PERSONEEL? PZC! 1 Sea Spirit van Houte PZC Assistent bedrijfsleider m/v i'é* Laat ze niet vallen aan die mooie herinneringen... Unitmanager Housekeeping Unitmanager Catering Retail Unitmanager Administration 8c Reporting Algemeen Medewerker of aankomend assistent accountant M/V AUTOBEDRIJF VAN ZWEEDEh J1 Leden (v/m) zaterdag 11 januari 2003 Werken in Goedereede is werken aan de toekomst met respect voor het verleden. De 'Kop van Goeree' is bekend vanwege de uitgestrekte natuurgebieden Door balans te vinden tussen visserij, landbouw en recreatie biedt Goedereede een ideale omgeving om te wonen, te werken en te recreëren Voor medewerkers van Goedereede geldt dat ze doelmatig, doelgericht en klantgericht samenwerken. Het nemen van initiatief, zelfstandigheid en werken aan persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd. Wij zoeken op zeer korte termijn voor de sector Grondgebiedzaken: op het cluster Beheer en Uitvoering: Senior medewerker civiele techniek m/v Cluster Het cluster Beheer en Uitvoering onderhoudt de openbare voorzieningen zoals wegen, riolering en groen. Hier wordt door 19 mensen in binnen- en bui tendienst enthousiast uitvoering aan gegeven. Functie-inhoud U bent belast met de dagelijkse coördinatie van de werkzaamheden U bent dus het eerste aanspreek punt van het sectorhoofd op dit onderdeel. Manage mentrapportages, werkplanning en voorbereiding alsmede het bewaken van de kwaliteit van de werk zaamheden, zijn uw persoonlijke aandachtsgebie den. Daarnaast werkt u aan de meer strategische be leidszaken van het cluster die meestal door middel van een projectmatige werkwijze tot stand komen Kandidaat profiel U bent iemand die vanuit een beleidsmatige achter grond toe is aan een stap op weg naar een leiding gevende functie. U beschikt over een HBO-oplei- ding, richting civiele techniek en u heeft ervaring in het werkgebied. Kwaliteiten zoals strategisch en organisatorisch inzicht, visie op hedendaagse kwa liteit van dienstverlening en contactuele vaardighe den zijn bij u duidelijk aanwezig Wij bieden U krijgt de kans om een goede stap te zetten in uw verdere carrière door te gaan leren wat het coördi neren van een cluster in de praktijk is. Verdere per soonlijke ontwikkeling in deze wordt ondersteund. Natuurlijk hebben we een goed arbeidsvoorwaar denpakket en bovendien kunt u Goedereede filevrij bereiken. De functie is voorlopig gewaardeerd op schaal 11 (maximaal 3.953,00). op het cluster Bouwzaken: Plantoetser m/v Cluster Het cluster Bouwzaken behandelt alle bouw- en monumentenaanvragen, voert toezicht uit en hand haaft. Tevens wordt hier het onderhoud en technisch beheer van bestaande gebouwen verzorgd en is het cultuurbehoud bij deze cluster ondergebracht. Functie-inhoud Als medewerker bouwzaken ben je op de hoogte van de nieuwe bouwregelgeving, de gewijzigde woningwet en het aangepaste bouwbesluit. Met deze kennis behandel je de bouwaanvragen en plan en bewaak je procedures binnen de gestelde termij nen. Je toetst plannen aan het bestemmingsplan en kent de hiermee samenhangende procedures. Je bent op de hoogte van de te onderzoeken brandvei ligheids- en bouwfysische aspecten. De werkzaam heden voer je uit binnen een team bestaande uit twee plantoetsers een constructeur en een inspec teur bouwbegeleiding Kandidaat profiel Je hebt een HBO-werk en denkniveau verkregen via een HTS-bouwkunde opleiding. Daarnaast beschik je over uitstekende schriftelijke en mondelinge com municatieve vaardigheden en kun je werken in teamverband. Ervaring met deze werkzaamheden is een voordeel. Wij bieden Een kans om verder mee te werken aan de kwaliteit van bouwen in Goedereede. Verdere persoonlijke ontwikkeling wordt ondersteund. Natuurlijk hebben wij uitstekende arbeidsvoorwaarden. De functie is voorlopig gewaardeerd op schaal 9 (maximaal 3.102,00). op het cluster Beheer en Uitvoering: Civiel-technisch medewerker m/v (Een MTS-er die hel vak wil leren) Cluster Het cluster Beheer en Uitvoering onderhoudt de openbare voorzieningen zoals wegen, riolering en groen. Hier wordt door 19 mensen in binnen- en buitendienst enthousiast uitvoering aan gegeven. Functie-inhoud Na verloop van een gedegen inwerkperiode gaat u de volgende werkzaamheden zelfstandig uitvoeren: -beheerinformatiesystemen bijhouden voor wegen, riolering en, gedeeltelijk, groen; -het maken van verkeerstellingen en -rapportages, -het verrichten van meetwerkzaamheden; -gemeentelijk informatie systeem mee opzetten en bijhouden; -het beheren van het tekeningenarchief en docu mentatie; - diverse administratieve werkzaamheden. Kandidaat profiel U heeft de MTS-opleiding, bij voorkeur civiele tech niek, net afgerond of gaat deze zeer binnenkort afronden. U wilt duidelijk verder en het civiele vak in de gemeentelijke praktijk gaan leren. Algemene ken nis van de hedendaagse digitale mogelijkheden is zeker aanwezig. (Stage-)ervaring in een soortgelijke functie is mooi meegenomen, net als het bezit van rijbewijs B. Natuurlijk wenst u zich verder te ontwik kelen en daartoe aanvullende trainingen en opleidin gen te volgen. Wij bieden U de kans om een goede basis te leggen voor een carrière in het civiele werk in onze gemeente. Ver dere persoonlijke ontwikkeling wordt ondersteund. Natuurlijk hebben wij een goed arbeidsvoorwaarden pakket. De functie is voorlopig gewaardeerd op schaal 6 (maximaal 2.202,00). Informatie en sollicitatie Nadere informatie kunt u tijdens kantooruren inwinnen bij de heer Peter Vreeke, sectorhoofd Grondgebiedzaken, doorkiesnummer 0187 - 49 77 61 Ook kunt u onze website bekijken, www.goedereede.nl Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 22 januari 2003 richten aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Goedereede, Postbus 38, 3253 ZG OUDDORP. Solliciteren via e-mail is tevens mogelijk: gemeentehuis@goedereede.nl De eerste gesprekken worden gevoerd in week 5. Een (ontwikkel) assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. interieurs Van Houte Interieurs heeft alles in huis om van uw huis een droomhuis te maken. Naast een ruime exclusieve collectie zitmeubelen vindt u bij ons ook een toonaangevend assortiment kasten, eetkamermeubelen, salontafels en kleinmeubelen. Maar ook tapijt, marmoleum, vitrage, gordijnen en zonwering zijn belangrijke producten voor ons. Van Houte Interieurs is een dynamisch bedrijf met een duidelijke visie voor de toe komst. Jij kan eventueel deel uit gaan maken van deze toekomst. Ter versterking van ons team zijn wij namelijk op zoek naar een: Fulltime Jouw takenpakket: Het uitvoeren van het gehele in- en verkooptraject Het opstellen van offertes voor zowel particulieren als projecten Het informeren van je collega's over nieuwe producten Het maken van planningen en werkstaten voor de stoffeerders Het afhandelen van de after-sales services Het verzorgen van de algemene correspondentie Wij vragen: Iemand met een MBO-opleiding bv detailhandel of MEAO Goede kennis van Word, Excel en Internet Een uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid Ervaring in de commercie is een pre Een enthousiaste, representatieve persoonlijkheid Stressbestendigheid Iemand die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft Wij bieden: Een plaats in een perfect op elkaar ingespeeld team Goede salariëring en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden Een uitdagende, afwisselende baan Een omgeving waarin meedenken en goede ideeën altijd welkom zijn Voor uitgebreide informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Erik van Houte, tel. 0166-662382 of verkoop@vanhoute.nl. Is deze baan jou op het lijf geschreven, stuur dan binnen 10 dagen na het ver schijnen van deze advertentie, je sollicitatiebrief voorzien van pasfoto en cv t.a.v. Erik van Houte. Van Houte Interieurs Postbus 7 4695 CG Sint-Maartensdijk A <>u n VVc* n s c n Wordt?" Werkelijkheid Noordzee Bungalow Beheer B.V. exploiteert de verhuur, beheer en verkoop van vakantie bungalows op Noordzeepark Ouddorp (Goeree-Overflakkee). Bijna 300 bungalows zijn door de eigenaars aan onze organisatie in beheer gegeven. Op dit fraaie park groeien de werkzaamheden nog steeds, in het bijzonder op het gebied van verhuur. Spil in dit geheel is onze receptie, waar zowel mondeling, telefonisch als schriftelijke een grote hoeveelheid informatie wordt verstrekt. Ter versterking van ons team zoeken wij per I februari a.s. een nieuwe medewerker, voor 16 uur, in de functie van RECEPTIONIST/ ADN. MEDEWERKER Voor deze functie vragen wij: vriendelijke en gastvrije instelling ■goede contactuele vaardigheden een redelijk mondje Duits spreken en schrijven opleiding Mavo/Havo ervaring met automatisering/computers is een pré. Kortom, iemand die zijn/haar zaakjes voor elkaar heeft en het plezierig vindt met mensen om te gaan en op de meest vreemdsoortige vragen een antwoord heeft. Wanneer werken in een prima sfeer, een afwisselende job met variabele werktijden en een daarbij behorend salaris je aanspreken, schrijf dan een sollicitatiebrief met C.V. en een pasfoto naar onderstaand adres. Telefonische informatie is te verkrijgen bij mw. C.Teurlings, tel. 0187-683099. NOORDZEE Oud Nieuwlandseweg 43 BUNGALOW Postbus 24 BEHEER B.V. 3253 ZG Ouddorp In om land word: I op de 150 menaen getroffen door epileptic. Wij Hun voor welouchippelijk onderzoek, vootllchling vla een infolijn, folden en brochure, begeleide vakaniieacuviieilen, individuele hulp en cpilepaieprojccien in ontwikkelingslanden Er la nog xovsal te doen. Giro 222111 fan r Nationaal F.pilcpsie Fonds Postbus 270,3990 GB Houten Werken bij Port Zélande is uniek. Één bruisend geheel van interactieve en sportieve activiteiten die de vakantie van om- gasten onvergetelijk zal maken. En dit alles in een prachtige, rustige omgeving met luxe cottages midden in de natuur. Een keur aan winkels, bars en restaurants. Maar verreweg de belangrijkste bijdrage aan het vakantieplezier wordt geleverd door onze medewerkers. Zij zorgen als geen ander dat onze gasten van hun verblijf kunnen genieten. Zie je hier jouw kans om onze gasten optimaal te laten genieten met net dat beetje extra aandacht van jou? Dan zien we je graag binnen onze organisatie werken in één van de volgende functies: Als Unitmanager Housekeeping geef je leiding aan de Teamleaders Housekeeping en ontvang je leiding van de Manager Facility. Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van het personeelsbeleid binnen jouw afdeling. Verder hou je je bezig met het opstellen van planningen en het coördineren van de schoonmaakwerkzaamheden, bewaken van de kwaliteit, voorraadbeheer en het behandelen van schoonmaak- en inventarisklachten van de gasten. Voor deze functie is het noodzakelijk datje over een HBO-werk-en denkniveau beschikt. Je bental enige tijd werkzaam in een leiding gevende positie bij voorkeur in de schoonmaakbranche en je communiceert gemakkelijk, zowel richting medewerkers als richting de overige sectoren. Als Unitmanager C&R geef je leiding aan de Teamleaders C&R en ontvang je leiding van de Manager C&R Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van het personeelsbeleid binnen de afdelingen IIGiardinoen Neptune, helpt indien nodig ook mee in diverse uitvoerende werkzaamheden. Verder ben je verantwoordelijk voor degelijke kwaliteit van het product en optimale hygiëne binnen de outlets, budget, voorraadverschillen, kostprijs, loonkosten en controleer je bestellingen en pakbonnen. Je draagt zorg voor een optimale gastbenadering en klachtenbehandeling, initieert activiteiten/acties om de doelstellingen te realiseren, stelt dienstroosters vast, ziet verkoopkansen en benut deze. Voor de functie Unitmanager C&R is het noodzakelijk datje over een HBO (MHSof HHS) werk- en denkniveau beschikt. Je bent al enige tijd werkzaam in een leidinggevende positie bij brancheverwante bedrijven en je communiceert gemakkelijk, zowel richting medewerkers als richting de overige sectoren. Als Unitmanager A&R geef je leiding aan de medewerkers van de administratie en ontvangje leiding van de Manager Finance. Verder hou je je bezig met het opstellen van planningen en roosters, het voorbereiden van management informatie (t.b.v. de Manager Finance) en ben je verantwoordelijk voor een tijdige, volledige en juiste financiële vastlegging van de bedrijfsprocessen in de boekhouding (zoals kasadministratie, crediteuren, debiteuren, project administratie, uren- en salarisadministratie). Ook lever je deelinformatie aan t.b.v. de samenstelling van de herziene winstramingen en budgetten. Tevens vervang je de Manager Finance bij diens afwezigheid. Voor de functie Unit manager A&R is het noodzakelijk datje over HEAO-werk- en denkniveau beschikt. Je bent al enige tijd werkzaam ineen leidinggevende positie en je communiceert gemakkelijk, zowel richting medewerkers als richting de overige sectoren. Verder geldt voor alle functies datje moet kunnen omgaan met hectische tijden en ben je voortdurend op zoek naar verbetering. Je bent flexibel en een echte doorzetter, beschikt over het vermogen om complexe planningsprocessen te overzien en te structureren. Onze waardering, 'dankbare gasten' en een marktconform salaris vormen de beloning voor deze functie. Naast een goed pakket primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden kun je ook rekenen op een actieve loopbaanbegeleiding, veel verantwoordelijkheid en een inspirerende werkomgeving. from (enterPares Port Zélande 2,3253 MG Ouddorp tel. (0111) 674 859, Afd. Personeelszaken e-mail: greta.vanrossum@centerparcs.com Café Lambik vestigings adres Café Lambik Grote Markt 34 4461 AJ Goes tel. 0113-252590 fax. 0113-220233 e-mail lambik@zeelandnet.n bank: 530313537 kvk:22027938 Café Lambik zoekt per direct: Een bedrijfsleider m/v 38 uur per week Functieomschrijving: De bedrijfsleider houdt zich voor een groot deel bezig met de dagelijkse barwerkzaamheden. Hij of zij geeft leiding aan een team van barkeepers, is verantwoordelijk voor de urenregistratie en de bestellingen. Daarnaast voert hij of zij de dagelijkse leiding. Functie-eisen: Hij of zij moeten de leeftijd van 23 jaar zijn gepasseerd In het bezit zijn van het diploma soc. hygiene. Aantoonbare ervaring hebben in de horeca Kandidaten kunnen schriftelijk of per e-mail reageren. Bij Accountantskantoor De Boeiert BV te Wilhelminadorp is er plaats voor: voor 17,5 uur (50%) per week. Er wordt voornamelijk gewerkt voor instellingen, bedrijven en personen, waarbij meedenkend en meelevend persoonlijk contact het uitganspunt is. Er wordt gewerkt in een ontspannen sfeer in een landelijke omgeving met een kleine flexibele werkorganisatie. Wat gevraagd wordt is: - accuratesse en nauwgezetheid - mate van zelfstandigheid en eigen initiatief - rustgevende uitstraling - bereidheid tot (bij)scholing op gebied van automatisering, accountancy en fiscale zaken Ervaring in een soortgelijke functie strekt tot aanbeveling Wat wordt geboden zijn: - salariëring afgestemd op ervaring, kunde en opleiding - mogelijkheid tot (gedeeltelijk) telewerken - mogelijkheid afstemmen werktijden op persoonlijke omstandigheden Uw sollicitatie dient voor 22 januari 2003 gericht te zijn aan: Accountantskantoor De Boeiert BV, Postbus 2184, 4460 MD Goes Autobedrijf Van Zweeden is een autobedrijf, gespeca seerd in Porsche. Wij verkopen gebruikte Porsche's: Porsche onderdelen Ter versterking van ons team zijn we op zoek naar een Algemeen medewerker Aanspreekpunt De functie. - Aannemen van telefoon. - Verwerken van E-mail. - Behandeling van verzendingen. - Magazijnbeheer. - Verdere voorkomende werkzaamheden. Uw profiel. - Een initiatiefrijke persoonlijkheid met verantwoordelijkheidsgevoel. - Goede communicatieve vaardigheden. - Commerciële instelling. - Affiniteit met de autobranche. - Je kunt goed omgaan met de computer. - Je bent tussen de 25 en 35 jaar. Ambitieus bereid je in te zetten in alle facetten van t bedrijf. - Kennis van Duitse en Engelse taal. Wij bieden. - Een goede salaris, een goede werksfeer binnen een groeiend bedrijf. Heeft u interesse in deze functie, kunt u i sollicitatie sturen naar Autobedrijf Van Zweedi T.a.v. R. v. Zweeden, Electraweg 9-11, 4338 F Middelburg. Of E-mail naar rob@v-zweeden.com Provincie Zeelan Adviescommissie bezwaarschriften De provincie Zeeland zoekt: die in aanmerking willen komen voor benoeming in de adviescommissie belast met de behandeling van bezw# schriften, die zijn gericht tegen besluiten van gedepu teerde staten. Geïnteresseerd? www.zeeiand.nl onder vacatures. Inlichtingen: Mevrouw Mr. M. Schoonen tel. 0118^314^ of mevrouw C.W.Ramondt tel. 0118-631377

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2003 | | pagina 38