www.pzc.nl/recepten Bij ons sta je niet stil k centre pzc <W10 Provincie Zeeland documentaire informatieverzorger/ afdelingssecretaresse (v/m) (vac.nr. 530019) documentaire informatie verzorger (v/m) a Hé verplegende! Zin in een werkvakantie? e Weekend-, avond-, nachthoofd m/v Emergis Kanters Bouwbedrijf Ik ZJffice Wij hebben de job die jij zoekt! zaterdag 30 november 2002 Werken, wonen en ontspannen gaan in Zeeland uitstekend samen: moderne industriegebieden en havens, kilometers strand, woningkeuze in alle sectoren, fietspaden volop en geen files. Het provinciaal bestuur doet zijn best om dit zo te houden en te verbeteren; daar toe heeft het ongeveer 1000 werknemers in dienst. De afdeling Informatieverzorging en Documentatie is beiast met documentaire informatievoorziening, post- en archief zaken, bibliotheek, grafische dienst verlening, agenda's vergaderingen provin ciale en gedeputeerde staten. Vanwege het vertrek van twee medewerkers ontstaan er binnen de stafafdeling Informatie en Documentatie (l&D) de volgende vacatures: 24 uur per week De werkzaamheden worden iedere ochtend verricht en de resterende werktijd wordt in onderling overleg vastgesteld. Als afdelingssecretaresse krijg je hoofdzakelijk te maken met de vol gende taken: - het samenstellen van agenda's en het voorbereiden van diverse besprekingen; - het regelen en ondersteunen van in- en externe besprekingen; - het notuleren van vergaderingen w.o. bijeenkomsten van projectgroepen; - de zorg voor inkomende en uitgaande post van de afdeling; - het vervangen van de medewerker documentaire informatievoorziening in alle voorkomende taken, zoals het registreren van inkomende en uitgaande post, het registreren van verblijfplaatsen en het vastleggen van besluitvorming; - het zowel mondeling als schriftelijk verstrekken van informatie uit het archief; - het verrichten van diverse ondersteunende werkzaamheden binnen de afdeling. Wij vragen: Een enthousiaste collega die in het bezit is van het diploma SOD I of gelijkwaar dig. Eveneens heb je een secretariële opleiding gevolgd. Wij verwachten dat je kennis hebt van en ervaring hebt met geautomatiseerde tekstverwerkings- en informatiesystemen. Bovendien beschik je over een flexibele en klantgerichte in stelling en heb je goede communicatieve en redactionele vaardigheden. In deze functie wordt je geacht in grote mate zelfstandig te kunnen werken. Wij bieden: Een bruto maandsalaris van minimaal a 836,98 (aanloopschaal 5) en maximaal cl.253,76 (functieschaal 6). Genoemde bedragen gelden per 1 oktober 2002 en zijn exclusief 8% vakantietoeslag en 4% eindejaarsuitkering. Verder biedt de provincie Zeeland je goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals flexibele werk tijden, de mogelijkheid tot het aan- of verkopen van verlofuren, pc-privé- en een fietsregeling. (vac.nr. 530011) 20 uur per week Herken je jezelf in een van de profielen? Stuur dan zo spoedig mogelijk maar in ieder geval vóór 13 december a.s. je sol licitatiebrief voorzien van een recent CV naar de provincie Zeeland, t.a.v. J.H. Natte, personeelsfunctionaris, postbus 6001, 4330 LA Middelburg, onder ver melding van het bijbehorende vacature nummer. De procedure vind gelijktijdig intern en extern plaats, waarbij geldt dat interne kandidaten voorrang hebben. De provincie Zeeland streeft naar een evenredige vertegenwoordiging van vrou wen, alsmede naar indiensttreding van etnische minderheden en gehandicapten. Daarom worden geïnteresseerden uit deze prioriteitsgroepen die voldoen aan de functie-eisen, met nadruk verzocht te solliciteren. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs ge steld. Als Documentaire Informatieverzorger - Ben je verantwoordelijk voor de registratie van ingekomen, intern opgestelde of verzonden documenten via het geautomatiseerde postregistratiesysteem; - Registreer je de verblijfplaats van documenten en leg je eventueel de besluit vorming vast; - Verstrek je informatie over vastgelegde gegevens in het postregistratie systeem. Eveneens verstrek je desgevraagd informatie door middel van het uitlenen dossiers; - Voer je minder complexe dossiervorming uit; - Verricht je overige voorkomende werkzaamheden binnen de afdeling daar waar nodig. Wij vragen: Een enthousiaste collega meteen afgeronde opleiding op Mbpmiveau, aangevuld met de vakopleiding SODI (module A, B en C) of vergelijkbare opleiding. Verder verwachten wij dat je ervaring hebt met geautomatiseerde zoeksystemen, ken nis van het werken met woordontsluiting en benoemen trefwoorden. Bovendien beschijt je over een flexibele en klantgerichte instelling. Wij bjeden: Een bruto maandsalaris van minimaal c671,14 (aanloopschaal 4) en maximaal van c997,30 (functieschaal 51 Genoemde bedragen gelden per 1 oktober 2002 en zijn exclusief 8% vakantietoeslag en-4% eindejaarsuitkering. Inschaling is afhankelijk van opleiding en Werkervaring. Verder biedt de provincie Zeeland je goede secundaire arbeidsvoorwaarden zo als flexibele werktijden, de mogelijkheid tot het aan- of verkopen van verlofuren, pc-prive- en een fietsregeling. Geïnteresseerd? Voor meer informatie omtrent een van de functies kun je contact opnemen met Sjaak van Eenennaam, afdelingshoofd l&D, telefoonnummer 0118-631323 of Jan Kruit, waarnemend afdelingshoofd l&D, telefoonnummer 0118-631626. Voor informatie omtrent de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Jacqueline Natte, personeelsfunctionaris, telefoonnummer 0118-631212. 'Eerst was het drie keer in de week fitness. Nu is het drie keer in de week spoelen' - I .X stctin 5 GiK»SA.öOf> 'NIERSTICHTING Nuot? it». '«-ft Op een geleidehond kun je blind vertrouwen KNGF giro 275400 www.geleidehond.nl Wil jij de Zonnebloem in 2003 helpen om ruim 6400 langdurig zieken en (zwaar) lichamelijk gehandicapten een onvergetelijke vakantie te bezorgen? Sluit je dan aan bij ons enthousiaste en supergemotiveerde team van meer dan 6700 vrijwilligers, waaronder een groot aantal verpleegkundigen en ziekenverzorgenden. Het kostje een weekje van je vrije tijd, maar je krijgt er dan ook heel wat voor terug Meer informatie? Bel (076) 564 63 62 of kijk op www.zonnebloem.nl 8 de Zonnebloem' voor 32 tot 36 uur per week vac. nr. 2002.79 Werken bij Emergis! Emergis, één van de grootste werkgevers van Zeeland is altijd in ontwikkeling. Bij Emergis behandelen, verzorgen of begeleiden we dagelijks met meer dan 1000 collega's de 6000 cliënten. Cliënten die hulp nodig hebben op het gebied van geestelijke gezondheidszorg. Dit doen we vanuit meer dan 30 locaties in Zeeland. Door de ruime mogelijkheden voor zelfontwikkeling en de goede arbeidsvoorwaarden geef je zelf invulling aan je eigen toekomst. Sector Volwassenenzorg/Verslavingszorg Deze sector richt zich naast crisisinterventie op de behandeling van cliënten tussen 18 en 65 jaar, waarbij sprake is van complexe, ernstige psychiatrische problematiek. De behandeling is ambulant, semi-klinisch of klinisch en is zeer divers. De uitdaging je geeft operationeel leiding aan het verplegend/verzorgend personeel van de hoofdlocatie tijdens de weekend-, avond- en nacht diensten en bent ook uitvoerend bezig. Naast het coördineren en inschat ten van acute aanvragen voor opname en ontslag buiten kantoortijden, regel je de hulpverlening bij eventuele calamiteiten. Ook ben je de centrale contactpersoon voor verwijzers bij oproepen voor de crisisdienst. De inbreng Een afgerond diploma B-verpleegkunde, kennis op HBO- niveau en leidinggevende ervaring in het werkveld. Ruime achtergrond kennis en brede ervaringskennis m.b.t. coördinatie/afstemming. - Je bent tactvol, hulpvaardig en in staat dienstdoend personeel te moti veren in de uitvoering van de zorgtaken. Ons aanbod Salarisschaal 50 i-732 - 2.872) en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO GGZ). Afhankelijk van de nieuwe indeling wordt verwacht dat in de nabije toekomst FWG 55 voor deze functie wordt gehanteerd. Meer informatie Zie www.emergis.nl, bel met Paul van der Nat, manager organisatie beheer (tel. 0113 26 77 30) of mail: vandernat@emergis.nl. Jouw reactie je sollicitatie per brief of e-mail, onder vermelding van het vacaturenummer, kun je vóór 10 december a.s. richten aan Emergis, Personeel en Opleiding, Postbus 253, 4460 AR Goes. Het e-mailadres is: personeel@emergis.nl. "eW „.voo sjQOt pet°l V^°e' Wje' ,roan GOES - ZIERIKZEE RONDLEIDINGEN 2oo3 2002 KIJKDAGEN 2003 OPEN MIDDAG 2oo3 donderdag 23 januari vrijdag 24 januari aanvang op afspraak, vanaf 8.30 uur bedoeld voor leerlingen uit groep 8 woensdag 4 december woensdag 22 januari woensdag 5 februari woensdag 19 maart woensdag 26 maart aanvang 13.00 uur bedoeld voor leerlingen uit groep 8 en hun ouders woensdag 12 februari aanvang 13.30 uur, einde 16.00 uur bedoeld voor leerlingen uit groep 8 (vooraf aanmelden bij de administratie) VOORLICHTINGSAVOND OPENAVOND 200^ OPENAVOND 2003 maandag 20 januari aanvang 19.30 uur bedoeld voor ouders van leerlingen uit groep 8 vrijdag 17 januari aanvang 19.30 uur, einde 21.45 uur bedoeld voor leerlingen uit groep 8 en hun ouders (vooraf aanmelden bij de administratie) woensdag 12 februari aanvang 19.30 uur, einde 21.45 uur bedoeld voor ouders van leerlingen uit groep 8 (vooraf aanmelden bij de administratie) OPEN DAG 2003 OPEN DAG 200^ INFO-AVOND vwo+ 2oo3 zaterdag 25 januari aanvang 9.30 uur, einde 12.00 uur bedoeld voor leerlingen uit groep 8 en hun ouders zaterdag 18 januari aanvang 10.00 uur, einde 12.30 uur bedoeld voor leerlingen uit groep 8 en hun ouders (vooraf aanmelden bij de administratie) dinsdag 18 februari aanvang 19.00 uur bedoeld voor leerlingen uit groep 8 en hun ouders INFO-AVOND tweetalig vwo 2ooa woensdag 26 februari aanvang 19.30 uur, einde 21.30 uur bedoeld voor leerlingen uit groep 8 en hun ouders locatie 'Het Goese Lyceum voor beroepsonderwijs' Bergweg 14. 4461 NB Goes tel: (0113) 21 29 30 fax:(0113)21 19 98 „.,r.Pc e-mail: info@goeselyceum-bo.nl 1 locatie 'Het Goese Lyceum" Van Dusseldorpstraat 78, 4461 LV Goes tel: (0113) 21 69 71 fax: (0113) 23 08 72 ./;C e-mail: lnfo@pontes.nl iV" locatie Pieter Zeeman' Hatfieidpark 1-2, 4301 XC Zierikzee 1 tel: (0111) 41 57 51 fax:(0111)41 78 52 e-mail: lnfo@pieterzeeman.nl Teamwork en ambitie zijn de sleutelwoorden voor de medewerkers in onze succesvolle organisatie. Kanters Bouwbedrijf is een toon aangevende bouworganisatie in West-Nederland met vestigingen in Barendrecht, Bergen op Zoom en Middelburg en een materieeidienst in Puttershoek. De totale omzet per jaar bedraagt 110 miljoen en wordt gerealiseerd met ca. 250 eigen mede werkers. De activiteiten beslaan een breed terrein: projectontwikkeling woningbouw utiliteitsbouw verbouw en renovatie Wegens uitbreiding van onze activiteiten zoeken wij een: een oordeel te vormen over de prijzen en de kwaliteit van leveranciers en onderaannemers waarbij u de nauw keurigheid bezit om, soms onder druk, tot verantwoorde prijsvorming te komen. Profiel: U heeft een opleiding op MTS/HTS- niveau, eventueel aangevuld met vak opleidingen of u heeft interesse deze te volgen. Daarnaast beschikt u over ruime ervaring in een vergelijkbare functie. CAICULATOR/KOSTEN- DESKUNDIGE (m/v) voor Barendrecht U bezit deskundigheid op bouwkosten- gebied, zodanig dat u in staat bent om offertes uit te brengen voor aanbeste dingen, bouwteams en voor'projecten uit eigen ontwikkeling. Wij vragen creativiteit om door middel van alter natieven, budgettaire problemen op te lossen, U bezit kritisch vermogen om u IZELFSTANDIGE UIT VOERDERS (m/v) voor zowel Barendrecht als Middelburg U geeft de dagelijkse leiding aan de uitvoering van woning- of utïliteits- bouwprojecten en draagt de gehele verantwoordelijkheid voor de bouw plaatsorganisatie en de inzet van mensen en middelen. Ook ziet u toe op een kwalitatief juiste uitvoering van de projecten binnen de gestelde tijd en binnen de financiële budgetten. U bent verantwoordelijk voor de veiligheids-, gezondheids- en milieuaspecten op de bouwplaats. U werkt binnen een werk- team nauw samen met een bedrijfs leider en een werkvoorbereider. Onze bouwpartners (onderaannemers, instal lateurs, leveranciers etc.) worden rechtstreeks door u gecoördineerd en aangestuurd. Profiel: U heeft een bouwkundige opleiding op minimaal MTS-niveau en bezit reeds vele jaren ervaring in een soortgelijke functie. [JUNIOR INKOPER (m/v) voor Barendrecht De afdeling Inkoop bestaat uit een Hoofd Inkoop en een zeer ervaren inkoper. Onder begeleiding en in over leg met uw collega's bent u op termijn verantwoordelijk voor het selecteren van onderaannemers en leveranciers, het aanvragen van offertes, het voeren van onderhandelingen en het maken van inkoopcontracten. Het aanreiken van gelijkwaardige alternatieven alsmede het volgen van innovaties in de bouwmarkt wordt door u nauw lettend gevolgd en op haalbaarheid getoetst. Profiel: U heeft een opleiding op minimaal HTS- niveau, bij voorkeur aangevuld met een NEVI-opleiding. Ervaring in de bouw is een pre, U bent klachtgericht, commer cieel, flexibel en pragmatisch ingesteld. Voor nadere informatie over de vaca tures kunt u contact opnemen met mevrouw DAW. Morsink-Hellenkamp, Hoofd Personeel en Organisatie. Telefoon (0180) 64 50 00. Uw sollicitatie kunt u via brief of e-mail aan haar richten: Kanters Bouwbedrijf B.V., Postbus425, 2990 AK Barendrecht. E-mailadres: daw.morsink@kantersbouw.nl Het plegen van acquisities naar aanleiding van deze advertentie stellen we met op prijs. De Superstore voor kantoor Office Centre is een cash-and-carry groothandel in kantoorartikelen. Op dit moment telt Office Centre vijfendertig vestigingen, verspreid over het hele land. Alle producten zijn op voorraad. Klanten kunnen de gekochte artikelen direct meenemen. Ons assortiment bestaat uit computers, printers, kopieermachines, software, kantoormeubelen en kantoorsupplies. Onze klanten behoren tot het midden- en kleinbedrijf. Meer informatie over Office Centre kan je vinden op www.officecentre.nl Office Centre heeft vestigingen in: Alkmaar, Almelo, Almere, Amersfoort, Amsterdam Zuidoost, Amsterdam Sloterdijk, Apeldoorn, Beverwijk, Breda, Barendrecht, Delft, Den Bosch, Doetinchem, Dordrecht, Drachten, Duiven, Ede, Eindhoven, Emmen, Gouda, Groningen, Hengelo, Leeuwarden, Leiden, Leidschendam, Maastricht, Nieuwegein, Nijmegen, Nuth, Oss, Roosendaal, Rotterdam, Tilburg, Wateringen, Zwolle. Wij zijn een jong en snelgroeiend bedrijf, dat binnen enkele jaren zal uitgroeien tot circa vijftig vestigingen. Begin 2003 openen we een nieuwe superstore in Middelburg en zijn nog op zoek haar kandidaten (m/v) voor de functie van Kantoormeubelen (weekend parttime) Je wordt verantwoordelijk voor de verkoop op de afdeling kantoormeubilair. Je adviseert klanten bij de aanschaf van meubels en verzorgt de administratieve afhandeling van de levering. Je zorgt ervoor dat de afdeling er netjes uitziet en verzorgt de presentatie van de goederen. Kantoorartikelen/Schrijfwaren (fulltime/weekend parttime) Je maakt klanten wegwijs op de afdeling kantoorbenodigdheden. Waar nodig adviseer je klanten bij hun aankopen. Je zorgt ervoor dat de afdeling er netjes uitziet en houdt de voorraden op peil door middel van het bestelsysteem. Je onderhoudt contacten met leveranciers en met de afdeling inkoop. Salaris is bruto per maand op fulltime basis, volgens FWG 3.0. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Kassa/Klantenbalie (parttime) Je rekent onze artikelen af en staat de klanten te woord. Voor nieuwe afnemers maak je bedrijfskaarten aan en je handelt het binnenkomende telefoonverkeer af. Daarnaast spring je, waar nodig, in bij collega's die het druk hebben en help je bij andere voorkomende werkzaamheden. Voor alle functies geldt dat de benodigde vakkennis aan de hand van een praktijkgericht inwerkprogramma wordt aangeleerd. Enige affiniteit met de werkzaamheden op de verschillende afdelingen is wenselijk. De fulltimers hebben een werkweek van 38 uur, de parttimers hebben een werkweek van circa 20 uur en de weekend parttimers hebben een werkweek van circa 15 uur. De fulltimers en parttimers werken in wisseldienst tussen maandag en zaterdag (maximaal 5 dagen) en werken regelmatig op een van de twee koopavonden (donderdag- en vrijdagavond). De weekend parttimers werken op de donderdagavond, vrijdagavond en de zaterdag. Ruim een week van tevoren hoor je hoe het exacte werkrooster eruit zal zien. De functies zijn ook geschikt voor herintreedsters. Het bruto salaris zal afhankelijk zijn van kennis, leeftijd en ervaring. Daarnaast biedt Office Centre goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een variabele bonus- winstdelingsregeling en een overwerktoeslag. Bevalt het jou en ons goed, dan bieden we je een contract aan voor onbepaalde tijd. Als je ambities hebt om verder te komen, dan krijg je daartoe alle kans. De minimumleeftijd voor alle functies is 16 jaar. Durf jij met ons de uitdaging aan? Stuur of mail een korte sollicitatiebrief met curriculum vitae naar Office Centre Roosendaal, t.a.v. de heer H.G.H. Westerbeek, Gastelseweg 233, 4707 RV Roosendaal. E-mail: vacature@officecentre.nl. Telefoonnummer: 0165-55 52 22 Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 40