2?
S P
PZC
www.pzc.nl/adverteren
Geef
om
vrijheid
al=
SENIOR
BELEIDSMEDEWERK(ST)ER
VW Walcheren en Noord-Beveland
Scheepswerf - Shipyard
De Schroef bv.
ASSISTENT CONTROLLER
PERSONEEL
INTERNATIONAAL
CHAUFFEUR
minnaard transport b.v.
gemeente dirksland
KORCZAKSCHOOl
SOA/SO ZMOK
te Middelburg
VE
Ill
Plaats uw personeelsadvertenties in de PZC
zaterdag 8 maart 2003
GOES (36.000 inwoners) is een levendige stad in
hartje Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente
werkt aan ambitieuze plannen voor de histori
sche binnenstad. Concrete projecten zijn de
bouw van een nieuw theater en een nieuw stads
kantoor. Goes is een fijne stad om te wonen.
Je vindt er betaalbare huizen in een prachtige
omgeving en uitstekende voorzieningen als het
gaat om sport, gezondheidszorg en onderwijs.
Meer weten? kijk op www.goes.nl
Bij de gemeente Goes is binnen de afdeling Welzijn plaats
voor een enthousiaste en resultaatgerichte
voor maximaal 36 uur per week
De afdeling Welzijn werkt aan aansprekende projecten zoals de realisatie van nieuwe
(brede) scholen, het opwaarderen van de sportaccommodaties, uitbouw van het jeugd
beleid, een nieuwe structuur ter voorkoming van voortijdig schoolverlaten, een steunpunt
vrijwilligerswerk, een nieuw museum en professionalisering van het welzijnswerk.
De afdeling Welzijn bestaat uit (senior) beleidsmedewerkers en een cluster uitvoering.
Van u wordt een generalistische inzet verwacht. Gelet op de huidige bezetting en de werk
inhoudelijke ontwikkelingen gaat de voorkeur uit naar een nieuwe collega met als primair
aandachtsterrein onderwijshuisvesting.
U dient complexe projecten - door middel van af te spreken projectmatige werkkaders -
te trekken. Verder wordt van u verwacht dat u het afdelingshoofd ondersteunt voor wat
betreft het ontwikkelen van een lange termijnvisie, de ondersteuning van beleidsmedewer
kers en het bewaken van de voortgang van werkzaamheden op de afdeling.
De afdeling streeft naar een meer bedrijfsmatige en resultaatgerichte wijze van werken.
Van u wordt hierin een belangrijke bijdrage verwacht.
U bent in het bezit van een relevante HBO-opleiding. U heeft kennis van onderwijshuis
vesting aangevuld met kennis en ervaring op het gebied van projectmanagement. U beschikt
over goede contactuele eigenschappen, een klantgerichte instelling en u heeft gevoel voor
maatschappelijke en politiek/bestuurlijke verhoudingen, gekoppeld aan een zakelijke inslag.
U heeft kennis van het onderwijsveld en bent bereid tot het werken in de avonduren.
Wij bieden u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en ervaring
minimaal 2.266,00 (schaal 10) en maximaal 3.710,00 (schaal I0A) bedraagt. Een uitloop
tot 4.245,00 (schaal I IA) bruto per maand behoort tot de mogelijkheden.
Daarnaast hebben wij een goede studiefaciliteitenregeling, flexibele arbeidstijdenregeling,
kinder-opvangregeling, betaald ouderschapsverlof, een pc en fiets privé-regeling, mogelijk
heid tot het kopen of verkopen van verlofuren en een gunstige hypotheekregeling.
DE PROCEDURE
Informatie. Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met René Boone,
hoofd van de afdeling Welzijn, tel. (0113) 249731Informatie over de procedure kunt u
inwinnen bij Gerrit de Wilde, tel. (0113) 249635.
Sollicitatie. Spreekt deze functie u aan stuur dan uw brief en cv naar burgemeester en
wethouders van Goes, Postbus 2118, 4460 MC Goes onder vermelding van vacature
nummer 2230.02.
U kunt ook uw brief en cv per e-mail sturen naar: vacatures@goes.nl. Uw brief dient
uiterlijk op 16 maart 2003 in ons bezit te zijn. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op
donderdag 20 maart.
Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprc
KLW.wvumwm
Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de samenleving. Arbeids
gehandicapten, vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen die voldoen aan de
functie-eisen-verzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren.
Geen acquisitie
VVV Walcheren en Noord-Beveland is een regionale VVV organisatie,
mei 8 VVV vestigingen binnen de gemeente Veere, Noord-Beveland en Vlissingen
(Domburg. Vlissingen, Wissenkerke. Westkapelle, Zoutelande, Vrouwenpolder.
Veere en Oostkapelle), een telefooncentrale, afdeling Marketing en Promotie, en een
Vakantie Reserveringscentrale.
Voor versterking van ons informatieteam zijn wij op zoek naar:
Vakantiekrachten 24-40 uur m/v voor onze vestigingen
Wij vragen:
Wij bieden.
toeristische opleiding en/of werkervaring
goede kennis van de Duitse taal. en zo mogelijk Engels en Frans
minimaal 4 weken beschikbaar
een boeiende en afwisselende werkomgeving
leuke collega's in een hardwerkend team
salariëring volgens de ANW normen
Inlichtingen zijn verknjgbaar bij Anita Vleugel, tel.: 0118-583484.
Schriftelijke reacties naar: WV Walcheren en Noord-Beveland,
Lav mw A Vleugel, Postbus 8,4357 ZG Domburg
Of per e-mail: a.vleugel@vwwnb.nl
Wij ontvangen uw reactie graag zo spoedig mogelijk,
uiterlijk binnen 10 dagen
Wij zijn een modern uitgeruste scheepswerf gelegen aan het kanaal van Gent
naarTerneuzen.
Wij houden ons, naast reparatie van schepen in binnen- en zeevaart, bezig met
nieuwbouw in Oost-Europa, alsmede met technisch management voor diverse
zeevaartrederijen
Wegens uitbreiding van onze activiteiten zijn wij op zoek naar een
die in staat is om zelfstandig zowel financiële als salaris administraties te voeren
voor diverse bedrijven binnen onze groep.
Voor deze afwisselende functie vragen wij:
Opleiding SPD of HEAO BE, bij voorkeur aangevuld met enige jaren ervaring op
een accountantskantoor.
Een zelfstandige accurate en pro-actieve werkhouding.
Capaciteiten om snel doorzicht te hebben in het oplossen van administratieve
vragen, alsmede voortgangsbewaking van de uit te voeren administratieve taken
Vaardigheid om te werken met EXACT en mogelijk Ridder R8.
Kennis om ons hard- en software netwerk mede te beheren.
Voor deze uitdagende functie bieden wij primaire en secundaire
arbeidsvoorwaarden in overeenstemming met uw opleiding, ervaring en leeftijd.
Indien u een afwisselende baan zoekt dan vragen wij uw schriftelijke sollicitatie
uiterlijk 19 maart te richten aan de directie van ons bedrijf, Wervenweg 1, 4551
MC Sas van Gent.
Voor telefonische informatie kunt u bellen naar de heer J A Roest,
telefoonnummer 0115-471659.
Werken in de oudste Herberg van Zeeland
"AUBERGE DE CAMPVEERSE TOREN"
er is plaats vrijgekomen in onze brigade voor
Medewerker/ster bediening
met ervaring in soortgelijke bedrijven gewenst
kennis van meerdere talen
Fulltime/Parttime
Terras medewerkers
leeftijd v.a. 16 jaar
Zelfstandig werkend kok
met diploma 5de jaars leerling
voor sollicitaties 0118-501291
info@campveersetoren.nl
vragen naar Mvr. H. van Cranenburgh
Gevraagd:
Ervaring gewenst.
ADRcertificaat Stukgoed is een pre.
Tel. 0113-501478
Gemeentelijke
organisatie
De organisatie heeft vijf
afdelingen:
- Algemene Zaken;
- Financiën;
- Weg- en Waterbouw;
- Interne Zaken en
Burgerzaken;
- Welzijn, Sociale Zaken
en Personeel.
De organisatiecultuur
Op het gemeentehuis
werken ongeveer 30
mensen. De sfeer is
informeel en de lijnen
zijn kort.
Wil je meer informatie?
Als je meer informatie
wenst over deze functie,
dan kun je contact opne
men met Jan Zuidweg,
hoofd van de afdeling
Algemene Zaken via
telefoonnummer
0187-6080 77.
Acquisitie naar aanleiding
van deze advertentie wordt
met op prijs gesteld.
Wil je een aantrekkelijke baan in een kleine, flexibele gemeentelijke organisatie?
Dan biedt de gemeente Dirksland een interessante functie!
Administratief juridisch beleidsmedewerker
Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Verkeer m/v
36 uur per week
Algemene informatie
De werkzaamheden van de afdeling Algemene Zaken zijn heel erg breed geonënteerd. Naast alge
meen bestuurlijke en juridische zaken zijn er onder ander ook Ruimtelijke Ordening, Volks
huisvesting, Verkeer en Bouw- en Woningtoezicht ondergebracht. Momenteel werken er zes mensen
op deze afdeling.
De functie
Net als de afdeling beslaat ook de aangeboden functie een breed scala van werkzaamheden. Naast
beleidsmedewerker Volkshuisvesting en Verkeer zul je in deze functie ook belast zijn met de uitvoe
ring van beleid op het gebied van de Ruimtelijke Órdening en bijzondere wetten. Tevens ben je
plaatsvervanger van de ook op de afdeling werkzame secretaris van de vaste commissie van advies
voor de bezwaarschriften.
Functie-eisen
In deze functie heb je een HBO-werk- en denkniveau nodig, een relevante H.B.O.-opleiding en in
ieder geval ervaring op het gebied van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening. Daarnaast beschik
je over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en ben je in staat zowel zelf
standig als in teamverband te werken. Verder heb je goede contactuele vaardigheden en een dienst
verlenende instelling.
Wij bieden
Een boeiende en een afwisselende baan in een prettige werkomgeving. Voor de functie is, afhanke
lijk van opleiding en ervaring, een salaris bereikbaar van maximaal 2.747,00 per maand (schaal
8). (De genoemde functieschaal is voorlopig vastgesteld. Bij de nieuwe functiewaarderingsronde zal
de functie worden gewogen.)
Daarnaast bieden wij je een pakket met uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals een 36-urige werk
week, waarbij de werktijden flexibel zijn en in onderling overleg worden ingevuld en opleidingsfa
ciliteiten. De gemeente Dirksland kent voorts een eigentijds pakket aan secundaire arbeidsvoor
waarden, waaronder een pc-privé- en fiets-privéregeling
Sollicitatie
Je schriftelijke sollicitatie, voorzien van een uitgebreid curriculum vitae, kun je binnen veertien dagen
na het verschijnen van deze oproep richten aan het college van burgemeester en wethouders van
de gemeente Dirksland, Postbus 10, 3247 ZG DIRKSLAND.
Accountants en Belastingadviseurs
S P Accountants en Belastingadviseurs, is een breed georiënteerd accountantskantoor, gericht op de dienstverlening
t.b.v. het MKB. Ons dienstenpakket bestrijkt een groot aantal werkgebieden, zoals o.a. accountancy, fiscale advisering,
administratieve en organisatorische dienstverlening, milieu-accountancy, persoonlijke ondersteuning van het bedrijfs
management.
Voor ons kantoor te Goes, alsmede ter uitbreiding van ons huidige team te Halsteren, zijn wij op zoek naar een aantal
jonge ambitieuze collega's.
Het vestigingsteam Goes dient uitgebreid te worden met een enthousiaste
ADMINISTRATIEF MEDEWERK(ST)ER FINANCIËLE AFDELING (1)
De werkzaamheden bestaan o.a. uit verwerken van financiële administraties, het uitwerken van jaarrekeningen,
assistentie in de fiscale aangiftepraktijk, personeelsadministratie etc.
Ook secretariële werkzaamheden kunnen tot de taak behoren.
Voor beide vestigingen is er plaats voor
(BEGINNEND) ASSISTENT ACCOUNTANTS m/v (2)
De werkzaamheden bestaan o.a. uit verwerken van financiële administraties, het uitwerken van
jaarrekeningen, prognoses en tussentijdse rapportages, verzorging van allerlei fiscale aangiften, etc.
Voor de vestiging Halsteren zoeken wij een
HOOFD LOONADMINISTRATIE m/v (3)
Naast meewerken, wordt er leiding gegeven aan een relatief klein team dat de verzorging op zich neemt van de loon- en
personeelsadministratie van onze cliënten waaronder het zelfstandig verzorgen van salarisadministraties, aangiften
loonbelasting, periodieke loonopgaven, correspondentie met uitvoeringsinstellingen, arbeidscontracten etc., kortom het
hele personeelsmanagement.
Wij zoeken:
Naast jonge flexibele teamleden met een hoge mate van accuratesse, goede communicatieve en sociale vaardigheden
alsmede het goed kunnen samenwerken in teamverband, vragen wij voor:
Functie 1 Opleiding HAVO/M.E.A.O. of gelijkwaardig niveau, beheersing van Word en Excel is een pre.
Functie 2: Beginnend: HAVO/M.E.A.O./Ervaren: SPD/H.E.A.O. met evt. fiscale affiniteit.
Functie 3: Opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie/MBA, kennis van sociale/fiscale wetgeving en
Arbeidsrecht, praktijkervaring is gewenst.
Ook schoolverlaters nodigen wij uit te solliciteren bij ons kantoor voor een leuke en enerverende baan.
Wij bieden:
- Salariëring en overige arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de zwaarte van de functie;
- Dynamische (fulltime) jobs waarbij kwaliteit van de dienstverlening voorop staat;
- Een prettige en informele werkomgeving met ruimte voor eigen initiatief en ontplooiingsmogelijkheden.
Ziet u in S P Accountants en Belastingadviseurs ook die dynamische organisatie zoals wij die dagelijks beleven,
dan kunt u uw schriftelijke sollicitatie met c.v. binnen 10 dagen richten aan:
S P Accountants en Belastingadviseurs, t.a.v. de heer H. J. M. Boonman AA/MA, Postbus 73, 4480 AB Goes.
Kantooradres: Stationspark 37, 4462 DZ Goes.
Ja, ik steun Amnesty
International
vanaf 10,00 per jaar Als lid wordt u
geregeld geïnformeerd over het werk
van Amnesty International
per maand/jaar* af te schrijven va
Plaats
Geboortedatum
een envelop naar Amnesty
woordnummer 10840.
RA Amsterdam, (postage! mag, hoeft
Of bel <020! 626 44 36 olkgk op
Het Bestuur van de Stichting SamenwerkingsschoL
Speciaal Onderwijs en Voortgezet Onderwijs Ze^
vraagt voor de:
LEERKRACHTEN/MEDEWERKEl
voor de volgende vacatures:
GROEPSLEERKRACHT SPECIAAL ONDERWIJS
vervanging 36 uur/week ivm zwangerschapsverlof^
6 mei tot en met 18 juli. Daarna komt er een struct*
baan vrij van 16 uur/week, locatie Keurhove.
- GROEPSLEERKRACHT VOORTGEZET SPECIAl.
ONDERWIJS 32 uur/week, locatie Korczakstraat
Ingangsdatum zo mogelijk 1 april 2003.
- PSYCHOLOOG/ORTHOPEDAGOOG 32 uur/week
voor het so en vso. Ingangsdatum 1 augustus a.s.g
1 september a.s.
- CONCIËRGE AFDELING SPECIAAL ONDERWIJS
36 uur/week, locatie Keurhove. Ingangsdatum 1 am
2003.
Voor deze vacatures zoekt het bestuur bevoegde, da-,i
bekwame medewerkers die hun bevoegdheid willen te
Voor de functies geldt dat de benoeming in principer.i
ste instantie tijdelijk is voor één jaar. Indien mogelijk ka
daarna een benoeming voor onbepaalde tijd wordens
gaan. E.e.a. is afhankelijk van ervaring en opleiding.
Naast zo mogelijk de wettelijke bevoegdheden vervis:
we van de nieuwe collega's kennis, kundigheid en
met het werken in niet altijd voorspelbare situaties. Fe
teit en standvastigheid zijn naast een dosis humor by
ke eigenschappen. Stevig in de schoenen staan is es-
eiste om dit werk aan te kunnen.
WERKEN OP DE KORCZAKSCWX
ELKE DAG ANDERS
Wij bieden
Een uitdagende werkomgeving. Een boeiende baan.8;
leiding bij het uitvoerend werk in de school.
Wij vragen:
Collega's die de emotionele nabijheid kunnen combiiu
met professionele afstand,
Belangstellenden kunnen contact opnemen metdedf;
van de school, dhr. R. Janse en dhr. M. Burger of dec::
nator V.S.O. dhr. S. Verheul. Deze medewerkers zijn ie:
ken tussen 12.00 en 13.00 uur of na 15.30 uur onderis
foonnummer 0118 633332. na 19.00 uur onder tetefar
nummers 0118 461147 resp. 0113 622588 dan wel C"
215514 De coördinator S.O. dhr P. van Buuren'istete
ken onder telefoonnummer 0118 674573 of na 19.00.
0118 593538.
Sollicitatiebrieven dienen uiterlijk 21 maart in bezitter
van het bestuur. U kunt deze richten aan Het Bestir,-
adres Korczakstraat 14335 ER Middelburg.
Zie ook: www.korczakschool.nl
De Korczakschool wordt onderdeel van het Regional
Expertise Centrum Cluster 4 West-Brabant/Zeeland m
Word donateur .giro 222111
l op de 150 m«ni«n heelt epilepsie. Som njo ój 'en
Er vallen gaten In hun leven Het Nationaal fpiIèpMfme
wvwr.epilepsie.nl Postbus 27
VACATURE
GEMEENTESECRETARIS M/V KAPEI
De gemeente Kapelle heeft een vacature gemeentesecretaris voor 30 u
week. De advertentie voor deze vacature is gepubliceerd in het VNG-
raagazine de Staatscourant en in Binnenlands Bestuur van week ii
Belangstellenden kunnen ook de website van de gemeente: wwwbpit-
bezoeken waar meer Informatie onder de rubriek Vacatures' tertós:
GEMEENTE
Veere is een aantrekkelijke gemeente
op het Zeeuwse schiereiland Walche
ren. Als woongemeente aantrekkelijk
voor de ruim 22.000 inwoners,
verspreid over 13 kernen en enkele
buurtschappen. Als toeristische,
recreatieve en groene gemeente
aantrekkelijk voor de vele toeristen
door de 34 km lange kust met bossen,
duinen en strand, het Veerse Meer
en het agrarisch middengebied.
Ten slotte aantrekkelijk door het
aanwezige culturele erfgoed zoals
het historische stadje Veere,
diverse monumenten, klederdracht
en folklore.
De ambtelijke organisatie, met circa
210 medewerkers, bestaat uit een
Management en 12 afdelingen. De
ambitie van Veere is het bereiken
van een flexibele, klantgerichte en
open organisatie. Vanaf 2000 is de
organisatie gehuisvest in een modern
gemeentehuis in de kern Domburg.
Op de afdeling Personeel, Organisatie en Informatiebeleid (POI) werken het afdelingshoofd, twee personeelsadviseurs, drie medewerkers voor personeelsbeheer en salarisadministratie ene?
medewerker informatiebeleid. Door het vertrek van één van de huidige adviseurs zoeken wij een enthousiaste
P E R S O N E E L S A D V I S E U R M/V
(fulltime: 36 uur per week)
De functie:
Je ontwikkelt beleid op het terrein van personeel en organisatie en je draagt zorg voor de
uitvoering daarvan. Je adviseert het bestuur en het management in algemene zin op het
gebied van personeel en organisatie. Leidinggevenden kunnen rekenen op je (pro-actieve)
advisering, coaching en ondersteuning bij de ontwikkeling en uitvoering van het
p&o-beleid.
Je bent arbocoördinator en als zodanig zowel beleidsmatig als uitvoerend bij de
arboaangelegenheden betrokken.
Het profiel:
Je hebt een hbo-werk- en -denkniveau, blijkend uit bijv. de opleiding personeel en arbeid
Daarnaast beschik je over specifieke kennis van de Arbowet en arbozorg. Aanvullende
relevante vakgerichte opleidingen op het terrein van bv ambtenarenrecht,
Awb, W0R e.d. strekken tot aanbeveling. Je hebt een oplossingsgerichte instelling en
je bent tactvol en flexibel Je beschikt over sterke communicatieve (advies)vaardigheden
en kunt zelfstandig werken. Als je kennis hebt van en ervaring hebt met werken binnen de
overheid, is dat een pre. je bent bereid tot nadere scholing.
Arbeidsvoorwaarden:
Het brutomaandsalaris bedraagt afhankelijk van opleiding en ervaring,
3.449,- (functieschaal 10). De gemeente kent een systeem van uidoopschaleaYtf
deze functie betekent dit dat op termijn uitloop naar schaal 11 (max. 3.973,-)
mogelijkheden behoort. Andere aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zijn oi
studiefaciliteiten, variabele werktijden, (ver)koop vakantie-uren, opbouw compenoce
verlof, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, pc-privéregeling en fietsplan.
Overige informatie:
Meer informatie nodig' Bel met Cor de Rijke, wnd. hoofd afdeling POI. tefeto
(0118) 55 54 90 of Jan Kole, personeelsadviseur, telefoon (0118) 55 53 91.
Heb je belangstelling! Stuur je sollicitatiebrief met CV naar gemeente Veere, uv. aN
POI, Postbus I000,4357 ZV Domburg, onder vermelding van vacaturenummer OW!'
de linkerbovenhoek van de envelop of mail naar vacature@veere.nl. je brief of
verwachten wij uiterlijk op 22 maart 2003.
Sollicitatiegesprekken staan gepland op woensdag 2 april.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.