Mer ER ZIT MEER IN PZC FOCWA A UTOSCHADEHERSTELLER VOORBEWERKER Programmeur/ontwikkelaar Dietvorst Te Braake secretaresse (m/v) WASSTRAAT- MEDEWERKER SUZUKI iModuSpec secretaresse (m/v) Verkoopmedewerker Binnendienst zaterdag 2 november 2002 Van Oeveren-Vervaet BV is officieel Mercedes-Benz dealer voor de Provincie Zeeland. Naast de ver koop van nieuwe en gebruikte perso nen- en bedrijfswagens bieden wij onze klanten leasing, financiering, verzeke ringen, onderhoud, reparatie en scha- deherstel. Door middel van een uitermate klantvriendelijke instelling streven wij al ruim 70 jaar naar 100% klantentevredenheid. Onze 100 medewerkers in de vestigingen te Goes, Vlissingen, Terneuzen en Axel worden met een uitstekend trainingsprogramma opgeleid bij hun werk. Werken bij Van Oeveren-Vervaet BV betekent een bijdrage leveren aan een ondernemend en veelzijdig bedrijf dat sterk in ontwikkeling is, wat onder andere blijkt uit de nieuwbouw van onze showroom te Goes en de bouw van een totaal nieuw pand in Terneuzen voor zowel de personen- als ook de bedrijfswagens. Bent u geïnteresseerd in een functie in de automobiclbranche bij het meest gerenomeerde merk van dit moment, dan is dit uw kans. Wegens sterke uitbreiding van onze werkzaamheden zoeken wij: Receptionist Personenwagens (Terneuzen) Functieinhoud: In deze technisch/administratieve functie verzorgt u de totale werkplaatsadministratie en bent u daarnaast verantwoordelijk voor het maken van afspraken en het inplannen daarvan. In deze functie bent u de spil tussen onze steeds verder groeiende klantenkring en het bedrijf. U werkt samen met een team van 8 collega's. Gevraagd wordt: Een MTS werk- en denkniveau. Aantoonbare leidinggevende capaciteiten. Een commercieel ingestelde, enthousiaste, gemotiveerde en uitermate klantvriendelijke persoonlijkheid. Een flexibele werkinstelling (geen acht-tot-vijf-mentaliteit). Wat bieden wij: Wij bieden u een veelzijdige functie in een dynamisch bedrijf. Motiveren en stimuleren zijn daarbij voor ons sleutelwoorden om u optimaal te laten functioneren in één van de belangrijkste functies binnen onze organisatie. Vanzelfsprekend bieden wij u een uitstekend salaris passend bij de zwaarte van de functie en een compleet pakket arbeidsvoorwaarden, gebaseerd op de CAO voor het motorvoertuigenbedrijf. Receptioniste/administratief medewerkster (Goes) Functieinhoud: U bent het visitekaartje van ons bedrijf. Naast het opnemen van de telefoon en het ontvangen van klanten zult u de verkoopadministratie van de afdeling Verkoop Personenwagens voor uw rekening nemen. Daarnaast zult u dagelijks de urenverantwoording controleren van de werkplaatsen en ondersteunt u de afdeling Personeel Organisatie met betrekking tot de ziekte- en verlofadministratie en overige hand- en spandiensten. Gevraagd wordt: Een opleiding op MBO-niveau. Een representatieve verschijning. Een enthousiaste, gemotiveerde en uitermate klantvriendelijke persoonlijkheid. Een uitermate secure werkwijze. Wat bieden wij: Wij bieden u een afwisselende functie in een dynamisch bedrijf waar u veel met klanten om zult gaan. Vanzelfsprekend bieden wij u een goed salaris passend bij de functie en conform de CAO voor het motor- voertuigenbedrij f. Spreekt één van deze bovenstaande uitdagingen u aan en voldoet u aan de bovenstaande beschrijving, grijp dan nu uw kans en richt uw schriftelijke sollicitatie, vergezeld van een curriculum vitae, binnen 10 dagen aan: Van Oeveren-Vervaet BV, t.a.v. de heer R. W. Boekholt. Albert Plesmariweg 2. 4462 GC Goes. (le) Bedrijfswagenmonteurs (Axel) Functieinhoud: U bent een ervaren reparatie- en onderhoudstechnicus die geen moeite heeft met het stellen van de juiste diagnose. U herkent klantenklachten en lost ze efficiënt op. U werkt met topproducten in een topbedrijf. Gevraagd wordt: Een klantvriendelijke technicus die bij voorkeur in het bezit is van het diploma 1° bedrijfswagentechnicus of hiervoor leert. Een enthousiaste en gemotiveerde persoonlijkheid met een flexibele werkinstelling. Wat bieden wij: Wij bieden u een uitstekend salaris en een compleet pakket arbeidsvoorwaarden dat gebaseerd is op de CAO voor het motorvoertuigenbedrijf maar uitstijgt boven datgeen wat gebruikelijk is in de branche. Vanzelfsprekend zullen wij u tevens de mogelijkheid geven om uzelf te blijven ontwikkelen en ontplooien. Mercedes-Benz AUTOSCHADE STURM Autoschade Sturm is een jong en dynamisch bedrijf met een enthousiast en professioneel team. Wij beschikken over een modem bedrijfspand, met een werkplaats die volledig ingericht is voor het herstellen van alle soorten schades aan personen- en bestelauto's. Wij bieden: S focwa-garantie V totaalherstel van personen- en bedrijfsauto's V Gratis vervangend vervoer S 24 uur bereikbaar S uitdeuken zonder spuiten S haal- en brengservice V ruitenservice V kunststof-, dashboard en bekleding reparatie S Scheel auto fauteuils S Reparatie voor alle verzekerings maatschappijen M GARANïmmiU? Autoschade Sturm is op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde collega's. Binnen ons bedrijf hebben wij vacatures voor een: DE FUNCTIE: Als autoschadehersteller draag je zorg voor het herstellen en vernieuwen van carrosserie en chassis aan de hand van reparatieopdrachten.Tevens voer je de- en montage werkzaamheden uit. WIJ VRAGEN: Je hebt een opleiding in de richting autotechniek, een primaire en voortgezette opleiding autoschadeherstellen. Je bent nauwkeurig, hebt een collegiale instelling en je bent bereid tot het volgen van aanvullende opleidingen en cursussen. DE FUNCTIE: Als voorbewerker draag je zorg voor het afplakken, plamuren, schuren en in de grondverf spuiten van auto's of onderdelen daarvan. Binnen teamverband ben je goed in staat om zelfstandig te werken. WIJ VRAGEN: Je hebt bij voorkeur enige jaren ervaring, bent nauwkeurig en je hebt een collegiale instelling. Tevens ben je bereid tot het volgen van cursussen om je kennis en vakmanschap te vergroten. WIJ BIEDEN: Aantrekkelijk werk in een kwaliteitsbewuste organisatie. Modem bedrijf met een uitstekende werksfeer. Heb je ervaring met dit werk en wil je werken bij een jong bedrijf in een enthousiast en professioneel team? Schrijf, mail of bel binnen 10 dagen na verschijnen van deze advertentie naar Autoschade Sturm b.v., t.a.v. Kees Lokerse, Amp reweg 56, 433S PT Middelburg, schade@autosturm.nl, tel: 0118-632000. Fotek is een dynamisch informatieverwerkend bedrijf, gevestigd in Goes, Nederland en Sint Niklaas, België. Wij zijn gespecialiseerd in het verzamelen, structureren, beheren en toegankelijk maken van interne en externe informatie. Om aan de stijgende vraag van onze internationale klantenkring tegemoet te komen, willen wij ons team in Goes uitbreiden met een Werkzaamheden: Zelfstandig (her)schrijven van programmatuur voor conversieopdrachten, zoveel mogelijk gebruikmakend van standaardtechnieken Optreden als analist, consultant en/of opleider Daarnaast kan de realisatie van elektronische producten zoals CD-ROM's en websites tot het taken pakket behoren Functie-eisen: HBO of academisch werk- en denkniveau Ervaring met een van de volgende programmeertalen: C, C++, Omnimark, Java Kennis van SGML, XML, HTML is een voorwaarde 9 Interesse in systeembeheer is een pre Voor nadere informatie over bovengenoemde functie kun je contact opnemen met Petra Kluwen (0113- 256666) of assistgoes@zeelandnet.nl Sollicitatie met C. V. kunnen worden gestuurd naar: Fotek Nederland t.a.v. Petra Kluwen Postbus 147 4460 AC Goes assistgoes zeelandnet.nl advocaten Voor indiensttreding op korte termijn zoeken wij een fulltime Reacties met curriculum vitae graag binnen tien dagen te zenden aan: Dietvorst Te Braake, advocaten Postbus 380 4460 AT Goes Tel.: 0113-212002 E-mail: dietvorstentebraake planet.nl AUTOBEDRIJF VAN DER JAGT - WILLEMSE SUZUKI DEALER VOOR WALCHEREN Zoekt een 38-urige werkweek Reacties telefonisch of schriftelijk AUTOBEDRIJF VAN DER JAGT-WILLEMSE MERCURIUSWEG 29 4382 NC VLISSINGEN TELEFOON 0118-419 051 Stichting Gemeenschapscentra Kapelle In verband met het vervroegd uittreden van de huidige beheerder zoekt het Bestuur van Gemeenschapscen trum "De Vroone" in Kapelle een Beheerder (m/v) Algemene informatie "De Vroone" is een accommodatie voor sociaal-cultu reel gebruik. Het biedt ruimte aan onder meer een be jaardensociëteit en plaatselijk verenigingsleven. Het is tevens zeer in trek voor vergaderingen, feesten en par tijen. Het Bestuur is verantwoordelijk voor de verhuur en voor de exploitatie. Het dagelijks beheer berust bij de beheerder. Financiële verantwoording wordt afge legd aan de Gemeente Kapelle. Uw werkzaamheden bestaan hoofdzakelijk uit - Coördinatie van werkzaamheden en personeelsinzet - Beheren van de vestiging en toezicht houden op de activiteiten - Exploitatie van het buffet - Verrichten klein onderhoud Wij vragen van u - een op de functie gerichte opleiding, zoals de diplo ma's Vakbekwaamheid Cafébedrijf, BHV, Sociale hy giëne en AOV/hov - affiniteit met sociaal-cultureel werk - ruime beschikbaarheid, zowel overdag als 's avonds - horecaervaring Wij bieden u Afhankelijk van leeftijd en ervaring geldt voor deze functie een salaris volgens de Bedrijfstak Horeca. Inlichtingen Inlichtingen kunt u krijgen bij de voorzitter van het Bestuur: Dhr. J. Derksen, tel. 330104 bij voorkeur 's avonds. Belangstelling? Uw schriftelijke sollicitatie kunt u, binnen 3 weken, stu ren aan: De secretaris van de St. Gemeenschapscentra Kapelle, Veerweg 5a, 4421 HW Biezelinge. ModuSpec is een jong en dynamisch bedrijf. Onze gespecialiseerde kennis op het gebied van de laatste offshore technieken vindt haar weg naar alle uithoeken van de wereld. De hoofdactiviteiten van ModuSpec bestaan uit het uitvoeren van risicoanalyses voor diverse industrieën en het verrichten van inspecties op boorplatforms en de supervisie van innovatieve nieuwbouw- en opwaarderingsprojecten in de offshore-industrie. De projectorganisatie en de rapportverwerking wordt gecoördineerd vanuit ons hoofdkantoor in Serooskerke, in nauwe samenwerking met onze regiokantoren in Australië, Canada, Schotland, Singapore, Maleisië en USA. www.moduspec.com Op ons hoofdkantoor in Serooskerke is een vacature voor een fulltime Taakomschrijving: Secretarieel ondersteunen van het management en assisteren van de Managing Director in zijn dagelijkse werkzaamheden Verzorgen van de interne en externe correspondentie Voorbereiden van presentaties Organiseren en notuleren van vergaderingen o.a. de management- en staffmeeting en vergaderingen van de advisory board Behandeling van post, e-mail en telefoongesprekken bij afwezig heid van de Managing Director Agendabeheer Voorbereiden van zakenreizen Tevens kunnen er diverse andere werkzaamheden op andere afdelin gen deel uit maken van de functie. Spreekt dit je aan en voldoe je aan de volgende eisen: V heb je een secretaresseopleiding op MBO-niveau? V schrijf en spreek je uitstekend Engels Nederlands? V heb je veel ervaring met Microsoft-office-programma's? V kan je zelfstandig werken, toon je initiatief en heb je organisatori sche vaardigheden? V wil je verantwoording dragen? V kan je discreet met informatie omgaan? V heb je enige jaren werkervaring in een vergelijkbare functie? Wij bieden een leuke, afwisselende job binnen een enthousiast team in een moderne, informele werkomgeving op basis van een jaarcon tract met uitzicht op een vast contract. Indien je vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met Vicky Nagtegaal of Marlies Schouten op nummer 0118-563050. Voor 15 november kan je je sollicitatiebrief met curriculum vitae, bij voorkeur per email, richten aan: hrmanaQer@moduspec.com of aan: ModuSpec Engineering (Int.) B.V. T.a.v. Human Resource Department Gapingseweg 1A 4353 JA Serooskerke RS. in ons kantoor wordt niet gerookt. office TERNEUZEN: MIDDELBURG: Mr. F). Haarmanweg 61 4538 AN Terneuzen Tel. 0115-640100 Fax 0115-631013 Arnesteinweg 61 4358 PD Middelburg Tel. 0118-636151 Fax 0118-613447 ALLES VOOR UW KANTOORHUISHOUDING Kan toorartikelen Computersupplies Kantoormachines Kantoorinrichting Relatiegeschenken www.MerQ.nl 12.000 artikelen On-line Is voor de vestiging Terneuzen op zoek naar een (M/V full-time) De functie U bent. samen met collega's, verantwoordelijk voor alle voorkomende werk zaamheden met betrekking tot de verkoop. U handelt zelfstandig alle verkoopactiviteiten af, zoals telefonische en mondeling (winkel) verkoop en advisering aan onze klanten. Draagt zorg voor de gehele administratieve afhandeling. Tevens zal tot uw taken (gaan) behoren, het bewaken en opvolgen van het totale verkoopproces. Uw profiel Aantoonbare ervaring in alle fasen van het verkoopproces met name gericht op onze producten. Afgeronde commerciële opleiding op MBO-niveau, eventueel aangevuld met vakdiploma's. Ervaring met diverse softwareprogramma's zoals Word, Excel. enz. MerQ Office biedt u de mogelijkheid om een con crete bijdrage te leveren aan een actieve, innovatieve en marktgerichte organisatie. Een salaris passend bij de functie, Gaat u deze uitdaging aan? Stuur of e-mail dan uw brief met C.V. aan: MerQ Office B.V. t.a.v. de directie Postbus 142 4550 AC TERNEUZEN E-mail: sales@merq.nl

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 44