,ccc>n Wat doet het Nationaal Reumafonds? 0 Met grote trots heeft AccoN <k Adviseurs vrijdag 22 noverrM neckermann Hoofd Planning Analyse Supervisor Tekst mv www.pzc.nl/adverteren PZC zaterdag 23 november 2002 28 I nieuwe kantoor ge countants r haar zen Sint bezoekt Carrousel 1 Geef gehoor aan de roep van de ooievaar Een 'directie kantoor? Antieke klok collectie bijzondere antieke uurwerken Coosje Buskenstraat 100 4481 LG Vlissingen T 0118-41 58 00 Wij geven veel steun aan het wetenschappelijk onderzoek. Ruim 70% van het wetenschap pelijk onderzoek in Nederland wordt gefinancierd door het Na tionaal Reumafonds, wat alleen mogelijk is door uw giften, want de overheid geeft ons geen sub sidie. Helaas is het nog steeds niet mogelijk om reuma echt te genezen. Toch is de afgelopen decennia veel verbeterd. Zo ko men tegenwoordig steeds min der reumapatiënten in een rol stoel terecht, dankzij betere me dicatie en nieuwe behandelin gen op het gebied van fysiothe rapie, ergotherapie en orthope die. Ook zijn er medicijnen ont wikkeld die patiënten mobiel houden. Die pijn en beschadi ging aan gewrichten voorko men. Er worden hoge verwach tingen gekoesterd van de nieuw ste golf medicijnen, de zoge naamde biologicals, antistoffen werkzaam tegen eiwitten die ge wrichtsontsteking veroorzaken. Ook in de reumahirurgie is grote vooruitgang geboekt. Naast de vele initiatieven waar mee wij patiënten helpen, zoals aangepaste vakanties, individue le hulp en het financieel steunen van meer dan 100 reumapatiën tenverenigingen, besteden wij veel aandacht aan het weten schappelijk onderzoek. Toch blijft reuma nog altijd volksziek te nummer 1. Steun de reumabestrij- Mt^,„ ding! Giro 324, Amsterdam. Nationaal Reumafonds Voorvragen over (leven met) reuma: De Nationale Reumalijn 0900 - 2030300 www.reumafonds.nl Door de verhuizing van Zaamslag naar Terneuzen heeft AccoN Zeeuws- Vlaanderen er een moderne en professionele locatie bij. Daarmee heeft en houdt AccoN twee vestigingen in Zeeuws-Vlaanderen. Een bewuste keuze, teneinde dicht bij onze klanten te kunnen staan. Naast Terneuzen en Oostburg heeft AccoN in Zeeland ook nog vestigingen in Goes, Middelburg en Zierikzee. ACCOUNTANTS ADVISEURS zaterdag 30 november vanaf 13.30 uur In haar aanpak stelt AccoN de klant centraal. De vragen, wensen en behoeften van onze klanten geven vorm aan onze betrokken dienstverlening. Deze benadering is bijvoorbeeld terug te vinden in de samenstelling van de adviesteams die de klanten ondersteunen bij hun bedrijfsvoering. Via de Accountmanager bij AccoN heeft de klant toegang tot de diepgaande ken nis, kunde en ervaring van specialisten binnen onze organisatie. Een dergelijke multidisciplinaire aanpak doet recht aan de complexiteit van de moderne onderneming in het MKB en de agrarische sector. Ons nieuwe adres is: Axelsestraat 214 4537 AX Terneuzen Tel.:(oii5) 437 171 www.accon.nl Ook dit jaar komt Sinterklaas naar Carrousel om de kinderen te verrassen met leuke cadeaus. Jij maakt ook kans op een mooi cadeau, als je mee doet aan de Carrousel kleurwedstrijdl Deze kun je vanaf heden gratis afhalen bij Carrousel CARROUSEL PROGRAMMA: woensdag 27 november Uiterste inleverdatum van je kleurplaat. Arsenaalplein 3, Vlissingen, Telefoon 0118 - 430152 AccoN Terneuzen is een kantoor met 15 personeelsleden en is actief op het gebied van: Accountancy Belastingadvies Consultancy juridisch Advies Agrarisch Vastgoed (Acvast BV) Vanuit 22 kantoren - verspreid over Gelderland. Overijssel, Utrecht. Noord- Brabant en Zeeland - ondersteunen ruim 600 AccoN-medewerkers een uitgebreide klantenkring in het MKB en in de agrarische sector. \JLam Jacco dc Braai RA Directeur Accountant AccoN Zeeuws-Vlaanderen (links) en drs. Peter Feijtel RA Algemeen Directeur AccoN (rechts) voor het nieuwe AccoN-kantoor in Terneuzen. zaterdag 23 november schoen zetten gratis schminken en limonade zaterdag 30 november Grote prijsuitreiking! Diverse activiteiten en een leuke attentie voor iedereen die een kleurplaat heeft ingeleverd! Geslechtendijk 10 4564 BP St. Jansteen VAN DEN BERG MERTENS NOTARISSEN EXECUTORIALE VERKOOP (krachtens artikel 3:268 Burgerlijk Wetboek, juncto artikel 548 lid 4 Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering) Ten overstaan van notaris mr. J.M.C. Mertens of één van zijn waarnemers zal op 27 november 2002 om 15.00 uur in Ho tel Café du Commerce te Cadzand, in één zitting bij opbod en afslag in het openbaar worden verkocht: 1het hotel, café, restaurant, erf, parkeerplaats, grond en verder toebehoren, staande en gelegen te Cadzand, Ma- riastraat 22, kadastraal bekend gemeente Oostburg, sec tie EC nummer 23, groot 3.64 are, 2. het gebouw omvattende zeven niet gesplitste apparte menten, met parkeerplaats, grond en verder toebehoren, staande en gelegen te Cadzand. Mariastraat 24-26, ka dastraal bekend gemeente Oostburg sectie EC nummer 1574, groot 4.55 are. Voorzover bekend is het pand gedeeltelijk verhuurd. Bezichtigingen (indien mogelijk) in overleg met onderstaand notariskantoor. Op de veiling zijn van toepassing de Algemene Veilingvoor- waarden voor Executieveilingen 1993 (AWE 1993), opgeno men in een akte verleden voor mr. H.R. Okkens, notaris te Rotterdam op 3 december 1992, en gedeponeerd bij de Ar rondissementsrechtbank te 's Gravenhage diezelfde dag onder nummer 238/1992, voorzover daarvan niet wordt af geweken in de nog vast té stellen bijzondere veilingvoor- waarden. De Veilingvoorwaarden zullen ter inzage liggen bij onderstaand notariskantoor. Voor rekening van koper komen buitengerechtelijke incas sokosten ad 1.000,00-, de royements- en executiekosten verschuldigd conform de AWE 1993, alsmede eventuele achterstallige lasten. Bieders dienen zich bij de openbare verkoop desgevraagd te legitimeren en een verklaring van hun bankrelatie te over leggen waaruit hun financiële gegoedheid blijkt. De koper moet tijdens de veiling aan de notaris ter hand stel len een bankgarantie voor de betaling van de kosten als be doeld in art. 9 lid 1 van toepasselijke AWE 1993. Gegadigden kunnen tot en met 12 november 2002, 17.00 uur onderhands een schriftelijk bod uitbrengen bij het kan toor Van den Berg Mertens notarissen, Nieuwstraat 34 te 4501 BE Oostburg. Nadere inlichtingen: mevrouw mr. D.M.E. Lambert. Telefoon: 0117-453851/fax 0117-454278. gebruik al je fantasie bij het inkleuren. Originaliteit en creativiteit worden beloond! Iedereen van 0 t/m 12 jaren mag meedoen. De afdeling Planning en Analyse zorgt voor ondersteuning van de divisie Inkoop op het gebied van onderzoek, planning en advisering ten aanzien van het logistieke proces. Binnen deze afdeling ben je verantwoordelijk voor het leiding geven aan en coördineren van de werkzaamheden voor de Nederlandse en Belgische markt. In St. Jansteen zijn wij op zoek naar een enthousiast, zelfstandig en gedreven voor 38 uur per week Als hoofd Planning Analyse verricht je analyses op het gebied van assortimentssamenstelling en seizoensontwikkelingen. Je coördineert de plannings- en analyserapportages en voorziet de divisie inkoop van product/marktconcepten. Door middel van ad-hoc onderzoek houd je de markt in de gaten, waardoor je snel in staat bent te reageren op actuele veranderingen. Je weet je team goed te motiveren en te enthousiasmeren en durft ze ook bij te sturen wanneer de situatie daar om vraagt. De voortgang en inhoud van lopende zaken spreek je regelmatig met de directie door en je vertaalt de beleidslijnen in organisatorische en administratieve procedures voor de afdeling. Je frisse kijk op zaken gebruik je onder andere voor het uitbouwen en optimaliseren van de processen binnen je afdeling. Wie zoeken we? Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding in bedrijfs- of commerciële economie in combinatie met informatica. Je bent een ster met cijfers en beschikt over een analy tisch vermogen en een groot commercieel inzicht. Omdat je flexibel, accuraat en stressbestendig bent, kun je behalve zelfstandig, prima in teamverband werken. Je beschikt over goede contactuele eigenschappen, pakt zaken direct aan en fungeert vaak als initiator. De leiding nemen is voor jou dan ook geen probleem, evenals werken met werken met MS Office. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Jacky Lambert, afdeling Planning Analyse, telefoonnummer: 0114 - 318 441. De divisie Catalogusproductie is verantwoordelijk voor de realisatie van de catalogi, mailings en websites voor de Nederlandse en Belgische markt en zorgt voor een tijdige en optimale samenstelling daarvan. Binnen de afdeling worden de werkterreinen Beeld en Tekst onderscheiden. In St. Jansteen zijn wij opzoek naar een enthousiaste, zelfstandige en gedreven voor 38 uur per week De supervisor die wij zoeken is een ster in het coördineren van alle werkzaamheden rond de teksten voor de Nederlandse, Vlaamse en Waalse producties. Als geboren leider weet je goed je mannetje te staan, ook in hectische tijden. Je weet je team prima te motiveren en te enthousiasmeren, maar ook aan te spreken als dat nodig is. Het realiseren, opvolgen en bewaken van het productieproces gaat je goed af. Je weet van aanpakken, waardoor je ruim op tijd alle offline en online producties met goed resultaat weet af te leveren. Samen met je collega's verricht je operationele werkzaamheden, waarbij ji| verantwoordelijk bent om het geheel in goede banen te leiden. Je bent kritisch en hebt een frisse kijk, zowel op je werk als op de processen binnen jouw afdeling. Tevens zal je regelmatig deelnemen aan projectgroepen. Wie zoeken we? Je hebt een afgeronde hbo-opleiding en een passie voor taal. Je beschikt over een grondige kennis van de Nederlandse taal en een uitstekend taalgevoel. Zowel de Duitse als de Franse taal beheers je In woord en geschrift. Omdat je flexibel, accuraat en stressbestendig bent, kun je prima zowel zelfstandig werken als in teamverband. Je beschikt over goede contactuele eigenschappen, pakt de zaken direct aan en fungeert vaak als initiator. Ook is werken met MS Office is voor jou geen probleem. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Hilde Dingenen, Manager Catalogusproductie telefoonnummer: 0114 - 318240. Interesse? Stuur dan een sollicitatiebrief met CV naar Neckermann BV, postbus 342, 4560 AH Hulst, t.a.v. Sander van Wijngaarden, hoofd HR Ontwikkeling. Of stuur een e-mail naar vacatures@necknet.com. Vermeld dan wel de functienaam. Zonder U geen Unicef. Een bedrijf is zo goed als de mensen die er werken. Dat geldt zeker voor een homeshopping organisatie als Neckermann, waar mensen het belangrijkste kapitaal zijn. Neckermann BV is een bloeiende onderneming die deel uitmaakt van het Duitse concern Karstadt-Quelle. Deze organisatie telt ruim 112.000 medewerkers en behoort tot de grootste handelsondernemingen in Europa. Neckermann biedt via de dikke catalogus en Internet een assortiment aan van zo'n 40.000 artikelen. Dit gaat van kleding en schoenen tot wasmachines en stereo installaties. Voor de activiteiten in Nederland en België heeft Neckermann één organisatie met verschillende vestigingen In beide landen. In totaal werken daar zo'n duizend medewerkers. Vogelbescherming Nederland wil zoveel mogelijk vogelsoorten vrij en zelfstandig laten leven. Zoals de ooievaar, die onze èn uw hulp hard nodig heeft. Lid worden? Kijk op jkM vT;3«™7,ing'n' Vogelbescherming of bel 030-6937744 bMvni.-uiAwn 6 NEDEKLA

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 28