www.pzc.nl/adverterer
Hoofd Planning Analyse m/v
PZC
neckermann
Op zoek naar een nieuwe uitdaging'
neckermann de slimme manier van winkelen.
neckermann de slimme manier van winkelen.
Teamleider
ddV
oo
oo
C3
mmm
Provincie Zeeland
Technisch medewerkers
(complexe) bedrijven (v/M)
Medewerker professionali
sering handhaving (v/M)
zaterdag 25 januari 2003
Een bedrijf is zo goed als de men
sen die er werken. Dat geldt zeker
voor een homeshopping organisa
tie als Neckermann, waar mensen
het belangrijkste kapitaal zijn.
Neckermann BV is een bloeiende
onderneming die deel uitmaakt van
het Duitse KarstadtQuelle-concern.
Deze organisatie telt ruim 105.000
medewerkers en behoort tot de
grootste handelsondernemingen in
Europa. Neckermann biedt via de
dikke catalogus en internet een
assortiment aan van zo'n 40.000
artikelen. Dit gaat van kleding en
schoenen tot wasmachines en
stereo-installaties. Voor de activi
teiten in Nederland en België heeft
Neckermann één organisatie met
verschillende vestigingen in beide
landen. In totaal werken daar zo'n
duizend medewerkers.
Teamleider
onderdelenservice- en
gebruiksaanwijzingen m/v
voor 38 uur per week
Met jouw leidinggevende capaciteiten stuur
en coach je twee medewerkers. Zij zorgen voor
gebruiksaanwijzingen en versturen diverse
onderdelen naar de klanten. Je coördineert de
taken en dagelijkse werkzaamheden van de
afdeling. Daarnaast zorg je dat orders op tijd
worden geplaatst en verwerk je prijsaanvragen.
Ook onderhoud je contacten met leveranciers,
externe vertalers, klantendiensten van
Neckermann Nederland en België en de
afdelingen Inkoop en Logistiek. Jij zet je in
om het hele onderdelenservice- en gebruiksaan
wijzingenproces te verbeteren. Als Teamleider
ben je aanspreekpunt voor en rapporteer je
aan de inkoopmanager Hartwaren.
Voor meer informatie kun je contact opnemen
met Gino Thuy, inkoopmanager Hartwaren, tele
foon: 0114 - 318 239.
Of kijk op www.neckermann.com
Medewerker
Personeelszaken m/v
voor 38 uur per week
Je beheert onderdelen van de personeels
administratie, verzorgt de administratie rondom
werving en selectie, in- en uitdiensttredingen
en het ziekteverzuim én je registreert personele
gegevens. Daarnaast verzorg je de aanlevering
van personeelsmanagementinformatie,
de administratie van opleidingen, het aanleggen
en beheren van personeelsdossiers en beant
woord je vragen van medewerkers over arbeids
voorwaarden. Tevens bied je secretariële en
administratieve ondersteuning aan de
afdeling Personeelszaken.
Voor meer informatie kun je contact opnemen
met Linda Yzewyn, teamleider Personeelszaken,
telefoon 0114-318 335.
Of kijk op www.neckermann.com
En herken je jezelf in één van bovenstaande profielen en heb je een
hbo- of mbo- diploma op zak? Dan ben jij wellicht degene die wij
zoeken. Je leert bij ons de ins en outs van homeshopping kennen.
Naast een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden,
biedt Neckermann een afwisselende baan in een prettige werkomgeving
met enthousiaste collega's. Je krijgt ruimte om jezelf te ontplooien en
er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden.
Systeembeheerder m/v
voor 38 uur per week
Je gaat met name aan de slag voor onze
collega's van Nebus Loyalty B.V. die onder
meer spaarprogramma's voor benzinemaat
schappijen en supermarkten ontwikkelen.
Als Systeembeheerder realiseer je een
ongestoorde werking van alle Windows- en
Macintosh systemen. Ook houd jij je bezig
met het instellen en onderhouden van bureau
communicatiesystemen, zoals MS-office en stem
je de capaciteit af om een gestuurde
performance van deze systemen te garanderen.
Met jouw technische kennis en inzicht zorg je
ervoor dat computersystemen steeds worden
geoptimaliseerd, maak en controleer je back-ups
én realiseer en implementeer je hardware voor
de bureaucommunicatievoorzieningen.
Voor meer informatie kun je contact opnemen
met Ronald Mies, hoofd Front Office Systems,
telefoon: 0115 - 640 551.
Of kijk op www.neckermann.com
Interesse? Stuur dan je sollicitatiebrief met CV naar Neckermann BV,
postbus 342, 4560 AH Hulst, t.a.v. Sander van Wijngaarden, Hoofd
HR-Ontwikkeling. Of stuur een e-mail naar vacatures@necknet.com.
Vermeld wel de functienaam.
Een psychologische test kan deel uitmaken van
de sollicitatieprocedure.
UITBESTEDING EVENEMENTENCOORDINATIE
GEMEENTE VEERE
Aanleiding.
Jaarlijks worden er ruim 200 evenementen georganiseerd in de 13 kernen van de goj
Veere. Uit onderzoek is gebleken dat er een grote behoefte bestaat aan een betere ais®,
ming, spreiding en aanpassing/vernieuwing van het evenementenaanbod.
Uitbesteding.
De gemeente is van plan de evenementencoördinatie in Vccrc door uitbesteding te gaan
professionaliseren. Het gaat om de volgende werkzaamheden:
advisering en ondersteuning van actiefclubs en evenementenorganisatoren;
afstemming en spreiding van evenementen in en tussen de kernen;
ondersteuning bij coördinatie van vergunningaanvragen;
vernieuwing van bestaande en ontwikkeling/werving van nieuwe evenementen;
promotie van evenementen;
seizoensevaluatie van werkzaamheden.
Gezocht wordt naar evenementen-/organisaliebureaus of zelfstandig ondcrncmeode
particulieren op het gebied van evenementencoördinatie.
De uitbesteding vindt in eerste instantie voor één jaar plaats (seizoen 2003) met de
mogelijkheid tot een meerjarige verlenging.
Inschrijving:
Als u belangstelling heeft voor de uitvoering van de evenementencoördinatie in de gemeemt
Veere kunt u zich hiervoor inschrijven. De inschrijving moet inzicht geven in:
- een plan van aanpak op hoofdlijnen voor de uitvoering van de verschillende onderdelen
de evenementencoördinatie;
- op welke wijze voldaan wordt aan de selectiecriteria (bijv. een c.v.);
- legen welke prijs en bedrijfsvoorwaarden u de werkzaamheden wilt uitvoeren.
Selectiecriteria.
De inschrijvingen zullen in ieder geval worden getoetst aan de volgende criteria:
- kennis en ervaring op het gebied van evenementencoördinatie;
- sociale en contactuele eigenschappen:
- inhoud plan van aanpak;
- prijs- kwaliteitverhouding;
- zelfstandige en onafhankelijke uitvoering;
- flexibele en creatieve werkwijze:
- zakelijke en markgenchte instelling.
Inschrijvingstermijn.
Uw inschrijving kunt u tot uiterlijk 8 februari 2003 indienen. De inschrijving kunt u richia
aan burgemeester en wethouders van Veere. Postbus 1000, 4357 ZV Domburg.
Overige informatie.
Op verzoek kunt u een exemplaar van de nieuwe nota Evenementenbeleid gemeente Veat
(2002) toegezonden krijgen.
Voor meer informatie kunt u bellen met Rene Dekker, beleidsmedewerker recreatie en
toerisme, telefoon (0118) 555407.
De 11 gespreksronde met kandidaat-gegadigden is gepland in week 8.
Een bedrijf is zo goed als de men
sen die er werken. Dat geldt zeker
voor een homeshopping organisa
tie als Neckermann, waar mensen
het belangrijkste kapitaal zijn.
Neckermann BV is een bloeiende
onderneming die deel uitmaakt van
het Duitse KarstadtQuelle-concern.
Deze organisatie telt ruim 105.000
medewerkers en behoort tot de
grootste handelsondernemingen in
Europa. Neckermann biedt via de
dikke catalogus en internet een
assortiment aan van zo'n 40.000
artikelen. Dit gaat van kleding en
schoenen tot wasmachines en
stereo-installaties. Voor de activi
teiten in Nederland en België heeft
Neckermann één organisatie met
verschillende vestigingen in beide
landen. In totaal werken daar zo'n
duizend medewerkers.
De afdeling Planning en Analyse zorgt voor ondersteuning van de
divisie Inkoop op het gebied van onderzoek, planning en advisering
ten aanzien van het commerciële proces voor zowel de Nederlandse
en Belgische markt. Voor onze vestiging in St. Jansteen zijn
wij op zoek naar een enthousiast, zelfstandig en gedreven
HOOFD PLANNING 8i ANALYSE voor 38 uur per week.
Als hoofd Planning Analyse verricht je analyses op het gebied van assortiments
samenstelling en seizoensontwikkelingen. Je coördineert de plannings- en analyse-rap
portages en voorziet de divisie inkoop van product/marktconcepten. Door middel van
ad-hoc onderzoek houd je de markt in de gaten, waardoor je snel in staat bent
te reageren op actuele veranderingen. Je weet je team goed te motiveren en te
enthousiasmeren en durft ze ook bij te sturen wanneer de situatie daar om vraagt.
De voortgang en inhoud van lopende zaken spreek je regelmatig met de directie door
en je vertaalt de beleidslijnen in organisatorische en administratieve procedures voor
de afdeling. Je frisse kijk op zaken gebruik je onder andere voor het uitbouwen
en optimaliseren van de processen binnen je afdeling.
WIE ZOEKEN WE?
Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding in bedrijfs- of commerciële economie.
Je bent een ster met cijfers en beschikt over een analytische vermogen en een groot
commercieel inzicht. Omdat je flexibel, accuraat en stressbestendig bent, kun je prima
zowel zelfstandig werken als in teamverband. Je beschikt over goede contactuele
eigenschappen, pakt de zaken direct aan en fungeert vaak als initiator. De leiding
nemen is voor jou dan ook geen probleem. Net zoals werken met MS Office.
Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Jacky Lambert,
afdeling planning analyse, telefoonnummer: 0114 - 318 441
INTERESSE?
Stuur dan een sollicitatiebrief met CV naar Neckermann BV, postbus 342, 4560 AH
Hulst, t.a.v. Sander van Wijngaarden, hoofd HR ontwikkeling. Of stuur een e-mail
naar vacatures@necknet.com. Vermeld dan wel de functienaam.
Onze opdrachtgever is een toonaangevende en landelijk opererende producent van prefab betonconstructies. De organisatie richt zich op het
ontwikkelen, construeren en leveren van elementen voor de infrastructuur. Het bedrijf is gevestigd in West-Brabant
Ter ondersteuning van de commerciële afdeling zoeken wij kandidaten voor de functie van:
Wij zijn op zoek naar iemand die zelfstandig een juiste invulling aan deze
functie geeft conform de richtlijnen en filosofie van het bedrijf
U rapporteert rechtstreeks aan de commercieel directeur
Specifieke taken:
- Zorgdragen voor optimale procesgang van offerte tot
opdrachtbevestiging en productieopdracht
- Optimaliseren van de afdelingsorganisatie en leiding geven aan de
medewerkers.
- Zorgen voor heldere en effectieve samenwerking op de afdeling en
andere organisatieonderdelen
- Verzorgen van management rapportages.
- Zorgdragen voor commercieel scherpe en kwalitatief betrouwbare
inkoop
- Zorgdragen voor het afhandelen van klachten
Uw profiel:
- Technische opleiding op MBO-HBO-niveau b.v. grond,
weg- en waterbouw (GWW) bedrijfskunde.
- Praktische (commerciële) ervaring in de GWW-sector is een pré
- Analytisch, besluitvaardig, resultaatgericht
- Actieve deelname aan en ondersteuning van dagelijkse
werkzaamheden
Geïnteresseerd?
Graag zien wij uw gegevens binnen 10 dagen na plaatsing tegemoet U
kunt deze sturen naar DDV Personeelsdiensten BV, Postbus 320,
5340 AH, Oss of infoQddvpersoneel nl
De gesprekken zullen plaatsvinden in West-Brabant.
Meer informatie over deze vacatures kunt u krijgen
via telefoonnummer 0412-474780 en vragen naar
mevrouw A. /oss of de heer R. Verhoef.
Detachering
Werving Selectie
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen:
moderne industriegebieden en havens,
kilometers strand, woningkeuze in alle
sectoren, fietspaden volop en geen files.
Het provinciaal bestuur doet zijn best om
dit zo te houden en te verbeteren; daar
toe heeft het ongeveer 1000 werknemers
in dienst.
De directie Ruimte, Milieu en Water zorgt
voor het ontwikkelen en uitvoeren van het
beleid op het gebied van ruimtelijke orde
ning, milieu-, water-, natuur- en land
schapsbeheer. De directie is onderver
deeld in 5 afdelingen waaronder de
afdelingen Milieuhygiëne en Milieuhand
having -metingen.
De afdeling Milieuhygiëne is verantwoorde
lijk voor het formuleren van het milieu
beleid op het gebied van afval, bodem
sanering, geluid, hinder, lucht, energie en
(externe) veiligheid en het zelf uitvoeren
van dit beleid door vergunningverlening,
zonering en sanering.
De afdeling Milieuhandhaving -metingen
is verantwoordelijk voor het formuleren
van het milieubeleid op het gebied van
toezicht, preventieve en repressieve
handhaving, klachtenbehandeling en me
tingen. De werkzaamheden zijn gericht
op de chemische, industriële en afvalver-
werkende bedrijven, op zweminrichtingen
en op activiteiten in het buitengebied.
De provincie Zeeland streeft naar een
evenredige vertegenwoordiging van vrou
wen, alsmede naar indienstneming van et
nische minderheden en gehandicapten.
Daarom worden kandidaten uit deze
prioriteitsgroepen, die voldoen aan de
functie-eisen, met nadruk verzocht te solli
citeren. Invulling van de functies in deeltijd
is bespreekbaar.
Heeft u interesse voor deze functies:
Stuur dan uiterlijk 8 februari 2003 uw
brief met cv aan de directeur drs. C.J.
Colijn, postbus 165, 4330 AD
Middelburg. Graag met vermelding van
het vacaturenummer. Een sollicitatie
formulier kunt u opvragen bij
Personeelszaken: 0118-631996.
Voor andere vacatures en meer informa
tie omtrent de provincie Zeeland:
www.zeeiand.nl-
Acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs ge
steld.
Wij zoeken nieuwe collega's voor de functies van:
Verleent binnen de afdeling Milieuhygiëne vergunningen, toetst bedrijfsmilieu- en
energieplannen, milieu effect rapportages en levert bijdragen aan de bedrijfs
interne milieuzorg. Formuleert provinciaal (deel-)beleid gericht op bedrijven. Leid
of neemt deel aan projectgroepen.
De technisch medewerker complexe bedrijven richt zich op meer complexe in
dustriële bedrijven, vooral in de chemie De technisch medewerker bedrijven
heeft te maken met minder complexe industriële bedrijven en afvalverwerkende
bedrijven.
Wij zoeken collega's met een gerichte HBO-opleiding, ruime aanvullende kennis
en/of ervaring met het instrumentarium en milieutechnologie, gerichte ervaring
bij een overheid of met bedrijfsprocessen, goede contactuele vaardigheden en
onderhandelingsvaardigheden, goede mondelinge en schriftelijke uitdrukking*
vaardigheden en die kan omgaan met belangentegenstellingen, In het bezit is
van rijbewijs B.
Geselecteerde kandidaten voor de functie.van technisch medewerker complexe
bedrijven nodigen we uit voor een gesprek op 20 februari 2003. Kandidaten
voor de functie van technisch medewerker bedrijven ontvangen we op 25 febru
ari 2003.
Brengt vanuit de afdeling Milieuhandhaving en -metingen een proces op gang van
verbetering van de kwaliteit en professionaliteit van de eigen handhaving-
organisatie, alsmede van de gemeenten, waterschappen, provincie, rijkswater
staat en VROM-inspectie op basis van de landelijke kwaliteitscriteria Stelt een
totaalbeeld op over alle betrokken instanties in de provincie Ontwikkelt mede
bestuursorganisatorische modellen en werkt deze uit. Toetst de voortgang van
het professionaliseringstraject, werkt mee aan het ontwikkelen en uitwerken van
verbeteringsprojecten en bereidt eventuele interventies voor
Wij zoeken een collega met een gerichte HBO-opleiding, bij voorkeur in een be
stuurlijk-juridische richting, affiniteit met kwaliteitszorg en bestuurlijk organisatie,
goede contactuele/communicatieve vaardigheden en gevoel voor bestuurlijke
verhoudingen.
Het is een tijdelijke functie tot eind 2004. Geselecteerde kandidaten nodigen we
uit voor een gesprek op 28 februari 2003.
Inlichtingen:
Bel voor meer informatie over de functies van technisch medewerker (complexe)
bedrijven de heer mr. C.J, Meijler (afdelingshoofd Milieuhygiëne) 011&631963
of de heer ing A de Lange (clustercoördinator Bedrijven) 0118-631970
Bel voor meer informatie over de functie van medewerker professionalisenng
handhaving de heer ing. Th.A.J.F. van Riet (afdelingshoofd Milieuhandhaving en-
metingen) 0118-631954 of de heer drs. C.L.J. van Vlaanderen (waarnemend af
delingshoofd) 0118-631155.
Salaris:
Voorde functie van technisch medewerker complexe bedrijven, die ziel.
richt op de chemische industriële bedrijven (vacature nummer 2002-38)
draagt het maximaal bruto jaarsalaris €44.764,- (schaal 11, mclusii
toelage en eindejaarsuitkering). 1
Voor de functies van technisch medewerker bedrijven, die zich richt oj
triële en afvalverwerkende bedrijven (vacature nummer 2003-1) en
professionalisering handhaving (vacature nummer 2002-32) bedraa0.
maal bruto jaarsalaris €43.536,- (schaal 10 inclusief vakantietoelage i
jaarsuitkering) bij een volledige werkweek (36 uur).
Onze secundaire arbeidsvoorwaarden zijn: het ziektekosten verzeker
van de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR), studiefaciliteiten,
betaald ouderschapsverlof, een kinderopvangregeling, een pc-privé-
privé— en bedrijfsfitness regeling, een pensioenpakket van het
werktijden..