1 'JÉ www.pzc.nl/adverteren W14 VEE Jll gemeente dirksland Griffier m/v Werken als Arbeidsbemiddelaar debiteurenbeheer? Solliciteer dan op de vacature. Medewerker Debiteurenbeheer <m/v) a. Groepsleerkracht b. Orthopedagoog psycholoog voor 14 uur per week c. Invalkrachten zaterdag 7 september 2002 GEMEENTE Veert is een aantrekkelijke gemeente op tiet Zeeuwse schiereiland Walcheren. Als woongemeente aantrekkelijk voor de ruim 22.000 inwoners, verspreid over 13 kernen en enkele buurtschappen. Als toeristische, recreatieve en groene gemeente aantrekkelijk voor de vele toeristen door 34 km lange kust met bossen, duinen en strand, het Veerse Meer en het agrarisch middengebied. Ten siotte aantrekkelijk door het aanwezige culturele erfgoed zoals het historische stadje Veere, diverse monumenten, klederdracht en folklore. De ambielijke organisatie, met circa 210 medewerkers, bestaat uit een Management en 12 afdelingen. De ambitie van Veere is het bereiken van een flexibele, klantgerichte en open organisatie. Sinds 2000 is de organisatie gehuisvest in een modern gemeentehuis in de kern Domburg. De afdeling Financiën heeft ca. 20 medewerkers en is onderverdeeld in 3 clusters, waaronder het cluster belastingen. Door het eerdere vertrek van de huidige medewerker, zijn we voor dit cluster op zoek naar een enthousiaste SENIOR MEDEWERKER BELASTINGEN m/v uur per week) de functie-inhoud: De hoofdzaken van deze functie zijn: je geeft sturing aan het cluster belastingen, ca. 5 medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor een juiste uitvoering van de gemeentelijke belastingen en de WOZ je adviseert over beleid en regelgeving van gemeentelijke belastingen en WOZ Tevens ben je verantwoordelijk voor de juiste en tijdige oplegging van de aanslagen gemeentelijke belastingen, je behandelt de (complexe) bezwaar- en beroepschriften en vertegenwoordigt het gemeentebestuur bij juridische instanties. Je bent verantwoordelijk voor de budgetbewaking van het cluster en je bent verantwoor delijk voor een goede communicatie met WOZ-gerechtigden en de belastingplichtigen. Daarnaast draag je zorg voor de handhavingstaak voor de belastingen die door het cluster worden uitgevoerd. het profiel: je hebt een hbo:opleiding gevolgd met een voor deze functie relevante studierichting, bijv. heo. Je hebt aanvullende opleidingen gevolgd op het gebied van het werkterrein. Je bent stimulerend en motiverend in het aansturen van je medewerkers. Je hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen, je bezit goede communicatieve uitdrukkingsvaardigheden, overtuigingskracht, inlevingsvermogen en tact. Een psychologisch onderzoek/assessment kan deel uitmaken van de procedure. de arbeidsvoorwaarden: Het bruto maandsalaris bedraagt maximaal 3.432,-- (functieschaal 10, salarispeil I februari 2002). De gemeente kent een systeem van uitloopschalen. Voor deze functie betekent dit dat op termijn uitloop naar schaal 11 (max. 3.953,--) tot de mogelijkheden behoort Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zijn o.a. variabele werktijden, (ver)koop vakantie-uren, opbouw compensatieverlof, kinderopvang, betaald ouderschapsverlof, pc-privé- en fietsplan. bijzonderheden: De eerste ronde sollicitatiegesprekken zal worden gevoerd in week 39. overige informatie: Meer informatie nodig? Bel met Anne Marie de Vries, afdelingshoofd Financiën, telefoon (0118) 55 54 89 of Judith van Bakergem, Personeelsadviseur, telefoon (0118) 55 53 90. Stuur je sollicitatiebrief met CV naar gemeente Veere, ta.v. afdeling POI, Postbus I000, 4357 ZV Domburg, onder vermelding van vacaturenummer 16/02 in de linkerbovenhoek van de envelop. Je brief verwachten wij uiterlijk op 23 september 2002. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. Beko Bakkerij Techniek is een landelijk opererende organisatie met vestigingen in Wijchen, Goes, Grou en Stramproy. Beko Bakkerij Techniek biedt bakkerijen een totaalpakket nieuwe en gereviseerde bakkerijmachines en kleingereed- schap. Naast een verkoopafdeling beschikt Beko Bakkerij Techniek ook over eigen serviceafdelingen. Door vergroting van het werkgebied (Zeeland, West-Brabant en Zuid-Holland) en groei van diverse activiteiten is onze vestiging in Goes, voormalig Eversdijk Techniek B.V., op korte termijn op zoek naar gemotiveerde technische collega's. Ervaren servicemonteur Ter versterking van ons serviceteam zoeken wij een collega die bakkers voorziet van de juiste technische ondersteuning. Voor een goede invulling van de functie vinden we het belangrijk dat: Je technisch, mechanisch en elektrisch goed onderlegd bent, b.v. opleiding MTS-elektro, WTB of Autotechniek, Je aantoonbare werkervaring hebt in het repareren en onderhouden van machines, Je in het bezit bent van rijbewijs B, Je een klantgerichte en serviceverlenende instelling hebt, Je van aanpakken weet, je bereid bent tot het volgen van (gratis) vakgerichte cursussen. Junior servicemonteur Beko Bakkerij Techniek heeft ook nog voldoende werk voor een junior servicemonteur. Voor een goede invulling van de functie vinden we het belangrijk dat: Je feeling hebt voor techniek, zowel mechanisch als elektrisch, Je onlangs een technische opleiding afgerond hebt of dat binnenkort gaat doen, Je in het bezit bent van rijbewijs B (pré) Je een klantgerichte en serviceverlenende instelling hebt, Je een teamplayer bent die van aanpakken weet, Je flexibel bent in je werktijden, Je bereid bent tot het volgen van (gratis) vakgerichte cursussen. Beko Bakkerij Techniek biedt een passend salaris aangevuld met goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Je zult komen te werken in een prettige omgeving en een enthousiast team. Heb je interesse in een van bovenstaande functies, stuur dan binnen 14 dagen na het verschijnen van deze advertentie, een sollicitatiebrief met c.v. naar Beko Bakkerij Techniek Goes, t.a.v. de heer H. van Eenennaam, Scottweg 10, 4462 GS, Goes. E-mailen mag ook: hans@beko-techniek.nl ir aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld) Beko Bakkerij Techniek Beko Bakkerij Techniek B.V. Simon Stevinstraat 4 6603 BD Wijchen Postbus 43 6600 AA Wijchcn Tel. (024) 648 62 88 Fax (024) 642 26 82 Internet: www.beko-techniek.nl E-mail: info@beko-tcchniek.nl Onze gemeenteraad telt 13 leden, verdeeld over zes fracties. De raad heeft ervoor gekozen twee raadscommissies in te stellen. Daarnaast is het voornemen uitgespro ken in 2003 voor de drie dorpskernen Dirksland, Herkingen en Melissant, dorpsraden (territoriale commissies) in te stellen, die de gemeenteraad zullen adviseren over de integrale veiligheid en leefomgeving in die dor- pen, Wilt u meer informatie Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de voorzitter van de raad, de heer dr. D. Boonstra of eventueel de heer K. Blijenberg, gemeente secretaris, telefonisch bereikbaar onder num mer 0187 - 60 80 80. De selectiecommissie zal bestaan uit de raads voorzitter, de waarne mend raadsvoorzitter en de twee voorzitters van de raadscommissies. Wij vragen voor onze gemeente een enthousiaste parttime, voor maximaal 24 uren per week Goede en doelmatige ondersteuning van de leden van de gemeenteraad en zijn commissies is uw kerntaak. De uitvoering van uw taken zal veel van uw creativiteit vragen, niet in het minst omdat de functie, uitvloeisel van de invoering van het duale stelsel, geheel nieuw is. De griffier draagt dan ook bij aan de gewenste cultuuromslag binnen de (dualistische) gemeenteraad. Taken en werkzaamheden De griffier - bereidt de commissieagenda's voor in overleg met de voorzitters hiervan en stemt deze af op de - draagt de verantwoording voor de verslaglegging van raads- en commissievergaderingen: - draagt zorg voor de routing van de ingekomen stukken voor de raad; - bewaakt de voortgang van de uitvoering van de raadsbesluiten; - formuleert raadsverzoeken om advies («oornamelijk richting raadscommissies); - controleert collegevoorstellen en commissie-adviezen op hun behandelbaarheid in de raad; - draagt zorg voor de in- en externe communicatie van de raad; - bewaakt naast de voorzitters mede de procedures voor zover deze het functioneren van de raad en de commissies aangaan; - verleent de raadsfracties en -leden zo mogelijk steun bij het opstellen van moties, amendementen, initiatiefvoorstellen en dergelijke; - is aanwezig bij de raads- en commissievergaderingen. Profiel- en functie-eisen De griffier beschikt over: - een HBO werk- en denkniveau op juridisch en/of bestuurlijk gebied; - een gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen, waarin adequaat kan worden gefunctio neerd in het spanningsveld ten opzichte van de ambtelijke organisatie; - een zeer goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid; - bekwaamheid om goed te coördineren en organiseren. Ervaring op het gebied van gemeentelijke politiek strekt tot aanbeveling. Rechtspositie De rechtspositie van de ambtenaren van de gemeente Dirksland (CAFVUWO) is van toepassing voor de functie van griffier. Dit betekent dat wij u de volgende arbeidsvoorwaarden kunnen bieden: - afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring een salaris van minimaal 24/36 van 3.449,00 (schaal 10) tot maximaal 24/36 van 3.973,00 bruto per maand (schaal 11). De functie moef nog definitief worden gewaardeerd. - verder gelden diverse andere gunstige arbeidsvoorwaarden, zoals een tegemoetkoming van de dagelijkse reiskosten, de spaarloonregeling, een pc-privéregeling, studiekostenvergoeding en Acquisitie naar aanlei ding van deze adverten tie wordt niet op prijs gesteld. De werktijden hangen deels samen met de vergadertijden van de raad en de raadscommissies, zodat een belangrijk deel van de te werken uren buiten de reguliere kantoortijden vallen (vooral in de avonduren). Sollicitaties Sollicitaties kunt u binnen 14 dagen richten aan de gemeenteraad van Dirksland, ter attentie van de heer J.J. de Geus, Postbus 10, 3247 ZG te Dirksland, onder vermelding van 'sollicitatie griffier' in de linkerbovenhoek van de envelop. Degenen die deze parttime functie van 24 uur interessant vinden, maar de voorkeur geven aan een fulltime baan van 36 uur, willen wij in de gelegenheid stellen ook te solliciteren. In onderling overleg zal dan worden bezien of er mogelijkheden zijn binnen de gemeentelijke organisatie om, afhankelijk van kwaliteit, opleiding, ervaring en eigen wensen, tot een volledige invulling van de werkweek te komen. Hierbij zal er voor gezorgd moeten worden dat de onafhankelijkheid als griffier voor de raad niet in het gedrang komt en er een duidelijke afbakening komt tussen deze beide functies. Door een groeiende vraag vanuit de arbeidsmarkt start Princen Group Opleidingen wederom de opleiding Arbeidsbemiddelaar. Deze intensieve en praktijkgerichte opleiding met baanintentie, bereidt werkzoekenden voor op het werkveld van uitzenden, de tacheren, werving selectie en reïntegratie. Het betreft een dagopleiding: 16 weken theorie en aansluitend 4 maanden stage bij een organisatie die actief is op het gebied van arbeidsbemiddeling in uw eigen regio. De theorie wordt verzorgd in Bergen op Zoom, Nijmegen, Hoofd dorp en Groningen. Start 2 december 2002. Om in aanmerking te komen dient u aan de volgende criteria te voldoen: U heeft een uitkering of komt in aanmerking voor outplacement; U beschikt over een HBO-werk- en denkniveau; U heeft goede commerciële, sociale en communicatieve eigenschappen; U bent fulltime beschikbaar en in bezit van rijbewijs B. Is uw belangstelling gewekt? Stuur een brief met C.V., bij voorkeur per e-mail, naar het be treffend onderstaande adres: Informatie tijdens kantooruren: Opleiding Bergen op Zoom - Harry Bimolt Postbus 751 - 5340 AT Oss - T: 0412-650050 E: harry.bimolt@princen-group.com Opleiding Nijmegen - Rie-Anne Peek E: rie-anne.peek@princen-group.com Opleiding Hoofddorp - Sjoukje Bonekamp E: sjoukje.bonekamp@princen-group.com Opleiding Groningen - Hans van Zandvliet E: hans.van.zandvliet@princen-group.com Bezoek ook onze website: www.princen-group.com Gemeente A 1 Schouwen-Duiveland Beheers jij Schouwen-Duiveland is voortdurend in ontwikkeling naar een professionele lerende organisatie. In de afgelopen jaren hebben we belangrijke stappen gezet. Behalve dat we een gloednieuw gemeentehuis hebben betrokken, werken we sinds de jaarwisseling in een platte structuur van 10 afdelingen. Daarmee willen we medewerkers en leiding gevenden meer eigen verantwoordelijkheid geven en de onderlinge samenwerking nog meer kansen bieden. Zelfs de vormgeving van ons nieuwe gemeentehuis nodigt door zijn open structuur uit tot samenwerking. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. ëfd V De afdeling Werk, Inkomen en Zorg is verantwoordelijk voor de uitvoering en regie van de sociale wet- en regelgeving. Binnen deze afdeling bestaan twee clusters: Dienstverlening en Administratie. De cluster Administratie is verantwoordelijk voor de betaling van uitkeringen, terugvordering en verhaal en debiteurenbeheer. Voor dit cluster zoeken wij een voor 18 uur per week Wij zoeken: Een medewerker met een MBO werk- en denkniveau die affiniteit heeft met financiële administratie. Je hebt bij voorkeur kennis van en ervaring met de Algemene Bijstandswet en de Sociale Verzekeringswetten. Je bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken en weet bovendien een positieve bijdrage te leveren aan het afdelingsbeleid. Je bent verantwoordelijk voor: Het beheren van bijstandsvorderingen conform terugvorderings- en verhaalsbe- sluiten. Dit bestaat uit het aanmaken en verwerken van debiteurendossiers in het automatiseringssysteem. Je vervaardigt en verzendt acceptgiro's en saldo-overzichten ten behoeve van debiteuren. Aan de hand van het aanmaningensysteem houd je toezicht op tijdige ontvangst van de vorderingen en je verstuurt in voorkomende gevallen de aanmaningen. Vanaf de saldobiljetten boek en codeer je de ontvangsten. Inzake verhaal en terugvordering voer je de correspondentie. Bij ziekte of langdurige afwezigheid vervang je de medewerkers van de uitkeringsadministratie. Wij bieden jou: Een werkomgeving met leuke collega's, een afwisselende functie en de mogelijkheid tot het volgen van cursussen. Het salaris bedraagt maximaal 2412,00 bruto per maand op full-time basis (functieschaal 7). Informatie Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Jules Starmans, afdelingshoofd, telefoon 0111 -452270. Voor vragen over de procedure kun je terecht bij Roland Houtzager, personeelsadviseur, telefoon 0111-452307. Je kunt tot en met 16 september a.s. reageren door je sollicitatie, o.v.v. de functie en vacaturenummer 02035 op de enveloppe, te sturen naar: Gemeente Schouwen-Duiveland, t.a.v. Personeel, Informatie, Communicatie en Organisatie, Postbus 5555, 4300 JA Zierikzee óf stuur een e-mail naar gemeente@schouwen-duiveland.nl, eveneens o.v.v. de functie en vacaturenummer 02035. g De eerste gesprekken staan gepland op dinsdagochtend 24 september a.s. deMeie Beatrixschool deNoordzelke Voor de Beatrixschool hebben wij een vacature voor De Beatrixschool is. een vrij kleine school voor onderwijs aan zeer moei lijk lerende: kinderen. Er zijn 30 leerlingen die les krijgen in 3 groepen. Vanuit deze vaste basisstructuur werken wij ook in groepen met wisselende samenstelling. De school staat in een prettige omgeving, waar de speciale school voor basisonderwijs dicht in de buurt is. Het schoolplein is (gedeeltelijk) voor gemeenschappelijk gebruik. Naast groepsleerkrachten zijn ook andere deskundigen aan de school verbonden. De school geeft onderwijs aan kinderen met verschillende levensbeschouwelijke achtergronden, De aanstelling zal voorlopig bij het openbaar onderwijs op Schouwen- Duiveland zijn;, op termijn zal de school bestuurlijk ondergebracht worden bij de stichting "de Korre" De vacature is bij de jongste groep (6-10 jaar) voor 4 dagen in de week. Wij zoeken een collega die een bevoegdheid heeft voor groepsleerkracht in het basisonderwijs zich betrokken voelt bij en nieuwsgierig is naar het zich anders ontwikkelende kind in staat is de vriendelijke maar ook duidelijke structuur mee vorm te: geven veelzijdig is, naast het werken met jonge leerlingen kan de functie ook werken met oudere leerlingen inhouden. Voor de Meie en de Beatrixschool is er een vacature voor De Meie is een speciale school voor basisonder wijs.' In 5 groepen zitten ongeveer 70 leerlingen. De school maakt deel uit van het- Samenwerkingsverband Schouwen-Duiveland van "Weer Samen Naar School'.' Een gedeelte van de werkzaamheden wordt gedaan voor dit samenwerkingsverband. Een heel kleine taak wordt op detacherings basis gedaan voor de Noordzelke, een school voor Praktijkonderwijs (leerlingen van 12-18 jaar). De taak van de orthopedagoog psycholoog is veelzijdig: hulpvraagverduidelijking en ondersteuning van het leerproces zijn belangrijke kernelementen van de functie. De werkzaamheden worden in een teamverband uitgevoerd. Voor deze functie zoeken wij een collega die een bevoegdheid heeft om psycho-diagnostisch onderzoek te doen zich betrokken voelt bij en nieuwsgierig is naar het zich anders ontwikkelende kind in staat is open en met begrip te communiceren met ouders en kinderen geïnteresseerd is in het omzetten van onderzoeksgegevens naar aanpak in het onderwtjs Voor de Meie, de Beatrixschool en de Noordzelke zijn er vacatures voor Voor alle drie de scholen willen wij graag in contact komen met leer krachten die als invaller willen werken. Geïnteresseerden voor één van de functies kunnen nadere informatie inwinnen bij de directeur van de scholen, de heer J de Jong Sollicitaties met een duidelijke motivatie kunnen ook aan hem gericht worden op onderstaand postadres. Binnen 14 dagen willen wij graag uw sollicitatie ontvangen. In de sollicitatiecommissie zitten vertegen- woordigers van de MR en van het personeel deMeije speciale school voor basisonderwijs Postadres: Postbus 286 4300 AG Zierikzee Beatrixschool school voor zeer moeilijk lerende kinderen

Krantenbank Zeeland

Provinciale Zeeuwse Courant | 2002 | | pagina 44