PERSONEEL
lËm
ir
SM WC
Zeeuws-Vlaanderen
'Operatieassistent m/v
Huis
Hé verplegende.... Zin
in een werkva
Provincie Zeeland
afdelingssecretaresse welzijn <v/m)
Continu
Bouwkundigen en civieltechnici opgelet!
Vacatures in bouw en civiel! www.continu.nl
't lange uus
Ziekenhuis Lievensberg
Consulent Vrijwilligerswerk
personeelsfunctionaris m/v
de Zonnebloem5
het SPRINGTIJ
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen;
moderne industriegebieden en havens,
kilometers strand, woningkeuze in alle
sectoren, fietspaden volop en geen files,
Het provinciaal bestuur doet zijn best om
dit zo te houden en te verbeteren; daar
toe heeft het ongeveer 1000 werknemers
in dienst.
Directie Welzijn, Economie en Bestuur
zorgt voor de ontwikkeling en uitvoering
van het provinciaal beleid op de terreinen
welzijn, economie en bestuur. De directie
is onderverdeeld in drie beleidsafdelingen
op voornoemde terreinen en een afdeling
bedrijfsvoering.
Afdeling Welzijn houdt zich bezig met de
voorbereiding en uitvoering van het provin
ciaal beleid op het gebied van cultuur,
zorg en welzijn Er werken daar thans 25
personen.
Je verricht jouw werkzaamheden onder de
directe verantwoordelijkheid van het hoofd
van de afdeling Welzijn.
Hiërarchisch maakt je onderdeel uit van de
cluster secretariaat van de afdeling
Bedrijfsvoering WEB (BV1). Bi| de cluster
secretariaat werken zeven secretaresses,
de meesten in deeltijd.
Meen je aan de gestelde eisen te voldoen
en heb je belangstelling voor deze functie
dan kun je jouw sollicitatiebrief, onder ver
melding van vacaturenummer 03/01, stu
ren aan de directeur Welzijn, Economie en
Bestuur, de heer dr. S. Knigge, postbus
153, 4330 AD MIDDELBURG.
De sollicitatietermijn sluit op 24 januari
2003 om 16.00 uur.
Voor andere vacatures en meer informa
tie omtrent de provincie Zeeland'
www.zeeland.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze adver
tentie wordt niet op prijs gesteld.
Bij de afdeling Bedrijfsvoering van directie Welzijn, Economie en Bestuur (WEB) is
een vacature ontstaan voor
(50% deeltijd)
De bestanddelen van de functie
1 Je verricht voor het afdelingshoofd en medewerk(st)ers van de afdeling Welzijn
secretariele werkzaamheden, zoals: het beheren en bewaken van de agenda's,
het zelfstandig notuleren van vergaderingen, het behandelen van inkomende
telefoongesprekken, het regelen van bijeenkomsten, vergaderingen (data, loca
ties, vergaderdossiers gereed maken en verzenden).
2. Je verricht in voorkomende gevallen (beleids)ondersteunende werkzaamheden,
inclusief ondersteuning bij ontvangsten, symposia e.d.
3. Je verricht administratieve en beheersmatige werkzaamheden zoals de uit
gifte van vervoersbewijzen, verlof/ziekteadministratie, beheer van brochures,
formulieren en kantoorartikelen.
Wij zoeken
gelet op de opbouw van het secretariaatsteam een jonge enthousiaste collega die
beschikt over een afgeronde opleiding MEAO-secretarieel of een afgeronde oplei
ding op HAVO-niveau aangevuld met een Schoevers-secretaresse opleiding
Werkervaring is op voorhand niet vereist maar strekt wel tot aanbeveling. Wij vin
den ervaring met pc-gebruik w.o. het werken met Windows, Outlook en Word
2000 wel een must. Affiniteit met het notuleren van vergaderingen is een pre.
Verder verwachten wij dat je een teamplayer bent met een flexibele werkmstelling,
die ook in staat is zelfstandig te werken Tenslotte verwachten wij van je; een ser
vicegerichte instelling, goede contactuele eigenschappen, een goede beheersing
van de Nederlandse taal, accuratesse en bestand zijn tegen piekbelastmg.
De werktijden
Het werkrooster op basis van 20 uur per week is als volgtdinsdagmiddag,
woensdagmiddag, donderdagmiddag en vrijdag hele dag
Ons aanbod
Een afwisselende functie in een plezierige en informele werkomgeving
Een salaris dat minimaal 627,74 bruto per maand en afhankelijk van uw oplei
ding, capaciteiten en ervaring maximaal 1.044,80 bruto per maand bedraagt
(50% van het maximum van salarisschaal 6, norm 1-10-2002).
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals het ziektekostenverzekeringspakket
van de Interprovinciale Ziektekostenregeling (IZR), studiefaciliteiten, gedeeltelijk be
taald ouderschapsverlof, een kinderopvangregeling, een pc-privé - en fiets-prive -
en bedrijfsfitness regeling, het pensioenpakket van het ABP, 8% vakantie-uitkering
en een structurele eindejaarsuitkering van 4% van het jaarsalaris.
Nadere informatie
Als je nadere informatie wenst over deze functie dan kunt je die inwinnen bij het
hoofd van de afdeling Bedrijfsvoering, de heer M J Krombeen telefoon (0118)
631307 of bij het hoofd van de afdeling Welzijn, dhr. Drs. J.B Hooijer (0118)
631442.
engineering
DÉ INTERMEDIAIR OP DE BOUWKUNDIGE
EN CIVIELTECHNISCHE ARBEIDSMARKT
Continu Engineering bemiddelt landelijk jaarlijks honderden bouwkundigen en civiel
technici bij het vinden van een nieuwe baan. Het matchen van vraag en aanbod op de
bouwkundige en civieltechnische arbeidsmarkt is de kernactiviteit.
Bouwkundig tekenaar
Voor een aantal opdrachtgevers in de regio Goes/Vlissingen zijn wij op zoek naar bouw
kundige tekenaars. U bent bekend met AutoCad en/of Arkey-ASD en kunt bestek- werk- en
detailtekeningen uitwerken. U onderhoudt contacten met de architect en/of opdrachtgevers.
Gezocht wordt een gemotiveerde MTS/HTS-bouwkundige met ca. 2 jaar tekenervaring
Bij gebleken geschiktheid zijn er uitstekende doorgroeimogelijkheden aanwezig.
Inlichtingen: Maurice van Geel
Calculator
Voor een bouwbedrijf in de regio Bergen op Zoom. U bent verantwoordelijk voor alle voor-
en nacalculaties van zowel woning- als U-bouw. Wij zoeken een enthousiaste, seneuze
HTS-er die over enige jaren ervaring beschikt, met calculatieprogramma's bekend is en die
in de regio woont Het betreft een vaste aanstelling met voldoende doorgroeimogelijkheden.
Inlichtingen: Jasper Bout
Projectvoorbereider civiel
Voor een gemeentelijk ingenieursbureau in de regio Walcheren zijn wij op zoek naar een
projectvoorbereider. U verzorgt het aanbestedingsgereed maken en het uitwerken van
projecten. In hoofdzaak het maken van bestekken, werkomschrijvingen, tekeningen en
matenaalspecificaties, evenals inventarisaties, onderzoek en opstellen van offertes en
eventueel een stuk toezicht behoren tot het gevarieerde takenpakket. Wij zoeken voor onze
opdrachtgever een kandidaat met een relevante MBO/HBO-opleiding, aangevuld met
vakgerichte cursussen. Bij voorkeur beschikt u over aantoonbare praktijkervaring,
daarnaast dient u zowel in teamverband als zelfstandig te kunnen werken, u kunt zich
zowel schriftelijk als mondeling goed uitdrukken. Inlichtingen: Ivo de Wildt
Voor alle bovenstaande vacatures gelden uitstekende arbeidsvoorwaarden en bij gebleken
geschiktheid een vast dienstverband.
Voor meer informatie belt u 076 - 515 67 04. «v
Wij zijn vandaag te bereiken van 09.00 tot 12.00 uur en ma. t/m vrij. tot 19.00 uur.
Reacties worden zorgvuldig en zeer discreet behandeld.
Schrijven of e-mailen kan ook:
Etnastraat 20, 4814 AA Breda, e-mail: breda@continu.nl
Acquisitie n.a.v deze advertentie wordt niet op prijs gesteld,
t»
I*
i. Continu Engineering If IJp 90<ffgecertificeerd
opruiming
met korting tot 50%
op alle grote merken
o.a.
stokke
desede
montis
gelderland
leolux
exclusieve woninginrichting
havenpark 28 - zierikzee
0111 413727
In verband met uitbreiding van de operatiecapaciteit zijn wij op zoek naar
enthousiaste medewerkers die patiëntgerichtheid en vakbekwaamheid hoog in het
vaandel dragen.
Ben je geïnteresseerd in de onderstaande functie, neem dan contact met ons op
Minimaal 20 uur per week
De afdeling
Het operatiecomplex omvat de werkeenheden Chirurgie, Anesthesie, Recovery en
Pijnbestrijding. Het OK-complex heeft 5 operatiekamers en 2 poliklinische
operatiekamers en is uitstekend geoutilleerd. Vrijwel alle chirurgische specialismen
zijn er vertegenwoordigd en er wordt kwalitatief hoogstaande zorg verleend.
Op de afdeling werken ongeveer 60 medewerkers.
Functie-inhoud
- Functioneren als omloop en het instrumenteren en het assisteren tijdens de operaties.
Hierbij is van belang te vermelden dat er geen arts-assistenten werkzaam zijn,
waardoor de functie-inhoud voor de operatie-assistent extra boeiend is.
- Begeleiden van leerlingen.
- Per specialisme wordt gewerkt met een (roulerend) vakoudste.
- In het weekend en in de avonduren is er een team met bereikbaarheidsdienst.
Wij vragen
Enthousiaste collega's in het bezit van het NVZ-diploma operatieassistent of collega's
die de opleiding tot operatieassistent bijna afgerond hebben.
Wat wij bieden
Een functie tot 36 uur per week. Minder uren is bespreekbaar, met een minimum van
20 uur per week. De CAO-Ziekenhuizen is van toepassing. De functie van
operatieassistent wordt gehonoreerd volgens indeling functiegroep 55.
Wij bieden een open, prettige en uitdagende werksfeer waar ook jouw mening telt.
De medewerkers hebben wat voor elkaar over en vormen een hecht team. Door de
platte organisatieopzet heb je veel verantwoordelijkheden en werk je zelfstandig.
De omvang van het team is zodanig dat er relatief weinig diensten gedraaid hoeven te
worden en bij de planning rekening gehouden kan worden met je privé-wensen. Een
zeer professionele werkwijze is mogelijk door de voldoende grootte van het team en
de kwaliteit van de snijdende specialist waarmee zeer plezierig wordt samengewerkt.
Informatie en sollicitatie
Voor informatie kunt u zich wenden tot de heer W. Minderhoud, hoofd OK-complex,
telefoon (0164) 278000. Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, onder vermelding van de
code OK03 linksboven op de enveloppe, binnen 14 dagen na het verschijnen van deze
advertentie richten aan Ziekenhuis Lievensberg, dienst P&O, ter attentie van de
heer J. Jongerius, Postbus 135, 4600 AC Bergen op Zoom.
(acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld)
Lievensberg ij w
algemeen zieken^
voor West- imJ
Tholen en Sf. Pijp.
land, met circa 6C'
medisch speciaisitt
en ruim 1.100 mt*
werkers.
Per jaar bezoek»
ca. 150.000 men»
de polikliniek ei
worden in de kt»»
ruim 10.000 pats
ten opgenomen.
Lievensberg heeli
367 bedden.
Hef ziekenhuis
beschikt over enige
specialistische
functies, onder
andere een PAAZ,
een GAAZ en een
afdeling revalidatie.
Wilt u meer algen»
informatie over ons
ziekenhuis, bezoek
dan onze site:
kttp^/SrrwWjid^u
Steunpunt
vrijwilligerswerk
in Goes
Het hoofddoel van het
Steunpunt Vrijwilligerswerk is
het stimuleren van de toeganke
lijkheid van het vrijwilligerswerk
voor iedere burger, en het
steunen van maatschappelijke
organisaties bij het vinden en
binden vanvrijwilligers.
Om dit te realiseren werken de
consulenten nauw samen met
andere beroepskrachten.
Tevens vindt afstemming plaats
met o.a. de Sportraad, het Zorg-
platform, Emcrgis, Kliq en de
afdelingen Welzijn en Sociale
Zaken van de gemeente Goes.
Vrijwilligerswerk is van groot
maatschappelijk belang.
Enerzijds wordt door vrijwil
ligerswerk de sociale kwaliteit
van de lokale samenleving
bevorderd. Anderzijds bevordert
het uitvoeren van vrijwilligers
werk de sociale participatie.
Acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie stellen wij niet op prijs.
welzijn
zoekt medewerkers met een hart voor mensen
(20 uur per week)
De consulent:
werft vacatures vrijwilligerswerk en vrijwilligers
bemiddelt in het kader van sociale activering
voert promotieactiviteiten uit, gericht op de verschillende doelgroepen
signaleert behoeften
levert een bijdrage aan de beleidsvoorbereiding en neemt deel aan het
werkoverleg
Functie-eisen:
MBO-opleiding
ervaring in het werken met vrijwilligers
kennis van de sociale kaart van Goes
goede contactuele vaardigheden en is gericht op samenwerking
goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
Ons aanbod:
een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd, met uitzicht op een contract
voor onbepaalde tijd
de functie Consulent B wordt gewaardeerd conform de CAO Welzijn
op SCW 2 (volgnummers 18-30, 1.902,25 - 2.540,26).
bij de functie passende secundaire arbeidsvoorwaarden
deelname aan het pensioenfonds PGGM
Sollicitatieprocedure:
Informatie over de functie kunt u inwinnen bij mevrouw R.M.de Bruyckere-
Snoeck, waarnemend directeur SM WO. telefoon (0113) 272150.
Sollicitatiebrieven met curriculum vitae kunt u richten aan
SMWO, t.a.v. de sollicitatiecommissie, Postbus 310,4460 AS Goes.
De sluitingsdatum is 27 januari 2003.
De gesprekken worden gehouden in week 7-2003.
De Stichting ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen bestaat uit
Thuiszorg en Ziekenhuis Zeeuws-Vlaanderen en woon
zorgcentra Emmaus en Coensdike. Ons doel is alle inwoners
van Zeeuws-Vlaanderen goede gezondheidszorg bieden.
Dankzij de inzet en het enthousiasme van meer dan 2000
medewerkers kunnen we kwaliteitszorg garanderen
De komende maanden zal de dienst Personeelszaken en Opleidingen
(P&0) en de dienst Beleids- en Managementondersteuning (BEM0)
geïntegreerd worden. Binnen de dienst P&0 van de divisie Ziekenhuis
is er per direct plaatsingsmogelijkheid voor een
in een fulltime dienstverband (36 uur per week)
Het ziekenhuis heeft alle algemene specialismen in huis.
Het ziekenhuis diagnosticeert, behandelt, verpleegt en
verzorgt de patiënten op drie locaties in de regio: De Honte in
Terneuzen, Antonius in Oostburg en Liduina in Hulst
(polikliniek).
UW TAKEN: U adviseert en ondersteunt het lijnmanagement bij de uitvoering van
het personeelsbeleid binnen een sector, U levert een bijdrage aan de ontwikke
ling en implementatie van specifieke instrumenten en beleid voor de sector U
informeert, adviseert en begeleidt individuele en groepen medewerkers. Tevens
levert u een bijdrage aan de ontwikkeling van het algemene sociaal beleid. Ten
aanzien van de sectorgebonden werkzaamheden zult u in eerste instantie de
taken overnemen van een collega gedurende haar bevallingsverlof. Het taken
pakketvoor de nabije toekomst zal verder worden uitgewerkt bij de besprekingen
rondom de integratie van de diensten P&0 en BEM0
Zeeuws-Vlaanderen
UW INBRENG: U beschikt over een afgeronde HBO opleiding op het terrein
van personeelsmanagement en over minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
Tevens beschikt u over uitstekende sociale, communicatieve en adviesvaar
digheden en over een klantgerichte en pragmatische instelling
WIJ BIEDEN U: Een aanstelling voor onbepaalde tijd in een fulltime dienst
verband. De werkzaamheden worden verricht op basis van 36 uur gemiddeld
per week. De functie is ingedeeld in FWG 55, minimaal 1994 en maximaal
3165 bruto per maand. Inschaling hangt af van relevante ervaring. De CAO
Ziekenhuizen is van toepassing.
INLICHTINGEN. Nadere inlichtingen worden verstrekt door de personeels
functionarissen mevrouw C.J Kaan-van de Voorde, 0115-688020 of mevrouw A. ven
Vlaenderon, tel. 0115-688078
SOLLICITATIES: Stuur uw sollicitatie met CV naar Stichting ZorgSaam Zeeuws-
Vlaanderen. Divisie Ziekenhuis, ta v. mevrouw CJ. Kaan-van de Voorde, personeels
functionaris. Wielingenlsan 2 4535 PA Terneuzen U kunt ook per e-mail solliciteren:
CKaan&zzvnl. Wij verwachten uw brief uiterlijk 27 januari 2003 in ons bezit
Deze advertentie wordt gelijktijdig in- en extern gepubliceerd
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
Wil jij de Zonnebloem in 2003 helpen om ruim 6400 langdurig
zieken en (zwaar) lichamelijk gehandicapten een onver-
getelijke vakantie te bezorgen? vNVVtkv,
Sluit je dan aan bij ons team van
meer dan 6700 vrijwilligers.
NATIONALE VERENIGINI
Meer informatie?
Bel (076) 564 63 62 of kijk
op www.zonnebloem.nl
Postbus 2100 4800 CC Breda Postbank 1098510
E-mail info@zonnebloem nl Internet www.zonnebloeml
Het bestuur van de Stichting Samenwerkingsscholen voor Speciaal
Onderwijs en Voortgezet Speciaal Onderwijs in Zeeland vraagt voor
school voor speciaal basisonderwijs
een leraar met als taak
locatieleider
voor de locatie Piet Heinstraat 150 te Middelburg
Het Springtij is in augustus 2000 ontstaan uit een fusie van 2 MLK-scholen en een
LOM-schóol met IOBK-afdeling. De school is gehuisvest in 3 locaties t.w. I locatie
in Vlissingen en 2 in Middelburg.
De locatie Piet Heinstraat bestaat momenteel uit 105 bovenbouwleerlingen en 20 personeelslede»
De school zet in op adaptief onderwijs en ontwikkelt zich hierin via teamgerichte nascholing.
Wij bieden:
een uitdagende onderwijssituatie
persoonlijke begeleiding en ondersteuning
mogelijkheden voor teamgerichte en individuele na- en bijscholing
volledige weektaak ambulant
salarisschaal LB toelage
Wij vragen een collega die
gemotiveerd is om te werken in het speciaal basisonderwijs
zich in wil zetten voor verdere ontwikkeling van de school, zowel op locatieniveau als in het
managementteam voor de gehele school
kan aantonen dat hij/zij. door ervaring en studie, in staat is leiding te geven aan een team on
ingezette ontwikkelingen verder vorm te geven
kennis heeft van het voortgezet (speciaal) onderwijs in de regio
bereid is tot bij- en nascholing
Tevens zijn wij op zoek naar een
klassenassistent(e)
voor 4 dagen per week op de locatie Vlissingen (wtf. 0.7500)
Van de klassenassislent(e) wordt verwacht dat hij/zij
gemotiveerd is om te werken in de onderbouw van hel speciaal basisonderwijs
bij wil dragen aan een sfeer waarin kinderen zich geaccepteerd voelen en hen van daaruit k*
stimuleren en motiveren
een goede relatie met het team belangrijk vindt
zich enthousiast voor de school wil inzetten, ook voor buitenschoolse activiteiten
open staal voor collegiale ondersteuning en bereid is tot nascholing
minimaal de opleiding MDGO-SPW met goed gevolg heeft afgerond
Sollicitaties kunt u richten aan:
Het Springtij. Postbus 510.4330 AM Middelburg o.v.v vacature
Bncvcn dienen uiterlijk maandag 27 januari a.s. in ons bezit te zijn
Voor de vacature locatieleider kunt u zich richten tot:
dhr. S. Cépèro. huidig locatieleider van de locatie Piet Heinstraat, tel. 0118 612161 tschool1
of 0118 624821 (privé)
Voor de vacature klassenassistent(e) kunt u. na 15.00 u telefonisch contact opnemen
met de locatie Vlissingen tel. 0118 470379 en vragen naar
Annclies Matthijsse of Renata Bebelaar
Voor inlichtingen over beide vacatures kunt u zich richten lot:
dhr. H. Wolf, directeur, tel 0118 627407 (school) of 0118 552567 (privé).