Q Psychotherapeut m gemeente j^j spow 'i badhuis J ■ir Netwerkbeheerder m/v Ziekenhuis Lievensberg "ir Receptioniste os uur) Kapelle gemotiveerde, enthousiaste en representatieve verkoopmedewerker m/v 't Badhuys Landmeter Voor de Ambulante Zorg te Goes zijn wij op zoek naaT een 36 uur per week (winder uren bespreekbaar) Sitmtlcschcts Vanuit de nevenvestiging in Goes biedt Eleos ambulante zorg aan volwassenen en kinderen en jeugdigen. De afdeling Volwassenen (hoofd vestiging Dordrecht) bestaat momenteel uit 28 personen onder wie psychiaters, artsen, SPV'en, psychologen, psychotherapeuten (i.o) en maatschappelijk werkenden. In verband met uitbreiding van de afdeling Volwassenen is Eleos op zoek naar een nieuwe collega. Als psy chotherapeut ontvangt u leiding van het hoofd afdeling Volwassenen. Functie Vanuit de eigen professionele verantwoordelijk heid levert u een bijdrage aan alle onderdelen van het onderzoeks- en behandelproces. De functie omvat de volgende taken: indiceren voor behandelmethoden; voeren van adviesgesprekken en afsluiten van behandelovereenkomsten; uitvoeren van psychotherapeutische behande lingen vanuit diverse referentiekaders; in het kader van consultatie advies geven aan huisartsen en andere zorgverleners. U bent lid van het multidisciplinaire behandel team en eventueel van het onderzoeks- en adviesteam. Profiel U heeft een registratie als psychotherapeut. U heeft bekendheid met het psychoanalytisch referentiekader (is een pré). U bent in staat om zelfstandig te functioneren in een multidisciplinair teamverband. U bent initiatiefrijk en creatief. Eleos, stichting gereformeerde geestelijke gezondheidszorg, is een gespecialiseerde en professionele organisatie voor behandeling, begeleiding en advies bij psychiatrische en ernstig psychosociale problemen. De zorg van Eleos wordt geboden vanuit een christelijke levensovertuiging op gereformeerde grondslag. Van onze medewerkers wordt verwacht dat ze vanuit deze grondslag in hun handelen uiting geven aan de gereformeerde identiteit van Eleos. A/hbi>d Eleos biedt een veelzijdige en uitdagende functie binnen een dynamische werkomgeving. Er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Arbeidsvoorwaarden zijn conform de cao-ggz. Daarnaast bieden we een flexibel secundair arbeidsvoorwaardenpakket dat kan worden afgestemd op individuele wensen. Informatie Voor inlichtingen over de functie kunt u contact opnemen met dhr. drs. P. Voorwinden (hoofd afdeling Volwassenen a.i.) of dhr. J. Bloemendaal (manager), te bereiken onder nummer (078) 631 69 60 of per e-mail: peter.voorwinden@eleos.nl of jaap.bloemendaal@eleos.nl Schriftelijke sollicitaties kunnen worden gestuurd tot 21 december a.s. naar mevr. B.C. van Dasier (adviseur P&O), Postbus 306,3430 AH te Nieuwegein of per e-mail: bertine.vandasler@eleos.nl U kunt ook onze website bezoeken: WWW.eleos.nl Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Binnen de afdeling Automatisering is een vacature ontstaan voor een op basis van 36 uur per week (100%) Functie-informatie De netwerkbeheerder verricht primair werkzaamheden tijdens kantooruren en draait consignatiedienst volgens een bepaald rooster. De netwerkbeheerder verricht naast algemene netwerkbeheer-taken vooral werkzaamheden in het kader van technische ondersteuning van de Helpdesk. In hoofdlijnen worden de navolgende werkzaamheden verricht: - het uitvoeren van alle voorkomende werkzaamheden aan de IT-infrastructuur; - hel uitvoeren van operationele beheertaken; - het fungeren als projectleider voor kleine en middelgrote projecten; - het testen, installeren en documenteren van hardware en software; - het ondersteunen va n gebruikers. Functie-eisen 1MBO+ niveau op het gebied van ICT; - aantoonbare kennis van en ervaring met het besturingssysteem Windows 2000 Server; - kennis en ervaring met netwerkinfrastructuren; - beschikken over goede communicatieve eigenschappen; - bereidheid tot het uitvoeren van bereikbaarheidsdiensten; - woonachtig of bereidheid tot vestiging in Bergen op Zoom of directe omgeving; - kennis en ervaring met ITIL en/of Cisco zijn een duidelijke pré. Kandidaten die beschikken over ervaring in een soortgelijke functie in de gezondheidszorg genieten de voorkeur. Arbeidsvoorwaarden De arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO-Ziekenhuizen. De salariëring geschiedt op basis van FWG schaal 45 (max.€ 2.482,- bruto per maand bij fulltime dienstverband). Informatie en sollicitatie Voor informatie omtrent de functie kunt u contact opnemen met de heer D. Bellen, hoofd automatisering, telefoon 0164-278576. Uw schriftelijke sollicitatie kan vóór 16 december a.s. gericht worden aan mevrouw J. Kammenga- Hamerslag, Dienst Personeel en Organisatie, Boerhaaveplein 1, 4624 VT Bergen op Zoom. (acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld) 1 Lievensberg is een algemeen ziekenhuis voor West-Brabant, Tholen en St. Philips- land, met aria 60 medisch specialisten en ruim 1.100 mede werkers. Per jaar bezoeken ca. 150.000 mensen de polikliniek en worden in de kliniek ruim 10.000 patiën ten opgenomen. Lievensberg heeft 367 bedden. Het ziekenhuis beschikt over enige specialistische functies, onder andere een PAAZ, een GAAZ en een afdeling revalidatie. Wilt u meer algemene informatie over ons ziekenhuis, bezoek dan onze site: klip://BcvensWg.ziekMiboiuil Uitnodiging De Landinrichtingscommissie Axel nodigt u uit voor een informatie-avond omtrent het nieuw aan te leggen 'golfbos' nabij de Eerste Verkorting. De avond vindt plaats op woensdag 11 december 2002 en zal aanvangen om 19.00 uur in café/ restaurant het Molenhof, Molenstraat 2 te Axel. Tijdens deze avond zullen de inrichtingsplannen gepresenteerd worden en wordt u de gelegenheid gegeven vragen te stellen. Mocht u nog vragen hebben omtrent de voorlichting, dan kunt u contact opnemen met de heer Van der Sneppen, telefoon 0113 - 23 73 06. M.W. Dekker, voorzitter J.B. Postma, secretaris dienst landelijk gebied voor ontwikkeling en beheer 'Ik heb geen zin om elke keer te vertellen dat er iets mis is met m'n nieren' Steun de Nierstichting. Giro 88.000 NIERSTICHTING j j?. Nuttig en nodig I Telefoon: 035-697 80 60 www.nierstichttng.nl Uniek gelegen aan de Zeeuws-Vlcamse oever van de Westerschelde. Village Scaldia is een park dat anders is dan alle andere recreatieparken in Nederland. Na de recente uitbreiding beschikken wij nu over 130 luxe vakantiewoningen. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, ervaren, ambitieuse die graag wil doorgroeien. Wij vragen: Kennis van de nederlandse en duitse taal in woord en geschrift. Ervaring met Word en Excell Ervaring met geautomatiseerde reserveringssystemen (bij voorkeur Eurecrea) Opleiding MTRO of Middelbare Hotelschool Flexibiliteit De werkzaamheden zullen bestaan uit: Naast de normale receptiewerkzaamheden valt onder je verantwoordelijkheid het up-to-date houden van de automatiseringssystemen, het actualiseren van onze internetsite en het samen met de directie ontwikkelen van commerciële acties. Een brief met CV kun je richten aan. Holqer Kooman Management Postbus 121 4510 AC Breskens www.village-scaldia.nl I D D E L H A R N I S herhaalde oproep Wie komt ons team versterken? open oog voor de problematiek van kinderen iteit met kinderen aie op speciale zorg zijn aangewezen n je een veilige plek voor kinderen te creëren, Heb jij een warm gevoel voor kinderen met problemen een open oog voor de problematiek van kinderen affiniteit met kinderen c het ir en ben jij enthousiast flexibel ambitieus collegiaal open spontaan inventief breed inzetbaar volledig bevoegd, en wil jij kindgericht werken in teamverband werken in een gezellig team werken oplossingsgericht werken je inzetten voor de ontwikkeling van het speciaal basisonderwijs, dan ben jij de collega die wij graag willen hebben! Op korte termijn kunnen wij op onze school 'Het Kompas', speciale school voor basisonderwijs in de gemeente Middelharnis, plaatsen' een collega m/v fulltime (1 fte) of parttime (in overleg). Ben je enthousiast geworden? Richt dan je sollicitatie vóór 19 december 2002 aan: het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Middelharnis, Postbus 1, 3240 AA Middelharnis. Voor inlichtingen kun je contact opnemen met de directeur, Henk Blanke, bereikbaar onder 0187- 48 36 25 (scnool) of 0187-48 60 46 (privé). Voor vragen omtrent de procedure, kun je contact opnemen met Lineke Verwijs, medewerkster stafafdeling/r&O, bereikbaar onder 0187-47 55 12. Bij de selectieprocedure worden naast het bestuur zowel de ouder- als de personeelsgeleding van de medezeggenschapsraad betrokken. STICHTING PROTESTANTSE OUDERENZORG OP WALCHEREN De Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren biedt aan ouderen huisvesting, verzorging en verpleging. De Strchting bestaat uil zorgcentrum Swerf-Rust, woonzorg centrum Hof ter Veste en woon- en dienstencentrum Bastion in Middelburg zorg- en verpleegcentrum Nieuw-Sandenburgh in Veere en woonzorgcentrum De Tienden in Zoutelande. De Stichting richt zich op ontwikkeling van nieuwe zorgvormen, waardoor de organisatie sterk in beweging is. De SPOW heeft op korte termijn een vacature voor de functie van Administratief medewerker P&O m/v 28 uur per week met uitloopmogelijkheid tot 32 uur op locatie Swerf-Rust De functie omvat de volgende werkzaamheden: verzorgen van correspondentie en archivering; opstellen van arbeidsovereenkomsten en vacatures; verwerken van gegevens met behulp van het personeelsinformatiesysteem en opstellen van maand- en kwartaaloverzichten; beantwoorden van de telefoon en afhandelen van informatieverzoeken. Het profiel administratieve of secretariële opleiding op MBO-niveau; affiniteit met het werkveld Personeel en Organisatie; kennis van Word en Excel: bij voorkeur ervaring met geautomatiseerde verwerking van persoonsgegevens. goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid; nauwkeurig, zelfstandig en integer; affiniteit met de identiteit van de stichting. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen, De pensioenregeling van het PGGM is van toepassing. Het salaris bedraagt afhankelijk van opleiding en ervaring maximaal 2,106,00 bruto per maand bij een full-time dienstverband, conform FWG functiegroep 35. Inlichtingen kunnen worden ingewonnen bij Marij van lersel of Rianne Wattel, P&O-adviseurs, telefoon 01 18-630329/630308. Meer informatie over de organisatie kunt u vinden op http://www.spow.nl De sollicitatie kunt u voor 21 december 2002 richten aan Stichting Protestantse Ouderenzorg op Walcheren. t.a.v, P&O. L Stommesweg 14335 AX Middelburg, of e-mai!en naar p&o@spow.nl. onder vermelding van vacaturenummer 023036/Mvl. De sollicitatie gesprekken zullen plaatsvinden op 16 januari 2003. Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt met op pnjs gesteld. 't Badhuys, een jong en dynamisch bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in het ontwerpen en leveren van kwaliteitsbadkamers. Wij zijn op zoek naar een voor 32 - 40 uur in onze showroom Beschik je over goede contactuele eigenschappen en heb je affiniteit met o branche, dan ben je van harte welkom in ons enthousiaste team! Meer informatie kun je verkrijgen bij Johan Peter Flikweert, 0113-340440. Je brief CV zien wij met belangstelling tegemoet per post of e-mail. Kloosterweg 4 - 4421 PV Kapelle info@badhuys nl De nieuwe gemeente Hulst staat voor een uitstekend woonklimaat in een open land schappelijk waardevol Oost-Zeeuws-Vlaanderen, waarin het lokale bedrijfsleven, toerisme, recreatie en landbouw zich in evenwicht met natuur en landschap kunnen ontwikkelen. De gemeente zorgt via beleid en organisatie voor de evenwichtige ontwikkeling van de vestingstad Hulst en de landelijke kernen, waarbij kwaliteit vóór kwantiteit gaat en waarbij het bedienen van de burger in brede zin de centrale doelstelling van de gemeente vormt I Op 1 januari 2003 zullen de gemeenten Hulst en Hon- tenisse als gevolg van een gemeentelijke herindeling samengevoegd worden tot de nieuwe gemeente Hulst. De nieuwe gemeente zal bestaan uit ongeveer 28.000 in woners De gemeentelijke organisatie zal uit ongeveer 200 collega's gaan bestaan, die samen de ambtelijke or ganisatie vormen. De organisatie is opgebouwd uit drie sectoren; Ruimte, Samenleving en Middelen en een Staf. De sector Ruimte is onderverdeeld in de afdeling Vergun ningen, de afdeling Ruimtelijke Ordening Economie en de afdeling Openbare Werken. Voor de afdeling Openbare Werken zijn wij op zoek naar een: m/v voor 36 uur per week Functie-inhoud -verricht kadastrale en landmeetkundige werkzaamheden zoals: het verzorgen van grensbepalingen, rooilijnen, peilen, en uitzetwerkzaamheden voor de diverse vakge bieden binnen de gemeentelijke organisatie, alsmede het bijhouden van kaartmateriaal, kadastrale informatie en grootschalige basiskaart - ontwikkelt een visie, vertaalt dit naar beleid en adviseert m.b.t. de samenwerking tussen het Kadaster en de gemeente, geografie en GIS (grafisch informatie systeem) en de implementatie ervan binnen de gemeentelijke organ isatie -adviseert inzake de Wet Onroerend Zaakbelasting (W0Z) in relatie tot cartografische en landmeetkundige aspecten -beheert kadasterbestanden en cartografische bestanden (GBKN, HBK en W0Z) -adviseert inzake beheerbestanden en automatisering in re latie tot het grafisch beschikbaar hebben van kadastrale in formatie en GBKN binnen de gemeentelijke organisatie - produceert en beheert de Hulster Basiskaart Functie-eisen - HBO werk- en denkniveau aangevuld met functiegerichte vervolgopleidingen -ruime ervaring met genoemde werkzaamheden -inzicht in ambtelijke procedures en besluitvorming sprocessen -goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid -een flexibele en klantgerichte houding -in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te kunnen werken Salaris Het salaris bedraagt, afhankelijk van het voldoen aan de functie-eisen, max. 3.102,00 zijnde het maximum van salarisschaal 9, salarispeil 1 oktober 2002. Het definitieve functieniveau dient nog aan de hand van functiewaardering te worden vastgesteld. De gemeente kent een systeem van uitloopschalen. Reactie Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met de heer G.F.M. Totté, beoogd sectorhoofd Ruimte, of de heer R.E.M. van Damme, beoogd afdelingshoofd Openbare Werken. Tel. 0114-389000. Uw reactie kunt u voor 20 december 2002, richten aan de Stuurgroep Herindeling Hontenisse-Hulst, Postbus 49, 4560 AA Hulst.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 39