www.pzc.nl/reizen PZC Stichting Welzijn Ouderen Hulst COÖRDINATOR/DIRECTEUR M/V TWEE MEDEWERKERSM/v BUREAU TEKSTSERVICE M conciërge (m/v) VERKOOPADVISEURS m/v medewerkers groepsverzorging zaterdag 22 maart 2003 heeft als doel het leveren van (samenhangende) bijdragen aan het behoud en mogelijk het verbeteren van het lichamelijk, psychisch en sociaal wel bevinden van de inwoners van 55 jaar en ouder m de (nieuwe) gemeente Hulst Zij streeft na het zolang mogelijk zelfstandig blijven functioneren van de ouderen in deze gemeente. Dit doel wordt bereikt door een aanbod van diensten en activiteiten te scheppen op het gebied van wonen, zorg en welzijn gericht op inwoners vanaf 55 jaar De stichting kenmerkt zich door het wijkgericht en projectmatig werken, waarbij de doelgroep nauw wordt betrokken. De gemeente Hulst heeft ongeveer 28.000 inwoners, waarvan ruim 8000 55-plussers. Bij de stichting werken 9 medewerkers in dienst verband en daarnaast kan de stichting een beroep doen op 200 vrijwilligers. Binnen deze organisatie is wegens het vertrek van de huidige functionaris en de fusie van de stichtingen voor welzijn ouderen Hulst en Hontenisse tot één nieuwe organisatie, een vacature ontstaan voor de functie van voor 36 uur per week Functie-inhoud: De coördinator/directeur geeft leiding aan de organisatie en legt verantwoor ding af aan het bestuur van de stichting. U bent verantwoordelijk voor de samenhang van beleidsgebieden binnen de organisatie. U maakt de vertaal slag van de wensen vanuit de doelgroep en ontwikkelingen op landelijk niveau naar voorstellen voor nieuwe diensten van de stichting. Daarnaast draagt u zorg voor afstemming van het gevoerde instellingsbeleid met andere instanties binnen de gemeente. Tenslotte wordt van u verwacht dat u bijdragen levert aan de verdere voortgang van het fusieproces. Functieprofiel: Van de coördinator/directeur wordt verwacht dat deze beschikt over HBO werk- en denkniveau. U beschikt over bewezen managementkwaliteiten en heeft kennis van organisatie-, financieel- en zorg/kwaliteitsbeleid. U heeft voldoende kennis van en inzicht in zowel landelijke als regionale ontwikke lingen op het gebied van welzijn voor ouderen U bent in staat uit een complexe hoeveelheid gegevens beleidslijnen te destilleren, deze te vertalen in termen van doelstellingen en deze om te zetten in concrete vormen van dienstverlening. Arbeidsvoorwaarden: De CAO Welzijn is van toepassing. De functie is ingedeeld in schaal 34-46 (minimaal 2.757,17 en maximaal 3.430,12 bruto per maand). Het pensioenreglement van het PGGM is van toepassing De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn conform bovengenoemde CAO. Informatie en sollicitatie Verdere informatie over deze vacature kunt u telefonisch opvragen bij de heer PJ. Everaert, voorzitter SWO Hontenisse. telefoon (0114) 681668. U dient uw sollicitatiebrief voor 2 april a.s. te richten aan Transferpunt Welzijn, Postbus 293, 4460 AR GOES onder vermelding van SWO HULST in de linkerbovenhoek van de envelop Aan de sollicitatieprocedure kan een psychologische test worden verbonden. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op dinsdag 15 april a.s. TRANSfERPUNT Transferpunt Welzijn wijst de weg GOES (36.000 inwoners) is een levendige stad in hartje Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente werkt aan ambitieuze plannen voor de histori sche binnenstad. Concrete projecten zijn de bouw van een nieuw theater en een nieuw stads kantoor. Goes is een fijne stad om te wonen. Je vindt er betaalbare huizen in een prachtige omgeving en uitstekende voorzieningen als het gaat om sport, gezondheidszorg en onderwijs. Meer weten? kijk op www.goes.nl Ben je enthousiast en wil jij de uitdaging aangaan om ons team te versterken, dan hebben wij een leuke baan voor jou! voor 22 en 36 uur per week Grafische visualisering van teksten wordt in de communicatie met de burger steeds belang rijker. Vormgeving, creativiteit en vaktechnische invulling van de huisstijl met aansluiting op de reprografische mogelijkheden vormen een belangrijk onderdeel van dit bureau, Een enthousiast team van 5 medewerkers zoekt nu twee nieuwe collega's Het bureau is onder meer verantwoordelijk voor het verwerken van teksten en bestanden middels o.a. het Microsoft Officepakket, met name in WORD en VBA. Ook verzorgen zij de helpdeskfunctie voor het Officepakket en verdere verwerking van de output met geavanceerde kopieer en printapparatuur, zowel kleur als zwart-wit. Ook het onderhoud van het gemeentelijk intranet en de website www.goes.nl behoort tot het takenpakket van het bureau. WAT WORDT ER VAN IOU VERWACHT? Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, opmaken en bewerken van teksten, brieven, afbeeldingen en bestanden m.b.v. het Microsoft Office pakket en VBA. Ook zorg je voor het ontwerpen en onderhouden van sjablonen, formulieren en samenvoegdocumenten.Je speelt een actieve rol daar waar gebruikers ondersteuning op de werkplek nodig hebben. De out put verwerk je op kopieer- en printapparatuur. Met behulp van DTP assisteer je de grafisch vormgever. Je hebt een administratieve opleiding op VMBO-niveau gevolgd, bij voorkeur in de grafische richting. Verder heb je een zeer ruime kennis van Word en VBA en kennis van Access, Powerpoint en Excel. Je bent positief ingesteld, klantgericht, accuraat en kan zowel zelfstan dig als in teamverband werken. W.'I'.ÏM Een interessante en afwisselende functie in een plezierige, informele werksfeer met gemoti veerde collega's. Wij bieden een bruto maandsalaris dat afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring minimaal 1.365,00 (aanloopschaal 5) en maximaal 2.213,00 (functieschaal 6) bedraagt. Daarnaast hebben wi| goede regelingen op het gebied van studiefaciliteiten, flexi bele arbeidstijden, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, een pc en fiets privé-regeling. Verder bieden wij de mogelijkheid tot het kopen of verkopen van verlofuren en een gunstige hypotheekregeling Informatie. Voor informatie over de functie kan je contact opnemen met Linda Baks, hoofd afdeling Interne Zaken, telefoonnummer (0113) 249808.Voor informatie over de procedure kan je contact opnemen met Els Vis, personeelsconsulent, telefoonnummer (0113) 249633. Sollicitatie. Spreekt deze functie je aan, stuur dan je brief en cv naar burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 2118, 4460 MC Goes onder vermelding van vacature nummer 2133.02. Je kunt ook je brief en cv per e-mail sturen niar: wicatures@goes.nl. De sollicitatietermi|n sluit 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie. VOORKEURSBELEID Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de samenleving. Arbeids- apten, vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen die voldoen aan de verzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren. Geen acquisitie;! NEDERLANDS INSTITUUT VOOR ECOLOGIE Het Nederlands Instituut voor Ecologie (NIOO-KNAW) is een onderzoeksinstituut van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen, met als opdracht het verrichten van fundamenteel en strategisch ecologisch onderzoek. Het NIOO bestaat uit drie centra: het Centrum voor Estuariene en Mariene Ecologie (CEME) te Yerseke, het Centrum voor Limnologie (CL) te Nieuwersluis en het Centrum voor Terrestrische Ecologie (CTE) te Heteren. In het onderzoek spelen internationale samen werking, communicatie en stages met en door binnen- en buitenlandse studenten en collega's een belangrijke rol. Het onderzoek wordt uitgevoerd door een gedreven en creatieve groep onderzoekers, die daarvoor gebruik maken van uitgebreide en gespecialiseerde onderzoeksfaciliteiten. Bij de Algemene Ondersteunende Dienst van het NIOO-CEME bestaat een vacature voor een vacaturenummer CEME-AD-03057 Functie-informatie: Uw werkzaamheden bestaan uit het schoonhouden van een gedeelte van de instituutsgebouwen (ca. 50% van de taak) en het onderhoud van de terreinen en tuinen (ca. 20% van de taak). U bent tevens verantwoordelijk voor het klein technisch onderhoud aan de gebouwen, de zorg voor de instituutsauto's (drie stuks) en incidenteel het verrichten van chauffeurs diensten (ca. 10% van de taak). Verder bent u belast met de coördinatie van de Interne Bedrijfs hulpverlening en voert u taken uit binnen het Milieuzorgsysteem (ca. 20% van de taak). Bij het NIOO-CEME werken ca. 110 medewerkers. Functie-eisen: U heeft een algemeen technische (LTS-niveau) of vergelijkbare opleiding afgerond Ervaring met schoonmaakwerk strekt tot aan beveling. U bent handig, heeft inzicht en kunt zelfstandig werken. Daarnaast heeft u interesse voor bedrijfshulpverlening (liefst een BHV- opleiding) en algemene veiligheid. Verder wordt een dienstverlenende instelling en representatief optreden gevraagd, alsmede kennis van de Engelse taal. Aanstelling: Het betreft een tijdelijke aanstelling voor een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband. Het betreft een volledige functie (38 uur per week). Salaris: Afhankelijk van leeftijd en ervaring maximaal 1.988,- bruto per maand (schaal 4 CAO-OI), exclusief 8% vakantietoeslag. Binnen de CAO is een uitgebreid pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden gedefinieerd. ADV, extra ADV, kinderopvang, een pensioen regeling en arbeidsvoorwaarden op maat maken hiervan deel uit. Voor zeer geschikte kandidaten behoort een toelage boven het salaris tot de mogelijkheden. Standplaats: Yerseke. Mede in verband met het werkrooster (van 07.00 tot 11.00 uur en van 14.00 tot 18.00 uur) en oproep bij calamiteiten dienen kandidaten in (de directe omgeving van) Yerseke te wonen of bereid te zijn hierheen te verhuizen. Informatie: Nadere informatie wordt verstrekt door de heer L.J. Goud, managementassistent, telefoon (0113) 57 74 37. Meer informatie over het NIOO kunt u vinden op internet: http.VAwvw.nioo.knaw.nl. Sollicitatie: Uw schriftelijke sollicitatie met curriculum vitae kunt u - binnen twee weken na plaatsing van deze advertentie en onder vermelding van het vacaturenummer - richten aan de heer L.J. Goud, managementassistent Nederlands Instituut voor Ecologie (NIOO-CEME), Postbus 140, 4400 AC Yerseke. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Het NIOO is een instituut van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen lïüSSif51 wij hebben je nodig Eigenlijk weet je wel hoe ons leven eruit ziet. Als je 80 cent per dag kunt missen, kun je ons leven veranderen. w Stichting Coördinatiepunt Vrijwillige Thuiszorg Zeeland is een provinciale organisatie die zich richt op de ontwikkeling en versteviging van de vrijwillige thuiszorg in Zeeland. De stichting zoekt op korte termijn een: Administratief medewerker m/v voor 12 uur per week De administratief medewerker zal worden ingezet bij de Stichting Vrijwillige Thuishulp Walcheren met als standplaats Vlissingen. Tevens zoekt de stichting op korte termijn een: Administratief medewerker m/v voor 14 uur per week De administratief medewerker zal worden ingezet bij het Vrijwilligersplatform in de Zorgsector Oosterschelde Regio met als standplaats Goes. Beide aanstellingen zijn tot 31 december 2003 met mogelijkheid tot verlenging. Functie-inhoud: Verzorging van inschrijving, registratie van (nieuwe) cliënten vrijwilligers en uren Verzorging en archivering van correspondentie Bijhouden kantoorvoorraad Opstellen en uitwerken van brieven Tekstverwerking Functie-eisen: MAVO of LEAO, aangevuld met Ecabo-cursus voor administratief of secretarieel medewerker, of een secretariële/administratieve opleiding Affiniteit met vrijwilligerswerk Flexibel inzetbaar Kennis en ervaring in het werken met geautomatiseerde systemen, tekstverwerkingsprogramma's, spreadsheets, registratie van gegevens, internet etc. Zelfstandig kunnen werken binnen de aangegeven kaders Aangeboden wordt: Salariëring en rechtspositieregeling afgeleid van de CAO Thuiszorg Salarisindicatie, schaal 3 minimaal 1355,- en max. 1832,- bij volledig dienstverband Deelname aan PGGM pensioenfonds Sollicitatie: Uw sollicitatiebrief kunt u tot 1 april a.s. richten aan het bestuur van de Stichting Coördinatiepunt Vrijwillige Thuiszorg Zeeland, postbus 300, 4460 AS GOES. Nadere informatie: Voor de functie in Vlissingen: Voor de functie in Goes: Voor beide functies: Mw. J van Roosendaal, regio-coördinator, tel. 0118-486414 Mw. N. Speelman, regio-coördinator, tel. 0113-249235 Mw. J. Damen, provinciaal coördinator a i tel. 0113-249310 Voor meer informatie over de Stichting Coördinatiepunt Vrijwillige Thuiszorg Zeeland kunt u terecht op onze website: www.vrijwilligethuiszorgzeeland.nl constructie BV. Lagendijk Constructie bv is gespecialiseerd in het installeren, onderhouden#) repareren van installaties voor de industrie, visserij en scheepvaart. Door de groei van onze bedrijf hebben we op korte termijn plaats vooreen Tekenaar constructeur Wij zoeken een practisch ingestelde jonge man die door wil gro^ tot bedrijfsleider Wij bieden groeimogelijkheden in een dynamische werkomgeviiB En tevens een Constructie bankwerker Wij zoeken Wij bieden een ervaren, zelfstandig werkende man een goed salaris en afwisselend werk Uw sollicitatie kunt u richten tot Lagendijk Constructie bv, Danielstraat 6, 4424 AZ Wemeldinge t.a.v. de heer Lagendijk, telefoon 0113 - 62 13 85 De wereld van (digitale) foto en video is constant in beweging En daar zitten we bij Verschuren bovenop! Zo hebben we een enorm assortiment en zijn de nieuwste ontwikkelingen vaak als eerste in onze 8 winkels te zien. Daarom weten steeds meer mensen én bedrijven onze winkels in Breda, Roosendaal, Steenbergen, Middelburg, Oosterhout en Rijen te vinden. In onze vestiging in de Lange Geere in Middelburg zijn via interne promotie mensen doorgestroomd naar andere vestigingen. Daarom zoeken wij op korte termijn Je gaat het verkoopteam versterken, waarbij je kunt kiezen of je dat op full-time (38 uur per week) of part-time basis (22-24 uur per week) doet. Je krijgt natuurlijk wel de nodige ondersteuning en begeleiding. Heb je affiniteit met (digitale) fotografie en video? Ben je enthousiast, representatief, klantvriendelijk en collegiaal? Solliciteer dan nu en voor je het weet heb je een afwisselende nieuwe baan met een goed salaris, prima arbeidsvoorwaarden, pensioenvoorzieningen en volop doorgroeikansen. Lijkt je dat wat? Laat het ons dan snel weten! Solliciteer via www.verschurenfotovideo.nl of stuur een brief naar dhr. J. de Nijs. Rechtstreeks mailen kan ook: julesdenijs@verschurenfotovideo.nl Zorgcentrum Gasthuis in Goes wil - in samenwerking met zorg instellingen in de regio - opkomen voor de best mogelijkt ouderenzorg. Het Gasthuis streeft daarbij naar een kwalitatiè hoogwaardig zorgproduct, dat voldoet aan de reële wensen en behoeften van de oudere van deze tijd. Daanaast streeft /iel Gasthuis ook naar een zo groot mogelijke zelfstandigheid van cliënten. Met als motto: 'Zelf zolang het kan, maarzorg zodra het moet' geven gemotiveerde medewerkenden richting aan hun dagelijkse handelen. In samenwerking met verpleeghuis Tei Valcke worden bewoners met een indicatie voor verpleeghuiszorg zolang mogelijk verzorgd in ons zorgcentrum. Op de 'groen verzorging' worden bewoners met psycho-geriatrische klacht& met extra zorg en aandacht begeleid. De groepsverzorging i zeven dagen per week geopend. De zorg wordt verleend dooreet team van medewerkers en vrijwilligers. In verband met het vertrek van twee van onze medewerkers zijn wij zo spoedig mogelijk op zoek naar voor 16-24 uur per week volgens dienstrooster m/v Je bagage: In het bezit van het diploma activiteitenbegeleiding/SPW nivo3 of verzorgende nivo 3 Voldoende sociale vaardigheden om de sfeer op de groep positief te kunnen beïnvloeden De deelnemers van de groep op een stimulerende en respectvolle wijze kunnen benaderen Het vermogen om samen te werken in een klein team dat bestaat uit medewerkers en vrijwilligers Creatief en oprecht geïnteresseerd zijn in de belevingswereld van ouderen. Ons aanbod: De arbeidsvoorwaarden zijn geregeld in de CAO voor verpleeg-en verzorgingshuizen. De functie is ingedeeld in schaal 35, maximaal 2106,00 bruto per maand op fulltime basis. Informatie en sollicitatie Meer weten? Bel dan met Wilko Clarijs, zorgmanager tel. (0113) 214210 of kijk op www.zz.nl. Je schriftelijke sollicitatie, voorzien van CV kun je vóór 5 april 2003 zenden aan: Viazorg, Postbus 293, 4460 AR GOES onder vermelding van Gasthuis in de linkerbovenhoek van de envelop. k Reageren via email kan ook: info@zorgcentrumgasthuis.nl 4r. transferpunt voor de zorg in Zeeland: www.zz. r.zz.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 40