PZC
EENTE MIDDELBURG
medewerker begraafplaatsen/
crematorium v/m
Hoofd afdeling Financiën
ZEEUWS
MUSEUM
Secretaresse
med(enbnc
zaterdag 14 december 2002
k
komstplannen.
Deze zijn verwoord
in de "Kwaliteitsatlas
Middelburg 2030".
De uit die atlas
voortvloeiende
plannen geven een
krachtige impuls
aan de leefbaarheid
van Middelburg!
Door die plannen
groeit Middelburg
uit tot een stad met
nog meer dynamiek
en met veel ruimte
voor vernieuwing.
Een moderne stad,
waar mensen zich
thuis moeten voelen
en waar het uitste
kend werken,
wonen en leven
moet zijn. Bestuur
en medewerkers
werken hard aan de
realisering van de
ambitieuze plan
nen. Er wordt een
beroep gedaan
op de inzet en
creativiteit van de
medewerkers om de
toekomstplannen te
verwezenlijken.
Als gevolg van een doorgevoerde organisatiewijziging zal de gemeentelijke
organisatie binnenkort bestaan uit de Bestuursdienst, de dienst Maatschappelijke
Zaken en de dienst Ruimte.
Voor de sectie Begraafplaatsen/Crematorium welke onderdeel zal gaan uitmaken
van de nieuwe afdeling Realisatiebedrijf van de dienst Ruimte zijn wij op zoek
naar een
voor 36 uur per week
Functie-informatie:
- u verzorgt de ontvangst en begeleiding van nabestaanden en zorgt voor
een goed verloop van de uitvaartdiensten waarbij u tevens de muziek
programmeert t.b.v. auladiensten;
- u assisteert de beheerder bij de uitvoering van administratieve werkzaam
heden en verzorgt de correspondentie naar nabestaanden, ondernemers etc.;
- u bedient en ruimt de oven en verzorgt de asverwerking, ook verzorgt u het
delven en dichten van de graven;
- u heeft het algemeen toezicht op de staat van onderhoud van de gemeentelijke
groenvoorziening op de begraafplaatsen en u verzorgt alle vaktechnische
werkzaamheden die hierbij voorkomen;
- u houdt toezicht op gebruikers en bezoekers van de begraafplaats en treedt
zo nodig corrigerend op.
Functieprofiel:
Wij vragen een afgeronde vbo-opleiding in relevante richting zoals diploma
uitvoerder begraafplaatsen aangevuld met:
- opleiding groenverzorger of gelijkwaardig;
- administratieve vaardigheden;
- stabiele persoonlijkheid;
- stressbestendigheid;
- creativiteit en inventiviteit;
- zeer goede contactuele eigenschappen.
Salaris:
- afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal 2.105,--
(functieschaal 5) bruto per maand;
- doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van de personeelsbeoordeling, tot
2.213,-- (uitloopschaal 6) bruto per maand.
De gemeente biedt naast een boeiende, veelzijdige functie een scala van
uitstekende secundaire voorzieningen.
Inlichtingen:
Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de heer M. Jilleba,
Beheerder Begraafplaatsen en Crematorium, telefoon (0118) 67 53 03.
Voor meer inlichtingen kunt u de internetsite van de gemeente raadplegen:
www.middelburg.nl.
Procedure:
- bij de selectieprocedure wordt een vertegenwoordiging van het personeel
betrokken;
- de gemeente streeft ernaar meer vrouwen, gedeeltelijk arbeidsongeschikten
en personen uit etnische minderheden te benoemen. Zij worden uitdrukkelijk
uitgenodigd te solliciteren.
- u kunt uw sollicitatie voor donderdag 3 januari 2003 richten aan het college
van burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. de heer L. de Klerk,
personeelsconsulent, Postbus 6000, 4330 LA Middelburg, onder vermelding van
vacaturenummer 2002/44;
- e-mailen kan ook: Personeelszaken@middelburg.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en
ook niet gehonoreerd.
De nieuwe gemeente Hulst staat voor een uitstekend woonklimaat in een open land
schappelijk waardevol Oost-Zeeuws-Vlaanderen, waarin het lokale bedrijfsleven, toerisme,
recreatie en landbouw zich in evenwicht met natuur en landschap kunnen ontwikkelen.
De gemeente zorgt via beleid en organisatie voor de evenwichtige ontwikkeling van de
vestingstad Hulst en de landelijke kernen, waarbij kwaliteit vóór kwantiteit gaat en waarbij
het bedienen van de burger in brede zin de centrale doelstelling van de gemeente vormt.
I
Op 1 januari 2003 zullen de gemeenten Hulst en Hontenisse
als gevolg van een gemeentelijke herindeling samengevoegd
worden tot de nieuwe gemeente Hulst. De nieuwe gemeente
zal bestaan uit ongeveer 28.000 inwoners.De gemeentelijke
organisatie zal uit ong. 200 collega's gaan bestaan, die samen
de ambtelijke organisatie vormen. De organisatie is opge
bouwd uit drie sectoren; Ruimte, Samenleving en Middelen en
een Staf. De sector Middelen is onderverdeeld in de afdeling
Ondersteuning en de afdeling Financiën. Voor de afdeling
Financiën zijn wij op zoek naar een
m/v voor 36 uur per week
Functie-inhoud
De afdeling Financiën bestaat uit drie teams: financieel beleid, financieel
beheer en belastingen, in totaal 18 formatieplaatsen. Het accent van de
werkzaamheden binnen de functie van afdelingshoofd ligt op het manage
ment van de afdeling.
Bij de functie horen de volgende taken:
- is mede verantwoordelijk voor algemeen, strategisch en integraal
management
- geeft mede richting aan de gewenste organisatiecultuur
- het coördineren, initiëren, ontwikkelen en uitvoeren van beleid
binnen de organisatie en voor de afdeling in het bijzonder
- coördineert, plant en is verantwoordelijk voor de kwaliteit,
continuïteit en efficiency van de uitte voeren taken binnen de afdeling
- leidinggeven aan, coachen, stimuleren, controleren en instrueren
van de medewerkers
- het voeren van afdelings- en teamoverleg, functionerings-,
beoordelings- en sollicitatiegesprekken
- mede inhoud geven aan management en personeelsbeleid
Functie-eisen
- HBO werk- en denkniveau aangevuld met functiegerichte opleidingen
- Bedrijfsmatige, besluitvaardige en delegerende instelling
- Ervaring met (gemeentelijk) beleid, ontwikkelingen binnen het
vakgebied en het initiëren van veranderingsprocessen
- Ervaring met procesgerichte sturing van de financiële functie
- Kennis van en ervaring met coachend leidinggeven
- In staat het niveau en de kwaliteit van de werkzaamheden op
de afdeling te beoordelen
Salaris
Het salaris bedraagt, afhankelijk van het voldoen aan de functie-eisen,
max. 4.519,— zijnde het maximum van salarisschaal 12, salarispeil 1
oktober 2002. Het definitieve functieniveau dient nog aan de hand van
functiewaardering te worden vastgesteld.
Reactie
Voor inlichtingen kunt u tot en met 24 december 2002 contact opnemen
met de heer E.A. de Schepper, beoogd sectorhoofd Middelen (0114-
687600) of mevrouw Drs. C.M. van der Lijcke, beoogd gemeentesecretaris
(0114-389000). Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure.
Uw reactie kunt u voor 2 januari 2003, richten aan de Stuurgroep Herin
deling Hontenisse-Hulst, Postbus 49, 4560 AA Hulst.
Het Zeeuws Museum, gevestigd in de Norbertijnerabdij in het centrum van Middelton
heeft een grote, gevarieerde collectie van kunstvoorwerpen. Het beheert bovendien de
lectie van het Koninklijk Zeeuwsch Genootschap der Wetenschappen en de collectie I»
dendaagse kunst van de Provincie Zeeland.
Het museum staat aan de vooravond van een ingrijpende verbouwing herinrichting en-,
organisatie en zoekt een
voor 36 uur per week
Functie-inhoud
- secretariële ondersteuning van de afdeling communicatie en educatie
- opstellen en uitwerken van de interne en externe correspondentie, mailings en perste-
richten
- redactionele werkzaamheden zoals het jaarverslag, corrigeren van kopij, opstellen n
eenvoudige persberichten etc.
- biedt ondersteuning bij de organisatie van activiteiten van de afdeling communicaties
educatie
- archivering van de stukken t.b.v. de afdeling communicatie en educatie
- notuleren van werkoverleg
- behandeling van post en e-mail volgens een geautomatiseerd postregistratiesysteem
- controleren en bewaken van de postregistratie
- kopiëren en verspreiden van stukken ten behoeve van de diverse afdelingen
- beheren van het adressenbestand van het museum en de stichting Vrienden van te
Zeeuws Museum
- bedienen van de telefooncentrale
- biedt waar nodig ondersteuning aan de overige secretariaatsmedewerkers
Functie-eisen
- MBO-werk- en denkniveau op basis van Havo aangevuld met een afgeronde opleiding
op het gebied van communicatie en marketing
- ervaring met projectmatig werken
- goede sociale en communicatieve vaardigheden in de Nederlandse, Engelse en Du
taal
- kennis en ervaring met Microsoft Office software, Access en postregistratiesysteem
- organisatorische vaardigheden
- zelfstandig en goed in teamverband kunnen werken
- enige kennis van financiële administratie
- enige jaren werkervaring in een vergelijkbare functie
Wij bieden:
- goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de Rechtspositieregeling van de Pro
vincie Zeeland
- een definitieve waardering van deze nieuwe functie is in voorbereiding. Als indicate
bedragt het bruto maandsalaris bij een 36-urige werkweek maximaal 2.
(schaal 6).
Informatie
Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met mevrouw Anneke Klaassen,
directie-assistent telefoonnummer 0118-626655 en vanaf 2 januari 2003 0118-653051, bj
voorkeur op dinsdag, donderdag of vrijdag tussen 14.00 en 16.30 uur.
Uw sollicitatiebrief en curriculum vitae kunt u vóór 6 januari 2003 zenden aan het Zeeuw:
Museum, Postbus 378, 4330 AJ Middelburg, t.a.v. mevr. A. Klaassen. Met vermelding in de
linker bovenhoek sollicitatie. In verband met de komende feestdagen wordt in de tweed»
week van januari een selectie gemaakt van de ontvangen sollicitatiebrieven.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
-
fillers!
voor de kerst u frons kwijt?
esthetische chirurgie en
cosmetische behandelingen
Noordbolwerk 35 T 0118 67 27 54 www.medcentric.nl
Waterschap Zeeuwse Eilanden
Waterschap Zeeuwse Eilanden
zorgt met ongeveer vierhon
derd medewerkers voor dege
lijke waterkeringen, voor aan
leg, onderhoud en veiligheid
van plattelandswegen, voor
een goed waterpeil, voor een
goede kwaliteit van het opper
vlaktewater en voor zuivering
van het afvalwater. Het water
schap voert deze taken uit in
de provincie Zeeland boven
de Westerschelde. Het hoofd
kantoor is tot medio 2004
gevestigd in Goes en daarna
in Middelburg. De organisa
tie is onderverdeeld in de
sectoren (Waterkeringen,
Waterbeheer, Wegen en
Middelen) en een Staf.
Zeeuwse Eilanden streeft
een cultuur na waarin voor
alle medewerkers sprake is
van een duidelijke taak,
een eigen verantwoorde
lijkheid en differentiatie in
beloning. Meer informatie
over waterschap Zeeuwse
Eilanden kunt u vinden op
www.wze.nl
Bij de afdeling Zuiveringsbeheer van de sector Waterbeheer is een
vacature voor:
A. Bedieningsmedewerker m/v
voor het district Schouwen-Duïveland/Ttiolen,
37 uur p/w, vac. nr. 02-18
De afdeling Zuiveringsbeheer verzorgt de planvorming voor en de
uitvoering van de operationele taken voor de zuiveringstechnische
werken. Tevens zorgt de afdeling voor het dagelijks beheer en
onderhoud van poldergemalen en stuwen onder de verantwoor
delijkheid van de afdeling Onderhoud Technische Installaties(OTI).
De uitvoering van operationele taken berust bij drie districten.
De afdeling Zuiveringsbeheer beheert in totaal 11 rioolwaterzui
veringsinstallaties (rwzi's), 95 rioolgemalen en ca. 300 kilometer
transportleiding. Bij de afdeling zijn 48 personen werkzaam. De
afdeling staat onder leiding van een afdelingshoofd.
Functie-informatie
De bedieningsmedewerker heeft o.m. de volgende taken.
Het bedienen van (geautomatiseerde) poldergemalen, stuwen en
rioolgemalen;
Het uitvoeren van het dagelijks onderhoud aan poldergemalen,
rioolgemalen en afvalwatertransportleidingen;
Het houden van storingsdiensten en ingrijpen bij storingen;
Het assisteren van werktuigbouwkundigen en elektrotechnici;
Het assisteren van de klaarmeesters op de rioolwaterzuiverings
installaties bij de bediening van zuiveringsprocessen,
Het registreren en/of verwerken van bedrijfsgegevens.
Functie-eisen
Opleiding op LBO niveau, bij voorkeur elektrotechniek of werk
tuigbouw;
In bezit van rijbewijs BE;
Ervaring met bovengenoemde werkzaamheden strekt tot de aan
beveling;
Zowel zelfstandig als in groepsverband kunnen werken;
Het gevolgd hebben van, dan wel bereid zijn tot het volgen van
veiligheidsopleidingen en andere aanverwante opleidingen;
Woonachtig of bereid zijn te gaan wonen binnen het werkgebied
Schouwen-Duiveland.
Bij de afdeling Planvorming van de sector Wegen is een vacature voor:
B. Medewerker Weg beheer m/v
37 uur p/w, vac. nr. 02-H9
De afdeling Planvorming van de sector Wegen houdt zich voorna
melijk bezig met het ontwikkelen van beleid ten aanzien van de
wegenzorg. De afdeling heeft daarbij onder andere als aandachts
terreinen het algemeen wegenbeheer en verkeer- en vervoerbeleid,
rationeel verhardingsbeheer, beplantingsbeheer, het houden van
verkeersonderzoeken, het optimaliseren van de verkeersveiligheid,
het initiëren van nieuwe werken en het opstellen van beleidsanaly
ses. Bij de afdeling Planvorming werken momenteel 8 medewer
kers onder leiding van een afdelingshoofd.
Functie-informatie
De Medewerker Wegbeheer heeft o.m. de volgende taken;
Het (mede) verzorgen van de inwinning van gegevens van de weg
verhardingen d.m.v. visuele inspecties volgens de CROW-methodiek;
Het opstellen van planningen t.b.v. het onderhoud van de w^ter-
schapswegen (m.b.v. het wegbeheerpakket DgDialog);
Het uitvoeren van maatregeltoetsen;
Het uitwerken van berekeningen t.b.v. het treffen van onder-
houdsmaatregelen en nieuwe verhardingsconstructies;
Het uitwerken van onderhoudsmaatregelen zoals het schetsen van
dwarsprofielen, bepalen van hoeveelheden en de globale kosten;
Het begeleiden van de afdeling Centraal Ontwerp bij het opstellen
van het RAW-bestek en de tekeningen van onderhoudsbestekken
en nieuwe werken zoals bijvoorbeeld fietspaden;
Het (mede) verzorgen van de bijhouding en monitoring van
proefvakken.
Functie-eisen
Een afgeronde technische MBO-opleiding, bij voorkeur Weg- en
Waterbouw;
Ervaring met bovengenoemde werkzaamheden, bij voorkeur ook
met plattelaridswegen en het beheerpakket DgDialog;
Zowel zelfstandig als in teamverband en klantgericht kunnen
werken;
Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden,
ln bezit van rijbewijs B;
Woonachtig of bereid zijn te gaan wonen in het beheersgebied
van waterschap Zeeuwse Eilanden.
Salaris
Het salaris voor functie A. bedraagt maximaal 2072,00 bruto per
maand en voor functie B. 2.708,00 bruto per maand en wordt on
der meer bepaald aan de hand van opleiding, leeftijd en ervaring. Het
salaris is exclusief vakantietoelage (8%) en eindejaarsuitkering (2,7%).
Arbeidsvoorwaarden
Het waterschap heeft een uitstekend pakket primaire en secundaire
arbeidsvoorwaarden, waaronder het pensioenreglement van het
ABP en de ziektekostenregeling IZR. Door het kopen of verkopen
van verlof is het mogelijk om gemiddeld 36 c.q. 38 uur per week te
werken. Zeeuwse Eilanden hanteert een beoordelings- en belo
ningsbeleid waarbij de aandacht gericht uitgaat naar het functio
neren van de medewerker Dit leidt onder meer tot het toekennen
van periodieke salarisverhogingen.
Informatie
Voor informatie over functie A. kunt u tijdens kantooruren bellen
met het hoofd van de afdeling Zuiveringsbeheer van de sector
Waterbeheer, de heer Ing. L Kasse (telefoon 0113-241312) en voor
functie 8. met het hoofd van de afdeling Planvorming van de sector
Wegen, de heer ir. G van Es (telefoon 0113-241271),
Sollicitaties
Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 1 januari 2003 richten aan:
Waterschap Zeeuwse Eilanden, t.a.v. de afdeling P&O, Postbus 114,
4460 AC Goes. Per e-mail kan ook: personeel@wze.nl (brief en c.v.
als bijlage in Word). Vermeld het vacaturenummer in de linker
bovenhoek van de brief en de envelop of de e-mail.
Waterschap Zeeuwse Eilanden wil in het kader van de Wet Samen
het aandeel allochtonen in het personeelsbestand vergroten.
Sollicitanten uit deze doelgroep, die aan de gestelde eisen voldoen,
worden uitdrukkelijk verzocht te reageren
Acquisitie n
gesteld.
\r aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs
Piet Heinstraat 77 Postbus 114, 44£Q AC Goes Telefoon (0113)241000 Fax (0113)227528 infoOwzer^jrin^w^