PZC
Golden Tulip
ing betekenen?.
Manager Woondienstverlening
I'escaut
«9"
CONSTRUCTIEBANKWERKER
Monuta
W23
Rayonmanager'
www.pzc.nl/reizen
Biohorma
zaterdag 7 juni 2003
Labrujère Staalbouw BV
Ampèreweg 4
4338 PT Middelburg
Wij zijn op zoek naar een
(zelfstandig werkend van tekening)
Wij bieden een aantrekkelijke en uitdagende baan binnen een
ondernemend en dynamisch bedrijf, dat inzet en prestatie weet
te waarderen, middels een goede salariëring en secundairear-
beidsvoorwaarden.
Banquet/sales Manager.
A. Vogel
ondernemende commerciële adviseur
Algemeen Medewerk(st)ers
Uitvaartverzorging
We kennen elkaar
(m/v)
Meer dan 6500 huurwoningen, voor iedereen
Samen werken aan wonen
Zie jij je HTS ET- ofWT-diploma liever als een startlicentie dan als een eindbestemming? Dan is een traineeship bij GTI voor jou dé uitdaging. GTl is
marktleider in de techniek in de Benelux. En om dat verder te ontwikkelen, zoeken we trainees. Je krijgt specialistische trainingen en leert de hele
organisatie kennen. Naast techniek maak je kennis met de commerciële, operationele en administratieve processen. Zo word je in twee jaar getraind
voor een spilfunctie binnen één van onze bedrijven. Geloof jij in de chemie van actie en reactie? Solliciteer dan bij GTI. Kijk voor meer informatie op
www.gti-group.com/werken
Staalconstructiewerk
Knip-, zet- en laswerk in staal, RVS en aluminium
Werktuigbouwkundig onderhoud - Machinale bewerkingen
Telefoon 0118-623651
Fax 0118-634375
E-mail info@Iabruierestaalbouw.nl
Web-site www.labruierestaalbouw.nl
Uw schriftelijke sollicitatie binnen 7 dagen aan bovenstaand adres,
t.a.v. de directie.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
WESTDUIN KOUDEKERKE/VLISSINGEN
Golclen Tulip Westuin Koudekerke/Vlissingen. Een
eerste klas vergader-zaken-en vakantiehotel op 50
meter van zee strand. Huidig: 89 kamers, 8 zalen,
restaurant, bar, koffieshop en terras. Per 1-12-03 a.s.
zijn wij uitgebreid met 700 m2 zaalruimte, 23 kamers
en suite.
Per aanvang augustus wensen wij ons team uit te brei
den met een
Functie omschrijving refereert naar de nummers: M6.1,
M7.1 en M 8.2
Loongroep 7.
Wij wensen:
F.en representatieve M/V.
In het bezit van een rijbewijs.
Engels, Duits en Frans in woord en geschrift is geen
probleem.
Voldoende kennis van Fidelio en Fidelio Sales
Catering.
Minimaal M.H.O.
Ervaring in deze functie in vergelijkbare hotels.
Voor alle overige afdelingen zijn diverse functie's
beschikbaar.
Wilt U bij de voorbereiding, opening en voortgang van
deze in Zeeland unieke alles onder 1 dak accommondatie
aanwezig zijn en deze functie waannaken? Schrijft U of
mailt U dan een brief met Uw C.V. t.a.v. de Direktie van:
Golden Tulip Westduin, Westduin 1, 4371 PE Koudeker-
ke. E-mail: westduin@zeeland.nl
Biohorma is een klantgerichte organisatie, succesvol in het aanbieden van natuurlijke geneesmiddelen
onder de merknaam A.Vogel. Het bedrijf is gevestigd te Elburg en telt zo'n 140 medewerkers. Biohorma
biedt haar werknemers een omgeving waar het plezierig samen werken is en waar ruimte geboden
wordt voor verdere ontplooiing en ontwikkeling van de individuete medewerker.
A.Vogel is een betrouwbaar zelfzorgconcept - bestaande uit Genees- en gezondheidsmiddelen, Voeding
en Informatie - dat mensen helpt om zichzelf op een natuurlijke wijze gezond te maken en te houden
conform de levenswijze van Alfred Vogel. A.Vogel onderscheidt zich door het gebruik van verse kruiden
en planten hetgeen de effectiviteit van de middelen vergroot. Tevens is het merk uniek door de
fascinerende kracht van de man achter het merk, Alfred Vogel.
Om de belangrijke positie in de markt verder te versterken zijn we voor de regio Zeeland - Breda -
Rotterdam op zoek naar een
Je reactie, met motivatie en C.V.,
per brief of mail binnen 14 dagen naar:
Interselect B.V.
t.a.v. Karin Eijgenstein
o.v.v. referentienummer 8011
Postbus 182, 4200 AD Gorinchem
E-mail: farma@interselectgroep.com
Meer informatie: bel naar Interselect,
Karin Eijgenstein: 0183-693939 of kijk op
www.biohorma.nl of www.vogel.nl en op:
(wwwJhit^
De functie. Je bent het gezicht van het bedrijf in jouw rayon. Je draagt het sterke merkconcept van
A.Vogel uit in al je activiteiten. Uitvoerige informatie-overdracht is hierbij essentieel. Daartoe heb je
actief klantcontact met drogisterijen, apotheken en huisartsen en organiseer je activiteiten voor zowel
klant als consument. Je bent verantwoordelijk voor de resultaten in jouw rayon en de regelmatige
analyse daarvan. Dat betekent dat je vrij bent in het plannen van je bezoeken en veel initiatief kunt
tonen. Bij de klant ben je een volwaardig gesprekspartner, je denkt mee, geeft adviezen en werkt
samen met de klant aan goede verkoopresultaten van jouw producten. Kortom: een zeer adviserende
manier van verkopen. Jouw persoonlijke verkoopacties worden ondersteund door landelijke marketing
acties van A.Vogel. Regelmatig bespreek je met collega's de ontwikkelingen in de markt. Je rapporteert
aan de field manager. Hij zal je professioneel begeleiden.
]e profiel. We zoeken commerciële kandidaten met oprechte interesse in de filosofie van A.Vogel.
Om een goede adviseur te zijn is het in deze functie belangrijk dat je actief aan de slag gaat met het
vergaren van kennis van de producten en de markt en deze kennis weet toe te passen in gesprek met
je klanten. We zoeken daarom kandidaten met een grote prestatiemotivatie, goed zelfinzicht, een actief
inlevingsvermogen gecombineerd met overtuigingskracht en boordevol initiatief. Uiteraard beschik je
over uitstekende communicatieve vaardigheden. De functie vereist een HBO werk- en denkniveau. Een
MBO opleiding, aangevuld met enkele jaren ervaring in de buitendienst, of een HBO opleiding met een
gezonde dosis lef vormen een goede basis.
Het aanbod. Biohorma biedt je de mogelijkheid om je ondernemerschap te tonen en zo een persoonlijke
invulling te geven aan het succes van het bedrijf. De arbeidsvoorwaarden passen bij de filosofie van een
A-merk.
Wij rekenen op reacties van mannen en vrouwen.
Een Assessment Center kan deel uitmaken van de procedure.
INTERSELECT
-• brengt je loopbaan in beweging
werving selectie assessment development detachering
Monuta is een kwaliteitsgerichte en trendsettende
organisatie op het gebied van uitvaartzorg en
-verzekeringen. Zij opereert met lokaal werkende
uitvaartcentra verspreid in het land en biedt
daarnaast meerdere verzekeringen om de kosten
van een uitvaart te dekken. Ondersteuning wordt
verleend door diverse afdelingen op het hoofd
kantoor in Apeldoorn. Monuta kent haar klanten. Al
is het maar van gezicht. Mogen we jou leren kennen
als collega?
Voor Monuta te Goes zoeken wij op korte termijn twee parttime
(gemiddeld 15 uur per week)
Wat mag u van deze functie verwachten?
Verrichten van laatste verzorging, kisten, overbrengen en opbaren
van overledenen;
Indien noodzakelijk toepassen van restauratieve technieken op
het uiterlijk van de overledene;
Rijden van de rouwauto bij uitvaarten;
Assisteren bij overdracht van overledenen in het ziekenhuis;
Het halen van overlijdenspapieren, specifieke (reis)- documenten,
het doen van aangiftes, bezorgen van rouwdrukwerk e.d.
Wat verwachten we van u?
Een opleiding op LBO/MBO-niveau;
Een klantgerichte en collegiale houding;
Goede communicatieve en commerciële vaardigheden;
Kennis van en ervaring met geautomatiseerde systemen;
Een enthousiaste en flexibele instelling, wij verwachten ook dat u
bereid bent om nacht- en weekenddiensten te draaien;
Accuratesse en stressbestendigheid.
Vanwege de onregelmatige werktijden is het noodzakelijk dat je in
het werkgebied van de uitvaartonderneming woont of bereid bent
hier naar te verhuizen.
Voor meer informatie over deze functie kunt u in de ochtenden
contact opnemen met de heer J. Roeland of de heer K. Bos,
telefoonnummer (0113) 21 63 63.
Monuta biedt u, naast een goed salaris, een eindejaarsuitkering ter
hoogte van een dertiende maand, premievrij pensioen, beschikbaar
heidvergoeding en studiefaciliteiten.
Heeft u belangstelling voor deze functie?
Stuur dan uw brief, o.v.v. vacaturenummer 38, met curriculum vitae
binnen 14 dagen naar Monuta, t.a.v. Anja Aberson, Postbus 20,
7300 AA te Apeldoorn.
De Papi-persoonsvragenlijst maakt deel uit van de sollicitatie
procedure.
Uitvaartzorg en -verzekeringen
I 'e$caut woonservice werkt aan wonen. Wij stellen daarbij de huurders centraal. Hun behoefte
aan goede en betaalbare woningen in een prettige omgeving is voor ons de leidraad in het
ontwikkelen en innoveren van onze dienstverlening. Onze relaties vinden ons betrouwbaar en
deskundig op ons vakgebied. Onze 90 medewerkers zijn vakmensen, betrokken bij de kwaliteit
van de woondienstverlening en ondernemend. Ze staan open voor nieuwe ontwikkelingen.
Ze werken vanuit twee vestigingen in Vlissingen.
I'escaut woonservice beheert een woningbestand van ruim 6500 woningen en appartementen
in Vlissingen ert Oost-Souburg. In toenemende mate verricht I 'escaut woonservice diensten
aan opdrachtgevers die niet tot de huursector behoren.
De afdeling woondienstverlening vormt de front office van I'escaut woonservice. De
woonconsulenten, woninginspecteurs en beheermedewerkers onderhouden veelvuldig
contact met huurders en woningzoekenden. Het verdelen van beschikbare woonruimte
en het bevorderen van de woningkwaliteit zijn belangrijke activiteiten van de afdeling.
Als doelstelling voor de lange termijn werken de 22 medewerkers aan het strategisch
voorraadbeheer. Voor deze medewerkers zoeken wij een inspirerende
Uw werk
In deze uitdagende functie geeft u, samen met twee teamleiders, op inspirerende wijze leiding aan de afdeling
woondienstverlening (20 FTE's) en bent u verantwoordelijk voor de beleidsontwikkeling van de afdeling. U draagt
zorg voor de kwaliteit van dienstverlening aan huurders en marktpartijen en vertaalt ondernemingsdoelstellingen
naar concrete plannen. Strategisch voorraadbeleid, woonruimteverdeling, wijkontwikkeling/buurtbeheer, kwaliteit
van dienstverlening en bewonersparticipatie vormen de speerpunten in het afdelingsbeleid dat u verder gaat
ontwikkelen. Daarnaast bent u, als lid van het managementteam, mede verantwoordelijk voor het beleid en
de ontwikkeling van de organisatie en beslist u mee over de toekomst van I'escaut woonservice.
Uw competentie
U bent een ervaren manager die heeft aangetoond medewerkers te kunnen inspireren en motiveren tot tastbare
resultaten. U beschikt over uitstekende contactuele en communicatieve vaardigheden en u bent markt- en
klantgericht. U werkt en denkt op minimaal HBO-niveau en u heeft affiniteit met de volkshuisvesting.
Bovendien bent u ondernemend en kunt u nieuwe uitdagingen voor uw afdeling omzetten in concrete plannen.
Uw werkomstandigheden
De afdeling woondienstverlening is gehuisvest in een modern gebouw in de binnenstad van Vlissingen.
Alle faciliteiten die werken efficiënt en aangenaam maken, zijn aanwezig. De juiste collega kan bij ons rekenen
op een salaris conform de CAO Woondiensten en een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden.
Meer informatie
Indien u geïnteresseerd bent in de functie en meer informatie wenst, dan kunt u contact
opnemen met de heer L.J. Schipper, telefoon 0118 422375. Hij kan u informeren over de
sollicitatieprocedure, waarvan een assessmentonderzoek deel uit maakt.
Uw sollicitatiebrief en curriculum vitae kunt u tot uiterlijk 22 juni aan ons opsturen.
Vermeld op de envelop 'sollicitatie MWD' en richt uw brief aan:
I'escaut woonservice
t.a.v. de heer J. van Beekhuizen, directeur-bestuurder
Postbus 227, 4380 AE Vlissingen
E-mailen kan natuurlijk ook: info@lescaut.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
info@lescaut.nl
woonservice
www.lescaut.nl
Als je je ambities kent, solliciteer je bij GTI
)EK
BEDRI