PZC EENTE MIDDELBURG medewerker begraafplaatsen/ crematorium v/m Hoofd afdeling Financiën ZEEUWS MUSEUM Secretaresse med(enbnc zaterdag 14 december 2002 k komstplannen. Deze zijn verwoord in de "Kwaliteitsatlas Middelburg 2030". De uit die atlas voortvloeiende plannen geven een krachtige impuls aan de leefbaarheid van Middelburg! Door die plannen groeit Middelburg uit tot een stad met nog meer dynamiek en met veel ruimte voor vernieuwing. Een moderne stad, waar mensen zich thuis moeten voelen en waar het uitste kend werken, wonen en leven moet zijn. Bestuur en medewerkers werken hard aan de realisering van de ambitieuze plan nen. Er wordt een beroep gedaan op de inzet en creativiteit van de medewerkers om de toekomstplannen te verwezenlijken. Als gevolg van een doorgevoerde organisatiewijziging zal de gemeentelijke organisatie binnenkort bestaan uit de Bestuursdienst, de dienst Maatschappelijke Zaken en de dienst Ruimte. Voor de sectie Begraafplaatsen/Crematorium welke onderdeel zal gaan uitmaken van de nieuwe afdeling Realisatiebedrijf van de dienst Ruimte zijn wij op zoek naar een voor 36 uur per week Functie-informatie: - u verzorgt de ontvangst en begeleiding van nabestaanden en zorgt voor een goed verloop van de uitvaartdiensten waarbij u tevens de muziek programmeert t.b.v. auladiensten; - u assisteert de beheerder bij de uitvoering van administratieve werkzaam heden en verzorgt de correspondentie naar nabestaanden, ondernemers etc.; - u bedient en ruimt de oven en verzorgt de asverwerking, ook verzorgt u het delven en dichten van de graven; - u heeft het algemeen toezicht op de staat van onderhoud van de gemeentelijke groenvoorziening op de begraafplaatsen en u verzorgt alle vaktechnische werkzaamheden die hierbij voorkomen; - u houdt toezicht op gebruikers en bezoekers van de begraafplaats en treedt zo nodig corrigerend op. Functieprofiel: Wij vragen een afgeronde vbo-opleiding in relevante richting zoals diploma uitvoerder begraafplaatsen aangevuld met: - opleiding groenverzorger of gelijkwaardig; - administratieve vaardigheden; - stabiele persoonlijkheid; - stressbestendigheid; - creativiteit en inventiviteit; - zeer goede contactuele eigenschappen. Salaris: - afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van maximaal 2.105,-- (functieschaal 5) bruto per maand; - doorgroeimogelijkheden, afhankelijk van de personeelsbeoordeling, tot 2.213,-- (uitloopschaal 6) bruto per maand. De gemeente biedt naast een boeiende, veelzijdige functie een scala van uitstekende secundaire voorzieningen. Inlichtingen: Nadere informatie over deze functie kunt u inwinnen bij de heer M. Jilleba, Beheerder Begraafplaatsen en Crematorium, telefoon (0118) 67 53 03. Voor meer inlichtingen kunt u de internetsite van de gemeente raadplegen: www.middelburg.nl. Procedure: - bij de selectieprocedure wordt een vertegenwoordiging van het personeel betrokken; - de gemeente streeft ernaar meer vrouwen, gedeeltelijk arbeidsongeschikten en personen uit etnische minderheden te benoemen. Zij worden uitdrukkelijk uitgenodigd te solliciteren. - u kunt uw sollicitatie voor donderdag 3 januari 2003 richten aan het college van burgemeester en wethouders van Middelburg, t.a.v. de heer L. de Klerk, personeelsconsulent, Postbus 6000, 4330 LA Middelburg, onder vermelding van vacaturenummer 2002/44; - e-mailen kan ook: Personeelszaken@middelburg.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld en ook niet gehonoreerd. De nieuwe gemeente Hulst staat voor een uitstekend woonklimaat in een open land schappelijk waardevol Oost-Zeeuws-Vlaanderen, waarin het lokale bedrijfsleven, toerisme, recreatie en landbouw zich in evenwicht met natuur en landschap kunnen ontwikkelen. De gemeente zorgt via beleid en organisatie voor de evenwichtige ontwikkeling van de vestingstad Hulst en de landelijke kernen, waarbij kwaliteit vóór kwantiteit gaat en waarbij het bedienen van de burger in brede zin de centrale doelstelling van de gemeente vormt. I Op 1 januari 2003 zullen de gemeenten Hulst en Hontenisse als gevolg van een gemeentelijke herindeling samengevoegd worden tot de nieuwe gemeente Hulst. De nieuwe gemeente zal bestaan uit ongeveer 28.000 inwoners.De gemeentelijke organisatie zal uit ong. 200 collega's gaan bestaan, die samen de ambtelijke organisatie vormen. De organisatie is opge bouwd uit drie sectoren; Ruimte, Samenleving en Middelen en een Staf. De sector Middelen is onderverdeeld in de afdeling Ondersteuning en de afdeling Financiën. Voor de afdeling Financiën zijn wij op zoek naar een m/v voor 36 uur per week Functie-inhoud De afdeling Financiën bestaat uit drie teams: financieel beleid, financieel beheer en belastingen, in totaal 18 formatieplaatsen. Het accent van de werkzaamheden binnen de functie van afdelingshoofd ligt op het manage ment van de afdeling. Bij de functie horen de volgende taken: - is mede verantwoordelijk voor algemeen, strategisch en integraal management - geeft mede richting aan de gewenste organisatiecultuur - het coördineren, initiëren, ontwikkelen en uitvoeren van beleid binnen de organisatie en voor de afdeling in het bijzonder - coördineert, plant en is verantwoordelijk voor de kwaliteit, continuïteit en efficiency van de uitte voeren taken binnen de afdeling - leidinggeven aan, coachen, stimuleren, controleren en instrueren van de medewerkers - het voeren van afdelings- en teamoverleg, functionerings-, beoordelings- en sollicitatiegesprekken - mede inhoud geven aan management en personeelsbeleid Functie-eisen - HBO werk- en denkniveau aangevuld met functiegerichte opleidingen - Bedrijfsmatige, besluitvaardige en delegerende instelling - Ervaring met (gemeentelijk) beleid, ontwikkelingen binnen het vakgebied en het initiëren van veranderingsprocessen - Ervaring met procesgerichte sturing van de financiële functie - Kennis van en ervaring met coachend leidinggeven - In staat het niveau en de kwaliteit van de werkzaamheden op de afdeling te beoordelen Salaris Het salaris bedraagt, afhankelijk van het voldoen aan de functie-eisen, max. 4.519,— zijnde het maximum van salarisschaal 12, salarispeil 1 oktober 2002. Het definitieve functieniveau dient nog aan de hand van functiewaardering te worden vastgesteld. Reactie Voor inlichtingen kunt u tot en met 24 december 2002 contact opnemen met de heer E.A. de Schepper, beoogd sectorhoofd Middelen (0114- 687600) of mevrouw Drs. C.M. van der Lijcke, beoogd gemeentesecretaris (0114-389000). Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure. Uw reactie kunt u voor 2 januari 2003, richten aan de Stuurgroep Herin deling Hontenisse-Hulst, Postbus 49, 4560 AA Hulst. Het Zeeuws Museum, gevestigd in de Norbertijnerabdij in het centrum van Middelton heeft een grote, gevarieerde collectie van kunstvoorwerpen. Het beheert bovendien de lectie van het Koninklijk Zeeuwsch Genootschap der Wetenschappen en de collectie I» dendaagse kunst van de Provincie Zeeland. Het museum staat aan de vooravond van een ingrijpende verbouwing herinrichting en-, organisatie en zoekt een voor 36 uur per week Functie-inhoud - secretariële ondersteuning van de afdeling communicatie en educatie - opstellen en uitwerken van de interne en externe correspondentie, mailings en perste- richten - redactionele werkzaamheden zoals het jaarverslag, corrigeren van kopij, opstellen n eenvoudige persberichten etc. - biedt ondersteuning bij de organisatie van activiteiten van de afdeling communicaties educatie - archivering van de stukken t.b.v. de afdeling communicatie en educatie - notuleren van werkoverleg - behandeling van post en e-mail volgens een geautomatiseerd postregistratiesysteem - controleren en bewaken van de postregistratie - kopiëren en verspreiden van stukken ten behoeve van de diverse afdelingen - beheren van het adressenbestand van het museum en de stichting Vrienden van te Zeeuws Museum - bedienen van de telefooncentrale - biedt waar nodig ondersteuning aan de overige secretariaatsmedewerkers Functie-eisen - MBO-werk- en denkniveau op basis van Havo aangevuld met een afgeronde opleiding op het gebied van communicatie en marketing - ervaring met projectmatig werken - goede sociale en communicatieve vaardigheden in de Nederlandse, Engelse en Du taal - kennis en ervaring met Microsoft Office software, Access en postregistratiesysteem - organisatorische vaardigheden - zelfstandig en goed in teamverband kunnen werken - enige kennis van financiële administratie - enige jaren werkervaring in een vergelijkbare functie Wij bieden: - goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de Rechtspositieregeling van de Pro vincie Zeeland - een definitieve waardering van deze nieuwe functie is in voorbereiding. Als indicate bedragt het bruto maandsalaris bij een 36-urige werkweek maximaal 2. (schaal 6). Informatie Voor informatie over de functie kunt u contact opnemen met mevrouw Anneke Klaassen, directie-assistent telefoonnummer 0118-626655 en vanaf 2 januari 2003 0118-653051, bj voorkeur op dinsdag, donderdag of vrijdag tussen 14.00 en 16.30 uur. Uw sollicitatiebrief en curriculum vitae kunt u vóór 6 januari 2003 zenden aan het Zeeuw: Museum, Postbus 378, 4330 AJ Middelburg, t.a.v. mevr. A. Klaassen. Met vermelding in de linker bovenhoek sollicitatie. In verband met de komende feestdagen wordt in de tweed» week van januari een selectie gemaakt van de ontvangen sollicitatiebrieven. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. - fillers! voor de kerst u frons kwijt? esthetische chirurgie en cosmetische behandelingen Noordbolwerk 35 T 0118 67 27 54 www.medcentric.nl Waterschap Zeeuwse Eilanden Waterschap Zeeuwse Eilanden zorgt met ongeveer vierhon derd medewerkers voor dege lijke waterkeringen, voor aan leg, onderhoud en veiligheid van plattelandswegen, voor een goed waterpeil, voor een goede kwaliteit van het opper vlaktewater en voor zuivering van het afvalwater. Het water schap voert deze taken uit in de provincie Zeeland boven de Westerschelde. Het hoofd kantoor is tot medio 2004 gevestigd in Goes en daarna in Middelburg. De organisa tie is onderverdeeld in de sectoren (Waterkeringen, Waterbeheer, Wegen en Middelen) en een Staf. Zeeuwse Eilanden streeft een cultuur na waarin voor alle medewerkers sprake is van een duidelijke taak, een eigen verantwoorde lijkheid en differentiatie in beloning. Meer informatie over waterschap Zeeuwse Eilanden kunt u vinden op www.wze.nl Bij de afdeling Zuiveringsbeheer van de sector Waterbeheer is een vacature voor: A. Bedieningsmedewerker m/v voor het district Schouwen-Duïveland/Ttiolen, 37 uur p/w, vac. nr. 02-18 De afdeling Zuiveringsbeheer verzorgt de planvorming voor en de uitvoering van de operationele taken voor de zuiveringstechnische werken. Tevens zorgt de afdeling voor het dagelijks beheer en onderhoud van poldergemalen en stuwen onder de verantwoor delijkheid van de afdeling Onderhoud Technische Installaties(OTI). De uitvoering van operationele taken berust bij drie districten. De afdeling Zuiveringsbeheer beheert in totaal 11 rioolwaterzui veringsinstallaties (rwzi's), 95 rioolgemalen en ca. 300 kilometer transportleiding. Bij de afdeling zijn 48 personen werkzaam. De afdeling staat onder leiding van een afdelingshoofd. Functie-informatie De bedieningsmedewerker heeft o.m. de volgende taken. Het bedienen van (geautomatiseerde) poldergemalen, stuwen en rioolgemalen; Het uitvoeren van het dagelijks onderhoud aan poldergemalen, rioolgemalen en afvalwatertransportleidingen; Het houden van storingsdiensten en ingrijpen bij storingen; Het assisteren van werktuigbouwkundigen en elektrotechnici; Het assisteren van de klaarmeesters op de rioolwaterzuiverings installaties bij de bediening van zuiveringsprocessen, Het registreren en/of verwerken van bedrijfsgegevens. Functie-eisen Opleiding op LBO niveau, bij voorkeur elektrotechniek of werk tuigbouw; In bezit van rijbewijs BE; Ervaring met bovengenoemde werkzaamheden strekt tot de aan beveling; Zowel zelfstandig als in groepsverband kunnen werken; Het gevolgd hebben van, dan wel bereid zijn tot het volgen van veiligheidsopleidingen en andere aanverwante opleidingen; Woonachtig of bereid zijn te gaan wonen binnen het werkgebied Schouwen-Duiveland. Bij de afdeling Planvorming van de sector Wegen is een vacature voor: B. Medewerker Weg beheer m/v 37 uur p/w, vac. nr. 02-H9 De afdeling Planvorming van de sector Wegen houdt zich voorna melijk bezig met het ontwikkelen van beleid ten aanzien van de wegenzorg. De afdeling heeft daarbij onder andere als aandachts terreinen het algemeen wegenbeheer en verkeer- en vervoerbeleid, rationeel verhardingsbeheer, beplantingsbeheer, het houden van verkeersonderzoeken, het optimaliseren van de verkeersveiligheid, het initiëren van nieuwe werken en het opstellen van beleidsanaly ses. Bij de afdeling Planvorming werken momenteel 8 medewer kers onder leiding van een afdelingshoofd. Functie-informatie De Medewerker Wegbeheer heeft o.m. de volgende taken; Het (mede) verzorgen van de inwinning van gegevens van de weg verhardingen d.m.v. visuele inspecties volgens de CROW-methodiek; Het opstellen van planningen t.b.v. het onderhoud van de w^ter- schapswegen (m.b.v. het wegbeheerpakket DgDialog); Het uitvoeren van maatregeltoetsen; Het uitwerken van berekeningen t.b.v. het treffen van onder- houdsmaatregelen en nieuwe verhardingsconstructies; Het uitwerken van onderhoudsmaatregelen zoals het schetsen van dwarsprofielen, bepalen van hoeveelheden en de globale kosten; Het begeleiden van de afdeling Centraal Ontwerp bij het opstellen van het RAW-bestek en de tekeningen van onderhoudsbestekken en nieuwe werken zoals bijvoorbeeld fietspaden; Het (mede) verzorgen van de bijhouding en monitoring van proefvakken. Functie-eisen Een afgeronde technische MBO-opleiding, bij voorkeur Weg- en Waterbouw; Ervaring met bovengenoemde werkzaamheden, bij voorkeur ook met plattelaridswegen en het beheerpakket DgDialog; Zowel zelfstandig als in teamverband en klantgericht kunnen werken; Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, ln bezit van rijbewijs B; Woonachtig of bereid zijn te gaan wonen in het beheersgebied van waterschap Zeeuwse Eilanden. Salaris Het salaris voor functie A. bedraagt maximaal 2072,00 bruto per maand en voor functie B. 2.708,00 bruto per maand en wordt on der meer bepaald aan de hand van opleiding, leeftijd en ervaring. Het salaris is exclusief vakantietoelage (8%) en eindejaarsuitkering (2,7%). Arbeidsvoorwaarden Het waterschap heeft een uitstekend pakket primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder het pensioenreglement van het ABP en de ziektekostenregeling IZR. Door het kopen of verkopen van verlof is het mogelijk om gemiddeld 36 c.q. 38 uur per week te werken. Zeeuwse Eilanden hanteert een beoordelings- en belo ningsbeleid waarbij de aandacht gericht uitgaat naar het functio neren van de medewerker Dit leidt onder meer tot het toekennen van periodieke salarisverhogingen. Informatie Voor informatie over functie A. kunt u tijdens kantooruren bellen met het hoofd van de afdeling Zuiveringsbeheer van de sector Waterbeheer, de heer Ing. L Kasse (telefoon 0113-241312) en voor functie 8. met het hoofd van de afdeling Planvorming van de sector Wegen, de heer ir. G van Es (telefoon 0113-241271), Sollicitaties Uw schriftelijke sollicitatie kunt u vóór 1 januari 2003 richten aan: Waterschap Zeeuwse Eilanden, t.a.v. de afdeling P&O, Postbus 114, 4460 AC Goes. Per e-mail kan ook: personeel@wze.nl (brief en c.v. als bijlage in Word). Vermeld het vacaturenummer in de linker bovenhoek van de brief en de envelop of de e-mail. Waterschap Zeeuwse Eilanden wil in het kader van de Wet Samen het aandeel allochtonen in het personeelsbestand vergroten. Sollicitanten uit deze doelgroep, die aan de gestelde eisen voldoen, worden uitdrukkelijk verzocht te reageren Acquisitie n gesteld. \r aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs Piet Heinstraat 77 Postbus 114, 44£Q AC Goes Telefoon (0113)241000 Fax (0113)227528 infoOwzer^jrin^w^

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 40