ELOPAK
algemeen directeur
SM WO
Hoofd Administratie (m/v)
H&MÏI
Meldpuntmedewerkermh
SBO DE TWEERN
Openbaar basisonderwijs Terneuzen en Hulst
es
-^^creanetbv
J W G-Administraties
VEE
MEDEWERKER FINANCIËLE ADMINISTRATIE/
APPLICATIEBEHEERDER M/V
<Tweern
een GROEPSLEERKRACHT
Apotheekhoudende huisartspraktijk Domburg
APOTHEKERSASSISTENTE/
DOKTERSASSISTENTE
(aankomend) assistent accountant m/v
Oriëntatie:
Voor onze nieuwe organisatie zijn we op zoek naar een
Kenmerken van de functie:
Uw profiel:
dan nodigen wij u graag uit om te solliciteren.
Wilt u meer weten?
Wilt u zich melden als kandidaat?
zoekt medewerkers met een hart voor mensen
SBO De Tweern is in
1998 ontstaan uit de
fusie van de toenmalige
scholen voor speciaal
onderwijs: MLK, LOM
en IOBK.
De school is momen
teel nog gehuisvest
op twee locaties:
locatie Evertsenstraat
voor kinderen tot
ongeveer 9 a 10 jaar en
locatie Lijnbaan voor
de oudere kinderen
tot ze schoolverlater
zijn. Per augustus 2004
zal mogelijk ons nieuwe
gebouw betrokken
kunnen worden waarin
beide locaties worden
gehuisvest.
De Tweern heeft
gekozen voor het
onderwijskundig model
van 'responsief'
onderwijs en is volop in
ontwikkeling om daar
gestalte aan te geven.
De Tweern is een
streekschool voor SBO
in de regio Noord- en
Zuid-Beveland en
maakt deel uit van het
Samenwerkingsver
band De Bevelanden in
het kader van WSNS.
Speciaal Basis Onderwijs
Het Bestuur van de Stichting Samenwerkingsscholen
voor Speciaal Onderwijs en Voortgezet Onderwijs in
Zeeland vraagt voor:
(werktijdfactor 0,8546)
Het betreft een betrekking van 4 dagen per week binnen
de reguliere formatie met het eerste jaar een tijdelijke
aanstelling. De werkzaamheden vinden, om te begin
nen, plaats op locatie Lijnbaan. Het gaat om leerlingen
in de leeftijd van 10 a 11 jaar.
Wij bieden:
- een uitdagende onderwijssituatie.
- persoonlijke begeleiding in de opvang van kinderen
middels SVIB
- ondersteuning van een multidisciplinair team.
- mogelijkheden voor teamgerichte en individuele
na- en bijscholing.
Wij vragen een collega die:
- volledig bevoegd is voor het primair onderwijs
- gemotiveerd is om te werken in het speciaal
basisonderwijs.
- beschikt over relativerings- en incasserings
vermogen.
- communicatief vaardig is.
- een positieve bijdrage wil leveren aan de school
ontwikkeling.
- in het bezit is van of bereid is tot vakstudie SO
Salariëring geschiedt op maximum schaal LB (CAO-PO).
Indiensttreding:
Per 01-09-2003, of zo spoedig mogelijk daana.
Sollicitaties richten aan voornoemd Bestuur,
p/a Postbus 307, 4460 AS Goes.
Brieven dienen uiterlijk 30 juni 2003 in ons bezit te zijn.
Gesprekken vinden plaats in week 27 en 28.
Voor meer informatie over de school en de groep kunt u
terecht bij de directie van SBO De Tweern:
Theo Quaak of Rob Landa, tel. 0113-216047
Con Beun of Arno van Trigt, tel. 0113-228864
Geen acquisitie naar aanleiding van deze advertentie
zoekt per begin augustus 2003 een enthousiaste
Wij bieden een prettige collegiale werksfeer in een hecht
team met 2 collega's en 2 huisartsen. Veel ruimte voor eigen
initiatief en eigen verantwoordelijkheid. Actieve bevordering
na- en bijscholing.
Flexibele werktijden in overleg voor 4 dagen per week.
Je sollicitaties met c.v. graag naar:
W. J. M. Spekhorst, apotheekhoudende huisarts
J. W. Schuurmanstraat 6,4357 EK Domburg, tel. 0118-581271
Kirsten, 9 jaar
CtuWtv-vit.,
<U at -vJn
Kirsten is ziek. Leukemie. Daar is niets leuks
aan. Of het moet de kans op genezing zijn.
In de wereld van kinderen hoort geen kanker.
Help ons daarom mee in onze strijd en maak
uw bijdrage over op Giro 26000.
www.kankerbestrijding.nl ÉHÉ kankèrbestrijdin
C'j t c o' n's Vt.' r a m'c'TS
Marktleider in consultancydiensten, softwareontwikkeling en systeembeheer
voor de (internationale) recreatiebranche
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde, praktisch ingestelde
TELEFONISTE/SECRETARESSE
die tevens^zorg draagt voor een goede interne en externe communicatie.
Beheren vap agenda's, verzorgen van vergaderingen, uitwerken van rapporten
en administratieve werkzaamheden behoren ook tot de taken.
Een zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord erl
geschrift is een vereiste. Ervaring met Word, Excel en Outlook is noodzakelijk.
Enige kennis van Exact is een pre.
Heeft u interesse in de fulltime functie (38 uur per week), richt dan uw
sollicitatiebrief met CV aan Recreanet B.V.,
t.a.v. M. Kempkes, Postbus 121, 4330 AC Middelburg.
Telefoon: 0118-671010
www.recreanet.nl
lnfo@recreanet.nl
Elopak is één van 's werelds grootste verpakkingsproducenten. Het hoofdkan
toor staat in Noorwegen en er zijn wereldwijd 30 verkoopkantoren en 16
productiecentra.
In Terneuzen bevinden zich een tweetal fabrieken en de verkooporganisatie,
met Benelux als belangrijkste werkgebied. Elopak levert verpakkingen voor
zuivelproducten en vruchtensappen, maar ook voor industriële producten als
zeep en wasverzachters.
Tevens is Elopak leverancier van complete vul- en verpakkingssystemen.
Voor het realiseren van adequate verzameling, verwerking, vastlegging en
verstrekking van financiële informatie, zijn wij op zoek naar een:
die als teamlid een belangrijke bijdrage levert aan de financiële
verslaglegging van het bedrijf
Uw functie:
U draagt o.a. verantwoording voor de
uitvoering van het administratieve
proces binnen de gestelde wettelijke
en concern voorschriften, zoals: het
samenstellen en rapporteren van
periodieke balans en resultaatbereke
ningen, overzichten en toelichtingen.
U stuurt uw medewerkers zodanig
aan dat op de daartoe vereiste
momenten een oordeel gevormd kan
worden omtrent vermogen en
resultaat, solvabiliteit en liquiditeit.
U geeft uitvoering aan de inrichting
en het Actueel houden van de boek
houding en administratieve organisa
tie, zodanig dat voldaan wordt aan de
wettelijke voorschriften en een
optimale bijdrage wordt geleverd aan
de vastlegging van informatie ten
behoeve van het besturen en
functioneren van de onderneming.
Uw profiel:
Een opleiding op HEAO-niveau (BE)
en affiniteit met automatisering c.q.
geïntegreerde informatiesystemen,
gekoppeld aan een relevante
werkervaring bij voorkeur opgedaan
in de industriële sector. Naast een
goed analyserend en sturend
vermogen, beschikt u over een
praktische instelling.
Bovenal bent u een teamspeler die
een belangrijke bijdrage levert aan de
prestaties van zijn collegae en
medewerkers. U combineert uw
vakinhoudelijke kennis met gevoel
voor service en kwaliteit.
Vanwege de internationale
werkomgeving is een goede
beheersing van de Engelse taal
vereist en spreekvaardigheid van de
Franse taal een pré.
Wat bieden wij u aan:
U komt te werken bij een mondiale hoofdrolspeler op de markt van
verpakkingen en verpakkingssystemen. U krijgt de ruimte om een belangrijke
bijdrage te leveren aan het verbeteren van de financiële verslaglegging in het
bedrijf. Kortom samen met uw collegae vormt u een hecht team ter
ondersteuning van de area finance manager en weet u de aangeboden ruimte
optimaal te benutten.
Hierbij hoort uiteraard een goed arbeidsvoorwaardenpakket, corresponderend
met het niveau en de verantwoordelijkheden van deze functie.
Bent u geïnteresseerd in deze functie?
Schrijf dan binnen 2 weken een brief met c.v. naar Elopak B.V., ter attentie
van de human resources afdeling, Mr. F.J. Haarmanweg 44, Postbus 82,
4530 AB Terneuzen (Nederland).
Voor informatie over de regio kunt u terecht bij de website
www.dekanaalzone.nl.
Een assessment kan tot de sollicitatieprocedure behoren.
een jong team fiscaal adviseurs
is op zoek naar een
voor een full-time dienstverband
...groeien naar het zelfstandig beheren van relaties
zowel interne als externe opleidingsmogelijkheden.
Heb je een MBO Administratief of HEAO Accountancy
opleiding gevolgd, stuur dan je sollicitatiebrief en CV naar
JWG-Administraties, Fr. den Hollanderlaan 21,
4461 HL te Goes.
Voor inlichtingen kun je bellen met
Wim Faasse of Jaco Bruijn 0113-216495
GEMEENTE
Veere is een aantrekkelijke gemeente
op het Zeeuwse schiereiland Walche
ren. Als woongemeente aantrekkelijk
voor de ruim 22.000 inwoners,
verspreid over 13 kernen en enkele
buurtschappen. Als toeristische,
recreatieve en groene gemeente
aantrekkelijk voor de vele toeristen
door 34 km lange kust met bossen,
duinen en strand, het Veerse Meer
en het agrarisch middengebied.
Ten slotte aantrekkelijk door het
aanwezige culturele erfgoed zoals
het historische stadje Veere, diverse
monumenten, klederdracht en
folklore.
De ambtelijke organisatie, met circa
210 medewerkers, bestaat uit een
Management en 12 afdelingen. De
ambitie van Veere is het bereiken
van een flexibele, klantgerichte en
open organisatie. Vanaf 2000 is de
organisatie gehuisvest in een modern
gemeentehuis in de kern Domburg.
De gemeente Veere bestaat uit een MT en 12 afdelingen, waaronder de afdeling Financiën. Deze afdeling heeft ca. 20 medewerkers en is onderverdeeld in 3 clusters, waaronder de cluster
financieel beheer. Door een interne verschuiving van een medewerker naar een andere afdeling zijn we voor deze cluster op zoek naar een enthousiaste
(36 uur per week)/DU0baan is mogelijk
De functie-inhoud:
Je bent applicatiebeheerder van het financiële pakket (Eagle), het tijdsmanagementsysteem
(TIM) en het BDS-pakket (elektronisch bankieren). Je levert periodiek, maar ook op basis
van specifieke vragen uit deze applicaties, de benodigde managementinformatie. Je bent
actief bezig met het ontwikkelen van de wijze waarop deze managementinformatie
verstrekt wordt, dit doe je d.m.v. Impromptu. Je maakt een goede vertaalslag van de
gebruikerswensen naar de toepassingen en van technische informatie naar de dagelijkse
financiële praktijk. Je initieert zo nodig veranderingen in de opzet van de administratieve
organisatie binnen de cluster financieel beheer.
Het profiel:
Je hebt een mbo-werk- en denkniveau, bijvoorbeeld mbo bedrijfsadministratie. Je hebt
kennis van en ervaring met diverse applicaties op automatiseringsgebied. Kennis van de
applicaties Eagle/TIM en/of BDS is een pre. je bezit goede communicatieve uitdrukkings
vaardigheden en je bent nauwkeurig.
De arbeidsvoorwaarden:
Het brutomaandsalaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring, min. 1.643,—/
max. 2.124,-, salarispeil 01-10-2002 (functieschaal 7). De gemeente kent een systeem
van aanloopschaal, functieschaal en uitloopschaal. Voor deze functie betekent dit dat op
termijn uitloop naar schaal 8 (max. 2.747,-) tot de mogelijkheden behoort. Aantrekkelijke
secundaire arbeidsvoorwaarden zijn o.a. variabele werktijden, (ver)koop vakantie-uren,
opbouw compensatieverlof, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, pc-privé en fietsplan.
Overige informatie:
Meer informatie nodig? Bel met Anne Marie de Vries, afdelingshoofd Financiën,
doorkiesnr. (0118) 55 54 89 of Anneke van Hootegem, personeelsadviseur, doorkiesnr.
(0118) 55 53 90. Heb je belangstelling! Stuur je sollicitatiebrief met CV binnen 14 dagen na
verschijning van deze advertentie naar gemeente Veere, t.a.v. afdeling POI, Postbus 1000,
4357 ZV Domburg, onder vermelding van vacaturenummer 08/03 in de linkerbovenhoek
van de envelop of mail naar vacature@veere.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Op 1 januari 2004 wordt het bestuur van het openbaar
primair onderwijs in de gemeenten Terneuzen en Hulst
(Zeeuwsch Vlaanderen) verzelfstandigd en samen
gevoegd. De 12 basisscholen met in totaal zo'n 1600
leerlingen, worden vanaf dat moment ondergebracht bij
een openbaar rechtspersoon. De grootte van de scholen
varieert van 32 tot 390 leerlingen, waarbij een integraal
directeur de eigen scho(o)l(en) aanstuurt.
De leiding van de nieuwe organisatie wordt in handen
gelegd van een managementteam.
Dat bestaat naast een algemeen directeur uit twee ledeo
van het huidige directieberaad die bovenschoolse taken
gaan uitvoeren. Ze worden daarvoor beiden een dag per
week gefaciliteerd.
Het managementteam werkt samen met het
directieberaad volgens het directiewerkplan aan de
verdere ontwikkeling van het openbaar onderwijs in
beide gemeenten.
indiensttreding per 1 oktober 2003 of zo spoedig mogelijk daarna. Functieomvang: 1,0 fte
De algemeen directeur is eindverantwoordelijk voor de ontwikkeling van de organisatie en het daarbij behorende
beleid. De algemeen directeur legt verantwoording af aan het toezichthoudend bestuur, dat op afstand bestuurt.
De organisatie beschikt reeds over een aantal conceptbeteidskaders die met veel enthousiasme door werkgroepen
binnen het directieberaad zijn ontwikkeld en waarvoor een breed draagvlak in het werkveld bestaat. Centraal in deze
documenten staat de gedachte dat de scholen met een grote mate van eigen verantwoordelijkheid kunnen werken
De salarisindicatie voor deze functie is maximaal schaal DC.
U kunt zich vinden in de volgende taken en
verantwoordelijkheden:
voorbereiden en uitvoeren van het door het bestuur
vast te stellen beleid ten aanzien van strategisch-,
onderwijskundig-, financieel-, personeels-, materieel-
en marketingbeleid.
zorg voor de kwaliteit van het onderwijs en
profilering van het karakter van het openbaar
onderwijs.
Uit uw brief en curriculum vitae blijkt dat u
beschikt over Leidinggevende ervaring, bij voorkeur
in een onderwijsorganisatie,
gedegen kennis heeft van recente ontwikkelingen in
het onderwijs.
Als u beschikt over de volgende kwaliteiten:
strategisch inzicht,
communicatieve vaardigheid,
resultaatgerichtheid,
samenwerkingsgerichtheid met bindend vermogen,
tonen van leiderschap,
U kunt de afgeronde eindrapportage: 'bestuurlijke ontvlechting' aanvragen bij de gemeente Terneuzen, MZ/WOC/OJ,
de heer Glenn Hoffman. Tel. 0115 - 455 754 of per e-mail: g.hoffman@terneuzen.nl
Inlichtingen over de inhoud van de functie kunt u verkrijgen bij de heer Rien de Regt, directeur van obs
Marijkeschool in Axel en lid van het directieberaad. Tel. 0115 - 561 806 of per e-mail: rienderegt@zeelandnet.nl.
Bij hem kunt u ook terecht met vragen over de selectieprocedure. Een assessment of psychologisch onderzoek kan
deel uitmaken van deze procedure.
Dan kunt u voor 5 juli uw brief met motivatie en curriculum vitae sturen aan:
Bestuur openbaar basisonderwijs Terneuzen en Hulst.
De heerJ.D. van Dalen, voorzitter. P.a. gemeente Terneuzen, afd. MZ/W0C/0J, postbus 35, 4530 AA Terneuzen.
De sollicitatiegesprekken worden in de periode half juli half augustus gehouden.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
maatschappelijk werk
De Stichting Maatschappelijk
Werk Oosterschelderegio is
werkzaam op Noord- en Zuid-
Beveland, Schouwen-Duiveland,
Tholen enSt. Philipsland.
De Stichting heeft 80 mede
werkers in dienst. Naast het
Algemeen Maatschappelijk Werk,
het Welzijnswerk en het werk van
Sociaal Raadslieden als kerntaken,
worden werkzaamheden verricht
in het kader van:
Sociaal Medisch Teams binnen
het voortgezet onderwijs
Consultatieteams binnen het
basisonderwijs;
Detachering ten behoeve van
derden;
Bedrijfsmaatschappelijk Werk.
De afdeling Welzijn voert haar
werk uit in de gemeente Goes.
Meer informatie treft u aan op
onze website: www.smwo.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie stellen wij niet op prijs.
(18 uur per week) in de gemeente Schouwen-Duiveland
afdeling Maatschappelijk Werk, standplaats Zierikzee
Functie-informatie:
In het kader van de Integrale Schuldhulpverlening opent het Maatschappelijk
Werk in samenwerking met de gemeente Schouwen-Duiveland in Zierikzee
een Meldpunt Schuldhulpverlening. Dit Meldpunt vormt de toegangspoort
tot hulpverlening voor cliënten met schulden in de gemeente Schouwen-
Duiveland. Door de instelling van het Meldpunt wordt vormgegeven
aan een optimale afstemming en samenwerking met andere betrokken
instanties, om zo een adequate hulpverlening te kunnen bieden.
Wij zoeken voor de uitvoering van de taken van het Meldpunt een
medewerker die gestructureerd kan werken en onderhandelen en die
bovendien kennis heeft van wet- en regelgeving op het gebied van schulden.
Wij bieden u een boeiende en uitdagende werkkring,gekenmerkt door
veelzijdigheid en afwisseling. De Meldpuntmedewerker werkt onder leiding
van en legt rechtstreeks verantwoording af aan het teamhoofd.
Taken:
het verzorgen van aanmeldingen en het uitvoeren van intakes
het opstellen van een voorlopig hulpverleningsplan
deelname aan het platform schuldhulpverlening
casemanagement tijdens de hulpverlening
uitvoeren van registratiewerkzaamheden
Profiel:
U beschikt over een relevante HBO-opleiding en bij voorkeur over
relevante werkervaring.
U herkent zichzelf in de volgende kwaliteiten:
affiniteit met methodische schuldhulpverlening
een flexibele en resultaatgerichte instelling
een hoge mate van zelfstandigheid
een teamplayer die collegialiteit vanzelfsprekend vindt
uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
vaardigheid in het werken met een computer
U bent in het bezit van een rijbewijs en heeft de beschikking over een auto.
Ons aanbod:
een arbeidsovereenkomst voor een jaar, met uitzicht op een contract
voor onbepaalde tijd
de functie wordt gewaardeerd conform de CAO Welzijn op de
volgnummers 18-33: 1.947-€ 2.765 op fulltime basis
bij de functie passende secundaire arbeidsvoorwaarden
deelname aan het pensioenfonds PGGM
een collegiaal team in opbouw; intervisie en werkbegeleiding
Sollicitatieprocedure:
Sollicitatiebrieven met curriculum vitae kunt u richten aan SMWO.t.a v <le
sollicitatiecommissie Meldpuntmedewerker, Postbus 310,4460 AS Goes.
De gesprekken worden gehouden in week 29 2003.
Informatie over deze functie kunt u inwinnen bij mevrouw A.Jansen,
teamhoofd Noord-Zeeland, telefoon 0111 -457157, of bij mevrouw
drs. C. E. Mobach, manager Maatschappelijk Werk, telefoon 0113-272150.
De sluitingsdatum is 2 juli 2003.