiste. www. lambwestoncom -'***: Acquisitie wordt niet op prijs gestek DELTA is een multi utility bedrijf, dat een breed pakket van diensten en producten levert. Gas, water, elektriciteit, afvalverwerking, radio en televisie signalen en internet via de kabel zijn de belangrijkste. Onze focus ligt op de bedrijven en inwoners van Zeeland, maar we zijn ook buiten onze provincie actief. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijsgesteld. De divisie Infra is verantwoordelijk voor het beheer van alle netwerken voor elektriciteit, gas, water, warmte en telecommunicatie. Daarbij is het beheer van meters en meetgegevens bij de afdeling Meterdienst gelegd. Als meteringsysteem wordt een nieuw softwarepakket (MECOMS) in gebruik genomen voor het beheer van het aansluitingenregister en het verwerken van meetgegevens. Binnen deze afdeling Meterdienst, met standplaats Middelburg, hebben we plaats voor twee fulltime Medewerkers Ondersteuning Databeheer Kerntaken In deze functie verricht u onder andere de volgende taken: - Beheer van de stamgegevens in het ORACLE-systeem MDR (Metering Data Repository), - Beheer van de maandelijkse verwerkingsprocessen in het softwarepakket MDR, - Technische ondersteuning voor de interfaces, - Participatie in projecten waarbij we MDR gecontroleerd stapsgewijs uitfaseren ten gunste van MECOMS. Profiel Om voor deze functie in aanmerking te komen verwachten wij van u: - Mbo werk- en denkniveau (MTS of mbo met it-vakken), - Kennis van en ervaring met relationele databases (ORACLE) met web-based GUI's, - Ervaring met SQL en gangbare programmeertalen, - Analytisch vermogen en affiniteit met administratieve processen, - Klantgerichtheid, resultaatgerichtheid en initiatief. Wat bieden wij? Werken bij DELTA betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is. Wij stellen daartegenover: - Een interessante functie in een dynamische omgeving waar met een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid wordt gewerkt, - Een goed en compleet pakket arbeidsvoorwaarden gebaseerd op de CAO voor Energie- en Nutsbedrijven, - Mogelijkheden voor loopbaanbegeleiding, opleiding en training, - Een maximum salaris van 2tp2,- bruto per maand. De functie is vooralsnog opengesteld voor 18 maanden. Informatie Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met Gerrit Rentier, manager Datacollectie (0118) 88 23 8a, e-mail: grentier@delta.nl) of Ab Kats, chef Meterdienst (0118) 88 2215. Interesse? Bent u geïnteresseerd in deze vacature, stuur ons dan een sollicitatie, voorzien van uw CV, binnen veertien dagen na plaatsing van deze advertentie. Richt uw brief aan onderstaand (e-mail) adres ter attentie van het secretariaat van de afdeling Personeel Organisatie. DELTA N.V. Postbus 50A8 A330 KA Middelburg T: (0118) 8820 00 E: vacatures@delta.nl www.delta.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 46