www.pzc.nl/kleintjes PZC 1 Goedereede HOOFD STADSBEHEER ïlissmgcii Wij hebben vele specialiteiten. En jij? W4 EERSTE MANAGER PUBLIEKSZAKEN 36 UUR PER WEEK TEAMHOOFD SOCIALE ZAKEN 36 UUR PER WEEK Méér dan mooi Allround Banketbakker zaterdag 21 juni 2003 De gemeente Vlissingen zoekt voor de afdeling Publiekszaken een Beleidsmedewerker b grondbeheer Interesse? 36 uur - schaal 6 MEDEWERKER GLASTUINBOUW 5 Gemeente - Ter aanvulling van ons jonge en enthousiaste Echte Bakkers Team zijn wij op zoek naar een: Bent U: Echte Bakker Jan Rijk V/M J! Bij de vernieuwde afdeling Publiekszaken is gekozen voor vraaggericht werken om zo te zorgen voor een betere dienstverlening aan de burgers vanuit de centrale 'front office'. De burger kan terecht bij één loket dat fysiek, telefonisch en digitaal bereikbaar is. In september 2004, wanneer het gereno veerde stadhuis wordt geopend, moet de vernieuwde afdeling 'er staan'. De afdeling groeit naar circa 25 formatieplaatsen. UW TAKENPAKKET: U geeft leiding volgens het principe van integraal management en u bent eindverantwoordelijk voor het functioneren van de afdeling U ontwikkelt de vernieuwde afdeling publiekszaken en u bent verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van de dienstverlening U onderzoekt, vertaalt en anticipeert op maat schappelijke en politieke ontwikkelingen U onderhoudt noodzakelijke in- en externe contacten U initieert/coördineert multidisciplinaire werkgroepen UW BAGAGE: Een HBO+/academisch werk -en denkniveau Visie m.b.t. vraaggericht werken en bij voorkeur kennis van de gemeentelijk dienstverlening U heeft uitstekende communicatieve vaardigheden en gevoel voor hedendaagse communicatiemiddelen U bent ontwikkelingsgericht, u heeft ervaring met veranderingsprocessen en u bent in staat mensen op alle niveaus te overtuigen U heeft leidinggevende ervaring en u bent stimu lerend, enthousiasmerend voor uw omgeving ONS AANBOD: Naast een salaris van maximaal 4.519,- bruto per maand biedt de gemeente Vlissingen uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden: flexibele werktijden, fiets- en PC-privéproject, betaald ouderschapsverlof, ruime verhuiskostenregeling, studiefaciliteiten, etc. De functie moet nog definitief gewaardeerd worden. INFORMATIE Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de directeur Samenleving, Sjaak de Reu, tel. (0118) 487201 of met de p&o-adviseur, John van den Heuvel, tel. (0118) 487306. Bij de directie Samenleving, afdeling Sociale zaken is er een vacature voor een De afdeling Sociale Zaken maakt onderdeel uit van de directie Samenleving, die verder bestaat uit de afdelingen Welzijn en Publiekszaken. De afdeling Sociale Zaken heeft een omvang van circa 80 formatie plaatsen en wordt aangestuurd door 2 managers en 3 teamhoofden. UW TAKENPAKKET: U geeft leiding aan het team Speciale Regelingen. Dit team bestaat uit de units kwaliteit, debiteuren en verhaal en fraude U stelt richtlijnen en beleidsadviezen op m.b.t. de inhoudelijke taken van de afdeling U draagt zorg voor de totstandkoming en het onderhoud van een kwaliteitszorgsysteem U bewaakt het primaire (productie)proces d.m.v. integrale kwaliteitszorg. UW BAGAGE: U hebt tenminste een HBO+ niveau, bij voorkeur op juridisch terrein (HBA, HEAO-SjD, HEAO-MER), bij voorkeur aangevuld met een managementopleiding U hebt kennis van de taken en diensten, met name op juridisch en administratief terrein U hebt kennis van en ervaring met het werkveld (met name de de Algemene bijstandswet), de gemeentelijke producten en werkwijzen U hebt kennis van plannings- en sturingsinstrumen ten en bij voorkeur ervaring met leiding geven. UW PROFIEL: Wij zoeken een persoonlijkheid met een positief mens- en wereldbeeld, gekenmerkt door begrippen Kijk voor meer informatie over deze vacatures op Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. I als overtuigingskracht, besluitvaardigheid, initiatief en betrouwbaarheid. U bent toegankelijk en het ontbreekt u niet aan gevoel voor humor. Kortom, u bent een communicator, inspirator en coach die ideeën in daden omzet. ONS AANBOD: Naast een salaris van maximaal 3.973,- bruto per maand biedt de gemeente Vlissingen uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden: flexibele werktijden, fiets- en PC-privéproject, betaald ouderschapsverlof, ruime verhuiskostenregeling, studiefaciliteiten, etc. De functie moet nog definitief gewaardeerd worden. INFORMATIE Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de eerste manager Sociale Zaken, Martin Snijder, tel. (0118) 487590 of met de p&o-adviseur, Mattias van der Straaten, tel. (0118) 487301 SOLLICITEREN Uw brief met motivatie en cv moet uiterlijk 1 juli 2003 in ons bezit zijn. U kunt uw sollicitatie richten aan het college van burgemeester en wet houders, t.a.v. afd. PO&I, Postbus 3000, 4380 CV Vlissingen. Solliciteren per E-mail kan ook: werken@Vlissinaen.nl. De werving wordt tegelijkertijd intern en extern gestart. De selectiegesprekken staan gepland op ,11 juli 2003. Een assessment maakt deel uit van de procedure; op 16 juli voor de manager publiekzaken en op 21 juli voor het teamhoofd sociale zaken. De gemeente Vlissingen hanteert een positief actiebeleid voor vrouwen en minderheden. www.gemeentebanen.nl/vlissingen Mogen wij je voorstellen: Sluis, gelegen in West Zeeuws-Vlaanderen. Een gemeente waar je elke dag iets nieuws ontdekt. En waar je altijd vindt watje zoekt. Drukte en bedrijvigheid bij de haven van Breskens, bijvoorbeeld. Maar ook rust en ruimte in het achterland. Sluis biedt het beste van twee werelden. Knusse familiestranden én stille natuurgebieden. Drukke koop centra én een weids polderlandschap. Moderne woonwijken én historische kernen. Met elk hun eigen aardigheden. Ook interessant om te weten, is datje hier in de meest Zuidwestelijke punt van Nederland bent. Met Brugge en Gent, maar ook Frankrijk op een steenworp afstand, kun je hier volop van het leven proeven. Niet alleen het gebied bevindt zich in een dynamische ontwikkelingsfase (vele ruimte lijke plannen zijn in ontwikkeling of al in uitvoering), maar ook de gemeentelijke organisatie is volop in beweging. Je kunt hier dan ook alle kanten op. Tenminste, als je iemand bent met een breed blikveld. In een landelijke gemeente moet je namelijk van vele markten thuis zijn. Heb jij méér in huis dan jouw cv doet vermoeden? Wij horen het graag. (03/12) Sector Ruimte en Wonen, afdeling Juridische zaken, Handhaving en Bijzondere wetten, schaal 8/9. Je bereidt onderdelen van beleid voor op het terrein van grondbeheer. Je regelt de verkoop, ingebruik- geving, aankoop, verhuur en ver pachting van gemeentelijke gronden en de vestiging van zakelijke rechten daarop. Je stelt contracten op voor genoemde transacties. Je coördineert de werkzaamheden voor het bouwrijp maken van bestemmingsplannen. Je hebt een relevante opleiding op hbo-niveau gevolgd, zoals bijvoor beeld heao-mer. Ook heb je ervaring in een soortgelijke beleidsonder steunende functie. Je hebt affiniteit met en gevoel voor bestuurlijke verhoudingen en uitstekende com municatieve vaardigheden. Wil je meer weten over deze functie, neem dan contact op met het hoofd van de afdeling Juridische zaken, Hand having en Bijzondere wetten, de heer R.J. de Boer, telefoonnummer (0117) 45 75 72. Als gevolg van de herindeling, die per 1 januari 2003 heeft plaats gevonden, is de functie nog niet definitief gewaardeerd; dit zal in het najaar van 2003 plaatsvinden. We zijn heel benieuwd naar jouw specialiteiten. Schrijf deze voor 4 juli a.s. in de vorm van een brief met CV aan Burgemeester en Wethouders van de gemeente Sluis, Postbus 27, 4500 AA Oostburg. Vermeld op je brief het onder de functie genoemde vacaturenummer. Wil je meer informatie over de functie, neem dan contact op met de in de tekst genoemde persoon. Wil je meer informatie over de omgeving of over de gemeente lijke organisatie kijk dan op www.gemeentesluis.nl. Sluis. Gemeente met veel gezichten Gemeente Sluis Strand, duinen, natuur, bloemenvelden, een pittoreske stad, dorpen en havens... de Gemeente Goedereede is Nederland op z'n allermooist. De kernen Ouddorp, Goedereede, Stellendam en Havenhoofd op de 'kop' van Goeree-Overflakkee vormen een hechte gemeenschap van ruim 11.000 inwoners die hun vele schatten koesteren: hun tradities, de rijke natuur, het mooie landschap en hun cultuur-historische erfgoed. Toch staat Goedereede ook open voor de toekomst. De gemeente verwelkomt jaarlijks vele tienduizenden recreanten. In dat uitdagende spanningsveld opereert de Gemeente Goedereede. Een informele, klantgerichte organisatie met korte lijnen en open oog en oor voor de wensen en problemen van haar burgers en gasten. Waarin eigen verantwoordelijkheid, initiatief en ideeën op prijs worden gesteld. Doelstellingen worden afgemeten aan de SMART-criteria: Specifiek, Meetbaar, Acceptabel, Realistisch en Tijdgebonden. Voor een van onze opdrachtgevers zoeken wij een Wij vragen iemand op mbo niveau die wil mee helpen met het opzetten en het verder in gebruik nemen van een nieuw glastuinbouw complex (tomaten teelt). Voor deze functie is het belangrijk dat u over de nodige vakkennis beschikt of dit anders wil ieren. U bent goed gemotiveerd en kan zelfstandig werken. Bij gebleken geschiktheid kan er een vast dienstverband aangeboden worden en zijn er verdere doorgroeimogelijk heden binnen het bedrijf. Voor verdere inlichtingen: P. Polderman Uitleenbedrijf Poststraat 23 4413 CJ Krabbendijke Tel. 06-51887005 Fax. 0113-504489 De uitdaging: vorm geven aan VROM-beteid Als onderdeel van de sector grondzaken legt de cluster VROM zich toe op de voorbereiding, ontwikkeling en uitvoering van het gemeentelijke beleid voor ruimtelijke ordening, milieu, recreatie en volkshuisvesting. Met het oog op de versterking van de cluster willen wij graag op korte termijn in contact komen met een medewerker VROM. Het werk: boeiend en afwisselend Deze functie is even afwisselend als boeiend. Je gaat leren hoe VROM-beleid tot stand komt en wordt uitgevoerd. Je ondersteunt in dit verband de cluster en verricht hand- en spandiensten. Nadat je bent ingewerkt ga je zelf artikel 19 procedures verzorgen, bied je ondersteuning bij bestem- mings- en inrichtingsplannen en ondersteun je bezwaar procedures Verder sta je mensen te woord over de werking van de regelingen en procedures en help je bij de algehele informatievoorziening die voortvloeit uit VROM-werk- zaamheden. Naast deze basistaken word je betrokken bij activiteiten van de cluster die betrekking hebben op recreatie en toerisme, economische zaken en volkshuisvesting. De eisen: bereidheid om te leren Voor deze veelzijdige functie zoeken wij een man of vrouw die denkt en werkt op MBO/HBO-niveau. Je hebt net een relevante opleiding afgerond en wil nu graag de praktijk in. De beloning: plezierige collega's, plezierige extra's Bij de Gemeente Goedereede kennen we duidelijke verant woordelijkheden, een 36-urige werkweek, een plezierige, open werksfeer, flexibele werktijden, ruime studie mogelijkheden, PC-privéproject en spaarloon/ spaarverlof- regeling. Beloning: schaal 6. Solliciteren? Meer informatie? Stuur je sollicitatiebrief met uitgebreide c.v. binnen 10 dagen na verschijning van deze advertentie naar: Gemeente Goedereede, stafbureau Personeelszaken, postbus 38,3253 ZG Ouddorp. E-mailen kan ook: gemeentehuis@goedereede.nl. Wil je eerst meer informatie over de functie? Neem dan even contact op met het sectorhoofd a.i., dhr. Peter Engelvaart (0187-491500). Algemene informatie over Goedereede vind je ook op internet: www.goedereede.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. tü Echte Bakker Jan Rijk te Heinkenszand is een dynamische onderneming, waarin dagelijks verse Brood- en Banketbakkersproducten op ambachte lijke wijze worden vervaardigd. 38-urige werkweek gunstige werktijden actief accuraat zelfstandig positief ingesteld - en wilt U deel uitmaken van dit dynamisch team Stuur dan Uw schriftelijke sollicitatie naar: Dorpsstraat 86 4451 AC Heinkenszand GOES (36.000 inwoners) is een levendige stad in hartje Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente is bezig met ambitieuze plannen om de kwaliteit van de historische binnenstad verder te verhogen. Concrete projecten zijn de bouw van een nieuw theater en een nieuw stads kantoor. Goes is een fijne stad om te wonen. Je vindt er nog betaalbare huizen in een prachtige omgeving en uitstekende voorzieningen als het gaat om sport, gezondheidszorg en onderwijs. Meer informatie vindt u op onze website www.goes.nl. Wij zijn voor de afdeling stadsbeheer op zoek naar een voor 36 uur per week. DE FUNCTIE De afdeling stadsbeheer ressorteert onder de sector grondgebied. De afdeling stadsbeheer bestaat uit 80 medewerkers en heeft een jaarlijkse omzet van I0 miljoen euro.Als hoofd stadsbeheer geeft u leiding aan de afdeling bestaande uit het bureau Wegen- en riolen en het bureau Groen en reiniging aangevuld met enige ondersteunende functies. U weer resultaatgerichtheid te combineren met een inspirerende en enthousiasmerende stijl van leidinggeven. Momenteel vindt er binnen de afdeling een kleine organisatieaanpassing plaats. Het is aan u de uitdaging en de taak om van de afdeling een dynamisch bedrijf te maken met inacht neming van de uitgangspunten van de organisatieaanpassing zoals kwaliteit, klantgerichtheid en efficiency.Wij verwachten van u dat u een lange termijnvisie ontwikkelt voor de afdeling. U initieert nieuwe ideeën en projecten en overlegt daarover met het sectorhoofd en het bestuur.Verder bent u verantwoordelijk voor de voorbereiding en uitvoering van de gehele begrotingscyclus en voor het gehele begrotingsbudget. WIE ZOEKEN Wil? U bent in het bezit van minimaal een HBO-diploma en u heeft aantoonbare kennis van en affiniteit met het vakgebied van de afdeling stadsbeheer. Daarnaast bent u een enthousiast en inspirerend persoon met een sterke, evenwichtige en open persoonlijkheid. Ook heeft u gevoel voor bestuurlijke en maatschappelijke verhoudingen.Tenslotte kunt u zich zowel mondeling als schriftelijk helder uitdrukken. WAT BIEDEN Wil? Wij bieden u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en ervaring minimaal 3.281,00 (aanloopschaal 12) en maximaal 4.903,00 (functieschaai 13) bedraagt Een uitloop tot 5.391,00 (uitloopschaal 14) bruto per maand behoort - in principe onafhankelijk van leeftijd - tot de mogelijkheden. Daarnaast hebben wij goede regelingen voor studiefaciliteiten, flexibele arbeidstijden, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, een fiets- en pc-privé-project, de mogelijkheid tot het kopen en verkopen van verlofuren en een gunstige hypotheekregeling. DE PROCEDURE Informatie Voor informatie over de inhoud van de functië kunt u contact opnemen met mevrouw drs. G.L. Meeuwisse, hoofd van de sector grondgebied, telefoonnummer (0113) 24961®' Informatie over de procedure kunt u inwinnen bij de heer mr.J.C.G. Schouten, personeels consulent, telefoonnummer (01 13) 249634. Sollicitatie Spreekt deze functie u aan stuur dan uw brief en cv naar burgemeester en wethouders van 6 2350.01. ibrief moet op 4 juli 2003 in ons bezit zijn. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op maandag middag 14 juli 2003. Goes, Postbus 2118, 4460 MC Goes onder vermelding van vacaturenummer U kunt uw brief en cv ook per e-mail sturen naar: vacatures@goes.nl. Uw sollicitatiel VOORKEURSBELEID Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de samenleving- Arbeidsgehandicapten, vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen die voldoen aan functie-eisen verzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren. Geen acquisitie! De organisatie van de gemeente Vlissingen is ver nieuwd. Er is gekozen voor een nieuwe koers met een zakelijk, helder en open bestuursapparaat. Toegan kelijk, zoals je dat van een publieke organisatie mag verwachten. Vlissingen is een mari tieme stad aan zee met 45.000 inwoners. Met alle stedelijke mogelijkheden en voorzieningen. Vlissingen biedt alles wat het leven aangenaam maakt. Interessant werk. Betaalbaar wonen. Scho len. Uitgaan. Winkelen. Ruimte. En natuurlijk: de mooiste boulevard van Nederland! Bekijk Vlissingen op: www.vlissingen.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 30