Verpleegkundige voor Pi Torentijd v/m ponds ponds 1 j 1 ACCOUNT MANAGER mm PZC pt jpi r i f* m T geef Liliane om dit giro 7 800 800 kind RBONED Liliane Ervaren verkoopmedewerker/ster zaterdag 21 juni 2003 Dienst Justitiële Inrichtingen www.dji.nl (0118) 67 17 05 Gehandicapt of chronisch ziek? gffpjg aedes Dik Bi W14 HH «HM Accountmanager m/v Reïntegratieverpleegkundige m/v Arbeids- Organisatieadviseur m/v Accountmedewerker binnendienst m/v A.O.C. b.V. (t.a.v. de directie) %a«f if PI Zuid-West bestaan uit de locaties Dordtse Poorten te Dordrecht en Torentijd te Middelburg. Bij de PI Zuid- West werken in totaal ruim 400 medewerkers. De locatie Dordtse Poorten bestaat uit twee units: een Huis van Bewaring 080 mannen] en een Gevangenis 044 mannen]. De locatie Torentijd bestaat uit drie onder delen: een Huis van Bewaring standaard voor mannen met een capaciteit van 96 plaatsen, een Huis van Bewaring voor jong volwassenen (JOVO) met een capaciteit van 24 plaatsen en de penitentiaire open inrichting de Nederhof met een capaciteit van 22 plaatsen. Tijdelijk zijn 24 plaatsen van de PI Torentijd bestemd als politiearrestantencellen voor de Politie Zeeland. Taken: U levert in teamverband een bijdrage aan de medische, sociale en psychische opvang van de gedetineerden. U houdt intake gesprekken met de gedetineerden en bereidt zgn. inkomstenkeuringen voor. U beheert de medische inventaris en de medicijnvoorraad. U onderhoudt contacten met externe instanties, zoals apotheek, ziekenhuizen e.d. U verricht administratieve werkzaamheden en bent verantwoordelijk voor de medische dossiers van de gedetineerden, u verleent assistentie bij het spreekuur en onderhoudt intensieve contacten met de PlW-teams en woont het gedetineerdenberaad bij en op indicatie het teamoverleg. U adviseert en signaleert op de afdelingen omtrent de benadering van gedetineerden waar dit nodig is. U voert in opdracht, aan de arts voorbehouden, handelingen uit conform de daarvoor gemaakte en geautoriseerde protocollen. U maakt medicijnen gereed voor uitreiking conform de voorschriften van de arts en/of apotheker. U voert mede preventief beleid uit t.b.v. hygiëne, drugs etc. U neemt deel aan het P.M.O. (psychisch medisch overleg}. U heeft een diploma verpleegkundige, bij voorkeur HBO-V; ervaring als gediplomeerd verpleegkundige en bij voorkeur ervaring in psychiatrie; een flexibele werkinstelling. Verder beschikt u over goede contactuele vaardigheden en eerste hulpervaring. De functie is voor 18 uur per week en de standplaats is Middelburg. Beloning: Het salaris bedraagt minimaal 1.850,57 bruto per maand en maximaal 2.439,16 (schaal 7] bij een 36-urige werkweek 8% vakantietoeslag Inlichtingen: Telefonische inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij de Medische Dienst, te bereiken onder telefoonnummer (0118] 67 17 00. Solliciteren: Schriftelijke sollicitaties ter attentie van Afdeling Personeelszaken, Postbus 8064, 4330 EB Middelburg. Bijzonderheden: De selectiegesprekken worden gehouden op 15 juli as. Acquisitie naar aanleiding van deze vacaturemelding wordt niet op prijs gesteld Justitie STICHTING Havensingel 26 5211 TX 's-Hertogenbosch T 0800 7 800 800 (gratis) www.lilianefonds.nlvoorlichting@lilianefonds.nl Het speciale fonds voor kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden Of het nu gaat om juridische ondersteuning, belasting- teruggave, uitkeringen, zorg en hulp, woningaanpassingen vervoer of lotgenotencontact... Kom op voor je rechten! Word ook lid van ANGO! Postbus 850, 3800 AW Amersfoort Met ANGO kom je tot je recht! Tïl*)®®43 versnigins vbo wcningccr «oraties Aedes vereniging van woning corporaties (120 medewerkers) is in 1998 voortgekomen uit een fusie tussen de Nationale Woningraad en het NCIV koepel voor woningcorporaties. De vereniging heeft zo'n 600 leden die samen goed zijn voor 2,5 miljoen woningen, waarin 6 miljoen mensen wonen. Aedes staat voor collectieve belangenbehartiging van de woning corporaties bij de overheid en werkt samen met de leden aan de professionalisering van de bedrijfstak. De agenda van de leden is bepalend voor de activiteiten van de organisatie Iedere aangesloten corporatie heeft een direct aanspreekpunt: de Aedes- accountmanager. Wij zoeken een accountmanager voor de regio Zeeland/Noord-West Brabant. Als accountmanager heb je een zelfstandige rol in het bewerkstelligen van een optimale relatie tussen Aedes en haar leden in een regio en tussen de leden onderling. In je werkgebied werk je samen met één of meerdere collega accountmanagers. Je maakt deel uit van een team van in totaal 14 account managers en 4 netwerkmanagers. Je hebt een homebase op het zeer moderne hoofdkantoor in Hilversum, maar je werkt voor een groot deel vanuit huis. Zelfstandige relatiebouwer met inhoud en drive Als accountmanager sta je in voortdurend contact met directies van de aangesloten woningcorporaties. Je inventariseert enerzijds hun opvattingen en zorgt ervoor dat daarmee invloed ontstaat op de belangenbehartiging door Aedes. Anderzijds breng je informatie en ideeën over waarmee je ervoor zorgt dat www.vodwrecruitment.com er bij leden draagvlak blijft bestaan. Ook vervul je een belangrijke klankbordrol, ben je procesbegeleider, kennismakelaar en representant bij de aangesloten woningcorporaties en leid je interne projecten binnen Aedes. De accountmanager woont bij voorkeur in de regio Breda/Zeeland, is opgeleid op HBO/WO niveau en heeft enige jaren ervaring in een bij voorkeur dienstverlenende of politieke organisatie. Je bent maatschappelijk betrokken, als je de branche kent is dat een pre Je bent relationeel sterk omdat je luistert, je inleeft en sensitief bent. Je bent analytisch, energiek en presenteert jezelf gemakkelijk Je werkt graag zelfstandig, maar bent tevens teamgericht. Herken je je in dit profiel, dan ontvangen wij graag je cv. Je kunt meer informatie bij ons opvragen. Voor vragen kun je ook contact opnemen met Hinnejan Elswijk, zijn telefoonnummer is 033-4326606. VODW Recruitment. Postbus 194, 3830 AD Leusden, e-mail: info@vodwrecruitment.com Marketing, Sales, Communications E De consultants van Verdonk Otten Dik Wiegerinck Recruitment staan voortdurend in contact met professionals op het gebied van Marketing, Sales en Communications. Onze aanpak: snel maar degelijk, gebaseerd op een grondige kennis van de vakgebieden waarin we bemiddelen. Ons slagingspercentage: bijna 100%. Wat we bieden: interessante functies voor ervaren managers en professionals bij topbedrijven. Voorwaarde? De durf om te groeien. HH HUM hhü |||il ArboNed is een gecertificeerde, landelijke arbodienst. De circa 1.700 medewerkers werken vanuit vijfendertig vestigingen voor bedrijven en instellingen uit alle branches. Zij adviseren, ondersteunen en begeleiden op dit moment bijna 60.000 werkgevers met in totaal meer dan 1 miljoen werknemers bij het opzetten en uitvoeren van een integraal arbo- en verzuimbeleid. Bij ArboNed staat de mens en zijn werkplek centraal. Onze dienstverlening richt zich op het creëren van optimale arbeidsomstandigheden. Daarbij telt het welzijn van de individuele werknemer, maar ook van het rendement van de onderneming. Werken bij ArboNed betekent dus werken aan een beter en gezonder werk klimaat in Nederland. Voor onze business unit Zuidoost-Nederland zijn wij op zoek naar nieuwe collega's. Standplaats: Breda en Roosendaal, vacaturenummer 03Z035 Functie-inhoud De accountmanager bij ArboNed is een inspirerende persoonlijkheid die de business unit ondersteunt bij het opzetten, beheren en uitbreiden van het commerciële netwerk in de regio. U bent het eerste aanspreekpunt voor een deel van onze klanten en adviseert hen (in overleg met bedrijfsartsen, adviseurs en salesmanager) over de dienstverlening van ArboNed. U voert zelfstandig contractonderhandelingen, bent resultaatgericht en in staat klanten langdurig aan ArboNed te binden. beschikt over uitstekende sociale onderhandelingsvaardigheden en heeft een afgeronde hbo-opleiding in de commerciële richting. Tevens heeft u enige jaren werkervaring als accountmanager in de commerciële dienstverlening. Standplaats: Breda, Goes en Tilburg, vacaturenummer 03Z036 Functie-inhoud De reïntegratieverpleegkundige werkt binnen ArboNed nauw samen met de bedrijfsarts en andere kerndisciplines. Samen met uw team en onder regie van de bedrijfsarts draagt u de verantwoordelijkheid voor de verzuimbegeleiding bij bedrijven. U adviseert de klant over de aanpak van ziekteverzuim en verbetering van de arbeidsomstandigheden. U begeleidt vooral de reïntegratie van zieke werknemers door middel van een bedrijfsgeneeskundig spreekuur. U bent een open en praktisch ingesteld persoon en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. U heeft minimaal een afgeronde hbo-v-opleiding. Ervaring met soortgelijke werkzaamheden is een pré. Standplaats: Roosendaal en Goes, vacaturenummer 03Z037 Functie-inhoud De arbeids- en organisatieadviseur is een ambitieuze, breed ontwikkelde en inzetbare adviseur. Een inspirerende procesbegeleider, die veranderingen bij onze klanten op onder meer managementniveau geaccepteerd krijgt en deze vervolgens weet te realiseren. U adviseert en traint het management en de ondernemingsraad in het vinden van duurzame oplossingen om de kwaliteit van arbeid te verhogen en ziekteverzuim te verkomen. U verzorgt voor hen bijvoorbeeld verzuimtrainingen, voert welzijnsonderzoeken uit en begeleidt hen bij organisa torische veranderingen. Bij voorkeur heeft u een bedrijfskundige achtergrond op universitair niveau, eventueel aangevuld met een consultancy- opleiding en minimaal drie jaar ervaring als (extern) adviseur. U heeft ervaring met het geven van trainingen en ziet het als een uitdaging om zwaardere projecten uit te voeren. Kenmerkend is uw vermogen klanten te stimuleren tot actie en tot een gezonde ondernemingszin. Standplaats: Breda, vacaturenummer 03Z038 Functie-inhoud Als accountmedewerker binnendienst verricht u onder andere telefonische activiteiten om (potentiële) opdrachtgevers te informeren over de dienstverlening van ArboNed. U maakt deel uit van een team van binnendienstmedewerkers en bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. U bent verantwoordelijk voor het onderhouden van de contacten met opdrachtgevers tot 75 werknemers, het werven van nieuwe opdrachtgevers, het uitwerken van offertes en het verzorgen van mailings e.d. Ook behoort ondersteuning van de accountmanagers tot het takenpakket. U beschikt minimaal over een opleiding op mbo-niveau. Verkoopervaring is een pré. Tevens beschikt u over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. U neemt initiatieven, kunt zelfstandig werken, maar kunt ook zaken in teamverband oppakken. Ten slotte bent u gewend te werken in een dynamische omgeving. Voor informatie Accountmanager, mevrouw K. Timmerman (salesmanager), telefoonnummer (076) 524 36 00 Reïntegratieverpleegkundige, de heer P. de Witte (locatiemanager), telefoonnummer (076) 524 36 00 Arbeids- en Organisatieadviseur, de heer P. de Beijer (locatiemanager), telefoonnummer (0165) 57 24 00 Accountmedewerker binnendienst, de heer L. Schildmeyer, manager intern service bureau, telefoonnummer (076) 524 36 00 Bent u geïnteresseerd in deze functie, bezoek dan voor meer informatie onze website (www.arboned.nl). Reageren kan ook, binnen twee weken, elektronisch aan vacatures@arboned.nl of schriftelijk aan ArboNed NV, t.a.v. mevrouw M. Verberne, Postbus 85Ö91, 3508 AB Utrecht, o.v.v. het vacaturenummer. Aquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst. STICHTING Ramadhan (6 maanden) Ramadhan uit Indonesië is een rustige baby. Hij werd geboren met een gespleten lip en een open gehemelte. Om normaal te kunnen eten en praten zal hij drie keer geopereerd moeten wor den. De kosten per operatie bedragen 225 euro. Het Liliane Fonds helpt kinderen zoals Ramadhan; kinderen die zonder steun geen kans maken op medische of sociale revali datie. Helpt u mee? Havensingel 26,5211 TX 's-Hertogenbosch T 0800 7 800 800 (gratis) www.lilianefonds.nl voorlichting@lilianefonds.nl Het speciale fonds voor kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden A.O.C. is een groothandel In Automaterialen, Banden, Gereedschappenen Werkplaatsinrichting met vestigingen in Vlissingen, Middelburg en Goes. Wij leveren hoofdzakelijk aan Universele Garagebedrijven, Dealers, Fleetowners, Transportbedrijven en Overheidsinstellingen in Zeeland. I.v.m. toenemende werkzaamheden zijn wij op zoek naar: (fulltime te Vlissingen) Tot de werkzaamheden behoren onder meer: Het te woord staan van klanten Het aannemen en verwerken van verkooporders De verwerking van zowel de in- als uitgaande goederenstroom Wij vragen: Goede communicatieve vaardigheden Commerciële en flexibele instelling Middelbare technische opleiding of ervaring in de automotive Affiniteit met computers Rijbewijs Representatief voorkomen Wij bieden: Collegiale en informele werksfeer Optimale ontwikkeling op vakgebied Mogelijkheid tot volgen van cursussen Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden Handgeschreven sollicitaties binnen 7 dagen zenden aan: Postbus 208, 4380 AE Vlissingen (discretie gewaarborgd, acqusitie wordt niet op prijs gesteld)

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 40