www.pzc.nl/adverterer Hoofd Planning Analyse m/v PZC neckermann Op zoek naar een nieuwe uitdaging' neckermann de slimme manier van winkelen. neckermann de slimme manier van winkelen. Teamleider ddV oo oo C3 mmm Provincie Zeeland Technisch medewerkers (complexe) bedrijven (v/M) Medewerker professionali sering handhaving (v/M) zaterdag 25 januari 2003 Een bedrijf is zo goed als de men sen die er werken. Dat geldt zeker voor een homeshopping organisa tie als Neckermann, waar mensen het belangrijkste kapitaal zijn. Neckermann BV is een bloeiende onderneming die deel uitmaakt van het Duitse KarstadtQuelle-concern. Deze organisatie telt ruim 105.000 medewerkers en behoort tot de grootste handelsondernemingen in Europa. Neckermann biedt via de dikke catalogus en internet een assortiment aan van zo'n 40.000 artikelen. Dit gaat van kleding en schoenen tot wasmachines en stereo-installaties. Voor de activi teiten in Nederland en België heeft Neckermann één organisatie met verschillende vestigingen in beide landen. In totaal werken daar zo'n duizend medewerkers. Teamleider onderdelenservice- en gebruiksaanwijzingen m/v voor 38 uur per week Met jouw leidinggevende capaciteiten stuur en coach je twee medewerkers. Zij zorgen voor gebruiksaanwijzingen en versturen diverse onderdelen naar de klanten. Je coördineert de taken en dagelijkse werkzaamheden van de afdeling. Daarnaast zorg je dat orders op tijd worden geplaatst en verwerk je prijsaanvragen. Ook onderhoud je contacten met leveranciers, externe vertalers, klantendiensten van Neckermann Nederland en België en de afdelingen Inkoop en Logistiek. Jij zet je in om het hele onderdelenservice- en gebruiksaan wijzingenproces te verbeteren. Als Teamleider ben je aanspreekpunt voor en rapporteer je aan de inkoopmanager Hartwaren. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Gino Thuy, inkoopmanager Hartwaren, tele foon: 0114 - 318 239. Of kijk op www.neckermann.com Medewerker Personeelszaken m/v voor 38 uur per week Je beheert onderdelen van de personeels administratie, verzorgt de administratie rondom werving en selectie, in- en uitdiensttredingen en het ziekteverzuim én je registreert personele gegevens. Daarnaast verzorg je de aanlevering van personeelsmanagementinformatie, de administratie van opleidingen, het aanleggen en beheren van personeelsdossiers en beant woord je vragen van medewerkers over arbeids voorwaarden. Tevens bied je secretariële en administratieve ondersteuning aan de afdeling Personeelszaken. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Linda Yzewyn, teamleider Personeelszaken, telefoon 0114-318 335. Of kijk op www.neckermann.com En herken je jezelf in één van bovenstaande profielen en heb je een hbo- of mbo- diploma op zak? Dan ben jij wellicht degene die wij zoeken. Je leert bij ons de ins en outs van homeshopping kennen. Naast een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, biedt Neckermann een afwisselende baan in een prettige werkomgeving met enthousiaste collega's. Je krijgt ruimte om jezelf te ontplooien en er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden. Systeembeheerder m/v voor 38 uur per week Je gaat met name aan de slag voor onze collega's van Nebus Loyalty B.V. die onder meer spaarprogramma's voor benzinemaat schappijen en supermarkten ontwikkelen. Als Systeembeheerder realiseer je een ongestoorde werking van alle Windows- en Macintosh systemen. Ook houd jij je bezig met het instellen en onderhouden van bureau communicatiesystemen, zoals MS-office en stem je de capaciteit af om een gestuurde performance van deze systemen te garanderen. Met jouw technische kennis en inzicht zorg je ervoor dat computersystemen steeds worden geoptimaliseerd, maak en controleer je back-ups én realiseer en implementeer je hardware voor de bureaucommunicatievoorzieningen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ronald Mies, hoofd Front Office Systems, telefoon: 0115 - 640 551. Of kijk op www.neckermann.com Interesse? Stuur dan je sollicitatiebrief met CV naar Neckermann BV, postbus 342, 4560 AH Hulst, t.a.v. Sander van Wijngaarden, Hoofd HR-Ontwikkeling. Of stuur een e-mail naar vacatures@necknet.com. Vermeld wel de functienaam. Een psychologische test kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure. UITBESTEDING EVENEMENTENCOORDINATIE GEMEENTE VEERE Aanleiding. Jaarlijks worden er ruim 200 evenementen georganiseerd in de 13 kernen van de goj Veere. Uit onderzoek is gebleken dat er een grote behoefte bestaat aan een betere ais®, ming, spreiding en aanpassing/vernieuwing van het evenementenaanbod. Uitbesteding. De gemeente is van plan de evenementencoördinatie in Vccrc door uitbesteding te gaan professionaliseren. Het gaat om de volgende werkzaamheden: advisering en ondersteuning van actiefclubs en evenementenorganisatoren; afstemming en spreiding van evenementen in en tussen de kernen; ondersteuning bij coördinatie van vergunningaanvragen; vernieuwing van bestaande en ontwikkeling/werving van nieuwe evenementen; promotie van evenementen; seizoensevaluatie van werkzaamheden. Gezocht wordt naar evenementen-/organisaliebureaus of zelfstandig ondcrncmeode particulieren op het gebied van evenementencoördinatie. De uitbesteding vindt in eerste instantie voor één jaar plaats (seizoen 2003) met de mogelijkheid tot een meerjarige verlenging. Inschrijving: Als u belangstelling heeft voor de uitvoering van de evenementencoördinatie in de gemeemt Veere kunt u zich hiervoor inschrijven. De inschrijving moet inzicht geven in: - een plan van aanpak op hoofdlijnen voor de uitvoering van de verschillende onderdelen de evenementencoördinatie; - op welke wijze voldaan wordt aan de selectiecriteria (bijv. een c.v.); - legen welke prijs en bedrijfsvoorwaarden u de werkzaamheden wilt uitvoeren. Selectiecriteria. De inschrijvingen zullen in ieder geval worden getoetst aan de volgende criteria: - kennis en ervaring op het gebied van evenementencoördinatie; - sociale en contactuele eigenschappen: - inhoud plan van aanpak; - prijs- kwaliteitverhouding; - zelfstandige en onafhankelijke uitvoering; - flexibele en creatieve werkwijze: - zakelijke en markgenchte instelling. Inschrijvingstermijn. Uw inschrijving kunt u tot uiterlijk 8 februari 2003 indienen. De inschrijving kunt u richia aan burgemeester en wethouders van Veere. Postbus 1000, 4357 ZV Domburg. Overige informatie. Op verzoek kunt u een exemplaar van de nieuwe nota Evenementenbeleid gemeente Veat (2002) toegezonden krijgen. Voor meer informatie kunt u bellen met Rene Dekker, beleidsmedewerker recreatie en toerisme, telefoon (0118) 555407. De 11 gespreksronde met kandidaat-gegadigden is gepland in week 8. Een bedrijf is zo goed als de men sen die er werken. Dat geldt zeker voor een homeshopping organisa tie als Neckermann, waar mensen het belangrijkste kapitaal zijn. Neckermann BV is een bloeiende onderneming die deel uitmaakt van het Duitse KarstadtQuelle-concern. Deze organisatie telt ruim 105.000 medewerkers en behoort tot de grootste handelsondernemingen in Europa. Neckermann biedt via de dikke catalogus en internet een assortiment aan van zo'n 40.000 artikelen. Dit gaat van kleding en schoenen tot wasmachines en stereo-installaties. Voor de activi teiten in Nederland en België heeft Neckermann één organisatie met verschillende vestigingen in beide landen. In totaal werken daar zo'n duizend medewerkers. De afdeling Planning en Analyse zorgt voor ondersteuning van de divisie Inkoop op het gebied van onderzoek, planning en advisering ten aanzien van het commerciële proces voor zowel de Nederlandse en Belgische markt. Voor onze vestiging in St. Jansteen zijn wij op zoek naar een enthousiast, zelfstandig en gedreven HOOFD PLANNING 8i ANALYSE voor 38 uur per week. Als hoofd Planning Analyse verricht je analyses op het gebied van assortiments samenstelling en seizoensontwikkelingen. Je coördineert de plannings- en analyse-rap portages en voorziet de divisie inkoop van product/marktconcepten. Door middel van ad-hoc onderzoek houd je de markt in de gaten, waardoor je snel in staat bent te reageren op actuele veranderingen. Je weet je team goed te motiveren en te enthousiasmeren en durft ze ook bij te sturen wanneer de situatie daar om vraagt. De voortgang en inhoud van lopende zaken spreek je regelmatig met de directie door en je vertaalt de beleidslijnen in organisatorische en administratieve procedures voor de afdeling. Je frisse kijk op zaken gebruik je onder andere voor het uitbouwen en optimaliseren van de processen binnen je afdeling. WIE ZOEKEN WE? Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding in bedrijfs- of commerciële economie. Je bent een ster met cijfers en beschikt over een analytische vermogen en een groot commercieel inzicht. Omdat je flexibel, accuraat en stressbestendig bent, kun je prima zowel zelfstandig werken als in teamverband. Je beschikt over goede contactuele eigenschappen, pakt de zaken direct aan en fungeert vaak als initiator. De leiding nemen is voor jou dan ook geen probleem. Net zoals werken met MS Office. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Jacky Lambert, afdeling planning analyse, telefoonnummer: 0114 - 318 441 INTERESSE? Stuur dan een sollicitatiebrief met CV naar Neckermann BV, postbus 342, 4560 AH Hulst, t.a.v. Sander van Wijngaarden, hoofd HR ontwikkeling. Of stuur een e-mail naar vacatures@necknet.com. Vermeld dan wel de functienaam. Onze opdrachtgever is een toonaangevende en landelijk opererende producent van prefab betonconstructies. De organisatie richt zich op het ontwikkelen, construeren en leveren van elementen voor de infrastructuur. Het bedrijf is gevestigd in West-Brabant Ter ondersteuning van de commerciële afdeling zoeken wij kandidaten voor de functie van: Wij zijn op zoek naar iemand die zelfstandig een juiste invulling aan deze functie geeft conform de richtlijnen en filosofie van het bedrijf U rapporteert rechtstreeks aan de commercieel directeur Specifieke taken: - Zorgdragen voor optimale procesgang van offerte tot opdrachtbevestiging en productieopdracht - Optimaliseren van de afdelingsorganisatie en leiding geven aan de medewerkers. - Zorgen voor heldere en effectieve samenwerking op de afdeling en andere organisatieonderdelen - Verzorgen van management rapportages. - Zorgdragen voor commercieel scherpe en kwalitatief betrouwbare inkoop - Zorgdragen voor het afhandelen van klachten Uw profiel: - Technische opleiding op MBO-HBO-niveau b.v. grond, weg- en waterbouw (GWW) bedrijfskunde. - Praktische (commerciële) ervaring in de GWW-sector is een pré - Analytisch, besluitvaardig, resultaatgericht - Actieve deelname aan en ondersteuning van dagelijkse werkzaamheden Geïnteresseerd? Graag zien wij uw gegevens binnen 10 dagen na plaatsing tegemoet U kunt deze sturen naar DDV Personeelsdiensten BV, Postbus 320, 5340 AH, Oss of infoQddvpersoneel nl De gesprekken zullen plaatsvinden in West-Brabant. Meer informatie over deze vacatures kunt u krijgen via telefoonnummer 0412-474780 en vragen naar mevrouw A. /oss of de heer R. Verhoef. Detachering Werving Selectie Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 1000 werknemers in dienst. De directie Ruimte, Milieu en Water zorgt voor het ontwikkelen en uitvoeren van het beleid op het gebied van ruimtelijke orde ning, milieu-, water-, natuur- en land schapsbeheer. De directie is onderver deeld in 5 afdelingen waaronder de afdelingen Milieuhygiëne en Milieuhand having -metingen. De afdeling Milieuhygiëne is verantwoorde lijk voor het formuleren van het milieu beleid op het gebied van afval, bodem sanering, geluid, hinder, lucht, energie en (externe) veiligheid en het zelf uitvoeren van dit beleid door vergunningverlening, zonering en sanering. De afdeling Milieuhandhaving -metingen is verantwoordelijk voor het formuleren van het milieubeleid op het gebied van toezicht, preventieve en repressieve handhaving, klachtenbehandeling en me tingen. De werkzaamheden zijn gericht op de chemische, industriële en afvalver- werkende bedrijven, op zweminrichtingen en op activiteiten in het buitengebied. De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrou wen, alsmede naar indienstneming van et nische minderheden en gehandicapten. Daarom worden kandidaten uit deze prioriteitsgroepen, die voldoen aan de functie-eisen, met nadruk verzocht te solli citeren. Invulling van de functies in deeltijd is bespreekbaar. Heeft u interesse voor deze functies: Stuur dan uiterlijk 8 februari 2003 uw brief met cv aan de directeur drs. C.J. Colijn, postbus 165, 4330 AD Middelburg. Graag met vermelding van het vacaturenummer. Een sollicitatie formulier kunt u opvragen bij Personeelszaken: 0118-631996. Voor andere vacatures en meer informa tie omtrent de provincie Zeeland: www.zeeiand.nl- Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs ge steld. Wij zoeken nieuwe collega's voor de functies van: Verleent binnen de afdeling Milieuhygiëne vergunningen, toetst bedrijfsmilieu- en energieplannen, milieu effect rapportages en levert bijdragen aan de bedrijfs interne milieuzorg. Formuleert provinciaal (deel-)beleid gericht op bedrijven. Leid of neemt deel aan projectgroepen. De technisch medewerker complexe bedrijven richt zich op meer complexe in dustriële bedrijven, vooral in de chemie De technisch medewerker bedrijven heeft te maken met minder complexe industriële bedrijven en afvalverwerkende bedrijven. Wij zoeken collega's met een gerichte HBO-opleiding, ruime aanvullende kennis en/of ervaring met het instrumentarium en milieutechnologie, gerichte ervaring bij een overheid of met bedrijfsprocessen, goede contactuele vaardigheden en onderhandelingsvaardigheden, goede mondelinge en schriftelijke uitdrukking* vaardigheden en die kan omgaan met belangentegenstellingen, In het bezit is van rijbewijs B. Geselecteerde kandidaten voor de functie.van technisch medewerker complexe bedrijven nodigen we uit voor een gesprek op 20 februari 2003. Kandidaten voor de functie van technisch medewerker bedrijven ontvangen we op 25 febru ari 2003. Brengt vanuit de afdeling Milieuhandhaving en -metingen een proces op gang van verbetering van de kwaliteit en professionaliteit van de eigen handhaving- organisatie, alsmede van de gemeenten, waterschappen, provincie, rijkswater staat en VROM-inspectie op basis van de landelijke kwaliteitscriteria Stelt een totaalbeeld op over alle betrokken instanties in de provincie Ontwikkelt mede bestuursorganisatorische modellen en werkt deze uit. Toetst de voortgang van het professionaliseringstraject, werkt mee aan het ontwikkelen en uitwerken van verbeteringsprojecten en bereidt eventuele interventies voor Wij zoeken een collega met een gerichte HBO-opleiding, bij voorkeur in een be stuurlijk-juridische richting, affiniteit met kwaliteitszorg en bestuurlijk organisatie, goede contactuele/communicatieve vaardigheden en gevoel voor bestuurlijke verhoudingen. Het is een tijdelijke functie tot eind 2004. Geselecteerde kandidaten nodigen we uit voor een gesprek op 28 februari 2003. Inlichtingen: Bel voor meer informatie over de functies van technisch medewerker (complexe) bedrijven de heer mr. C.J, Meijler (afdelingshoofd Milieuhygiëne) 011&631963 of de heer ing A de Lange (clustercoördinator Bedrijven) 0118-631970 Bel voor meer informatie over de functie van medewerker professionalisenng handhaving de heer ing. Th.A.J.F. van Riet (afdelingshoofd Milieuhandhaving en- metingen) 0118-631954 of de heer drs. C.L.J. van Vlaanderen (waarnemend af delingshoofd) 0118-631155. Salaris: Voorde functie van technisch medewerker complexe bedrijven, die ziel. richt op de chemische industriële bedrijven (vacature nummer 2002-38) draagt het maximaal bruto jaarsalaris €44.764,- (schaal 11, mclusii toelage en eindejaarsuitkering). 1 Voor de functies van technisch medewerker bedrijven, die zich richt oj triële en afvalverwerkende bedrijven (vacature nummer 2003-1) en professionalisering handhaving (vacature nummer 2002-32) bedraa0. maal bruto jaarsalaris €43.536,- (schaal 10 inclusief vakantietoelage i jaarsuitkering) bij een volledige werkweek (36 uur). Onze secundaire arbeidsvoorwaarden zijn: het ziektekosten verzeker van de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR), studiefaciliteiten, betaald ouderschapsverlof, een kinderopvangregeling, een pc-privé- privé— en bedrijfsfitness regeling, een pensioenpakket van het werktijden..

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 50