mm,
Innovatieadviseur
PERSONEEL
PZC
PROJECTLEIDER
OS «OOP
FaasseQfaasse
ADMINISTRATIEF MEDEWERKER M/V
Auris i&f
VI
„ElMERSWAAL
Medewerker opsporing en handhaving m/v
^BEVER
voor onze vestiging in Vlissingen
Q Uw activiteiten
Syntens, Innovatienetwerk voor ondernemers
je kan wel een
3-delig maatpak drage
maar
_kun je het
ook verkopen
ACCOUNTMANAGER
zaterdag 7 december 2002
De Hoop Betonwaren BV, onderdeel van De Hoop Terneuzen BV,
produceert en verhandelt voornamelijk betonnen systeemvloeren.
Binnen dit segment van ons bedrijf starten wij in 2003 met een
proeffabriek in Terneuzen welke op industriële wijze bakstenen gevels zal
gaan prefabriceren.
In verband hiermee zijn wij op zoek naar enthousiaste en vakkundige
kandidaten voor de functie van
De taak:
- Spilpositie bij de opstart en uitbouw van de nieuwe gevelfabriek.
- Leidinggeven aan deze nieuwe fabriek
- Leidinggeven aan de bestaande betonfabriek waar combinatievloeren en
speciale verdiepingsvloeren worden geproduceerd.
Functie - profiel
HTS-bouwkunde of vergelijkbare opleiding
- HBO werk - en denk niveau
- Ervaring in leidinggeven
Affiniteit met productieprocessen
- Goede communicatieve vaardigheden
- Pioniers- en team geest
Heeft u interesse in deze uitdagende, zelfstandige functie waar u optimaal
gebruik kunt maken van uw bouwkundige kennis, spelen met uw commerciële
feeling en leiding kunt geven aan een groep vakkundige betonmedewerkers
I dan nodigen wij u uit, een brief of e-mail aan ons te sturen met zoveel mogelijk
i relevante informatie betreffende uw opleiding en werkervaring.
I Wilt u eerst uitgebreid geïnformeerd worden over deze innovatieve functie dan
I kunt u contact opnemen de heer F.J. Simons, directeur De Hoop Betonwaren
BV op tel nr 0115-680248.
I Ons adres De Hoop Terneuzen BV, Postbus 19 4530 AA Terneuzen.
I t.a.v. mevrouw M.M.L. van Broeck, personeelsfunctionaris.
I Tel.nr. 0115-680220. Fax.nr. 0115-617277 e-mailmiriam@dehoop.nl
De Hoop Terneuzen b.v. is
leverancier van bouwmaterialen
in de ruimste zin van het woord
en producent van betonwaren
en betonmortel. De producten
vinden hun toepassing in alle
sectoren van de bouwwereld;
weg- en waterbouw, woning- en
utiliteitsbouw. De afnemers
bevinden zich zowel op de
professionele als de particuliere
markt.
Onder de moedermaatschappij
De Hoop Terneuzen b.v.
opereren tevens diverse
ondernemingen in Nederland.
België, Frankrijk en Engeland.
De Hoop Terneuzen bv
Postbus 19,4530 AA Terneuzen
telefoon (0115)68 09 11
fax (0115) 61 72 77
e-mpil: hsuy@dehoop nl
ERA Makelaardij Faasse Faasse te Goes zoekt ter uitbreiding van het team een
(fulltime)
De functie:
Je zult in deze functie secretariële werkzaamheden uitvoeren zoals de zorg voor dossiers, telefo
nisch en schriftelijk contact met betrokkenen, agendabeheer, de ontvangst van cliënten op kantoor,
etc. Met andere woorden je neemt letterlijk en figuurlijk een centrale plaats in binnen onze organisa-
Functie-eisen:
Wij zoeken een jonge, representatieve collega met commerciële kwaliteiten voor wie klantvriendelijk
heid en dienstverlening hoog in het vaandel staan. Je bent niet ouder dan 35 jaar, je beschikt over
MBO-niveau en je hebt ervaring met Word en Excel. Zelfstandig werken, prioriteiten stellen en in
teamverband kunnen functioneren zijn onmiskenbare eigenschappen van jou. Verder ben je flexibel,
integer en collegiaal.
Wij bieden je aan:
Een boeiende en afwisselende baan in een informele en collegiale sfeer.
Ons bedrijf bied je volop kansen tot verdere ontplooiing.
Een bij de functie, ervaring en opleiding, passend salaris.
Je kunt je sollicitatie met CV binnen 10 dagen na het verschijnen van deze advertentie zenden aan;
ERA Makelaardij Faasse Faasse, t.a.v. Lianne van der Waal, Postbus 2056, 4460 MB GOES, of
l.vandenwaal@faasse-faasse.nl
Voor meer informatie over ons kantoor; www.faasse-faasse.nl
Koninklijke Auris Groep
Auditieve Communicatieve
Auris Dienstverlening Goes
Auris Dienstverlening Goes (voorheen dienst ambulante begeleiding De Kring) is een onder
deel van de Koninklijke Auris Groep. De Koninklijke Auris Groep biedt onderwijs, begeleiding
en (audiologische) zorg op maat aan kinderen, jongeren en volwassenen met auditieve en/of
communicatieve beperkingen. De organisatie omvat centra (in Zuid-West en Midden Nederland)
voor onderzoek en advies, scholen voor (voorgezet) speciaal onderwijs, audiologische centra
en specifieke dienstverlening: ambulante onderwijskundige begeleiding, gezinsbegeleiding en
arbeidstoeleiding
Auris Dienstverlening Goes heeft een vacature voor:
Ambulant begeleiders v/m 1.2«e
We zoeken ambulant begeleiders die per 1 februari 2003 ons team komen versterken. De werk
zaamheden zijn in hoofdzaak het adviseren en begeleiden van scholen (bao en/of vo) bij het
onderwijs aan leerlingen met een auditieve en/of communicatieve handicap.
Zowel een volledige betrekking als een part-time betrekking behoort tot de mogelijkheden.
Wij bieden:
een flexibele organisatie met duidelijke eigen verantwoordelijkheden voor elke medewerker
een functie als leraar of logopedist met als hoofdtaak het begeleiden van leerlingen, hun
ouders en hun leraren in het regulier onderwijs
mogelijkheden tot regelmatige scholing
Wij zoeken iemand die:
zo mogelijk ervaring heeft met leerlingen met auditieve/communicatieve problematiek
zo mogelijk ervaring heeft met leerlingen met een vraagstelling binnen het autistisch spectrum
als leraar of logopedist een ruime ervaring heeft in het primair of voortgezet onderwijs
zo mogelijk aantoonbare ervaring heeft met coaching van leraren in het onderwijs
de opleiding Speciaal Onderwijs of een daarmee vergelijkbare opleiding heeft afgerond
de opleiding ambulant begeleider SH/ESM heeft afgerond of bereid is deze te volgen
beschikt over goede contactuele eigenschappen
beschikt over goede mondelinge en schriftelijke taalvaardigheid
in staat is te werken in teamverband
een flexibele werkinstelling heeft
eigen vervoer met auto kan regelen
Heeft u interesse?
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de coördinator van Auris Dienstverlening,
Peter Strating, tel. (0113) 21 34 07.
Schriftelijke sollicitaties met een relevant cv en referenties kunt u richten aan: Auris Dienst
verlening, t a.v. P. Strating, Postbus 2049, 4460 MA Goes. De sollicitatiebrieven dienen uiterlijk
op maandag 16 december in zijn bezit te zijn. In de brief graag een duidelijke motivatie omtrent
de keuze voor de taak van ambulant begeleider en aangeven op welke wijze aan de genoemde
functie-eisen wordt voldaan. Gesprekken met geselecteerde kandidaten worden gevoerd op
donderdag 19 december 2002.
De Koninklijke Auris Croep is ontstaan uit een fusie tussen de Koninklijke Ammanstichting,
ACC Midden-Nederland en De Kring.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
fe|if|| Werken in de zorg
in zeeland?
Kijk op www.zz.nl
Op www.zz.ni vindt u vacatures in de zorg
in Zeeland met uitgebreide informatie.
Wij zijn onder andere op zoek naar;
bejaarden/ziekenverzorgende
Voor 16 en 32 uur
Zorgcentrum De Kraayert, Lewedorp
verzorgende
Op oproepbasis
Zorgcentrum Ter Weel, Krabbendijke
verzorgende
Meerdere contractvormen bespreekbaar
Zorgstroom, afdeling thuiszorg
verzorgenden
Voor 22 uur
Zorgcentrum Ter Reede, Vlissingen
Meer weten of solliciteren?
kijk op www.zz.nl
of bel: 0113 250073
GEMEENTE
*4' X
De gemeente Reimerswaal is een
aantrekkelijke plattelandsgemeente,
gelegen tussen Ooster- en Westerschelde.
De gemeente heeft ruim 20.000
inwoners, verdeeld over zeven woonkernen.
Daarvan 1 s Yerseke zowel nationaal
als internationaal bekend vanwege haar
oester- en mosselcultuur.
Oude Plein 1
Postbus 70
Tel.:
Fax:
Internet:
E-mail:
4416 AK Kruiningen
4416 ZH Kruiningen
(0113) 395 000
(0113) 395 333
www.reimerswaal.nl
gemeente@reimerswaal.nl
De gemeentelijke organisatie is en blijft sterk in ontwikkeling. Hierbij staan de uitgangspunten klant-,
mens- en resultaatgerichtheid in combinatie met kosten- en kwaliteitsbewustzijn op de voorgrond.
.De organisatie is sinds kort overgestapt naar een organisatie bestaande uit een sector Grondgebied,
een sector Inwoners en een Bestuursdienst. Binnen de sectoren wordt door de diverse afdelingen vórm
gegeven aan de werkzaamheden van de gemeente, ondersteund door de Bestuursdienst. Bij de gemeente
Reimerswaal zijn ca. 150 medewerkers werkzaam.
Binnen de sector Grondgebied, afdeling Bouwen, Milieu en Handhaving zijn we op zoek naar kandidaten
voor de functie
(code 2.2.33) 36 uur
Wij zoeken:
- een enthousiaste medewerker op mbo-niveau met de benodigde opsporingsbevoegdheid of in staat
deze te gaan verwerven. Je beschikt over een dienstverlenende instelling, bent flexibel maar op het
juiste moment weet je je rug recht te houden:
- op basis van argumenten weetje mensen te overtuigen:
- je hebt affiniteit met het werken in een ambtelijke organisatie:
- je beschikt over goede onderhandelingsvaardigheden en vindt collegialiteit, professionaliteit en humor
belangrijke elementen in je nieuwe werkkring.
Wat wij verwachten:
- als medewerker opsporing en handhaving ben je belast met de controle en zo nodig opsporing op
diverse wetten en regels, waaronder de Wet op de Openluchtrecreatie. APV, bestemmingsplannen,
hondenbelasting, verschillende wetten ter bescherming van de natuur, gebruik recreatiewoningen en
ben je in dat kader aangesteld als bevolkingscontroleur;
- je verzorgt de administratieve verwerking van de controlegegevens;
- je corrigeert overtredingen door middel van aanschrijvingen en/of verbaliseringen;
- je voert eventueel bestuursdwang- en kostenverhaalprocedures uit tegen overtreders van verschillende
wet- en regelgeving. Ook indien de overtreding door anderen/collega's is geconstateerd.
Om dit goed uit te kunnen oefenen is het noodzakelijk veel overleg te hebben met burgers, instelling*
en instanties over en met betrekking tot de te controleren regelgeving.
Gevraagd en ongevraagd adviseer je over besluiten inzake handhaving.
Wij bieden:
Afhankelijk van kennis en ervaring, minimaal 1.886,-- en maximaal 2.747,-- bruto per maand (schaal 8).
Eind dit jaar wordt binnen de oiganisatie een algehele ronde functiewaardering opgestart. Vanaf volgend jaar
zullen aan alle functies de benodigde competenties en vaardigheden worden toegekend. De gemeente
Reimerswaal kenmerkt zich als een oiganisatie met korte lijnen, een pragmatische instelling en een opren cultuuc
Binnen de gemeente worden ruime studiefaciliteiten geboden en is er gericht aandacht voor je loopbaanwensen. j
De gemeente Reimerswaal kent de gebruikelijke rechtspositie voor gemeentepersoneel (CAR/UWO) en
goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals regeling kinderopvang, variabele werktijden waaronder de
mogelijkheid om 52 uren per jaar extra te werken en bij te schrijven op de verlofkaart, een vrije vrijdag
middag en een fiets- en pc-privéregeling.
Voor informatie over de functie kun je contact opnemen met Harry van Waveren. afdelingshoofd v
afdeling BMH, tel. (0113) 395 237. Op onze website www.reimerswaal.nl kun je meer informatie vind
over werken bij de gemeente Reimerswaal
Procedure:
We nodigen je uit om te reageren. We ontvangen graag een sollicitatiebrief met CV
Sollicitaties kunnen tot 10 dagen na het verschijnen van dit blad worden gericht aan
burgemeester en wethouders van Reimerswaal, Postbus 70, 4416 ZH Kruiningen. of
via de elektronische snelweg naar gemeente@reimerswaal.nl worden gemaild.
In beide gevallen onder vermelding van de code.
Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
v INNOVATIES^
Creating Tomorrow's Technology
Bever innovaties is een snel groeiend technisch ontwerp- en
adviesbureau- Tot ons vakgebied behoren electronische prij-
zenborden bij benzinestations. We installeren en onderhou
den door heel Nederland een uitgebreid netwerk van deze
'high-tech' prijzenborden
Bever innovaties is toonaangevend in dit vakgebied. Ons
werkaanbod groeit snel, daarom zoeken wij:
MONTEUR M/V
Wij vragen:
- Werk/denkniveau: MTS electrotechniek;
- Vaardigheid in het werken met pc's;
- Bezit van rijbewijs B,
- Souplesse en bereidheid tot verder leren
Wij bieden:
- Een afwisselende en zelfstandig baan;
- Een informele en motiverende werkomgeving,
- Goede beloning en secundaire voorwaarden.
Voor inlichtingen bezoek www.innovaties.nl. Of bel 0111-406015
en vraag naar Remko Delfgaauw.
Je sollicitatie kun je sturen naar:
Bever innovaties, Haringvlietplein 8, 4301 XG, Zierikzee.
Syntens is een onafhankelijke adviesorganisatie voor het
midden- en kleinbedrijf, die ondernemers in staat stelt
vernieuwingsprocessen te realiseren. Het accent ligt hierbij op de
terreinen van technologie en bedrijfsvoering. Syntens is zowel een
vraagbaak als een sparringpartner om ideeën te toetsen. Maar
nog belangrijker: Syntens brengt ondernemers met die partijen in
contact waardoor innovaties daadwerkelijk gerealiseerd kunnen
worden en is daarmee bij uitstek een lanceerbasis voor
vernieuwing. Syntens beschikt over een landelijk netwerk. Elk van
de 15 vestigingen is sterk regionaal georienteerd om optimaal te
kunnen inspelen op de behoeften van ondernemers.
Innovatienetwerk voor ondernemerTS^SSP
Als innovatieadviseur draagt u op creatieve en inventieve wijze bij aan het behalen van de doelstelling
van Syntens: het stimuleren en bevorderen van het innovatievermogen van het midden- en kleinbedrijf
(mkb). Ondernemingszin, een actieve houding en het opbouwen van 'netwerken'vormen hierbij
sleutelbegrippen.
Het team Vlissingen adviseert met dertien medewerk(st)ers mkb-ondernemers in Zeeland en op de
Zuid-Hollandse eilanden. Dit gebeurt voornamelijk via landelijk georganiseerde projecten, maar ook via
projecten die met de provincie Zeeland of andere partijen zijn opgezet.
Als adviseur geeft u advies en voorlichting op technologisch en/of bedrijfskundig terrein aan ondernemers
in het mkb. U treedt op als sparringpartner en klankbord voor de mkb-ondernemer. Een belangrijk onder
deel van uw werk omvat het doorlichten van bedrijven om kernvaardigheden en samenwerkingsopties
vast te stellen. U adviseert bedrijven en groepen van bedrijven, bevordert de samenwerking van bedrijven
onderling en van bedrijven met kennisinstellingen.
Q U bent een vrouw/man in de leeftijd 25 tot 30 jaar met een bedrijfskundige achtergrond met interesse in
en/of ervaring met ICT. Een opleiding op tenminste HBO-niveau is vereist en enige werkervaring wenselijk.
U bent gewend om projectmatig en in teamverband te werken. Relevante advieservaring in het mkb is een pre.
Q Wij bieden een fulltime baan met hoge mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid in een informele
en resultaatgerichte omgeving. Ontplooiing van eigen initiatieven wordt gestimuleerd en gewaardeerd.
Uiteraard ontvangt u een salaris dat in overeenstemming is met de zwaarte van de functie, aangevuld met
goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Gezien de samenstelling van ons team wordt vrouwelijke
kandidaten nadrukkelijk gevraagd te solliciteren.
(J) Voor informatie over de functie kunt u telefonisch of per e-mail contact opnemen met de heer Haike Maat,
teamleider, telefoon (0118) 628 141e-mail: hma@syntens.nl,Voor informatie over onze organisatie kunt u
tevens kijken op www.syntens.nl.
Uw sollicitatiebrief met curriculum vitae kunt u binnen tien dagen na verschijnen van deze advertentie richten
aan Syntens, t.a.v. de heer H.N. Maat, Postbus 8,4380 AA Vlissingen. E-mailen kan ook: hma@syntens.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Voor de regio Zeeland e.o. zoeken wij een
(ca. 21-35 jaar)
Ben je een dynamische persoonlijkheid met aantoonbare verkoopervaring
en begrijp je het woord "relatiebeheer"?
Dan wacht je een mooie toekomst bij PWG Bedrijfsveilige Kleding B.V.
PWG is een groeiend bedrijf waar hoogwaardige veiligheidskleding zoals
brandweerkleding, reflectiekleding en doorwerkkleding ontwikkeld en
gemaakt wordt.
De baan:
- het verstevigen van de relaties met bestaande klanten
- het verwerven van nieuwe relaties
- het op een creatieve manier zoeken naar nieuwe kansen
(gp Onze wensen:
- minimaal MBO-niveau
- bekendheid in de branche is een pré
- geen 9 tot 5 mentaliteit
- aantoonbare commerciële kwaliteiten
- doel- en resultaatgericht
- geldig rijbewijs B
Je profiel:
- collegiale instelling, teamworker
- een stressbestendige en stabiele persoonlijkheid met een natuurlijk overwicht j
- wonend in het rayon
Wij bieden:
een afwisselende job binnen een dynamische organisatie met prima
arbeidsvoorwaarden. Mensen met ambitie groeien mee met PWG.
Ie sollicitatiebrief voorzien van CV en een recente pasfoto stuur je binnen 14
dagen aan onderstaand adres;
PWG Bedrijfsveilige Kleding B.V.
t.a.v. afdeling personeelszaken
Postbus 103
4460 AC Goes
E-mail; info@pwg.nl
www.pwg.nl
PWG
Bedrijfsveilige
Kleding B.V.