£E3 i
RESPECT is één van onze kernbegrippen
VERPLEEGKUNDIGE BEGELEIDER m
A
Coördinator zwembaden m/v
RUCPHEN
www.pzc.nl/adverteren
DOEN DOOR
TB LEREN
□EB
PZC
www.ggzwnb.nl
Gi(ze en Rnen
1 r randstad
Rucphengroen en recreatief
Help de
mensen in Irak!
AFDELINGSSECRETARESSE M
MEDEWERKER CREDITEUREN
ADMINISTRATIE M/v
mm
respect aandacht openheid
Voor inlichtingen omtrent deze functie:
heeft meer
G G Z W N B
Afdelingshoofd Ingenieursbureau (m/v)
Leuk werk.
Mede mogelijk
gemaakt
door Randstad.
Den Haag
de heer A. Keij, clustermanager Volwassenen Kort, tel. 0164-289 179
de heer J. Dekkers, clustermanager Ouderen Klinisch, tel. 0164-289 105
de heer A. Kommers, clustermanager Forensische Psychiatrie, tel. 0164-289 210
Geestelijke Gezondheidszorg Westelijk Noord-Brabant
Uw sollicitatie kunt u onder vermelding
van vacaturenummer VOV/03/105,
binnen 14 dagen, per e-mail richten aan
monique.notenboom@ggzwnb.nl,
of schriftelijk aan: GGZ-WNB
t.a.v. mevrouw M. Jacobs, personeelsconsulente
Postbus 3714600 AJ Bergen op Zoom
GEMEENTE
WIJ MAKEN RUIMTE!
I Wij zijn een dynamische en groene gemeente met 25.000 inwoners tussen de steden Tilburg en Breda.
h'e hebben vier kernen Gilze (7.500 inwoners), Rijen (16.000 inwoners), Molenschot (1.500 inwoners)
pi Huiten (350 inwoners).
wij zijn ook een organisatie waarvoor klantgericht en bedrijfsmatig werken meer is dan slechts een begrip.
'angs heeft 't college de nieuwe structuur van de sector Ruimte vastgesteld. Dit betekent dat we van drie
ir vijf afdelingen gaan. Het Projectenbureau en Economische Aangelegenheden blijven gehandhaafd,
I kml 'te tc>ken enigszins wijzigen.
I Omdat we het niet alleen kunnen vragen we ons af;
WIL JIJ RUIMTE?
[jij bent een gedreven manager die op een duidelijke manier richting weet te geven aan een team,
die de leiding op zich neemt en mensen en middelen zodanig weet in te zetten en te motiveren
dat doelen met succes worden bereikt.
jij bent de pionier die gaat voor uitdaging en ontwikkeling, voor wie eigenschappen als creativiteit
inflexibiliteit niet vreemd zijn.
I Je zult begrijpen dat het geen geplaveid pad is dat je bij ons gaat bewandelen maar dat je daardoor
alle kansen krijgt om te werken aan ontwikkeling. Als je jezelf hierin herkent, dan ben jij degene
jaar wie we op zoek zijn.
We zoeken een
(36 uur/week, 1 fte)
I De doelstelling van de afdeling
i Het ontwikkelen en uitvoeren van plannen en reconstructies die zich richten op civiel en
cultuurtechnische voorzieningen, openbare verlichting en verkeersveiligheid,
i Het verrichten van onderzoek naar milieutechnische aspecten op het gebied van bodem,
geluid, verkeer en verkeersmaatregelen.
De functie
I Tot de functie van afdelingshoofd behoort de input en het beheer van de PIOF taken. Je vormt samen
I met de overige vier afdelingshoofden en de sectordirecteur de sectorstaf Ruimte die verantwoordelijk
is voor integrale beleidsontwikkeling, beleidsvoorbereiding en beleidsuitvoering binnen de sector.
I Je bent verantwoordelijk voor de integrale beleidsontwikkeling en uitvoering van nieuwe werken
]U reconstructies van wegen, rioleringen, groen, openbare verlichting, waterwerken, tunnels en
[kunstwerken.
He profiel
I Je bent een professional die de competenties innoveren en vasthoudendheid verstaat. Je neemt
rationele, realistische gegronde beslissingen, gebaseerd op het overwegen van alle beschikbare
I leiten en alternatieven.
De basis voor succes ligt -naast de beschreven competenties- in een academisch werk- en denkniveau,
[jebent een bedrijfskundige met een universitaire opleiding op het gebied van civiel techniek.
1 je hebt meerdere jaren ervaring binnen het taakveld
li Salaris
ihankelijk van opleiding en ervaring bieden we een salaris van maximaal 4.053,- bruto per
[maand (salarispeil 1 april 2003). Dat is het maximum van salarisschaal 11.
De functie wordt op korte termijn definitief beschreven en gewaardeerd.
I Informatie
I fen assessment maakt deel uit van de selectieprocedure. Voor informatie over deze functie kun je
I contact opnemen met de gemeentesecretaris, Wijnand Burger, telefoonnummer 0161-290300 of
plaatsvervangend sectordirecteur Ruimte, Hans Óverbeeke, telefoonnummer 0161-290352.
ezoek voor meer informatie over de gemeente en vacatures onze site www.gilzerijen.nl.
JRrtatie
■sollicitatie kun je vóór 8 september 2003 richten aan het college van burgemeester en wethouders
a de gemeente Gilze en Rijen, postbus 73, 5120 AB Rijen, onder vermelding van Riii/ING op
Ijle envelop of via de mail naar mjt.pooters@gilzerijen.nl
|j De eerste gespreksronde vindt plaats op 18 óf 19 september.
jmsitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs.
Kwaliteitsmedewerker m/v
Voor een bedrijf in de levensmiddelenindustrie in de omgeving
van Goes zoeken wij een kwaliteitsmedewerker. Je hebt een
opleiding op mbo-niveau en kennis van HACCP. Het betreft een
fulltime baan met kans op vast dienstverband.
Informatie bij Angela Melis, tel. (0113) 27 48 10,
Goes, Van de Spiegelstraat 2.
Productiemedewerker m/v
Secretarieel
Ben jij gemotiveerd en wil je graag zo snel mogelijk aan de slag?
Kom dan bij ons langs! Gerichte werkervaring, eigen vervoer en
een goede beheersing van de Nederlandse taal is een pre.
Informatie bij Angela Melis, tel. (0113) 27 48 10,
Goes, Van de Spiegelstraat 2.
Administratief
Commercieel medewerker m/v
Secretaresse m/v
Ben jij een ervaren secretaresse? Loop dan eens bij ons binnen. Wij
hebben voor jou leuke en uitdagende banen, opleidingen aan
onze Randstad Secretaresse Academie, een workshop "werken aan
gezond werk" en de mogelijkheid om mentor te worden.
Daarnaast ontvang je bij inschrijving de Secretaressepocket - hét
naslagwerk voor iedere secretaresse. Heb je minimaal drie jaar
secretariële werkervaring, spreek en schrijf je Engels, beheers je de
programma's van MS Office en heb je eigen vervoer, neem dan
contact met ons op!
Informatie bij Katja Blom, tel. (0113) 27 48 40,
Goes, Van de Spiegelstraat 2.
Voor een bedrijf in schaaldieren zoeken wij per direct een commer
cieel medewerker. Je bent voor 18 uur per week beschikbaar en
hebt ervaring op een commerciële binnendienst. Je beheerst de
Franse taal uitstekend in woord en geschrift. Eigen vervoer is
noodzakelijk vanwege de locatie van het bedrijf. Er is uitzicht op
vast dienstverband. Geïnteresseerd? Neem dan direct contact met
ons op.
Informatie bij Nicola Telderman, tel. (0113) 27 48 20,
Goes, Van de Spiegelstraat 2.
Cliëntadviseur m/v
I Gezondheidszorg
Werken in de zorg
Randstad Gezondheidszorg is dé specialist in werk in de gezond
heidszorg. Voor diverse instellingen op Walcheren en de
Bevelanden zijn wij op zoek naar gediplomeerde verpleegkun
digen, ziekenverzorgenden en verzorgenden. Je kunt rekenen op
een ruim aanbod in banen afgestemd op jouw persoonlijke
wensen. Spreekt je dit aan? Neem dan contact met ons op.
Informatie bij Margot Geijs, tel. (0113) 27 48 70,
Goes, Van de Spiegelstraat 2.
Wij zoeken voor een financiële instelling per direct een cliëntad
viseur. Als cliëntadviseur verkoop je producten voor zowel betalen,
sparen, lenen als verzekeren. Voor elke wens weet je het juiste
financiële antwoord te vinden. Adviseren en verkopen is je vak.
Pro-actief klanten benaderen is geen probleem voor jou. Je hebt
minimaal twee jaar ervaring in een adviseursfunctie bij een finan
ciële instelling. Je bent bereid in de avonduren te werken, repre
sentatief, flexibel en accuraat. Ben jij fulltime of parttime voor
langere tijd beschikbaar? Neem dan direct contact met ons op.
Informatie bij Nicola Telderman, tel. (0113) 27 48 20,
Goes, Van de Spiegelstraat 2.
Financieel
Administrateur m/v
Industrie
Voorman m/v
Voor een internationaal bedrijf in de levensmiddelenindustrie
zoeken wij een meewerkend voorman. Belangrijke eisen zijn
leidinggevende capaciteiten, technisch inzicht en kwaliteitsbe
wustzijn. Daarnaast heb je geen negen-tot-vijf mentaliteit en voel
je je thuis in een no-nonsense cultuur. Ben jij de persoon die wij
zoeken, reageer dan snel!
Informatie bij Angela Melis, tel. (0113) 27 48 10,
Goes, Van de Spiegelstraat 2.
Voor een groot bedrijf in Goes zijn we op zoek naar een financiële
kanjer. Het takenpakket is zeer uitgebreid; natuurlijk dient de
gehele boekhouding verzorgd te worden, moeten er rapportages
opgesteld worden en bent u aanspreekpunt voor alle financiële
vraagstukken binnen het bedrijf. Daarnaast is het erg belangrijk
leidinggevende capaciteiten te hebben en zeer nauwkeurig,
flexibel en meedenkend te kunnen handelen. Ook hierbij wordt er
een uitgebreid pakket aan computervaardigheden gevraagd, maar
Exact is een must! Bent u deze financiële duizendpoot, dan
hebben we een leuke uitdagende functie voor u beschikbaar.
Informatie bij Nicola Telderman, tel. (0113) 27 48 20,
Goes, Van de Spiegelstraat 2.
Voor meer vacatures: www.randstad.nl
www.pzc.nl/banen
De gemeente Rucphen is een gemeente waar meer dan 22.600 inwoners in een
groene omgeving wonen. Een gemeente om ook recreatief te vertoeven.
Het gemeentebestuur roept belangstellenden op te solliciteren naar de functie van
voor 32 uur per week
vacaturenummer: VSR18
Iv
Functie-informatie
U zult zich voornamelijk bezighouden met het geven van zwem
onderwijs en het begeleiden van diverse doelgroepen. U coördineert
een werkplan voor alle zwemactiviteiten en initieert nieuwe
(eenmalige) activiteiten. Daarnaast wordt van u verwacht dat u
onderhouds- en schoonmaakwerkzaamheden verricht en de
technische installaties bedient. Ook houdt u toezicht in het binnen-
en buitenbad en verricht u overige voorkomende werk
zaamheden.
Functie-eisen:
U heeft een mbo-werk- en denkniveau (bijv. CIOS) en een
geldig EHBO/reanimatiediploma. U heeft een klantvriendelijke
instelling, bezit goede contactuele eigenschappen en bij voorkeur
ervaring met soortgelijk werk.
Arbeidsvoorwaarden:
Afhankelijk van opleiding en ervaring zal inpassing geschieden
in niveau 6 dan wel uitloopniveau 7 (bruto per maand minimaal
1.488,-- en maximaal 2.473,--). Genoemde salarisbedragen
zijn met peil 1 april 2003 en bij een volledige dienst
betrekking.
Bijzonderheden:
Het Sport- en vrijetijdscentrum De Vijfsprong bevindt zich
momenteel in een veranderingsproces. Medio 2004 zal de
exploitatie naar verwachting geprivatiseerd worden. Tot die tijd
duurt het bovengenoemde dienstverband.
Informatie:
Meer informatie over de gemeente Rucphen vindt u op internet
onder www.rucphen.nl.
Voor nadere informatie over de functie kunt u contact opnemen
met de heer F. Roggekamp, bureauhoofd sport en recreatie,
tevens bedrijfsleider, tel. (0165) 34 96 81.
Sollicitaties:
Belangstellenden wordt verzocht een sollicitatiebrief met
curriculum vitae voor 2 september te richten aan burgemeester
en wethouders van Rucphen, Postbus 9, 4715 ZG Rucphen,
onder vermelding van het vacaturenummer VSR 18. De sollicitatie
gesprekken en de medische aanstellingskeuring vinden plaats in
de weken 37 en 38.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op
prijs gesteld.
ihr
fc» GEMEENTE
MEMISA, MENSEN IN NOOD, NEDERLANDSE RODE KRUIS, NOVIB,
SAMENWERKENDE S
HULPORGANISATIES 33
GOES (36.000 inwoners) is een levendige stad in hartje
Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente is bezig met
ambitieuze plannen om de kwaliteit van de historische
binnenstad verder te verhogen. Concrete projecten zijn
de bouw van een nieuw theater en een nieuw stads
kantoor. Goes is een fijne stad om te wonen. Je vindt er
nog betaalbare huizen in een prachtige omgeving en
uitstekende voorzieningen als het gaat om sport,
gezondheidszorg en onderwijs. Meer informatie vindt u
op onze website www.goes.nl.
De afdeling Financiën is op zoek naar enthousiaste collega's voor de functies
voor 36 uur per week, een parttime invulling (2x18 uur) is bespreekbaar
voor 36 uur per week (tijdelijke functie voor maximaal I jaar)
WAAR KOM IE TE WERKEN?
Je werkt bij het bureau ondersteuning van de afdeling Financiën. De belangrijkste taken van
dit bureau zijn het verzorgen van de boekhouding, de financiële beleidsadvisering en het
samenstellen van de voor- en najaarsnota, de jaarrekening en de begroting.
WAT WORDT ER VAN IOU VERWACHT?
Afdelingssecretaresse m/v
Tot je werkzaamheden behoort de uitvoering van de crediteurenadministratie voor onder
meer de sector Maatschappelijke Ontwikkeling en de stafafdelingen. Je draagt zorg voor de
administratieve en secretariële ondersteuning van het hoofd van de afdeling Financiën en
het bureauhoofd Belastingen.Tot je taken behoren onder andere het verzorgen van de
inkomende- en uitgaande correspondentie, notuleren, archiveren en ondersteunende
werkzaamheden voor de begroting en jaarrekening. Daarnaast verzorg je het agendabeheer
en de telefoonbehandeling van de afdelingshoofden van de overige stafafdelingen en van de
concerncontroller. Ook beheer je de gemeentelijke tijdschrijfapplicatie.
Medewerker crediteurenadministratie m/v
Tot je werkzaamheden behoort de uitvoering van de crediteurenadministratie voor onder
meer de sector Maatschappelijke Ontwikkeling en de stafafdelingen. Je verwerkt aangegane
verplichtingen in de administratie en verzorgt de aanmaak en wijzigingen van de crediteuren
bestanden. Je neemt facturen in ontvangst, voert de benodigde gegevens in en zorgt voor
een tijdige betaling van de facturen. Ook behoort het uitzoeken van herinneringen tot jouw
taak en onderhoud je contacten met budgethouders over facturen, openstaande posten e.d.
WIE ZOEKEN Wil?
Afdelingssecretaresse m/v
Je bent minimaal in het bezit van een VMBO-diploma, aangevuld met een secretariële
opleiding. Je hebt notuleerervaring en kennis van tekstverwerking en geautomatiseerde
systemen.
Medewerker crediteurenadministratie m/v
Je bent minimaal in hetbezit van, een VMBO-diploma, aangevuld met bijvoorbeeld een praktijk
diploma Boekhouden en je beschikt over kennis van geautomatiseerde systemen.
Voor beide functies geldt dat je beschikt over goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkings
vaardigheden en dat je nauwkeurig bent.Verder verwachten wij van je dat je goed in team
verband kunt werken en dat je stressbestendig en enthousiast bent.
WAT BIEDEN Wil?
Naast een prettige werkomgeving en enthousiaste collega's bieden wij voor beide functies
een bruto maandsalaris dat afhankelijk van je leeftijd, opleiding en ervaring minimaal
1.352,00 (aanloopschaal 4) en maximaal 2.147,00 (functieschaal 5) bedraagt bij een
fulltime dienstverband.
Daarnaast hebben wij goede regelingen voor studiefaciliteiten, flexibele arbeidstijden,
kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, een pc- en fiets privé-regeling, de mogelijkheid tot
het kopen en verkopen van verlofdagen en een voordelige hypotheekregeling.
DE PROCEDURE
Informatie
Voor informatie over deze functies kun je contact1 opnemen met Sjaak van der Steen,
waarnemend hoofd afdeling Financiën, telefoonnummer (01 13) 249614. Informatie over de
procedure kun je inwinnen bij Els Vis, personeelsconsulent, telefoonnummer (01 13) 249633.
Sollicitatie
Spreekt één van deze functies je aan stuur dan binnen tien dagen na het verschijnen van deze
vacature je brief en cv naar burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 2118,4460 MC
Goes onder vermelding van vacaturenummer 21 I 1.08 voor de van medewerker
crediteurenadministratie en vacaturenummer 2110.02 voor de functie yan|ptielingssecretaresse.
Je kunt ook je brief en cv per e-mail sturen naar: vacatures@goes.nl.
VOORKEURSBELEID
Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de samenleving. Arbeids-
landicapten. vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen die voldoen aan de
gictié^isetrverzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren.
Geen acquisitie!
Werkvoorbereider
Meer informatie/aanmelden
Postbus 322
4380 AH VLISSINGEN
Tel.: 0118 55 89 30
Fax: 0118 55 89 01
tc@roczeeland nl
.ZEELAND
Voor functionarissen die werkzaam zqn in de werkvoorbereiding van een productiebedrijf en zich verder willen ont
wikkelen. Onderdelen o.a.: bedrijfsorganisatie, communicatie, normstellingstechnieken, plannmgslechnieken, kost
prijsberekeningen, logistiek en automatisering.
Toelating: vakopleiding op niveau 4 (bi|v. MTS Werktuigbouwkunde). Cursusduur: 30 avonden. Informeer naar de
startdatum.
VC A-cursussen
De geldigheidsduur van het VCA-certificaat is 10 jaar. Met een 'opfriscursus' kunt u snel uw certificaat vernieu
wen. Informeer naar de diverse mogelijkheden, zoals VCA-1VCA-2 en VCA-V0L.
Vakbekwaamheid waterleidingtechniek
Voor personen die willen voldoen aan de eisen van vakbekwaamheid die in de erkenningsregeling water (REW) wor
den gesteld Onderdelen o.a.: voorschriften, waterleiding- en energietechniek, tekening lezen, kwaliteit en nazorg.
Toelating: kennis/ervaring vergelijkbaar met opleiding installatiemonteur. Informeer naar de cursusopzet en data.