PERSONEEL
PICCARD
Bij ons sta je niet stil
PZC
ie medewerker restauratieve
voorzieningen m/v
Emergis
gemeente Steenbergen
beleidsmedewerker welzijn v/m
TMOP
HOTEL****RESTAURANT
zaterdag 1 februari 2003
WIÉ
Goede
monteurs m/v
zitten bij ons
meteen in de lift.
ThyssenKrupp Liften behoort met
ca. 250 medewerkers tot de grotere
liftenleveranciers in Nederland en
installeert, onderhoudt, repareert
en renoveert liften en roltrappen van
uiteenlopende aard en omvang.
De commerciële en operationele acti
viteiten worden in regionaal verband
uitgevoerd, ondersteund door onder
meer logistieke en administratieve
diensten die in het hoofdkantoor in
Krimpen zijn gevestigd.
Voor de regio Zeeland/West-Brabant
zijn wij op dit moment op zoek naar een
Servicemonteur (m/v)
die voornamelijk zal worden belast met
het zelfstandig verzorgen van periodiek
onderhoud aan bestaande liften in een
eigen rayon. Het verhelpen van storin
gen en het verrichten van kleine repa
raties behoort eveneens tot zijn taak.
Voor deze functie zoeken wij kandidaten
met een opleiding op MTS-È niveau of
gelijkwaardig en bij voorkeur ervaring
in het zelfstandig onderhouden van
liften of vergelijkbare installaties.
Wij bieden een aantrekkelijke functie
met prima studie- en doorgroeimoge
lijkheden en een uitstekend pakket
arbeidsvoorwaarden, waaronder een
bedrijfsauto die privé mag worden
gebruikt.
Meeliften met een gezond en groeiend
bedrijf? Schrijf dan een korte sollicitatie
brief naar onderstaand adres, t.a.v.
de heer M. van der Laan (Hoofd
Personeelszaken).
ThyssenKrupp Liften BV
Postbus 753
2920 CB Krimpen aan den IJssel
Telefoon (0180) 530 288
svanderlaan@thyssenkruppliften.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op pnjs gesteld.
ThyssenKrupp Liften
A ThyssenKrupp
Elevator company
Sponsor van de Thyssen Liften Marathon Schaatsploeg
Werken bij Emergis
voor 36 uur per week (fulltime), voor onbepaalde tijd, vac.nr. 2003.03
Afdeling restauratieve voorzieningen Deze afdeling (14 medewerkers)
maakt deel uit van de Facilitaire Dienst en verzorgt en verstrekt maaltijden weekeinden
en dranken aan patiënten, personeel en bezoekers volgens het zelfbedie
ningssysteem. Daarnaast draagt ze zorg voor de planning en uitvoering
van vergaderingen en bijzondere activiteiten als symposia, diners, etc.
Emergis, één van de grootste werkgevers van Zeeland is altijd in
ontwikkeling. Bij Emergis behandelen, verzorgen of begeleiden
we dagelijks met meer dan 1000 collega's de 6000 cliënten.
Cliënten die hulp nodig hebben op het gebied van geestelijke
gezondheidszorg. Dit doen we vanuit meer dan 30 locaties in
Zeeland. Door de ruime mogelijkheden voor zelfontwikkeling
en de goede arbeidsvoorwaarden geeft u zelf invulling aan uw
eigen toekomst.
en bent u bereid tot het werken op onregelmatige tijden, inclusief
Ons aanbod De honorering is afhankelijk van opleiding en ervaring. De
functie moet nog worden ingedeeld in het functiewaarderingssysteem.
De uitdaging Als ie medewerker verricht u de normale uitvoerende
taken in het restaurant, bewaakt u mede de HACCP-normen en bent u
verantwoordelijk voor de versbestellingen. Bovendien vervangt u het
hoofd restauratieve voorzieningen bij diens afwezigheid en levert u een
bijdrage aan de teamvorming.
De inbreng Een afgeronde vakgerichte horeca-opleiding (MBO) en
relevante werkervaring. Ook beschikt u over goede sociale vaardigheden
Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel Ashwin Zweep, wnd. hoofd
restauratieve voorzieningen (tel. 0113 26 74 03 van 8.30 - n.oo uur en
14.00 - 17.00 uur) of mail: zweep@emergis.nl.
Uw reactie Uw sollicitatie per brief of e-mail, onder vermelding van het
vacaturenummer, kunt u vóór 11 februari a.s. richten aan Emergis,
Personeel en Opleiding. Postbus 253, 4460 AR Goes. Het e-mailadres is:
personeel@emergis.nl.
Acquisitiekaar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs
gesteld.
Salaris volgens FWG 3.0.
De gemeente Steenbergen is een aantrekkelijke leef- en werkgemeente in West-Brabant met ruim
23.000 inwoners (5 kernen) en heeft goede voorzieningen op velerlei terrein.
Het bestuurlijk centrum is gevestigd in Steenbergen.
De organisatie kent een drietal sectoren en een stafafdeling. Naast de sectoren Grondgebiedzaken en
Middelen, de sector Burgerzaken die bestaat uit de afdelingen Bevolking, Algemene en bestuurlijke
zaken, Sociale zaken en Welzijn.
Voor deze laatste afdeling zoeken wij een fulltime
De functie:
Van u wordt verwacht dat u op de afdeling Welzijn beleidsmatig breed inzetbaar bent. U zult vooral
ingezet worden op de 'zorgkant' van het welzijnsterrein. Daarbij moet u denken aan taken op het
terrein van (volks)gezondheid, ouderenbeleid, regionaal indicatieorgaan, maatschappelijke dienst
verlening, regiovisie wonen, welzijn en zorg, en jeugd en jeugdzorg. Het betreft hier een complexe
functie. Wij verwachten daarom van u dat u vrij zelfstandig invulling geeft aan deze omvangrijke,
maar erg uitdagende functie. Bij deze functie past derhalve niet iemand die 'net komt kijken' binnen
welzijnsland. Wij zijn dan ook vooral op zoek naar iemand die over genoeg ervaring beschikt om deze
functie op een adequate wijze in te vullen en tot een succes weet te maken.
Wat vragen wij:
U dient te beschikken over een relevante HBO opleiding, bijvoorbeeld HBDO-welzijn/onderwijs of
HEAO-administratief/juridisch. Daarnaast hebt u belangstelling voor lokaal bestuur en gevoel voor
ambtelijke en politieke verhoudingen. Enkele jaren relevante ervaring is een pré geen must. Ook diege
ne die op basis van capaciteiten in staat is zich de functie snel eigen te maken, heeft onze interesse.
Wij bieden:
Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris in aanloopschaal 8 c.q. 9 dan wel functieschaal 10.
Het definitieve functieniveau dient nog middels een systeem van functiewaardering te worden vastgesteld.
Daarnaast kent de gemeente Steenbergen een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden,
zoals o.a. flexibele werktijden, betaald ouderschapsverlof, kinderopvang, pc-privé en fietsregeling.
Informatie en sollicitatie:
Meer inlichtingen over de functie worden gaarne verstrekt door de heer N.J. Reijngoudt, chef afdeling
Welzijn, tijdens kantoor uren te bereiken onder telefoonnummer (0167) 543434.
Herkent u zichzelf in bovengenoemde omschrijving en spreekt de functie u aan, aarzel dan niet en
solliciteer. Wellicht mogen wij u binnenkort begroeten als onze nieuwe enthousiaste, vakbekwame
beleidsmedewerker welzijn.
Uw sollicitatie dient u binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie te richten aan het
college van burgemeester en wethouders van Steenbergen, t.a.v. afdeling P&O, Postbus 6,
4650 AA Steenbergen, onder vermelding van 'vac. wlz' linksboven op de envelop.
Géén acquisitie.
I r
Heb je minimaal een HBO-opleiding en beschik je over ruime werkervaring
bij de overheid en uitgebreide vakkennis op het gebied van:
Onderwijs.
Welzijn,
Kunst en Cultuur,
Volksgezondheid.
Sport en Recreatie
Woon je in Limburg. Noord-Brabant of Zeeland, heb je communicatieve en
adviesvaardigheden en ben je aan verandering toe?
Maak dan de overstap naar TMOP!
TMOP biedt een inspirerende en uitdagende werkomgeving, volop persoon
lijke ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden. Bovendien bieden wij
goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensi
oenregeling. tegemoetkoming in de premie voor ziektekostenverzekering,
onkostenvergoedingen, een winstdelingsregeling en een auto van de zaak.
Wie zichzelf herkent in het bovenstaand profiel en geïnteresseerd is.
stuurt een brief met CV naar TMOR t.a.v. Wirn Meijers, Laan van
Diepenvoorde 1, 5582 LA Waalre. Meer weten? Bel (040) 255 55 27 of
mail: wimmeijers@tmop.nl.
TMOP postbus 2682 - 3800 GE Amersfoort tel.: 033 - 450 70 70 - fax: 033 - 450 70 8
TMOP regiokantoor Waalre - tel.: 040 - 255 55 27 - fax: 040 - 222 24 55
E-mail: tmop@tmop.nl internet: www.tmop.nl
1 w |<W,
vast en zeker in tijdelijk werk
T.M.O P. maaki deel uit van de
BMC IGROEP
Ter uitbreiding van ons jonge enthousiaste team,
zoeken wij per direct of anders zo snel mogelijk
Zelfstandig werkend kok m/v
38 uur per week - Jaarbetrekking
Wij vragen:
Iemand die de chef-kok op gezette tijden kan
vervangen, kostenbewust, creatief en
gedisciplineerd kan werken. In het bezit is van het
diploma zelfstandig werkend kok of gelijkwaardig
en het diploma leermeester of de bereidheid
heeft dit te behalen.
Medewerker bediening m/v
38 uur per week - Jaarbetrekking
Wij vragen:
Iemand van 18 jaar of ouder. Opleiding en/of
ervaring is een pre, géén vereiste. Belangrijker is
dat iemand in groepsverband kan werken en
een flexibele instelling heeft.
Medewerker keuken m/v
Voornaamste taken:
Het schoonmaken van keukenruimten. Enkele
eenvoudige keuken- en afwaswerkzaamheden.
5 dagen/ 20 uur per week - vanaf 07.30 uur.
Voor informatie kunt u bellen vanaf 11.00 uur.
ra 0118-413551
Schriftelijke sollicitaties kunt u tot 14 februari richten aan:
Hotel Restaurant Piccard,
per e-mail: info@piccard.nl
of Badhuisstraat 178, 4382 AR Vlissingen.
Tel.: 0118-413551 - Fax:0118-412865
IL
D B DecoDesign bv is
toonaangevend in plakplastic
en tafelbedekking.
Onze klantenkring bestaat
uil DHZ- en VBS-zaken,
bouwmarkten,
reclamebedrijven, enz.
Wegens uitbreiding van
onze activiteiten hebben
wij per direct plaats voor:
EEN ENTHOUSIASTE
VERTEGENWOORDIGER m/v
voor Noord-Brabant, Limburg en Zeeland
De functie:
Verantwoordelijk voor liet onderhouden van bestaande
relaties en verder uitbouwen van hel marktpotentieel.
Uw proflei:
- Goede commerciële en communicatieve eigenschappen.
- Representatief voorkomen.
- Service- en klantgerichte instelling.
- Kennis van de VBS- en DHZ-markt is een pre.
- Ervaring als vertegenwoordiger strekt tot aanbeveling.
- Rijbewijs B.
- Leeftijd tussen 25 en 35 jaar,
Wij bieden:
- Een uitdagende functie.
- Passende salariëring.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden,
- Auto van de zaak.
Bij belangstelling ontvangen wij graag z.s.m. uw schriftelijke reactie en cv pasfoto,
gericht aan D B DecoDesign bv. Postbus 2317.7301 EA Apeldoorn t.a.v. de directie
of per e-mail: db.decodesign@worldonline.nl
FLIPSEbv
bouwbedrijf
Postbus 4 - 4-370 AA - Koudekerke
Telefoon (0118) 555900
Fax (0118) 555919
Karreveld 1 a - 4371 GA - Koudekerke
bbflipse@zeelandnet.nl
www.bouwbedrijfflipse.nl
Is een regionaal werkend bouwbedrijf, met een personeelsbestand van ca. 50 mensen
Naast onderhoudswerk en utiliteitsbouw ligt de nadruk op woningbouw, waarvan een groo'
deel door middel van eigen projectontwikkeling wordt gerealiseerd. Klantvriendelijk werker
en een voortdurend streven naar een zo hoog mogelijke kwaliteit staan hoog in het vaandel.
Voor de realisatie van diverse nieuwbouwprojecten wensen wij in contact te komen mei
kandidaten voor de functie van
ERVAREN PROJECTLEIDER
U krijgt de verantwoording voor de begeleiding van nieuwbouwprojecten, zowel woningbouw
als utiliteitswerken, waarbij naast de verantwoording voor de calculatie, de inkoop en plan
ning, de contacten met de opdrachtgever(s) een belangrijke plaats innemen.
Voor deze functie verlangen wij een opleiding op HTS-niveau en enige jaren gerichte prak-,
tijkervaring. Daarnaast dienen kandidaten te beschikken over een klantgerichte instelling en
goede communicatieve vaardigheden, alsmede kennis van gangbare software op het ge
bied van planning, calculatie en communicatie.
Gemotiveerde mensen bieden wij een goed salaris in overeenstemming met de functie. De
secundaire arbeidsvoorwaarden zijn volgens de UTA-CAO, waarop als aanvulling opname;
in een premievrije bedrijfspensioenregeling wordt geboden.
Indien u voor deze functie in aanmerking wenst te komen kunt u uw schrifelijke sollicitatie!
richten aan Bouwbedrijf Flipse bv, ter attentie van de directie, Postbus 4, 4370 AA Koude
kerke, telefoon 0118-555900. E-mail: bbflipse@bouwbedrijfflipse.nl