ELOPAK algemeen directeur SM WO Hoofd Administratie (m/v) H&MÏI Meldpuntmedewerkermh SBO DE TWEERN Openbaar basisonderwijs Terneuzen en Hulst es -^^creanetbv J W G-Administraties VEE MEDEWERKER FINANCIËLE ADMINISTRATIE/ APPLICATIEBEHEERDER M/V <Tweern een GROEPSLEERKRACHT Apotheekhoudende huisartspraktijk Domburg APOTHEKERSASSISTENTE/ DOKTERSASSISTENTE (aankomend) assistent accountant m/v Oriëntatie: Voor onze nieuwe organisatie zijn we op zoek naar een Kenmerken van de functie: Uw profiel: dan nodigen wij u graag uit om te solliciteren. Wilt u meer weten? Wilt u zich melden als kandidaat? zoekt medewerkers met een hart voor mensen SBO De Tweern is in 1998 ontstaan uit de fusie van de toenmalige scholen voor speciaal onderwijs: MLK, LOM en IOBK. De school is momen teel nog gehuisvest op twee locaties: locatie Evertsenstraat voor kinderen tot ongeveer 9 a 10 jaar en locatie Lijnbaan voor de oudere kinderen tot ze schoolverlater zijn. Per augustus 2004 zal mogelijk ons nieuwe gebouw betrokken kunnen worden waarin beide locaties worden gehuisvest. De Tweern heeft gekozen voor het onderwijskundig model van 'responsief' onderwijs en is volop in ontwikkeling om daar gestalte aan te geven. De Tweern is een streekschool voor SBO in de regio Noord- en Zuid-Beveland en maakt deel uit van het Samenwerkingsver band De Bevelanden in het kader van WSNS. Speciaal Basis Onderwijs Het Bestuur van de Stichting Samenwerkingsscholen voor Speciaal Onderwijs en Voortgezet Onderwijs in Zeeland vraagt voor: (werktijdfactor 0,8546) Het betreft een betrekking van 4 dagen per week binnen de reguliere formatie met het eerste jaar een tijdelijke aanstelling. De werkzaamheden vinden, om te begin nen, plaats op locatie Lijnbaan. Het gaat om leerlingen in de leeftijd van 10 a 11 jaar. Wij bieden: - een uitdagende onderwijssituatie. - persoonlijke begeleiding in de opvang van kinderen middels SVIB - ondersteuning van een multidisciplinair team. - mogelijkheden voor teamgerichte en individuele na- en bijscholing. Wij vragen een collega die: - volledig bevoegd is voor het primair onderwijs - gemotiveerd is om te werken in het speciaal basisonderwijs. - beschikt over relativerings- en incasserings vermogen. - communicatief vaardig is. - een positieve bijdrage wil leveren aan de school ontwikkeling. - in het bezit is van of bereid is tot vakstudie SO Salariëring geschiedt op maximum schaal LB (CAO-PO). Indiensttreding: Per 01-09-2003, of zo spoedig mogelijk daana. Sollicitaties richten aan voornoemd Bestuur, p/a Postbus 307, 4460 AS Goes. Brieven dienen uiterlijk 30 juni 2003 in ons bezit te zijn. Gesprekken vinden plaats in week 27 en 28. Voor meer informatie over de school en de groep kunt u terecht bij de directie van SBO De Tweern: Theo Quaak of Rob Landa, tel. 0113-216047 Con Beun of Arno van Trigt, tel. 0113-228864 Geen acquisitie naar aanleiding van deze advertentie zoekt per begin augustus 2003 een enthousiaste Wij bieden een prettige collegiale werksfeer in een hecht team met 2 collega's en 2 huisartsen. Veel ruimte voor eigen initiatief en eigen verantwoordelijkheid. Actieve bevordering na- en bijscholing. Flexibele werktijden in overleg voor 4 dagen per week. Je sollicitaties met c.v. graag naar: W. J. M. Spekhorst, apotheekhoudende huisarts J. W. Schuurmanstraat 6,4357 EK Domburg, tel. 0118-581271 Kirsten, 9 jaar CtuWtv-vit., <U at -vJn Kirsten is ziek. Leukemie. Daar is niets leuks aan. Of het moet de kans op genezing zijn. In de wereld van kinderen hoort geen kanker. Help ons daarom mee in onze strijd en maak uw bijdrage over op Giro 26000. www.kankerbestrijding.nl ÉHÉ kankèrbestrijdin C'j t c o' n's Vt.' r a m'c'TS Marktleider in consultancydiensten, softwareontwikkeling en systeembeheer voor de (internationale) recreatiebranche Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde, praktisch ingestelde TELEFONISTE/SECRETARESSE die tevens^zorg draagt voor een goede interne en externe communicatie. Beheren vap agenda's, verzorgen van vergaderingen, uitwerken van rapporten en administratieve werkzaamheden behoren ook tot de taken. Een zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord erl geschrift is een vereiste. Ervaring met Word, Excel en Outlook is noodzakelijk. Enige kennis van Exact is een pre. Heeft u interesse in de fulltime functie (38 uur per week), richt dan uw sollicitatiebrief met CV aan Recreanet B.V., t.a.v. M. Kempkes, Postbus 121, 4330 AC Middelburg. Telefoon: 0118-671010 www.recreanet.nl lnfo@recreanet.nl Elopak is één van 's werelds grootste verpakkingsproducenten. Het hoofdkan toor staat in Noorwegen en er zijn wereldwijd 30 verkoopkantoren en 16 productiecentra. In Terneuzen bevinden zich een tweetal fabrieken en de verkooporganisatie, met Benelux als belangrijkste werkgebied. Elopak levert verpakkingen voor zuivelproducten en vruchtensappen, maar ook voor industriële producten als zeep en wasverzachters. Tevens is Elopak leverancier van complete vul- en verpakkingssystemen. Voor het realiseren van adequate verzameling, verwerking, vastlegging en verstrekking van financiële informatie, zijn wij op zoek naar een: die als teamlid een belangrijke bijdrage levert aan de financiële verslaglegging van het bedrijf Uw functie: U draagt o.a. verantwoording voor de uitvoering van het administratieve proces binnen de gestelde wettelijke en concern voorschriften, zoals: het samenstellen en rapporteren van periodieke balans en resultaatbereke ningen, overzichten en toelichtingen. U stuurt uw medewerkers zodanig aan dat op de daartoe vereiste momenten een oordeel gevormd kan worden omtrent vermogen en resultaat, solvabiliteit en liquiditeit. U geeft uitvoering aan de inrichting en het Actueel houden van de boek houding en administratieve organisa tie, zodanig dat voldaan wordt aan de wettelijke voorschriften en een optimale bijdrage wordt geleverd aan de vastlegging van informatie ten behoeve van het besturen en functioneren van de onderneming. Uw profiel: Een opleiding op HEAO-niveau (BE) en affiniteit met automatisering c.q. geïntegreerde informatiesystemen, gekoppeld aan een relevante werkervaring bij voorkeur opgedaan in de industriële sector. Naast een goed analyserend en sturend vermogen, beschikt u over een praktische instelling. Bovenal bent u een teamspeler die een belangrijke bijdrage levert aan de prestaties van zijn collegae en medewerkers. U combineert uw vakinhoudelijke kennis met gevoel voor service en kwaliteit. Vanwege de internationale werkomgeving is een goede beheersing van de Engelse taal vereist en spreekvaardigheid van de Franse taal een pré. Wat bieden wij u aan: U komt te werken bij een mondiale hoofdrolspeler op de markt van verpakkingen en verpakkingssystemen. U krijgt de ruimte om een belangrijke bijdrage te leveren aan het verbeteren van de financiële verslaglegging in het bedrijf. Kortom samen met uw collegae vormt u een hecht team ter ondersteuning van de area finance manager en weet u de aangeboden ruimte optimaal te benutten. Hierbij hoort uiteraard een goed arbeidsvoorwaardenpakket, corresponderend met het niveau en de verantwoordelijkheden van deze functie. Bent u geïnteresseerd in deze functie? Schrijf dan binnen 2 weken een brief met c.v. naar Elopak B.V., ter attentie van de human resources afdeling, Mr. F.J. Haarmanweg 44, Postbus 82, 4530 AB Terneuzen (Nederland). Voor informatie over de regio kunt u terecht bij de website www.dekanaalzone.nl. Een assessment kan tot de sollicitatieprocedure behoren. een jong team fiscaal adviseurs is op zoek naar een voor een full-time dienstverband ...groeien naar het zelfstandig beheren van relaties zowel interne als externe opleidingsmogelijkheden. Heb je een MBO Administratief of HEAO Accountancy opleiding gevolgd, stuur dan je sollicitatiebrief en CV naar JWG-Administraties, Fr. den Hollanderlaan 21, 4461 HL te Goes. Voor inlichtingen kun je bellen met Wim Faasse of Jaco Bruijn 0113-216495 GEMEENTE Veere is een aantrekkelijke gemeente op het Zeeuwse schiereiland Walche ren. Als woongemeente aantrekkelijk voor de ruim 22.000 inwoners, verspreid over 13 kernen en enkele buurtschappen. Als toeristische, recreatieve en groene gemeente aantrekkelijk voor de vele toeristen door 34 km lange kust met bossen, duinen en strand, het Veerse Meer en het agrarisch middengebied. Ten slotte aantrekkelijk door het aanwezige culturele erfgoed zoals het historische stadje Veere, diverse monumenten, klederdracht en folklore. De ambtelijke organisatie, met circa 210 medewerkers, bestaat uit een Management en 12 afdelingen. De ambitie van Veere is het bereiken van een flexibele, klantgerichte en open organisatie. Vanaf 2000 is de organisatie gehuisvest in een modern gemeentehuis in de kern Domburg. De gemeente Veere bestaat uit een MT en 12 afdelingen, waaronder de afdeling Financiën. Deze afdeling heeft ca. 20 medewerkers en is onderverdeeld in 3 clusters, waaronder de cluster financieel beheer. Door een interne verschuiving van een medewerker naar een andere afdeling zijn we voor deze cluster op zoek naar een enthousiaste (36 uur per week)/DU0baan is mogelijk De functie-inhoud: Je bent applicatiebeheerder van het financiële pakket (Eagle), het tijdsmanagementsysteem (TIM) en het BDS-pakket (elektronisch bankieren). Je levert periodiek, maar ook op basis van specifieke vragen uit deze applicaties, de benodigde managementinformatie. Je bent actief bezig met het ontwikkelen van de wijze waarop deze managementinformatie verstrekt wordt, dit doe je d.m.v. Impromptu. Je maakt een goede vertaalslag van de gebruikerswensen naar de toepassingen en van technische informatie naar de dagelijkse financiële praktijk. Je initieert zo nodig veranderingen in de opzet van de administratieve organisatie binnen de cluster financieel beheer. Het profiel: Je hebt een mbo-werk- en denkniveau, bijvoorbeeld mbo bedrijfsadministratie. Je hebt kennis van en ervaring met diverse applicaties op automatiseringsgebied. Kennis van de applicaties Eagle/TIM en/of BDS is een pre. je bezit goede communicatieve uitdrukkings vaardigheden en je bent nauwkeurig. De arbeidsvoorwaarden: Het brutomaandsalaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring, min. 1.643,—/ max. 2.124,-, salarispeil 01-10-2002 (functieschaal 7). De gemeente kent een systeem van aanloopschaal, functieschaal en uitloopschaal. Voor deze functie betekent dit dat op termijn uitloop naar schaal 8 (max. 2.747,-) tot de mogelijkheden behoort. Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zijn o.a. variabele werktijden, (ver)koop vakantie-uren, opbouw compensatieverlof, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, pc-privé en fietsplan. Overige informatie: Meer informatie nodig? Bel met Anne Marie de Vries, afdelingshoofd Financiën, doorkiesnr. (0118) 55 54 89 of Anneke van Hootegem, personeelsadviseur, doorkiesnr. (0118) 55 53 90. Heb je belangstelling! Stuur je sollicitatiebrief met CV binnen 14 dagen na verschijning van deze advertentie naar gemeente Veere, t.a.v. afdeling POI, Postbus 1000, 4357 ZV Domburg, onder vermelding van vacaturenummer 08/03 in de linkerbovenhoek van de envelop of mail naar vacature@veere.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Op 1 januari 2004 wordt het bestuur van het openbaar primair onderwijs in de gemeenten Terneuzen en Hulst (Zeeuwsch Vlaanderen) verzelfstandigd en samen gevoegd. De 12 basisscholen met in totaal zo'n 1600 leerlingen, worden vanaf dat moment ondergebracht bij een openbaar rechtspersoon. De grootte van de scholen varieert van 32 tot 390 leerlingen, waarbij een integraal directeur de eigen scho(o)l(en) aanstuurt. De leiding van de nieuwe organisatie wordt in handen gelegd van een managementteam. Dat bestaat naast een algemeen directeur uit twee ledeo van het huidige directieberaad die bovenschoolse taken gaan uitvoeren. Ze worden daarvoor beiden een dag per week gefaciliteerd. Het managementteam werkt samen met het directieberaad volgens het directiewerkplan aan de verdere ontwikkeling van het openbaar onderwijs in beide gemeenten. indiensttreding per 1 oktober 2003 of zo spoedig mogelijk daarna. Functieomvang: 1,0 fte De algemeen directeur is eindverantwoordelijk voor de ontwikkeling van de organisatie en het daarbij behorende beleid. De algemeen directeur legt verantwoording af aan het toezichthoudend bestuur, dat op afstand bestuurt. De organisatie beschikt reeds over een aantal conceptbeteidskaders die met veel enthousiasme door werkgroepen binnen het directieberaad zijn ontwikkeld en waarvoor een breed draagvlak in het werkveld bestaat. Centraal in deze documenten staat de gedachte dat de scholen met een grote mate van eigen verantwoordelijkheid kunnen werken De salarisindicatie voor deze functie is maximaal schaal DC. U kunt zich vinden in de volgende taken en verantwoordelijkheden: voorbereiden en uitvoeren van het door het bestuur vast te stellen beleid ten aanzien van strategisch-, onderwijskundig-, financieel-, personeels-, materieel- en marketingbeleid. zorg voor de kwaliteit van het onderwijs en profilering van het karakter van het openbaar onderwijs. Uit uw brief en curriculum vitae blijkt dat u beschikt over Leidinggevende ervaring, bij voorkeur in een onderwijsorganisatie, gedegen kennis heeft van recente ontwikkelingen in het onderwijs. Als u beschikt over de volgende kwaliteiten: strategisch inzicht, communicatieve vaardigheid, resultaatgerichtheid, samenwerkingsgerichtheid met bindend vermogen, tonen van leiderschap, U kunt de afgeronde eindrapportage: 'bestuurlijke ontvlechting' aanvragen bij de gemeente Terneuzen, MZ/WOC/OJ, de heer Glenn Hoffman. Tel. 0115 - 455 754 of per e-mail: g.hoffman@terneuzen.nl Inlichtingen over de inhoud van de functie kunt u verkrijgen bij de heer Rien de Regt, directeur van obs Marijkeschool in Axel en lid van het directieberaad. Tel. 0115 - 561 806 of per e-mail: rienderegt@zeelandnet.nl. Bij hem kunt u ook terecht met vragen over de selectieprocedure. Een assessment of psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van deze procedure. Dan kunt u voor 5 juli uw brief met motivatie en curriculum vitae sturen aan: Bestuur openbaar basisonderwijs Terneuzen en Hulst. De heerJ.D. van Dalen, voorzitter. P.a. gemeente Terneuzen, afd. MZ/W0C/0J, postbus 35, 4530 AA Terneuzen. De sollicitatiegesprekken worden in de periode half juli half augustus gehouden. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. maatschappelijk werk De Stichting Maatschappelijk Werk Oosterschelderegio is werkzaam op Noord- en Zuid- Beveland, Schouwen-Duiveland, Tholen enSt. Philipsland. De Stichting heeft 80 mede werkers in dienst. Naast het Algemeen Maatschappelijk Werk, het Welzijnswerk en het werk van Sociaal Raadslieden als kerntaken, worden werkzaamheden verricht in het kader van: Sociaal Medisch Teams binnen het voortgezet onderwijs Consultatieteams binnen het basisonderwijs; Detachering ten behoeve van derden; Bedrijfsmaatschappelijk Werk. De afdeling Welzijn voert haar werk uit in de gemeente Goes. Meer informatie treft u aan op onze website: www.smwo.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs. (18 uur per week) in de gemeente Schouwen-Duiveland afdeling Maatschappelijk Werk, standplaats Zierikzee Functie-informatie: In het kader van de Integrale Schuldhulpverlening opent het Maatschappelijk Werk in samenwerking met de gemeente Schouwen-Duiveland in Zierikzee een Meldpunt Schuldhulpverlening. Dit Meldpunt vormt de toegangspoort tot hulpverlening voor cliënten met schulden in de gemeente Schouwen- Duiveland. Door de instelling van het Meldpunt wordt vormgegeven aan een optimale afstemming en samenwerking met andere betrokken instanties, om zo een adequate hulpverlening te kunnen bieden. Wij zoeken voor de uitvoering van de taken van het Meldpunt een medewerker die gestructureerd kan werken en onderhandelen en die bovendien kennis heeft van wet- en regelgeving op het gebied van schulden. Wij bieden u een boeiende en uitdagende werkkring,gekenmerkt door veelzijdigheid en afwisseling. De Meldpuntmedewerker werkt onder leiding van en legt rechtstreeks verantwoording af aan het teamhoofd. Taken: het verzorgen van aanmeldingen en het uitvoeren van intakes het opstellen van een voorlopig hulpverleningsplan deelname aan het platform schuldhulpverlening casemanagement tijdens de hulpverlening uitvoeren van registratiewerkzaamheden Profiel: U beschikt over een relevante HBO-opleiding en bij voorkeur over relevante werkervaring. U herkent zichzelf in de volgende kwaliteiten: affiniteit met methodische schuldhulpverlening een flexibele en resultaatgerichte instelling een hoge mate van zelfstandigheid een teamplayer die collegialiteit vanzelfsprekend vindt uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden vaardigheid in het werken met een computer U bent in het bezit van een rijbewijs en heeft de beschikking over een auto. Ons aanbod: een arbeidsovereenkomst voor een jaar, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd de functie wordt gewaardeerd conform de CAO Welzijn op de volgnummers 18-33: 1.947-€ 2.765 op fulltime basis bij de functie passende secundaire arbeidsvoorwaarden deelname aan het pensioenfonds PGGM een collegiaal team in opbouw; intervisie en werkbegeleiding Sollicitatieprocedure: Sollicitatiebrieven met curriculum vitae kunt u richten aan SMWO.t.a v <le sollicitatiecommissie Meldpuntmedewerker, Postbus 310,4460 AS Goes. De gesprekken worden gehouden in week 29 2003. Informatie over deze functie kunt u inwinnen bij mevrouw A.Jansen, teamhoofd Noord-Zeeland, telefoon 0111 -457157, of bij mevrouw drs. C. E. Mobach, manager Maatschappelijk Werk, telefoon 0113-272150. De sluitingsdatum is 2 juli 2003.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 34