www.pzc.nl/recepten
Bij ons sta je niet stil
k
centre
pzc
<W10
Provincie Zeeland
documentaire informatieverzorger/
afdelingssecretaresse (v/m) (vac.nr. 530019)
documentaire informatie
verzorger (v/m)
a
Hé verplegende!
Zin in een
werkvakantie?
e
Weekend-, avond-, nachthoofd m/v
Emergis
Kanters Bouwbedrijf
Ik
ZJffice
Wij hebben de job die jij zoekt!
zaterdag 30 november 2002
Werken, wonen en ontspannen gaan in
Zeeland uitstekend samen:
moderne industriegebieden en havens,
kilometers strand, woningkeuze in alle
sectoren, fietspaden volop en geen files.
Het provinciaal bestuur doet zijn best om
dit zo te houden en te verbeteren; daar
toe heeft het ongeveer 1000 werknemers
in dienst.
De afdeling Informatieverzorging en
Documentatie is beiast met documentaire
informatievoorziening, post- en archief
zaken, bibliotheek, grafische dienst
verlening, agenda's vergaderingen provin
ciale en gedeputeerde staten.
Vanwege het vertrek van twee medewerkers ontstaan er binnen de stafafdeling
Informatie en Documentatie (l&D) de volgende vacatures:
24 uur per week
De werkzaamheden worden iedere ochtend verricht en de resterende werktijd
wordt in onderling overleg vastgesteld.
Als afdelingssecretaresse krijg je hoofdzakelijk te maken met de vol
gende taken:
- het samenstellen van agenda's en het voorbereiden van diverse besprekingen;
- het regelen en ondersteunen van in- en externe besprekingen;
- het notuleren van vergaderingen w.o. bijeenkomsten van projectgroepen;
- de zorg voor inkomende en uitgaande post van de afdeling;
- het vervangen van de medewerker documentaire informatievoorziening in alle
voorkomende taken, zoals het registreren van inkomende en uitgaande post,
het registreren van verblijfplaatsen en het vastleggen van besluitvorming;
- het zowel mondeling als schriftelijk verstrekken van informatie uit het archief;
- het verrichten van diverse ondersteunende werkzaamheden binnen de afdeling.
Wij vragen:
Een enthousiaste collega die in het bezit is van het diploma SOD I of gelijkwaar
dig. Eveneens heb je een secretariële opleiding gevolgd. Wij verwachten dat je
kennis hebt van en ervaring hebt met geautomatiseerde tekstverwerkings- en
informatiesystemen. Bovendien beschik je over een flexibele en klantgerichte in
stelling en heb je goede communicatieve en redactionele vaardigheden. In deze
functie wordt je geacht in grote mate zelfstandig te kunnen werken.
Wij bieden:
Een bruto maandsalaris van minimaal a 836,98 (aanloopschaal 5) en maximaal
cl.253,76 (functieschaal 6). Genoemde bedragen gelden per 1 oktober 2002
en zijn exclusief 8% vakantietoeslag en 4% eindejaarsuitkering. Verder biedt de
provincie Zeeland je goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals flexibele werk
tijden, de mogelijkheid tot het aan- of verkopen van verlofuren, pc-privé- en een
fietsregeling.
(vac.nr. 530011)
20 uur per week
Herken je jezelf in een van de profielen?
Stuur dan zo spoedig mogelijk maar in
ieder geval vóór 13 december a.s. je sol
licitatiebrief voorzien van een recent CV
naar de provincie Zeeland, t.a.v. J.H.
Natte, personeelsfunctionaris, postbus
6001, 4330 LA Middelburg, onder ver
melding van het bijbehorende vacature
nummer.
De procedure vind gelijktijdig intern en
extern plaats, waarbij geldt dat interne
kandidaten voorrang hebben.
De provincie Zeeland streeft naar een
evenredige vertegenwoordiging van vrou
wen, alsmede naar indiensttreding van
etnische minderheden en gehandicapten.
Daarom worden geïnteresseerden uit
deze prioriteitsgroepen die voldoen aan
de functie-eisen, met nadruk verzocht te
solliciteren.
Acquisitie naar aanleiding van deze
advertentie wordt niet op prijs ge
steld.
Als Documentaire Informatieverzorger
- Ben je verantwoordelijk voor de registratie van ingekomen, intern opgestelde
of verzonden documenten via het geautomatiseerde postregistratiesysteem;
- Registreer je de verblijfplaats van documenten en leg je eventueel de besluit
vorming vast;
- Verstrek je informatie over vastgelegde gegevens in het postregistratie
systeem. Eveneens verstrek je desgevraagd informatie door middel van het
uitlenen dossiers;
- Voer je minder complexe dossiervorming uit;
- Verricht je overige voorkomende werkzaamheden binnen de afdeling daar waar
nodig.
Wij vragen:
Een enthousiaste collega meteen afgeronde opleiding op Mbpmiveau, aangevuld
met de vakopleiding SODI (module A, B en C) of vergelijkbare opleiding. Verder
verwachten wij dat je ervaring hebt met geautomatiseerde zoeksystemen, ken
nis van het werken met woordontsluiting en benoemen trefwoorden. Bovendien
beschijt je over een flexibele en klantgerichte instelling.
Wij bjeden:
Een bruto maandsalaris van minimaal c671,14 (aanloopschaal 4) en maximaal
van c997,30 (functieschaal 51 Genoemde bedragen gelden per 1 oktober
2002 en zijn exclusief 8% vakantietoeslag en-4% eindejaarsuitkering. Inschaling
is afhankelijk van opleiding en Werkervaring.
Verder biedt de provincie Zeeland je goede secundaire arbeidsvoorwaarden zo
als flexibele werktijden, de mogelijkheid tot het aan- of verkopen van verlofuren,
pc-prive- en een fietsregeling.
Geïnteresseerd?
Voor meer informatie omtrent een van de functies kun je contact opnemen met
Sjaak van Eenennaam, afdelingshoofd l&D, telefoonnummer 0118-631323 of
Jan Kruit, waarnemend afdelingshoofd l&D, telefoonnummer 0118-631626.
Voor informatie omtrent de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met
Jacqueline Natte, personeelsfunctionaris, telefoonnummer 0118-631212.
'Eerst was het drie keer in de
week fitness. Nu is het drie keer
in de week spoelen'
- I
.X
stctin 5
GiK»SA.öOf>
'NIERSTICHTING
Nuot? it». '«-ft
Op een geleidehond
kun je blind vertrouwen
KNGF
giro 275400
www.geleidehond.nl
Wil jij de Zonnebloem in 2003 helpen
om ruim 6400 langdurig zieken en
(zwaar) lichamelijk gehandicapten een
onvergetelijke vakantie te bezorgen?
Sluit je dan aan bij ons enthousiaste
en supergemotiveerde team van meer
dan 6700 vrijwilligers, waaronder een
groot aantal verpleegkundigen en
ziekenverzorgenden. Het kostje een
weekje van je vrije tijd, maar je krijgt
er dan ook heel wat voor terug
Meer informatie?
Bel (076) 564 63 62 of kijk
op www.zonnebloem.nl
8
de Zonnebloem'
voor 32 tot 36 uur per week vac. nr. 2002.79
Werken bij Emergis!
Emergis, één van de grootste werkgevers van Zeeland is altijd in
ontwikkeling. Bij Emergis behandelen, verzorgen of begeleiden
we dagelijks met meer dan 1000 collega's de 6000 cliënten.
Cliënten die hulp nodig hebben op het gebied van geestelijke
gezondheidszorg. Dit doen we vanuit meer dan 30 locaties in
Zeeland. Door de ruime mogelijkheden voor zelfontwikkeling
en de goede arbeidsvoorwaarden geef je zelf invulling aan je
eigen toekomst.
Sector Volwassenenzorg/Verslavingszorg Deze sector richt zich naast
crisisinterventie op de behandeling van cliënten tussen 18 en 65 jaar,
waarbij sprake is van complexe, ernstige psychiatrische problematiek.
De behandeling is ambulant, semi-klinisch of klinisch en is zeer divers.
De uitdaging je geeft operationeel leiding aan het verplegend/verzorgend
personeel van de hoofdlocatie tijdens de weekend-, avond- en nacht
diensten en bent ook uitvoerend bezig. Naast het coördineren en inschat
ten van acute aanvragen voor opname en ontslag buiten kantoortijden,
regel je de hulpverlening bij eventuele calamiteiten. Ook ben je de centrale
contactpersoon voor verwijzers bij oproepen voor de crisisdienst.
De inbreng Een afgerond diploma B-verpleegkunde, kennis op HBO-
niveau en leidinggevende ervaring in het werkveld. Ruime achtergrond
kennis en brede ervaringskennis m.b.t. coördinatie/afstemming.
- Je bent tactvol, hulpvaardig en in staat dienstdoend personeel te moti
veren in de uitvoering van de zorgtaken.
Ons aanbod Salarisschaal 50 i-732 - 2.872) en goede primaire en
secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO GGZ). Afhankelijk van de nieuwe
indeling wordt verwacht dat in de nabije toekomst FWG 55 voor deze
functie wordt gehanteerd.
Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel met Paul van der Nat, manager
organisatie beheer (tel. 0113 26 77 30) of mail: vandernat@emergis.nl.
Jouw reactie je sollicitatie per brief of e-mail, onder vermelding van het
vacaturenummer, kun je vóór 10 december a.s. richten aan Emergis,
Personeel en Opleiding, Postbus 253, 4460 AR Goes. Het e-mailadres is:
personeel@emergis.nl.
"eW „.voo
sjQOt
pet°l
V^°e'
Wje'
,roan
GOES - ZIERIKZEE
RONDLEIDINGEN 2oo3
2002 KIJKDAGEN 2003
OPEN MIDDAG 2oo3
donderdag 23 januari
vrijdag 24 januari
aanvang op afspraak, vanaf 8.30 uur
bedoeld voor leerlingen uit groep 8
woensdag 4 december
woensdag 22 januari
woensdag 5 februari
woensdag 19 maart
woensdag 26 maart
aanvang 13.00 uur
bedoeld voor leerlingen uit groep 8 en hun ouders
woensdag 12 februari
aanvang 13.30 uur, einde 16.00 uur
bedoeld voor leerlingen uit groep 8
(vooraf aanmelden bij de administratie)
VOORLICHTINGSAVOND
OPENAVOND 200^
OPENAVOND 2003
maandag 20 januari
aanvang 19.30 uur
bedoeld voor ouders van leerlingen uit groep 8
vrijdag 17 januari
aanvang 19.30 uur, einde 21.45 uur
bedoeld voor leerlingen uit groep 8 en hun ouders
(vooraf aanmelden bij de administratie)
woensdag 12 februari
aanvang 19.30 uur, einde 21.45 uur
bedoeld voor ouders van leerlingen uit groep 8
(vooraf aanmelden bij de administratie)
OPEN DAG 2003
OPEN DAG 200^
INFO-AVOND vwo+ 2oo3
zaterdag 25 januari
aanvang 9.30 uur, einde 12.00 uur
bedoeld voor leerlingen uit groep 8 en hun ouders
zaterdag 18 januari
aanvang 10.00 uur, einde 12.30 uur
bedoeld voor leerlingen uit groep 8 en hun ouders
(vooraf aanmelden bij de administratie)
dinsdag 18 februari
aanvang 19.00 uur
bedoeld voor leerlingen uit groep 8 en hun ouders
INFO-AVOND tweetalig vwo 2ooa
woensdag 26 februari
aanvang 19.30 uur, einde 21.30 uur
bedoeld voor leerlingen uit groep 8 en hun ouders
locatie 'Het Goese Lyceum voor beroepsonderwijs'
Bergweg 14. 4461 NB Goes
tel: (0113) 21 29 30 fax:(0113)21 19 98 „.,r.Pc
e-mail: info@goeselyceum-bo.nl 1
locatie 'Het Goese Lyceum"
Van Dusseldorpstraat 78, 4461 LV Goes
tel: (0113) 21 69 71 fax: (0113) 23 08 72 ./;C
e-mail: lnfo@pontes.nl iV"
locatie Pieter Zeeman'
Hatfieidpark 1-2, 4301 XC Zierikzee
1 tel: (0111) 41 57 51 fax:(0111)41 78 52
e-mail: lnfo@pieterzeeman.nl
Teamwork en ambitie zijn de
sleutelwoorden voor de medewerkers
in onze succesvolle organisatie.
Kanters Bouwbedrijf is een toon
aangevende bouworganisatie in
West-Nederland met vestigingen in
Barendrecht, Bergen op Zoom en
Middelburg en een materieeidienst in
Puttershoek. De totale omzet per jaar
bedraagt 110 miljoen en wordt
gerealiseerd met ca. 250 eigen mede
werkers. De activiteiten beslaan een
breed terrein:
projectontwikkeling
woningbouw
utiliteitsbouw
verbouw en renovatie
Wegens uitbreiding van onze activiteiten
zoeken wij een:
een oordeel te vormen over de prijzen
en de kwaliteit van leveranciers en
onderaannemers waarbij u de nauw
keurigheid bezit om, soms onder druk,
tot verantwoorde prijsvorming te komen.
Profiel:
U heeft een opleiding op MTS/HTS-
niveau, eventueel aangevuld met vak
opleidingen of u heeft interesse deze te
volgen. Daarnaast beschikt u over ruime
ervaring in een vergelijkbare functie.
CAICULATOR/KOSTEN-
DESKUNDIGE (m/v)
voor Barendrecht
U bezit deskundigheid op bouwkosten-
gebied, zodanig dat u in staat bent om
offertes uit te brengen voor aanbeste
dingen, bouwteams en voor'projecten
uit eigen ontwikkeling. Wij vragen
creativiteit om door middel van alter
natieven, budgettaire problemen op te
lossen, U bezit kritisch vermogen om u
IZELFSTANDIGE UIT
VOERDERS (m/v)
voor zowel Barendrecht als Middelburg
U geeft de dagelijkse leiding aan de
uitvoering van woning- of utïliteits-
bouwprojecten en draagt de gehele
verantwoordelijkheid voor de bouw
plaatsorganisatie en de inzet van
mensen en middelen. Ook ziet u toe op
een kwalitatief juiste uitvoering van de
projecten binnen de gestelde tijd en
binnen de financiële budgetten. U bent
verantwoordelijk voor de veiligheids-,
gezondheids- en milieuaspecten op de
bouwplaats. U werkt binnen een werk-
team nauw samen met een bedrijfs
leider en een werkvoorbereider. Onze
bouwpartners (onderaannemers, instal
lateurs, leveranciers etc.) worden
rechtstreeks door u gecoördineerd en
aangestuurd.
Profiel:
U heeft een bouwkundige opleiding op
minimaal MTS-niveau en bezit reeds
vele jaren ervaring in een soortgelijke
functie.
[JUNIOR INKOPER (m/v)
voor Barendrecht
De afdeling Inkoop bestaat uit een
Hoofd Inkoop en een zeer ervaren
inkoper. Onder begeleiding en in over
leg met uw collega's bent u op termijn
verantwoordelijk voor het selecteren
van onderaannemers en leveranciers,
het aanvragen van offertes, het voeren
van onderhandelingen en het maken
van inkoopcontracten. Het aanreiken
van gelijkwaardige alternatieven
alsmede het volgen van innovaties in
de bouwmarkt wordt door u nauw
lettend gevolgd en op haalbaarheid
getoetst.
Profiel:
U heeft een opleiding op minimaal HTS-
niveau, bij voorkeur aangevuld met een
NEVI-opleiding. Ervaring in de bouw is
een pre, U bent klachtgericht, commer
cieel, flexibel en pragmatisch ingesteld.
Voor nadere informatie over de vaca
tures kunt u contact opnemen met
mevrouw DAW. Morsink-Hellenkamp,
Hoofd Personeel en Organisatie.
Telefoon (0180) 64 50 00.
Uw sollicitatie kunt u via brief of e-mail
aan haar richten:
Kanters Bouwbedrijf B.V., Postbus425,
2990 AK Barendrecht.
E-mailadres:
daw.morsink@kantersbouw.nl
Het plegen van acquisities naar aanleiding van
deze advertentie stellen we met op prijs.
De Superstore voor kantoor
Office Centre is een cash-and-carry groothandel in kantoorartikelen. Op dit moment telt Office Centre vijfendertig vestigingen,
verspreid over het hele land. Alle producten zijn op voorraad. Klanten kunnen de gekochte artikelen direct meenemen. Ons
assortiment bestaat uit computers, printers, kopieermachines, software, kantoormeubelen en kantoorsupplies. Onze klanten
behoren tot het midden- en kleinbedrijf.
Meer informatie over Office Centre kan je vinden op www.officecentre.nl
Office Centre heeft vestigingen in: Alkmaar, Almelo, Almere, Amersfoort, Amsterdam Zuidoost, Amsterdam Sloterdijk, Apeldoorn,
Beverwijk, Breda, Barendrecht, Delft, Den Bosch, Doetinchem, Dordrecht, Drachten, Duiven, Ede, Eindhoven, Emmen, Gouda,
Groningen, Hengelo, Leeuwarden, Leiden, Leidschendam, Maastricht, Nieuwegein, Nijmegen, Nuth, Oss, Roosendaal, Rotterdam,
Tilburg, Wateringen, Zwolle.
Wij zijn een jong en snelgroeiend bedrijf, dat binnen enkele jaren zal uitgroeien tot circa vijftig vestigingen.
Begin 2003 openen we een nieuwe superstore in Middelburg en zijn nog op zoek haar kandidaten (m/v)
voor de functie van
Kantoormeubelen (weekend parttime)
Je wordt verantwoordelijk voor de verkoop op de afdeling kantoormeubilair. Je adviseert klanten bij de
aanschaf van meubels en verzorgt de administratieve afhandeling van de levering. Je zorgt ervoor dat de
afdeling er netjes uitziet en verzorgt de presentatie van de goederen.
Kantoorartikelen/Schrijfwaren (fulltime/weekend parttime)
Je maakt klanten wegwijs op de afdeling kantoorbenodigdheden. Waar nodig adviseer je klanten bij hun
aankopen. Je zorgt ervoor dat de afdeling er netjes uitziet en houdt de voorraden op peil door middel van
het bestelsysteem. Je onderhoudt contacten met leveranciers en met de afdeling inkoop.
Salaris is bruto per maand op fulltime basis, volgens FWG 3.0.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs
gesteld.
Kassa/Klantenbalie (parttime)
Je rekent onze artikelen af en staat de klanten te woord. Voor nieuwe afnemers maak je bedrijfskaarten aan
en je handelt het binnenkomende telefoonverkeer af. Daarnaast spring je, waar nodig, in bij collega's die
het druk hebben en help je bij andere voorkomende werkzaamheden.
Voor alle functies geldt dat de benodigde vakkennis aan de hand van een praktijkgericht inwerkprogramma
wordt aangeleerd. Enige affiniteit met de werkzaamheden op de verschillende afdelingen is wenselijk.
De fulltimers hebben een werkweek van 38 uur, de parttimers hebben een werkweek van circa 20 uur
en de weekend parttimers hebben een werkweek van circa 15 uur. De fulltimers en parttimers
werken in wisseldienst tussen maandag en zaterdag (maximaal 5 dagen) en werken regelmatig
op een van de twee koopavonden (donderdag- en vrijdagavond). De weekend parttimers
werken op de donderdagavond, vrijdagavond en de zaterdag. Ruim een week van
tevoren hoor je hoe het exacte werkrooster eruit zal zien. De functies zijn ook geschikt
voor herintreedsters.
Het bruto salaris zal afhankelijk zijn van kennis, leeftijd en ervaring. Daarnaast biedt
Office Centre goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een variabele bonus-
winstdelingsregeling en een overwerktoeslag. Bevalt het jou en ons goed, dan
bieden we je een contract aan voor onbepaalde tijd. Als je ambities hebt om
verder te komen, dan krijg je daartoe alle kans. De minimumleeftijd voor alle
functies is 16 jaar.
Durf jij met ons de uitdaging aan?
Stuur of mail een korte sollicitatiebrief met curriculum vitae naar Office Centre
Roosendaal, t.a.v. de heer H.G.H. Westerbeek, Gastelseweg 233, 4707 RV
Roosendaal. E-mail: vacature@officecentre.nl. Telefoonnummer: 0165-55 52 22
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.