£E3 i RESPECT is één van onze kernbegrippen VERPLEEGKUNDIGE BEGELEIDER m A Coördinator zwembaden m/v RUCPHEN www.pzc.nl/adverteren DOEN DOOR TB LEREN □EB PZC www.ggzwnb.nl Gi(ze en Rnen 1 r randstad Rucphengroen en recreatief Help de mensen in Irak! AFDELINGSSECRETARESSE M MEDEWERKER CREDITEUREN ADMINISTRATIE M/v mm respect aandacht openheid Voor inlichtingen omtrent deze functie: heeft meer G G Z W N B Afdelingshoofd Ingenieursbureau (m/v) Leuk werk. Mede mogelijk gemaakt door Randstad. Den Haag de heer A. Keij, clustermanager Volwassenen Kort, tel. 0164-289 179 de heer J. Dekkers, clustermanager Ouderen Klinisch, tel. 0164-289 105 de heer A. Kommers, clustermanager Forensische Psychiatrie, tel. 0164-289 210 Geestelijke Gezondheidszorg Westelijk Noord-Brabant Uw sollicitatie kunt u onder vermelding van vacaturenummer VOV/03/105, binnen 14 dagen, per e-mail richten aan monique.notenboom@ggzwnb.nl, of schriftelijk aan: GGZ-WNB t.a.v. mevrouw M. Jacobs, personeelsconsulente Postbus 3714600 AJ Bergen op Zoom GEMEENTE WIJ MAKEN RUIMTE! I Wij zijn een dynamische en groene gemeente met 25.000 inwoners tussen de steden Tilburg en Breda. h'e hebben vier kernen Gilze (7.500 inwoners), Rijen (16.000 inwoners), Molenschot (1.500 inwoners) pi Huiten (350 inwoners). wij zijn ook een organisatie waarvoor klantgericht en bedrijfsmatig werken meer is dan slechts een begrip. 'angs heeft 't college de nieuwe structuur van de sector Ruimte vastgesteld. Dit betekent dat we van drie ir vijf afdelingen gaan. Het Projectenbureau en Economische Aangelegenheden blijven gehandhaafd, I kml 'te tc>ken enigszins wijzigen. I Omdat we het niet alleen kunnen vragen we ons af; WIL JIJ RUIMTE? [jij bent een gedreven manager die op een duidelijke manier richting weet te geven aan een team, die de leiding op zich neemt en mensen en middelen zodanig weet in te zetten en te motiveren dat doelen met succes worden bereikt. jij bent de pionier die gaat voor uitdaging en ontwikkeling, voor wie eigenschappen als creativiteit inflexibiliteit niet vreemd zijn. I Je zult begrijpen dat het geen geplaveid pad is dat je bij ons gaat bewandelen maar dat je daardoor alle kansen krijgt om te werken aan ontwikkeling. Als je jezelf hierin herkent, dan ben jij degene jaar wie we op zoek zijn. We zoeken een (36 uur/week, 1 fte) I De doelstelling van de afdeling i Het ontwikkelen en uitvoeren van plannen en reconstructies die zich richten op civiel en cultuurtechnische voorzieningen, openbare verlichting en verkeersveiligheid, i Het verrichten van onderzoek naar milieutechnische aspecten op het gebied van bodem, geluid, verkeer en verkeersmaatregelen. De functie I Tot de functie van afdelingshoofd behoort de input en het beheer van de PIOF taken. Je vormt samen I met de overige vier afdelingshoofden en de sectordirecteur de sectorstaf Ruimte die verantwoordelijk is voor integrale beleidsontwikkeling, beleidsvoorbereiding en beleidsuitvoering binnen de sector. I Je bent verantwoordelijk voor de integrale beleidsontwikkeling en uitvoering van nieuwe werken ]U reconstructies van wegen, rioleringen, groen, openbare verlichting, waterwerken, tunnels en [kunstwerken. He profiel I Je bent een professional die de competenties innoveren en vasthoudendheid verstaat. Je neemt rationele, realistische gegronde beslissingen, gebaseerd op het overwegen van alle beschikbare I leiten en alternatieven. De basis voor succes ligt -naast de beschreven competenties- in een academisch werk- en denkniveau, [jebent een bedrijfskundige met een universitaire opleiding op het gebied van civiel techniek. 1 je hebt meerdere jaren ervaring binnen het taakveld li Salaris ihankelijk van opleiding en ervaring bieden we een salaris van maximaal 4.053,- bruto per [maand (salarispeil 1 april 2003). Dat is het maximum van salarisschaal 11. De functie wordt op korte termijn definitief beschreven en gewaardeerd. I Informatie I fen assessment maakt deel uit van de selectieprocedure. Voor informatie over deze functie kun je I contact opnemen met de gemeentesecretaris, Wijnand Burger, telefoonnummer 0161-290300 of plaatsvervangend sectordirecteur Ruimte, Hans Óverbeeke, telefoonnummer 0161-290352. ezoek voor meer informatie over de gemeente en vacatures onze site www.gilzerijen.nl. JRrtatie ■sollicitatie kun je vóór 8 september 2003 richten aan het college van burgemeester en wethouders a de gemeente Gilze en Rijen, postbus 73, 5120 AB Rijen, onder vermelding van Riii/ING op Ijle envelop of via de mail naar mjt.pooters@gilzerijen.nl |j De eerste gespreksronde vindt plaats op 18 óf 19 september. jmsitie naar aanleiding van deze advertentie stellen we niet op prijs. Kwaliteitsmedewerker m/v Voor een bedrijf in de levensmiddelenindustrie in de omgeving van Goes zoeken wij een kwaliteitsmedewerker. Je hebt een opleiding op mbo-niveau en kennis van HACCP. Het betreft een fulltime baan met kans op vast dienstverband. Informatie bij Angela Melis, tel. (0113) 27 48 10, Goes, Van de Spiegelstraat 2. Productiemedewerker m/v Secretarieel Ben jij gemotiveerd en wil je graag zo snel mogelijk aan de slag? Kom dan bij ons langs! Gerichte werkervaring, eigen vervoer en een goede beheersing van de Nederlandse taal is een pre. Informatie bij Angela Melis, tel. (0113) 27 48 10, Goes, Van de Spiegelstraat 2. Administratief Commercieel medewerker m/v Secretaresse m/v Ben jij een ervaren secretaresse? Loop dan eens bij ons binnen. Wij hebben voor jou leuke en uitdagende banen, opleidingen aan onze Randstad Secretaresse Academie, een workshop "werken aan gezond werk" en de mogelijkheid om mentor te worden. Daarnaast ontvang je bij inschrijving de Secretaressepocket - hét naslagwerk voor iedere secretaresse. Heb je minimaal drie jaar secretariële werkervaring, spreek en schrijf je Engels, beheers je de programma's van MS Office en heb je eigen vervoer, neem dan contact met ons op! Informatie bij Katja Blom, tel. (0113) 27 48 40, Goes, Van de Spiegelstraat 2. Voor een bedrijf in schaaldieren zoeken wij per direct een commer cieel medewerker. Je bent voor 18 uur per week beschikbaar en hebt ervaring op een commerciële binnendienst. Je beheerst de Franse taal uitstekend in woord en geschrift. Eigen vervoer is noodzakelijk vanwege de locatie van het bedrijf. Er is uitzicht op vast dienstverband. Geïnteresseerd? Neem dan direct contact met ons op. Informatie bij Nicola Telderman, tel. (0113) 27 48 20, Goes, Van de Spiegelstraat 2. Cliëntadviseur m/v I Gezondheidszorg Werken in de zorg Randstad Gezondheidszorg is dé specialist in werk in de gezond heidszorg. Voor diverse instellingen op Walcheren en de Bevelanden zijn wij op zoek naar gediplomeerde verpleegkun digen, ziekenverzorgenden en verzorgenden. Je kunt rekenen op een ruim aanbod in banen afgestemd op jouw persoonlijke wensen. Spreekt je dit aan? Neem dan contact met ons op. Informatie bij Margot Geijs, tel. (0113) 27 48 70, Goes, Van de Spiegelstraat 2. Wij zoeken voor een financiële instelling per direct een cliëntad viseur. Als cliëntadviseur verkoop je producten voor zowel betalen, sparen, lenen als verzekeren. Voor elke wens weet je het juiste financiële antwoord te vinden. Adviseren en verkopen is je vak. Pro-actief klanten benaderen is geen probleem voor jou. Je hebt minimaal twee jaar ervaring in een adviseursfunctie bij een finan ciële instelling. Je bent bereid in de avonduren te werken, repre sentatief, flexibel en accuraat. Ben jij fulltime of parttime voor langere tijd beschikbaar? Neem dan direct contact met ons op. Informatie bij Nicola Telderman, tel. (0113) 27 48 20, Goes, Van de Spiegelstraat 2. Financieel Administrateur m/v Industrie Voorman m/v Voor een internationaal bedrijf in de levensmiddelenindustrie zoeken wij een meewerkend voorman. Belangrijke eisen zijn leidinggevende capaciteiten, technisch inzicht en kwaliteitsbe wustzijn. Daarnaast heb je geen negen-tot-vijf mentaliteit en voel je je thuis in een no-nonsense cultuur. Ben jij de persoon die wij zoeken, reageer dan snel! Informatie bij Angela Melis, tel. (0113) 27 48 10, Goes, Van de Spiegelstraat 2. Voor een groot bedrijf in Goes zijn we op zoek naar een financiële kanjer. Het takenpakket is zeer uitgebreid; natuurlijk dient de gehele boekhouding verzorgd te worden, moeten er rapportages opgesteld worden en bent u aanspreekpunt voor alle financiële vraagstukken binnen het bedrijf. Daarnaast is het erg belangrijk leidinggevende capaciteiten te hebben en zeer nauwkeurig, flexibel en meedenkend te kunnen handelen. Ook hierbij wordt er een uitgebreid pakket aan computervaardigheden gevraagd, maar Exact is een must! Bent u deze financiële duizendpoot, dan hebben we een leuke uitdagende functie voor u beschikbaar. Informatie bij Nicola Telderman, tel. (0113) 27 48 20, Goes, Van de Spiegelstraat 2. Voor meer vacatures: www.randstad.nl www.pzc.nl/banen De gemeente Rucphen is een gemeente waar meer dan 22.600 inwoners in een groene omgeving wonen. Een gemeente om ook recreatief te vertoeven. Het gemeentebestuur roept belangstellenden op te solliciteren naar de functie van voor 32 uur per week vacaturenummer: VSR18 Iv Functie-informatie U zult zich voornamelijk bezighouden met het geven van zwem onderwijs en het begeleiden van diverse doelgroepen. U coördineert een werkplan voor alle zwemactiviteiten en initieert nieuwe (eenmalige) activiteiten. Daarnaast wordt van u verwacht dat u onderhouds- en schoonmaakwerkzaamheden verricht en de technische installaties bedient. Ook houdt u toezicht in het binnen- en buitenbad en verricht u overige voorkomende werk zaamheden. Functie-eisen: U heeft een mbo-werk- en denkniveau (bijv. CIOS) en een geldig EHBO/reanimatiediploma. U heeft een klantvriendelijke instelling, bezit goede contactuele eigenschappen en bij voorkeur ervaring met soortgelijk werk. Arbeidsvoorwaarden: Afhankelijk van opleiding en ervaring zal inpassing geschieden in niveau 6 dan wel uitloopniveau 7 (bruto per maand minimaal 1.488,-- en maximaal 2.473,--). Genoemde salarisbedragen zijn met peil 1 april 2003 en bij een volledige dienst betrekking. Bijzonderheden: Het Sport- en vrijetijdscentrum De Vijfsprong bevindt zich momenteel in een veranderingsproces. Medio 2004 zal de exploitatie naar verwachting geprivatiseerd worden. Tot die tijd duurt het bovengenoemde dienstverband. Informatie: Meer informatie over de gemeente Rucphen vindt u op internet onder www.rucphen.nl. Voor nadere informatie over de functie kunt u contact opnemen met de heer F. Roggekamp, bureauhoofd sport en recreatie, tevens bedrijfsleider, tel. (0165) 34 96 81. Sollicitaties: Belangstellenden wordt verzocht een sollicitatiebrief met curriculum vitae voor 2 september te richten aan burgemeester en wethouders van Rucphen, Postbus 9, 4715 ZG Rucphen, onder vermelding van het vacaturenummer VSR 18. De sollicitatie gesprekken en de medische aanstellingskeuring vinden plaats in de weken 37 en 38. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. ihr fc» GEMEENTE MEMISA, MENSEN IN NOOD, NEDERLANDSE RODE KRUIS, NOVIB, SAMENWERKENDE S HULPORGANISATIES 33 GOES (36.000 inwoners) is een levendige stad in hartje Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente is bezig met ambitieuze plannen om de kwaliteit van de historische binnenstad verder te verhogen. Concrete projecten zijn de bouw van een nieuw theater en een nieuw stads kantoor. Goes is een fijne stad om te wonen. Je vindt er nog betaalbare huizen in een prachtige omgeving en uitstekende voorzieningen als het gaat om sport, gezondheidszorg en onderwijs. Meer informatie vindt u op onze website www.goes.nl. De afdeling Financiën is op zoek naar enthousiaste collega's voor de functies voor 36 uur per week, een parttime invulling (2x18 uur) is bespreekbaar voor 36 uur per week (tijdelijke functie voor maximaal I jaar) WAAR KOM IE TE WERKEN? Je werkt bij het bureau ondersteuning van de afdeling Financiën. De belangrijkste taken van dit bureau zijn het verzorgen van de boekhouding, de financiële beleidsadvisering en het samenstellen van de voor- en najaarsnota, de jaarrekening en de begroting. WAT WORDT ER VAN IOU VERWACHT? Afdelingssecretaresse m/v Tot je werkzaamheden behoort de uitvoering van de crediteurenadministratie voor onder meer de sector Maatschappelijke Ontwikkeling en de stafafdelingen. Je draagt zorg voor de administratieve en secretariële ondersteuning van het hoofd van de afdeling Financiën en het bureauhoofd Belastingen.Tot je taken behoren onder andere het verzorgen van de inkomende- en uitgaande correspondentie, notuleren, archiveren en ondersteunende werkzaamheden voor de begroting en jaarrekening. Daarnaast verzorg je het agendabeheer en de telefoonbehandeling van de afdelingshoofden van de overige stafafdelingen en van de concerncontroller. Ook beheer je de gemeentelijke tijdschrijfapplicatie. Medewerker crediteurenadministratie m/v Tot je werkzaamheden behoort de uitvoering van de crediteurenadministratie voor onder meer de sector Maatschappelijke Ontwikkeling en de stafafdelingen. Je verwerkt aangegane verplichtingen in de administratie en verzorgt de aanmaak en wijzigingen van de crediteuren bestanden. Je neemt facturen in ontvangst, voert de benodigde gegevens in en zorgt voor een tijdige betaling van de facturen. Ook behoort het uitzoeken van herinneringen tot jouw taak en onderhoud je contacten met budgethouders over facturen, openstaande posten e.d. WIE ZOEKEN Wil? Afdelingssecretaresse m/v Je bent minimaal in het bezit van een VMBO-diploma, aangevuld met een secretariële opleiding. Je hebt notuleerervaring en kennis van tekstverwerking en geautomatiseerde systemen. Medewerker crediteurenadministratie m/v Je bent minimaal in hetbezit van, een VMBO-diploma, aangevuld met bijvoorbeeld een praktijk diploma Boekhouden en je beschikt over kennis van geautomatiseerde systemen. Voor beide functies geldt dat je beschikt over goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkings vaardigheden en dat je nauwkeurig bent.Verder verwachten wij van je dat je goed in team verband kunt werken en dat je stressbestendig en enthousiast bent. WAT BIEDEN Wil? Naast een prettige werkomgeving en enthousiaste collega's bieden wij voor beide functies een bruto maandsalaris dat afhankelijk van je leeftijd, opleiding en ervaring minimaal 1.352,00 (aanloopschaal 4) en maximaal 2.147,00 (functieschaal 5) bedraagt bij een fulltime dienstverband. Daarnaast hebben wij goede regelingen voor studiefaciliteiten, flexibele arbeidstijden, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, een pc- en fiets privé-regeling, de mogelijkheid tot het kopen en verkopen van verlofdagen en een voordelige hypotheekregeling. DE PROCEDURE Informatie Voor informatie over deze functies kun je contact1 opnemen met Sjaak van der Steen, waarnemend hoofd afdeling Financiën, telefoonnummer (01 13) 249614. Informatie over de procedure kun je inwinnen bij Els Vis, personeelsconsulent, telefoonnummer (01 13) 249633. Sollicitatie Spreekt één van deze functies je aan stuur dan binnen tien dagen na het verschijnen van deze vacature je brief en cv naar burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 2118,4460 MC Goes onder vermelding van vacaturenummer 21 I 1.08 voor de van medewerker crediteurenadministratie en vacaturenummer 2110.02 voor de functie yan|ptielingssecretaresse. Je kunt ook je brief en cv per e-mail sturen naar: vacatures@goes.nl. VOORKEURSBELEID Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de samenleving. Arbeids- landicapten. vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen die voldoen aan de gictié^isetrverzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren. Geen acquisitie! Werkvoorbereider Meer informatie/aanmelden Postbus 322 4380 AH VLISSINGEN Tel.: 0118 55 89 30 Fax: 0118 55 89 01 tc@roczeeland nl .ZEELAND Voor functionarissen die werkzaam zqn in de werkvoorbereiding van een productiebedrijf en zich verder willen ont wikkelen. Onderdelen o.a.: bedrijfsorganisatie, communicatie, normstellingstechnieken, plannmgslechnieken, kost prijsberekeningen, logistiek en automatisering. Toelating: vakopleiding op niveau 4 (bi|v. MTS Werktuigbouwkunde). Cursusduur: 30 avonden. Informeer naar de startdatum. VC A-cursussen De geldigheidsduur van het VCA-certificaat is 10 jaar. Met een 'opfriscursus' kunt u snel uw certificaat vernieu wen. Informeer naar de diverse mogelijkheden, zoals VCA-1VCA-2 en VCA-V0L. Vakbekwaamheid waterleidingtechniek Voor personen die willen voldoen aan de eisen van vakbekwaamheid die in de erkenningsregeling water (REW) wor den gesteld Onderdelen o.a.: voorschriften, waterleiding- en energietechniek, tekening lezen, kwaliteit en nazorg. Toelating: kennis/ervaring vergelijkbaar met opleiding installatiemonteur. Informeer naar de cursusopzet en data.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 35