PZC Golden Tulip ing betekenen?. Manager Woondienstverlening I'escaut «9" CONSTRUCTIEBANKWERKER Monuta W23 Rayonmanager' www.pzc.nl/reizen Biohorma zaterdag 7 juni 2003 Labrujère Staalbouw BV Ampèreweg 4 4338 PT Middelburg Wij zijn op zoek naar een (zelfstandig werkend van tekening) Wij bieden een aantrekkelijke en uitdagende baan binnen een ondernemend en dynamisch bedrijf, dat inzet en prestatie weet te waarderen, middels een goede salariëring en secundairear- beidsvoorwaarden. Banquet/sales Manager. A. Vogel ondernemende commerciële adviseur Algemeen Medewerk(st)ers Uitvaartverzorging We kennen elkaar (m/v) Meer dan 6500 huurwoningen, voor iedereen Samen werken aan wonen Zie jij je HTS ET- ofWT-diploma liever als een startlicentie dan als een eindbestemming? Dan is een traineeship bij GTI voor jou dé uitdaging. GTl is marktleider in de techniek in de Benelux. En om dat verder te ontwikkelen, zoeken we trainees. Je krijgt specialistische trainingen en leert de hele organisatie kennen. Naast techniek maak je kennis met de commerciële, operationele en administratieve processen. Zo word je in twee jaar getraind voor een spilfunctie binnen één van onze bedrijven. Geloof jij in de chemie van actie en reactie? Solliciteer dan bij GTI. Kijk voor meer informatie op www.gti-group.com/werken Staalconstructiewerk Knip-, zet- en laswerk in staal, RVS en aluminium Werktuigbouwkundig onderhoud - Machinale bewerkingen Telefoon 0118-623651 Fax 0118-634375 E-mail info@Iabruierestaalbouw.nl Web-site www.labruierestaalbouw.nl Uw schriftelijke sollicitatie binnen 7 dagen aan bovenstaand adres, t.a.v. de directie. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. WESTDUIN KOUDEKERKE/VLISSINGEN Golclen Tulip Westuin Koudekerke/Vlissingen. Een eerste klas vergader-zaken-en vakantiehotel op 50 meter van zee strand. Huidig: 89 kamers, 8 zalen, restaurant, bar, koffieshop en terras. Per 1-12-03 a.s. zijn wij uitgebreid met 700 m2 zaalruimte, 23 kamers en suite. Per aanvang augustus wensen wij ons team uit te brei den met een Functie omschrijving refereert naar de nummers: M6.1, M7.1 en M 8.2 Loongroep 7. Wij wensen: F.en representatieve M/V. In het bezit van een rijbewijs. Engels, Duits en Frans in woord en geschrift is geen probleem. Voldoende kennis van Fidelio en Fidelio Sales Catering. Minimaal M.H.O. Ervaring in deze functie in vergelijkbare hotels. Voor alle overige afdelingen zijn diverse functie's beschikbaar. Wilt U bij de voorbereiding, opening en voortgang van deze in Zeeland unieke alles onder 1 dak accommondatie aanwezig zijn en deze functie waannaken? Schrijft U of mailt U dan een brief met Uw C.V. t.a.v. de Direktie van: Golden Tulip Westduin, Westduin 1, 4371 PE Koudeker- ke. E-mail: westduin@zeeland.nl Biohorma is een klantgerichte organisatie, succesvol in het aanbieden van natuurlijke geneesmiddelen onder de merknaam A.Vogel. Het bedrijf is gevestigd te Elburg en telt zo'n 140 medewerkers. Biohorma biedt haar werknemers een omgeving waar het plezierig samen werken is en waar ruimte geboden wordt voor verdere ontplooiing en ontwikkeling van de individuete medewerker. A.Vogel is een betrouwbaar zelfzorgconcept - bestaande uit Genees- en gezondheidsmiddelen, Voeding en Informatie - dat mensen helpt om zichzelf op een natuurlijke wijze gezond te maken en te houden conform de levenswijze van Alfred Vogel. A.Vogel onderscheidt zich door het gebruik van verse kruiden en planten hetgeen de effectiviteit van de middelen vergroot. Tevens is het merk uniek door de fascinerende kracht van de man achter het merk, Alfred Vogel. Om de belangrijke positie in de markt verder te versterken zijn we voor de regio Zeeland - Breda - Rotterdam op zoek naar een Je reactie, met motivatie en C.V., per brief of mail binnen 14 dagen naar: Interselect B.V. t.a.v. Karin Eijgenstein o.v.v. referentienummer 8011 Postbus 182, 4200 AD Gorinchem E-mail: farma@interselectgroep.com Meer informatie: bel naar Interselect, Karin Eijgenstein: 0183-693939 of kijk op www.biohorma.nl of www.vogel.nl en op: (wwwJhit^ De functie. Je bent het gezicht van het bedrijf in jouw rayon. Je draagt het sterke merkconcept van A.Vogel uit in al je activiteiten. Uitvoerige informatie-overdracht is hierbij essentieel. Daartoe heb je actief klantcontact met drogisterijen, apotheken en huisartsen en organiseer je activiteiten voor zowel klant als consument. Je bent verantwoordelijk voor de resultaten in jouw rayon en de regelmatige analyse daarvan. Dat betekent dat je vrij bent in het plannen van je bezoeken en veel initiatief kunt tonen. Bij de klant ben je een volwaardig gesprekspartner, je denkt mee, geeft adviezen en werkt samen met de klant aan goede verkoopresultaten van jouw producten. Kortom: een zeer adviserende manier van verkopen. Jouw persoonlijke verkoopacties worden ondersteund door landelijke marketing acties van A.Vogel. Regelmatig bespreek je met collega's de ontwikkelingen in de markt. Je rapporteert aan de field manager. Hij zal je professioneel begeleiden. ]e profiel. We zoeken commerciële kandidaten met oprechte interesse in de filosofie van A.Vogel. Om een goede adviseur te zijn is het in deze functie belangrijk dat je actief aan de slag gaat met het vergaren van kennis van de producten en de markt en deze kennis weet toe te passen in gesprek met je klanten. We zoeken daarom kandidaten met een grote prestatiemotivatie, goed zelfinzicht, een actief inlevingsvermogen gecombineerd met overtuigingskracht en boordevol initiatief. Uiteraard beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden. De functie vereist een HBO werk- en denkniveau. Een MBO opleiding, aangevuld met enkele jaren ervaring in de buitendienst, of een HBO opleiding met een gezonde dosis lef vormen een goede basis. Het aanbod. Biohorma biedt je de mogelijkheid om je ondernemerschap te tonen en zo een persoonlijke invulling te geven aan het succes van het bedrijf. De arbeidsvoorwaarden passen bij de filosofie van een A-merk. Wij rekenen op reacties van mannen en vrouwen. Een Assessment Center kan deel uitmaken van de procedure. INTERSELECT -• brengt je loopbaan in beweging werving selectie assessment development detachering Monuta is een kwaliteitsgerichte en trendsettende organisatie op het gebied van uitvaartzorg en -verzekeringen. Zij opereert met lokaal werkende uitvaartcentra verspreid in het land en biedt daarnaast meerdere verzekeringen om de kosten van een uitvaart te dekken. Ondersteuning wordt verleend door diverse afdelingen op het hoofd kantoor in Apeldoorn. Monuta kent haar klanten. Al is het maar van gezicht. Mogen we jou leren kennen als collega? Voor Monuta te Goes zoeken wij op korte termijn twee parttime (gemiddeld 15 uur per week) Wat mag u van deze functie verwachten? Verrichten van laatste verzorging, kisten, overbrengen en opbaren van overledenen; Indien noodzakelijk toepassen van restauratieve technieken op het uiterlijk van de overledene; Rijden van de rouwauto bij uitvaarten; Assisteren bij overdracht van overledenen in het ziekenhuis; Het halen van overlijdenspapieren, specifieke (reis)- documenten, het doen van aangiftes, bezorgen van rouwdrukwerk e.d. Wat verwachten we van u? Een opleiding op LBO/MBO-niveau; Een klantgerichte en collegiale houding; Goede communicatieve en commerciële vaardigheden; Kennis van en ervaring met geautomatiseerde systemen; Een enthousiaste en flexibele instelling, wij verwachten ook dat u bereid bent om nacht- en weekenddiensten te draaien; Accuratesse en stressbestendigheid. Vanwege de onregelmatige werktijden is het noodzakelijk dat je in het werkgebied van de uitvaartonderneming woont of bereid bent hier naar te verhuizen. Voor meer informatie over deze functie kunt u in de ochtenden contact opnemen met de heer J. Roeland of de heer K. Bos, telefoonnummer (0113) 21 63 63. Monuta biedt u, naast een goed salaris, een eindejaarsuitkering ter hoogte van een dertiende maand, premievrij pensioen, beschikbaar heidvergoeding en studiefaciliteiten. Heeft u belangstelling voor deze functie? Stuur dan uw brief, o.v.v. vacaturenummer 38, met curriculum vitae binnen 14 dagen naar Monuta, t.a.v. Anja Aberson, Postbus 20, 7300 AA te Apeldoorn. De Papi-persoonsvragenlijst maakt deel uit van de sollicitatie procedure. Uitvaartzorg en -verzekeringen I 'e$caut woonservice werkt aan wonen. Wij stellen daarbij de huurders centraal. Hun behoefte aan goede en betaalbare woningen in een prettige omgeving is voor ons de leidraad in het ontwikkelen en innoveren van onze dienstverlening. Onze relaties vinden ons betrouwbaar en deskundig op ons vakgebied. Onze 90 medewerkers zijn vakmensen, betrokken bij de kwaliteit van de woondienstverlening en ondernemend. Ze staan open voor nieuwe ontwikkelingen. Ze werken vanuit twee vestigingen in Vlissingen. I'escaut woonservice beheert een woningbestand van ruim 6500 woningen en appartementen in Vlissingen ert Oost-Souburg. In toenemende mate verricht I 'escaut woonservice diensten aan opdrachtgevers die niet tot de huursector behoren. De afdeling woondienstverlening vormt de front office van I'escaut woonservice. De woonconsulenten, woninginspecteurs en beheermedewerkers onderhouden veelvuldig contact met huurders en woningzoekenden. Het verdelen van beschikbare woonruimte en het bevorderen van de woningkwaliteit zijn belangrijke activiteiten van de afdeling. Als doelstelling voor de lange termijn werken de 22 medewerkers aan het strategisch voorraadbeheer. Voor deze medewerkers zoeken wij een inspirerende Uw werk In deze uitdagende functie geeft u, samen met twee teamleiders, op inspirerende wijze leiding aan de afdeling woondienstverlening (20 FTE's) en bent u verantwoordelijk voor de beleidsontwikkeling van de afdeling. U draagt zorg voor de kwaliteit van dienstverlening aan huurders en marktpartijen en vertaalt ondernemingsdoelstellingen naar concrete plannen. Strategisch voorraadbeleid, woonruimteverdeling, wijkontwikkeling/buurtbeheer, kwaliteit van dienstverlening en bewonersparticipatie vormen de speerpunten in het afdelingsbeleid dat u verder gaat ontwikkelen. Daarnaast bent u, als lid van het managementteam, mede verantwoordelijk voor het beleid en de ontwikkeling van de organisatie en beslist u mee over de toekomst van I'escaut woonservice. Uw competentie U bent een ervaren manager die heeft aangetoond medewerkers te kunnen inspireren en motiveren tot tastbare resultaten. U beschikt over uitstekende contactuele en communicatieve vaardigheden en u bent markt- en klantgericht. U werkt en denkt op minimaal HBO-niveau en u heeft affiniteit met de volkshuisvesting. Bovendien bent u ondernemend en kunt u nieuwe uitdagingen voor uw afdeling omzetten in concrete plannen. Uw werkomstandigheden De afdeling woondienstverlening is gehuisvest in een modern gebouw in de binnenstad van Vlissingen. Alle faciliteiten die werken efficiënt en aangenaam maken, zijn aanwezig. De juiste collega kan bij ons rekenen op een salaris conform de CAO Woondiensten en een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden. Meer informatie Indien u geïnteresseerd bent in de functie en meer informatie wenst, dan kunt u contact opnemen met de heer L.J. Schipper, telefoon 0118 422375. Hij kan u informeren over de sollicitatieprocedure, waarvan een assessmentonderzoek deel uit maakt. Uw sollicitatiebrief en curriculum vitae kunt u tot uiterlijk 22 juni aan ons opsturen. Vermeld op de envelop 'sollicitatie MWD' en richt uw brief aan: I'escaut woonservice t.a.v. de heer J. van Beekhuizen, directeur-bestuurder Postbus 227, 4380 AE Vlissingen E-mailen kan natuurlijk ook: info@lescaut.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. info@lescaut.nl woonservice www.lescaut.nl Als je je ambities kent, solliciteer je bij GTI )EK BEDRI

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 51