PERSONEEL PICCARD Bij ons sta je niet stil PZC ie medewerker restauratieve voorzieningen m/v Emergis gemeente Steenbergen beleidsmedewerker welzijn v/m TMOP HOTEL****RESTAURANT zaterdag 1 februari 2003 WIÉ Goede monteurs m/v zitten bij ons meteen in de lift. ThyssenKrupp Liften behoort met ca. 250 medewerkers tot de grotere liftenleveranciers in Nederland en installeert, onderhoudt, repareert en renoveert liften en roltrappen van uiteenlopende aard en omvang. De commerciële en operationele acti viteiten worden in regionaal verband uitgevoerd, ondersteund door onder meer logistieke en administratieve diensten die in het hoofdkantoor in Krimpen zijn gevestigd. Voor de regio Zeeland/West-Brabant zijn wij op dit moment op zoek naar een Servicemonteur (m/v) die voornamelijk zal worden belast met het zelfstandig verzorgen van periodiek onderhoud aan bestaande liften in een eigen rayon. Het verhelpen van storin gen en het verrichten van kleine repa raties behoort eveneens tot zijn taak. Voor deze functie zoeken wij kandidaten met een opleiding op MTS-È niveau of gelijkwaardig en bij voorkeur ervaring in het zelfstandig onderhouden van liften of vergelijkbare installaties. Wij bieden een aantrekkelijke functie met prima studie- en doorgroeimoge lijkheden en een uitstekend pakket arbeidsvoorwaarden, waaronder een bedrijfsauto die privé mag worden gebruikt. Meeliften met een gezond en groeiend bedrijf? Schrijf dan een korte sollicitatie brief naar onderstaand adres, t.a.v. de heer M. van der Laan (Hoofd Personeelszaken). ThyssenKrupp Liften BV Postbus 753 2920 CB Krimpen aan den IJssel Telefoon (0180) 530 288 svanderlaan@thyssenkruppliften.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op pnjs gesteld. ThyssenKrupp Liften A ThyssenKrupp Elevator company Sponsor van de Thyssen Liften Marathon Schaatsploeg Werken bij Emergis voor 36 uur per week (fulltime), voor onbepaalde tijd, vac.nr. 2003.03 Afdeling restauratieve voorzieningen Deze afdeling (14 medewerkers) maakt deel uit van de Facilitaire Dienst en verzorgt en verstrekt maaltijden weekeinden en dranken aan patiënten, personeel en bezoekers volgens het zelfbedie ningssysteem. Daarnaast draagt ze zorg voor de planning en uitvoering van vergaderingen en bijzondere activiteiten als symposia, diners, etc. Emergis, één van de grootste werkgevers van Zeeland is altijd in ontwikkeling. Bij Emergis behandelen, verzorgen of begeleiden we dagelijks met meer dan 1000 collega's de 6000 cliënten. Cliënten die hulp nodig hebben op het gebied van geestelijke gezondheidszorg. Dit doen we vanuit meer dan 30 locaties in Zeeland. Door de ruime mogelijkheden voor zelfontwikkeling en de goede arbeidsvoorwaarden geeft u zelf invulling aan uw eigen toekomst. en bent u bereid tot het werken op onregelmatige tijden, inclusief Ons aanbod De honorering is afhankelijk van opleiding en ervaring. De functie moet nog worden ingedeeld in het functiewaarderingssysteem. De uitdaging Als ie medewerker verricht u de normale uitvoerende taken in het restaurant, bewaakt u mede de HACCP-normen en bent u verantwoordelijk voor de versbestellingen. Bovendien vervangt u het hoofd restauratieve voorzieningen bij diens afwezigheid en levert u een bijdrage aan de teamvorming. De inbreng Een afgeronde vakgerichte horeca-opleiding (MBO) en relevante werkervaring. Ook beschikt u over goede sociale vaardigheden Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel Ashwin Zweep, wnd. hoofd restauratieve voorzieningen (tel. 0113 26 74 03 van 8.30 - n.oo uur en 14.00 - 17.00 uur) of mail: zweep@emergis.nl. Uw reactie Uw sollicitatie per brief of e-mail, onder vermelding van het vacaturenummer, kunt u vóór 11 februari a.s. richten aan Emergis, Personeel en Opleiding. Postbus 253, 4460 AR Goes. Het e-mailadres is: personeel@emergis.nl. Acquisitiekaar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Salaris volgens FWG 3.0. De gemeente Steenbergen is een aantrekkelijke leef- en werkgemeente in West-Brabant met ruim 23.000 inwoners (5 kernen) en heeft goede voorzieningen op velerlei terrein. Het bestuurlijk centrum is gevestigd in Steenbergen. De organisatie kent een drietal sectoren en een stafafdeling. Naast de sectoren Grondgebiedzaken en Middelen, de sector Burgerzaken die bestaat uit de afdelingen Bevolking, Algemene en bestuurlijke zaken, Sociale zaken en Welzijn. Voor deze laatste afdeling zoeken wij een fulltime De functie: Van u wordt verwacht dat u op de afdeling Welzijn beleidsmatig breed inzetbaar bent. U zult vooral ingezet worden op de 'zorgkant' van het welzijnsterrein. Daarbij moet u denken aan taken op het terrein van (volks)gezondheid, ouderenbeleid, regionaal indicatieorgaan, maatschappelijke dienst verlening, regiovisie wonen, welzijn en zorg, en jeugd en jeugdzorg. Het betreft hier een complexe functie. Wij verwachten daarom van u dat u vrij zelfstandig invulling geeft aan deze omvangrijke, maar erg uitdagende functie. Bij deze functie past derhalve niet iemand die 'net komt kijken' binnen welzijnsland. Wij zijn dan ook vooral op zoek naar iemand die over genoeg ervaring beschikt om deze functie op een adequate wijze in te vullen en tot een succes weet te maken. Wat vragen wij: U dient te beschikken over een relevante HBO opleiding, bijvoorbeeld HBDO-welzijn/onderwijs of HEAO-administratief/juridisch. Daarnaast hebt u belangstelling voor lokaal bestuur en gevoel voor ambtelijke en politieke verhoudingen. Enkele jaren relevante ervaring is een pré geen must. Ook diege ne die op basis van capaciteiten in staat is zich de functie snel eigen te maken, heeft onze interesse. Wij bieden: Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris in aanloopschaal 8 c.q. 9 dan wel functieschaal 10. Het definitieve functieniveau dient nog middels een systeem van functiewaardering te worden vastgesteld. Daarnaast kent de gemeente Steenbergen een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals o.a. flexibele werktijden, betaald ouderschapsverlof, kinderopvang, pc-privé en fietsregeling. Informatie en sollicitatie: Meer inlichtingen over de functie worden gaarne verstrekt door de heer N.J. Reijngoudt, chef afdeling Welzijn, tijdens kantoor uren te bereiken onder telefoonnummer (0167) 543434. Herkent u zichzelf in bovengenoemde omschrijving en spreekt de functie u aan, aarzel dan niet en solliciteer. Wellicht mogen wij u binnenkort begroeten als onze nieuwe enthousiaste, vakbekwame beleidsmedewerker welzijn. Uw sollicitatie dient u binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie te richten aan het college van burgemeester en wethouders van Steenbergen, t.a.v. afdeling P&O, Postbus 6, 4650 AA Steenbergen, onder vermelding van 'vac. wlz' linksboven op de envelop. Géén acquisitie. I r Heb je minimaal een HBO-opleiding en beschik je over ruime werkervaring bij de overheid en uitgebreide vakkennis op het gebied van: Onderwijs. Welzijn, Kunst en Cultuur, Volksgezondheid. Sport en Recreatie Woon je in Limburg. Noord-Brabant of Zeeland, heb je communicatieve en adviesvaardigheden en ben je aan verandering toe? Maak dan de overstap naar TMOP! TMOP biedt een inspirerende en uitdagende werkomgeving, volop persoon lijke ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden. Bovendien bieden wij goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensi oenregeling. tegemoetkoming in de premie voor ziektekostenverzekering, onkostenvergoedingen, een winstdelingsregeling en een auto van de zaak. Wie zichzelf herkent in het bovenstaand profiel en geïnteresseerd is. stuurt een brief met CV naar TMOR t.a.v. Wirn Meijers, Laan van Diepenvoorde 1, 5582 LA Waalre. Meer weten? Bel (040) 255 55 27 of mail: wimmeijers@tmop.nl. TMOP postbus 2682 - 3800 GE Amersfoort tel.: 033 - 450 70 70 - fax: 033 - 450 70 8 TMOP regiokantoor Waalre - tel.: 040 - 255 55 27 - fax: 040 - 222 24 55 E-mail: tmop@tmop.nl internet: www.tmop.nl 1 w |<W, vast en zeker in tijdelijk werk T.M.O P. maaki deel uit van de BMC IGROEP Ter uitbreiding van ons jonge enthousiaste team, zoeken wij per direct of anders zo snel mogelijk Zelfstandig werkend kok m/v 38 uur per week - Jaarbetrekking Wij vragen: Iemand die de chef-kok op gezette tijden kan vervangen, kostenbewust, creatief en gedisciplineerd kan werken. In het bezit is van het diploma zelfstandig werkend kok of gelijkwaardig en het diploma leermeester of de bereidheid heeft dit te behalen. Medewerker bediening m/v 38 uur per week - Jaarbetrekking Wij vragen: Iemand van 18 jaar of ouder. Opleiding en/of ervaring is een pre, géén vereiste. Belangrijker is dat iemand in groepsverband kan werken en een flexibele instelling heeft. Medewerker keuken m/v Voornaamste taken: Het schoonmaken van keukenruimten. Enkele eenvoudige keuken- en afwaswerkzaamheden. 5 dagen/ 20 uur per week - vanaf 07.30 uur. Voor informatie kunt u bellen vanaf 11.00 uur. ra 0118-413551 Schriftelijke sollicitaties kunt u tot 14 februari richten aan: Hotel Restaurant Piccard, per e-mail: info@piccard.nl of Badhuisstraat 178, 4382 AR Vlissingen. Tel.: 0118-413551 - Fax:0118-412865 IL D B DecoDesign bv is toonaangevend in plakplastic en tafelbedekking. Onze klantenkring bestaat uil DHZ- en VBS-zaken, bouwmarkten, reclamebedrijven, enz. Wegens uitbreiding van onze activiteiten hebben wij per direct plaats voor: EEN ENTHOUSIASTE VERTEGENWOORDIGER m/v voor Noord-Brabant, Limburg en Zeeland De functie: Verantwoordelijk voor liet onderhouden van bestaande relaties en verder uitbouwen van hel marktpotentieel. Uw proflei: - Goede commerciële en communicatieve eigenschappen. - Representatief voorkomen. - Service- en klantgerichte instelling. - Kennis van de VBS- en DHZ-markt is een pre. - Ervaring als vertegenwoordiger strekt tot aanbeveling. - Rijbewijs B. - Leeftijd tussen 25 en 35 jaar, Wij bieden: - Een uitdagende functie. - Passende salariëring. - Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, - Auto van de zaak. Bij belangstelling ontvangen wij graag z.s.m. uw schriftelijke reactie en cv pasfoto, gericht aan D B DecoDesign bv. Postbus 2317.7301 EA Apeldoorn t.a.v. de directie of per e-mail: db.decodesign@worldonline.nl FLIPSEbv bouwbedrijf Postbus 4 - 4-370 AA - Koudekerke Telefoon (0118) 555900 Fax (0118) 555919 Karreveld 1 a - 4371 GA - Koudekerke bbflipse@zeelandnet.nl www.bouwbedrijfflipse.nl Is een regionaal werkend bouwbedrijf, met een personeelsbestand van ca. 50 mensen Naast onderhoudswerk en utiliteitsbouw ligt de nadruk op woningbouw, waarvan een groo' deel door middel van eigen projectontwikkeling wordt gerealiseerd. Klantvriendelijk werker en een voortdurend streven naar een zo hoog mogelijke kwaliteit staan hoog in het vaandel. Voor de realisatie van diverse nieuwbouwprojecten wensen wij in contact te komen mei kandidaten voor de functie van ERVAREN PROJECTLEIDER U krijgt de verantwoording voor de begeleiding van nieuwbouwprojecten, zowel woningbouw als utiliteitswerken, waarbij naast de verantwoording voor de calculatie, de inkoop en plan ning, de contacten met de opdrachtgever(s) een belangrijke plaats innemen. Voor deze functie verlangen wij een opleiding op HTS-niveau en enige jaren gerichte prak-, tijkervaring. Daarnaast dienen kandidaten te beschikken over een klantgerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden, alsmede kennis van gangbare software op het ge bied van planning, calculatie en communicatie. Gemotiveerde mensen bieden wij een goed salaris in overeenstemming met de functie. De secundaire arbeidsvoorwaarden zijn volgens de UTA-CAO, waarop als aanvulling opname; in een premievrije bedrijfspensioenregeling wordt geboden. Indien u voor deze functie in aanmerking wenst te komen kunt u uw schrifelijke sollicitatie! richten aan Bouwbedrijf Flipse bv, ter attentie van de directie, Postbus 4, 4370 AA Koude kerke, telefoon 0118-555900. E-mail: bbflipse@bouwbedrijfflipse.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 46