senior bezorgers TERNEUZEN nart RIJK 2e AUTOMONTEUR De Schroef bv. Beleidsmedewerker Financiën, Huisvesting en Beheer Systeembeheerder (m/v) orsele chauffeur/belader huisvuilwagen miv m/v Serviceadviseur m/v Uitvoerder Werkvoorbereider Scheepswerf - Shipyard ASSISTENT CONTROLLER zaterdag 7 juni 2003 U krijgt: Gezond bezig zijn én geld verdienen? Interesse? 'Ik begin de dag sportief!' Van Oeveren-Vervaet BV (Goes) Mercedes-Benz BAKKER BART ZOEKT 1 in: IN OA DE VOLGENDE PLAATS DIT BORD WIJST U DE WEG NAAR SUCCES! BOUWBEDRIJF Wij zoeken op zeer korte termijn een ter ondersteuning van ons Suzuki werkplaatsteam Liefst met ervaring in alle merken. Mondelinge en/of schriftelijke sollicitaties te richten aan: GARAGE SJAAK SONKE - KAPELLE Archipel spilfunctie binnen een grote, ambitieuze onderwijsorganisatie Mercuri Urval PZC ZEELAND Ruime vergoeding Vakantievergoeding Gratis krant Speciale bezorgerskortingen Attenties bij o.a. feestdagen Word dan dagbladbezorger bij de PZC. In slechts een uurtje per dag kunt u extra euro's bijverdienen. Zo houdt u overdag voldoende tijd over om andere leuke dingen te doen. Een baan als bezorger biedt daarnaast vrijheid en verantwoordelijkheid. Bovendien geniet u van de frisse buitenlucht en de rust aan het begin van de dag. Bel gratis de afdeling Binnen dienst 0800- 023 51 11 (tijdens kantooruren) voor vrije wijken. is officieel Mercedes-Benz dealer voor de Provincie Zeeland. Naast de verkoop van nieuwe en gebruikte personen- en bedrijfswagens bieden wij onze klanten leasing, financiering, verzekeringen, onderhoud, reparatie en schadeherstel. Door middel van een uitermate klantvriendelijke instelling streven wij al ruim 70 jaar naar 100% klanttevredenheid. Onze 100 medewerkers in de vestigingen te Goes, Terneuzen en Axel worden met een uitstekend trainingsprogramma opgeleid bij hun werk. Werken bij Van Oeveren-Vervaet BV betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is, wat onder andere blijkt uit de nieuwbouw van onze showroom te Goes en de bouw van een totaal nieuw pand in Terneuzen voor.zowel de personen- als ook de bedrijfswagens. Bent u geïnteresseerd in een functie in de automobielbranche bij het meest gerenommeerde merk van dit moment, dan is dit uw kans. Wegens sterke uitbreiding van onze werkzaamheden zoeken wij: Functieinhoud: In deze technisch/administratieve functie verzorgt u de totale werk plaatsadministratie en bent u daarnaast verantwoordelijk voor het maken van afspraken en het inplannen daarvan. In deze functie bent u de spil tussen onze steeds verder groeiende klantenkring en het bedrijf. U werkt direct samen met een team van 13 collega's. Gevraagd wordt: Een MTS werk- en denkniveau. Aantoonbare leidinggevende capaciteiten. Een commercieel ingestelde, enthousiaste, gemotiveerde en uitermate klantvriendelijke persoonlijkheid. Een flexibele werkinstelling (geen acht-tot-vijf-mentaliteit) Wat bieden wij: Wij bieden u een veelzijdige functie in een dynamisch bedrijf. Motiveren en stimuleren zijn daarbij voor ons sleutelwoorden om u optimaal te laten functioneren in één van de belangrijkste func ties binnen onze organisatie. Vanzelfsprekend bieden wij u een uitstekend salaris passend bij de zwaarte van de functie en een compleet pakket arbeidsvoorwaar den, gebaseerd op de CAO voor het motorvoertuigenbedrijf. Spreekt bovenstaande uitdaging u aan en voldoet u aan de bovenstaande beschrijving, grijp dan nu uw kans en richt uw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van een curriculum vitae, binnen 10 dagen aan: Van Oeveren-Vervaet BV, t.a.v. de heer R. W. Boekholt, Albert Plesmanweg 2,4462 GC Goes. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Zorgstroom is een jonge organisatie voor zorg- en dienstverlening, gevormd door Zorgcentra Rustenburg, Buitenrust en het Roggeveenhuis en Thuiszorg. Ruim 2100 medewerkers en vrijwilligers werken in een gezonde werksfeer met volop groeimogelijkheden aan een klantvriendelijk en compleet zorg- en dienstenpakket. Bij Zorgstroom draait alles om de zorg voor de Walcherse bevolking. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld Zorg met respect, waar u ook woont Zorgstroom zoekt voor het team automatisering een Vacaturenummer 33036 36 uur per week voor bepaalde tijd tot 1 juni 2004 Het team automatisering bestaat uit 7 jonge medewerkers, die op enthousiaste wijze hun taken uitvoeren. Zij zijn op dit moment druk bezig met het realiseren van een aantal ICT-projecten. Om de doorlooptijd te bekorten willen wij de formatie tijdelijk uitbreiden. Wij zoeken naar een ervaren medewerker, die in staat is om zelfstandig invulling te geven aan het herinrichten van onze ICT-infrastructuur. Wij bieden een veelzijdige en uitdagende functie binnen een zorgorganisatie, waar momenteel gewerkt wordt aan een ferme ICT-stap vooruit. De arbeids voorwaarden zijn conform de CAO Thuiszorg, schaal 7, maximaal 2357,97 bruto per maand. Voor meer informatie over onze organisatie kijkt u op www.zorgstroom.nl of neemt u contact op met Pieter Ruben, teamleider automatisering. Informatie over de arbeidsvoorwaarden kan gegeven worden door Corine Boeije of Ineke Muizelaar, personeelsadviseurs. Allen zijn bereikbaar op tel. 0118-684000. Uw sollicitatiebrief kunt u vóór 16 juni 2003 richten aan de heerLQ. Phemambucq, voorzitter Raad van Bestuur, Postbus 323,4330 AH Middelburg. Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern open gesteld, bij gelijke geschiktheid heeft een interne kandidaat de voorkeur. De Bakker Bart-franchiseformule telt inmiddels meer dan honderd zaken en is daarmee de grootste bak kerijketen van Nederland. En nog steeds komen er nieuwe winkels bij. Hoe dat kan? De vestigingspunten zijn steevast top, de producten altijd vers, de begelei ding intensief en de naam landelijk bekend. Maar het zijn toch de ondernemers die het 'm doen. Ook u kunt uw eigen Bakker Bart-zaak beginnen. Alles wat u nodig heeft, is ondernemerstalent en een eigen bijdrage van 11.500,- om de eerste stap te zetten. Ervaring in de foodsector is een vereiste (een bakkersachtergrond niet). Vraag een informatie pakket aan door te bellen (024 - 678 27 02) of te mailen(m.van.jaarsveld@bakkerbart.nl). bakkerij www.bakkerbart.n bakkerij j Bouwbedrijf Rijk werd in 1962 opgericht. Anno 2003 vindt u ons op het bedrijven terrein "De Noordzak" in Heinkenszand Bij ons bedrijf werken ca. 50 vaste medewerkers. Wij zijn actiefin de woning- en utiliteitsbouw. Daarnaast verbouwen en renoveren wij bestaande woningen en kantoren. Alle benodigde specialisten en know-how hebben wij in eigen huis. Naast de bouwactiviteiten beschikken wij over een eigen Doeland-Bouwmarkt. Het beleid voor de komende jaren is gericht op een gestage groei binnen alle sectoren. Bouwbedrijf Rijk is gecertificeerd voor ISO 9002 en is lid van Bouwned en Bouwgarant. AS rijk aan bouwmogelijkheden Voor onze nieuwbouwprojecten hebben wij plaats voor een als bouwplaatsmanager nieuwbouwprojecten Als uitvoerder vormt u als bouwplaatsmanager een team met projectleider en werkvoorbereider. U bent ver antwoordelijk voor de totale uitvoering van het bouw project en geeft leiding aan het aanwezige personeel. U beschikt bij voorkeur over een opleiding op MTS- niveau en heeft relevante werkervaring in een soortge lijke functie. Tevens zijn wij op zoek naar een U bent betrokken bij het uitvoeringstraject van bouw projecten. U offreert meer- en minderwerken en ini tieert en bereidt de organisatie van de bouw voor. U beschikt bij voorkeur over een opleiding op HTS-ni- veau en heeft enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie. U bent in staat zelfstandig te werken, u heeft goede communicatieve eigenschappen en u heeft een collegiale werkhouding. Bouwbedrijf Rijk biedt u goede arbeidsvoorwaarden, goede opleidingsfaciliteiten en bovenal een plezierige werkomgeving met enthousiaste collega's. Voor inlichtingen kunt u bellen met Dhr. A. J. M. Zuydweg, telefoonnummer 0113 - 56 15 93 Stuur uw sollicitatiebrief naar: Bouwbedrijf Rijk b.v., Daniëlsweg 1, Heinkenszand, Postadres: Postbus 390,4460 AT Goes. E-mail: info@rijkbouw.nl w w w.rij kbou w. nl Biezelingsestraat 50, 4421 BT Kapelle Tel.: 0113-343631 Officieel Suzuki dealer v. d. Bevelanden "Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld" Wij zijn een modern uitgeruste scheepswerf gelegen aan het kanaal van Gent naar Terneuzen. Wij houden ons, naast reparatie van schepen in binnen- en zeevaart, bezig met nieuwbouw in Oost-Europa, alsmede met technisch management voor diverse zeevaartrederijen Wegens uitbreiding van onze activiteiten zijn wij op zoék naar een die in staat is om zelfstandig zowel financiële als salaris administraties te voeren voor diverse bedrijven binnen onze groep. Voor deze afwisselende functie vragen wij: Opleiding SPD of HEAO BE, bij voorkeur aangevuld met enige jaren ervaring op een accountantskantoor. Een zelfstandige accurate en pro-actieve werkhouding. Capaciteiten om snel doorzicht te hebben in het oplossen van administratieve vragen, alsmede voortgangsbewaking van de uit te voeren administratieve taken. Vaardigheid om te werken met EXACT en mogelijk Ridder R8. Kennis om ons hard- en software netwerk mede te beheren. Voor deze uitdagende functie bieden wij primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden in overeenstemming met uw opleiding, ervaring en leeftijd. Indien u een afwisselende baan zoekt dan vragen wij uw schriftelijke sollicitatie uiterlijk 21 juni te richten aan de directie van ons bedrijf, Wervenweg 14551 MC Sas van Gent. Voor telefonische informatie kunt u bellen naar de heer J. A. Roest, telefoonnummer 0115-471659. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Borsele zien? Bezoek onze website www.borsele.nl Borsele is: 22.000 inwoners 14.000 ha oppervlakte I5 dorpen Overwegend agrarisch, fruitteelt Waardevolle cultuurlandschappen, maar ook: zeehaven-, industrie- en energiegemeente gemeente - De gemeente Borsele bestaat uit de sectoren Middelen, Ruimtelijke Ontwikkeling en Maatschappelijke Ontwikkeling. Er werken in totaal 180 medewerkers samen aan een goed product In de ambtelijke organisatie staan klantgerichtheid, kwaliteit en resultaatgerichtheid centraal. Verantwoordelijkheden zijn zo laag mogelijk in de organisatie neergelegd. Borsele vraagt een: voor 36 uur per week bij de afdeling Buitendienst In deze functie moeten de volgende taken worden verricht het beladen van de huisvuilwagen, dit omvat 213 deel van de functie; het besturen van de huisvuilwagen; controle van het aangeboden gescheiden afval; het geven van informatie over het gescheiden ophalen van huisvuil. Wat wordt er van je verwacht? I goede lichamelijke conditie; algemene lagere beroepsopleiding; het rijbewijs BE C (chauffeursdiploma); EHBO-diploma bereidheid tot het volgen van cursussen gericht op de functie; een flexibele en zelfstandige instelling; een klantgerichte en collegiale houding. Bijzonderheden DeArbowet legt een beperking op naar leeftijd voor het maximaal aantal te beladen containers. Daarom zoeken wij iemand tot 25 jaar. Borsele biedt een salaris van maximaal 1.998 bruto per maand (functieschaal 4) en goede secun daire arbeidsvoorwaarden. Informatie: Voor meer informatie over deze functie kan contact opgenomen worden met de heer A.M. van Overbeeke, afdelingshoofd Buitendienst, 0113 - 238454 De sollicitatiegesprekken worden gehouden op donderdagmorgen 19 juni. Je reoct/e: Sollicitaties uiterlijk voor 16 juni 2003 te richten aan het college van burgemeester en wethouders van Borsele, Postbus 14450 AA Heinkenszand, onder vermelding van "P&O" in de linker bovenhoek van de envelop. E-mailen mag ook via: P&0@borsele.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Scholen Alle 22 scholen voor openbaar primair onderwijs op Walcheren zijn sinds 1999 als Archipelscholen verenigd onder één zelfstandige bestuurlijke paraplu. Circa 400 medewerkers geven op enthousiaste wijze onderwijs aan 3400 kinderen. Elke school heeft een integraal verantwoordelijke directeur die tevens een bijdrage levert aan de beleidsvorming op bovenschools niveau. Het bestuur heeft veel taken en bevoegdheden, waaronder de eindverantwoordelijkheid voor de gehele organisatie, gemandateerd aan de centrale directie. Deze directie wordt ondersteund door een stafbureau van 3 personen, gevestigd in Vlissingen. Voor dit bureau zijn wij op zoek naar een (m/v) Functie U bent verantwoordelijk voor het financieel management en de planning en control binnen Archipel met meetbare doelstellingen en adequate management informatie. U begeleidt de invoering van het lumpsumsysteem. Gevraagd en ongevraagd geeft u de centrale directie, de directeuren en andere interne betrokkenen (beleids) adviezen. Wat betreft huisvesting en beheer bent u verantwoordelijk voor de beschikbare budgetten en de uitvoering van het meerjaren onderhoudsplan. Op creatieve wijze zoekt u financiële middelen om de binnenkort te bouwen vier nieuwe scholen optimaal in te richten. U onderhoudt contacten met gemeenten, het administratiekantoor en andere externe partijen en voert onderhandelingen over huisves tingsaangelegenheden en de inleen van en contractafspraken over facilitaire diensten. Gevraagd wordt U bent een pro-actieve analyticus die pragmati sche oplossingen vindt en deze met overtuiging neerzet. U speelt op deskundige wijze in op minder gangbare en nieuwe situaties. Betrokken en zelfstandig als u bent, gaat u verantwoord en flexibel om met de vrijheid van handelen zonder de kaders uit het oog te verliezen. U durft directeuren op hun verantwoordelijkheden én mogelijkheden te wijzen. U heeft inlevingsvermogen en gevoel voor verschillende belangen, maar kijkt ook kritisch naar processen en producten. Een HBO werk- en denkniveau, affiniteit met onderwijs, kennis van financiën in het algemeen en wet- en regelgeving inzake huisvesting en beheer. Geboden wordt Een spilfunctie in een jonge, dynamische organisatie met duidelijke doelstellingen. De kans invulling te geven aan het beleid en de uitvoering ervan. Enthousiaste collega's, korte lijnen en open deuren. Werken en wonen in Zeeland, met ruimte, water, historische steden en een interessant woningaanbod. Een fulltime functie waarbij 4 dagen van 9 uur bespreekbaar is. Indiensttreding vanaf 1 augustus 2003. Het rechtspositiebesluit basisonderwijs is van toepassing. Interesse? Uw sollicitatiebrief met c.v. stuurt u onder vermelding van ref.nr. 239.30572-P naar Mercuri Ureal B V.. Westblaak 132,3012 KM Rotterdam. E-mail: sol-rot.nl@mercuriurval.cam Sollicitatiegesprekken vinden op uitnodiging plaats op maandag 16 juni 2003. Voor meer informatie mailt u naarcku@vlissingen.nl of belt u 0118-487224. Zie ook www.archipelscholen.nl. U kunt ook contact opnemen met de heer H.L. van Viersen van Mercuri Urval via 010 - 282 86 00. Zie ook www.mercuriurval.nl. 1

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 49