2? S P PZC www.pzc.nl/adverteren Geef om vrijheid al= SENIOR BELEIDSMEDEWERK(ST)ER VW Walcheren en Noord-Beveland Scheepswerf - Shipyard De Schroef bv. ASSISTENT CONTROLLER PERSONEEL INTERNATIONAAL CHAUFFEUR minnaard transport b.v. gemeente dirksland KORCZAKSCHOOl SOA/SO ZMOK te Middelburg VE Ill Plaats uw personeelsadvertenties in de PZC zaterdag 8 maart 2003 GOES (36.000 inwoners) is een levendige stad in hartje Zeeland, waar veel gebeurt. De gemeente werkt aan ambitieuze plannen voor de histori sche binnenstad. Concrete projecten zijn de bouw van een nieuw theater en een nieuw stads kantoor. Goes is een fijne stad om te wonen. Je vindt er betaalbare huizen in een prachtige omgeving en uitstekende voorzieningen als het gaat om sport, gezondheidszorg en onderwijs. Meer weten? kijk op www.goes.nl Bij de gemeente Goes is binnen de afdeling Welzijn plaats voor een enthousiaste en resultaatgerichte voor maximaal 36 uur per week De afdeling Welzijn werkt aan aansprekende projecten zoals de realisatie van nieuwe (brede) scholen, het opwaarderen van de sportaccommodaties, uitbouw van het jeugd beleid, een nieuwe structuur ter voorkoming van voortijdig schoolverlaten, een steunpunt vrijwilligerswerk, een nieuw museum en professionalisering van het welzijnswerk. De afdeling Welzijn bestaat uit (senior) beleidsmedewerkers en een cluster uitvoering. Van u wordt een generalistische inzet verwacht. Gelet op de huidige bezetting en de werk inhoudelijke ontwikkelingen gaat de voorkeur uit naar een nieuwe collega met als primair aandachtsterrein onderwijshuisvesting. U dient complexe projecten - door middel van af te spreken projectmatige werkkaders - te trekken. Verder wordt van u verwacht dat u het afdelingshoofd ondersteunt voor wat betreft het ontwikkelen van een lange termijnvisie, de ondersteuning van beleidsmedewer kers en het bewaken van de voortgang van werkzaamheden op de afdeling. De afdeling streeft naar een meer bedrijfsmatige en resultaatgerichte wijze van werken. Van u wordt hierin een belangrijke bijdrage verwacht. U bent in het bezit van een relevante HBO-opleiding. U heeft kennis van onderwijshuis vesting aangevuld met kennis en ervaring op het gebied van projectmanagement. U beschikt over goede contactuele eigenschappen, een klantgerichte instelling en u heeft gevoel voor maatschappelijke en politiek/bestuurlijke verhoudingen, gekoppeld aan een zakelijke inslag. U heeft kennis van het onderwijsveld en bent bereid tot het werken in de avonduren. Wij bieden u een bruto maandsalaris dat afhankelijk van uw leeftijd, opleiding en ervaring minimaal 2.266,00 (schaal 10) en maximaal 3.710,00 (schaal I0A) bedraagt. Een uitloop tot 4.245,00 (schaal I IA) bruto per maand behoort tot de mogelijkheden. Daarnaast hebben wij een goede studiefaciliteitenregeling, flexibele arbeidstijdenregeling, kinder-opvangregeling, betaald ouderschapsverlof, een pc en fiets privé-regeling, mogelijk heid tot het kopen of verkopen van verlofuren en een gunstige hypotheekregeling. DE PROCEDURE Informatie. Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met René Boone, hoofd van de afdeling Welzijn, tel. (0113) 249731Informatie over de procedure kunt u inwinnen bij Gerrit de Wilde, tel. (0113) 249635. Sollicitatie. Spreekt deze functie u aan stuur dan uw brief en cv naar burgemeester en wethouders van Goes, Postbus 2118, 4460 MC Goes onder vermelding van vacature nummer 2230.02. U kunt ook uw brief en cv per e-mail sturen naar: vacatures@goes.nl. Uw brief dient uiterlijk op 16 maart 2003 in ons bezit te zijn. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdag 20 maart. Een psychologisch onderzoek kan deel uitmaken van de selectieprc KLW.wvumwm Wij streven naar een organisatie die een afspiegeling vormt van de samenleving. Arbeids gehandicapten, vrouwen en leden van etnische minderheidsgroepen die voldoen aan de functie-eisen-verzoeken wij daarom nadrukkelijk te solliciteren. Geen acquisitie VVV Walcheren en Noord-Beveland is een regionale VVV organisatie, mei 8 VVV vestigingen binnen de gemeente Veere, Noord-Beveland en Vlissingen (Domburg. Vlissingen, Wissenkerke. Westkapelle, Zoutelande, Vrouwenpolder. Veere en Oostkapelle), een telefooncentrale, afdeling Marketing en Promotie, en een Vakantie Reserveringscentrale. Voor versterking van ons informatieteam zijn wij op zoek naar: Vakantiekrachten 24-40 uur m/v voor onze vestigingen Wij vragen: Wij bieden. toeristische opleiding en/of werkervaring goede kennis van de Duitse taal. en zo mogelijk Engels en Frans minimaal 4 weken beschikbaar een boeiende en afwisselende werkomgeving leuke collega's in een hardwerkend team salariëring volgens de ANW normen Inlichtingen zijn verknjgbaar bij Anita Vleugel, tel.: 0118-583484. Schriftelijke reacties naar: WV Walcheren en Noord-Beveland, Lav mw A Vleugel, Postbus 8,4357 ZG Domburg Of per e-mail: a.vleugel@vwwnb.nl Wij ontvangen uw reactie graag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 10 dagen Wij zijn een modern uitgeruste scheepswerf gelegen aan het kanaal van Gent naarTerneuzen. Wij houden ons, naast reparatie van schepen in binnen- en zeevaart, bezig met nieuwbouw in Oost-Europa, alsmede met technisch management voor diverse zeevaartrederijen Wegens uitbreiding van onze activiteiten zijn wij op zoek naar een die in staat is om zelfstandig zowel financiële als salaris administraties te voeren voor diverse bedrijven binnen onze groep. Voor deze afwisselende functie vragen wij: Opleiding SPD of HEAO BE, bij voorkeur aangevuld met enige jaren ervaring op een accountantskantoor. Een zelfstandige accurate en pro-actieve werkhouding. Capaciteiten om snel doorzicht te hebben in het oplossen van administratieve vragen, alsmede voortgangsbewaking van de uit te voeren administratieve taken Vaardigheid om te werken met EXACT en mogelijk Ridder R8. Kennis om ons hard- en software netwerk mede te beheren. Voor deze uitdagende functie bieden wij primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden in overeenstemming met uw opleiding, ervaring en leeftijd. Indien u een afwisselende baan zoekt dan vragen wij uw schriftelijke sollicitatie uiterlijk 19 maart te richten aan de directie van ons bedrijf, Wervenweg 1, 4551 MC Sas van Gent. Voor telefonische informatie kunt u bellen naar de heer J A Roest, telefoonnummer 0115-471659. Werken in de oudste Herberg van Zeeland "AUBERGE DE CAMPVEERSE TOREN" er is plaats vrijgekomen in onze brigade voor Medewerker/ster bediening met ervaring in soortgelijke bedrijven gewenst kennis van meerdere talen Fulltime/Parttime Terras medewerkers leeftijd v.a. 16 jaar Zelfstandig werkend kok met diploma 5de jaars leerling voor sollicitaties 0118-501291 info@campveersetoren.nl vragen naar Mvr. H. van Cranenburgh Gevraagd: Ervaring gewenst. ADRcertificaat Stukgoed is een pre. Tel. 0113-501478 Gemeentelijke organisatie De organisatie heeft vijf afdelingen: - Algemene Zaken; - Financiën; - Weg- en Waterbouw; - Interne Zaken en Burgerzaken; - Welzijn, Sociale Zaken en Personeel. De organisatiecultuur Op het gemeentehuis werken ongeveer 30 mensen. De sfeer is informeel en de lijnen zijn kort. Wil je meer informatie? Als je meer informatie wenst over deze functie, dan kun je contact opne men met Jan Zuidweg, hoofd van de afdeling Algemene Zaken via telefoonnummer 0187-6080 77. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt met op prijs gesteld. Wil je een aantrekkelijke baan in een kleine, flexibele gemeentelijke organisatie? Dan biedt de gemeente Dirksland een interessante functie! Administratief juridisch beleidsmedewerker Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Verkeer m/v 36 uur per week Algemene informatie De werkzaamheden van de afdeling Algemene Zaken zijn heel erg breed geonënteerd. Naast alge meen bestuurlijke en juridische zaken zijn er onder ander ook Ruimtelijke Ordening, Volks huisvesting, Verkeer en Bouw- en Woningtoezicht ondergebracht. Momenteel werken er zes mensen op deze afdeling. De functie Net als de afdeling beslaat ook de aangeboden functie een breed scala van werkzaamheden. Naast beleidsmedewerker Volkshuisvesting en Verkeer zul je in deze functie ook belast zijn met de uitvoe ring van beleid op het gebied van de Ruimtelijke Órdening en bijzondere wetten. Tevens ben je plaatsvervanger van de ook op de afdeling werkzame secretaris van de vaste commissie van advies voor de bezwaarschriften. Functie-eisen In deze functie heb je een HBO-werk- en denkniveau nodig, een relevante H.B.O.-opleiding en in ieder geval ervaring op het gebied van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening. Daarnaast beschik je over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en ben je in staat zowel zelf standig als in teamverband te werken. Verder heb je goede contactuele vaardigheden en een dienst verlenende instelling. Wij bieden Een boeiende en een afwisselende baan in een prettige werkomgeving. Voor de functie is, afhanke lijk van opleiding en ervaring, een salaris bereikbaar van maximaal 2.747,00 per maand (schaal 8). (De genoemde functieschaal is voorlopig vastgesteld. Bij de nieuwe functiewaarderingsronde zal de functie worden gewogen.) Daarnaast bieden wij je een pakket met uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals een 36-urige werk week, waarbij de werktijden flexibel zijn en in onderling overleg worden ingevuld en opleidingsfa ciliteiten. De gemeente Dirksland kent voorts een eigentijds pakket aan secundaire arbeidsvoor waarden, waaronder een pc-privé- en fiets-privéregeling Sollicitatie Je schriftelijke sollicitatie, voorzien van een uitgebreid curriculum vitae, kun je binnen veertien dagen na het verschijnen van deze oproep richten aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Dirksland, Postbus 10, 3247 ZG DIRKSLAND. Accountants en Belastingadviseurs S P Accountants en Belastingadviseurs, is een breed georiënteerd accountantskantoor, gericht op de dienstverlening t.b.v. het MKB. Ons dienstenpakket bestrijkt een groot aantal werkgebieden, zoals o.a. accountancy, fiscale advisering, administratieve en organisatorische dienstverlening, milieu-accountancy, persoonlijke ondersteuning van het bedrijfs management. Voor ons kantoor te Goes, alsmede ter uitbreiding van ons huidige team te Halsteren, zijn wij op zoek naar een aantal jonge ambitieuze collega's. Het vestigingsteam Goes dient uitgebreid te worden met een enthousiaste ADMINISTRATIEF MEDEWERK(ST)ER FINANCIËLE AFDELING (1) De werkzaamheden bestaan o.a. uit verwerken van financiële administraties, het uitwerken van jaarrekeningen, assistentie in de fiscale aangiftepraktijk, personeelsadministratie etc. Ook secretariële werkzaamheden kunnen tot de taak behoren. Voor beide vestigingen is er plaats voor (BEGINNEND) ASSISTENT ACCOUNTANTS m/v (2) De werkzaamheden bestaan o.a. uit verwerken van financiële administraties, het uitwerken van jaarrekeningen, prognoses en tussentijdse rapportages, verzorging van allerlei fiscale aangiften, etc. Voor de vestiging Halsteren zoeken wij een HOOFD LOONADMINISTRATIE m/v (3) Naast meewerken, wordt er leiding gegeven aan een relatief klein team dat de verzorging op zich neemt van de loon- en personeelsadministratie van onze cliënten waaronder het zelfstandig verzorgen van salarisadministraties, aangiften loonbelasting, periodieke loonopgaven, correspondentie met uitvoeringsinstellingen, arbeidscontracten etc., kortom het hele personeelsmanagement. Wij zoeken: Naast jonge flexibele teamleden met een hoge mate van accuratesse, goede communicatieve en sociale vaardigheden alsmede het goed kunnen samenwerken in teamverband, vragen wij voor: Functie 1 Opleiding HAVO/M.E.A.O. of gelijkwaardig niveau, beheersing van Word en Excel is een pre. Functie 2: Beginnend: HAVO/M.E.A.O./Ervaren: SPD/H.E.A.O. met evt. fiscale affiniteit. Functie 3: Opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie/MBA, kennis van sociale/fiscale wetgeving en Arbeidsrecht, praktijkervaring is gewenst. Ook schoolverlaters nodigen wij uit te solliciteren bij ons kantoor voor een leuke en enerverende baan. Wij bieden: - Salariëring en overige arbeidsvoorwaarden zijn in overeenstemming met de zwaarte van de functie; - Dynamische (fulltime) jobs waarbij kwaliteit van de dienstverlening voorop staat; - Een prettige en informele werkomgeving met ruimte voor eigen initiatief en ontplooiingsmogelijkheden. Ziet u in S P Accountants en Belastingadviseurs ook die dynamische organisatie zoals wij die dagelijks beleven, dan kunt u uw schriftelijke sollicitatie met c.v. binnen 10 dagen richten aan: S P Accountants en Belastingadviseurs, t.a.v. de heer H. J. M. Boonman AA/MA, Postbus 73, 4480 AB Goes. Kantooradres: Stationspark 37, 4462 DZ Goes. Ja, ik steun Amnesty International vanaf 10,00 per jaar Als lid wordt u geregeld geïnformeerd over het werk van Amnesty International per maand/jaar* af te schrijven va Plaats Geboortedatum een envelop naar Amnesty woordnummer 10840. RA Amsterdam, (postage! mag, hoeft Of bel <020! 626 44 36 olkgk op Het Bestuur van de Stichting SamenwerkingsschoL Speciaal Onderwijs en Voortgezet Onderwijs Ze^ vraagt voor de: LEERKRACHTEN/MEDEWERKEl voor de volgende vacatures: GROEPSLEERKRACHT SPECIAAL ONDERWIJS vervanging 36 uur/week ivm zwangerschapsverlof^ 6 mei tot en met 18 juli. Daarna komt er een struct* baan vrij van 16 uur/week, locatie Keurhove. - GROEPSLEERKRACHT VOORTGEZET SPECIAl. ONDERWIJS 32 uur/week, locatie Korczakstraat Ingangsdatum zo mogelijk 1 april 2003. - PSYCHOLOOG/ORTHOPEDAGOOG 32 uur/week voor het so en vso. Ingangsdatum 1 augustus a.s.g 1 september a.s. - CONCIËRGE AFDELING SPECIAAL ONDERWIJS 36 uur/week, locatie Keurhove. Ingangsdatum 1 am 2003. Voor deze vacatures zoekt het bestuur bevoegde, da-,i bekwame medewerkers die hun bevoegdheid willen te Voor de functies geldt dat de benoeming in principer.i ste instantie tijdelijk is voor één jaar. Indien mogelijk ka daarna een benoeming voor onbepaalde tijd wordens gaan. E.e.a. is afhankelijk van ervaring en opleiding. Naast zo mogelijk de wettelijke bevoegdheden vervis: we van de nieuwe collega's kennis, kundigheid en met het werken in niet altijd voorspelbare situaties. Fe teit en standvastigheid zijn naast een dosis humor by ke eigenschappen. Stevig in de schoenen staan is es- eiste om dit werk aan te kunnen. WERKEN OP DE KORCZAKSCWX ELKE DAG ANDERS Wij bieden Een uitdagende werkomgeving. Een boeiende baan.8; leiding bij het uitvoerend werk in de school. Wij vragen: Collega's die de emotionele nabijheid kunnen combiiu met professionele afstand, Belangstellenden kunnen contact opnemen metdedf; van de school, dhr. R. Janse en dhr. M. Burger of dec:: nator V.S.O. dhr. S. Verheul. Deze medewerkers zijn ie: ken tussen 12.00 en 13.00 uur of na 15.30 uur onderis foonnummer 0118 633332. na 19.00 uur onder tetefar nummers 0118 461147 resp. 0113 622588 dan wel C" 215514 De coördinator S.O. dhr P. van Buuren'istete ken onder telefoonnummer 0118 674573 of na 19.00. 0118 593538. Sollicitatiebrieven dienen uiterlijk 21 maart in bezitter van het bestuur. U kunt deze richten aan Het Bestir,- adres Korczakstraat 14335 ER Middelburg. Zie ook: www.korczakschool.nl De Korczakschool wordt onderdeel van het Regional Expertise Centrum Cluster 4 West-Brabant/Zeeland m Word donateur .giro 222111 l op de 150 m«ni«n heelt epilepsie. Som njo ój 'en Er vallen gaten In hun leven Het Nationaal fpiIèpMfme wvwr.epilepsie.nl Postbus 27 VACATURE GEMEENTESECRETARIS M/V KAPEI De gemeente Kapelle heeft een vacature gemeentesecretaris voor 30 u week. De advertentie voor deze vacature is gepubliceerd in het VNG- raagazine de Staatscourant en in Binnenlands Bestuur van week ii Belangstellenden kunnen ook de website van de gemeente: wwwbpit- bezoeken waar meer Informatie onder de rubriek Vacatures' tertós: GEMEENTE Veere is een aantrekkelijke gemeente op het Zeeuwse schiereiland Walche ren. Als woongemeente aantrekkelijk voor de ruim 22.000 inwoners, verspreid over 13 kernen en enkele buurtschappen. Als toeristische, recreatieve en groene gemeente aantrekkelijk voor de vele toeristen door de 34 km lange kust met bossen, duinen en strand, het Veerse Meer en het agrarisch middengebied. Ten slotte aantrekkelijk door het aanwezige culturele erfgoed zoals het historische stadje Veere, diverse monumenten, klederdracht en folklore. De ambtelijke organisatie, met circa 210 medewerkers, bestaat uit een Management en 12 afdelingen. De ambitie van Veere is het bereiken van een flexibele, klantgerichte en open organisatie. Vanaf 2000 is de organisatie gehuisvest in een modern gemeentehuis in de kern Domburg. Op de afdeling Personeel, Organisatie en Informatiebeleid (POI) werken het afdelingshoofd, twee personeelsadviseurs, drie medewerkers voor personeelsbeheer en salarisadministratie ene? medewerker informatiebeleid. Door het vertrek van één van de huidige adviseurs zoeken wij een enthousiaste P E R S O N E E L S A D V I S E U R M/V (fulltime: 36 uur per week) De functie: Je ontwikkelt beleid op het terrein van personeel en organisatie en je draagt zorg voor de uitvoering daarvan. Je adviseert het bestuur en het management in algemene zin op het gebied van personeel en organisatie. Leidinggevenden kunnen rekenen op je (pro-actieve) advisering, coaching en ondersteuning bij de ontwikkeling en uitvoering van het p&o-beleid. Je bent arbocoördinator en als zodanig zowel beleidsmatig als uitvoerend bij de arboaangelegenheden betrokken. Het profiel: Je hebt een hbo-werk- en -denkniveau, blijkend uit bijv. de opleiding personeel en arbeid Daarnaast beschik je over specifieke kennis van de Arbowet en arbozorg. Aanvullende relevante vakgerichte opleidingen op het terrein van bv ambtenarenrecht, Awb, W0R e.d. strekken tot aanbeveling. Je hebt een oplossingsgerichte instelling en je bent tactvol en flexibel Je beschikt over sterke communicatieve (advies)vaardigheden en kunt zelfstandig werken. Als je kennis hebt van en ervaring hebt met werken binnen de overheid, is dat een pre. je bent bereid tot nadere scholing. Arbeidsvoorwaarden: Het brutomaandsalaris bedraagt afhankelijk van opleiding en ervaring, 3.449,- (functieschaal 10). De gemeente kent een systeem van uidoopschaleaYtf deze functie betekent dit dat op termijn uitloop naar schaal 11 (max. 3.973,-) mogelijkheden behoort. Andere aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zijn oi studiefaciliteiten, variabele werktijden, (ver)koop vakantie-uren, opbouw compenoce verlof, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, pc-privéregeling en fietsplan. Overige informatie: Meer informatie nodig' Bel met Cor de Rijke, wnd. hoofd afdeling POI. tefeto (0118) 55 54 90 of Jan Kole, personeelsadviseur, telefoon (0118) 55 53 91. Heb je belangstelling! Stuur je sollicitatiebrief met CV naar gemeente Veere, uv. aN POI, Postbus I000,4357 ZV Domburg, onder vermelding van vacaturenummer OW!' de linkerbovenhoek van de envelop of mail naar vacature@veere.nl. je brief of verwachten wij uiterlijk op 22 maart 2003. Sollicitatiegesprekken staan gepland op woensdag 2 april. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 28