3 Gévier lOgus PZC srudio Icim hairstylist(e) HERDER Ok W25 HEIMERSWAAL (aankomend) Verkoopadviseur Afdelingshoofd bouwenmilieu en handhaving m/v ünrheaux (^xfiooft SGS Dynamische assistent van de bedrijfsleider Energieke, jeugdige kledingverkoopster 1 A zaterdag 30 augustus 2003 Cadeaux - Kleding - Lederwaren Gevraagd: Vfirkoopmedewerksters Kaai 23 - Veere. tel.: 0118-501990 KUN JIJ GARANT STAAN VOOR OPTIMALE KWALITEIT? WIJ ZIJN ER KLAAR V00R....JIJ 00K? Herder B.V. is een bedrijf dat zich met circa 85 medewerkers toe legt op de ontwikkeling, productie en verkoop van hydraulisch-mechanische machines op het gebied van sloot- en bermonderhoud. FINANCIEEL MANAGER M/V Gevraagd wordt: Geboden wordt: Medewerkers Callcenter m/v (16 uur per week) Een onderneming AUTO STURM GEMEENTE mtb Jqtij 11N% De gemeente Reimerswaal is een aantrekkelijke plattelandsgemeente, gelegen tussen Ooster- en Westerschelde. De gemeente heeft ruim 20.000 inwoners, verdeeld over zeven woonkernen. Daarvan is Yerseke zowel nationaal als internationaal bekend vanwege haar oester- en mosselcultuur. Oude Plein 1 4416 AK Kruiningen Postbus 70 4416 ZH Kruiningen Tel.: (0113) 395 000 Fax: (0113) 395 333 Internet: www.reimerswaal.nl f-mail: gemeente@reimerswaal.nl De gemeentelijke organisatie is en blijft sterk in ontwikkeling. Hierbij staan de uitgangspunten klant-, mens- en resultaatgerichtheid in combinatie met kosten- en kwaliteitsbewustzijn op de voorgrond. De organisatie is sinds kort overgestapt naar een organisatie bestaande uit een sector Grondgebied, een sector Inwoners en een Bestuursdienst. Binnen de sectoren wordt door de diverse afdelingen vorm gegeven aan de werkzaamheden van de gemeente, ondersteund door de Bestuursdienst. Bij de gemeen te Reimerswaal zijn ca. 150 medewerkers werkzaam. Wegens het vertrek van het afdelingshoofd zijn wij op zoek naar een (code 3.1.12.C), 36 uur Een organisatietalent met visie die het beste in zijn medewerkers naar boven haalt. Belangrijke onderdelen van de functie: a. managementtaken: Het plannen, organiseren, integreren, coördineren en controleren van processen op de afdeling. Je bent verantwoordelijk voor het efficiënt en effectief verloop van het productieproces (bedrijfsvoering), het aanwenden van middelen (financieel, personeel en materieel), planning, control en budgetten (raads- programma, beleidsafspraken, begroting), op basis van gemandateerde bevoegdheden. Het afdelingshoofd geeft leiding vanuit de integraal managementgedachte. b. beleidstaken: Het vertalen van landelijke en/of provinciale ontwikkelingen op het terrein van de afdeling naar de plaatselijke situatie. Het opstellen van beleidsnota's en adviezen over beleidsonderwerpen en algemene uitgangspunten van beleid. Het ondersteunen, met de inzet van de medewerkers van de afdeling, van het gemeentelijk beleid. Het verrichten van complexe, qua omvang en diepgang meer omvattende werkzaamheden, binnen het taakveld van de afdeling. c. contacten: Deelnemen aan periodiek overleg op gemeentelijk (intern), regionaal, provinciaal en landelijk (extern) niveau en het daar behartigen van de gemeentelijke belangen. Het vertegenwoordigen van het gemeentebestuur zo nodig op (inter)lokaal niveau. Het deelnemen als adviseur aan de vergaderingen van de raadscommissie Wonen en Milieu. Periodiek overleg met de verantwoordelijk portefeuillehouder over de werkplanning, de beleidsvorming en de vergaderingen van de raadscommissie. d. diversen: Adviseren aan het college over nieuwe zaken en de aanpak daarvan. Zorg dragen voor de interne en externe communicatie en samenwerking binnen de afdeling. Eisen: minimaal een op de functie gerichte hbo-opleiding (bij voorkeur hbo juridisch) aangevuld met managementopleidingen; leidinggevende ervaring; goede contactuele en redactionele vaardigheden; kennis van bestuurlijke aangelegenheden, het gemeentelijk takenpakket en de ontwikkelingen op het terrein van de afdeling; het vertalen van politieke opvattingen naar de organisatie. Vaardigheid en vermogen om andere dan de gebruikelijke wegen in te slaan; affiniteit met administratie; ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking. (Het aantal jaren werkervaring vinden wij minder van belang. Wel is van belang wat u hiermee heeft gedaan en hoe u uw ervaring kunt inzetten in onze organisatie.) Arbeidsvoorwaarden: Afhankelijk van kennis en ervaring minimaal 3.347— en maximaal 4.609,— bruto per maand (schaal 12). Reimerswaal kent de gebruikelijke rechtspositie (CAR/UWO), variabele werktijden waaronder de moge lijkheid om 52 uur per jaar extra te werken en bij te schrijven op de verlofkaart, een vrije vrijdagmiddag, pc-privéproject, fietsregeling, ruime studiefaciliteiten en een goede werksfeer. Informatie: Informatie over deze functie kunt u krijgen bij de heer mr. F. Marquinie, adjunct secretaris, te bereiken onder telefoonnummer (0113) 39 52 33, of bij de heer Ir. J. Cideonse, afdelingshoofd Ruimtelijke en Economische Ontwikkeling, te bereiken onder telefoonnummer (0113) 39 52 31. Verdere informatie over onze gemeente kunt u lezen op onze website www.reimerswaal.nl. Een assessment maakt onderdeel uit van de selectieprocedure. Sollicitatie: We nodigen u uit om te reageren. We ontvangen graag een sollicitatiebrief met CV. Sollicitaties kunnen tot 14 dagen na de verschijning van dit blad worden gericht aan burgemeester en wethouders van Reimerswaal, Postbus 70. 4416 ZH Kruinii of via de elektronische snelweg naar gemeente@reimerswaal.nl worden gemaild. In beide gevallen onder vermelding van de code. Stationsstraat 15 4331 JA Middelburg 0118 650365 smz-it@smz-it.com www.smz-it.com SMZIT is een van de belangrijkste XCT opleiders van Zeeland. Wij verzorger «iet alleen opleidingen maar houden ons ook bezig met systeembeheer Bij ons kleine en hechte team ontstaat per 1 oktober een vacature: MCSE-docent/ systeembeheerder m/v 32 - 36 uur Taakomschrijving: •het verzorgen van MCS6 trainingen - het verzorgen van systeembeheer bij klanten Functie-eisen; -MBO-HBO vooropleiding Voltooide MCSB 2000 opleiding •MCT Profiel kandidaat •representatief, communicatief, leergierig - zelfstandig kunnen werken •woonachtig in Zeeland -aantoonbare "goede" didactische vaardigheden bereid tot bijscholing in het bezit van rijbewijs b in goed teamverband kunnen samenwerken •bereid hoge kwaliteit te leveren Indien u meent in het bezit te zijn van deze vaardigheden dan kunt u binnen 14 dagen na het uitkomen van deze advertentie, een sollicitatiebrief sturen QanSMZ-IT t.a.v.Mw. J. Romijn Stationsstraat 15 4331 JA te Middelburg. is op zoek naar een om ons team te komen versterken. Ben je geïnteresseerd? Reageer dan, Studio Kim, t.a.v. Karola de Vlieger, Dam 27, 4331 GE Middelburg. Email: studiokim@zeelandnet.nl BELISOL Belisol is al 25 jaar één van de marktleiders in verkoop en montage van exclusieve kunststof, aluminium en houten kozijnen, ramen en deuren. Wij zijn een organisatie waar kwaliteit en een goede dienstverlening hoog in het vaandel staan. Wegens de expansie van onze werkzaamheden zijn wij ter uitbreiding van ons vaste team MONTAGE/SERVICE MONTEURS op zoek naar ervaren collega's! BEN JU: - aantoonbaar bedreven in het plaatsen van èn service verlenen aan ramen, deuren en kozijnen op kwalitatief hoog niveau! - een geboren aanpakker die gecompliceerde opdrachten niet uit de weg gaat! - in het bezit van rijbewijs B. Bij voorkeur ook E of bereidt E te halen! - communicatief sterk! - fulltime inzetbaar met flexibiliteit in de arbeidstijden! WIL JIJ: - een volledig uitgeruste bestelwagen incl. GPS en airconditioning per team; - werken in een prettige werksfeer met een goed georganiseerde binnendienst - een goed salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden - een afwisselende dynamische baan waarin meedenken niet alleen op prijs wordt gesteld maar ook wordt verwacht Zo ja, stuur dan uw uitgebreide curriculum vitae voor 15 september a.s. naar onder staand adres t.a.v. dhr. Padmos. Voor informatie kunt u bellen naar 0113-211811 of bezoek de Belisolsite www.belisol.com BELISOL GOES, Nobelweg 2-24, 4462 GK Goes Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. Deze machines worden voornamelijk geleverd aan overheidsinstellingen, waterschappen en loonwerkers. De organisatie is internationaal marktleider in haar branche en is ISO 9001 gecertificeerd. Ter versterking van het management team zijn wij op zoek naar een resultaatgerichte met brede belangstelling en een 'hands-on' mentaliteit De functie: In deze veelzijdige, afwisselende functie bent u verantwoordelijk voor een goede interne financiële administratie, magazijnadministratie, receptie, automatisering en personeels zaken. Op financieel-administratief gebied voert u zelf ook operationele taken uit. Uw werkzaamheden doet u samen met een klein team van medewerkers (6 fte's). U bent tevens verantwoordelijk voor de optimale inzet, coaching en ondersteuning van deze medewerkers. Als lid van het managementteam wordt van u een actieve bijdrage verwacht met betrekking tot de algemene bedrijfsvoering, onder andere op het gebied van visie, daadkracht en communicatie. een opleiding op HBO-niveau, bij voorkeur in de financiële en/of bedrijfseconomische richting (bijvoorbeeld HEAO-BE); een aantal jaren relevante werkervaring in een zelfstandige financiële functie; aantoonbare leidinggevende ervaring; een grote mate van zelfstandigheid en initiatief; uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden; besluitvaardigheid en overtuigingskracht; affiniteit met automatisering. een zelfstandige en verantwoordelijke functie binnen een middelgrote organisatie met ruimte voor eigen inbreng en initiatief; een goed pakket arbeidsvoorwaarden. Bent u de enthousiaste en ambitieuze collega die wij zoeken? Stuur dan uw sollicitatiebrief en CV binnen 10 dagen aan OAZ Advies, t.a.v. Klazien Lanting, Postbus 148, 4460 AC Goes. U kunt haar bereiken op telefoonnummer 0113-256600, fax: 0113-256610. E-mail: info@oaz.nl. Internet; www.oaz.nl. ARB E I D S B E M ID D E 1 I N GS V E R G U N N I N G A 910 0 1t ADVIES H m 23 33 z Z O Z "0 0 m D Roompot Vakanties is de verhuurorganisatie van vele campings, bungalow/villa- en vakantieparken in Zeeland, van een schitterend park in Limburg, de Zilverberkparken en nu kunt u ook voor het Droomrijk van de Ejieling bij ons terecht. Dagelijks komen op ons callcenter in Kamperland telefonisch, per e-mail en per fax heel wat reserveringen en vragen binnen. Ons enthousiaste team beantwoordt, 7 informeert, adviseert, verkoopt, boekt en zet de gegevens in ons computersysteem. Wegens grote uitbreidingen zijn wij op zoek naar enthousiaste en verkoopgerichre Wat vragen we van je? Flexibiliteit. Een prettig en duidelijk stemgeluid en goede communicatieve vaardigheden. Affiniteit met het toerisme. Bij voorkeur MEAO-/MTRO-opleiding. Enthousiasme en inlevingsvermogen. Goede kennis van de Duitse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Ervaring met computers. Wat bieden we? Een prettige werkomgeving. Een leuk team dat een actieve werksfeer ambieert boven een saaie. Goede salariëring. Personeelspas voor leuke kortingen. Interesse in deze leuke baan? Bel dan maandag t/m vrijdag tussen 15.00 en 16.30 uur naar Anita Maas, tel.; 0113-374211 Voor onze afdeling sanitair zijn wij op zoek naar een fulltime Technische Groothandel Gévier is landelijk opererend, gespecialiseerd in sanitair en verwarming. Gévier heeft vestigingen in Goes, Vlissingen, Bunnik, Drachten, Terneuzen, Bergen op Zoom en Rotterdam Gévier is voor de vestiging goes op zoek naar: Een enthousiaste binnendienstmedewerker voor de afdeling sanitair. gévier vraagt: Ervaring in de sanitair/installatie branche; I Administratieve- en/of verkoopervaring; Minimaal MBO niveau; Enthousiasme voor het vak; Ervaring met Word en Excel: Collegiale instelling Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift: Stress bestendig. Sollicitaties: Bent u de juiste persoon voor deze functie, stuur dan binnen 7 dagen uw brief met cv naar Gévier BV, t.a.v. Personeelszaken, Postbus 350, 4460 AT Goes, e-mail: m.dejonge@gevier.nl. Of bel voor meer informatie: (0113) 24 95 00, de heer M. de Jonge. Gévier biedt: Een afwisselende functie in een dynamisch team; Een zelfstandige en verantwoordelijke baan; Een groeiende organisatie met mogelijkheden; Goede arbeidsvoorwaarden. De naam LOGUS staat voor een groep van Zeeuwse en West- Brabantse bedrijven die alles te bieden hebben op het gebied van Bouw- en Afbouwmaterialen. Werken bij een LOGUS-onderneming betekent werken bij een zelfstandig regionaal opererend bedrijf, maar met de mogelijkheden van een grote organisatie. Bouwen aan je toekomst. Da's LOGUS. Auto Sturm Goes B.V. Auto Sturm B.V. Amundsenweg 39 Noordweg 467 4462 GP GOES 4333 KE MIDDELBURG Tel.: 0113-60 20 00 Tel.: 0118-61 20 42 www.autosturm.nl Auto Sturm is Nissan dealer voor Goes en Middelburg. Het succes van de nieuwe spectaculaire Nissan modellen, zoals de Nissan Micra, de Nissan Primera, de Nissan X-TRAIL en binnenkort de Nissan 350Z, is voor ons een uitdaging om verder te groeien met onze organisatie. Daarom zijn wij op zoek naar een: Een professional die een actieve rol vervult in de verkoop van nieuwe en gebruikte personen- en bedrijfsauto's. U geeft zelfstandig advies aan onze klanten en attendeert relaties op speciale acties en accessoires. U speelt een actieve rol in het verwerven van nieuwe klanten. U heeft een MBO werk- en denkniveau. Uw communicatieve en commerciële vaardigheden zijn zonder meer uitstekend. Bij deze functie hoort een auto van de zaak. Wij bieden Verantwoordelijk en afwisselend werk in een stabiel maar dynamisch bedrijf met goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Uw reactie. Heeft u belangstelling voor deze functie en voldoet u aan de gestelde eisen, schrijf of mail dan uw motivatie en CV aan: Auto Sturm, t.a.v. dhr J.C. Sturm, Noordweg 467, 4333 KE Middelburg e-mail info@autosturm.nl Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. SHI FT_expectations De Waterfront Store is een ruime, goed gesorteerde, professionele watersportwinkel in Marina Port Zélande aan het Grevelingenmeer te Ouddorp. De Waterfront Store vraagt een en een De assistent van de bedrijfsleider moet kennis van zaken hebben op het gebied van jachtartikelen en - accessoires. Eerder opgedane ervaring biedt extra kansen. De kledingverkoopster moet thuis zijn in de watersportsfeer. Voor beide fulltime functies geldt, dat met name in de weekeinden moet worden gewerkt. Geboden wordt een plezierige werksfeer binnen een reeds uitste kend functionerend team van jonge mensen, die met elkaar bezig zijn van de Waterfront Store een groot succes te maken. De succesvolle activiteiten van het gelieerde For Sail Yachtbrokers, Holland Sailing Port Zélande (nieuwe Bavaria's), Bavaria Brokers(gebruikte Bavaria's), Contest Yachts Zeeland en Contest Brokerage Zeeland dragen hieraan stelselmatig een steentje bij. Gegadigden kunnen contact opnemen met Angélique van Nielen op tel. nr. 0111-676131. Faxen kan ook en wel naar 0111-676185. E-mailadres is info@forsailyachtbrokers.nl Een kijkje komen nemen is vanzelfsprekend mogelijk De Waterfront Store is zeven dagen in de week open van 09.00 tot 18.00 uur. r i ■raiiT, BAVARIA^ YACHTS Locatie: Marina Port Zélande, Kabbelaarsbank 2J, 3253 ME Ouddorp (NL), tel.:+31(0)111 6761 31,fax: +31(0)111 6761 85, email: info@forsailyachtbrokers.nl www.forsailyachtbrokers.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 55