PZC WESTDORPE Persoonlijke zorg bij een moderne werkgever PZC IIP* Wl( pElMERSWAAL Directeur (m/v) Geef om vrijheid WIJ ZIJN OP ZOEK NAAR BEZORGERS (M/V) IN Ter Schorre Maatschappelijk werkende m/v zaterdag 8 februari 2003 WilllWW GEMEENTE De gemeente Reimerswaal is een aantrekkelijke plattelandsgemeente, gelegen tussen Ooster- en Westerschelde. De gemeente heeft ruim 20.000 inwoners, verdeeld over zeven woonkernen. Daarvan is Yerseke zowel nationaal als internationaal bekend vanwege haar oester- en mosselcultuur. Oude Plein 1 Postbus 70 Tel.: Fax: Intemet: E-mail: 4416 AK Kruiningen 4416 ZH Kruiningen (0113) 395 000 (0113) 395 333 www.reimerswaal.nl gemeente@reimerswaal.nl De gemeentelijke organisatie is en blijft sterk in ontwikkeling. Hierbij staan de uitgangspunten klant-, mens en resultaatgerichtheid in combinatie met kosten- en kwaliteitsbewustzijn op de voorgrond. De organisatie is sinds kort overgestapt naar een organisatie bestaande uit een sector Grondgebied, een sector Inwoners en een Bestuursdienst. Binnen de sectoren wordt door de diverse afdelingen vormgegeven aan de werkzaamheden van de gemeente, ondersteund door de Bestuursdienst. Bij de gemeente Reimerswaal zijn ca. 150 medewerkers werkzaam. Door uitbreiding van werkzaamheden binnen de afdeling Gemeentewerken zijn we op zoek naar kandidaten voor de functie Officier preventie/preparatie tevens plaatsvervangend commandant brandweer m/v code 4.1.24.) 36 uur Wij zoeken: Een doortastende medewerker op hbo-niveau, in het bezit van diploma-adjunct hoofdbrandmeester, module preventie en rijbewijs B, C en die E en beschikt over kennis van het Bouwbesluit, de Bouwverordening en de Wet Milieubeheer. Je hebt ervaring met de brandweerorganisatie en een duidelijke affiniteit met de vrijwillige brandweer. Je beschikt over goede contactuele eigenschappen en leidinggeven gaat je duidelijk goed af. Wat verwachten we van je: Als plaatsvervangend commandant draag je medeverantwoordelijkheid voor de aansturing van een organisatie van ruim 80 vrijwilligers. Je ontwikkelt beleid op het gebied van preventie en preparatie en bent verantwoordelijk voor dit beleid binnen onze gemeente. Je voert controles uit op de naleving van de (brand)veiligheidsvoorwaarden bij gebruikvergunningen en milieuvergunningen, alsmede op basis van de APV afgegeven vergunningen en ontheffingen. Je stelt rampenbestrijdingsplannen en aanvalsplannen op en maakt bereikbaarheidskaarten. Verder geef je richtlijnen en voer je mutaties door met betrekking tot de bluswatervoorziening, draag je zorg voor de implementatie van brandveiligheidsaspecten in ruimtelijke en infrastructurele plannen. Je neemt deel aan regionale en provinciale werk- en stuurgroepen. Wij bieden: Afhankelijk van kennis en ervaring minimaal 2.098,— (schaal 9) en maximaal 3.449,-- (schaal 10) bruto per maand. Dit jaar vindt een algehele ronde functiewaardering plaats. Hierbij zullen aan alle functies de benodigde vaardigheden en competenties worden toegevoegd. De gemeente Reimerswaal kenmerkt zich als een organisatie met korte lijnen, een pragmatische instelling en een open cultuur. Binnen de gemeente worden ruime studiefaciliteiten geboden en is er gericht aandacht voor jeloopbaanwensen. De gemeente Reimerswaal kent de gebruikelijke rechtspositie voor gemeentepersoneel (GAR/UWO) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals regeling kinderopvang, variabele werktijden waaronder de mogelijkheid om 52 uren per jaar extra te werken en bij te schrijven op de verlofkaart, een vrije vrijdagmiddag en een fietsregeling. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Frans Marquinie, adjunct secretaris, tel. (0113) 39 52 33 of de commandant brandweer Gerard van Die, tel. (0113) 39 52 65. We nodigen je uit om te reageren. We ontvangen graag een sollicitatiebrief met Sollicitaties kunnen tot 10 dagen na verschijning van dit blad worden gericht aan burgemeester en wethouders van Reimerswaal, Postbus 70. 4416 ZH Kruiningen."1 of via de elektronische snelweg naar gemeente@reimerswaal.nl worden gemaild. In beide gevallen onder vermelding van de code. ZEEUWS- VLAANDEREN De nieuwe gemeente Hulst staat voor een uitstekend woonklimaat in een open land schappelijk waardevol Oost-Zeeuws-Vlaanderen, waarin het lokale bedrijfsleven, toerisme, recreatie en landbouw zich in evenwicht met natuur en landschap kunnen ontwikkelen. De gemeente zorgt via beleid en organisatie voor de evenwichtige ontwikkeling van de vestingstad Hulst en de landelijke kernen, waarbij kwaliteit vóór kwantiteit gaat en waarbij het bedienen van de burger in brede zin de centrale doelstelling van de gemeente vormt. I Openbare basisschool "De Reynaert" te Hulst telt ongeveer 85 leerlingen en 8 leerkrachten (4 fte). In een veilige, gezellige omgeving wordt geprobeerd de kinderen zoveel mogelijk bij te brengen. Een brede ontwikkeling wordt nagestreefd, waarbij de kern wordt gevormd door cognitieve zaken zoals rekenen, taal en spelling. ICT, creativiteit, expressie en sociaal-emotionele ontwikkeling vormen eveneens belangrijke aspecten. Op dit moment zijn wij betrokken bij een proces om te komen tot bestuurlijke schaalvergroting en verzelfstandiging van het openbaar basisonderwijs in Midden- en Oost-Zeeuws-Vlaande ren. In verband met het vertrek van de huidige directeur, zijn wij met ingang van 1 april 2003 op zoek naar een enthousiaste Voor 1,0 FTE Wij zoeken iemand die: - Voldoet aan de wettelijke vereisten; - Voorstander is van het openbaar onderwijs; - Ervaring heeft als leidinggevende; - Lesgevende taken eveneens ambieert; - Beschikt over goede communicatieve, contactuele, sociale en creatieve vaardigheden; - De pedagogische en didactische lijn van de school verder wil uitbouwen; - Op een coachende manier een uitgesproken leiderstype is, stelling durft te nemen en besluitvaardig is; - In samenspraak met betrokkenen het onderwijskundige, personeels- en financieel beleid vorm geeft; Het team, ouders en kinderen kan enthousiasmeren en een duidelijke en positieve uitstraling naar hen heeft; Samenwerking met collega-directeuren van de openbare basisscholen in Midden- en Oost-Zeeuws-Vlaanderen hoog in het vaandel heeft staan. Salaris Inschaling vindt plaats op functieniveau DA. Reactie Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met de heer E. van den Ber gen, de huidige directeur van obs "de Reynaert" te Hulst (0114-319130) of met de heer A. Hiel, beleidsmedewerker onderwijs van de gemeente Hulst (0114-389381). Een assessment kan deel uitmaken van de procedure. Uw reactie kunt u vóór 19 februari 2003 richten aan het College van Bur gemeester en Wethouders van de gemeente Hulst, Postbus 49, 4560 AA Hulst. Tankopslag voor de voedings- middelen industrie In verband met de recente uitbreidingen zijn wij op zoek naar een gemotiveerde TANKPARKBEHEERDER voor o.a. de volgende werkzaamheden: - laden/lossen van schepen en tankauto's - onderhoud en reparatie van leidingen, tank park en (eigen) schepen Functie-eisen: Flexibele werktijden en instelling Affiniteit met de scheepvaart Technische vooropleiding Zelfstandig kunnen werken Aanvangsdatum en werktijden in overleg. Uw sollicitatie kunt U richten aan: Ecotank B.V. T.a.v. de heer J. Moelker Oostelijke Kanaalweg 22 4424 NC Wemeldinge acquisities worden niet op prijs gesteld. Brugge 26 Frankrijk 90 Middelburg 26 Terneuzen 30 Strand 5 De gemeente Sluis is met ingang van 1 januari 2003 tot stand gekomen door een herindeling van de gemeenten Oostburg en Sluis-Aardenburg. Op dat moment is ook voor deze nieuwe gemeente de Wet dualisering gemeentebestuur van kracht geworden. Dit leidt tot forse veranderingen in de bestuurlijke verhoudingen. Deze wet heeft tot doel de herkenbaarheid van de raad als volksvertegenwoordiging te versterken en de betrokkenheid van de burger bij het functioneren van de raad te vergroten. De gemeenteraad legt zich toe op zijn kaderstellende en controlerende rollen en geeft daarbij meer inhoud aan zijn positie als vertegen woordiger van de inwoners van de gemeente. De effecten van deze dualisering worden ook zichtbaar in de ambtelijke ondersteuning. De raad van de gemeente Sluis heeft zich uitgesproken voor het inrichten van een raadsgriffie. Deze raadsgriffie is organisatorisch aan de raad gekoppeld. De werkzaamheden van de griffie bestaan uit ondersteuning van en advisering aan de raad en het verzorgen van de verschillende aan de raad gerelateerde secretariaten. De raadsgriffie wordt geleid door de raadsgriffier. De raad van de gemeente Sluis zoekt kandidaten voor de nieuwe functie van raadsgriffier m/v voor gemiddeld 36 uur per week Uw taken zijn: - ondersteuning van de raad en de raadsleden bij het betrekken van burgers bij het gemeentelijke bestuur, onder meer door organisatie van bijeenkomsten, ontmoetingen etc.; - ondersteuning van de raad op het terrein van inhoudelijke, procedurele en logistieke zaken; - zorg dragen voor een herkenbare positie van de raad en van de griffie voor onder meer de burgers; - verlenen van bijstand aan de voorzitter van de raad bij agendavoering van de raad, secretariaatsondersteuning en voorbereiding van vergaderingen; - onderhouden van contacten en voeren van overleg met verschillende (maatschappelijke) groeperingen; - fungeren als opdrachtgever bij het inroepen van ambtelijke bijstand binnen de gemeentelijke organisatie; - opbouwen van de griffie en leidinggeven aan de medewerkers van de griffie. Van u wordt verwacht dat u beschikt over de volgende eigenschappen: - academisch werk- en denkniveau; - affiniteit met bestuurlijke en politieke processen; - inzicht in en ruime ervaring (meer dan vier jaar) met bestuurlijke en ambtelijke besluitvormingsprocessen; - strategisch inzicht; - organisatievermogen; - uitstekende contactuele vaardigheden; - kennis van bestuurlijk-juridische aangelegenheden. Arbeidsvoorwaarden: De rechtspositie van de gemeente Sluis is van toepassing op de medewerkers van de raadsgriffie. Als functie-indicatie geldt schaal 13 met een daaraan verbonden maximaal salaris van 4.903,- bruto per maand, afhankelijk van opleiding, ervaring en leeftijd. Definitieve waardering van deze functie vindt plaats eind 2003. Procedure: Inlichtingen kunt u inwinnen bij de burgemeester van Sluis, de heer E.J. Brommet, tel. (0117) 45 73 17. U kunt ook onze website raadplegen www.herindelingsluis.nl. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 24 februari 2003, onder vermelding van sollicitatie raadsgriffier, richten aan de raad van de gemeente Sluis, Postbus 27, 4500 AA Oostburg. De selectieprocedure zal worden geleid door een delegatie van de raad. Tevens zal een delegatie van de ambtelijke organisatie het selectieteam van de raad tot advies dienen. De gesprekken worden gehouden op maandag 17 maart 2003 en een assessment dat onderdeel uitmaakt van de selectieprocedure is gepland in week 13. Gestreefd wordt naar indiensttreding per 1 juli 2003. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld. GEMEENTE SLUIS 020 626 44 36 www.amnesty.nl giro 454000 Het bezorgen van ons dagblad is een uitdagend ochtendkarwei voor jong en oud. Er staat een goede beloning tegenover. Naast de ruime vergoeding zijn er diverse extra's zoals: vakantiegeld startpremie aanbrengpremie voor abonnees en bezorgers gratis regenpak gratis krant m 01 Interesse? Neem contact op met de afdeling Binnendienst Distributie, telefoon 0800-0235111 (tijdens kantooruren), of kijk op internet: www.deleukstebijbaan.nl De minimumleeftijd is 15 jaar. Verpleeghuis Ter Schorre in Terneuzen biedt als werkgever kaders waarbinnen medewerkers hun keuzes hebben. Daarbij hoort een modern en zeer flexibel aanvullend arbeidsvoorwaarden pakket met mogelijkheden tot aanschaf van bijvoorbeeld een computer of een fiets of het sparen van verlof. Logisch eigenlijk, want dat mensen hetzelfde werk doen, wil nog niet zeggen dat ze op dezelfde manier beloond willen worden. Behoeftes liggen per fase in het leven immers anders...Wit u hard werken en goed verdienen, wilt u wat minder uren draaien om meer bij de kinderen te zijl of wilt u investeren m uw carrière door een studie te volgen? Bij ons kiest u voor uzelf. U moet wel de instelling hebben om te pionieren in de zorg, om telkens weer nieuwe manleren te vinden om de mensen binnen Ter Schorre plezier in het leven te laten behouden. U weet wat uw drijfveren in het leven zijn en u bent oprecht geïnteresseerd in de zaken die ouderen bezighouden. Daarom spreekt het volgens ons voor zich dot u bij uzelf een warm hart voelt voor mensen en dat u enthousiasme en respect goed kunt combineren. Bent u geïnteresseerd in werken bij Ter Schorre? Maak don een afspraak met uw toekomstige collega's en de organisatie. Bel voor een afspraak de heer A. van de Plasse, maatschappelijk werkende, bereikbaar onder telefoon nummer 0115-678910. Ook als u nog vragen over de functie hebt, kunt u dat nummor bellen. U kunt uw brief met CV richlon aan Ter Schorre, P0&0, Churchilllaan 1200, 4532 JK Terneuzen, Nederland. U kunt ook mailen naar lollenoar@ls.svrz.nl. Solliciteren binnen 14 dogen na verschijning van deze advertentie. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op pnjs gesteld en niel gehonoreerd. waar de mens iemand is Voor 12 uur gemiddeld per week Aan u de uitdaging vorm en inhoud te geven aan een optimale psychosooofe zorg (rond opname, verblijf en ontslag) voor de cliënten en zijn of haar familieleden. Uw handelen is erop gericht mensen te helpen tot hun recht te laten komen als persoon en als burger in hun sociale context. Daarbij is het belangrijk een evenwicht te vinden tussen datgene wat de cliënt wil, wat diens naastbetrokkene(n) wil(len) en wat medisch en sociaal haalboo" is. Naast de individuele begeleiding en behandeling draagt u, samen me! de andere disciplines binnen de organisatie, zorg voor het aanbieden vo: een optimaal woon- en leefklimaat voor de mensen die 24-uurs zorg behoeven. Tot uw kerntaken behoren o.a. het verstrekken van psychosociale hulpverlening, het bieden van concrete en informatieve hulpverlening (o.a. op het gebied van de AWBZ en het aanvragen van bijzondere bijstaand) en het verrichten van onderzoek en rapportage. Kortom een veelzijdige functie waarin u volop kansen krijgt uw meerwaarde te tonen. Wij zoeken een enthousiaste maatschappelijk werkende, bij voorkeur met ervaring in een verpleeghuis, die het uitdagend vindt om de kwaliteit von leven van de cliënten binnen Ter Schorre te verbeteren. U beschikt over een afgeronde HBO-opleiding maatschappelijk werk, aangevuld met kennis van de sociale kaart en van de met een verblijf in een verpleeghuis samen hangende financiële aspecten. U bent in staat zelfstandig te functioneren en psychosociale deelbehandelingen uit te voeren. Goede sociale vaar digheden en opbouwen van vertrouwensrelaties behoren tof uw kerncompetenties. Wij bieden u goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een regeling kinderopvang en een aanvullend meerkeuzesysteem arbeids voorwaarden. Het salaris wordt u aangeboden conform de CAO V&V (Verpleeg- en Verzorgingshuizen) FWG 50, max. 2.826,72 bruto pef maand bij een fulltime dienstverband. Verder biedt Ter Schorre mogelijk heden tot aanvullende scholing en bijscholing in het kader van deskundig heidsbevordering binnen uw vakgebied.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 44