senior
bezorgers
TERNEUZEN
nart
RIJK
2e AUTOMONTEUR
De Schroef bv.
Beleidsmedewerker Financiën, Huisvesting en Beheer
Systeembeheerder (m/v)
orsele
chauffeur/belader
huisvuilwagen miv
m/v
Serviceadviseur m/v
Uitvoerder
Werkvoorbereider
Scheepswerf - Shipyard
ASSISTENT CONTROLLER
zaterdag 7 juni 2003
U krijgt:
Gezond bezig zijn én geld verdienen?
Interesse?
'Ik begin de dag sportief!'
Van Oeveren-Vervaet BV
(Goes)
Mercedes-Benz
BAKKER BART
ZOEKT
1 in:
IN OA DE VOLGENDE
PLAATS
DIT BORD WIJST U DE WEG NAAR SUCCES!
BOUWBEDRIJF
Wij zoeken op zeer korte termijn een
ter ondersteuning van ons Suzuki werkplaatsteam
Liefst met ervaring in alle merken.
Mondelinge en/of schriftelijke sollicitaties te richten aan:
GARAGE SJAAK SONKE - KAPELLE
Archipel
spilfunctie binnen een grote, ambitieuze onderwijsorganisatie
Mercuri Urval
PZC
ZEELAND
Ruime vergoeding
Vakantievergoeding
Gratis krant
Speciale bezorgerskortingen
Attenties bij o.a. feestdagen
Word dan dagbladbezorger bij de PZC. In slechts een uurtje per dag kunt u extra
euro's bijverdienen. Zo houdt u overdag voldoende tijd over om andere leuke
dingen te doen. Een baan als bezorger biedt daarnaast vrijheid en
verantwoordelijkheid. Bovendien geniet u van de frisse buitenlucht en de rust
aan het begin van de dag.
Bel gratis de afdeling Binnen
dienst 0800- 023 51 11
(tijdens kantooruren) voor vrije
wijken.
is officieel Mercedes-Benz dealer voor
de Provincie Zeeland. Naast de verkoop
van nieuwe en gebruikte personen- en
bedrijfswagens bieden wij onze klanten
leasing, financiering, verzekeringen,
onderhoud, reparatie en schadeherstel.
Door middel van een uitermate
klantvriendelijke instelling streven
wij al ruim 70 jaar naar 100%
klanttevredenheid.
Onze 100 medewerkers in de
vestigingen te Goes, Terneuzen en
Axel worden met een uitstekend
trainingsprogramma opgeleid
bij hun werk.
Werken bij Van Oeveren-Vervaet BV
betekent een bijdrage leveren aan een
ondernemend en veelzijdig bedrijf dat
sterk in ontwikkeling is, wat onder
andere blijkt uit de nieuwbouw van
onze showroom te Goes en de bouw van
een totaal nieuw pand in Terneuzen
voor.zowel de personen- als ook de
bedrijfswagens.
Bent u geïnteresseerd in een functie in
de automobielbranche bij het meest
gerenommeerde merk van dit moment,
dan is dit uw kans.
Wegens sterke uitbreiding van onze
werkzaamheden zoeken wij:
Functieinhoud:
In deze technisch/administratieve functie verzorgt u de totale werk
plaatsadministratie en bent u daarnaast verantwoordelijk voor het
maken van afspraken en het inplannen daarvan. In deze functie bent
u de spil tussen onze steeds verder groeiende klantenkring en het
bedrijf. U werkt direct samen met een team van 13 collega's.
Gevraagd wordt:
Een MTS werk- en denkniveau.
Aantoonbare leidinggevende capaciteiten.
Een commercieel ingestelde, enthousiaste, gemotiveerde en
uitermate klantvriendelijke persoonlijkheid.
Een flexibele werkinstelling (geen acht-tot-vijf-mentaliteit)
Wat bieden wij:
Wij bieden u een veelzijdige functie in een dynamisch bedrijf.
Motiveren en stimuleren zijn daarbij voor ons sleutelwoorden om
u optimaal te laten functioneren in één van de belangrijkste func
ties binnen onze organisatie.
Vanzelfsprekend bieden wij u een
uitstekend salaris passend bij de
zwaarte van de functie en een
compleet pakket arbeidsvoorwaar
den, gebaseerd op de CAO voor het
motorvoertuigenbedrijf.
Spreekt bovenstaande uitdaging u aan en voldoet u aan de bovenstaande
beschrijving, grijp dan nu uw kans en richt uw schriftelijke sollicitatie,
vergezeld van een curriculum vitae, binnen 10 dagen aan:
Van Oeveren-Vervaet BV, t.a.v. de heer R. W. Boekholt,
Albert Plesmanweg 2,4462 GC Goes.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Zorgstroom is een
jonge organisatie voor
zorg- en dienstverlening,
gevormd door
Zorgcentra Rustenburg,
Buitenrust en
het Roggeveenhuis
en Thuiszorg.
Ruim 2100 medewerkers
en vrijwilligers werken
in een gezonde
werksfeer met volop
groeimogelijkheden
aan een klantvriendelijk
en compleet zorg- en
dienstenpakket.
Bij Zorgstroom draait
alles om de zorg voor
de Walcherse bevolking.
Acquisitie naar aanleiding
van deze advertentie wordt
niet op prijs gesteld
Zorg met respect, waar u ook woont
Zorgstroom zoekt voor het team automatisering een
Vacaturenummer 33036
36 uur per week voor bepaalde tijd tot 1 juni 2004
Het team automatisering bestaat uit 7 jonge medewerkers, die op enthousiaste
wijze hun taken uitvoeren. Zij zijn op dit moment druk bezig met het realiseren
van een aantal ICT-projecten. Om de doorlooptijd te bekorten willen wij
de formatie tijdelijk uitbreiden.
Wij zoeken naar een ervaren medewerker, die in staat is om zelfstandig
invulling te geven aan het herinrichten van onze ICT-infrastructuur.
Wij bieden een veelzijdige en uitdagende functie binnen een zorgorganisatie,
waar momenteel gewerkt wordt aan een ferme ICT-stap vooruit. De arbeids
voorwaarden zijn conform de CAO Thuiszorg, schaal 7, maximaal 2357,97
bruto per maand.
Voor meer informatie over onze organisatie kijkt u op www.zorgstroom.nl of
neemt u contact op met Pieter Ruben, teamleider automatisering. Informatie
over de arbeidsvoorwaarden kan gegeven worden door Corine Boeije of Ineke
Muizelaar, personeelsadviseurs. Allen zijn bereikbaar op tel. 0118-684000.
Uw sollicitatiebrief kunt u vóór 16 juni 2003 richten aan de heerLQ. Phemambucq,
voorzitter Raad van Bestuur, Postbus 323,4330 AH Middelburg.
Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern open gesteld, bij gelijke
geschiktheid heeft een interne kandidaat de voorkeur.
De Bakker Bart-franchiseformule telt inmiddels meer
dan honderd zaken en is daarmee de grootste bak
kerijketen van Nederland. En nog steeds komen er
nieuwe winkels bij. Hoe dat kan? De vestigingspunten
zijn steevast top, de producten altijd vers, de begelei
ding intensief en de naam landelijk bekend. Maar het
zijn toch de ondernemers die het 'm doen. Ook u kunt
uw eigen Bakker Bart-zaak beginnen. Alles wat u
nodig heeft, is ondernemerstalent en een eigen
bijdrage van 11.500,- om de eerste stap te zetten.
Ervaring in de foodsector is een vereiste (een
bakkersachtergrond niet). Vraag een informatie
pakket aan door te bellen (024 - 678 27 02)
of te mailen(m.van.jaarsveld@bakkerbart.nl).
bakkerij
www.bakkerbart.n
bakkerij j
Bouwbedrijf Rijk werd in
1962 opgericht. Anno 2003
vindt u ons op het bedrijven
terrein "De Noordzak" in
Heinkenszand
Bij ons bedrijf werken ca. 50
vaste medewerkers. Wij zijn
actiefin de woning- en
utiliteitsbouw. Daarnaast
verbouwen en renoveren wij
bestaande woningen en
kantoren. Alle benodigde
specialisten en know-how
hebben wij in eigen huis.
Naast de bouwactiviteiten
beschikken wij over een
eigen Doeland-Bouwmarkt.
Het beleid voor de komende
jaren is gericht op een gestage
groei binnen alle sectoren.
Bouwbedrijf Rijk is gecertificeerd
voor ISO 9002 en is lid van
Bouwned en Bouwgarant.
AS
rijk aan bouwmogelijkheden
Voor onze nieuwbouwprojecten hebben wij plaats voor
een
als bouwplaatsmanager nieuwbouwprojecten
Als uitvoerder vormt u als bouwplaatsmanager een
team met projectleider en werkvoorbereider. U bent ver
antwoordelijk voor de totale uitvoering van het bouw
project en geeft leiding aan het aanwezige personeel.
U beschikt bij voorkeur over een opleiding op MTS-
niveau en heeft relevante werkervaring in een soortge
lijke functie.
Tevens zijn wij op zoek naar een
U bent betrokken bij het uitvoeringstraject van bouw
projecten. U offreert meer- en minderwerken en ini
tieert en bereidt de organisatie van de bouw voor.
U beschikt bij voorkeur over een opleiding op HTS-ni-
veau en heeft enkele jaren ervaring in een soortgelijke
functie. U bent in staat zelfstandig te werken, u heeft
goede communicatieve eigenschappen en u heeft een
collegiale werkhouding.
Bouwbedrijf Rijk biedt u goede arbeidsvoorwaarden,
goede opleidingsfaciliteiten en bovenal een plezierige
werkomgeving met enthousiaste collega's.
Voor inlichtingen kunt u bellen met Dhr. A. J. M.
Zuydweg, telefoonnummer 0113 - 56 15 93
Stuur uw sollicitatiebrief naar:
Bouwbedrijf Rijk b.v., Daniëlsweg 1, Heinkenszand,
Postadres: Postbus 390,4460 AT Goes.
E-mail: info@rijkbouw.nl
w w w.rij kbou w. nl
Biezelingsestraat 50, 4421 BT Kapelle
Tel.: 0113-343631
Officieel Suzuki dealer v. d. Bevelanden
"Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld"
Wij zijn een modern uitgeruste scheepswerf gelegen aan het kanaal van Gent
naar Terneuzen.
Wij houden ons, naast reparatie van schepen in binnen- en zeevaart, bezig met
nieuwbouw in Oost-Europa, alsmede met technisch management voor diverse
zeevaartrederijen
Wegens uitbreiding van onze activiteiten zijn wij op zoék naar een
die in staat is om zelfstandig zowel financiële als salaris administraties te voeren
voor diverse bedrijven binnen onze groep.
Voor deze afwisselende functie vragen wij:
Opleiding SPD of HEAO BE, bij voorkeur aangevuld met enige jaren ervaring
op een accountantskantoor.
Een zelfstandige accurate en pro-actieve werkhouding.
Capaciteiten om snel doorzicht te hebben in het oplossen van administratieve
vragen, alsmede voortgangsbewaking van de uit te voeren administratieve taken.
Vaardigheid om te werken met EXACT en mogelijk Ridder R8.
Kennis om ons hard- en software netwerk mede te beheren.
Voor deze uitdagende functie bieden wij primaire en secundaire
arbeidsvoorwaarden in overeenstemming met uw opleiding, ervaring en leeftijd.
Indien u een afwisselende baan zoekt dan vragen wij uw schriftelijke sollicitatie
uiterlijk 21 juni te richten aan de directie van ons bedrijf, Wervenweg 14551 MC
Sas van Gent.
Voor telefonische informatie kunt u bellen naar de heer J. A. Roest,
telefoonnummer 0115-471659.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Borsele zien? Bezoek onze website www.borsele.nl
Borsele is:
22.000 inwoners
14.000 ha oppervlakte
I5 dorpen
Overwegend agrarisch, fruitteelt
Waardevolle cultuurlandschappen, maar ook:
zeehaven-, industrie- en energiegemeente
gemeente -
De gemeente Borsele bestaat uit de sectoren Middelen, Ruimtelijke Ontwikkeling en
Maatschappelijke Ontwikkeling. Er werken in totaal 180 medewerkers samen aan een goed
product In de ambtelijke organisatie staan klantgerichtheid, kwaliteit en resultaatgerichtheid
centraal. Verantwoordelijkheden zijn zo laag mogelijk in de organisatie neergelegd.
Borsele vraagt een:
voor 36 uur per week bij de afdeling Buitendienst
In deze functie moeten de volgende taken worden verricht
het beladen van de huisvuilwagen, dit omvat 213 deel van de functie;
het besturen van de huisvuilwagen;
controle van het aangeboden gescheiden afval;
het geven van informatie over het gescheiden ophalen van huisvuil.
Wat wordt er van je verwacht? I
goede lichamelijke conditie;
algemene lagere beroepsopleiding;
het rijbewijs BE C (chauffeursdiploma);
EHBO-diploma
bereidheid tot het volgen van cursussen gericht op de functie;
een flexibele en zelfstandige instelling;
een klantgerichte en collegiale houding.
Bijzonderheden
DeArbowet legt een beperking op naar leeftijd voor het maximaal aantal te beladen
containers. Daarom zoeken wij iemand tot 25 jaar.
Borsele biedt
een salaris van maximaal 1.998 bruto per maand (functieschaal 4) en goede secun
daire arbeidsvoorwaarden.
Informatie:
Voor meer informatie over deze functie kan contact opgenomen worden met de
heer A.M. van Overbeeke, afdelingshoofd Buitendienst, 0113 - 238454
De sollicitatiegesprekken worden gehouden op donderdagmorgen 19 juni.
Je reoct/e:
Sollicitaties uiterlijk voor 16 juni 2003 te richten aan het college van burgemeester
en wethouders van Borsele, Postbus 14450 AA Heinkenszand, onder vermelding
van "P&O" in de linker bovenhoek van de envelop.
E-mailen mag ook via: P&0@borsele.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Scholen
Alle 22 scholen voor openbaar primair onderwijs op Walcheren zijn sinds 1999 als Archipelscholen verenigd onder één zelfstandige bestuurlijke
paraplu. Circa 400 medewerkers geven op enthousiaste wijze onderwijs aan 3400 kinderen. Elke school heeft een integraal verantwoordelijke directeur
die tevens een bijdrage levert aan de beleidsvorming op bovenschools niveau. Het bestuur heeft veel taken en bevoegdheden, waaronder de eindverantwoordelijkheid
voor de gehele organisatie, gemandateerd aan de centrale directie. Deze directie wordt ondersteund door een stafbureau van 3 personen, gevestigd in Vlissingen. Voor dit
bureau zijn wij op zoek naar een (m/v)
Functie U bent verantwoordelijk voor het financieel management en
de planning en control binnen Archipel met meetbare doelstellingen
en adequate management informatie. U begeleidt de invoering van
het lumpsumsysteem. Gevraagd en ongevraagd geeft u de centrale
directie, de directeuren en andere interne betrokkenen (beleids)
adviezen. Wat betreft huisvesting en beheer bent u verantwoordelijk
voor de beschikbare budgetten en de uitvoering van het meerjaren
onderhoudsplan. Op creatieve wijze zoekt u financiële middelen om
de binnenkort te bouwen vier nieuwe scholen optimaal in te richten.
U onderhoudt contacten met gemeenten, het administratiekantoor en
andere externe partijen en voert onderhandelingen over huisves
tingsaangelegenheden en de inleen van en contractafspraken over
facilitaire diensten.
Gevraagd wordt U bent een pro-actieve analyticus die pragmati
sche oplossingen vindt en deze met overtuiging neerzet. U speelt op
deskundige wijze in op minder gangbare en nieuwe situaties.
Betrokken en zelfstandig als u bent, gaat u verantwoord en flexibel
om met de vrijheid van handelen zonder de kaders uit het oog te
verliezen. U durft directeuren op hun verantwoordelijkheden én
mogelijkheden te wijzen. U heeft inlevingsvermogen en gevoel voor
verschillende belangen, maar kijkt ook kritisch naar processen en
producten. Een HBO werk- en denkniveau, affiniteit met onderwijs,
kennis van financiën in het algemeen en wet- en regelgeving inzake
huisvesting en beheer.
Geboden wordt Een spilfunctie in een jonge, dynamische organisatie
met duidelijke doelstellingen. De kans invulling te geven aan het beleid
en de uitvoering ervan. Enthousiaste collega's, korte lijnen en open
deuren. Werken en wonen in Zeeland, met ruimte, water, historische
steden en een interessant woningaanbod. Een fulltime functie waarbij
4 dagen van 9 uur bespreekbaar is. Indiensttreding vanaf 1 augustus
2003. Het rechtspositiebesluit basisonderwijs is van toepassing.
Interesse? Uw sollicitatiebrief met c.v. stuurt u onder vermelding van ref.nr. 239.30572-P naar Mercuri Ureal B V.. Westblaak 132,3012 KM Rotterdam. E-mail: sol-rot.nl@mercuriurval.cam Sollicitatiegesprekken vinden op uitnodiging
plaats op maandag 16 juni 2003. Voor meer informatie mailt u naarcku@vlissingen.nl of belt u 0118-487224. Zie ook www.archipelscholen.nl. U kunt ook contact opnemen met de heer H.L. van Viersen
van Mercuri Urval via 010 - 282 86 00. Zie ook www.mercuriurval.nl.
1