www.pzc.nl/kiosk MainTec VESTIGINGSMANAGER m/v PZC Kunst uitleen Zeeland Medewerker documentatie en voorlichting Ie Verantwoordelijke Extramurale Zorg zaterdag 11 januari 2003 Stichting De Stichting Kunstuitleen Zeeland, koepelorgani satie van de vier Zeeuwse kunstuitlenen, wordt in de periode tot en met 2004 omgebouwd tot een provinciaal centrum voor beeldende kunst (CBK), Naast het leveren van facilitaire diensten aan de kunstuitlenen, zal het centrum in de toekomst een loketfunctie vervullen voor kunstenaars, overheden, instellingen, bedrijven en publiek op gebied van Informatie, advies, bemiddeling en, opdrachtverstrekking Verder verzorgt de Stichting Kunstuitleen Zeeland de uitleen aan bedrijven en is uitgever van de Slibreeks. De Stichting Kunstuitleen Zeeland wordt gesubsi dieerd door de provincie. De vier kunstuitlenen door de gemeenten Stichting Kunstuitleen Zeeland zoekt een Op basis van 16 uur per week Van de nieuwe documentalist wordt verwacht dat deze hel nieuwe informatiecentrum op innovatieve en inspirerende wijze verder ontwikkelt en vorm geeft. Hij/zij heeft o.a. de volgende laken: Het opzetten en ophouwen van de documentatiebestanden van kunstenaars en hun werk op het gebied van beeldende kunst, vormgeving en architectuur Ontwikkelen van de digitale presentatie van de documentatie Het opzetten van een digitaal informatiecentrum Contacten onderhouden met de kunstenaars Verrichten van alle daaruit voort komende werkzaamheden (m.n. op het gebied van voorlichting en informatie) l'romotieplannen en -projecten mede initiëren en uitvoeren. We zijn op zoek naar een kandidaat met: relevante opleidingen op hbo-niveau ervaring als documentalist affiniteit met hedendaagse beeldende kunst ontwikkelingsgerichte instelling grote mate van zelf standigheid bereidheid tol verdere ontwikkeling op het gebied van ICT uitstekende contactuele vaardigheden. Salariëring: schaal 7 (CAO-ob). De standplaats is Middelburg, \iHtr meer informatie kunt u hellen met de Stichting Kunstuitleen /«•eland, kathrin Ginsberg (directeur) (1118- 611443 (ma t/m do). Sollicitatiebrief met cv uiterlijk 27 januari 2003 richten aan: Stichting Kunstuitleen Zeeland, t.a.v. Bestuur, Balans 17, 4331 BI. Middelburg. 0e Westerschelde jvn^LVOO^^s Als we nu niets doen, raakt de kluut zijn thuis kwijt De Westerschelde: leefgebied van de kluut en vele andere kustvogels. Scheepvaart en industrie bedreigen dit unieke gebied. Daarom hebben de vogels u hard nodig! Draag bij aan het behoud van een vogelrijke Westerschelde GIRO 65 65 00. X Vogelbescherming MainTec Contracting is een VCU-gecertificeerde werkmaatschappij van de Humares Groep, gespecialiseerd in het uitzenden en detacheren van technisch vakpersoneel. Momenteel zijn er 21 vestigingen in Nederland: Apeldoorn Arnhem Assen Breda Den Bosch Drachten Eemshaven Eindhoven Emmert Groningen Harlingen Heerenveen Leeuwarden Nijmegen Rotterdam Sittard Terneuzen Tilburg Vlissingen Zaandam Zwolle CONTRACTING Voor onze vestiging in Vlissingen zijn wij op zoek naar een Gevraagd Naast een opleiding op MBO/HBO-niveau dient u te beschikken over leidinggevende capaciteiten, dienstverlenende instelling ondernemers mentaliteit en een commerciële gedrevenheid. Tevens ligt uw leeftijd tussen de 26 en 36 jaar, bent u in het bezit van rijbewijs B en woont u binnen een straal van 30 km rondom Vlissingen. Taakomschrijving U onderhoudt en legt contacten met bestaande en nieuwe opdrachtgevers teneinde het aantal uitzenduren te vergroten en het relatiebestand uit te breiden. Daarnaast is het inschrijven van uitzendkrachten en het behande len van aanvragen van onze opdrachtgevers uw taak. Tevens heeft u de dagelijkse leiding over de vestiging en neemt u de initiatieven voor de commerciële en organisatorische activiteiten. Geboden Een intensieve, maar fascinerende en zelfstandige uitdaging in teamverband binnen een professionele, sterk groeiende organisatie, waarbij u de beschikking krijgt over een auto van de zaak. Een schriftelijke reactie, vergezeld van een recente pasfoto en een uitgebreid curriculum vitae onder vermelding van de functie en de vestigingsplaats van de sollicitatie, kunt u binnen 14 dagen richten aan MainTec Contracting B.V. la.v. de heer T. Hooijer, directeur Borkumweg 6-01, 9979 XH Eemshaven Tel. 0596 51 68 59. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met onze regio manager de heer R.PMJ Thimister, tel 046-4008927 of bezoek onze website www.maintec.nl E3 ifff HUMARES doen wat je altijd al wilde VOOR DE EEN IS HET WERK Binnen de Zwartepoorte Holding bv zijn 5 bedrijven met dealerschappen voor de merken LandRover, Mini, BMW-motorfietsen en BMW-automobielen actief, alsmede een compleet schadeherstelbedrijf. Naast de verkoop van nieuwe en gebruikte auto's en motorfietsen bieden wij onze klanten leasing, financiering, verzekeringen alsmede onderhoud en reparatie. Vanuit twee schitterende bedrijfs panden in Roosendaal en Goes wordt aan onze (toekomstige) klanten de aandacht en service gegeven die bij de merken passen. Onze 70 medewerkers in de vestigingen Goes en Roosendaal worden met een uitstekend trainingsprogramma opgeleid. Door sterk de nadruk te leggen op de kwaliteit van zowel de producten, de dienstverlening en medewerkers, is het bedrijf in de wijde omgeving een begrip geworden. Wegens sterke uitbreiding van onze werkzaamheden zoeken wij: De grootste motor voor succes bij een formule-1-team is Team Spirit; in de pits, in de paddock en op de tribunes. Bij Zwartepoorte werkt het precies zo Het samenspel met de klant en collega's om de auto in topconditie te houden, al les is afhankelijk van details, ons team kan in de pits best wat versterking gebruiken. Daarom zijn wij voor zowel de vestiging Goes als Roosendaal op zoek naar een 1E AUTO ELEKTRICIEN 1E AUTOECHNIEKER Heeft u de passie, ambitie en de wil om te winnen dan kunt u deel uitmaken van ons team Wij zoeken een allround auto elektricien autotechnieker die nog wel eens verder wil kijken, in het bezit is van de nodige diploma's en natuurlijk APK Keurmeester is. U bent bereid om trainin gen te volgen en u weet de weg in moderne auto-elektro- nica. AFTER SALES MANAGER Als After Sales Manager levert u een belangrijke bijdrage aan het rendement van ons dealerbedrijf in Goes. U ver vult een centrale rol, waarbij de volgende hoofdtaken tot uw verantwoordelijkheid behoren: coaching, begeleiding en directe aansturing van werkplaatsmanager en receptio nisten. Motiveren en indirect aansturen van de medewer kers van de werkplaats alsmede het stimuleren van kennis en ontwikkeling. Het optimaliseren van de organisatie, be zetting en werkprocessen in After Sales. Het optimaliseren van omzet en rendement After Sales, doorvoeren impor teurs service-concepten, bewaken klanttevredenheid en klachtenbehandeling en het opzetten van klantenacties. We zijn op zoek naar een mensgerichte coach met natuur lijk overwicht, die het accent meer op motiveren en stimu leren, dan op direct aansturen legt U beschikt over mini maal 3 jaar ervaring met het managen van een middelgro te After Sales-afdeling en u heeft daarbij een moderne commerciële visie op After Sales ontwikkeld. De complexiteit van de functie vraagt om een HBO denk en werkniveau. In ons hypermodern multimerkenmagazijn van de vesti ging Goes zoeken wij op korte termijn een sleutelfiguur. MAGAZIJNMEDEWERKER Het werk zal u bekend voorkomen. U ontfermt zich over de stroom binnenkomende goederen, brengt ze op hun posi tie en voert controles uit. Ook bent u verantwoordelijk voor het bestellen en de uitgifte van de onderdelen en acces soires. U heeft veel contact met onze monteurs maar ook met klanten die originele onderdelen bij u komen kopen of informatie hierover willen hebben. Ze verwachten een des kundig advies en vlotte levering van deze onderdelen, zo dat technische kennis en affiniteit met onderdelen van BMW, Rover, LandRover en Mini zeker op zijn plaats is. De onderdelen en accessoire-uitgifte bij ons bedrijf is groten deels geautomatiseerd Het opzoeken van het juiste onderdeel gebeurt met de PC. U heeft dan ook gevoel voor automatisering en vertoeft re gelmatig achter uw PC U bent stem en het gezicht van ons bedrijf in Goes. Daar om verwachten wij van onze nieuwe TELEFONISTE RECEPTIONISTE een representatieve en klantvriendelijke houding. Uw ta kenpakket omvat een aantal commerciële handelingen, administratieve- en secretariële taken, waarbij een grote accuratesse vereist is. U bedient onze telefooncentrale, bent onze gastvrouw en eerste aanspreekpunt voor onze klanten. U bent de admi nistratieve en secretariële ondersteuning van de diverse afdelingen en hebt een MBO opleiding op administratief secretarieel gebied, of een vergelijkbare opleiding. Bij voorkeur bent u in het bezit van een rijbewijs en spreekt de Engelse en Duitse taal. Wij zijn voor de vestiging Roosendaal op zoek naar een dynamische Zon, Zee, Zuivere lucht Wilt u ook komen wonen en werken in Zeeland? VOOrHjMwerkplek Kinder/Kraam unit Kraam, zoeken wij op korte termijn enthousiaste: in een dienstverband van 36 uur per week vc Vacaturenummer 02.1S4. Functie-informatie: De verloskundige r onbepaalde tijd. Een parttime dienstverband is bespreekbaar. ordelijkheid van de gynaecoloog verloskundige zorg in een 2- lijns setting; maakt deel uit van het medisch team op de verloskamer; verleent poliklinische pré- en postnatale zorg in overleg met gynaecoloog; in het theoretische en praktisch levert een bijdrage onderwijs is verantwoordelijk LVR-2. de ur ar administratie en registratie Wij zoeken kandidaten die: beschikken over een afgeronde opleiding tot Verloskundige of Vroedkundige; bij voorkeur ervaring hebben binnen het vakgebied, over goede sociale en contactuele eigenschappen zowel zelfstandig als In teamverband kunnen werken. beschikken over analytisch denkvermogen; stressbestendig zijn, geregistreerd zijn in het kader van de BIG-wet. Ziekenhuizen. Salariëring volgens FWG schaal 55 (min. 2.014,- en max 3.197.-). Verder kent ons ziekenhuis een aantrekkelijke verhuiskostenregeling, kinderopvang en pc privè-regeling. Interesse? Informatie is te verkrijgen bij de heer A. Hendrikse, werkplekmanager Kraam, telefoonnummer- 0113 - 23 43 12 en drs. J.H.P. Slothouber, gynaecoloog, telefoonnummer 0113-23 42 19. Sollicitaties kunt u richten aan de Stichting Oosterscheldeziekenhuizen, t a v de Dienst Personeel- Managementondersteuning, bestemmingsnummer 90, Postbus 106, 4460 BB Goes, Nederland of via het e-mall adres solliciterenOsoz.nl onder vermelding van het vacaturenum- Sluitingsdatum. 25 januari 2003 Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern geplaatst OOSTERSCHELDEZIEKENHUIZEN mensen aan het werk voor mensen Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom is een groep van 6 locaties die zorgdragen voor de zorg, het welzijn en het wonen van de oudere mens. Het uitgangspunt is dat de cliënt centraal staat, zorg op maat ontvangt en zich thuis voelt in onze (woon)zorgcentra of serviceflats. Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom heeft als voornaamste functies: Het bieden van intra- en extramurale zorg aan de ouderen van de (woon-) en zorgcentra Avondvrede, St. Catharina en Jacqueline met daaraan gekoppeld aanleunwoningen en andere wooncomplexen. Het bieden van zorg en huisvesting aan een Kloosterverzorgingshuis. Het fungeren als dienstverlenende organisatie voor de drie servicefiats Meilust, de Schelde en de Warande. Er werken in de organisatie ongeveer 700 medewerkers en 125 vrijwilligers. Meer informatie over SZS kunt u vinden via www.brabantzorg.net Voor serviceflat Meilust zoeken wij een: (32 tot 36 uur per week) Functie-informatie: De functionaris is als meewerkend leidinggevende belast met de coördinatie en uitvoering van de extramurale zorg en begeleiding van cliënten die zelfstandig in de thuissituatie wonen. Het takenpakket bestaat onder andere uit: Het leidinggeven aan het zorgteam. Het coördineren en aansturen van de dagelijkse cliëntenzorgverlening. Het verrichten van begeleidende en uitvoerende werkzaamheden in de extramurale zorg. Het onderhouden van contacten met cliënten, mantelzorgers en andere zorgaanbieders. Het leveren van voorstellen en adviezen met betrekking tot zorgvisie en zorgbeleid ten behoeve van de vraaggerichte zorg- en dienstverlening van de cliënten. Functie-eisen: Diploma Verpleegkundige-A/HBO-V aangevuld met een middenkader-/managementopleiding Zelfstandig kunnen werken Kennis van de basisprincipes van organiseren en leidinggeven Inzicht en ervaring met vraaggestuurde zorgverlening Een goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid. Kennis van tekst- en informatieverwerking met Word en eventueel Excel. Wij bieden u: Een uitdagende baan zonder nachtdiensten, waarin de werktijden in overleg worden bepaald. Een salaris in verhouding tot de zwaarte van deze functie: volgens de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen, ingedeeld in FWG 3.0 Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals: regeling kinderopvang, pensioenregeling PGGM, ziektekostenverzekering IZZ, spaarloonregeling, bedrijfsfitness etc Een goede werksfeer, Informatie en sollicitatie: Meer informatie wordt u graag gegeven door mevrouw L. Broeders, Locatiemanager Woonzorgcentrum Jacqueline, telefoon 0164-287530 Schriftelijke sollicitaties vóór 22 januari 2003 richten aan: Stichting Zorg en Service Bergen op Zoom, afdeling P&O, Postbus 937, 4600 AX Bergen op Zoom. Onder vermelding van vacaturenummer 2. VERKOOPADVISEUR VOOR DE ANDER IS HET PASSIE die zich thuis voelt in de kringen van BMW liefhebbers. De ze verkoopadviseur kenmerkt zich door een grote affiniteit met het BMW-modellengamma, van de 3-serie compact tot de X5 of Z8 U zoekt en toont zich tevens gesprekspart ner van niveau, bij de advisering van een gebruikte BMW of een leasecontract voor de nieuwe 7-serie. Hij is een commerciële dienstverlener die weet dat het opbouwen van duurzame zakelijke relaties prevaleert boven eenmali ge transacties. Daarbij is een goed merk het halve werk. Herkent u zich in het bovenstaande, reageer dan op de vacature van verkoopadviseur Voor vragen over deze functies kunt u contact opnemen met Erna Bakker, telefoon 0113-245 298 Heeft u Interesse, schrijf dan een sollicitatie brief of vul een sollicitatieformulier in en vertel ons wat u aantrekt in onze organisatie. Stuur uw solliciatie voor 20 januari naar: Zwartepoorte Holding BV t.a.v. Erna Bakker. Manager Personeel Kwaliteit Postbus 215 4460 AE Goes E-mail e

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 44