PERSONEEL lËm ir SM WC Zeeuws-Vlaanderen 'Operatieassistent m/v Huis Hé verplegende.... Zin in een werkva Provincie Zeeland afdelingssecretaresse welzijn <v/m) Continu Bouwkundigen en civieltechnici opgelet! Vacatures in bouw en civiel! www.continu.nl 't lange uus Ziekenhuis Lievensberg Consulent Vrijwilligerswerk personeelsfunctionaris m/v de Zonnebloem5 het SPRINGTIJ Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen; moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files, Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 1000 werknemers in dienst. Directie Welzijn, Economie en Bestuur zorgt voor de ontwikkeling en uitvoering van het provinciaal beleid op de terreinen welzijn, economie en bestuur. De directie is onderverdeeld in drie beleidsafdelingen op voornoemde terreinen en een afdeling bedrijfsvoering. Afdeling Welzijn houdt zich bezig met de voorbereiding en uitvoering van het provin ciaal beleid op het gebied van cultuur, zorg en welzijn Er werken daar thans 25 personen. Je verricht jouw werkzaamheden onder de directe verantwoordelijkheid van het hoofd van de afdeling Welzijn. Hiërarchisch maakt je onderdeel uit van de cluster secretariaat van de afdeling Bedrijfsvoering WEB (BV1). Bi| de cluster secretariaat werken zeven secretaresses, de meesten in deeltijd. Meen je aan de gestelde eisen te voldoen en heb je belangstelling voor deze functie dan kun je jouw sollicitatiebrief, onder ver melding van vacaturenummer 03/01, stu ren aan de directeur Welzijn, Economie en Bestuur, de heer dr. S. Knigge, postbus 153, 4330 AD MIDDELBURG. De sollicitatietermijn sluit op 24 januari 2003 om 16.00 uur. Voor andere vacatures en meer informa tie omtrent de provincie Zeeland' www.zeeland.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze adver tentie wordt niet op prijs gesteld. Bij de afdeling Bedrijfsvoering van directie Welzijn, Economie en Bestuur (WEB) is een vacature ontstaan voor (50% deeltijd) De bestanddelen van de functie 1 Je verricht voor het afdelingshoofd en medewerk(st)ers van de afdeling Welzijn secretariele werkzaamheden, zoals: het beheren en bewaken van de agenda's, het zelfstandig notuleren van vergaderingen, het behandelen van inkomende telefoongesprekken, het regelen van bijeenkomsten, vergaderingen (data, loca ties, vergaderdossiers gereed maken en verzenden). 2. Je verricht in voorkomende gevallen (beleids)ondersteunende werkzaamheden, inclusief ondersteuning bij ontvangsten, symposia e.d. 3. Je verricht administratieve en beheersmatige werkzaamheden zoals de uit gifte van vervoersbewijzen, verlof/ziekteadministratie, beheer van brochures, formulieren en kantoorartikelen. Wij zoeken gelet op de opbouw van het secretariaatsteam een jonge enthousiaste collega die beschikt over een afgeronde opleiding MEAO-secretarieel of een afgeronde oplei ding op HAVO-niveau aangevuld met een Schoevers-secretaresse opleiding Werkervaring is op voorhand niet vereist maar strekt wel tot aanbeveling. Wij vin den ervaring met pc-gebruik w.o. het werken met Windows, Outlook en Word 2000 wel een must. Affiniteit met het notuleren van vergaderingen is een pre. Verder verwachten wij dat je een teamplayer bent met een flexibele werkmstelling, die ook in staat is zelfstandig te werken Tenslotte verwachten wij van je; een ser vicegerichte instelling, goede contactuele eigenschappen, een goede beheersing van de Nederlandse taal, accuratesse en bestand zijn tegen piekbelastmg. De werktijden Het werkrooster op basis van 20 uur per week is als volgtdinsdagmiddag, woensdagmiddag, donderdagmiddag en vrijdag hele dag Ons aanbod Een afwisselende functie in een plezierige en informele werkomgeving Een salaris dat minimaal 627,74 bruto per maand en afhankelijk van uw oplei ding, capaciteiten en ervaring maximaal 1.044,80 bruto per maand bedraagt (50% van het maximum van salarisschaal 6, norm 1-10-2002). Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals het ziektekostenverzekeringspakket van de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR), studiefaciliteiten, gedeeltelijk be taald ouderschapsverlof, een kinderopvangregeling, een pc-privé - en fiets-prive - en bedrijfsfitness regeling, het pensioenpakket van het ABP, 8% vakantie-uitkering en een structurele eindejaarsuitkering van 4% van het jaarsalaris. Nadere informatie Als je nadere informatie wenst over deze functie dan kunt je die inwinnen bij het hoofd van de afdeling Bedrijfsvoering, de heer M J Krombeen telefoon (0118) 631307 of bij het hoofd van de afdeling Welzijn, dhr. Drs. J.B Hooijer (0118) 631442. engineering DÉ INTERMEDIAIR OP DE BOUWKUNDIGE EN CIVIELTECHNISCHE ARBEIDSMARKT Continu Engineering bemiddelt landelijk jaarlijks honderden bouwkundigen en civiel technici bij het vinden van een nieuwe baan. Het matchen van vraag en aanbod op de bouwkundige en civieltechnische arbeidsmarkt is de kernactiviteit. Bouwkundig tekenaar Voor een aantal opdrachtgevers in de regio Goes/Vlissingen zijn wij op zoek naar bouw kundige tekenaars. U bent bekend met AutoCad en/of Arkey-ASD en kunt bestek- werk- en detailtekeningen uitwerken. U onderhoudt contacten met de architect en/of opdrachtgevers. Gezocht wordt een gemotiveerde MTS/HTS-bouwkundige met ca. 2 jaar tekenervaring Bij gebleken geschiktheid zijn er uitstekende doorgroeimogelijkheden aanwezig. Inlichtingen: Maurice van Geel Calculator Voor een bouwbedrijf in de regio Bergen op Zoom. U bent verantwoordelijk voor alle voor- en nacalculaties van zowel woning- als U-bouw. Wij zoeken een enthousiaste, seneuze HTS-er die over enige jaren ervaring beschikt, met calculatieprogramma's bekend is en die in de regio woont Het betreft een vaste aanstelling met voldoende doorgroeimogelijkheden. Inlichtingen: Jasper Bout Projectvoorbereider civiel Voor een gemeentelijk ingenieursbureau in de regio Walcheren zijn wij op zoek naar een projectvoorbereider. U verzorgt het aanbestedingsgereed maken en het uitwerken van projecten. In hoofdzaak het maken van bestekken, werkomschrijvingen, tekeningen en matenaalspecificaties, evenals inventarisaties, onderzoek en opstellen van offertes en eventueel een stuk toezicht behoren tot het gevarieerde takenpakket. Wij zoeken voor onze opdrachtgever een kandidaat met een relevante MBO/HBO-opleiding, aangevuld met vakgerichte cursussen. Bij voorkeur beschikt u over aantoonbare praktijkervaring, daarnaast dient u zowel in teamverband als zelfstandig te kunnen werken, u kunt zich zowel schriftelijk als mondeling goed uitdrukken. Inlichtingen: Ivo de Wildt Voor alle bovenstaande vacatures gelden uitstekende arbeidsvoorwaarden en bij gebleken geschiktheid een vast dienstverband. Voor meer informatie belt u 076 - 515 67 04. «v Wij zijn vandaag te bereiken van 09.00 tot 12.00 uur en ma. t/m vrij. tot 19.00 uur. Reacties worden zorgvuldig en zeer discreet behandeld. Schrijven of e-mailen kan ook: Etnastraat 20, 4814 AA Breda, e-mail: breda@continu.nl Acquisitie n.a.v deze advertentie wordt niet op prijs gesteld, t» I* i. Continu Engineering If IJp 90<ffgecertificeerd opruiming met korting tot 50% op alle grote merken o.a. stokke desede montis gelderland leolux exclusieve woninginrichting havenpark 28 - zierikzee 0111 413727 In verband met uitbreiding van de operatiecapaciteit zijn wij op zoek naar enthousiaste medewerkers die patiëntgerichtheid en vakbekwaamheid hoog in het vaandel dragen. Ben je geïnteresseerd in de onderstaande functie, neem dan contact met ons op Minimaal 20 uur per week De afdeling Het operatiecomplex omvat de werkeenheden Chirurgie, Anesthesie, Recovery en Pijnbestrijding. Het OK-complex heeft 5 operatiekamers en 2 poliklinische operatiekamers en is uitstekend geoutilleerd. Vrijwel alle chirurgische specialismen zijn er vertegenwoordigd en er wordt kwalitatief hoogstaande zorg verleend. Op de afdeling werken ongeveer 60 medewerkers. Functie-inhoud - Functioneren als omloop en het instrumenteren en het assisteren tijdens de operaties. Hierbij is van belang te vermelden dat er geen arts-assistenten werkzaam zijn, waardoor de functie-inhoud voor de operatie-assistent extra boeiend is. - Begeleiden van leerlingen. - Per specialisme wordt gewerkt met een (roulerend) vakoudste. - In het weekend en in de avonduren is er een team met bereikbaarheidsdienst. Wij vragen Enthousiaste collega's in het bezit van het NVZ-diploma operatieassistent of collega's die de opleiding tot operatieassistent bijna afgerond hebben. Wat wij bieden Een functie tot 36 uur per week. Minder uren is bespreekbaar, met een minimum van 20 uur per week. De CAO-Ziekenhuizen is van toepassing. De functie van operatieassistent wordt gehonoreerd volgens indeling functiegroep 55. Wij bieden een open, prettige en uitdagende werksfeer waar ook jouw mening telt. De medewerkers hebben wat voor elkaar over en vormen een hecht team. Door de platte organisatieopzet heb je veel verantwoordelijkheden en werk je zelfstandig. De omvang van het team is zodanig dat er relatief weinig diensten gedraaid hoeven te worden en bij de planning rekening gehouden kan worden met je privé-wensen. Een zeer professionele werkwijze is mogelijk door de voldoende grootte van het team en de kwaliteit van de snijdende specialist waarmee zeer plezierig wordt samengewerkt. Informatie en sollicitatie Voor informatie kunt u zich wenden tot de heer W. Minderhoud, hoofd OK-complex, telefoon (0164) 278000. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, onder vermelding van de code OK03 linksboven op de enveloppe, binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie richten aan Ziekenhuis Lievensberg, dienst P&O, ter attentie van de heer J. Jongerius, Postbus 135, 4600 AC Bergen op Zoom. (acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld) Lievensberg ij w algemeen zieken^ voor West- imJ Tholen en Sf. Pijp. land, met circa 6C' medisch speciaisitt en ruim 1.100 mt* werkers. Per jaar bezoek» ca. 150.000 men» de polikliniek ei worden in de kt»» ruim 10.000 pats ten opgenomen. Lievensberg heeli 367 bedden. Hef ziekenhuis beschikt over enige specialistische functies, onder andere een PAAZ, een GAAZ en een afdeling revalidatie. Wilt u meer algen» informatie over ons ziekenhuis, bezoek dan onze site: kttp^/SrrwWjid^u Steunpunt vrijwilligerswerk in Goes Het hoofddoel van het Steunpunt Vrijwilligerswerk is het stimuleren van de toeganke lijkheid van het vrijwilligerswerk voor iedere burger, en het steunen van maatschappelijke organisaties bij het vinden en binden vanvrijwilligers. Om dit te realiseren werken de consulenten nauw samen met andere beroepskrachten. Tevens vindt afstemming plaats met o.a. de Sportraad, het Zorg- platform, Emcrgis, Kliq en de afdelingen Welzijn en Sociale Zaken van de gemeente Goes. Vrijwilligerswerk is van groot maatschappelijk belang. Enerzijds wordt door vrijwil ligerswerk de sociale kwaliteit van de lokale samenleving bevorderd. Anderzijds bevordert het uitvoeren van vrijwilligers werk de sociale participatie. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs. welzijn zoekt medewerkers met een hart voor mensen (20 uur per week) De consulent: werft vacatures vrijwilligerswerk en vrijwilligers bemiddelt in het kader van sociale activering voert promotieactiviteiten uit, gericht op de verschillende doelgroepen signaleert behoeften levert een bijdrage aan de beleidsvoorbereiding en neemt deel aan het werkoverleg Functie-eisen: MBO-opleiding ervaring in het werken met vrijwilligers kennis van de sociale kaart van Goes goede contactuele vaardigheden en is gericht op samenwerking goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden Ons aanbod: een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd de functie Consulent B wordt gewaardeerd conform de CAO Welzijn op SCW 2 (volgnummers 18-30, 1.902,25 - 2.540,26). bij de functie passende secundaire arbeidsvoorwaarden deelname aan het pensioenfonds PGGM Sollicitatieprocedure: Informatie over de functie kunt u inwinnen bij mevrouw R.M.de Bruyckere- Snoeck, waarnemend directeur SM WO. telefoon (0113) 272150. Sollicitatiebrieven met curriculum vitae kunt u richten aan SMWO, t.a.v. de sollicitatiecommissie, Postbus 310,4460 AS Goes. De sluitingsdatum is 27 januari 2003. De gesprekken worden gehouden in week 7-2003. De Stichting ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen bestaat uit Thuiszorg en Ziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen en woon zorgcentra Emmaus en Coensdike. Ons doel is alle inwoners van Zeeuws-Vlaanderen goede gezondheidszorg bieden. Dankzij de inzet en het enthousiasme van meer dan 2000 medewerkers kunnen we kwaliteitszorg garanderen De komende maanden zal de dienst Personeelszaken en Opleidingen (P&0) en de dienst Beleids- en Managementondersteuning (BEM0) geïntegreerd worden. Binnen de dienst P&0 van de divisie Ziekenhuis is er per direct plaatsingsmogelijkheid voor een in een fulltime dienstverband (36 uur per week) Het ziekenhuis heeft alle algemene specialismen in huis. Het ziekenhuis diagnosticeert, behandelt, verpleegt en verzorgt de patiënten op drie locaties in de regio: De Honte in Terneuzen, Antonius in Oostburg en Liduina in Hulst (polikliniek). UW TAKEN: U adviseert en ondersteunt het lijnmanagement bij de uitvoering van het personeelsbeleid binnen een sector, U levert een bijdrage aan de ontwikke ling en implementatie van specifieke instrumenten en beleid voor de sector U informeert, adviseert en begeleidt individuele en groepen medewerkers. Tevens levert u een bijdrage aan de ontwikkeling van het algemene sociaal beleid. Ten aanzien van de sectorgebonden werkzaamheden zult u in eerste instantie de taken overnemen van een collega gedurende haar bevallingsverlof. Het taken pakketvoor de nabije toekomst zal verder worden uitgewerkt bij de besprekingen rondom de integratie van de diensten P&0 en BEM0 Zeeuws-Vlaanderen UW INBRENG: U beschikt over een afgeronde HBO opleiding op het terrein van personeelsmanagement en over minimaal 3 jaar relevante werkervaring. Tevens beschikt u over uitstekende sociale, communicatieve en adviesvaar digheden en over een klantgerichte en pragmatische instelling WIJ BIEDEN U: Een aanstelling voor onbepaalde tijd in een fulltime dienst verband. De werkzaamheden worden verricht op basis van 36 uur gemiddeld per week. De functie is ingedeeld in FWG 55, minimaal 1994 en maximaal 3165 bruto per maand. Inschaling hangt af van relevante ervaring. De CAO Ziekenhuizen is van toepassing. INLICHTINGEN. Nadere inlichtingen worden verstrekt door de personeels functionarissen mevrouw C.J Kaan-van de Voorde, 0115-688020 of mevrouw A. ven Vlaenderon, tel. 0115-688078 SOLLICITATIES: Stuur uw sollicitatie met CV naar Stichting ZorgSaam Zeeuws- Vlaanderen. Divisie Ziekenhuis, ta v. mevrouw CJ. Kaan-van de Voorde, personeels functionaris. Wielingenlsan 2 4535 PA Terneuzen U kunt ook per e-mail solliciteren: CKaan&zzvnl. Wij verwachten uw brief uiterlijk 27 januari 2003 in ons bezit Deze advertentie wordt gelijktijdig in- en extern gepubliceerd Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld Wil jij de Zonnebloem in 2003 helpen om ruim 6400 langdurig zieken en (zwaar) lichamelijk gehandicapten een onver- getelijke vakantie te bezorgen? vNVVtkv, Sluit je dan aan bij ons team van meer dan 6700 vrijwilligers. NATIONALE VERENIGINI Meer informatie? Bel (076) 564 63 62 of kijk op www.zonnebloem.nl Postbus 2100 4800 CC Breda Postbank 1098510 E-mail info@zonnebloem nl Internet www.zonnebloeml Het bestuur van de Stichting Samenwerkingsscholen voor Speciaal Onderwijs en Voortgezet Speciaal Onderwijs in Zeeland vraagt voor school voor speciaal basisonderwijs een leraar met als taak locatieleider voor de locatie Piet Heinstraat 150 te Middelburg Het Springtij is in augustus 2000 ontstaan uit een fusie van 2 MLK-scholen en een LOM-schóol met IOBK-afdeling. De school is gehuisvest in 3 locaties t.w. I locatie in Vlissingen en 2 in Middelburg. De locatie Piet Heinstraat bestaat momenteel uit 105 bovenbouwleerlingen en 20 personeelslede» De school zet in op adaptief onderwijs en ontwikkelt zich hierin via teamgerichte nascholing. Wij bieden: een uitdagende onderwijssituatie persoonlijke begeleiding en ondersteuning mogelijkheden voor teamgerichte en individuele na- en bijscholing volledige weektaak ambulant salarisschaal LB toelage Wij vragen een collega die gemotiveerd is om te werken in het speciaal basisonderwijs zich in wil zetten voor verdere ontwikkeling van de school, zowel op locatieniveau als in het managementteam voor de gehele school kan aantonen dat hij/zij. door ervaring en studie, in staat is leiding te geven aan een team on ingezette ontwikkelingen verder vorm te geven kennis heeft van het voortgezet (speciaal) onderwijs in de regio bereid is tot bij- en nascholing Tevens zijn wij op zoek naar een klassenassistent(e) voor 4 dagen per week op de locatie Vlissingen (wtf. 0.7500) Van de klassenassislent(e) wordt verwacht dat hij/zij gemotiveerd is om te werken in de onderbouw van hel speciaal basisonderwijs bij wil dragen aan een sfeer waarin kinderen zich geaccepteerd voelen en hen van daaruit k* stimuleren en motiveren een goede relatie met het team belangrijk vindt zich enthousiast voor de school wil inzetten, ook voor buitenschoolse activiteiten open staal voor collegiale ondersteuning en bereid is tot nascholing minimaal de opleiding MDGO-SPW met goed gevolg heeft afgerond Sollicitaties kunt u richten aan: Het Springtij. Postbus 510.4330 AM Middelburg o.v.v vacature Bncvcn dienen uiterlijk maandag 27 januari a.s. in ons bezit te zijn Voor de vacature locatieleider kunt u zich richten tot: dhr. S. Cépèro. huidig locatieleider van de locatie Piet Heinstraat, tel. 0118 612161 tschool1 of 0118 624821 (privé) Voor de vacature klassenassistent(e) kunt u. na 15.00 u telefonisch contact opnemen met de locatie Vlissingen tel. 0118 470379 en vragen naar Annclies Matthijsse of Renata Bebelaar Voor inlichtingen over beide vacatures kunt u zich richten lot: dhr. H. Wolf, directeur, tel 0118 627407 (school) of 0118 552567 (privé).

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 6